Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
You are my what now? - Totu - Page 2 EmptyOns 17 Apr 2024 - 20:41 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
You are my what now? - Totu - Page 2 EmptyOns 17 Apr 2024 - 19:04 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
You are my what now? - Totu - Page 2 EmptySøn 14 Apr 2024 - 8:19 af Jake

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
You are my what now? - Totu - Page 2 EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
You are my what now? - Totu - Page 2 EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:34 af Taliia

» Life update & other shit - Marcus
You are my what now? - Totu - Page 2 EmptyFre 12 Apr 2024 - 16:38 af Sean

» Emnesteder og meet-up (adminnyhed)
You are my what now? - Totu - Page 2 EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:40 af Sean

» Dato for næste meetup i Jylland (afstemning)
You are my what now? - Totu - Page 2 EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:23 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
You are my what now? - Totu - Page 2 EmptyTors 11 Apr 2024 - 19:04 af Lenore

Mest aktive brugere denne måned
Sean
You are my what now? - Totu - Page 2 Voteba13You are my what now? - Totu - Page 2 Voteba14You are my what now? - Totu - Page 2 Voteba15 
Jake
You are my what now? - Totu - Page 2 Voteba13You are my what now? - Totu - Page 2 Voteba14You are my what now? - Totu - Page 2 Voteba15 
Sasha
You are my what now? - Totu - Page 2 Voteba13You are my what now? - Totu - Page 2 Voteba14You are my what now? - Totu - Page 2 Voteba15 
Lenore
You are my what now? - Totu - Page 2 Voteba13You are my what now? - Totu - Page 2 Voteba14You are my what now? - Totu - Page 2 Voteba15 
Katrina
You are my what now? - Totu - Page 2 Voteba13You are my what now? - Totu - Page 2 Voteba14You are my what now? - Totu - Page 2 Voteba15 
Edgar
You are my what now? - Totu - Page 2 Voteba13You are my what now? - Totu - Page 2 Voteba14You are my what now? - Totu - Page 2 Voteba15 
Celenia
You are my what now? - Totu - Page 2 Voteba13You are my what now? - Totu - Page 2 Voteba14You are my what now? - Totu - Page 2 Voteba15 
Marcus
You are my what now? - Totu - Page 2 Voteba13You are my what now? - Totu - Page 2 Voteba14You are my what now? - Totu - Page 2 Voteba15 
Renata
You are my what now? - Totu - Page 2 Voteba13You are my what now? - Totu - Page 2 Voteba14You are my what now? - Totu - Page 2 Voteba15 
Taliia
You are my what now? - Totu - Page 2 Voteba13You are my what now? - Totu - Page 2 Voteba14You are my what now? - Totu - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164665 indlæg i 8722 emner

You are my what now? - Totu

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

You are my what now? - Totu - Page 2 Empty Sv: You are my what now? - Totu

Indlæg af Gæst Man 19 Okt 2015 - 11:56

Hun grinede og smilede taknemligt til ham, hun var glad for at han ville være der for hende, det var lang tid siden at der var nogen som havde sagt det til hende, men at hun kunne gå i byen og møde nogen, var måske ikke bare lige til, Kiüra var meget sky og genert anlagt, hun var tæt på at være introvert, det var ikke bare lige noget man gik ud og ændrede. "Jeg er ikke så god til at møde nye mennesker... man kan sige at jeg er ekstra genert end alle andre" sagde hun og halv grinede. "Men jeg er taknemlig for at du vil være der for mig" hun smilede stort til ham og puttede sig omkring tæpperne hun havde på sig.
Hun rødmede da han sagde at hun fortjente en fyr der kunne forkæle hende og passe på hende, det var rigtig sødt sagt, men drenge især, var hun rigtig genert overfor, hun kunne nærmest ikke tale med dem uden at gå helt i stå og blive bange for at klokke i det hun siger, dog med Totu var det lidt anderledes, hun følte hun havde haft en forbindelse med ham i rigtig lang tid, som om han var en gammel ven, så hun kunne sagtens tale til ham.
"Jeg kan slet ikke tale til drenge... udover dig selvfølgelig" sagde hun grinede.
Hun smilede bare til og ham og betragtede ham lidt, som han sad der.
Hun fniste lidt da han undskyldte for at havde faldt i staver, men det var helt okay med hende. "Det er helt okay" sagde hun smilende.
Hun stilte sin kakao på bordet, og lænede sig så tilbage, bare for at slappe lidt af, det havde hun brug for.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You are my what now? - Totu - Page 2 Empty Sv: You are my what now? - Totu

Indlæg af Gæst Man 19 Okt 2015 - 14:40

Smiller vramt til hende Jamen så kan du jo bare øve dig på mig du kan lades som om jeg er en tilfældig fyr" siger han opmunderne til hende . Totu syndes det syndt at hun har det sådan selvom han ikke er bygget til at elske men til at beskyte syndes han alligvel at det han har set og oplavet er balnd mennesker også hvider har kærlighede en sælige efekt. Han har ikke selv prøvet den men han har læst om den . men det igen det når ens forældre er gode skydtengle og se sin søn bliver det samme glæmer man måske at lære ham vad der ellers er i verden ud over at skulle beskyte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You are my what now? - Totu - Page 2 Empty Sv: You are my what now? - Totu

Indlæg af Gæst Tirs 20 Okt 2015 - 8:39

Hun smilede stort til ham og grinte lidt. Det var ikke så let, at øve sig på ham, fordi hun var ikke nervøs overfor ham, slet ikke, hun havde det virkelig godt sammen med ham.
"Det går ikke, det ville ikke være det samme som hvis jeg mødtes med en komplet fremmed, jeg har det godt med dig, som om jeg har kendt dig i en evighed." sagde hun, selvom hun ikke havde kendt ham i så lang tid, føltes det virkelig som om at de altid havde været venner, som om han altid havde været der hos hende.
Hun lænede sig lidt frem, for at få fat i sin kakao, og begyndte så at drikke lidt af den igen, hun kiggede på ham imens, med et varmt blik og et blidt smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You are my what now? - Totu - Page 2 Empty Sv: You are my what now? - Totu

Indlæg af Gæst Ons 21 Okt 2015 - 22:25

totu smiller til hende han rejser sig og går over og sætter sig vedsiden af hende. Se hende i øjne " min smukke Kiura du skql tro mere på dig selv, du er en vedunderlig kvinde og hvidæs jeg var en nomal mand og kunne tilbyde dig et pefekt liv . ville jeg havede kaste mig for dine føde. Du god nok min Kiura dit hjerte er lyst og vramt men i svære tider kan det være koldt og mørkt men du skal bare havde tryst og så varmer hjertet igen." ligger min arm beskyttende om hendes skylder og trykke hende lidt ind til mig. Hun fortjæner at mærke hun er god nok hun fortjæner og føle sig tryk og elsket.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You are my what now? - Totu - Page 2 Empty Sv: You are my what now? - Totu

Indlæg af Gæst Ons 21 Okt 2015 - 23:35

Kiüra kiggede lidt undrende på Totu, da han rejste sig for at komme hen og sidde ved siden af hende, hun begyndte dog at smile stort af det han sagde. Hun vidste ikke hvad hun skulle sige til det, det var meget sødt sagt af ham. Hun havde ikke forventet de søde ord hendes vej, men hun var virkelig glad for at han sagde det, at det kom fra ham, en hun kun lige havde mødt, men allerede holdt virkelig meget af.
Hun krammede sig tryg og godt ind til ham, hun sukkede blidt og lukkede øjne let, hun var en smule søvnig.
"Tak Totu, for at tro på mig" mumlede hun indtil ham og smilede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You are my what now? - Totu - Page 2 Empty Sv: You are my what now? - Totu

Indlæg af Gæst Tors 22 Okt 2015 - 12:39

totu smiller" du skal ikke takke mig jeg siger blodt sandhede. Og du har fortjænt det. Du er en virklig dejlige kvinde jeg kun ønsker det besdte for " Han nusser hendes over arm berolinede " hvis du træt må du godt vile dig op at mig eller jeg kan vise dig på i seng" siger han varmt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You are my what now? - Totu - Page 2 Empty Sv: You are my what now? - Totu

Indlæg af Gæst Tors 22 Okt 2015 - 14:29

Hun smilede stort til ham, han var virkelig venlig, sød og rar, men han var jo også engel, det var nogle af de ting han skulle være, det havde hendes far sagt til hende, hun kunne dog ikke altid følge det, men hendes far, der kom aldrig noget negativt ud af ham, ikke over for hans familie i hvert fald.
"Du har virkelig en dejlig personlighed Totu" sagde hun og kiggede smilende op på ham.
Hun gabte lidt og lagde sig godt til rette ind mod ham.
"Jeg hviler mig bare lidt op af dig, hvis det er okay" sagde hun søvnigt og faldt i søvn på ingen tid.
Hun var træt, det føltes som om det havde været en rigtig lang dag.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You are my what now? - Totu - Page 2 Empty Sv: You are my what now? - Totu

Indlæg af Gæst Tors 22 Okt 2015 - 22:40

ToTu nusser hende vider og nynner lidt for hende. Men han kqn mærke at han holder meget af hende men han ved at han skal passe på hans skaber forældre vil prasse ham nu. Når han enlige har fundet en han vil beskytte. Det bliver ikke nemt altid at skylde holde et lyst sind når jeg ved mine gorældre forventer meget af mig det jo det de har opdragt mig til. toTu sukker dybt mans han sider i sine egne tanker mens han stadigvæk nusser Kiura blidt og nynner .

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You are my what now? - Totu - Page 2 Empty Sv: You are my what now? - Totu

Indlæg af Gæst Fre 23 Okt 2015 - 1:18

Hun smilede som han nynnede, det var rigtig sødt og meget fint af ham at gøre, det føltes nærmest som at være i hendes forældres arme igen, som om at han... var en erstatning for hendes familie, en faderlig figur måske, som passede på hende, sørgede for hende, kiggede efter hende, så om hun nu havde det godt og om hun nu havde det som hun skulle have, det var dejligt, det var betryggende.
Hun puttede sig ind til ham, smaskede lidt, kom med nogle små sove lyde som man nu gjorde, når man sov, mens hun bare nød at være i hans arme og føle sig tryg.

Efter hun havde fået lidt søvn, vågnede hun langsomt op og gned sine øjne, hun løftede let sit hoved fra hans bryst og så at hun havde kommet til at savle lidt på ham, blot fordi hun havde sovet så godt.
Hun rødmede ekstremt meget og prøvede desperat at få det væk. "Det må du virkelig undskylde Totu, det plejer jeg altså ikke at gøre" sagde hun undskyldne og meget flovt, hun nærmest gemte sig væk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You are my what now? - Totu - Page 2 Empty Sv: You are my what now? - Totu

Indlæg af Gæst Fre 23 Okt 2015 - 10:35

Totu Grinder vramt og kærlig " det bare sødt pluds du et lidt af et engel når du ligger der og sover . havede du nogen søde drømme ?" siger han kæreliget og nusser hende lidet i hendes blå bløde hår .
" det glæder mig at se du er tryk det vrame mit hjerte det næsten en himelsk følese " smiler til henden han syns bare hun er en dejlige skøn kvinde " er du sulten så kan jeg lave dig noget mad ?" spøger han hende kærligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You are my what now? - Totu - Page 2 Empty Sv: You are my what now? - Totu

Indlæg af Gæst Fre 23 Okt 2015 - 11:07

Hun kiggede op på ham, da han sagde at det var okay, at det ligefrem var sødt, hun smilede stort til ham og satte sig så ellers bare op, og sad lige ved siden af ham, dog lænede hun sig bare lidt op af ham, for at få den samme tryghed, som da hun havde sovet ind til ham.
Hun rystede lidt på hovedet. "Ingen søde drømme, ingen drømme eller mareridt faktisk" sagde hun, det havde hun ikke haft i lang tid nu, de var forsvundet med hendes far, som om det var ham der gav dem de drømme.
Hun mærkede lidt efter, da han spurgte om hun var sulten, hendes mave rumlede en smule. "Lidt er jeg" svarede hun og kiggede op på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You are my what now? - Totu - Page 2 Empty Sv: You are my what now? - Totu

Indlæg af Gæst Søn 25 Okt 2015 - 20:59

totu smiller og ratter hende blidt op rejser sig og giver hende et kys på panden smiler vramt til hende " så laver jeg noget mad har du nogen ønsker eller skal jeg bare bikse noget sammen til dig ?" smiller til hende. Men han kommer i tanke om noget " når ja hvordan kunne jeg glemme det ." totu går hen til sin bog reaol ser er ved paisen med magen bøger tager en æske. Der ligger blandt to bøger . han går han mod hende og smiller vramt " som du sikkert ved så fra din fars side af så kan skydts engle mærke når den man beskyter er i fare og så man altid klar til, at komme når vi mærker der noget galt. Om man er ked. Af det ovs . men jeg. Læse en gang om en gamle tradison der ikke magen der holder den mere da de ikke finder den nødvedig, men jeg syndes personlig det en smuk til." holder en pause og åbner æsken. Forand hende og trakke en smuk gamle kæde op med en smuk himmel lysse blå krystal sten som vedhæng op" disse halskæder kaldes for engle stene i virkligheden er det et symbol på du bliver beskyttet, men en gamel histore om en. Stæk engel der. En gang forelskede sig i et menneske . englen gav en halske. Som denne til mennesket for at vise sin kærlighed. Englen som blot var en engle ville beskyt sit menneske for alt i verden. Men ikke sle ting ænder lykkelig desvære . men for st forkorte en lang histore, så efter de begge var blivet drabt. Tog en skydts englen halskede og velsinede for. Et smukt bar og en smuk gave som smykket skulle ikke bare gå til spile . derfor begyndet men at indføre at skytsenglerne skulle for eger beskyttels halskede til den person de ville beskytet for alt i verden. Jeg syndes det en smuk tradition men det svære ikke alle der holder. Den men jeg ønsker at holde den. Pluds den passer til dit smukke blå hår så jeg håber du vil modtage den ." siger han kærligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You are my what now? - Totu - Page 2 Empty Sv: You are my what now? - Totu

Indlæg af Gæst Man 26 Okt 2015 - 0:48

Hun kiggede på ham, da han rejste sig op. Hun satte sig en smule op, for det var ikke altid behageligt at ligge ned i en sofa. Hun tænkte lidt over om hun havde nogle ønsker til mad, men det havde hun egentlig ikke så meget af, normalt når hun bare var alene, var det ikke det store hun fik, for det meste bare brød med et eller andet oven på, slet ikke det store.
Hun rystsede på hovedet. "Du finder bare på noget" sagde hun smilende, hun var slet ikke kræsen, så han kunne bare komme med hvilken som helst slags mad, så ville hun spise det.
Hun kiggede noget undrende og spørgende på ham, da han sagde at han havde glemt noget, men hvad kunne det dog være.
Hun hævede øjenbryne, da han gik hen til sin bogreol, og tog en æske derfra.
Hun nikkedde til det han sagde, med et skytsengle kunne vide hvornår den man beskyttede havde brug for dem, det havde hendes far fortalt, både hendes søster og Kiüra, han sagde at det var derfor han var meget væk, på random tidspunkter, fordi den person som han beskyttede, havde brug for meget af hans hjælp, og nogle gange var det dumme tidspunkter, personen havde brug for hjælp.
Hun lyttede til det han havde at sige, om en gammel tradition, som hun nok ikke lige havde hørt om, hvis den var gammel, for hendes far var ikke en der fortalte historier om sådan noget, slet ike når det var fra gamle tider, det holde han for det meste for sig selv.
Hun spærrede øjne op, da han åbnede æsken og tog en smuk halskæde ud af æsken, med en blå sten.
det var en smuk historie omkring halskæden, hun undrede sig lidt over, hvorfor hun ikke havde hørt den fra sin far, det var sådan noget han nok typisk ville kunne lide, hvis han absolut, skulle fortælle noget historisk interessant om sin race, til sine børn.
"det... lyder meget smukt Totu, jeg kan slet ikke tro at du faktisk vil gi mig den, men jeg vil glædeligt tage imod den, den er rigtig smuk" sagde hun smilende, med lidt halv røde kinder, da det var ret så sødt af ham at han ville give hende den.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You are my what now? - Totu - Page 2 Empty Sv: You are my what now? - Totu

Indlæg af Gæst Man 26 Okt 2015 - 1:13

ToTu smilede stort over hun tog i mod og gav hende den på " den er så smuk til dig" smiller og ser på hende. " du så underne ud over historien hvad var det der undere dig? " ser på hende med et varmt blik . " jeg skal nok gå ud og lave noget mad man du kan sakens tale til mig jeg vil godt kunne høre dig så vis du har nogen spørgsmål du brænder inde med så skal keg nok prøve at svare på dem hvis jeg kender sværet Alså" siger han og ler vramt ser i hendes øjne med et smil der gå op i mine øjne jeg nyder syndet af hende har jeg gjort lige siden jeg holde øje med hende unden hun viste at jeg var der. Hun er en køn kvinde og det igen hemmelighed at jeg stolt over at jeg har valgt hende , da jeg føler en stækt bond til hende.Totu Begynder at bevæge sig ud i køkknet for at lave mad . finder nogen grønsæger frem og hakker , og finde noget kæd og skære ud . smider det op på en pande balnder grønsagende i og. Kryserriger.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You are my what now? - Totu - Page 2 Empty Sv: You are my what now? - Totu

Indlæg af Gæst Man 26 Okt 2015 - 1:32

Hun smilede stort da han tog det på hende, hun kiggede lidt ned af sig selv, for at se hvordan det sad på hendes hals, det var faktisk ret behageligt at have om halsen, nogen gange kunne halskæder godt være for stramme, nogen gange for løse endda.
Hun rødmede af det han sagde til hende, det var meget sødt sagt af ham, hun kunne rigtig godt lide den måde han talte til hende på, det var sådan en rar tone, som hun ikke ville kunne undvære.
Hun hævede lidt øjenbryne til det han spurgte om og nikkede så lidt. "Jeg undrede mig bare over, hvorfor min far aldrig havde fortalt os den historie." sagde hun og trak på skulderne, hendes far villet helt sikkert godt kunne lide at hun havde fået sin egen skytsengel nu, hvis bare han var der til at se det.
Hun nikkede lidt, hun havde dog ikke rigtig nogen spørgsmål at stille ham, men det kunne jo godt være at hun bare ville hyggesnakke med ham, det var ret så hyggeligt med ham, bare at snakke.. ja om ingen ting engang imellem.
Hun kiggede op på ham, som han stod og kiggede på hende, og til sidst blev hun bare helt rød i hovedet, fordi han blev ved med at kigge, som om der var noget, som kun var i hans tanker, som han ikke sagde højt.
Hun kiggede efter ham, da han gik ud i køkkenet, men satte sig ellers bare til rette og ventede lidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You are my what now? - Totu - Page 2 Empty Sv: You are my what now? - Totu

Indlæg af Gæst Tirs 27 Okt 2015 - 12:10

Totu stå og laver mad mens han tænker * jeg skal passe på vores forbindels til. Hinanden er stæk størkere ind jeg havede forstilledet mig.jeg opdraget til at beskytte ikke andet. Mine forælder vil ikke bliv gald for vis jeg forelsker mig de mere gamledags de syndes skytengler kun skal være i et forhold med engler eller skytsengler. Men jeg bliver ved med at slynge smukke ord ud af min månd nå jeg ser på hende jeg kan ikke stoppe det kommer bare af sig selv*
Totu bliver fartig med maden heller der op på to telakner han tager en lille potion selv for hun ikke skal spise allene. Han trakker været dybt og gå ind med maden smiller vramt til hende. Sætter hendes talaken forand hende" tja jeg hved ikke hvorfor din far ikke har fortalt det måske fordi nogen ikke er helt eninge med den skydsengel der velsinede halsken. Nu sagde jeg godt nok englen død men ikke på den rigtig. Møde. Men han døde i sjælen efter og se sin elsket blive slået i hjel og han ikke var hurtig nok . tog han hæven i sin hånd og kæmpede imod og begynde at slå dem ihjel han kunne . en engle må ikke bare sådan slå i hjel, men hvis vi gør dette så blive vores vinger sorte vores vamhed kolder. Og vi bliver til de fallende" sætter mig ned ved hendes sige med maden selv

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You are my what now? - Totu - Page 2 Empty Sv: You are my what now? - Totu

Indlæg af Gæst Tirs 3 Nov 2015 - 8:32

Hun kiggede op på ham, da han kom ind med maden til dem, det duftede godt, det var lang tid siden hun havde fået et godt måltid, som ikke indholde kun blade, nogen gange svampe, når hun kunne finde nogen som ikke var giftige for hende.
Så at få serveret sådan noget godt mad, det var hun virkelig taknemlig for.
Da han stillede hendes tallerken foran hende, begyndte hun straks at spise, lidt hurtigt men stadig pænt, for ikke at være... uhøflig?
Hun kiggede lidt overrasket på ham, den måde historien vende på, nu vidste hun hvorfor hendes far ikke havde fortalt den historie til hende eller hendes søster, han hade faldne engle, han sagde at de havde svigtet lysets gudinde, og var gået til hvor mørket herskede, han plejede altid at sige det så uhyggeligt, så hverken hende eller hendes søster, turde at nærme sig en falden engel.
"Nu ved jeg hvorfor han ikke fortalte os historien, min far er meget imod faldne engle." sagde hun og smilede lidt svagt til Totu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You are my what now? - Totu - Page 2 Empty Sv: You are my what now? - Totu

Indlæg af Gæst Tirs 3 Nov 2015 - 9:47

Totu smillern til henden og spiser selv lidt " ja de fallende er ikke lige vores venner men jeg tro også at det er fordi vi selv frygter og skal ryge den vej ryge ned i mørket. Jeg har medlighed med nogen af dem der er faldet medhensyn til historien bag den for det ikke. Alle der vil falde men nogen gang i en situration har de måtte vælge den vej. " han ser på hende smiler over den måde hun spiser på " du ser nu så sød ud når du spiser" siger han varmt og kærligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You are my what now? - Totu - Page 2 Empty Sv: You are my what now? - Totu

Indlæg af Gæst Ons 4 Nov 2015 - 15:14

Hun havde ikke tænkt på faldne, på den måde som han talte om dem på, hun havde altid hørt negative ting om dem fra sin far, mest fordi han var så ortodoks som man overhovedet kunne være.
Men når nu Totu nævnte det, kunne hun godt se sammenhængen og godt føle med nogen af de faldne, som måske ikke havde det store valg om at blive falden.
"Du har nok ret, har bare ikke hørt andet fra min far i de år han talte om dem" sagde hun og sukkede lidt.
Hun spiste videre, men rødmede da han sagde at hun så meget sød ud når hun spiste, hun havde ikke lige regnet med dem kompliment fra ham af, men det var sødt af ham at sige.
Hun kiggede op på ham med et stort smil, men stadig med hendes røde kinder.
"Tak" sagde hun blidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You are my what now? - Totu - Page 2 Empty Sv: You are my what now? - Totu

Indlæg af Gæst Ons 4 Nov 2015 - 22:27

totu smiller vramt over hun rømer og kan ikke lade vær med at give hende. Et lille varmt kys på kinden " måske vil det hjælpe på din rømen " siger han drilsk . han smiller og trækker. Været dybt " der magen engle som er som din far jeg tro bare jeg har et andt syn på det." sukker dybt og tænker som hendes skydtsengel byrte jeg vel fortælle. Lidtbom mig* ser på hende " ser du jeg kan en imellem godt føle at den mørke side trækker lidt i mig da jeg siden kom til. Har fået et pras på mine skylde begge mine forældre er gode og dygtig skyts engler og de fprventer jeg lever op til dem. Jeg har fået kastet i hovedet. Helt for lille jeg skabt til at beskytte. Det det min opdragelse har fyldt med . jeg må indrømme at jeg måske ikke er den klogeste åå kærlige hed og følser selvpm jeg ved vad det vil sige og være trist for det har min opdragelse ikke lagt vægt på " ser på hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You are my what now? - Totu - Page 2 Empty Sv: You are my what now? - Totu

Indlæg af Gæst Tors 5 Nov 2015 - 8:33

Hun bed sig i læben og kiggede meget overrasket op på ham, da han gav hende et kys på kinden. Hun smilede stort til ham og rystede på hovedet.
"Det hjalp slet ikke, men... jeg klager dog ikke" sagde hun til ham og rødmede lidt mere over det hun havde sagt.
Hun nikkede af det han sagde, der var rigtig mange af dem som hendes far, i alle de år hun havde levet med ham, var der ikke andet end engle der kom, skytsengle fra hver del af landet, nogen kom med dem de beskyttede, hun havde hørt om en skytsengel der skulle beskytte en dæmon, han var bestemt ikke inviteret, men det var nu interessant at høre om.
Hun lyttede interessant da han begyndte at tale lidt om sig selv, hans mor og far, som åbenbart var rigtig gode skytsengle, og hun kunne godt forstå ham, den byrde han havde på sine skuldre.
Hun havde.. ondt af ham, at han var vokset op, kun med tanker på at beskytte, ikke fået nogen forklaring på følelser for dem havde hans forældre ikke synes vigtige.
Hun smilede blidt til ham og krammede sig ind til ham. "Hvis det hjælper... synes jeg du er en rigtig god beskytter" sagde hun og kiggede op på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You are my what now? - Totu - Page 2 Empty Sv: You are my what now? - Totu

Indlæg af Gæst Tors 5 Nov 2015 - 13:08

Totu smiller varmt og stort nyde hendes tilværelse hendes nærhed han nyder at kunne være tæt på hende .nyder fatisk alt ved hende så maget holder han af hende. Han tro selv de ting kan ikke ved om hende vil han kunne lide .da hun krammer ham ind til hende lige han også amene om hende så han også holder om hende . han håber hun føler sig tryk ved det og han tro måske også han selv føler sig tryk. Han har iværtfald ikke friviligt lyst til at give slip på hende . ser i hendes smukke øjne " nu når jeg er din beskytter så kan du vil være min lære mest i føler og behov både dine men også bare genralt . jo har en del bøger om det men alt er jo forskelligt?." han smiller til hende og har det godt med stadigt at holde om hende deres nær kontakt gener ham ikke det. Misdte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You are my what now? - Totu - Page 2 Empty Sv: You are my what now? - Totu

Indlæg af Gæst Ons 11 Nov 2015 - 15:00

Hun kiggede op på ham med et smil og nikkede, hun ville rigtig gerne lære ham alt inde for følelser, de kom nok til at bruge meget tid sammen for nu af, når nu han skulle være meget omkring hende, siden han skulle være klar til at beskytte hende. "Det vil jeg med glæde lære dig Totu, vi kommer nok til at se rigtig meget til hinanden" sagde hun og smilede glad til ham, mens hun bare krammede sig ind til ham, hun havde det meget godt hos ham, hun følte sig tryg og glad, nok på grund af hans positive aura, som der kom fra engle, den aura havde hende far hele tiden, det var det som gjorde familien til sådan en stor lykkelig familie.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You are my what now? - Totu - Page 2 Empty Sv: You are my what now? - Totu

Indlæg af Gæst Tors 12 Nov 2015 - 10:36

Totu smiller glad og nusser hende da hun krammer sig ind til ham. Det bare så dejligt at være tæt på hende syndes han. Det føls beder ind hjemme vor han kommer fra mærkeligt nok. " ja det håber jeg vi gør jeg vil meget gæne være nær dig. Det følels rigtig godt at være nær,dig på en god møde jeg ikke lige helt ved hvordan jeg skal beskive " siger han og nusser hende. " det er så ret at være nær dig jeg viste ikke at det kunne føles så godt at vil beskyte en, alså jo jeg havde regnet med det ville føles godt men ikke så godt som dette"
Totu smiller og begynde at nynne lidt nyder hendes tilsde værelse nyder hende nyder det hele lige nu og har lyst til at hive hende op og danse han er bare så glad for at være nær hende. Efter lidt tid. Vor han har nyt deres putten ratter han inede op. Og rejser sig stå forand hende og tage hans hånd mod hende " kom dans med mig selvom du siger du ikke kan" siger han varmt og kærligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You are my what now? - Totu - Page 2 Empty Sv: You are my what now? - Totu

Indlæg af Gæst Man 4 Jan 2016 - 23:17

Hun tænkte lidt over det han sagde med at det føltes godt at være tæt på hende, hun havde det på samme måde, hun havde det også godt sammen med ham, helst tæt på ham, hun var tryg, helt sikkert hans aura.
"Så... når du holder øje med mig, om der sker mig noget... hvordan kommer det til at forgå? hvor er du henne, vil jeg kunne se dig?" spurgte hun nysgerrigt og kiggede op på ham, hun havde ikke hørt meget fra sin far, det var ikke det han mest talte med hende om, ikke helt præcist om hans arbejde, hvad han gjorde, bare at han beskyttede en vigtig person for ham.
Hun kiggede forvirret op på ham, da han rejste sig og bad hende om at danse med ham. Hun sukkede og grinede lidt. "Okay så, bare denne ene gang, men du bliver nød til at lede mig så" sagde hun smilende og rejste sig op, så hun stod foran ham og kiggede op på ham.

(Sorry det tog så lang tid, har taget en lille pause på grund af stress, men er tilbage nu Smile )

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You are my what now? - Totu - Page 2 Empty Sv: You are my what now? - Totu

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum