Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Time Changes you//Skylar// EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
Time Changes you//Skylar// EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Time Changes you//Skylar// EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Time Changes you//Skylar// EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
Time Changes you//Skylar// EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
Time Changes you//Skylar// EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
Time Changes you//Skylar// EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
Time Changes you//Skylar// EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Time Changes you//Skylar// EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Time Changes you//Skylar// Voteba13Time Changes you//Skylar// Voteba14Time Changes you//Skylar// Voteba15 
Lori
Time Changes you//Skylar// Voteba13Time Changes you//Skylar// Voteba14Time Changes you//Skylar// Voteba15 
Lenore
Time Changes you//Skylar// Voteba13Time Changes you//Skylar// Voteba14Time Changes you//Skylar// Voteba15 
Genevira
Time Changes you//Skylar// Voteba13Time Changes you//Skylar// Voteba14Time Changes you//Skylar// Voteba15 
Celenia
Time Changes you//Skylar// Voteba13Time Changes you//Skylar// Voteba14Time Changes you//Skylar// Voteba15 
Renata
Time Changes you//Skylar// Voteba13Time Changes you//Skylar// Voteba14Time Changes you//Skylar// Voteba15 
Jake
Time Changes you//Skylar// Voteba13Time Changes you//Skylar// Voteba14Time Changes you//Skylar// Voteba15 
Elizabeth
Time Changes you//Skylar// Voteba13Time Changes you//Skylar// Voteba14Time Changes you//Skylar// Voteba15 
Madelena Gray
Time Changes you//Skylar// Voteba13Time Changes you//Skylar// Voteba14Time Changes you//Skylar// Voteba15 
Katrina
Time Changes you//Skylar// Voteba13Time Changes you//Skylar// Voteba14Time Changes you//Skylar// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

Time Changes you//Skylar//

Go down

Time Changes you//Skylar// Empty Time Changes you//Skylar//

Indlæg af Gæst Lør 24 Okt 2015 - 21:32

S Domsville lige ude foran, hvor folk er i en lille lejre efter jordskælvet.
O Folk som intet, hjem har eller noget andet.
Tid 17,30
Vejr solen er gået ned, men det er dog køligt
P http://www.merlin-arthur.com/wp-content/uploads/2014/04/Bradley-swirl-y-coat.jpg
Aldin, havde valgt at tag sig af de mennesker som intet, havde længere og som stadig ikke var kommet væk. Så da han, havde set en lejre, havde han valgt at tag sig af alle de folk som sad der. Aldin, havde derfor valgt at i stedet for at se til hans familie i nu, ville han hjælpe disse folk da de, da havde behov for hjælp. Aldin gik der for rundt omkring lejren hele tiden, hvilket medførte en masse små ting- Han bed sig svagt i underlæben, mens han prøvet og holde styr på, hvad hans opgave var. Han ville ikke prøve og virke som deres beskytter, men af en eller anden grund var han det, fordi han kunne beskytte dem alle. Men det var sådan han havde valgt og ofre sit liv på familien kom i anden række og efter det, eller til alle sidste ville han sætte hans eget behov før andres. Aldin smilede mens han så familien sætte sig omkring bålet, hvorefter han havde givet deres lille dreng og pige hans kappe som de kunne bruge til og holde varmen. Verden var gået af helvedes til i den tid, Aldin havde været væk, men nu var han endelig vend tilbage. Folket betød stadig det meste for ham og ville altid gøre det, hvilket man kunne se på Elijah. Aldin gik derfor væk fra gruppen da de var faldet i søvn, hvorefter han stillede sig i læ af skyggen, hvor han begynde og bruge sit sværd som han, havde lært det hjælp ham altid med og få andre tænker frem, dog så han en person bevæge sig mellem menneskernes lejre, hvilket fik hans opmærksomhed det kunne være en vampyr, derfor valgte han og gå hen til dem igen, hvor han lagede sig ned og lod som om han sov. Mens han ventet, på at denne person ville komme hen til den lejre han lå i.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time Changes you//Skylar// Empty Sv: Time Changes you//Skylar//

Indlæg af Gæst Man 2 Nov 2015 - 12:22

Efter Elijah var taget afsted ligesom hun var, var deres veje blevet skilt. De var tvillinger, så naturligvis kunne hun mærke at der var et hul i hendes hjerte. Men hun havde ladet ham være fri, så han kunne blive den han ville blive. Modsat ham, havde deres forældre prøvet at forlove hende væk, men det lykkedes dem ikke rigtigt. Skyalr var ikke ligefrem til det mandlige køn - hvilket forældrene var pænt skuffet over. Hun havde fortalt Elijah det allerede da de var 13 år, fordi hun stolede på ham mere en noget andet. Desuden gjorde det også det en del sjovere for dem, at kigge på interessante kvinder. Skylar gik igennem byen da hun fik øje på en lejr. Hendes mavefornemmelse havde bare at have ret.

Let gik hun tættere på de sovende mennesker, søgende. Hun fandt en der lagde lidt væk fra de andre og satte sig på hug foran vedkommende. Et smil bredte sig henover hendes læber, imens hun lod sine fingre glide igennem hans hår.
"Gemmer du dig stadigvæk sådan Elia, troede du stoppede med det da vi blev 10 år - men jeg tog åbenbart fejl." Lo hun lavt og lagde hovedet let på skrå.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time Changes you//Skylar// Empty Sv: Time Changes you//Skylar//

Indlæg af Gæst Tirs 3 Nov 2015 - 17:31

Elijah lagde stille med hånden omkring hans daggert, da han hørte en stemme og en hånd røre ham, slog han ud med hans ben, hvor til han træk sin kniv, og vendte sig om. Så han sad på knæ og, havde sin kniv mod hendes strube. "Skylar god damn it, aldrig og jeg mener aldrig, snige dig ind på mig jeg kunne ha myrdet dig, hvis jeg havde haft mindre tid, forhelvede." Elijah rejste sig op, hvorefter han pakket sin daggert væk, hvilket medførte at han rejste sig op og sætte sin daggert på plads. "Desuden så lad vær med og kalde mig det navn, der er en grund til jeg valgte og skifte til mit mellemnavn Aldin, Sky." Elijah vendte derefter hans opmærksomhed mod folket igen, det var længe siden han, havde set hende og han var da glad for at se hende igen,  hvad der dog var det værste var at han havde været tæt på og dræbe hende. Hans anden halvdel, hvilket medførte en masse ting lige nu. Elijah stillede sig helt op, hvorefter han kiggede på hende igen, "aldrig snige dig ind på mig, så hvordan har du haft det Sky." Lød det fra Elijah, mens han sende hende et svagt smil.
//sorry det lidt korte men har ikke så meget krea :p//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time Changes you//Skylar// Empty Sv: Time Changes you//Skylar//

Indlæg af Gæst Lør 7 Nov 2015 - 13:02

//Det før hun blev vampyr xD

I det kniven var for hendes strube, havde hun en kniv imod hans. Det var en refleks de var født med - hver altid beredt. Da han trak kniven gjorde hun det samme og rystede let på hovedet af ham.
"Hvis du havde myrdet mig havde jeg myrdet dig. Du ved hvordan vi er trænet." Lo hun let og lagde hovedet lidt på skrå.
"Drop selvmedlidenheden sveske." Blinkede hun kort og smilede skævt til sin bror. "Jeg kalder dig Elijah til den dag mit hjerte holder op med at slå, lev med det." Svarede hun igen. "Men det går an. Stille roligt og kedeligt." Let rystede hun på hovedet. "Vil du med hen til mig, jeg har et lille sted hvor du kan få varmen." Tilbød hun, og smilede til ham. "Men hey kom her." Sagde hun så og svang armene omkring ham, i et dejligt knus. Hun havde savnet ham det havde hun i hvert fald.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time Changes you//Skylar// Empty Sv: Time Changes you//Skylar//

Indlæg af Gæst Lør 7 Nov 2015 - 13:57

Elijah skar en grimase, hvorefter han så på hende igen, hvad tænkte hun dog på. De kunne ha myrdet hinanden, uden nogen form for reaktion. Elijah sukkede opgivende, "du ved godt jeg hader det navn, det er alt for fint sky." Da det sidste var sagt vendte han hans ansigt mod hende igen, efter han havde kigget på alle de små familie som sov trygt. Da hun begynde og tale til ham vende han sig dog om, hvorefter han så på hende. "Okay, Sky men forvent ikke jeg vil reagere på det." Da det sidste var sagt smilede han svagt til hende igen, "ja hvorfor ikke ku godt bruge et bad anyway." Da det var sagt mærket han kort en underlig fornemelse, hvorefter han mærket hende svinge armene om ham og gav ham et kram. Elijah træk sig dog kort efter fra hende, da det blive lidt akavet, hvorefter han bevægede sig med hende mod huset, der var ingen grund til og forklare hende at han kun var her i lidt tid, da han skulle afsted igen. Elijah så på hende, mens de gik der hen af, hvorefter han begynde og tale, "forvent dog ikke jeg bliver her særlig længe, og sveske er et lige så provokerne navn som Elijah så drop det så er du sød skye." Han bevægede sig lige så stille videre med hende, hvorefter han så sig selv lidt omkring, mens han bevægede sig gennem byen med hende. Han gad ikke og forklare hende, hvorfor han tog afsted snart igen, men sådan havde det jo altid været. "Så i de fire år, er der sket noget jeg bør vide noget om." Lød det svagt fra ham af, hvorefter han sende hende et svagt smil. Mens de bevægede sig videre gennem byen, han var sikker på hun, havde fået en kæreste på det var jo meget vigtigt, for at de kunne bringe deres familie videre, deres arv. "Hvad med far og Mor, nogen ting de har aftalte uden jeg har været viden til det, for at få vores rene blod videre." Lød det kækt fra Elijah af, mens de bevægede sig gennem byen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time Changes you//Skylar// Empty Sv: Time Changes you//Skylar//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum