Login

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1162

Årstid | Efterår

Måned | November

Statistics
Der er i alt 294 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er skovmanden

Vores brugere har i alt skrevet 156213 indlæg in 8115 subjects

et løfte der ikke kan bryde //Rosey//

Go down

et løfte der ikke kan bryde //Rosey//

Indlæg by Gæst on Ons 30 maj - 22:38

S: The Shadow Peaks, mere specifikt Victors grotte
T: 20.00
V: skyfrit
O: han store sorte stol, indgangen til hans køkken og en lille skammel
P: en lidt ladset morgen kåbe med en trøje som tilbehør

Victor sad blot i sin stol og så på hvordan Jasper legede med sig selv i hulen overfor. Han ventede på Rosie hans nye lærling eller det vil sige hun skulle indvigs i dag så hun var bedt om at komme ud så snart hun vågnede.
Hun havde fået hans gamle lærlings værelse der måske var lidt lille. Men det var vidst nok for en hjemløs pige

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Re: et løfte der ikke kan bryde //Rosey//

Indlæg by Gæst on Ons 30 maj - 23:42

Den søde lille pige smilede da hun kom ud og så på sin master "hej victor jeg... Har fundet min bror herden abden dag" grinede hun glad men satte sig på skamlen foran sin herre...

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Fre 1 jun - 22:03

"godmorgen lille ven jeg er glad for at du har nyt din fritid her på det sidste" han stillede sig op og gik hen mod kaminen hvor han tog et krus med en rød væske i "men nu må vi hellere komme i gang. Drik det her" han rakte det store krus til pigen og i det samme begyndte væsken at boble helt vildt.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Fre 1 jun - 22:58

hun så bekymret på ham ''hvad er det der victor?'' spurte hun bekymrende... hun havde ikke set det før så vidt hun kunne huske... hun snussede til det...

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Fre 1 jun - 23:20

"det er starten på din træning" han så på hende "for at sige det på en anden måde så er det mit blod tilsat en ekstra ingrediens" han løftede sin arm og viste en forbinding med en rød plet på. "drik den og så kan vi begynde din træning" han smilede til hende. Han så pigen drikke det hele og falde i søvn. Victor lagde pigen ind i træning rummet og satte hende op på en stor planke.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Lør 2 jun - 10:24

Rosey vågnede op og så på ham " tja" sagde hun og så rundt "hvad skal vi victor?" spurte hun mes et smil på læben...

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 3 jun - 13:36

"jeg har brug for at du laver et løfte til mig. Hold din hånd for brystet og gentag efter mig" han løftede en hånd til hjertet "jeg sværger at gøre alt hvad min mester siger uanset hvad og uden at stille spørgsmål der ud over vil jeg blive ved ham indtil min træning er færdig" han skænkede hånden igen "så. nu er du klar til at træne"

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 4 jun - 13:03

Hun løftede sin hånd for hjertet og sagde det samme som ham... "master jeg er alså mega sulten" sagde hun stille...

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 11 jun - 13:14

”ja lad os gøre det” han satte pigen ned på gulvet ” jeg laver en kylling” han gik ud i køkkenet og satte en kylling i ovnen og satte sig ved bordet ”hvad siger du til at vi invitere naboen over på et tidspunkt” han kiggede på pigen der havde sat sig over for ham.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tors 14 jun - 23:48

hun så på ham, ''det ved jeg ik, det jo dig der bestemmer master'' sagde hun blidt og roligt....

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 17 jun - 22:18

"godt jeg tror det bliver en af de næste dage men lad os nu se" han åbnede ovnen og tog en stor kalkun ud " jeg er meget glad for at du vil træne under mig den sidste jeg trænede var meget ubehøvlet over for mig og gik uden videre" han smilede til den lille pige

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Lør 14 jul - 13:33

hun smilede o nkkede og smilede stillle ''ja sir'' sagde hun med et smil på sine læber og slapper af og ser på hende og ser på ham og smiler da hun er sulten med et smil...

Gæst
Gæst

Indlæg by Sponsored content

Sponsored content

Tilbage til toppen

- Similar topics