Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
The begining of something new. -Aigemfarrel- - Page 4 EmptyOns 17 Apr 2024 - 20:41 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
The begining of something new. -Aigemfarrel- - Page 4 EmptyOns 17 Apr 2024 - 19:04 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
The begining of something new. -Aigemfarrel- - Page 4 EmptySøn 14 Apr 2024 - 8:19 af Jake

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
The begining of something new. -Aigemfarrel- - Page 4 EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
The begining of something new. -Aigemfarrel- - Page 4 EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:34 af Taliia

» Life update & other shit - Marcus
The begining of something new. -Aigemfarrel- - Page 4 EmptyFre 12 Apr 2024 - 16:38 af Sean

» Emnesteder og meet-up (adminnyhed)
The begining of something new. -Aigemfarrel- - Page 4 EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:40 af Sean

» Dato for næste meetup i Jylland (afstemning)
The begining of something new. -Aigemfarrel- - Page 4 EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:23 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
The begining of something new. -Aigemfarrel- - Page 4 EmptyTors 11 Apr 2024 - 19:04 af Lenore

Mest aktive brugere denne måned
Sean
The begining of something new. -Aigemfarrel- - Page 4 Voteba13The begining of something new. -Aigemfarrel- - Page 4 Voteba14The begining of something new. -Aigemfarrel- - Page 4 Voteba15 
Jake
The begining of something new. -Aigemfarrel- - Page 4 Voteba13The begining of something new. -Aigemfarrel- - Page 4 Voteba14The begining of something new. -Aigemfarrel- - Page 4 Voteba15 
Sasha
The begining of something new. -Aigemfarrel- - Page 4 Voteba13The begining of something new. -Aigemfarrel- - Page 4 Voteba14The begining of something new. -Aigemfarrel- - Page 4 Voteba15 
Lenore
The begining of something new. -Aigemfarrel- - Page 4 Voteba13The begining of something new. -Aigemfarrel- - Page 4 Voteba14The begining of something new. -Aigemfarrel- - Page 4 Voteba15 
Taliia
The begining of something new. -Aigemfarrel- - Page 4 Voteba13The begining of something new. -Aigemfarrel- - Page 4 Voteba14The begining of something new. -Aigemfarrel- - Page 4 Voteba15 
Katrina
The begining of something new. -Aigemfarrel- - Page 4 Voteba13The begining of something new. -Aigemfarrel- - Page 4 Voteba14The begining of something new. -Aigemfarrel- - Page 4 Voteba15 
Edgar
The begining of something new. -Aigemfarrel- - Page 4 Voteba13The begining of something new. -Aigemfarrel- - Page 4 Voteba14The begining of something new. -Aigemfarrel- - Page 4 Voteba15 
Celenia
The begining of something new. -Aigemfarrel- - Page 4 Voteba13The begining of something new. -Aigemfarrel- - Page 4 Voteba14The begining of something new. -Aigemfarrel- - Page 4 Voteba15 
Marcus
The begining of something new. -Aigemfarrel- - Page 4 Voteba13The begining of something new. -Aigemfarrel- - Page 4 Voteba14The begining of something new. -Aigemfarrel- - Page 4 Voteba15 
Renata
The begining of something new. -Aigemfarrel- - Page 4 Voteba13The begining of something new. -Aigemfarrel- - Page 4 Voteba14The begining of something new. -Aigemfarrel- - Page 4 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164665 indlæg i 8722 emner

The begining of something new. -Aigemfarrel-

Side 4 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4

Go down

The begining of something new. -Aigemfarrel- - Page 4 Empty Sv: The begining of something new. -Aigemfarrel-

Indlæg af Gæst Fre 25 Mar 2016 - 0:09

Hun kørte sine hænder op omkring hans nakke, hvor hun trak lidt ned i hans trøje. Hun smilte kækt af hans ord. "Som regl altid." Hviskede hun lavt, hvor hun kyssede ham ned af hagen og derefter ned af halsen. "Fint." Lød det fra hende, hvor hun lagde sig ovenpå ham. Hun fjernede sine læber fra hans bløde hud, hvor hun lagde hænderne på hans brystkasse og lagde sin hage på hendes hænder.
"Vi er en almindelig, dog lidt underlig familie... Hvis jeg selv skal sige det." Hun smilte drillende til ham. "Tænk på hvordan jeg ikke ser ud, når jeg fylder de 2000 år." Hun så drillende på ham, inden hun kørte sin finger rundt i en cirkel på hans brystkasse. "Du er sammen med en olding, og du aner ikke engang hvor gammel jeg er. Og jeg som ved at du er 21 år." Hun så ned på sin finger, der roligt og blidt kørte rundt på hans bryst.
Det var enlig sjovt, at han ikke anede at hun var så gammel. Hun lignede trods alt ikke en på den alder, hvilket var herligt... For hende, for ham... sikkert ikke, hvem ønskede lige at være sammen med en, der sikkert kunne være hans bedstemors, bedstemors, grand tante. måske ældre. Hun sukkede blidt, inden hun kørte øjnene op i hans mandel brune øjne igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The begining of something new. -Aigemfarrel- - Page 4 Empty Sv: The begining of something new. -Aigemfarrel-

Indlæg af Gæst Fre 25 Mar 2016 - 0:28

Noget andet ved Alex var, at når hun kyssede hans hals, glemte han også hurtigt sine omgivelser og det havde han skam også mærker fra. To eller tre fine sugemærker beklædte hans hals så fint i dagslyset. Hvilket han skulle høre meget omkring fra hans søster Stella, der blev ved med, at pege ud at han måtte have hygget sig med Alex, da de åbenbart havde mødt hinanden før. Altså, hende og Alex. Det var underligt.
Vent.. pegede hun lige sin alder ud for første gang for ham? Hver gang han havde spurgt hende om hvor gammel hun var, havde hun altid svaret ham, at hun var gammel nok. Intet mere at sige i denne sag, men nu lå hun her og lavede sine cirkler på hans brystkasse, hvilket var begyndt at være et lille tegn for ham at hun havde lyst til noget bestemt. Men men... 2000? Var hun virkelig.. virkelig.. så gammel? Han smilede varmt og en smule overrasket til hende.
"Wow... det må jeg sige.. vi skal skaffe os en meget stor kage, hvis alle dine lys skulle kunne være på den," kommenterede han drillende og kyssede hende blidt på læberne. "Hvordan kan det være at du fortæller mig det nu? Og jeg ved ikke hvor gammel du er, fordi du aldrig svarede på spørgsmålet når jeg spurgte dig," Han kørte en af hendes hårlokker om bag hendes øre. "Men, du holder dig virkelig godt," Han blinkede drillende til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The begining of something new. -Aigemfarrel- - Page 4 Empty Sv: The begining of something new. -Aigemfarrel-

Indlæg af Gæst Fre 25 Mar 2016 - 0:49

Hans overraskede udtryk, fik hende til at prikke ham blidt på næsen. Af en grund gjorde det hende lidt utryg, at hun lige havde fortalt ham det. Men når man havde et barn med ham, og overvejede at bo hos ham, kunne man vel ligeså godt se hvordan han reagerede, så snart han fik at vide hvor gammel hun enlig var. Hun kørte sin hånd ned af hans bryst. "Oh ti stille, som om jeg ville fortælle dig min fødselsdag anyways." Hun kørte sin hånd ned af hans bryst, og ned af maven.
"Og jeg mangler stadigvæk omkring 643 år endnu, før jeg rammer de 2000 år." Hun smilte drillende til ham, hvor hun kørte sin hånd ned til hans bukse kant. "Jeg tænkte bare at det var ok at fortælle dig, især nu hvor vi er så langt i vores forhold... Vi har trods alt et barn sammen nu, og bor næsten sammen... Så~" Lød det forførende fra hendes lave stemme, mens hendes hånd kørte langsomt ned i hans bukser. hvor hun holde hagen på sin anden hånd, der endnu lå på hans brystkasse. "I do believe so... Så må vi se om du bliver træt af mig inden da." Hun valgte at beholde sig selv i ro, mens hun så på ham, med et forførende samt kækt smil på sine fyldige røde læber.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The begining of something new. -Aigemfarrel- - Page 4 Empty Sv: The begining of something new. -Aigemfarrel-

Indlæg af Gæst Fre 25 Mar 2016 - 1:00

Som om hun havde i sinde at fortælle ham hvornår hendes fødselsdag var.. det var hun nød til, han var da nød til at give hende en gave bare på et eller andet tidspunkt i deres forhold. Desuden fortjente hun en af de dage hvor alting bare omhandlede hende og at hun skulle have god mad. Han klukkede af hende og mærkede hvordan hans mave spændtes en smule ved, at hun lod sin hånd køre ned af den og til buksekanten. "Du er nød til at fortælle mig dagen, så jeg kan begynde at give dig gaver," sagde han og begyndte langsomt at rødme en smule over hendes vandrende hånd. "Du har ret.. vi er nået ret så langt i det her forhold.. vi har nærmest været alle steder som de fleste i forhold skal være," Han kyssede blidt hendes varme læber. Så godt han kunne, forsøgte han at gjorde det gisp der forlod hans læber, i det sekund hun havde hånden nede i bukserne, lavt. Han klukkede lavt og så hende i øjnene. Selvfølgelig skulle hun ligge og spille forførende, samt uskyldig på samme tid. For ikke at snakke om at hun var kæk. "Jeg kan aldrig blive træt af dig Alex.." hviskede han forførende, hvorpå han placerede kys på hendes hals og kørte sine hænder op under hendes trøje. "Tror snart det er dig der ender med at blive træt af mig først."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The begining of something new. -Aigemfarrel- - Page 4 Empty Sv: The begining of something new. -Aigemfarrel-

Indlæg af Gæst Fre 25 Mar 2016 - 1:13

Hun smilte drillende til ham, mens han snakkede. "Jeg har ikke i sinde at fortælle dig det." Hun kyssede ham kort. "Jeg har ikke brug for gaver, det at være sammen med dig igen og igen, er nok for mig.." Hun smilte varmt til ham, på trods af hendes hånd der vandrede rundt. Selvfølgelig havde hun ret, deres forhold havde holdt i ret langtid.
Samt det at han var hendes første rigtige forhold, hvilket gjorde alting så meget mere specielt. Hun fandt en fyr, kom sammen med ham, havde lidt drama engang i mellem. Som tit blev løst af sex, eller underlige konflikter, hvor hun råbte og han gav op... Sjovt, hun havde det med at vinde skænderierne mod ham, mest fordi hun altid blev så sur og bare begyndte at råbe af ham. Hun burde måske lade vær med at være så hård mod ham, som hun altid var. Hun kyssede ham blidt igen, da han kyssede hende blidt.
Hans kys mod hendes hals, blev budt velkommen af et forførende suk, hvor hun selvfølgelig ikke lod sin hånd ligge stille i hans bukser. Hans hænder der kørte op under hendes trøje, gav hende kuldegysninger, på en god måde selvfølgelig.
"Jeg tror aldrig... jeg bliver træt af dig." Hviskede hun lavt, hvor hun kort bed sig i underlæben, forførende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The begining of something new. -Aigemfarrel- - Page 4 Empty Sv: The begining of something new. -Aigemfarrel-

Indlæg af Gæst Fre 1 Apr 2016 - 13:27

Som altid vidste hun lige hvad hun skulle sige til ham. Hun behøvede ingen gaver overbevidste hun ham om, bare så længe hun havde ham og det varmede ham mere end hun sikkert troede. Men, han ønskede stadig, at give hende noget, hun fortjente det og han tjente alligevel nogle penge ind engang imellem. De kunne sagtens blive brugt på hende. Han ville elske at bruge dem på hende.
”Fint.. men jeg skal nok selv finde dagen så..” hviskede han drillende. ”Du får ikke lov til at slippe fra min flod af gaver.” Der var ikke mere at sige i den sag. Han ville gerne give hende gaver, så det var altså sådan det blev.
Men lige nu, kunne han ikke rigtig fokusere på, at regne ud hvornår hun mon havde fødselsdag, eftersom en hånd i hans bukser gjorde ham ør i hovedet og kinderne varme. Nydende sukkede han, samt han elskede hvordan lyden af hendes forførende suk, fik det til at krible ned af ryggen på ham og det samme med hvordan hendes krop rystede nydende under hans hænder. Som altid var hendes hud så blød. Varmen inviterede hans hænder til at køre længere i hendes trøje. Den forførende hvisken om, at hun nok aldrig blev træt af ham, fik det til at krible endnu mere i ham. Igen, hun vidste bare hvad hun skulle sige.
”Så… er vi… ret så heldige.. ” hviskede han nydende, hvorefter han kyssede hende dybt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The begining of something new. -Aigemfarrel- - Page 4 Empty Sv: The begining of something new. -Aigemfarrel-

Indlæg af Gæst Fre 1 Apr 2016 - 19:50

Hun kyssede ham op af halsen, mens hendes hænder vandrede ned af hans overkrop. "Jeg har ikke brug for gaver, men jeg vil glæde mig til at den form for overraskelse." Lød det lavt fra hende, den altid så forførende stemme der undslap de rubin røde læber, som enkelte gange pressede sig imod hans silkebløde hud.
Hans nydende suk, fik hende til at smile kækt for sig selv. Sjovt at hun altid kunne sno ham om sine fingre, ikke at han ikke havde samme effekt på hende. Han skulle næsten bare råbe op, også kunne hun finde på at overgive sig, enten det ellers skulle hans bløde læber bare presse sig imod hende. Hvilket ville gøre hende så blød som smør, ingen anderledes former for reaktion hos hende. Hun følte hans varme hænder køre længere og længere op af hendes ryg, de varme, bløde hænder han altid havde om hende, kørte op af hendes hud. Det fik hende nærmest til at ryste en smule, da det tirrede hende. Varmen fra hans hænder blev opsoberet, af hendes hud - Hvilket kun fik hendes blod til at koge, samt langsomt stige sig til hendes hoved. Hun rødmede en smule, da han pludselig kyssede hende dybt.
Hendes øjne lukkede langsomt i - Følelsen af de bløde læber imod hende, fik som altid hendes hjerte til at slå underligt. Hvorfor var det at han kunne have denne effekt på hende, hun ønskede den på en måde og på en måde ikke, da det af en underlig grund gjorde hende helt ør i hovedet. Hun gengældte kysset, mens hendes hånd forlod hans bukser. Hun pressede sig selv imod ham, inden hun adskilte sine læber fra hans. "Ok... " Lød det lavt fra hende, hvor hun lagde sin pande mod hans. "Jeg vil gerne bo hos dig, hvis tilbudet stadigvæk står." Hendes stemme var lav, dog blid.
Hendes kinder var røde, mens de brune øjne nærmest skreg af uskyldighed.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The begining of something new. -Aigemfarrel- - Page 4 Empty Sv: The begining of something new. -Aigemfarrel-

Indlæg af Gæst Ons 13 Apr 2016 - 10:56

Han elskede at han kunne mærke hvordan hun nærmest smeltede under hans berøringer, hvordan hun krævede at han blev ved. Hvis det stod til ham, ville han beholde Alex for evigt og få hende til, at ryste af nydelse hver dag. Bare det at det var ham der gav hende den, gav ham altid et lille selvsikkert bust.
Da hun pludselig trak en smule væk fra ham, til nu i stedet at lægge sin pande på hans og se ham i øjnene. Det måtte han indrømme, det kom en smule bag på ham. Normalt når de lå op til noget, stoppede de ikke igen, før det var... ja.. Ikke at det gjorde ham noget! Han behøvede det som sagt ikke hver dag, uanset hvor rart det så end var... Vent.. Stop dig selv!
Den uskyldige glød i dem fik hans hjerte til at banke, pumpe alt det varme blod i kroppen på ham og skabe en følelse der ikke var til at forklare for ham. Ordene hun sagde, fik ham til at spærre øjnene overrasket op, kun af ren glæde, en glæde der gik hen og udviklede sig til en kraftig, brusende glød i hans mandel lysende øjne. Han slog pludseligt armene om hende, drejede hende, så hun nu under ham. Derefter løftede han blikket, placerede sin pande imod hendes igen og gav læberne et blidt lille kys. "Selvfølgelig står tilbudet der stadig!" sagde han med en masse glæde i sin varme stemme. Hans hjerte så lykkeligt og hårdt imod hans bryst. Det var ikke til at tro hun lige havde haft sagt ja til at bo med ham! De ville bo sammen! Han ville endelig kunne begynde, at forberede deres fremtid en smule.. Skulle han måske begynde at gå ud og se på ring? Nej nej, det var alt for tidligt og ville bare skræmme hende væk!
Stadig med sin pande imod hendes, så han hende i øjnene og smilede varmt. "Som sagt, du er altid velkommen hos mig."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The begining of something new. -Aigemfarrel- - Page 4 Empty Sv: The begining of something new. -Aigemfarrel-

Indlæg af Gæst Tors 14 Apr 2016 - 15:10

Den pludselige varme, nærmest omfavnende glød i hans smukke brune øjne, gav hende gåsehud. Hun havde forventet at han ville være glad, men ikke så glad?! Måske lidt mere at han ville blive glad og sige noget, ikke ligefrem lyse op af glæden - Ikke at det gjorde hende noget, hun blev dog bare en smule genert over den, for ikke at sige.. Hendes hjerte der sprang et slag over, da han pludselig svang hende rundt, så hun lå under ham.
Hun kyssede ham tilbage, på det korte kys. Sjovt, han kopirede hende lidt, svang hende under ham og lagde panden mod hende, samt kyssede hende. Hans glæde i stemmen, fik hende til at smile stort. Tilbudet stod stadig, så alt hun skulle var bare at flytte ind hos ham. Var det underligt at hun glædet sig lidt, men på samme tid frygtede det lidt. Han havde trods alt kun et værelse, køkken og bad. Så det var ikke ligeså stort som hun var vantil, hvad nu hvis de ikke helt kunne håndtere hinandens selvskab i så lang tid. Xanders hjem var ikke så meget større, men han havde i det mindste en stue, samt køkken der gjorde alting lidt større. Samtidig med at Xander boede i et hus, Josh boede kun i en lejlighed.... Hun rystede blidt på hovedet, de tanker skulle stoppe nu! Hun ville gerne bo hus Josh, og hvem ved, måske var det, det bedste hun nogle sinde havde gjort i sit liv. Hun bed sig kort i underlæben, inden hun rykkede en smule på sig, for at placere hendes røde læber imod hans.
Gad vide hvordan Ghost ville have det med det, pludselig kunne han jo ikke rigtig være i sengen. Samt det at Carrie ville komme med, så Ghost ville få skældud hvis han larmede, ikke fordi hun ønskede at beskytte Carrie. Mere det at hun ikke gad at putte hende mere end to gange, da det ellers bare var besværligt. På den anden side, kunne hun sikkert nemmere få Josh til det, end hun kunne medXander?... NEJ! Hun flyttede sammen med Josh, hun fik ikke en barnepige på ubestemt tid!..
Hun pressede sig selv imod Josh, mens hendes venstre hånd, kørte op af hans kind. Kysset blev mere indirekte, samt forførende, efterfulgt af hendes anden hånd der blidt nussede ham op af nakken.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The begining of something new. -Aigemfarrel- - Page 4 Empty Sv: The begining of something new. -Aigemfarrel-

Indlæg af Gæst Tors 19 Maj 2016 - 10:55

Nok sagde hun ikke noget til ham, men han kunne fornemme, at hun blev glad over at tilbuddet stadig stod der. Tanken om at hun nu skulle komme og bo hos ham, fik det til at krible varmt inde i ham. Det var nærmest for godt til at være sandt. Han kunne starte et liv sammen med Carrie og ikke længere være irriteret over, at Alex skulle tage hjem til incubusen Xander engang imellem. Ikke at hun ikke måtte gå nogen steder, han hadede bare, at hun lige nøjagtig skulle bo sammen med den latterlig dæmon, hvis appetit kunne skræmme en hver.
Da hun igen kyssede ham, kyssede han hende tilbage, med et smil på læberne. Kroppen hun så fint pressede imod hans, sparkede automatisk hans instinkter i gang, så han pressede sin krop imod hendes, uden at masse hende under sig. Lige meget hvor mange gange han mærkede hendes læber, hvor mange gange han følte den lille, kurvet krop blive presset imod hans egen, så blev han aldrig træt af det. Konstant følte han bare for at beskytte hende, kysse hende og vise hende alt, give hende alt.
Hænderne der før var stoppet med, at vandre, fortsatte nu sin vandring op under hendes trøje, hvor han en smule bestemt greb hendes ene bryst.
Langsomt gav han sig til, at kysse hende ned af halsen, med læber der var varme og bløde.
"Hygger i jer?"
Josh havde været så forgabt i Alex (som altid), at han slet ikke bemærkede Xander var kommet ind og nu stod i døråbningen, frit udsyn til hvad de var i færd med på sofaen. Selv fra de få meters afstand, kunne Josh ane den irriteret og advarende glød i de blå øjne.
Josh fik taget sine hænder til sig og satte sig op. Dog følte han sig ikke flov, snarer en smule irriteret over, at Xander pludselig havde valgt at dukke op igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The begining of something new. -Aigemfarrel- - Page 4 Empty Sv: The begining of something new. -Aigemfarrel-

Indlæg af Gæst Tors 19 Maj 2016 - 16:04

Hvorfor var det lige, at hver eneste gang hun følte sin krop presset imod hans - Følte hun sig så ny forelsket, at det virkede helt fortryllende. Kunne man virkelig føle sig ny forelsket, i næsten fire år. Hun havde trods alt ikke altid været sådan, normalt undgik hun alt form for kærlighed, samt alle de andre ting. Hun kunne virkelig ikke blive sit gamle jeg, i Joshs nærvær. Hun var ikke længere den kolde kvinde, der hellere ville se folk skrige og lide for enden af hendes fødder. Ikke at hun ikke fandt det tilstrækkelig tilfredsstillende, men... Når hun var sammen med Josh, var det vel nok at hendes krop og hjerte skreg efter ham.
Hans varme hænder, der luntede sig vejen ind under hendes trøje. Så hun kunne føle stoffet køre op af hendes hud, der langsomt kildede hende, fik hende til at ligge sine arme omkring hans nakke, hvor hun kørte dem langsomt ned af hans nakke, forsatte ned af hans bryst. Mens hans varme læber, langsomt kørte ned til hendes hals.
Hun lagde hovedet en smule tilbage, for at gøre det nemmere for ham at kysse hendes hals. Et kort nydende suk slap hendes læber, mens hendes underliv blev presset imod hans, inden hun kørte sine hænder ned og knappede hans bukser op, i det sekund lød en kendt stemme. hyggede de sig? Tja, det gjorde de vel. Kort slugte hun alt luften i sig, glemte helt at huske hvad der skete omkring hende. Lige nu hørte hun Xander, normalt ville hun bare se ondt på ham, være halv irriteret og måske gå væk. Men denne gang, hun kunne føle sit ansigt blusse op, for ikke at snakke om at varmen fra Joshs hænder, forsvandt i det øjeblik han rykkede sig væk. Det var underligt, og ret irriterende!
Hun satte sig op, rettede en smule på tøjet igen, og så lidt den anden vej. Hvad skulle hun gøre ved dette, burde hun forsøge at virke cool omkring dette. Dog var hendes ansigt helt sikkert meget afslørende. Hun kørte en tot hår om bag øret, inden hun rømmede sig. "Jeg troede du var smuttet ud til Rose." Lød det lavt fra hende. Gud hvor genert kunne man lige være, overfor en Incubus?!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The begining of something new. -Aigemfarrel- - Page 4 Empty Sv: The begining of something new. -Aigemfarrel-

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum