Login

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1162

Årstid | Efterår

Måned | September

Latest topics
Statistics
Der er i alt 285 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Artem

Vores brugere har i alt skrevet 155449 indlæg in 8077 subjects

Jeg tror da at jeg er okay - Sean

Side 2 af 2 Previous  1, 2

Go down

Re: Jeg tror da at jeg er okay - Sean

Indlæg by Sean on Tors 21 jan - 9:17

Han smilte svagt for sig selv, da hun faktisk sprang ud af vognen. Hans blod havde vist givet hende en masse ny energi, men det havde også været meningen, så derfor var han godt tilfreds. Selv kom han lidt langsommere ud af vognen og måske mindede han nu mere om en ældre mand, end han som regel gjorde, da han trådte langsomt ud af vognen, som om han var svagelig. Det var han nu ikke, han ville bare undgå at blive for svimmel. Han slap kappen og lod den falde om hans skikkelse, mens en mørk plamage sad ved hans hals og vidnede om det der var sket i alt hemmelighed. Hans hals var lidt øm, når han drejede hovedet.
Han slog på siden af vognen og kusken satte gang igen, for at køre vognen i garage og få hestene i stald.
Han så på hende og var faktisk en smule i tvivl om hvad hun mente, så han lod hende snakke, før han selv sagde noget. Hvad ville hun ikke vente på?
Hans blik gled over hende et øjeblik, før han nikkede svagt.
"Det lyder som en plan" svarede han roligt. Det var rart at se hende så livlig, så...Vild. Ja, vel både vild og liderlig, hvis han skulle være ærlig, selv om han tvivlede på om liderligheden endnu var lige relevant.
Han havde faktisk ikke tid til at hjælpe hende, men han vidste også hun ville nægte det, hvis det endelig var noget han forslog.
"Så hvad har du tænkt dig? Eller er det en hemmelighed?" spurgte han med et lille smil, før han gjorde tegn til om de skulle gå indenfor. Også for at finde ud af om hun ville med ind eller bare ville videre.

Utopia always comes with a price...
Sean
Admin

Antal indlæg : 9221
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Indlæg by Nephthys on Tors 21 jan - 10:09

Hun smilede lidt over hans interesse. Hun havde ikke forventet andet af ham, end at han på et eller andet punkt ville hjælpe hende - tilbuddet blev nok bare aldrig aktuelt igen.
Hun fulgte med ham indenfor, hun havde trods alt ikke meget at gøre lige nu, udover at komme sig oven på episoden. Heldigvis havde hun afleveret Grace og Caleb hos deres far inden hun sidst havde besøgt Sean, så der var ingen frygt for at der var sket dem noget.
''Jeg ved ikke hvor jeg skal starte endnu. Min familie havde en masse forbindelser dengang. Mon ikke jeg kan lokke nogle af dem frem fra deres små rottehuller igen?'' hun så på ham, med et lille smil. Smilet afslørede hvad og hvem hun var, præcis som altid. En mildt psykopatisk vampyr med lidt mere end bare en god sans for det makabre.
''Selvom byens storhedstid når det kom til lejemordere og torturmestre er ovre, så kan jeg vel sagtens får ét eller andet stablet på benene.'' grinte hun roligt. Hun havde i en kort periode været god til at myrde folk. Og efter hvad der var sket i den sidste måneds tid, så var det ikke svært at forestille sig at hun ville forsætte som i gamle dage. Hun smilede lidt for sig selv, ved tanken om at hendes familie faktisk var lidt mere end bare psykopatiske. De havde ikke været helt dumme. De ejede forsat en faldefærdig villa i området, som mange efterhånden havde erklæret for ubrugelig og hjemsøgt. I sandhed, så var det blot et spørgsmål om midler før det var beboeligt igen. Og de midler skulle hun nok skaffe.
''Hvad med dig? Hvad er dine planer, helt præcist? I forhold til Dragons Peak, mener jeg?'' spurgte hun, en smule nysgerrigt.

Nephthys
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 2874
Evner/magibøger : 1. Ild-magi - 2. telepatiske evner

Vis brugerens profil

Indlæg by Sean on Tors 21 jan - 11:24

Han så lidt på hende, da han lukkede døren efter sig igen. Sigmund kom snart gående, det var som om den mand aldrig sov man altid var klar, uanset hvilket tidspunkt han kom hjem på. Han rakte sin kappe til ham.
"Den trænger til at blive renset" Bad han, Sigmund tog imod kappen med et svagt nik. Sigmunds blik gled over Seans hals et øjeblik, men han sagde intet, da han i stedet vendte om og gik sin vej med kappen igen. Den mand var ved at blive gammel, men det var svært at finde en god butler. Han havde været heldig med Sigmund.
"Jeg kender ikke meget til din familie eller hvilken magt de har haft. Men hvis det bliver et spørgsmål om penge, kan du altid låne fra mig. Selvfølgelig til en lille rente" sagde han og så på hende med et svagt smil, velvidende hun næppe ville tage imod det, hvis det blot havde været en gave.
Han slog let ud med armene og gik mod trappen, for at komme op til sit værelse.
"Efter yulen, i det nye år, vil jeg pakke alt det her sammen og flytte til Dragons Peak. Jeg har skaffet mig en del allierede, så sandsynligheden for at vi ikke vil få byen, er meget minimal. For nu venter jeg bare på at Assorian får tid til at mødes, så vi kan aftale nogle flere af detaljerne." svarede han.
"Byen vil give mig magt og rigdomme. Jeg elsker at arbejde, så jeg ser kun frem til det. Jeg skal bare have overtalt draconainerne til det, men jeg har allerede et par ideer. Ellers må der jo blive lidt krig" Sagde han med et lille smil. Han havde jo allerede sat hende lidt ind i det hele.
Medmindre hun ikke gik med - i hvilket tilfælde han så ville blive hos hende - gik han op af trappen og mod sit værelse. Det havde alligevel været en lidt lang mærke, slog det ham. Og måske var den ikke slut endnu.

Utopia always comes with a price...
Sean
Admin

Antal indlæg : 9221
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Vis brugerens profil

Indlæg by Sponsored content

Sponsored content

Side 2 af 2 Previous  1, 2

Tilbage til toppen

- Similar topics