Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Ouch! Are you ok, Nancy? EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
Ouch! Are you ok, Nancy? EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Ouch! Are you ok, Nancy? EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Ouch! Are you ok, Nancy? EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
Ouch! Are you ok, Nancy? EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
Ouch! Are you ok, Nancy? EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
Ouch! Are you ok, Nancy? EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
Ouch! Are you ok, Nancy? EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Ouch! Are you ok, Nancy? EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Ouch! Are you ok, Nancy? Voteba13Ouch! Are you ok, Nancy? Voteba14Ouch! Are you ok, Nancy? Voteba15 
Lori
Ouch! Are you ok, Nancy? Voteba13Ouch! Are you ok, Nancy? Voteba14Ouch! Are you ok, Nancy? Voteba15 
Lenore
Ouch! Are you ok, Nancy? Voteba13Ouch! Are you ok, Nancy? Voteba14Ouch! Are you ok, Nancy? Voteba15 
Celenia
Ouch! Are you ok, Nancy? Voteba13Ouch! Are you ok, Nancy? Voteba14Ouch! Are you ok, Nancy? Voteba15 
Genevira
Ouch! Are you ok, Nancy? Voteba13Ouch! Are you ok, Nancy? Voteba14Ouch! Are you ok, Nancy? Voteba15 
Renata
Ouch! Are you ok, Nancy? Voteba13Ouch! Are you ok, Nancy? Voteba14Ouch! Are you ok, Nancy? Voteba15 
Jake
Ouch! Are you ok, Nancy? Voteba13Ouch! Are you ok, Nancy? Voteba14Ouch! Are you ok, Nancy? Voteba15 
Elizabeth
Ouch! Are you ok, Nancy? Voteba13Ouch! Are you ok, Nancy? Voteba14Ouch! Are you ok, Nancy? Voteba15 
Madelena Gray
Ouch! Are you ok, Nancy? Voteba13Ouch! Are you ok, Nancy? Voteba14Ouch! Are you ok, Nancy? Voteba15 
Katrina
Ouch! Are you ok, Nancy? Voteba13Ouch! Are you ok, Nancy? Voteba14Ouch! Are you ok, Nancy? Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

Ouch! Are you ok, Nancy?

Go down

Ouch! Are you ok, Nancy? Empty Ouch! Are you ok, Nancy?

Indlæg af Gæst Søn 20 Sep 2015 - 20:38


Påklædning: http://janeausten.hautetfort.com/media/01/00/4127260880.jpg
Sted: Humvita
Tid: 14:05

Hun gik igennem gaderne, med fire poser. Alle var fyldt til toppen, og enlig også meget svære at holde. Det gjorde ondt i hendes arme, hvilket fik hende til at sætte dem på jorden engang i mellem. Hvorfor var det at hun blev sendt ud at handle alene igen, og denne gang efter så meget bacon. Hun sukkede blidt, med et smil på sine læber. Hvorfor kunne Joaquin ikke elske noget mere sundt, som broccoli. Hun grinte kort af tanken, mens det blonde hår kørte ned foran hendes øjne.
Roligt samlede hun poserne op igen, mens hun holde blikket på jorden.
Hun var iført en hvid kjole, der gik til jorden. Hun gik meget op i ikke at vise sine ben, hvilket efterhånden var blevet ændret på grund af hendes far, der tvang hende til at arbejde for ham igen og igen. Han havde dog fået købt et kors til hende, som skulle kunne holde vampyr væk fra hende. Vampyr var efterhånden blevet et stort problem for hende, som om de altid kunne snuse sig frem til hende.
Det virkede ikke som om de ønskede andres blod, end hendes, hvilket fik hende til at gå rundt med en underlig følelse i maven. Hvad var der så specielt lige ved hende, en syg pige, der næppe kunne kæmpe fra sig og kun ønskede alles overlevelse. Måske var det hendes svaghed, der fik dem til at angribe hende? Hun lukkede blidt sine øjne i endnu engang, mens hun sukkede igen.
Få skridt blev taget ned af gaden, da en person bumpede ind i hende, ret så hårdt. Hun faldt en smule bagud, tabte sine poser. Så bacon, fisk, æg osv faldt ud af poserne. Få af æggene knækkede på jorden, og var til at smide ud nu. Hun så sig op, hvor hun kort ømmede sig. "undskyld, jeg så mig ikke for... Er du ok?" Spurgte hun med en lav uskyldig stemme.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ouch! Are you ok, Nancy? Empty Sv: Ouch! Are you ok, Nancy?

Indlæg af Nancy Man 21 Sep 2015 - 0:20

Nancy en ung kvinde gik stille og roligt og havde jo være ikke været her før, så det var mange nye steder hun havde været på det sidste, det var nu meget spænde og være nye steder, for der var meget man kunne lære, hvis man kunne lide og lære ting og sager.
Hun gik roligt der gennem det sted hun var kommet til og hun passede sådan set bare sig selv, men der gik ikke længe før hun mærkede en eller anden gå ind i hende, som hun ikke ligefrem havde set, og roligt ramte hendes røv jorden, og hun så lidt rundt og op på en som vist stadig stod op "øhm ja lidt ondt i måsen vil jeg nok få men det går"sagde hun roligt og kiggede på kvinden, før hun rejste sig roligt op igen og så på kvindes ting før hun roligt gav sig til at samle noget af det op "du ligner en som kunne bruge en hånd med det her hvis det er kan jeg godt hjælpe dig"sagde hun med et stille smil på sine læber, før hun rettede på sin røde sommerkjole.
Hun kiggede på kvinden og rakte hånden frem og kiggede på hende "navnet er Nancy"sagde hun roligt bare sådan for at være venlig og fortælle hvem hun sådan set lige var gået ind i, men om hun ville tage imod hendes hånd var jo op til hende.
Nancy var jo bare som hun var en venlig og sød person som altid var hjælpsom, hvis hun kunne se folk havde brug for det, og lige nu så hun ud til at hun kunne bruge en hånd med hendes poser og den slags der.

//håber det okay Smile//
Nancy
Nancy

Antal indlæg : 336
Reputation : 1
Bosted : en lille lejlighed
Evner/magibøger : ,

Tilbage til toppen Go down

Ouch! Are you ok, Nancy? Empty Sv: Ouch! Are you ok, Nancy?

Indlæg af Gæst Ons 23 Sep 2015 - 21:08

Rose så med store øjne på kvinden, i det hun sagde. Hun smilte genert, hvor hovedet gik lidt på skrå. Så kvinden her havde altså slået sig, og det var hendes skyld. Hun burde ikke have skyldfølelse over dette, men følelsen af det fik det alligevel til at løbe koldt ned af ryggen på hende. "Undskyld." Lød det endnu engang fra hende, hvor hun forsøgte at være så rar man nu kunne være, mens man forsøgte ikke at tabe resten af sine ting.
"Eh! Du behøver ikke, je..." Mere fik hun ikke helt sagt, før kvinden var begyndt at samle tingene op, og havde rakt hånden frem mod hende. "Kunne jeg nok godt, heh." Hun lo akavet, hvordan skulle hun reagere, det var så sjældent folk der ikke kendte hende hjalp hende, hvilket gjorde det så underligt for hende. Hun stod og kiggede lidt på kvindens hånd, og satte sine poser på jorden. "Rose." Hun lagde hånden i Nancys, hvor det varme smil bredte sig på hendes læber.
Roligt tog hun de to tungeste poser, nu hvor Nancy tilbød at hjælpe hende. Skulle hun ikke gå rundt med de tungeste ting, så hvis hun virkelig ønskede at hjælpe. Fik hun lov til at bære de to andre, der var lette, og knap så fyldte. Især nu hvor den ene havde mistet sine æg, så var der blevet mere plads i dem. Hvilket også betød at hun skulle ud og handle endnu engang, måske hun skulle have gjort det fra starten af. Så var dette uheld ikke være sket.

((Det fint, undskyld mit er så kort>o

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ouch! Are you ok, Nancy? Empty Sv: Ouch! Are you ok, Nancy?

Indlæg af Nancy Man 28 Sep 2015 - 4:44

Nancy kiggede på kvinden og smilte bare til hende "behøver ikke men gør det da du godt kunne ligne en der har brug for en hånd"sagde hun roligt og tog så de to poser, som hun ikke havde taget og alt det, og roligt kiggede hun på hende "så hvor hen Rose og hyggeligt at møde dig"sagde hun roligt og kiggede på hende, og kunne jo ikke andet end og vente "når den ene har mistet hvad sine æg ser det ud til"sagde hun roligt og kiggede lidt rundt også på hende igen med et stille smil på sine læber og anede jo ikke hvor de skulle hen af, da hun jo ikke anede hvor denne her kvinde til Rose boede eller noget, så det var jo noget hun skulle have og vide før hun endeligt ville gå nogen steder. Hun kiggede op på himlen og smilte for sig selv "det nu en dejlig dag er det ikke"spurgte hun roligt og kunne jo godt lide vejret der var og alt det, men om Rose kunne det viste hun jo ikke men det ville hun jo finde ud af lige pludselig når hun svarede på det, hvis hun svarede på det og den slags der.
Hun kiggede på hende og anede ikke hvad hun skulle gøre eller sige lige nu, for hun ville mene at hun havde sagt nok bare nu, så nu ville hun endeligt bare gerne videre, hvis de altså kunne hvis hun ikke ville ha fat i nye æg. Hun kiggede lidt på hende "jeg ved ikke hvad du vil altså vi kan godt gå hen for at hente nye æg hvis du vil men det op til dig jo"sagde hun roligt og smilte bare roligt til hende, da hun jo gerne ville hjælpe hende med det hvis hun fik brug for det, men med alle de poser som hun havde, ville hun mene at hun fik brug for hjælp, så nu ventede hun bare på at få svar på hvad de skulle og ikke skulle lige nu og her.
Nancy
Nancy

Antal indlæg : 336
Reputation : 1
Bosted : en lille lejlighed
Evner/magibøger : ,

Tilbage til toppen Go down

Ouch! Are you ok, Nancy? Empty Sv: Ouch! Are you ok, Nancy?

Indlæg af Gæst Tirs 29 Sep 2015 - 10:51

Rose behøvede dog ikke at fortælle hvor hun boede, kvinden havde valgt at hjælpe hende, så hun skulle jo bare følge efter de små skridt Rose tog. Hun havde som altid et smil på sine læber, mens hun så på Nancy. Hvordan skulle hun beskrive det, men af en grund virkede personen en smule bekendt. Også alligevel ikke, hun kendte ikke mange folk, mødte en del mennesker, men det betød sikkert bare at hun havde set denne kvinde før. Hun adskillede sine læber, hvor hun roligt nikkede til hendes ord. ”Det går nok, æg er næppe det dyreste der er.” Hun lagde hovedet blidt på skrå, mens hun lagde de brune øjne mod himlen. Der var hyggeligt, tænk hvis man kunne skabe vinger som englene. Følelsen af at flyve, og ikke mindst følelsen af en brise, mens man svæver gennem himlen, hvor man kan se ned på alle de forskellige mennesker der ser op på en. Dog burde man ikke være iført en kjole eller nederdel. Ellers skulle det nok blive rigtig grimt.
Hun så endnu engang på Nancy, hvor hun nikkede til at det var en dejlig dag. Roligt bed hun sig i sin underlæbe, burde de købe nye æg. Det gjorde hende næppe noget hvis de købte æg, men det var lidt besværligt, heller gå to gange, så havde hun også en grund til at gå en tur senere på dagen. ”Nej, det fint, Jeg køber bare æg senere.” Hun sendte hende et kærligt smil, inden hun begyndte at gå. ”Tak for hjælpen.” Der var dog en smule langt hjem til hende, så hvis personen valgte at sige nej undervejs, bebrejdede hun næppe personen på nogle tidspunkter.
Hun vidste ikke helt hvad hun skulle snakke om, hvad burde hun sige. Hun kunne næppe sige noget overhovedet, hun kendte ikke rigtig personen, så hvad burde hun sige eller snakke om. Måske mad, men det kunne være underligt, hvad med dagen? Nahh, det var svært, stilheden svang sig over dem og skabte ifølge Rose en underlig følelse.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ouch! Are you ok, Nancy? Empty Sv: Ouch! Are you ok, Nancy?

Indlæg af Nancy Ons 30 Sep 2015 - 22:17

Nancy kiggede roligt på hende med et stille og roligt smil på sine læber og lyttede bare til det hun sagde til hende, hun havde jo ikke så meget andet og lave, så hun kunne jo lige så godt hjælpe en som denne her kvinde Rose med det her, som hun kunne gå på gaden og lave ingenting, hun nikkede roligt til det med æggene og alt det, for det var jo op til hende om de skulle hente ny eller ej, men det lod det ikke til at de skulle.
Hun kiggede på hende "det skal du ikke takke for er glad for at kunne hjælpe"sagde hun roligt og på en høflig måde, og som det var så kunne hun jo bare følge efter hende, for at finde hjem til hende og alt det halløj, så nu ventede hun sådan bare på at de gik og den slags der, for ellers kom de jo aldrig nogen veje og det ville jo ikke være godt, men roligt gav hun sig til at gå stille og roligt og håbede på at det var den rigtige vej hun gik, ellers måtte Rose jo tage far i hende og alt det, for de skulle jo gå den rigtige vej.
Hun kiggede lidt rundt mens hun gik der med de to poser som hun skulle tage "er du sikker på at der ikke er mere jeg skal tage de poser du har ser altså tunge ud efter min mening"sagde hun bare roligt, og ville jo bare gerne hjælpe hende, plus hun skulle jo også huske og passe på sig selv.

//sorry hvis det er lidt kort men krea er ikke på toppen//
Nancy
Nancy

Antal indlæg : 336
Reputation : 1
Bosted : en lille lejlighed
Evner/magibøger : ,

Tilbage til toppen Go down

Ouch! Are you ok, Nancy? Empty Sv: Ouch! Are you ok, Nancy?

Indlæg af Gæst Lør 3 Okt 2015 - 0:13

Rose smilte kærligt til Nancy, hun mente måske ikke at hun burde takke hende. Men var det ikke normalt at takke, når folk valgte at hjælpe en. Uanset hvordan man så på det, ville det kun være uhøfligt ikke at takke, for den hjælp hun blev tildelt. "Så...Hvor var du på vej hen, inden jeg valgte at overfalde dig, med mine mange poser?" Lød det drillende fra hende, et tegn på at hun prøvede at være sjov.
Da hun spurgte indtil Roses poser, så hun kort ned på dem, inden hun rystede på hovedet. "Det skal du ikke tænke på, vi begge har to poser. Så det ville ikke være fair, hvis jeg gav dig flere." Hun lagde hovedet blidt på skrå, og sendte hende et varmt smil. "Så tunge er det heller ikke." Lød det fra hende, inden hun lagde øjnene på stedet.
Folk der gik forbi dem, hilste som altid på Rose, samt børn der hilste. Hun kunne næsten virke kendt i folks øjne, hvilket nok gik ud på at hun passede børn en sjælden gang i mellem, ellers arbejdede... eller hun ville mere sige at hun fordrev tiden i hendes fars Hostclub forretning.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ouch! Are you ok, Nancy? Empty Sv: Ouch! Are you ok, Nancy?

Indlæg af Nancy Man 16 Nov 2015 - 6:08

Hun kiggede roligt på Rose og smilte roligt og lyttede til hvad hun sagde til hende og lignede så en der tænkte lige "Jeg lavede endeligt ikke rigtig noget jeg gik bare rundt og lavede ingenting andet end og kigge rundt før vi så stødte sammen"sagde hun roligt og smilte stille og roligt, og gik vidre sammen med hende "hvordan kan det endeligt være du handler så meget ind på engang og ikke over flere gange"spurgte hun roligt mens de jo bare gik der, så kunne man vel lige så spørge om sådan noget, man kunne jo ikke vide om det her ville ske igen en anden gang hvor hun ramte enten hende eller en helt anden.
Hun kiggede roligt på hende "hvor langt skal vi endeligt hvis jeg må vide det"spurgte hun roligt og anede jo ikke hvor langt de endeligt skulle gå, dog var hun ligeglad med det, for hun havde tiden til det og skulle jo ikke nå noget som helst, så ja hun kunne jo ligeså godt hjælpe som hun bare kunne gå rundt for sig selv og lave ikke noget som helst jo, roligt kiggede hun lidt rundt og så at folk hilste på Rose og den slags ting der, men hvorfor det viste hun ikke, og lige nu ville hun ikke spørge om det, da hun ikke var sikker på om det var en god eller dårlig ide, så var det bedst og lade være med og spørge overhovedet.

//sorry det meget forsinket svar//
Nancy
Nancy

Antal indlæg : 336
Reputation : 1
Bosted : en lille lejlighed
Evner/magibøger : ,

Tilbage til toppen Go down

Ouch! Are you ok, Nancy? Empty Sv: Ouch! Are you ok, Nancy?

Indlæg af Gæst Lør 2 Apr 2016 - 19:21

((Sorry, ønsker du stadigvæk at forsætte emnet?))

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ouch! Are you ok, Nancy? Empty Sv: Ouch! Are you ok, Nancy?

Indlæg af Nancy Søn 3 Apr 2016 - 5:04

//kan vi godt :3//
Nancy
Nancy

Antal indlæg : 336
Reputation : 1
Bosted : en lille lejlighed
Evner/magibøger : ,

Tilbage til toppen Go down

Ouch! Are you ok, Nancy? Empty Sv: Ouch! Are you ok, Nancy?

Indlæg af Gæst Søn 3 Apr 2016 - 14:34

Rose nikkede, mens det blide smil forblev på hendes læber. "Det jeg glad for, så holder jeg dig ikke fra at arbejde, eller noget andet. Endnu engang tak fordi du vil hjælpe." Hun lagde hovedet en smule på skrå, mens øjnene rettede sig mod vejene, inden hun løftede hovedet en smule. "Oh, det fordi det ikke er til min husstand. Det er til der hvor jeg arbejder, vi handler altid stort ind, normalt er vi mange flere der handler ind, men vi har meget travlt for tiden, så jeg blev sendt afsted. Og vil heller hjælpe på stedet, end at handle ind, så ville gøre det så hurtigt som muligt." Hendes stemme var kærlig, hun vidste godt det måske havde været lidt dumt at handle så meget på en gang, men hun havde lidt håbet på at det ville kunne gå.
"Det er lige rundt om hjørnet der, så ikke langt igen. " Hun så mod Nancy, hvor hun lagde hovedet en smule på skrå. Folk forsatte med at hilse på hende, og vinke. Det var så underligt, at de valgte at hilse, når de næppe ønskede kontakt med hende og hendes far. Et blidt suk slap hendes læber, mens hun nikkede og hilste tilbage. Det virkede jo næsten som om hun havde venner, venner som ikke ønskede at snakke meget med hende.
Da de kom rundt om hjørnet, gik Rose ind i et halv stort hus. Stedet var en speciel form for kro, folk der inde, sad alle sammen med kvinder, mændene havde en kvinde der smilte varmt, mens de skænkede noget at drikke op til dem. Hvor de kvinder der var derinde, sad sammen med nogle mænd der gjorde præcis det samme. Alle var iført noget tøj der frem viste formerne, og musklerne for mændene. Rose derimod så mod Nancy. "Hvis det er, vil du så bare sætte det i køkkenet?" Hun ventede kort på svar, hvis Nancy sagde ja, gik hun ud i køkkenet, ellers ville hun sætte tingene og sige pænt tak til hende. Inden Nancy måske skulle videre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ouch! Are you ok, Nancy? Empty Sv: Ouch! Are you ok, Nancy?

Indlæg af Nancy Søn 10 Apr 2016 - 22:07

Hun kiggede roligt på Rose og smilte stille og roligt til hende og lyttede til hvad hun sagde til hende ”når okay på den måde okay”sagde hun roligt og gik bare med hende, og roligt smilte hun bare som de gik der sammen med hende og den slags, og roligt kiggede hun op da de ankom til et eller andet stort hus af en art, og hun fulde bare med hende og smilte roligt til hende, men de kom der hen ”øhm ja det kan jeg skam godt”sagde hun roligt og gik roligt ud med tingene til køkkenet og kiggede lidt rundt, før hun så vende tilbage til Rose.
Hun kiggede på hende ”så er de ting kommet der ud er der mere jeg sådan kan gøre eller noget for har ikke meget og give mig til så hvis jeg kan hjælpe så vil jeg godt”sagde hun roligt og så på hende med et stille smil, og viste ikke om der var noget hun kunne gøre her for at hjælpe eller noget, for hun kunne godt bruge noget at lave lige nu, da hun ikke ville bare gå rundt og kede sig inde i byen og den slags ting der for det var jo ikke særlig sjovt, hun ville bare gerne hjælpe hvis hun kunne, eftersom hun var en meget hjælpsom person og det var jo også godt for det meste, men nogen gang kunne det også ramme hende selv i røven på mange måder.
Hun kiggede på Rose og smilte roligt ”så jeg ved ikke om der er mere jeg kan gøre så må du jo sige det”sagde hun roligt og var bare venlig overfor hende, for hun havde jo være venlig overfor hende og det var jo godt, for ellers ville hun jo nok ikke være her lige nu og alt det.
Nancy
Nancy

Antal indlæg : 336
Reputation : 1
Bosted : en lille lejlighed
Evner/magibøger : ,

Tilbage til toppen Go down

Ouch! Are you ok, Nancy? Empty Sv: Ouch! Are you ok, Nancy?

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum