Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
xx - My House, My Protection - Page 3 EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
xx - My House, My Protection - Page 3 EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
xx - My House, My Protection - Page 3 EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
xx - My House, My Protection - Page 3 EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
xx - My House, My Protection - Page 3 EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
xx - My House, My Protection - Page 3 EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
xx - My House, My Protection - Page 3 EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
xx - My House, My Protection - Page 3 EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
xx - My House, My Protection - Page 3 EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
xx - My House, My Protection - Page 3 Voteba13xx - My House, My Protection - Page 3 Voteba14xx - My House, My Protection - Page 3 Voteba15 
Lori
xx - My House, My Protection - Page 3 Voteba13xx - My House, My Protection - Page 3 Voteba14xx - My House, My Protection - Page 3 Voteba15 
Lenore
xx - My House, My Protection - Page 3 Voteba13xx - My House, My Protection - Page 3 Voteba14xx - My House, My Protection - Page 3 Voteba15 
Celenia
xx - My House, My Protection - Page 3 Voteba13xx - My House, My Protection - Page 3 Voteba14xx - My House, My Protection - Page 3 Voteba15 
Genevira
xx - My House, My Protection - Page 3 Voteba13xx - My House, My Protection - Page 3 Voteba14xx - My House, My Protection - Page 3 Voteba15 
Renata
xx - My House, My Protection - Page 3 Voteba13xx - My House, My Protection - Page 3 Voteba14xx - My House, My Protection - Page 3 Voteba15 
Jake
xx - My House, My Protection - Page 3 Voteba13xx - My House, My Protection - Page 3 Voteba14xx - My House, My Protection - Page 3 Voteba15 
Madelena Gray
xx - My House, My Protection - Page 3 Voteba13xx - My House, My Protection - Page 3 Voteba14xx - My House, My Protection - Page 3 Voteba15 
Katrina
xx - My House, My Protection - Page 3 Voteba13xx - My House, My Protection - Page 3 Voteba14xx - My House, My Protection - Page 3 Voteba15 
Sasha
xx - My House, My Protection - Page 3 Voteba13xx - My House, My Protection - Page 3 Voteba14xx - My House, My Protection - Page 3 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

xx - My House, My Protection

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

xx - My House, My Protection - Page 3 Empty Sv: xx - My House, My Protection

Indlæg af Gæst Lør 22 Aug 2015 - 16:09

Han var helt væk i sit sind og var bare et vildt dyr da hun råbte til ham, lige indtil at hun klarede at skubbe ham væk fra sig hvor han lå på sengen og var helt rundt forvirret, havde han gjort noget forkert? havde de ikke bare haft vild sex?
Han så undrende efter Ash da hun løb ud i toilettet og kløede sig lidt undrende i nakken, havde han mund været for hård ved hende endeligt? havde hans vampyr styrke endeligt været for meget for hende?
Han kravlede stille ud af sengen og trak et par underbukser på før han gik over til sit toilet hvor han bankede kort på døren.
"Ash... er du okay?" spurgte han hende så stille med en meget rolig og varm tone.
Han lyttede til hvad der skete der inde og skulle lige til at prøve at åbne døren før en rude blev knust bag ham. Var alle hans sanser døde i nat? For lugten var ekstrem tydelig og når man så personen ville man ikke være i tvivl om hvad han var.
"varulv" hvæsede Pierre og de to kamphaner sprang med det samme på hinanden.
En varulv havde faktisk hørt hende i det fjerne, en som havde hørt hendes hyl og set muligheden i at få en flot kone. Pierre var i super dårlig stand til at slås imod en varulv lige nu, og han kunne også godt mærke det med de slag han fik.
Der blev kylet med hinanden go det hele lød som en stor slagmark, indtil at det pludseligt blev stille i soveværelset...
Døren til badeværelset blev sparket op, og ind trådte en stor muskuløs varulv, en smule træt af sin kamp med Pierre, men med et overlegent smil på læberne.
"Så det var den finde ting der som hylede så smukt" sagde han og trådte frem og greb om Ash og løftede hende op på sin skulder som om hun var en sæk der skulle bæres på. Han gav hende et klask i enden "godt jeg fandt dig før den dumme vampyr havde gjort det af med dig" sagde han næsten nynnende og luntede så ud igen. Pierre lå halvt ind over sengen. Det øverste var brast ned over hans krop så man kunne kun lige se ryggen der buede ned til de livløse ben og der var tydelige kradsemærker på sengekanten efter hans kamp for at komme ud, men det havde åbenbart ikke lykkedes.
"lad os skynde os at komme væk her fra" sagde ulven som dog lige gik over til Pierre og gav ham et los imellem benene før han luntede videre. Et lille kort var i Ash's øjenhøjde som stak ud af toppen fra sengen som nu lå over hans krop, hvor der var fint skrevet uden på, *Til Ash min Kære* med krøllede bogstaver og det hele, hvor der var et hjerte om ordene, og på den anden side stod der *Jeg elsker dig højere end mit eget uendelige vampyr liv*.
Ulven sprang ud af vinduet og fortsatte mod at komme ud af byen og ud i skoven.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

xx - My House, My Protection - Page 3 Empty Sv: xx - My House, My Protection

Indlæg af Gæst Lør 22 Aug 2015 - 16:27

Ash så hen på døren da der blev banket på, der kom en lav piven fra hende da spurgte om hun var okay, hun var bestemt ikke okay, hun havde det forfærdeligt.
Hun sprang dog op da hun hørte noget knuse inde på værelset, det kunne ikke bare havde været et gals, nærmere et... vindue?
Hun turde ikke rigtig at åbne døren, men hun kunne gøre at der var en del kaos ude i rummet.
Hvad mon der var sket, hun kunne med det samme lugte varulv og vidste at han måtte havde hørt hende da hun hylede.
Pierre... Hvad nu hvis der skete ham noget, hun begyndte at græde, hun vidste ikke hvorfor, hun var lige blevet endnu med sig selv om at vampyrer var vampyrer, men hun kunne ikke benægte sin kærlighed til Pierre.
Men lige da hun ville ud og rede ham, blev en dør sparket op og en stor og stærk man trådte ind. Han havde vundet over Pierre? Hun kunne ikke tro det. "Pierre" hviskede hun lavt.
Hun skreg da hun blev taget op af mande varulven.
"Slip mig! Han gjorde mig intet, han er min kæreste!" skreg hun af varulven.
Da hun så Pierre ligge med det øverste af sengen over sig, kunne hun ikke rigtig holde tårene tilbage.
Noget fangede hendes opmærksom hed, et kort der lå oven på, hun tog det hurtigt inden varulven sprang ud.
Hun begyndte at læse det og kunne ikke lade vær med at smile.
Hun lod så brevet falde til jorden og gjorde noget hun aldrig nogen sinde villet havde gjort.
Hun forvandlede sig, mande varulven blev nød til at slippe hende.
Da hun endelig var forvandlet kom der en høj knurren fra hende som jagede mande varulven væk, han ville ikke have noget at gøre med en varulv der kunne sige imod.
Ash løb tilbage i fuld varulve fart, sprang ind af vinduet og hev Pierre ud fra sengen. Hun stod stadig som varulv og kiggede på ham.
Hun valgte så at tage ham ned til Jonathan, men det blev nød til at være i hendes varulve form, ellers ville hun ikke kunne bære ham.
Hun tog ham i nakken, bare tog tænder som en ulvemor ville tage sine unger og trak ham så med neden under.
Da hun kom ned af trappen gav hun et hyl fra sig for at få de andres opmærksomhed.
Hun blev først menneske igen da hun så at Pierre fik hjælp, før ville hendes ulv ikke forlade hans side, ulven havde accepteret ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

xx - My House, My Protection - Page 3 Empty Sv: xx - My House, My Protection

Indlæg af Gæst Lør 22 Aug 2015 - 16:51

Jonathan var ikke den første der kom løbende, men de to tvillinger der susede hen som små raketter og omfavnede Pierres hoved imens de så chokeret på ham, selvom Ash var der lod de ikke til at tage sig af hende, følelserne for deres herrer var for stor lige nu og som to hormon fyldte piger begyndte de begge at hyle imens de krammede Pierre ind til sig.
Men så kom Jonathan endeligt løbende og skubbede de to piger væk med det samme før han først tjekkede Pierre og proppede så en stor rød brystal lignende bold i munden på ham, og med en god kæberasler blev den knust i munden på ham og forsvandt ned i hans hals. "idiot" mumlede Jonathan af Pierre og rystede på hovedet.
Jonathan skulle lige til at finde en mere i sin lomme før en næve kom susende mod Jonathan og gav ham en kæberasler der kunne mærkes. Pierre sad op og tog sig til sin kæbe "den der kunne jeg godt mærke Jonth" brummede han og slikkede sig om læberne, han blødte lidt.
Vera og Orina overfalde Pierre og grad ind til hans bryst, de var over glade for han ikke var død. Men Pierres blik var ikke på nogle af de 3, men på Ash, hans blik var ømt, selv for en vampyr der havde et dødt blik, var hans blik blevet ømt og lidt skamfuldt over at havde gjort hende så bange som han havde gjort.
Han trak stille Vera og Orina af sig før han satte sig på knæ foran Ash og sagde bare stille "undskyld" før han kyssede hendes læber. Vera og Orina kunne nu ikke holde deres tøse fnisen tilbage og syntes det var meget sødt, og sammen begyndte de at remse "Ash og Black, sad i et træ, og K-Y-S-S-E-R" imens de pegede fingre af Pierre der var helt væk i Ash. Jonathan var nu også lidt overrasket over Pierre, men forstående, for selv en vampyr måtte bruge kærlighed hvis han ikke skulle komme helt over til sin mørke side, og Pierre havde bestemt lyst op siden Ash var kommet ind i hans liv, selv for den korte tid de havde været sammen.
Jonathan rømmede sig så pludseligt for at få deres opmærksomhed. "måske noget tøj på ville være på det rette?" spurgte han så og hentyde til at Ash var splitter ragende nøgen og Pierre havde kun underbukser på. Vera og Orina lagde også først mærke til det lige nu og havde store øjne. "Jonathan... hvad sker der når to af modsatte køn er alene i et værelse?" spurgte Vera og Orina så lige så nysgerrigt op på Jonathan som Vera gjorde.
Pierre så på Ash i få sekunder og få sekunder efter kom et tæppe svævende over gulvet og han trak det hurtigt om Ash og så knurrende tilbage på de 3. "miiiiin" sagde han og fnøs. Jonathan pegede på Pierre "det er hvad der sker, de får komplet ejerfornemmelse over hinanden og mande delen bliver dum som en dør og ikke i stand til at kunne forsvare sig selv" sagde han og rakte tunge af Pierre, imens at Vera og Orina falde sammen af grin. Pierre skulede tilbage, "du skal nok få igen" mumlede han. Men han havde fat i noget, Pierre havde slet ikke været nær sin fulde styrke i nat, hvilket havde ført til problemet nu.
Pludselig gik Jonathan og Vera og Orina over til Ash og bukkede sig ned til hende, "vi acceptere dig Ash Varulv, så længe du ikke gør ham til en grøntsag" sagde de alle 3 og smilede til Ash før de to piger så overfalde Ash med kram. "Også det også spændende at have flere kvinder i huset" sagde Orina grinene, "for de to mænd der stinker langt ud af mandehørm" sagde Vera oven i og de begge puttede sig ind til Ash. Pierre lo varmt, "du er blevet fast familie medlem kære, og hverken du eller din ulv kan lave det om" sagde han drillende til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

xx - My House, My Protection - Page 3 Empty Sv: xx - My House, My Protection

Indlæg af Gæst Lør 22 Aug 2015 - 17:32

Hun så på de to piger som løb hen og omfavnede Pierre og begyndte at græde. Ash sad bare på sine knæ, tilbage til menneske form og kiggede på Pierre. Hun kunne ikke rigtig sige noget, hun vidste ikke hvad hun skulle sige, hun havde kaldt på den ulv, hun havde bragt Pierre i fare, det var hendes skyld alt sammen, hun følte sig så dum.
Hun så op på Jonathan da han kom hen.
Hun kiggede lidt undrende på bolden der blev proppet i hendes kærestes mund. Hun håbede ikke der var sket ham alt for meget.
Ash gispede lidt da Jonathan fik sig en ordentlig knytnæve i ansigtet af Pierre.
Ash kiggede med det samme på Pierre da han satte sig op og et smil brede sig på hendes læber. Så han var altså okay, det var altid noget.
Hun sank da Pierre kiggede over på hende, hun troede han ville være sur, men hans blik var ømt.
Hun så stille på ham som han bevægede sig over mod hende og satte sig på knæ foran hende. Hun vidste ikke hvad hun skulle sige men da han sagde undskyld begyndte der at rende nogle tåre ned af hendes kinder.
Hun gav et blidt støn fra sig da Pierre kyssede hende og hun krammede sig straks ind til ham. Hun stoppede kysset efter lidt og kiggede på ham, studerede ham. "Jeg er så ked af at jeg fik kaldt på ham, det var ikke meningen, det var bare instinkt da det gjorde så ondt" sagde hun undskyldende og kramme sig godt ind til ham.
Hun trak sig dog lidt væk fra Jonathan rømmede sig og idet han nævnte det med tøj rødmede Ash ekstremt.
Hun kiggede så tilbage på Pierre og smilede da et tæppe kom svævende og han lagde det om hende. Hun puttede sig ind til det og grinede lidt da hun kunne høre Pierre knurre af de andre. Hun trak lidt i ham og fik ham til at se på hende. "Din" sagde hun blidt og kyssede ham på kinden.
Hun rystede lidt på hovedet af Jonathan og grinede, det var nu rigtigt det han sagde.
Hun kiggede lidt på Jonathan, Vera og Orina da de kom hen til hende, hun var lidt nervøs, men det de sagde varmede hendes hjerte "Tak, det betyder meget" sagde hun smilende og grinede lidt da Vera og Orina krammede hende og hun krammede dem blidt ind til sig. "Jeg er glad for at jeg kan bidrage til balancen her i huset, der skal altid være en kvinde mere så mændene kan blive sat på plads" sagde hun grinende og kiggede på Jonathan og Pierre, mest på Pierre, som hun smilede kærligt til. "Jeg vil aldrig lave om på det" sagde hun smilende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

xx - My House, My Protection - Page 3 Empty Sv: xx - My House, My Protection

Indlæg af Gæst Lør 22 Aug 2015 - 18:42

Han så på dem alle, det var en stor lykkelig familie han nu havde samlet syntes han, både undersåtter og en kæreste, som nok vil blive kone på et eller andet tidspunkt. Tænk at det hele kunne blive så fantastisk på så korte dage.
Han sukkede kort og lagde sig ned på gulvet på ryggen og åndede ud.
"Lang... lang.. dag" sagde han varmt og nikkede så kort til Jonathan, hvor Jonathan fangede beskeden hurtigt og hev de to vampyr tøser med ind i spisesalen og dernæst ned i køkkenet, så Ash og Pierre fik lidt alene tid igen sammen.
Pierre satte sig op igen og krammede så stille Ash, "Hey hvad siger du til at afslutte hvad vi begyndte? også lige sige hvad det var jeg gjorde forkert, for... ja jeg blev vist revet lidt for meget med sidst" sagde han og kløede sig i nakken imens kan så uskyldigt på hende med store vampyr øjne, store gyldne vampyr øjne der bare stirrede på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

xx - My House, My Protection - Page 3 Empty Sv: xx - My House, My Protection

Indlæg af Gæst Lør 22 Aug 2015 - 19:09

Hun kunne godt lide sin nye familie, hun elskede den som aldrig før. Alle de familier hun havde været i havde været så traditionelle, men den her familie, den var noget for sig selv, den var unik, den var værd at holde fast i.
Hun kiggede over på Pierre som lagde sig ned på gulvet, han var træt, det kunne hun se på ham, han burde komme op og ligge i sengen, så kunne det være at hun kunne komme op med maden til ham efter Jonathan og pigerne havde lavet det.
Hun så lidt efter pigerne da Jonathan tog dem med sig, men vende så sine øjne mod Pierre som havde sat sig op igen, hun krammede ham tilbage og trak sig helt tæt på ham, så hun kunne mærke hans kolde krop.
Hun grinede lidt af det han sagde og havde set det komme. Hun rystede på hovedet. "Hvad med at du ligger dig op i sengen og får slappet af, så kommer jeg op med mad til dig når jeg har spist færdigt?" spurgte hun og kyssede ham blidt på kinden.
Hun sukkede lidt over det andet spørgsmål. "Det... det blev bare for meget, du var så hård overfor mig, du gjorde mig ondt, det var som om du var.... blevet til en rigtig vampyr, som de tog jeg blev overfaldt af, jeg blev bange for dig..." hun sukkede, hun klamrede sig lidt snøftende ind til ham. "Kan vi ikke bare ligge det bag os?" spurgte hun hikstende og kiggede op på ham med et bedende blik.  

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

xx - My House, My Protection - Page 3 Empty Sv: xx - My House, My Protection

Indlæg af Gæst Lør 22 Aug 2015 - 19:24

Han sukkede og nussede hende blidt i håret "jo det kan vi godt, og skal nok være blidere næste gang... men så må du holde op med at være så sexet, det er ikke sundt for en mand at blive fristet så meget!" sagde han hvor det sidste var for at drille hende og let gav han hende et kys på kinden
Han blev dog enig med hende om at hun kunne hente maden til ham men han ville dog lige rette på hende, "mad til os, jeg har ikke lyst til at spise selv" sagde han og så på hende med store bedende vampyr øjne der så tiggende på hende.
Pierre hoppede let op på benene og let begyndte han at strække ud, kampen havde trods alt taget lidt på ham, så lidt udstrækning var på plads.. dog til sidst røg underbukserne af ham fordi de var så oprevet af de ikke længere kunne holde sig på. Han skyndte sig at dække for imens han smilte undskyldende og skyndte sig så op til værelset med et stort smil, "men skynd dig med maden" sagde han og lo varmt imens han lukkede døren efter sig.
Åndedrættet var på plads og øjnene stirrede rundt i lokalet, han trak på smilebåndet. "tænk at sådan en vatnisse skulle komme og overraske mig på den måde... næste gang river jeg hovedet af ham gør jeg" sagde han stille til sig selv. Hans øjne faldt over en mursten hvor der var noget papir bundet rundt om.
Han fik papiret af og stille læste det *varulvlover du er dødesens! du skal mærke varulvenes vrede og jeg skal personligt spide dit hjerte ud! ingen steder kan du være sikker, ingen steder kan du være i live! vi vil tage dig ned!*... det fik ham til at fnise, DE skulle tage ham ned? Han krøllede papiret i hånden, de ville ikke kunne komme i nærheden af ham, de kunne bare prøve!
Stenen røg ud af vinduet og papiret blev flået i stumper og blæst med vinden ud i nattens mørke.
Han løftede det øverste af sengen af og satte det foran det knuste vindue og pustede alle glasskårene op i et hjørne og fik hurtigt redt sengen før han hoppede ned i den og lagde sig godt til rette med dynen lige over underlivet. "hvis nogen varulve tror de kan tage mig ned... så de 500 år for sent til det" mumlede han lumsk for sig selv og stille gav et afslappet pust. Men nu var det tid til at hygge, ikke flere uhyggelige og dødelige tanker, nu skulle han have det godt igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

xx - My House, My Protection - Page 3 Empty Sv: xx - My House, My Protection

Indlæg af Gæst Lør 22 Aug 2015 - 20:06

Hun grinede lidt af det sidste han sagde og nikkede så bare. Hun smilede af hans kys på kinden og bed sig lidt i læben. "jeg skal nok prøve" sagde hun blidt og kiggede ham i øjne med hendes blide og kærlige øjne, hun elskede ham virkelig meget, det kunne hun ikke komme uden om, hun holde alt for meget af ham til nogen sinde at gå fra ham eller afvise ham på nogle måder, hun ville gøre alt for ham, hvad end han bede om, så ville hun gøre det, sådan var varulve, når de først havde fundet en de kunne lide, satte de hele deres ild til flammen så den ville kunne brænde for evigt.
Hun smilede og nikkede så. "Okay, mad til os" sagde hun og grinede lidt af hans bedende øjne og rystede på hovedet ind hun kyssede og nappede ham lidt i halsen for sjov.
Ash rejste sig roligt efter han gjorde og kiggede op på ham som han strakte sig, men da hans underbukser røg af kunne hun lade vær med at grine lidt af det, men rødmede så lidt da han dækkede sig.
"Jeg skynder mig alt hvad jeg kan" sagde hun og gik så hen til køkkenet for at se hvad der skete og ventede lidt.
Hun ville dog lige informere Jonathan om at hun ville tage maden op. "Øhm... vi spiser oppe på værelset i dag, jeg tror Pierre har brug for at slappe af" sagde hun og smilede blidt.
Så snart hun havde fået maden gik hun op på værelset og åbnede døren med lidt besvær.
Hun smilede da hun så Pierre ligge i sengen klar til mad.
Hun gik roligt hen til ham.
Kiggede lidt på hvad han havde gjort, "Så er der serveret, kylling, grøntsager og kartofler" sagde hun og satte det fra sig inden hun satte sig ned i sengen, og trak det så hen til dem.
Hun kyssede blidt hans læber og nappede ham frækt i halsen og stønnede ham i øret for at være rigtig ond, for han kunne ikke rigtig have sex med hende nu

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

xx - My House, My Protection - Page 3 Empty Sv: xx - My House, My Protection

Indlæg af Gæst Lør 22 Aug 2015 - 20:22

Han klappede heftigt i hænderne da hun kom med maden for han så ret så sulten ud.
Pierre nød at se hans Ash kravle op til ham med maden, det gjorde hende ret så sexet at hun også bragte mad ind i sengen.
Han så på hende undrende til at starte med men bed sig så let i læben "din teaseeer" gispede han før noget på bakken fangede hans øje.
"Ash er det dig som har....." sagde han og tog en stor uskåret agurk op fra bakken hvorpå der var tapet en lille lap papir hvorpå der stod 'Hun vil elske den her i hendes *beep beep*, hilsen Vera og Orina' hvor Pierre så på Ash med et meget genert ansigts udtryk.
"jeg tror de tænker LIDT for meget på os nu" mumlede Pierre og lagde bakken fra sig og lagde sig så halvt ind over Ash og kyssede hende igen og med sin ene hånd tog han på hendes bryst.
"Jeg er måske for træt til at ha sex men jeg er ikke for træt til at lege med på DEN leg der" sagde han med et stort og drillende smil imens han lod sin tunge glide ned af halsen på hende imens han sukkede nydende mod halsen med sin kolde ånde.
"jeg elsker dig Ash og jeg vil have dig for mig selv" kom det stille fra ham til sidst....


//Se Med I Næste Afsnit......... DAAAM DAAAAAAAM!!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

xx - My House, My Protection - Page 3 Empty Sv: xx - My House, My Protection

Indlæg af Gæst Lør 22 Aug 2015 - 21:33

Hun smilede af at se ham så glad for at hun kom med mad til ham, han var så sød som han sad der, han lignede slet ikke en vampyr, han lignede bare en hel uskyldig... mand? Hun grinede lidt af sine tanker.
Hun kiggede meget spørgende på ham da han bare gispede. "Jeg ved slet ikke hvad du taler om" sagde hun drillende og kyssede hans kind.
Hun så lidt på agurken han tog op og rødmede meget da hun så hvad der stod, hun gemte sig lidt ind til ham og grinte lidt, men kiggede så op på ham. "Jeg ville nu ikke have noget imod det, de har ret" sagde hun smilende.
Hun smilede som han lagde sig halv ind over hende, mens han kyssede hende og tog hende på hendes bryst, hun stønnede blidt og bed ham blidt i læben mens hun kyssede ham.
"Så det er du ikke, det var dog ærgerligt" sagde hun drillende.
Hun gispede dog da hans tunge ramte hendes hals, hans kolde dejlige tunge og stønnede højtlydt og nydende da hans kolde ånde ramte hendes hals, hun var solgt som stang lakrids da hun kunne mærke den, hun var helt vild med det.
"Jeg elsker også dig Pierre, jeg er din og du er min" hviskede hun blidt mod hans øre

//out//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

xx - My House, My Protection - Page 3 Empty Sv: xx - My House, My Protection

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum