Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) - Page 3 EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) - Page 3 EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) - Page 3 EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) - Page 3 EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) - Page 3 EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) - Page 3 EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) - Page 3 EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) - Page 3 EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) - Page 3 EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) - Page 3 Voteba13xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) - Page 3 Voteba14xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) - Page 3 Voteba15 
Lori
xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) - Page 3 Voteba13xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) - Page 3 Voteba14xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) - Page 3 Voteba15 
Lenore
xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) - Page 3 Voteba13xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) - Page 3 Voteba14xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) - Page 3 Voteba15 
Genevira
xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) - Page 3 Voteba13xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) - Page 3 Voteba14xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) - Page 3 Voteba15 
Celenia
xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) - Page 3 Voteba13xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) - Page 3 Voteba14xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) - Page 3 Voteba15 
Renata
xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) - Page 3 Voteba13xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) - Page 3 Voteba14xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) - Page 3 Voteba15 
Jake
xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) - Page 3 Voteba13xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) - Page 3 Voteba14xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) - Page 3 Voteba15 
Abigail
xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) - Page 3 Voteba13xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) - Page 3 Voteba14xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) - Page 3 Voteba15 
Elizabeth
xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) - Page 3 Voteba13xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) - Page 3 Voteba14xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) - Page 3 Voteba15 
Madelena Gray
xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) - Page 3 Voteba13xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) - Page 3 Voteba14xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) - Page 3 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat)

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) - Page 3 Empty Sv: xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat)

Indlæg af Gæst Søn 9 Aug 2015 - 22:04

Et højt støn kom fra hende da han hamrede sig op i hende, lige det hun havde ventet på, lige det hun ikke ville kunne undvære, aldrig og det var hun sikker på nu, hun kunne virkelig ikke undvære det, så dan var det bare, om der så var nogen der var virkelig meget imod det de havde gang i, ville de ikke kunne få hende væk fra ham, det var som om hun var afhængig af ham, lige meget hvordan han ville have hende.
Hun vidste virkelig ikke hvad det var der fik hende til at føle sådan, var hun forelsket, kunne man det efter kun en dag?
Eller var hun bare så høj på sex lige nu at der skete et eller andet med hende, hun vidste det ikke, og hun havde heller ikke rigtig lyst til at finde ud af det lige der.
Hun kom tilbage til virkeligheden da han satte sine tænder i hendes hals og kom i hende endnu engang, det var dejligt, men nu var hun altså ved at være træt og det kunne man også sagtens se på hende.
"Pierre, kan vi ikke gå ind i hytten nu?" spurgte hun udmattet og klamrede sig ind til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) - Page 3 Empty Sv: xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat)

Indlæg af Gæst Søn 9 Aug 2015 - 22:34

Pierre trykkede sig ind til Ash imens han tømte sit lems sæd op i hende, han kunne mærke det hele skyde op i hende hårdt.
Han kunne ikke lade være med at smile lidt af det hun sagde og vrikkede kort med øjenbrynene, "er min lille ulv ved at få nok?" spurgte han hende men lod hende ikke svare. For lige efter trak han sit lem ud og fik hende op så hun lå i hans arme med siden til, så hun havde en bedre mulighed for at putte ind til ham hvis det var det hun ville.
Stille og roligt gik han ind i hendes hytte, smækkede døren bag sig med foden, og lagde hende ned i sofaen. "Hey, vil du have noget at drikke? kom det roligt fra hende imens han hæv tæppet op og lagde det om hendes smukke slanke krop, han havde tænkt lidt på om hans kulde havde måske gjort hendes egen krop kold, skønt hun som varulv normalt kunne producere ret så meget varme.
Det var svært at ikke stirre på hende, med det smukke varme ansigt hun havde, og det flotte hår der hang ned af hendes kinder, måske lidt uldet nu men det gjorde det kun lidt mere sexet, efter som det var et ret godt tegn på deres lille leg.
Han havde lidt smidt tanken om at han også var helt nøgen, og nu bare stod der og egenligt lidt creepy så ned på hende som vampyrer nu gjorde før de angreb deres bytte.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) - Page 3 Empty Sv: xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat)

Indlæg af Gæst Søn 9 Aug 2015 - 23:00

Hun smilede blidt til ham og nikkede dog lidt, selvom han ikke rigtig gav hende tid til at svare ham helt rigtigt, hun ville ikke sige at hun havde fået nok, for det havde hun ikke, men hun var bare blevet rigtig træt, så de måtte nok vente til lidt senere hvis de skulle have mere, hvis han ikke skulle hjem eller noget.
Hun kunne godt lide hvordan han tog hende op i hans arme, hun lå ind mod ham, og hun puttede sig ivrigt ind til hans kolde og beroligende brystkasse, hun holde sig godt ind til ham til han så lagde hende ned i sofaen og gav hende et tæppe på, det var sødt af ham at gøre.
"Ja tak" sagde hun til at få noget af drikke, det ville hun rigtig gerne faktisk.
Hun kiggede på ham som han kiggede på hende, det var lidt mærkeligt faktisk, at han kiggede på hende. "Hvad er det Pierre" spurgte hun drillende og lod tæppet køre lidt ned af hendes krop så hendes bryster kom til syne for ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) - Page 3 Empty Sv: xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat)

Indlæg af Gæst Søn 9 Aug 2015 - 23:48

Man kunne tydeligt se på ham at han fokusere på hendes bryster da hun 'lod' tæppet køre ned, da hans øjne blev noget store og der kom lidt savl på mundvigen. Han rømmede sig dog hurtigt da hun spurgte om der var noget, hvor han hurtigt rystede på hovedet og skyndte sig ind i hendes køkken for at finde ud af hvad hun egenligt havde der.
Til hans held fandt han en mælkejunge der havde frisk mælk i sig, sikkert hentet dagen før eller sådan noget. Det duftede i hvert fald lidt ulækkert frisk så det måtte jo være godt for i hvert fald hende.
Han skænkede to glas med frisk mælk og gik ind til hende igen.
"Her Ash" sagde han med en overraskende blød stemme for en vampyr at være, stadigvæk lidt død og kold, men mere blød i det. Han rakte hende det ene glas mælk, og dernæst satte sig ved hendes fødder og lagde dem op på hans nøgne skød, med et lem som ikke var helt faldet ned endnu så den stod stadigvæk lidt ud i luften.
Hun tændte ham nemlig stadigvæk, ikke direkte, men indirekte ved at hun havde sine bryster fremme, og de var det rene guf syntes han, det var i hvert fald svært at få øjnene fra dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) - Page 3 Empty Sv: xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat)

Indlæg af Gæst Man 10 Aug 2015 - 11:03

Hun grinede blidt af ham som han stod der og kiggede på hende, hun vidste lige hvad hun skulle gøre nu, for at få hans fulde opmærksomhed. Det var lidt sjovt at se en vampyr sådan, på en måde forsvarsløs overfor en varulv.
Hun kiggede efter ham som han gik ud i køkkenet, men lagde så ellers tæpper helt på sig igen inden han var tilbage med et glas mælk til dem begge.
"Tak Pierre" sagde hun smilende og tog imod glasset og tog en slurk af det.
Han virkede meget rolig og sød overfor hende, men om det egentlig var en facade, det vidste hun ikke helt, det kunne hun ikke rigtig vurdere, men hun valgte dog at ligge sin tillid til ham, så måtte han gøre hvad han ville med den.. Hun håbede dog ikke at han ville svigte hende eller snyde hende på nogen måde.
Hende øjne fulgte ham som han satte sig ned ved fodenden og han lagde hendes fødder på hans skød, som slet ikke var dækket af noget som helst, det virkede mærkeligt men naturligt på en måde for hende.
"Bliver du her... eller skal jeg tage med dig hjem for ikke at undvære dig for i nat?"spurgte hun med et drillende blik men en alvorlig tone, for hun havde ikke rigtig lyst til at han gik og de ikke var sammen, det var som om det var et varulve instinkt der havde taget over i løbet af deres tid sammen. Hun kiggede smilende på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) - Page 3 Empty Sv: xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat)

Indlæg af Gæst Man 10 Aug 2015 - 12:16

Han så på hende med et lidt hævet øjenbryn, men med et lidt drilsk smil.
"hvis jeg skal have dig med hjem må jeg nok advare mit personale først, at der kommer til at dufte lidt anderledes end normalt, så indtil videre, så bliver jeg her i nat" sagde han og blinkede til hende.
Pierre så lidt rundt i huset, han havde ikke rigtig studeret det ordenligt syntes han, "hvor skal jeg så ligge i nat?" spurgte han hende undrende og tænkte om hun havde planer om at han skulle ligge på sofaen eller om hun ville have ham ind til sig i soveværelset i nat.
De havde måske lige haft hæmningsløst sex ude i naturen, men soveværelset var en helt anden ting, det var mere privat end udenfor.
Han lod sin ene hånd stille nusse hende op af hendes ben, op om lårene og lod en finger køre lidt rundt imens han brugte sin anden hånd til at styre glassets gang, og fik taget en ordenlig slurk mælk, før han satte den på bordet igen med en meget rolig og præsis hånd.
"måske vil du vise mig resten af huset?" spurgte han hende og smilte drillende til hende, for han ville se om han kunne få tæppet af hende, så hun ville være helt nøgen igen.
Han kunne godt lide at se hendes bare hud, den var virkelig sexet på en eller anden varulv måde, og formerne var ikke bare tynde, men også runde og glatte. Havde han været en varulv havde han hylet lungerne tørre efter hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) - Page 3 Empty Sv: xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat)

Indlæg af Gæst Man 10 Aug 2015 - 14:32

Hun nikkede lidt, hun forstod det godt, det med at han skulle advare personalet, de var nok ikke lige van til at han kom hjem med en varulv som ikke var til spise.
"Jeg forstår, jeg er glad for at du vil blive" sagde hun smilende. Hun villet ikke havde ladet ham sove alene om natten, hun havde en slags ejerfornemmelse nu, dyre instinkt helt sikkert, hun kunne simpelthen ikke gøre for det, men det lod til at hendes dyriske side også kunne lide Pierre.
Hun kiggede hen mod hende soveværelse da han spurgte hvor han skulle sove. "Du sover inde hos mig" sagde hun bestemt og smilede drilsk til ham. Han fik ikke lov til at sove nogle andre steder.
Hun kiggede lidt på hans hånd som bevægede sig frem og tilbage på hendes ben, bare nussede hende på benet, hans kølige hånd var dejlig mod hendes varme hud.
Hun kunne ikke lade vær med at smile til ham, han var dejlig at være sammen med, men hun kunne ikke rigtig få sig selv til at sige det, hun var bange for at han så hende bare som 'enkel gang' og slet ikke følte det samme og hun havde ikke lyst til at få sit hjerte knust med det samme ved at ligge alt hvad hun havde ud på bordet foran ham, så hun holde sig lidt for sig selv.
Hun nikkede da han spurgte om hun ville vise ham resten af huset, der var dog ikke meget at vise end hvad han måske allerede havde set.
"Kan jeg godt, men der er ikke meget at se" sagde hun og smilede.
Hun rejste sig op, men stadig med tæppet om sig og ventede på at han kom med op og stå.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) - Page 3 Empty Sv: xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat)

Indlæg af Gæst Man 10 Aug 2015 - 15:40

Han så lidt bekvemt på tæppet og syntes det nu godt måtte blive. Men han rejste sig nu lydigt op og uden rigtig nogen tøven, tog han hendes hånd.
Om de skulle flette fingre vidste han ikke, han vidste ikke hvor langt hun allerede var i deres underlige men indtil videre fungerende forhold.
Måske skulle han også bare tage det næste skridt? Måske skulle han vise hende at han gerne vil mere og se hvor det føre hen med de to.
Der var selvfølgelig en ting som nærede ham lidt. For han ville jo leve i flere tusind af år. Hun ville ikke engang kunne nå at tage hans unge vampyr år? Hvordan skulle det dog lykkes?
Han rystede kort på hovedet, og hev så Ash ind til sig med et pludseligt ryk, og holdte hende tæt ind til sig.
"Uanset hvor mange år jeg kommer til at leve... så vil jeg give det hele for dig" hviskede han stille i hendes øre med en blid og kærlig stemme.
Nu håbede han så bare på at han ikke havde dummet sig og måske gået ALT for langt for hendes ønske, han vidste jo ikke om hun bare ville have noget kørende med en vampyr så han kunne give hende hvad hun ville have, eller om hun faktisk var seriøs med ham, også selvom han ville udleve hende med særdeles mange år.
Men tingene blev skubbet lidt i baggrunden, og med et drillende smil lod han hænderne glide ned af hende og gribe hende på bagdelen, før han sendte hende et let drillende blink.
"nå men, lad mig i det mindste se hvor vi skal sove, for det er jeg faktisk lidt spændt på" sagde han sandfærdigt, for han havde ikke fundet soveværelset endnu, og glæde sig til at se om hvordan en varulv plejede at sove. Selv tænkte han at de sikkert lå med masser af skin og sådan noget fra dyr de havde nedlagt, men det var kun hans fantasi han kunne bruge.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) - Page 3 Empty Sv: xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat)

Indlæg af Gæst Man 10 Aug 2015 - 16:25

Hun smilede stort og kiggede ned på deres hænder, da han stod op og tog hendes hånd i hans, det var en virkelig dejlig følelse der gik igennem hendes krop, hun havde ikke følt det særlig mange gange før, faktisk kun en gang.
Hun kiggede op på Pierre, kunne ikke rigtig lade være med at smile til ham, hun vidste ikke hvad hun rigtig skulle sige om ham, andet end hun virkelig godt kunne lide ham, om hun var forelsket, det turde hun ikke at sige noget om lige foreløbig.
Men da han så lige pludselig hev hende ind til sig, kunne hun ikke lade vær med andet end at falde for ham, denne vampyr, for det han sagde til hende, det fortryllede hende.
Hun kiggede smilende op på ham, og krammede sig virkelig godt ind til ham. "og jeg vil give det hele for dig" sagde hun så han ikke rigtig følte sig alene om det, for det var han slet ikke, hun følte virkelig at dette kunne holde, hun skulle bare lige have at vide først at han faktisk følte det samme, og det gjorde han så.
Hun kyssede ham blidt på munden og bed ham i læben og blinkede til ham, drilsk som altid.
Hun fulgte lidt hans hænder med øjne, da de kørte ned af hendes krop og om til hendes bagdel som blev taget på, hun kunne ikke lade vær med at grine, slet ikke da han gav hende det drillende blik han nu kunne sende.
Hun nikkede da han sagde at han godt ville se hvor de skulle sove henne, det var klart, så hun førte ham direkte til hendes soveværelse.
Der var en stor seng, helt almindelig hovedpude og tæppe, for hun var varm nok i forvejen, så hun behøvede ikke at sove med det store, hendes lagen var skind, men det var skam ikke fra nogen dyr hun selv havde nedlagt, hun havde... skal vi sige lånt dem lidt.
Ellers var der ikke meget andet, det var ikke der hun brugte det meste af sin tid. "som du kan se, er der ikke meget, men det er fint nok at sove i" sagde hun smilende og kiggede op på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) - Page 3 Empty Sv: xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat)

Indlæg af Gæst Man 10 Aug 2015 - 16:41

Det gav et gisp i ham, da hun pludseligt hev ham afsted til at se soveværelset.
Et vel tilfredst smil kom frem på hans læber da han så sengen, "lige som jeg havde forestillet mig" sagde han og lod sin kolde hånd glide hen af tæppet og nulrede det lidt imellem sine kolde fingre.
Han så kort på Ash før han drillende kravlede ind på sengen, og rigtig vrikkede med bagenden, og lod lidt som om han havde en hale.
Let smed han sig ned i sengen og lagde sig på ryggen, "den er dejlig og pelset i forhold til min" sagde han "tror jeg skal have snakket med min butler om at skifte silketæppet ud med sådan noget her" sagde han og krammede lidt pelsen ind til sig før han slap det igen og så op på Ash med et smil.
"Tænk at der kan være en verden til forskel, men stadigvæk... på en eller anden måde... har skæbnen sat os sammen" sagde han og gav et lille suk fra sig.
"men okay, når man er en vampyr som mig er det ikke så underligt" sagde han og viftede let med armene. Han smilte stort til hende, med hugtænder og det hele "EN fordel ved at blive forvandlet af sin søster som ikke kender til traditioner så de ikke kan blive båret videre, så jeg kan leve som en fri vampyr fra alle de underlige fantasier de har i hovederne" sagde han og så roligt ud i vinduet.. ja på det punkt havde han nu været heldig syntes han selv, at skulle til at blive lært op i vampyr maner, det lød som værre tortur end som at bare blive forvandlet.
"Er du egenligt født eller forvandlet??" spurgte han hende så undrende, det var jo lidt spændende emne selv for ham, siden vampyr babyer ikke rigtig var eksisterende, og hvem ville også have en vampyr baby med hugtænder der piercede kvindens nippel hver gang den skulle have noget at drikke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) - Page 3 Empty Sv: xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat)

Indlæg af Gæst Man 10 Aug 2015 - 17:16

Hun kiggede på ham imens han følte lidt på skindet, hun vidste nu ikke lige om det var alle varulve der sov sådan, hun synes bare det var rart med skind under.
Hun rystede på hovedet og grinede af ham, da han kravlede på sengen og vrikkede med sin numse, det var ret sødt, hun vidste dog ikke lige hvad hun skulle sige til det, andet end at grine lidt.
Hun trak lidt på skulderne. "Du kan også bare blive her for evigt og aldrig komme hjem?" sagde hun og smilede lidt skummelt men drillende. Selvom hun nu godt kunne tænke sig at han blev for evigt, her, i hendes hytte.
Hun gik hen og satte sig på sengen da han begyndte at tale, hun tænkte at det måske ville være mere komfortabelt end hvis hun stod op hele tiden.
Skæbnen? Det kunne det vel godt være, hun var nu egentlig bare meget glad for at hun havde mødt ham og at han havde taget hjem til hende... måske mindre godt at han havde ødelagt alt hvad hun havde af tøj og sådan, men det kunne de altid grine af efter et par år, hvis han kunne holde hende ud så længe.
Han var blevet forvandlet af sin søster... "Hvor er din søster så?" spurgte hun.
"Jeg blev forvandlet, desværre" sagde hun og smilede halvt til ham. Det var altid svære når man var ene om at være varulv i familien.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) - Page 3 Empty Sv: xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat)

Indlæg af Gæst Man 10 Aug 2015 - 17:57

Han trak på skuldrende og smilte skævt, "det ved jeg ikke, et eller andet sted og forføre mænd vil jeg gætte på" sagde han og og klappede let på sengen, "kom her og prøv at lig hos mig" sagde han og smilte til hende.
Han kunne ikke lade være med at smile over at hun var forvandlet, "Jamen så har vi jo egenligt noget til fælles.. skønt jeg har svært ved at være andet end forvandlet" sagde han og kløede sig let i nakken.
"men hvorfor 'desværre'? er det ikke godt at ikke være født ind i en tro?" spurgte han hende undrende og forstod måske ikke helt hendes 'desværre' i denne sammensætning. I hans øjne var det jo kun en god ting.
Han tænkte lidt og så så på hende med et spørgende blik "kan du så nogle.. specielle ting som varulv??" spurgte han hende undrende og tænkte mest af alt på magi og den slags sager som måske kun var varulve værdig.
"Har du egenligt nogle relative?" spurgte han hende pludseligt og havde undret sig lidt om hun virkelig var helt alene eller om hun havde noget familie et eller andet sted i verden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) - Page 3 Empty Sv: xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat)

Indlæg af Gæst Man 10 Aug 2015 - 20:34

Hun hævede øjenbrynene lidt af det han sagde, så hans søster var sådan en type.
Hun kiggede lidt på sengen hvor han klappede, hun rykkede sig mere tæt på ham og lagde sig så ned ved siden af ham, hun lagde sig ind til ham, nærmest puttede sig ind til ham, hun snusede lidt til ham og slikkede ham så på halsen.
Hun sukkede lidt, ja hvorfor desværre. "Det er lidt svært at være den eneste varulv i familien, de kan ikke rigtig holde styr på en som en alfahan ville kunne" sagde hun og trak lider på skulderne.
Hun kiggede spørgende på ham, nogle specielle ting, altså andet end at forvandle sig til en frygtindgydende ulv, så nej. "Nah ikke sådan evner udover at jeg selvfølgelig kan forvandle mig, har du nogle evner da?" spurgte hun nysgerrigt.
Hun rystede på hovedet. "Nej, har desværre dræbt hele min familie" sagde hun og grinede lidt af det, det var lidt mærkeligt for hende at tale om, hun var ked af det over det, men akavetheden fik hende til at grine af det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) - Page 3 Empty Sv: xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat)

Indlæg af Gæst Man 10 Aug 2015 - 21:27

Han strakte sig let imens han vandrede sine arme om hendes lille slanke krop.
Han kunne dog ikke lade være med at smile lidt ved at hun sagde at de ikke rigtig kunne holde styr på hende, "får jeg det også svært ved at holde styr på dig min lille vildbasse?" spurgte han hende drillende og kyssede hende på læberne før han lod en kold finder glide hen af hendes mave og så en smule lystende i hendes øjne.
Pierre så lidt tænkende ud da hun spurgte om hvad han havde for nogle evner, "altså ud over vores rimelige svedige så kan jeg to besværgelser, hvis man kan kalde dem det. Jeg har lært lidt magi fra vind elementet, siden det er helt klart det sejeste og mest fornuftige af alle, den ene magi er at jeg kan få vind rundt om mig, du ved, ligesom et skjold af vind, så spyd til hjertet, farvel." sagde han og smilte stort til hende og smed sig over hende så han lå med strakte ben og armene på hver sin side af hendes hoved, med sit eget hoved hvilene på sine hænder han holdte sig oppe med.
"min anden magi er lidt mere... avanceret... jeg kan kontrollere vind, små portioner af vind altså, men ligesom da jeg pustede vind på dig, lad mig dog give en mere... venlig demonstration af det." sagde han og bed sig kort i læben som han koncentrerede sig i kort tid før han sendte en letter kølig vindstrøm ned mellem hendes ben og lod den pifte op imellem hendes underliv med et godt pust.
Roligt lod han en hånd glide igennem hendes hår, "men er ked af at høre at de er væk... hvilket nok lyder yderst mærkeligt fra en vampyr" det sidste mumlede han lidt genert og smilte skævt til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) - Page 3 Empty Sv: xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat)

Indlæg af Gæst Man 10 Aug 2015 - 22:02

Hun smilede da han lagde sine arme om hendes krop, hun puttede sig endnu mere ind til ham da han gjorde det, bed ham lidt i halsen og knurrede af ham drilsk.
Hun nikkede og smilede. "Det gør du ja! Tror ikke du ville kunne holde mig" sagde hun drilsk og knurrede endnu mere af ham, bare for sjov.
Hun kom dog lidt mere med en let stønnen da han kyssede hende på læberne, det havde hun slet ikke noget imod, det var virkelig herligt.
Hun hørte interesseret efter hvad for nogle evner han havde, hun havde godt hørt om nogle der havde evner men hun havde aldrig mødt nogle, altså nu havde hun så.
Tanken om at kunne lave et skjold med vind, det var noget utroligt og nærmest umuligt, men så muligt.
Hun gispede overrasket da han lige pludselig kom over hende. Hun kiggede på ham med et stort smil, hun kunne godt lide at se ham oven på hende, der kom en følelse igennem hende når hun så ham ligge der.
Hun huskede først nu hvordan deres første møde egentlig var og kunne godt huske den vind der, men da han så demonstrerede den nu hvor de lå der, kunne hun ikke lade vær med at stønne men også grine lidt på samme tid.
Hun kiggede lidt rundt omkring da han kørte end hånd i gennem. Hun trak lidt på skulderne. "Det er hvad der kan ske, jeg er bare glad for jeg fik fat i den som gjorde dette mod mig og slog ham ihjel efter" sagde hun og smilede skævt til ham inden hun kyssede ham blidt på kinden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) - Page 3 Empty Sv: xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat)

Indlæg af Gæst Man 10 Aug 2015 - 22:21

Han knurrede drilsk af hende da hun sagde at han ikke skulle tro han kunne holde hende, og gav hende en kort kildetur i siden.
Men det anede fik ham til at løfte et øjenbryn og så lidt tænkende på hende, før han så lagde sit hoved ned mellem hendes bryster men stadigvæk med blikket op på hende. "hvordan føles det?.. hvordan føles det at tage et liv... sådan komplet?" spurgte han hende så stille, hvilket nok var et spørgsmål man aldrig nogen sinde skulle tro ville komme fra en vampyr, især med hans alder.
"ja det lyder måske næsten for godt til at være sandt men jeg har aldrig taget et liv" sagde han og så lidt alvorligt på hende, "i hvert fald ikke uden at give et igen der var bedre" sagde han og smilte så roligt til hende.
"gør det mig til en god vampyr?" spurgte han hende undrende, han havde faktisk ikke rigtig tænkt over det, havde han redet sin butler og to stuepiger eller havde han bare forhindret dem i at komme til efterlivet?
Han følte dog ikke rigtig noget for det, han havde gjort det han kunne se med sine egne øjne, ændret deres liv fra møg, til værdigt, dog forbandet for evigt. Hvis deres forbandelse egenligt var en 'forbandelse' og det ikke bare var de gamle nar-hoveder som gjorde det til en forbandelse med deres familier og regler, han havde jo klaret sig ret så fint uden at være i en familie af deres, og uden deres dumme regler, ingen havde opdaget ham endnu, og han havde en god ydre personlighed, så folk ikke ville fatte mistanke. Alt var jo nærmest perfekt i hans sind.
Selvfølgelig ville der nu være nogle ting som skulle gøres anderledes, da han jo nu datede en varulv. Hvilket nok kunne gå hen og blive ret drabeligt for begge to hvis det kom ud eller han ikke fik gjort noget ved hendes lille fuldmåne problem. Især hvis de skulle sove sammen. Han var kun glad for at han var forsker og havde en god hjerne så han måske kunne undgå at blive spist. Måske.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) - Page 3 Empty Sv: xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat)

Indlæg af Gæst Man 10 Aug 2015 - 22:32

Hun begyndte at grine lidt da han kildede hende kort i siden, det måtte han simpelthen ikke, hun var rigtig kilden, specielt i siden.
Hun smilede af ham som han lagde sit hoved mellem hendes bryster og kiggede på hende derfra, det så ret sødt ud og for sjov pressede hun dem lidt op så han nærmest var fanget og grinede af ham.
Hun blev dog lidt stille da han spurgte hvordan det var at dræbe et andet menneske... hun vidste ikke rigtig hvad hun skulle sige. Det... var forfærdeligt, men så alligevel var der nogle der fortjente det.
"Det kommer an på hvem man dræber, det føltes forfærdeligt da jeg dræbte min familie, men da jeg dræbte ham som havde forbandet mig, føltes det fantastisk, som om der var en virkelig irriterende del af mit liv der var væk, det var en lettelse at se hans lig, helt sprættet op" sagde hun og begyndte at savle lidt over tanken, det måtte være hendes dyriske jeg, hun fik det i hvertfald hurtigt væk.
Hun lagde hovedet lidt på skrå da han sagde han aldrig havde dræbt nogle, uden at give dem et andet liv. Men om det var helt rigtigt, vampyrer var jo døde, men det ville hun ikke rigtig sige, hun ville ikke ud i en diskussion som havde været mellem varulve og vampyrer for lang tid.
"Det vil jeg da tro, du er i hvertfald god mod mig" sagde hun smilende.
Hun kyssede ham blidt på panden og kiggede på ham som han lå der mellem hendes bryster, helt uskyldig agtig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) - Page 3 Empty Sv: xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat)

Indlæg af Gæst Man 10 Aug 2015 - 22:54

Han kunne ikke lade være med at smile da hun savlede over sin lille historie og så hvordan hun tørrede det meste væk, men kunne godt se hun ikke havde fået alt med, så stille hævede han sit hoved, og med sin lange kolde tunge slikkede han hendes mundvige helt ren for hendes savl og sendte hende et meget drilsk blik.
"jeg ved godt vi vampyrer egenlige ses som døde.. sådan af de fleste racer, og til en grænse.. så er en del af os også død, men et eller andet får jo stadigvæk min krop til at være i live, plus jeg har min forstand." sagde han og gav et suk fra sig.
"verden er bestemt ikke nem" sagde han og gav et lille fnis fra sig og sendte hende så nogle store dådyr øjne.
"men igen, hvis du kunne bestemme, ville du så have dit gamle liv igen?" spurgte han hende undrende og rettede lidt på sit hår kort før han vendte blikket mod hende igen.
"personligt.. nej, for hvem siger ikke at mit gamle liv havde ført til en tilstand værre end det her? jeg kunne havde endt som professor alkoholiker" sagde han og lo let. "nu er jeg stærk og hurtig, udødlig til en vis grænse, ikke rigtig afhængig af så meget ud over lidt blod engang imellem, og jeg kan opleve en hel masse.. lige som nu, hvor jeg oplever at lave et bånd med det modsatte køn for første gang" sagde han og blinkede frækt til Ash, "som oven i købet tog min første gang, tænk at min ærkefjende skulle gøre det" sagde han ret drilskt til hende og nappede hende let i hendes ene bryst med sine menneskelige tænder før han gav brystet et let kys igen som 'undskyldning' for nappet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) - Page 3 Empty Sv: xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat)

Indlæg af Gæst Man 10 Aug 2015 - 23:20

Hun flovede sig lidt og blev helt rød i kinderne da han slikkede det sidste af hendes savl væk, det var lige mærkeligt på en måde, for hende altså, hun var slet ikke van til sådan noget blev gjort.
Hun smilede da han sagde nøjagtigt hvad hun lige havde tænkt men ike rigtig villet havde sagt.
"Så må der jo være noget inde i den krop der får det hele til at køre" sagde og grinede lidt for hun kunne ikke rigtig forstille sig det, men selvfølgelig der måtte være noget der inde, ellers ville han ikke rigtig fungere.
Hun smilede stort af hans dådyr øjne.
Hun tænkte lidt over hans spørgsmål, hun vidste det faktisk ikke rigtig, hun var komfortable med at leve som hun gjorde, men hvis hun ikke havde været blevet forbandet, så havde hendes forældre måske været i live lige nu.
"Det er svært at svare på vil jeg sige" sagde hun og grinede lidt af det, for det var virkelig svært at svare på.
Hun kunne godt forstå ham i det han sagde, men han kunne vel stadig blive professor alkoholiker, det stoppede vampyren ham jo ike rigtig i.
"Du kan da stadig blive professor alkoholiker" sagde hun og grinede lidt drillende.
Hun blev overrasket over det han sagde, at hun var den som tog hans jomfrulighed, det var lidt... helligt at tænke på, helligt på den måde at ens jomfrulighed betød meget for en og man gav den ikke bare væk til hvem som helst.
"Så må det jo betyde at du kun tilhøre mig indtil du dør" sagde hun grinende, det var det sådan inden for varulve, i hvertfald dem hun havde været sammen med, dem man gav sin jomfrulighed til, blev man hos for altid.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) - Page 3 Empty Sv: xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat)

Indlæg af Gæst Man 10 Aug 2015 - 23:44

Han fniste let og lagde sig ned ved siden af hende igen, "det må være mit store hjerte der får kroppen til at køre stadigvæk" sagde han og overspillede det lidt ved at ligge hænderne på hjertet og så dramatisk ud.
"tja hvis det så bare smagte godt så ville det være perfekt" sagde han og rynkede næsen ved tanken om øl. Det havde ikke lige frem den mest lækreste smag.
Han løftede dog et øjenbryn mod Ash og kunne ikke lade være med at smile drilsk, "så det vil sige du tilhøre en anden indtil du dør?" spurgte han hende og rakte en lille tunge til hende før han slikkede hende op af halsen bare for at drille hende lidt.
"du.. kunne vel ikke have lyst til at fjolle lidt rundt mere?" spurgte han hende drillende og blinkede til hende, og let lagde han sig over hende igen og så ned i hendes øjne dybt, og kyssede hende så dybt på læberne imens han lod armene grave ned under hende og fik lagt sig om hende, før han rullede dem rundt så hun lå oven på ham.
"min lille ulvepige" sagde han drilsk til hende og gav hendes baller et let klem med sine kolde fingre, og lod den ene hånd nusse hende let i nakken, før han lod en finger fra den hånd, glide sensuelt ned af hendes rygrad, langsomt og kun lige rørende.
Han fandt det meget spændende og sjovt at tease hende, det var måske lidt hans form for, vampyrisk ondskab.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) - Page 3 Empty Sv: xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 11 Aug 2015 - 6:30

Hun hævede et enkelt bryn da han sagde hans store hjerte, men det var nu bare for sjovt, man kunne godt sige at han havde et stort hjerte, ellers han hun nok ikke ligget sammen med ham. "Hmmm meget stort og varmt hjerte" sagde hun og smilede drillende, fordi hun vidste at vampyrer ikke rigtig kunne være varme, så det ville være mærkeligt hvis hans hjerte var, men det var hans personlighed der gjorde det.
Hun grinede lidt og nikkede. "Det ville det sige, godt jeg ikke er i et pack" sagde hun, for ellers så havde hun tilhørt en anden end ham, og hun ville slet ikke havde kunnet tale med ham hvis hun var i et pack, de varulve kunne lugte alt, især en vampyr som sad på ens krop efter sex. Hun smilede ved tanken.
Hun grinede da han slikkede hende op af halsen og nikkede da han spurgte hende om de skulle fjolle lidt mere rundt. "Det ville jeg ikke have noget imod" sagde hun og kyssede blidt med imens han vende dem om, så hun lå oven på ham.
Hun kom med et drilsk smil, for det var egentlig første gang hun var oven på ham.
Hun bed sig i læben af det han sagde og blev lidt rød i hovedet, lille ulvepige, det var hun ikke rigtig blevet kaldt før, men hun kunne godt lide det, især når det kom fra ham.
Hun stønnede blidt af hans hænder både på hendes mås men også som han nussede hende i nakken, og det var især ondt da han kørte en af sine fingre ned af hendes ryg, hun fik kuldegysninger og kunne ikke lade vær med at komme med et blidt støn.
"Du er så ond!" sagde hun drilsk, for han var egentlig ikke ond, hun kunne ikke rigtig se ham som ond, men at han teasede hende på den måde, var en smule ondt og han vidste det godt selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) - Page 3 Empty Sv: xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 11 Aug 2015 - 9:15

Han kunne ikke lade være med at fryde sig lidt over at hun kaldte ham onde på sådan en måde.
"Jamen hvis jeg jo ikke gør noget ondt vil jeg jo ikke være en god vampyr" sagde han og blinkede til hende.
Det fryde ham også lidt at han havde fundet et af hendes svage punkter på kroppen.
Derfor kunne han heller ikke dy sig med at føre en finger op af hendes ryg og gjorde det på nøjagtig samme sted som før. Han kørte så også fingeren ned igen, men denne gang lod han den slutte helt nede om hendes baller hvor han gav ballerne et frækt klem med sine kolde fingre.
"Jeg holder rigtig meget af dig" kom det så pludseligt fra ham hvor han sendte hende et meget dybt blik og gav hendes kind et let slik med sin tunge.
Han tog så let fat om hans lem og fiflede den ned mellem hendes ben hvor den klemte sig op af hendes underliv og helt op mellem hendes saftige baller, det var svært at ikke give et lille støn fra sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) - Page 3 Empty Sv: xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 11 Aug 2015 - 16:12

Hun trak lidt på skulderne og nikkede. "Det er rigtig nok, så må du hellere igang, for du har ikke være særlig ond" sagde hun og blinkede drilsk til ham. Han havde slet ikke været ond faktisk, han var lidt unormal for en vampyr at være, men hun havde dog ikke noget imod det, så var der mindre skænderi.
Det var dog lidt ondt af ham at han blev ved med at køre en finger op og ned af hendes ryg, hun stønnede blidt af det og fik kuldegysninger helt så hun rystede da han gjorde det, men han blev bare ved, det var rigtig ondt.
Hun smilede dog da han så lod sine hænder holde sig ved hendes numse, det havde hun intet imod, slet ike!
Hun kiggede overrasket på ham, overrasket over det han sagde til hende, hun havde ikke lige set det komme, men hun havde intet imod det. "Jeg holder også virkelig meget af dig" sagde hun smilende og kyssede ham kærligt på munden.
Hun grinede da han slikkede hendes kind.
Hun rødmede mens hun så på ham, da han tog sit lem mellem hendes underliv og baller.
"Frækkert" hviskede hun til ham og bed ham i læben og knurrede af ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) - Page 3 Empty Sv: xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 11 Aug 2015 - 17:58

Han smilte frækt til hende og lod sit lem meget perverst, daske mod hendes bagdel med nogle lette dask, som dog gav nogle højre klaske lyde mod hendes baller.
"Du burde sætte dig op i stedet for at ligge" sagde han udfordrende til hende og blinkede imens han nussede sit lem ned mellem hendes ben og fik kun lige hovedet af sit lem, lirket ind i hendes underliv.
Han kunne ikke vente til hun fik rejst sig, og hans lem virkelig kunne trænge dybt op i hende, men han ville have at hun gjorde det, nu havde han trods alt direkte båret hende imens de havde haft sex i naturen, så det var vel kun på sin plads at de byttede plads engang imellem og hun tog ham frem for omvendt.
Roligt lod han sine hænder glide hen af hendes fine hår og nussede blidt hendes hovedbund med sine fingre før hænderne blev ført hen på hendes kinder, hvor han holdte hendes hoved lidt og kyssede hendes læber dybt imens.
Hun var slet ikke til at holde fingrene fra.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) - Page 3 Empty Sv: xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 11 Aug 2015 - 19:24

Hun himlede med øjne da han sagde at hun burde sætte sig op, ja det ville han helt sikkert kunne lide. Hun rystede på hovedet af ham, men kunne ikke lade vær med at stønne da hun kunne mærke hans lems hoved mod hendes indgang.
Hun ende med at sætte sig op, når nu han havde gjort det.
Der kom et længselsfuldt støn fra hende og hun smilede stort.
Hun var ikke rigtig begyndt på noget, hun sad og nød at han nussede hende i håret og kyssede kærligt med da han kyssede hende, hun kunne godt lide at have nærkontakt med ham, det var dejligt, og så der i sengen, bare stille og roligt, det var ikke noget hun havde prøvet før, det var meget mere... intimt og kærligt.
"Jeg kunne godt tænke mig at komme hjem til dig imorgen" sagde hun og smilede stort til ham, hun ville gerne se hvor han boede, hvad hun dog skulle bruge det til... Måske udspionere, det vidste man jo ikke. Hun smilede ved tanken.
Efter lidt begyndte hun at stille og roligt ride ham, hun lagde sine små varme hænder mod hans kolde brystkasse, og lidt efter lidt satte hun tempoet op.
Hun bed sig i læben, men det hjalp ikke på at holde de høje støn tilbage af nydelse.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) - Page 3 Empty Sv: xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum