Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
the butlers and the letters //meriko//-XXX - Page 3 EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
the butlers and the letters //meriko//-XXX - Page 3 EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
the butlers and the letters //meriko//-XXX - Page 3 EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
the butlers and the letters //meriko//-XXX - Page 3 EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
the butlers and the letters //meriko//-XXX - Page 3 EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
the butlers and the letters //meriko//-XXX - Page 3 EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
the butlers and the letters //meriko//-XXX - Page 3 EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
the butlers and the letters //meriko//-XXX - Page 3 EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
the butlers and the letters //meriko//-XXX - Page 3 EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
the butlers and the letters //meriko//-XXX - Page 3 Voteba13the butlers and the letters //meriko//-XXX - Page 3 Voteba14the butlers and the letters //meriko//-XXX - Page 3 Voteba15 
Lori
the butlers and the letters //meriko//-XXX - Page 3 Voteba13the butlers and the letters //meriko//-XXX - Page 3 Voteba14the butlers and the letters //meriko//-XXX - Page 3 Voteba15 
Lenore
the butlers and the letters //meriko//-XXX - Page 3 Voteba13the butlers and the letters //meriko//-XXX - Page 3 Voteba14the butlers and the letters //meriko//-XXX - Page 3 Voteba15 
Genevira
the butlers and the letters //meriko//-XXX - Page 3 Voteba13the butlers and the letters //meriko//-XXX - Page 3 Voteba14the butlers and the letters //meriko//-XXX - Page 3 Voteba15 
Celenia
the butlers and the letters //meriko//-XXX - Page 3 Voteba13the butlers and the letters //meriko//-XXX - Page 3 Voteba14the butlers and the letters //meriko//-XXX - Page 3 Voteba15 
Renata
the butlers and the letters //meriko//-XXX - Page 3 Voteba13the butlers and the letters //meriko//-XXX - Page 3 Voteba14the butlers and the letters //meriko//-XXX - Page 3 Voteba15 
Jake
the butlers and the letters //meriko//-XXX - Page 3 Voteba13the butlers and the letters //meriko//-XXX - Page 3 Voteba14the butlers and the letters //meriko//-XXX - Page 3 Voteba15 
Abigail
the butlers and the letters //meriko//-XXX - Page 3 Voteba13the butlers and the letters //meriko//-XXX - Page 3 Voteba14the butlers and the letters //meriko//-XXX - Page 3 Voteba15 
Elizabeth
the butlers and the letters //meriko//-XXX - Page 3 Voteba13the butlers and the letters //meriko//-XXX - Page 3 Voteba14the butlers and the letters //meriko//-XXX - Page 3 Voteba15 
Madelena Gray
the butlers and the letters //meriko//-XXX - Page 3 Voteba13the butlers and the letters //meriko//-XXX - Page 3 Voteba14the butlers and the letters //meriko//-XXX - Page 3 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

the butlers and the letters //meriko//-XXX

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

the butlers and the letters //meriko//-XXX - Page 3 Empty Sv: the butlers and the letters //meriko//-XXX

Indlæg af Gæst Lør 8 Aug 2015 - 13:54

Warric så på kvinden foran ham men følte det ikke så spændende som når han var med Meriko, men måske var der lidt sjov i hende, hun var bare et menneske, måske kunne Meriko give ham lov til at holde hende som kæledyr. han gik roligt hen til hende hans smidige fingre gled om på hendes ryg og elegant knappede hendes BH op med en enkelt bevægelse og trak den af hende. Han gik en runde om hende "ikke dårligt ikke dårligt" han smilede til hende og følte hendes bryst i sin ene hånd "meget fine bryster du har" han gav hendes bryster et lille klem. Hun var mindre end hans kære Meriko og hendes krop var mere kedelig samtidig. Han fjernede hendes gstreng roligt "lig dig på sengen og så jeg kan vise hvordan en rigtig mand knepper sin kvinde" han smilede frækt til hende og så ned af hendes krop.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

the butlers and the letters //meriko//-XXX - Page 3 Empty Sv: the butlers and the letters //meriko//-XXX

Indlæg af Meriko Lør 8 Aug 2015 - 14:10

Meriko blev ved at pirre Rene ved at bide ham i halsen og rykke sit underliv ned mod hans lem. Hun ville have ham til at tigge om at få lov til at kneppe hende for det var der hans sjæl var bedst da den ville være fuld af liv og glæde og det ville betyde at han ville mætte noget mere.
Hun kørte sit underliv helt ned ved hans lem og rykker sig frem og tilbage og kunne tydeligt mærke hvor tændt han var af hende. Hun rettede sig let op og lagde sine hænder på hans brystkasse og klemte sine bryster helt sammen og blev ved med at rykke sig frem og tilbage.

Akita kiggede stille på Warric da han kom over mod hende og rødmede mere af det. Hun mærkede hvordan han åbnede hendes bh og kiggede lidt væk da hun var flov over sin krop da hun ikke var super velformet eller særlig stram. Hun kiggede stille på ham da han sagde noget om hende og rødmede lidt mere da han snakkede om at hun ikke så hel dårlig ud. Hun mærkede hans hånd på sit bryst og gav sig lidt da han klemte det let og vred sig en del da han hev hendes g-streng af hende. Hu lyttede til hvad han sagde og nikkede lige så stille til ham og gik over mod sengen og lagde sig stille ned på ryggen og spredte sine ben lige så stille og kiggede stille væk da hun var godt nervøs over det her.
Rene lagde sine hænder på Merikos røv og klemte den let da hun blev ved at pirre ham sådn. Han kunne snart ikke klare mere af det for hun var så fræk at se på og ville gerne snart kneppe hende for vildt. Han kiggede frækt på hende da hun rettede sig op og klappede hende i røven "Lad mig kneppe dig nu! Sagde han lidt højt og pressede sit lem op mod hendes mis og blev ved at slå hende på røven.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

the butlers and the letters //meriko//-XXX - Page 3 Empty Sv: the butlers and the letters //meriko//-XXX

Indlæg af Gæst Lør 8 Aug 2015 - 15:14

han kunne høre hendes kæreste i det tilstødende værelse der var ved at blive pirret af Meriko, en klog pige men han nød mere at have en frygtende sjæl at spise. Han smilede til Akita roligt og gik tættere på hende med et frækt smil " tag det roligt" han smilede til hende og trak sine bukser lidt ned for at vise sit lem der nok uden tvivl var større end Renes. Han scannede hendes krop og uden tøven bankede han sit lem ind i hende.
Han smilede til hende roligt og begyndte sin rytmiske banken ind i hende. Han blev ved med at banke ind i hende hårdt. den rytmiske banken ind i hende var ikke som Meriko, ville han nogensinde finde nogen bedre end hende. Han kom i hende uden at tøve og trak sig ud bagefter, han gik hen til vægen og bankede roligt 3 gange på vægen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

the butlers and the letters //meriko//-XXX - Page 3 Empty Sv: the butlers and the letters //meriko//-XXX

Indlæg af Meriko Lør 8 Aug 2015 - 15:35

Meriko smilede frækt til Rene da han bad om lov til at nyde hende helt men hun gav sig ikke selvom han tændte hende lidt når han slog hendes på røven men slet ikke på samme måde som hendes kære Warric for han kunne virkelig tænde hende som ingenting.
Da hun kunne Akita der skreg lidt vidste hun hurtigt at Warric var i gang med at hygge sig med Akita og det gjorde faktisk lidt ondt på hende at høre en anden stønne/skrige af hendes kærestes lem. Hun kiggede ned på Rene og smilede frækt og fikstille helt sorte øjne da hun kunne lugte hans friske sjæl som der var helt blottet af at han var så tændt. Hun smilede ffrækt og lænede sig ned mod hans øre "Hør hvordan hun elsker at blive taget af min kæreste ligesom mig selv" Hviskede hun frækt og rettede sig lidt op og kiggede ham ind i øjne "Så derfor får du et nej og farvel" Sagde hun hurtigt og pressede sine læber mod hans og sugende hans sjæl ud lige så stille og stoppede først da han var helt slap. Hun rettede sig op og rejste sig fra ham og hørte hvirdan Warric bankede på væggen. Hun tog Rene smøger der lå i hans lomme og tog en i munden og tændte den med sin ild evne og gik ud af sin dør og låste den bag sig og gik over til den anden dør og åbnede den stille og kunne se Akita bare lå der på seng og grad lysløst.

Akita kiggede over mod væggen ind til det andrt værelse og hørte godt Rene der råbte efter lov til at kneppe Meriko men hun rettede hurtigt sit blik mod Warric og nikkede stille til ham da han sagde hun skulle tage det roligt. Hun lagde lidt store øjne da hun så hans lem og bed sig i sin underlæbe.
Da han satte sit lem mod hendes underliv rystede hun på hovedet "Nej vent er slet ikke våd nok" Sagde hun rart nervøst men hun nåede kun lige sige det inden han bankede sig op i hende som der gik hende til at skrige højt. Hun vred sig meget da han bankede sig ind og ud af hende og hun kiggede stilke væk og lod den ene tåre efter den falde ned af hendes kind mens hun skreg højt af det. Da han kom oppe i hende vred hun sig meget men kiggede stadig væk da set gjorde ondt på hende.

Rene kiggede lige så frækt på Meriko og blev ved med at slå hende i røven og han hørte tydeligt sin kæreste skrige inde ved siden af men han havde kun øje på Meriko. Da hun kiggede ham ind i øjne så han hurtigt der var noget galt men nåede ikke at skrige eller noget før hin var i gang med at tage hans sjæl fra ham. Han rev fat i dynen og vred sig rigtig meget og prøvede at komme fri men han blev slap efter lidt tid og så var han bare væk.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

the butlers and the letters //meriko//-XXX - Page 3 Empty Sv: the butlers and the letters //meriko//-XXX

Indlæg af Gæst Lør 8 Aug 2015 - 17:16

Warric smilede glad til Meriko da hun kom ind "lad mig gætte, ikke så meget sjov" han så på hende roligt og tog en smøg og fandt sin egen lighter og tændte den. Han tog fat om Meriko og holdt hende ind til sig "kære kan jeg ikke få den her som kæle dyr, jeg skal nok prøve at fodre hende" han smilede til hende roligt og jokende til hende. Han var forberedt på at hun ville være misundelig og sige nej over at have en anden kvinde i huset. Han smilede til Meriko og kyssede hende roligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

the butlers and the letters //meriko//-XXX - Page 3 Empty Sv: the butlers and the letters //meriko//-XXX

Indlæg af Meriko Lør 8 Aug 2015 - 17:27

Meriko rystede stille på hovedet "Det er kun dig der må nyde mig min kære" Sagde hun lige stille og kiggede lige så stille på ham med sine stadig helt sorte øjne. Hun tog et sug af sin smøg og pustede lidt røgen ud efter lidt og kiggede frækt på ham da han tog fat om hende og lyttede til hvad han og knurrede let af ham da hun helst ikke ville have andre kvinder om ham for hun mente jo at han havde nok i hende men om han selv mente det vidste hun jo ikke. Hun rystede let på hovedet til ham "Nej min kære du har jo mig" Sagde hun lige så stille og tog et sug mere af sin smøg og nød røgen i sine lunge og lod den blive der da han kyssede hende og hun kyssede lige så stille igen og rykkede sit hovedet let væk og pustede røgen ud.

Akita fik rettet sit blik over dem og rettede sig lidt op og kiggede forvirret på dem og begyndte blot at græde mere "Du sagde at hende dulle var fortid for dig" Sagde hun lige så stille og pegede over mod Meriko og kiggede forvirret men også bange over mod Warric.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

the butlers and the letters //meriko//-XXX - Page 3 Empty Sv: the butlers and the letters //meriko//-XXX

Indlæg af Gæst Lør 8 Aug 2015 - 21:01

Warric lod et grin flyde ud af sin mund da han hørte hvad hun sagde "jalousi er stadig en af de ting der gør jer mest blinde" han lagde sine arme tættere om Meriko forsikrende "sikke en grim ting det er" han gav slip og gik roligt hen til den søde pige "sikke en skam" han låste hendes arme fast og placerede sine læber på hendes før han sugede hendes sjæl ud, efter det var der intet liv tilbage i hende "hm det var træls" han så på Meriko "ikke så meget næring i hende" han gik hen til Meriko og kyssede hende igen "hvad med at vi smutter hjem og så kan jeg få renset den beskidte menneske stank af igen" han så på hende roligt mens han aede hendes røv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

the butlers and the letters //meriko//-XXX - Page 3 Empty Sv: the butlers and the letters //meriko//-XXX

Indlæg af Meriko Lør 8 Aug 2015 - 22:11

Meriko kiggede lidt forvirret på ham da han grinede af hende og kunne ikke forstå hvorfor han gjorde det før han stille begyndte at snakke. Hun kiggede lige så stille på ham og var lidt trist over han sagde at hun var jaloux for det var ikke derfor han ikke måtte men hun var bange for at miste ham ligesom hun havde mistet alt andet hun havde elsket. Da han kom tættere på hende sank hun en lille klump og kiggede lige så uskyldigt på ham "Jeg er ikke jaloux min kære men bange for jeg også skal miste dig" Sagde hun lige så stille og håbede lidt at hørte ordet også for så kunne det være han ville spørge hende hvad hun mente med det. Hun kiggede bare på ham mens han tog Akitas sjæl og hørte hvad han sagde og følte lidt det var hendes skyld der ikke var nok nærig i hende. Hun kiggede ned i jorden da han kom over til hende igen og lyttede til hvad han sagde og nikkede lige så stille til ham og rettede let på sin kjole da han stadig sad lidt små sjovt på hende efter hun havde pirret Rene sådn. Hun kiggede stille op på da han aede hendes røv og han ville kunne se at hendes øjne var ved at blive blå igen.

Akita blev ved med at kigge forvirret på dem og vidste ikke helt hvad hun skulke gøre eller sige for var han ikke færdig med Meriko? Eller var det bare skuespil? Hun var så forvirret at hun ikke kunne tænke klart så før hun vidste af det var hans læber mod sine egne og hun kunne mærke at hendes livs kræft forsvandt lige så stille til hun lå helt dvask på sengen og var død.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

the butlers and the letters //meriko//-XXX - Page 3 Empty Sv: the butlers and the letters //meriko//-XXX

Indlæg af Gæst Lør 8 Aug 2015 - 23:22

han smilede til Meriko roligt "min kæreste skat, det var ikke dig jeg mente, alt det den der gjorde" han nikkede mod den døde pige "var fordi hun var jaloux på dig" han tog fat om hendes hage blidt og smilede til hende "du er den jeg elsker, ingen andre, alt andet er føde, du er mit et og alt" han smilede roligt til hende og kyssede hende igen "lad os komme væk her fra" han smilede til hende og aede hende ned af ryggen før han åbnede døren og ledte hende ud af den "husk alt hvad jeg siger når jeg jæger og spiser er ikke sandt" han smilede til hende og tog fat i hendes røv blidt. Han gik ned af trapperne udenfor og gik ned i bar stuen med Meriko forbi bartenderen og ud på gaden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

the butlers and the letters //meriko//-XXX - Page 3 Empty Sv: the butlers and the letters //meriko//-XXX

Indlæg af Meriko Søn 9 Aug 2015 - 21:58

Meriko smilede lige så sødt til hvad han sagde for hun troede jo at det var hende han mente men det var det jo slet ikke. Hun rødmede rigtig meget da han fortalte at han elskede hende og at hun var hans et og alt for de havde jo kun være sammen i nogle timer nu men årh hvor var han bare dejlig. Hun mærkede hans læber mod sine egne og infen han rykkede sit hoved helt væk hviskede hun stille mod hans læber "Jeg elsker dig skat". Hun kiggede på ham med et kært blik med sine helt lyseblå øjne som der endelig var blevet normale igen. Hun nikkede til hans spørgsmål og mærkede hans hånd aede hende ned af ryggen og hun smilede lige så sødt og negede pænt da han åbnede døren og gik stille ud. Hun nikkede lige så stille "Det skal jeg nok huske min kære" Sagde hun lige så stille og mærkede hans hånd på hendes røv og smilede lidt frækt til ham. Hun gik stille med og hev let ned i sin kjole så hun ikke viste så meget lår da hun faktisk syntes det var lidt pinligt nu hvor hun endelig havde fået Warric for det var kun ham der skulle nyde hende.

// Beklager ventetiden men har været på arbejde i dag i næsten 13 timer så har ikke haft tid til det rigtig //

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

the butlers and the letters //meriko//-XXX - Page 3 Empty Sv: the butlers and the letters //meriko//-XXX

Indlæg af Gæst Man 10 Aug 2015 - 12:29

Warric gik ud på gaden med sin kæreste om armen, han tog en af sine egne smøger og tændte den, han rullede dem selv da han ikke stolede på andre. De gik side om side mod Hans hjem "jeg regner med at vi skal svinge forbi dit hus på et tidspunkt min kære" han smilede til hende "efter som du skal have noget andet end den skønne kjole på" han smilede til hende og aede hende ned af siden hans hånd holdt om. Da de kom ind af døren igen hørte Warric flaksen ved køkken vinduet "nårh du tilbage" han åbnede vinduet og en brev due hoppede op i vindues karmen, Warric tog en lille seddel der var sat fast til duens ben og læste den. Det var en besked om at hans ferie ville blive forlænget med 5 dage "strålende" han smilede "det ser ud til jeg har ferie de næste fem dage, så kan jeg tilbringe den med dig" han smilede til Meriko og aede hendes kind før han kyssede hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

the butlers and the letters //meriko//-XXX - Page 3 Empty Sv: the butlers and the letters //meriko//-XXX

Indlæg af Meriko Man 10 Aug 2015 - 18:43

Meriko gik lige så stille med Warric og kiggede lige så stille op på ham en gang i mellem for at nyde synet af ham for han var så dejlig og sød mod hende og det var så fantastisk. Hun rødmede lidt da han snakkede om hendes hus for hun havde intet og var ikke glad for at snakke om det men hun måtte nok heller fortælle ham det "Øhm... Jeg bor på kroen det vilde svin da jeg intet hus har min kære" Sagde hun lige så stille og kiggede lidt i jorden mens de gik videre ogvelskede den måde han aede hende lige så blidt.
Hun kiggede lige så stille over mod køkken vinduet og så hans brev due og smilede bare til ham da hun jo ikke vidste hvem der skrev til ham. Hun lukkede stille døren bag hende da han gik over til duen og gik stille over mod ham og så hvordan han smilede til hende og lyttede til hvad han sagde og smilede selv sødt til ham og blev glad for at han havde noget mere tid med hende da de jo så bedre kunne lære hinanden at kende. Hun mærkede hans læber mod sine egne og kyssede blidt igen og kiggede lige så kært ind i hans øjne og lagde sin hånd på hans kind og nussede ham blidt "Skal vi hoppe ud i bad skat?" Spurgte hun stille om da han jo selv snakkede om at han ville have den menneske lugt væk.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

the butlers and the letters //meriko//-XXX - Page 3 Empty Sv: the butlers and the letters //meriko//-XXX

Indlæg af Gæst Man 10 Aug 2015 - 21:17

han lagde sin arm om sin kære Meriko "selvfølgelig skal vi det" han smilede til hende og gik hen til deres sove værelse "men det gør det jo nemmere, du flytter bare ind her hos mig og så kan du være her hele tiden" han smilede til hende og tog sin trøje af først og så hans bukser og så hans underbukser til han var nøgen og gik hen til sin kæreste og fjernede hendes kjole "han så ikke noget af dig gjorde han" han smilede til hende frækt og tog hendes hånd hvor han førte hende ud på bade værelset. Han lod sine hænder glide ned af hendes krop roligt før han greb hårdt om hendes røv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

the butlers and the letters //meriko//-XXX - Page 3 Empty Sv: the butlers and the letters //meriko//-XXX

Indlæg af Meriko Man 10 Aug 2015 - 21:30

Meriko smilede sødt til ham og gik stille med ham ind på sove værelset og lyttede til hvad han sagde og rødmede lige så stille af det og nikkede lige så stille til ham "Det vil jeg meget gerne min kære" Sagde hun lige så stille til og gik lidt tættere på ham. Hun smilede frækt til ham da han smed tøjet og nød synet af ham for han havde virkelig en charme som der gjorte at hun tændte helt vildt på ham for bare det at se på ham gjorde hende våd. Hun kiggede stille op på ham da han kom helt over til hende og tog hendes kjole af og smilede frækt til ham og lyttede til hans spørgsmål hvor hun stille rystede på hovedet "Nej min skat han tog mig kun på røven uden på kjolen" Sagde hun lige så stille og gik stille med ham. Hun kiggede stille rundt og smilede sødt til ham da hun mærkede hans hænder ned af sin krop og bed sig frækt i sin underlæbe da han tog hende hårdt på røven.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

the butlers and the letters //meriko//-XXX - Page 3 Empty Sv: the butlers and the letters //meriko//-XXX

Indlæg af Gæst Man 10 Aug 2015 - 21:47

han smilede til hende og gav hendes røv et klask og gik hen til sit bade kar og fyldte det op. Han lagde sig i karret og så på Meriko "kom her ned" han ledte hende ned i vandet foran ham så hun uden tvivl mærkede hans stive lem mod hendes ryg "når jeg har fået dig vask kan du gå ud og lægge dig på sengen mens jeg gør mig klar og hvis du er en god pige kommer jeg og knalder dig til du ikke kan gå" han smilede mens han hviskede i hendes øre og greb fat om hendes store bryster "mmm der er virkelig ingen krop som din" han smilede af hende og klemte lidt mere.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

the butlers and the letters //meriko//-XXX - Page 3 Empty Sv: the butlers and the letters //meriko//-XXX

Indlæg af Meriko Man 10 Aug 2015 - 21:56

Meriko gav sig lidt da han gav hende et klask i røven og smilede frækt til ham og gik lidt over mod ham da han gik mod badekarret for at fylde det med vand. Hun nikkede stille til ham og kravlede ned til med sin ryg mod hans brystkasse og kunne tydeligt mærke hvordan han tændte på hende. Hun lyttede til hvad han sagde og bed sig frækt i sin underlæbe og nikkede lige så stille til ham og mærkede stille hans hænder på sine bryster og nød faktisk at han bare holdte om hendes bryster. Hun grinede lidt da han snakkede om hendes krop og nikkede stille til ham "Jo min en ægget tvilling søster har samme krop som mig eller hendes bryster er lidt mindre" Sagde hun med et lilke grin og nød den måde han klemte hendes bryster og den måde hun kunne mærke hvordan han tændte på hende.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

the butlers and the letters //meriko//-XXX - Page 3 Empty Sv: the butlers and the letters //meriko//-XXX

Indlæg af Gæst Man 10 Aug 2015 - 22:49

han gav hende et frækt smil "så du har en søster, jeg vil da gerne møde hende hvis hun har lyst" han smilede til hende roligt og klemte lidt mer på hendes bryster. Han nød at have Meriko hos sig, og snart kunne hun flytte ind. Da han var færdig med at vaske hende hjalp han hende op og gav hende et slag i røven. Han tog lidt tid til at blive lidt mere rengjort over det hele, han kunne sværge at menneskekællingens lugt havde trængt helt ind under hans hud. Da han endelig havde været i badet fem minutter ekstra havde han gjort et tilfreds job og tømte karret og gik ind til sin elskede Meriko "er du klar?" han smilede til hende roligt og gik hen til sengen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

the butlers and the letters //meriko//-XXX - Page 3 Empty Sv: the butlers and the letters //meriko//-XXX

Indlæg af Meriko Man 10 Aug 2015 - 23:02

Meriko smilede sødt til ham og hørte hvad han sagde og rystede let på hovedet "Jeg ved ikke hvor hun er henne længere" Sagde hun stille og kiggede stille om på ham med et sødt men også frækt blik. Hun nød meget den måde han klemte hendes bryster på for det var virkelig dejligt. Hun nød at han vaskede hendes krop selvom det skulle havde været hende der vaskede ham tænkte hun. Da han blev færdig smilede hun sødt og rejste sig stille op og lod det værste vand dryppe fra hende før hun gik ud af badekarret og tog håndklædet for tiden og tog rundt om sig. Hun kiggede sødt om på ham inden hun gik ind på deres soveværelse og redte stille sengen efter deres lille leg fra tidligere. Hun vendte sig stille om og lagde siv på sengen på ryggen og rettede lidt på håndklædet som der var lidt lille til hendes store former.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

the butlers and the letters //meriko//-XXX - Page 3 Empty Sv: the butlers and the letters //meriko//-XXX

Indlæg af Gæst Man 10 Aug 2015 - 23:29

med faste skridt gik han roligt hen til Meriko efter at han havde tørret det sidste vand af sig "kom her, det er ikke til at du skal ligge på de lagner nu du har lagt dem så fint" han smilede frækt til hende og fjernede hendes håndklæde i en elegant bevægelse "det er tid til at vi skruer lidt op for magten jeg har" han tvang hende på knæ foran sig "så her er hvad der sker, jeg kommer til at tivnge dig til at sutte, du har ikke lov til at spytte det ud så sørg for at sluge alt mit sæd forstået" han smilede til hende og tog fat om hendes hoved som han aede lidt før han greb om hendes hår. Han tvang sit lem så langt ind i hendes mund som han kunne og blev der i et par sekunder før han trak sig tilbage igen og der efter kørte den ind igen. Han blev ved med at hamre ind i hendes mund med hans stive lem indtil han ikke kunne holde det inde mere, han fyldte hendes mund med sæd til briste punktet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

the butlers and the letters //meriko//-XXX - Page 3 Empty Sv: the butlers and the letters //meriko//-XXX

Indlæg af Meriko Tirs 11 Aug 2015 - 7:09

Meriko bed sig frækt i sin underlæbe da han kom over mod hende og kiggede bare lige så stille på ham med et par godt liderlige øjne. Hun nikkede til hvad han sagde og kom op på benene rimmig hurtigt og elegant. Hun rødmede lidt da han fik hendes håndklæde af og hvorfor hun rødmede vidste hun ikke rigtig da han nu havde set hendes krop et par gange. Hun kiggede stille op på med uskyldige øjne og kom helt ned på knæ og bed sig frækt i sin underlæbe da hans lem var lige foran hende og hun havde sådn en lyst til ham lige nu. Hun nikkede stille til ham og nød blot at han ville tage kontrollen noget mere over hende da hun elskede det. Hun mærkede hans hænder rundt sit hoved og lagde stille sine hænder på hans lår for at have noget at støtte sig til når han nu ville gå i gang med hendes mund. Hun mærkede hans lem inde i sin mund hurtigere end hun lige havde regnet med så hun lavede lidt store øjne og trykkede lidt med sine hænder for at komme væk og få lidt luft ned i sine lunger. Da hun endelig fik luft igen kiggede hun op på ham med et frækt blik og nussede hans lår lidt men stoppede da han pressede sit lem ind igen. Hun kunne godt mærke at hun var lidt ude af træning med at tage den helt til roden men det var noget hun dog kunne på ham selvom han var så stor. Hun lukkede let sine øjne i for at nyde det hele noget mere og tog let fat om hans lår da hun så meget som hun gjorde. Hun åbnede sine øjne hurtigt da han kom og kiggede lige så uskyldigt op på ham og kæmpede med at få slugt det hele men der løb desværre lidt ud fra hendes mungviger som der stille landede på hendes bryster.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

the butlers and the letters //meriko//-XXX - Page 3 Empty Sv: the butlers and the letters //meriko//-XXX

Indlæg af Gæst Tirs 11 Aug 2015 - 8:11

warric smilede stille til son kære Meriko "godt gjort søde men vi er ikke færdige endnu" han hjalp hende op og stillede hende mod en væg med hendes røv mod ham "hvis du tigger kan det være jeg giver dig hvor du vil have den" han smilede til hende frækt til hende og lagde sin hånd på hendes balle og klemte lidt på den og gav den et godt klask. Han nød at være med hende og han havde lyst til at pløjede hende på alle måder. Uden at lægge mærke til hendes svar spredte han hendes baller lidt mere og pressede sit lem ind i hendes røvhul til det var inde til roden. Han tog fat om hendes lår og greb fat før han løftede hende så det kun var hans styrke der holdt hende oppe.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

the butlers and the letters //meriko//-XXX - Page 3 Empty Sv: the butlers and the letters //meriko//-XXX

Indlæg af Meriko Tirs 11 Aug 2015 - 17:40

Meriko kiggede stille op på ham og gav let slip om hans lår og trak sit hoved væk fra hans lem og lyttede til hvad han sagde og kom stille op og stå lige så stille. Hun mærkede væggen mod sine bryster og mod sine hænder da hun nåede at sætte dem mod væggen. Hun strittede let med røven mod ham og lyttede til ham og kiggede frækt om på ham og nikkede lige så stille til ham. Hun mærkede hans hånd på sin ene balle og gav sig en del da han gav hende et klask på røven og stønnede lidt af det. Hunkiggede frækt om på ham "Tage mig i røven min skat vil elsker at blive gennem kneppet af dig der" Sagde hun med en forførende stemme og gav ham et frækt blik. Hun mærkede hans lem mod sin røv og gav sig lidt af det og stønnede højere og højere jo længere han kom op i hende. Hun kiggede lige så liderligt om på ham og mærkede hans hænder på hendes lår og blev lidt forskrækket da han løftede hende op og brugte sin evne til at gøre sig lidt lettere for ham.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

the butlers and the letters //meriko//-XXX - Page 3 Empty Sv: the butlers and the letters //meriko//-XXX

Indlæg af Gæst Tors 13 Aug 2015 - 0:42

Meriko var lettere end han havde regnet med men det var lige meget, hans lem var dybt inde i hende og med nogle hofte bevægelser fik han sat gang i et nyt tempo, hans tempo blev sat mere og mere op som han mærkede at han var ved at komme tættere på igen. Da han gav det sidste stød ind i hende og skød sit sæd dybt ind i hende smilede han af hende og satte hende ned "jeg har ikke mere energi nu min kære hvad med vi bare går i seng nu" han smilede til hende og lagde sig under lagnet og vinkede hende hen til sig med et smil. Som han fik hende ned i sengen smilede han til hende og trak hende helt ind til sig og kyssede hende roligt. Han smilede til hende og lukkede derefter øjnene da han virkelig ikke havde mere energi selv efter at have spist den sjæl.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

the butlers and the letters //meriko//-XXX - Page 3 Empty Sv: the butlers and the letters //meriko//-XXX

Indlæg af Meriko Tirs 18 Aug 2015 - 22:50

Meriko kiggede frækt om på ham og lagde stille sine hænder om på hans hofter for at holde sig ind mod ham. Hun begyndte at stønne lidt højt da han begyndte at rykke frem og tilbage inde i hende og lukkede stille sine øjne og nød ham fyldt ud og vidste slet ikke hvad hun skulle gøre eller sige for at han vidste det for han var bare den skønneste hun havde været sammen mwd nogensinde. Hun stønnede højere og højere jo mere tempo han sat på og hun var ikke i tving om at han var tæt på at komme igen så hun kiggede liderligt om på ham og holdte sig mere ind til ham. Da han kom op i hende vred hun sig let af det og lod ham stille sætte hende nwd og slap let sin vind evne så han ikkeville opdage nnoget. Da han trak sig ud vred hun sig lidt og kiggede stille om på ham og gav let slip om hans hofter og nikkede stille til ham. Hun vendte sig stille om da han gik over i sengen og støttede sig lidt til væggen inden hun gik over mod sengen og sat sig let på kanten og kravlede ned under dynen til ham og smilede sødt til ham da han trak hende helt ind til sig. Hun mærkede let hans læber mod sine egne og kyssede blidt igen og lagde sin arm på hans og nussede ham blidt og så at han lukkede sine øjne let i. Hun kyssede ham blidt på kinden og blev ved med at nusse ham og begyndte stille at nynne en lille sang som hendes mor altid sang da hun var lille og skulle sove.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

the butlers and the letters //meriko//-XXX - Page 3 Empty Sv: the butlers and the letters //meriko//-XXX

Indlæg af Gæst Tors 24 Sep 2015 - 18:30

//timeleap til efter mødet med assorian//

Warric åbnede døren til deres hjem med et smil på læben og gik hen til sin stol. Han satte sig ned og legede lidt med hans nye halskæde "jeg er vild med den her skat" han smilede til hende og legede lidt mere med den. Han så på sin kære Meriko "og hvad var så den hemmelighed du havde til mig" han smilede til hende og klappede på sit skød som tegn på hun skulle sætte sig. Han nød altid at være sammen med sin elskede Meriko. Efter han havde taget sit nye job havde han ikke været så meget hjemme om dagen men han nød alle sine nætter med meriko, på flere måder end en.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum