Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Work, work... and work? xxx - Victor - Page 2 EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
Work, work... and work? xxx - Victor - Page 2 EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Work, work... and work? xxx - Victor - Page 2 EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Work, work... and work? xxx - Victor - Page 2 EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
Work, work... and work? xxx - Victor - Page 2 EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
Work, work... and work? xxx - Victor - Page 2 EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
Work, work... and work? xxx - Victor - Page 2 EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
Work, work... and work? xxx - Victor - Page 2 EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Work, work... and work? xxx - Victor - Page 2 EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Work, work... and work? xxx - Victor - Page 2 Voteba13Work, work... and work? xxx - Victor - Page 2 Voteba14Work, work... and work? xxx - Victor - Page 2 Voteba15 
Lori
Work, work... and work? xxx - Victor - Page 2 Voteba13Work, work... and work? xxx - Victor - Page 2 Voteba14Work, work... and work? xxx - Victor - Page 2 Voteba15 
Lenore
Work, work... and work? xxx - Victor - Page 2 Voteba13Work, work... and work? xxx - Victor - Page 2 Voteba14Work, work... and work? xxx - Victor - Page 2 Voteba15 
Genevira
Work, work... and work? xxx - Victor - Page 2 Voteba13Work, work... and work? xxx - Victor - Page 2 Voteba14Work, work... and work? xxx - Victor - Page 2 Voteba15 
Celenia
Work, work... and work? xxx - Victor - Page 2 Voteba13Work, work... and work? xxx - Victor - Page 2 Voteba14Work, work... and work? xxx - Victor - Page 2 Voteba15 
Renata
Work, work... and work? xxx - Victor - Page 2 Voteba13Work, work... and work? xxx - Victor - Page 2 Voteba14Work, work... and work? xxx - Victor - Page 2 Voteba15 
Jake
Work, work... and work? xxx - Victor - Page 2 Voteba13Work, work... and work? xxx - Victor - Page 2 Voteba14Work, work... and work? xxx - Victor - Page 2 Voteba15 
Elizabeth
Work, work... and work? xxx - Victor - Page 2 Voteba13Work, work... and work? xxx - Victor - Page 2 Voteba14Work, work... and work? xxx - Victor - Page 2 Voteba15 
Madelena Gray
Work, work... and work? xxx - Victor - Page 2 Voteba13Work, work... and work? xxx - Victor - Page 2 Voteba14Work, work... and work? xxx - Victor - Page 2 Voteba15 
Katrina
Work, work... and work? xxx - Victor - Page 2 Voteba13Work, work... and work? xxx - Victor - Page 2 Voteba14Work, work... and work? xxx - Victor - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

Work, work... and work? xxx - Victor

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Work, work... and work? xxx - Victor - Page 2 Empty Sv: Work, work... and work? xxx - Victor

Indlæg af Gæst Lør 24 Okt 2015 - 22:43

hans smil var blidt da hun sagde nej, hun var bange for det, så meget kunne han se. Han gik hen til hende "min kære Kiüra, det her er for at dække dit sår, det kommer til at være der i lang tid, mange mennesker er bange for vampyr bid, de vil jage dig, det er for din egen beskyttelse, for mig er du ikke bare et kæle dyr" han smilede til hende roligt "du er min yndlings pige, og det vil jeg gerne vise, hvis du er utryk med tøjet kan du bruge dit eget, men jeg har nogle ting der skal ændres" han smilede til hende blidt og kyssede hendes bandage hvor han havde bidt hende "jeg tænker kun på dig når de her ting, selv om... jeg er sikker på du vil se meget pæn ud i den her" han gik hen og satte korsettet tilbage i skabet "men til min betingelse for at du må have dit eget tøj på er intet undertøj, du må vide at jeg stadig er ham der bestemmer og elsker dit arbejde" han smilede til hende "kom med" han smilede til hende og tog hendes hånd og førte hende hen til sengen "jeg lovede du fik en pause nu og jeg ville rose dig, du er en meget modig pige, men du skal huske jeg er din herre" han smilede til hende og lagde sig i sengen og klappede ved siden af ham som tegn til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Work, work... and work? xxx - Victor - Page 2 Empty Sv: Work, work... and work? xxx - Victor

Indlæg af Gæst Lør 24 Okt 2015 - 23:07

Hun blev en anelse bange, da han gik hen til hende, men hans smil gjorde hende lidt forvirret, da det var blidt, som om der intet var galt med at hun sagde nej til hans betingelser.
Hun rørte lidt ved sin bandage, da han sagde at det bare var til at dække det, så andre ikke kunne se det, og gå efter hende, hun kunne vel godt se logikken i det, dog var hun stadig lidt skeptisk over for det, men hun ville ikke sige ham mere imod, end hvad hun lige kunne tillade sig og da det lød meget fornuftigt, syntes hun ikke at der var noget at sige imod, slet ikke da han endnu engang sagde at hun var hans yndlings pige, som virkelig gjorde hende rød i hovedet.
"Så... du vil ikke gøre mig noget ondt?" spurgte hun nervøst, tænkte stadig lidt på den pige som var kommet hjem til hende, hvor ham som ejede hende, simpelthen bare havde torturret hende på det groveste.
Hun var taknemlig for at hun gerne måtte gå med sit eget tøj, og hun ville selvfølgelig lytte til hans betingelser, når han gav hende lov til det.
Hun bed sig blidt i læben, da han kyssede hendes bandage.
Hun rystede lidt på hovedet af ham, da han sagde at han var sikker på at hun ville se godt ud i det tøj, han gerne ville have hende i, det ville hun sikkert, men det var ikke noget hun var særlig vild med at gå med.
Hun lyttede til hans betingelse og nikkede lidt, hun kunne vel godt undvære undertøj, selvom det nok ville være rigtig mærkeligt, og hun vil nok ikke kunne undvære bh nogle gange... Hun nikkede også til det andet, om at det stadig var ham der bestemte, det var det selvfølgelig, det havde også været noget af en satsning at sige nej til ham, omkring det han ville have hende til, så hun ville ikke gå på tværs af ham mere... lige foreløbig.
Hun gik stille og roligt med, da han gik over med hende til sengen. Hun smiledes stort, da han talte om en pause, som han havde lovet hende, og det var hun glad for at han havde husket. "Ja herre" sagde hun, det skulle hun nok huske fremover, men hun ville nok prøve nogle grænser af en gang imellem, prøve at lave nogle handler med ham, som den hun lige havde lavet med ham.
Hun lagde sig i sengen, da han klappede ved siden af sig, hun lagde sig helt ind til ham, nussede sig lidt ind til ham og sukkede blidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Work, work... and work? xxx - Victor - Page 2 Empty Sv: Work, work... and work? xxx - Victor

Indlæg af Gæst Lør 24 Okt 2015 - 23:38

han så på hende blidt og smilede til hende med et roligt blik i øjnene "tag det roligt, jeg ville ikke gøre noget ondt ved dig nogensinde. Ydmyge dig en lille smule måske men ellers ikke noget " han grinte lidt drillende af hende "tag det roligt jeg har ikke tænkt mig at gøre noget ved dig som sådan" han aede hendes hoved mens han smilede til hende. Han aede hendes hals "hvad sagde du til bidet, ville du gøre det igen " han smilede til hende roligt mens han aede roligt hendes hoved "gør det ikke til en vane at bede om pauser alt for meget " han smilede til hende og aede hendes ryg og ned på hendes røv "du får 30 minutters hvile" han smilede til hende roligt og bevarede sin autoritet over for hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Work, work... and work? xxx - Victor - Page 2 Empty Sv: Work, work... and work? xxx - Victor

Indlæg af Gæst Søn 25 Okt 2015 - 0:04

Hun smilede blidt til ham og grinede selv lidt af det han sagde, men hun var rigtig glad for at han ikke ville gøre hende noget, på den måde som hun måske tænkte, det gjorde hende en del mere rolig og mere tilpas ved at være hos ham, at være tæt på ham, som hun skulle være i ret så lang tid sikkert, indtil.. han måske fik nok af hende, eller at de begge fik nok af hver især, det vidste man jo aldrig om det kunne ske.
Hun bed sig i læben, da han nussede hendes hals og spurgte til bidet, hun smilede lidt og rødmede. "Ja, meget gerne, jeg kunne godt lide det" sagde hun, det var lige det hun havde fantaseret om, hver gang hun havde set hans tænder.
Hun kiggede op på ham og sukkede lidt, ikke en vane at holde pauser, men hun ville ikke kunne klare så meget som han sikkert kunne, hun var kun menneske, det måtte han tage hensyn til.
"Men.. herre, jeg er menneske, jeg kan ikke holde til det samme som dig, det er umuligt" sagde hun og kiggede bedende op på ham.
Hun nikkede lidt, da han sagde at hun fik 30 minutters pause, hun lukkede let sine øjne og slappede af ind til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Work, work... and work? xxx - Victor - Page 2 Empty Sv: Work, work... and work? xxx - Victor

Indlæg af Gæst Søn 25 Okt 2015 - 0:38

han smilede til hende roligt "meget vel, det kan blive en belønning for dig en gang i mellem" han nød altid at hun var så nem at lege med. han smilede til hende lidt da hun klagede over at hun ikke havde energi til det "så tror jeg bare jeg må lave dig om nu" han smilede til hende roligt og aede hende "mens din krop stadig er frisk og ung" han smilede til hende og hviskede det sidste ind i hendes øre "hvil nu for om lidt skal du arbejde igen " han smilede af hende og aede hende roligt hen over håret

da der var gået 30 minutter smilede han og vækkede hende blidt "kiüra, det er tid til at arbejde igen" han smilede til hende og guidede hendes hånd ned til hendes herres lem "du ved hvad du skal gøre" han smilede af hende roligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Work, work... and work? xxx - Victor - Page 2 Empty Sv: Work, work... and work? xxx - Victor

Indlæg af Gæst Søn 25 Okt 2015 - 1:05

Hun smilede blidt, da han sagde at det kunne være hendes belønning en gang imellem, hun ville dog hellere have det hele tiden selvfølgelig, hun ville elske det, at mærke hans tænder trænge ind i hendes hud, det kunne hun virkelig godt lide.
Hun kiggede lidt overrasket, lave hende om nu, som at lave hende om til vampyr. Hun trak dog lidt på skulderne. Måske ikke lige med det samme, hun kunne godt lide at være menneske, og så at være sammen med ham, det ville ikke være det samme, hvis hun blev vampyr, slet ikke det samme.
Hun nikkede, da han sagde at hun skulle hvile sig. Hun faldt til sidst bare i søvn.

Hun kom med nogle klagende lyde, da han vækkede hende op. "Victor, ikke nu, fem minutter mere..." bad hun, men da hun kunne mærke hendes hånd blev lagt på hans lem, vågnede hun lidt. Hun burde nok komme igang.
Så imens hun vågnede, bevægede hun sin hånd op og ned, i et hurtigt tempo.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Work, work... and work? xxx - Victor - Page 2 Empty Sv: Work, work... and work? xxx - Victor

Indlæg af Gæst Man 26 Okt 2015 - 0:14

han smilede af hende "nej, nu, og det hedder ikke victor" hans øjne var roligt selv om hun entlig lige havde lavet en stor bummert "husk det nu frem over, jeg ville hade at du ikke hørte efter jo" han nød hendes berøring mens hun vågnede "du ved hvad du skal jo, jeg ønsker at blive tilfreds stilt med din mund, og der efter dine to andre huller, hvilken række følge er op til dig, forstået" han smilede til hende roligt og snakkede lidt langsommere så hun fik det hele med, snart ville han drikke fra hende igen, han ville have hende som bloddyr lidt tid inden hun skulle forvandles til hans evige lille sex slave, langsomt ville han bevæge sig op af til mere ekstreme seksuelle ting, jo mere han drak fra hende jo mere magt ville han jo have over hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Work, work... and work? xxx - Victor - Page 2 Empty Sv: Work, work... and work? xxx - Victor

Indlæg af Gæst Man 26 Okt 2015 - 0:57

Hun kom med nogle meget klagende lyde, da han sagde at det var nu, og bestemt da han sagde at hun ikke måtte kalde ham Victor, hun syntes bare ikke at herre var passende, hun ville meget hellere være lidt personlig over for ham. Hun smilede skævt, mens hun kiggede på ham. "men..." hun stoppede dog lidt, da han sagde at han hadet, hvis hun ikke hørte efter, hun sukkede lidt, hun vidste ikke lige med ham, hun var bange for at sige ham imod, for han kunne gøre hende så meget ondt, sikkert meget mere end hun lige fattede. "Hvad... hvis jeg nu rigtig gerne vil være personlig med dig, i stedet for at kalde dig herre, som er så upersonligt..." mumlede hun lidt, mens hun begyndte at vågne lidt.
Hun var lidt mere vovet, når hun var lidt søvnig, for hun havde ikke helt samlet sig endnu, til at danne sig et indtryk af den situation hun var havnet i.
Hun nikkede lidt til det han sagde. "Hvad du ønsker, skal du få" sagde hun og små fnisede lidt, da det lød ret så sjovt.
Hun vidste dog godt hvad hun ville starte med, hun kravlede langsomt ned mellem hans ben, tog om hans lem og bevægede sine varme læber ned over det, hun begyndte at bevæge sit hoved, i et nydeligt tempo.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Work, work... and work? xxx - Victor - Page 2 Empty Sv: Work, work... and work? xxx - Victor

Indlæg af Gæst Man 2 Nov 2015 - 22:04

han var ikke sikker på om det var sex han var afhængig af eller varmen fra en menneske krop. Han smilede til hende mens hun tog hans lem i hendes mund. Hun var meget uskyldig stadig, det kunne der meget nemt arbejdes på. Han var sikker på nu at hun var en af de kvinder med en vampyr fetish og vil lade han føde fra hende, han lagde sig tilbage i puden og lod hende sutte afsted på hans lem. Han havde sine arme om hans hoved og så ned på hendes mund der tog mere og mere af hans lem ind i munden. Han nød dette syn af hans tjeneste pige der suttede på hans lem "jeg har så ondt af de folk der ikke får dig at mærke" han smilede roligt til hende og aede hendes kind blidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Work, work... and work? xxx - Victor - Page 2 Empty Sv: Work, work... and work? xxx - Victor

Indlæg af Gæst Tors 5 Nov 2015 - 8:39

Hun kiggede op på ham med et ret så lystent blik, men også et lidt usikkert et, som var hun usikker på om dette var noget han kunne lide.
Han så dog ud til at kunne lide det, den måde han bare slappede af på, den måde han kiggede på hende på, det blik kunne hun godt lide.
Hun rødmede lidt af det han sagde, men smilede blidt til ham, da han smilede til hende og aede hendes kind, hun kom med en nydende lyd, alt imens hun satte farten en smule op, bare for at give ham mere nydelse, hun brugte både læber og tunge, da hun først havde gjort dette, havde hun ingen anelse om at hun faktisk kunne gøre det og så få nogen til at nyde det, det var en hel anden verden hun var havnet i nærmest, det var ikke en verden hendes far nogensinde havde talt om, men hun kunne lide det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum