Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
So i got a big plan and i think you're gonna like it and to be in it ~Sean EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
So i got a big plan and i think you're gonna like it and to be in it ~Sean EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
So i got a big plan and i think you're gonna like it and to be in it ~Sean EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
So i got a big plan and i think you're gonna like it and to be in it ~Sean EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
So i got a big plan and i think you're gonna like it and to be in it ~Sean EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
So i got a big plan and i think you're gonna like it and to be in it ~Sean EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
So i got a big plan and i think you're gonna like it and to be in it ~Sean EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
So i got a big plan and i think you're gonna like it and to be in it ~Sean EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
So i got a big plan and i think you're gonna like it and to be in it ~Sean EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
So i got a big plan and i think you're gonna like it and to be in it ~Sean Voteba13So i got a big plan and i think you're gonna like it and to be in it ~Sean Voteba14So i got a big plan and i think you're gonna like it and to be in it ~Sean Voteba15 
Lori
So i got a big plan and i think you're gonna like it and to be in it ~Sean Voteba13So i got a big plan and i think you're gonna like it and to be in it ~Sean Voteba14So i got a big plan and i think you're gonna like it and to be in it ~Sean Voteba15 
Lenore
So i got a big plan and i think you're gonna like it and to be in it ~Sean Voteba13So i got a big plan and i think you're gonna like it and to be in it ~Sean Voteba14So i got a big plan and i think you're gonna like it and to be in it ~Sean Voteba15 
Celenia
So i got a big plan and i think you're gonna like it and to be in it ~Sean Voteba13So i got a big plan and i think you're gonna like it and to be in it ~Sean Voteba14So i got a big plan and i think you're gonna like it and to be in it ~Sean Voteba15 
Genevira
So i got a big plan and i think you're gonna like it and to be in it ~Sean Voteba13So i got a big plan and i think you're gonna like it and to be in it ~Sean Voteba14So i got a big plan and i think you're gonna like it and to be in it ~Sean Voteba15 
Renata
So i got a big plan and i think you're gonna like it and to be in it ~Sean Voteba13So i got a big plan and i think you're gonna like it and to be in it ~Sean Voteba14So i got a big plan and i think you're gonna like it and to be in it ~Sean Voteba15 
Jake
So i got a big plan and i think you're gonna like it and to be in it ~Sean Voteba13So i got a big plan and i think you're gonna like it and to be in it ~Sean Voteba14So i got a big plan and i think you're gonna like it and to be in it ~Sean Voteba15 
Elizabeth
So i got a big plan and i think you're gonna like it and to be in it ~Sean Voteba13So i got a big plan and i think you're gonna like it and to be in it ~Sean Voteba14So i got a big plan and i think you're gonna like it and to be in it ~Sean Voteba15 
Madelena Gray
So i got a big plan and i think you're gonna like it and to be in it ~Sean Voteba13So i got a big plan and i think you're gonna like it and to be in it ~Sean Voteba14So i got a big plan and i think you're gonna like it and to be in it ~Sean Voteba15 
Katrina
So i got a big plan and i think you're gonna like it and to be in it ~Sean Voteba13So i got a big plan and i think you're gonna like it and to be in it ~Sean Voteba14So i got a big plan and i think you're gonna like it and to be in it ~Sean Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

So i got a big plan and i think you're gonna like it and to be in it ~Sean

2 deltagere

Go down

So i got a big plan and i think you're gonna like it and to be in it ~Sean Empty So i got a big plan and i think you're gonna like it and to be in it ~Sean

Indlæg af Assorian Man 26 Okt 2015 - 14:41

[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]
Beklædning: Profilbillede
Tid: Aften, omkring aftensmadstid

Efter mødet med Sean og Sakref aftalte Sean og Asso at de skulle mødes, Asso havde nemlig en stor plan og havde brug for en god, stærk og magtfuld allieret og Sean var den perfekte. Han havde inviteret ham til at komme til skyggevæsenernes hovedkvarter, og han har fået bud om hvor henne det er han kælderen er og hvordan det er han kommer ind, han skal ned i vinkælderen og ned for enden af vinkælderen er der en væg som er magisk, den er blevet sat til at kunne registre andre skyggevæsenernes håndtryk, men lige den her gang er den sat til skyggevæsener og en enkelt dæmonshåndtryk og vil sige Sean når han har rørt væggen en gang vil den huske det og han vil kunne komme ind så mange gange som muligt.

Han havde fået ryddet hovedkvarteret fra alt og alle, og INGEN måtte komme derned i den tid Sean er der, det her møde var vigtigt, han havde dog informeret sin højre hånd Eris om at skulle holde øje med nogen mistænkelige personer og han havde givet hende ansvaret for stedet når det var at planerne var sat i gang. Inden Sean kom havde han dog hentet nogen drikkevare som bare stod og ventet på at blive drukket, men først når Sean var ankommet.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Assorian
Assorian
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Reputation : 17
Bosted : Firewood Village - kroen: "Det brændende træ"
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

So i got a big plan and i think you're gonna like it and to be in it ~Sean Empty Sv: So i got a big plan and i think you're gonna like it and to be in it ~Sean

Indlæg af Sean Tirs 27 Okt 2015 - 9:42

Kortet gled imellem hans fingre, som han red igennem Firewood village. Byen havde taget alvorlige skader af jordskælvet, hvilket han havde hørt om, men ikke rigtig undersøgt. Det var næsten synd for byen, den var kun lige blevet genopbygget efter deres angreb af en drage, før den blev ødelagt igen og han kunne sagtens forstå hvis folk var ved at give op. Firewood village hørte til Doomsville, men ellers var der ikke rigtig nogen der gav den opmærksomhed.
Kortet havde han fået af Sakref. Han havde studeret den en del, endda fået en af sine magikyndige til at undersøge den, men han var ikke blevet meget klogere. Alligevel gjorde den ham direkte paranoid og han kunne slet ikke slippe den, selv om han var overbevist om det var bedst hvis han lod den ligge derhjemme. Når det kom til stykket stolede han ikke på Sakref og han havde flere gange overvejet at flytte ud i skoven, lave sig et selvstændigt sted. Med mad, uddannelse, beskyttelse. Alene.
Nu var han dog i Firewood village og fandt vant kroen. Han kendte jo også Firewood village godt og selv i kaosset, kunne han sagtens finde rundt.
Han var afslappet klædt på i nogle støvlet, sorte bukser og en praktisk, varm trøje. Vinteren var trods alt på vej og gjorde vejret ganske koldt, til tider. En kappe hvilede om hans skuldre, med et spænde der indeholdte hans personlige symbol - Nogle vinger, hvoraf den ene halvdel var fra en dæmon og den anden fra en engel. Ingen kendte historien bag symbolet, alligevel var det det ene symbol der prægede de fleste af hans ting efterhånden. En ting han havde sikret sig, efter at Nephthys havde givet ham både en ring og et armbånd med det samme, begge ting han også havde på nu. Et sværd hang ved hans side.

Han trådte af hesten og fik nogen til at tage sig af den, mens han selv gik ind i kroen. Det blev straks varmere, som en pejs stod buldrende i den ene ende. Der var forholdsvis mange folk, men nu var det også nær aftensmad tid. Han gik ubesværet over til krofatteren, eller hvad man skulle kende denne, og præsenterede sig. Efter at have sagt kodeordet, blev han vist til kælderen.
Vinkælderen. Han gik rundt mellem reolerne af vinflasker af alle former og farver. Der var støvet, men ikke ubehageligt. Han fandt derned og lagde hånden mod væggen, som han tidligere vare blevet instrueret i, før døren videre åbnede sig og han gik videre. Kappen bølgede efter ham, som han gik.

Efter at komme igennem en lille gang, kom han til et rum, hvor han kunne finde Assorian. Et lille smil gled over ham, som han studerede rummet et øjeblik, før han gik længere ind. Som for at sikre der ikke lå en fælde og ventede. Kortet var blevet placeret i en lomme igen, så han havde hænderne frie. Han så over mod Assorian med et jovialt smil.
"Så dette er den hemmelige hule. Hvor hyggeligt" bekendtgjorde han, som han blev færdig med at studerer den. I stedet løsnede han hjemmevant sin kappe, som om han allerede boede der. Han slyngede den over en stol, før han placerede sig i den, uden yderligere introduktion. Han gjorde tegn til Assorian at han også godt måtte sætte sig og at han endelig skulle begynde. Han var en travl mand og uanset hvor meget han gerne ville hyggesnakke, havde han ikke umiddelbart nogle emner at bringe på banen.


_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10211
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

So i got a big plan and i think you're gonna like it and to be in it ~Sean Empty Sv: So i got a big plan and i think you're gonna like it and to be in it ~Sean

Indlæg af Assorian Tors 29 Okt 2015 - 20:21

Asso hørte at Sean kom ind og snakket til ham "Ja det kan du vel se" [han havde et drillende smil på læben] "jeg vil gerne byde dem velkommen til skyggevæsenernes hovedkvarter og min lille legeplads, tag plads og lad os komme direkte til sagen" sagde han og kiggede på ham "Sean som du har vel bemærket, jeg stoler ikke helt på Sakref jeg arbejder udelukkende for ham fordi jeg vil have magt og information, men jeg har en anden tanke i tankerne, jeg kunne fornemme på dig sidst at du hellere ikke stolet på ham og derfor har jeg tænkt på et lille makkerskab mellem dig og mig, hvad siger de til.. magt.. rigdom..? det er det min plan har med at gøre plus, Sakref er ikke med i den og det kommer an aldrig" sagde han og kiggede på ham og gjorde sine papirer klar så Sean kunne se dem, det her var en stor plan og han skulle have Sean med ombord, ellers, måtte han finde en plan B og det ville blive svært.

//hæhæhæ jeg elsker det her emne!!

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Assorian
Assorian
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Reputation : 17
Bosted : Firewood Village - kroen: "Det brændende træ"
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

So i got a big plan and i think you're gonna like it and to be in it ~Sean Empty Sv: So i got a big plan and i think you're gonna like it and to be in it ~Sean

Indlæg af Sean Lør 31 Okt 2015 - 9:12

Hans blik gled rundt i lokalet. Umiddelbart var de alene, men man vidste aldrig. Han vidste Sakref også havde lov til at komme her og sikkert allerede havde været her eller havde haft sendt nogen herover. Muligheden for at de blev overvåget eller lyttet til, uden de vidste det, var til stede. Men der var tydeligvis ingen måde at stoppe Assorians talestrøm...Desuden havde han jo ikke vidst hvad manden faktisk ønskede at snakke om.
Ideen kom en smule bag på ham. Han gik over til bordet og tog sig den frihed at hælde lidt drikkevare op til dem begge, før han skubbede det ene glas over mod Assorian, som om det faktisk var ham selv der var værten.
Han hævede sigende glasset, før han tog en lille tår af den. Han svingede indholdet en smule rundt, mens han kiggede på væsken, som om han beundrede den, før han stillede glasset på sit eget knæ, så han endnu havde den i hånden, men uden at bruge energi på at holde det på plads. Hans afslappede blik gled over til Assy.
Så Assorian havde store planer og havde udvalgt ham som en bedre samarbejdspartner end Sakref? Han følte sig beæret. 1-0 til ham, gik han ud fra.
"Det er dumt at stole på nogen som helst" svarede han blot. Men sandt var det, at især Sakref havde han et mistænksomt øje til. Alle de ting den mand kunne...Ja, der var vel aldrig nogen der havde styr på hvor meget den mand kunne. Det kunne være rart at have et sted, uden den mands indflydelse, for uanset hvor meget han arbejdede i Doomsville, stod Sakref altid som en officielle hersker.
"Så du tilbyder rigdomme og magt. Det er to store ting, der hurtigt ødelægger selv de stærkeste hjerner. Hvad havde du helt præcis tænkt dig?" spurgte han åbent og slog en smule ud med armene, så væsken i hans glas slog en anelse mod siderne. Så gled glasset tilbage til knæet. Hans mørkegrå øjne hvilede på Assorian. Som skyggevæsen, havde han pr. automatik ingen grund til at hade manden, da de begge fungerede som et mørkets væsen.

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10211
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

So i got a big plan and i think you're gonna like it and to be in it ~Sean Empty Sv: So i got a big plan and i think you're gonna like it and to be in it ~Sean

Indlæg af Assorian Søn 8 Nov 2015 - 19:59

Asso kiggede underligt på ham, med et lille smil på læben, han smøg ærmerne op og lagde et kort hen til ham "min plan er og overtage Dragons Peak dig og mig kommer til at reagere og styre den på og det bedste er, at Sakref ikke kommer til at have noget som helst med den by og gør, han bestemmer ikke over den, det gør vi, du Sean vil få markedsføring og det vil sige sælge flere ting, få flere penge + du styrer en by som Sakref ikke har noget med at gøre, vi kan gøre hvad vi vil uden at have ham over os, mig selv, har også store planer med byen og bare rolig, de kommer IKKE til at påvirke dig, tværtimod, er min plan af at Sakref skal se at vi godt kan bestemme selv og at vi ikke er hans hunde, hvad siger du til det?" sagde han og tog lidt at drikke, han var spændt på hvad Sean ville sige til hans plan, de ville begge to få magt og penge og Sakref ville ikke få noget af det, han har sikkert det han skal bruge.
Han kløede sig lidt i håret og fandt så nogle papir frem hvor der stod en alliance aftale på, ingen snyd eller noget, kun en rent og skær alliance ville Asso have "hvis du vil med til det, så udfyld venligt den her kontrakt og vi kan begynde og snakke om de helt store ting med byen" sagde han med et smil på læben og drak lidt mere.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Assorian
Assorian
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Reputation : 17
Bosted : Firewood Village - kroen: "Det brændende træ"
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

So i got a big plan and i think you're gonna like it and to be in it ~Sean Empty Sv: So i got a big plan and i think you're gonna like it and to be in it ~Sean

Indlæg af Sean Man 9 Nov 2015 - 20:01

Han så lidt på Assorian, for at se om han lavede sjov med ham. Så han ville...Indtage en by...Der bestod af flere planer? Et grottesystem, en skov og et bjerg? Byen dækkede sådan et stort område og var desuden hjem til draconianerne! Det krævede de kunne allierer sig med dem, hvis de skulle undgå borgerkrig...Medmindre de rent politisk kunne opnå magten, på en fair måde, uden at overrende byen med soldater. Så stor en hær gik han nu heller ikke ud fra de havde, heller ikke til sammen!
Han tænkte lidt over det. Hvad var deres chancer? Han havde allerede en antikvitetsbutik i byen, som regelmæssigt sendte ham nyheder fra byen og dens aktiviteter. Som det var lige nu, virkede det ikke helt som om byen faktisk havde nogen officiel leder.
Han tænkte sig længe om, så længe at stilheden måske ligefrem gik Assorian på.
Han havde overvejet at få sig et selvstændigt sted og havde desuden tænkt sig at modarbejde Sakref lidt, om ikke andet, så bare fordi han kunne. Nu kunne han bruge det som distrahering, mens de faktisk pønsede på noget helt andet...Og komme væk fra Sakrefs grumme kløer. Doomsville var dog hans elskede by. Han kendte den bedre end nogen anden! At flytte til en anden by virkede...Sært...

Alligevel...
Markedsføring. Så han ville...Hvad?
"Så...Du vil være den officielle hersker af byen, mens jeg er din højre hånd...Og jeg skal sørge for økonomien?" spurgte han for at være sikker på hvad manden mente.
"Eller mener du...Blot at jeg er din højre hånd og skal hjælpe med alt?...Jeg vil som minimum have et finger med i spillet, hvad angår både økonomi og militær!" kommenterede han. Han var god til administration og orden, og dette var to punkter der hurtigt kunne betyde alt. Derfor ville han også være med til dem.
"Og gerne mere...Jeg vil ikke være med til at styre en by, der falder i grus en uge efter...." han sendte Assorian et lille smil. Han tog imod kontrakten, men for nu, lagde han den blot på bordet. Han ville vente til de var enige om noget. Dog kunne han godt se det spændende i ideen. Dem, styre en by! Røvrende Sakref samtidig...Blev det bedre?
"Byen skal være åben for dæmoner og skyggevæsner, foruden vi må sørge for at holde os gode venner med draconianerne, det ved du godt, ikke? Desuden...Hvordan havde du tænkt dig at tage den? Eller har du blot ideen, men endnu ikke tænkt over hvordan du kommer videre?" spurgte han. Han ville gerne have et overblik over tingene. Have kontrol. Han løb ikke halvhjertet ind i noget.

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10211
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

So i got a big plan and i think you're gonna like it and to be in it ~Sean Empty Sv: So i got a big plan and i think you're gonna like it and to be in it ~Sean

Indlæg af Assorian Ons 25 Nov 2015 - 19:37

Asso kiggede på ham, smilede og grinte og tog så et andet papir frem "Sean min kære ven, selvfølgelig ved jeg at vi skal holde os på god fod med draconianerne, det er jo trods alt deres by" sagde han og rettede sit jakkesæt fordi det irriterede ham. Min plan er selvfølgelig, allerførst, og få kontakt til draconianerne og fortælle dem hvad der er der sker efterfølgende, hvis vi får dem overtalt vil vi to så flytte derover, permanent eller bare få et hus der, det er smag og behag mig selv flytter derover når det er og beholder stadig kroen her som hovedkvarter" sagde han og kiggede på Sean og rejste sig op og tog et kort ned over underworld "Dragons peak er jo stort og for mig gode muligheder for at holde Sakref væk, han har nok at se til og vil ikke ane at vi overtager Dragons Peak uden han er en del af det, og nej, jeg kommer ikke til at være din højre hånd og du kommer ikke til at være min højere hånd vi deles begge to om det hele og hjælper hinanden hvis der bliver brug for det, vi får begge vores trone hvis du forstår mig" sagde han og markeret så en cirkel rundt om Dragons Peak "jeg har ikke tænkt mig på nogen måder og stikke en kniv i ryggen af dig, tværtimod, så spørger jeg lige præcis dig, fordi jeg ved du er en stærk mand og magtfuld ligesom mig selv, og, fordi du gerne vil have Sakref på lidt afstand og jeg er næsten sikker på eller jeg er faktisk sikker på! at vi to! kommer til at give Dragons peak et nyt ry! og skabe afstand til Sakref og sidst men ikke mindst bliver de partnere i hele underworld!" sagde han med et meget grumt smil på læben, det her, det skal nok blive godt tænkte han.
Han gik så over og tog noget mere og drikke - "og en anden ting, vores fjender vil ikke have en chance imod os, ingen vil have en chance mod os, ingen vil røre os når vi har sat det her i værk, ikke nok med vi styrer byen og holder Sakref på en tynd tråd men vi får også penge og mere magt + folk som flytter hertil fordi de vil væk fra Sakref og med det tænker jeg - mindre folk til Sakref er ligmed mindre penge til Sakref, og mindre penge til Sakref er ligmed mindre magt til Sakref, kan du forstå pointen?" sagde han og drak lidt mere.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Assorian
Assorian
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Reputation : 17
Bosted : Firewood Village - kroen: "Det brændende træ"
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

So i got a big plan and i think you're gonna like it and to be in it ~Sean Empty Sv: So i got a big plan and i think you're gonna like it and to be in it ~Sean

Indlæg af Sean Fre 4 Dec 2015 - 17:50

Assorians største og vigtigste argumenter, indeholdte Sakref. Det var som om Assorian gik ud fra Sean var lige så træt af den mand, som han åbenbart selv var og derfor spillede på det, for at lokke Sean med til sin plan. Om ikke andet, var han rigtig nok lidt træt af Sakref og ville ønske han kunne styre sine ting, uden at føle sig konstant overvåget. Det var vel kun et sandt mirakel at han endnu ikke havde udviklet paranoia!
Hans blik gled over papirerne, der mest af alt indeholdte starten på nogle planer. Til sidst samlede han dem og lagde dem på bordet, for han havde en god ide om hvor Assorian ville hen med det hele.
"At slippe lidt for Sakref er det mindste af det hele" svarede han så endelig.
"Uanset hvad slipper vi jo ikke for manden, det mest fornuftige ville være at sikre en handel mellem vores byer, hvad vi begge ville kunne drage nytte af, for økonomiens skyld" påpegede han. Hvis han kendte Sakref ret, ville manden nok bare rynke lidt på sine fine øjenbryn og trække på skulderen. Lade hånden glide ned af en af hans statue-kvinder, der i virkeligheden var et slet skjult eksperiment og uhyre, før han ville gå med til deres ide. Sikkert hverken mere eller mindre.
Men at have ansvaret for en hel by...Det sværeste var at overtage den, to mænd som byen ikke rigtig kendte. Og draconianere kunne være forholdsvis...stædige.
"Stort betyder flere chancer for spioner og fjender" sagde han så lidt efter, men smilte så endelig til Assorian.
"Men om ikke andet kan jeg lide ideen. Det er vigtigt vi får snakket med draconianerne som det aller første, inden vi begynder på noget. Uden dem, ingen by" Han så afslappet på Assorian, som han faktisk følte sig ganske godt tilpas, der i stolen. Nåe ja, ikke at de behøvede Sakrefs tilladelse, jo!
Han så tænksomt frem for sig. Der var mange ting de skulle tænke over, men alt til sin tid, det nyttede ikke noget at snakke det hele i ring lige nu. Og hvis Sakref kunne være i dette hovedkvarter, var sandsynligheden for at han havde placeret en spion eller andet her, stor. Hvis de overhoved ønskede at holde planen hemmelig, jo.
"Nuvel, jeg er med. Jeg er ikke længere leder af min klan, men jeg har stadig meget at skulle have sagt. De kan udgøre en stor ressource for os. Den indeholder alt fra tyveknægte til lejemordere" fortalte han så endelig. Fenris, prinsen af dæmonerne, var hans partner, men om manden ville give nogle styrker, var tvivlsomt. Så det kunne han ikke love lige nu. I stedet så han op mod Assorian.
"Hvornår rejser vi?" spurgte han så, ikke uden et lille, drillende smil.

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10211
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

So i got a big plan and i think you're gonna like it and to be in it ~Sean Empty Sv: So i got a big plan and i think you're gonna like it and to be in it ~Sean

Indlæg af Assorian Ons 30 Dec 2015 - 22:51

Asso kiggede på ham, med et meget skummelt smil på læben "hvorfor tror du lige jeg valgte dig kære Sean" sagde han med et smil på læben "vi rejser så snart jeg har fået snakket med [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] racelederen for de faldne engle, så rejser vi, hun vil være en brik i mit spil men bare rolig, hun får kun en lille bid af kagen hvor vi får resten af den, men fordi jeg skal snakke med hende er fordi hun har en stærk race også.. og tænkte at den ville være god at have med på vores side og hun kan godt stoles på hvis det ikke var for hende.. havde jeg aldrig været den jeg er i dag, skal vi sige jeg kontakter dig igen, når jeg har snakket videre med hende, og det med draconianerne.. skal jeg nok sørge for og få snakket med, du kender sikkert Rafaela ikke?" sagde han og kiggede på ham.

//undskylder mit korte svar.....

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Assorian
Assorian
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Reputation : 17
Bosted : Firewood Village - kroen: "Det brændende træ"
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

So i got a big plan and i think you're gonna like it and to be in it ~Sean Empty Sv: So i got a big plan and i think you're gonna like it and to be in it ~Sean

Indlæg af Sean Tors 31 Dec 2015 - 0:11

Han så lidt på Assorian og smilede svagt for sig selv. Ja, det var en god ide at gå hver til sit nu og få snakket med nogle vigtige folk, foruden tænkt ideen bedre igennem. Han havde mange folk at snakke med og mange planer at...Planlægge. Næste gang han mødte Assorian, ville han have langt mere at bidrage med.
"Jeg vil se om jeg ikke kan hive lidt i mine gamle venner også. Desuden har vampyrerne været dæmonernes venner i lang tid...Jeg vil se om jeg kan få et møde med deres leder...Men hvis det tager for lang tid, må hun selvfølgelig undvære..." kommenterede han, før han rejste sig op fra stolen. Hans blik gled vurderede over til Assy, da han nævnte Rafaela...
Om han kendte hende?
Prøv at nævne hendes mor, Luce...En af hans ældste venner og desuden også en kvinde han skulle snakke med, før alt dette her kunne tages i værk. Jo, han kendte Raf. En umulig møgunge.
"Jeg er bekendt med hende, ja. Det er næsten umuligt andet, når hendes klan er i samme by som min og hun desuden er i familie med Sakref. Hvad med hende?" spurgte han en smule skarpt.

//Det er fint -
Jeg har en hel masse planer og allierede til vores plot nu, fordi jeg har spillet videre på det, mens du har været langsom. Så bare vent til et nyt emne! Så vil Sean have maaange ting at byde ind med, foruden nogle spørgsmål Wink

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10211
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

So i got a big plan and i think you're gonna like it and to be in it ~Sean Empty Sv: So i got a big plan and i think you're gonna like it and to be in it ~Sean

Indlæg af Assorian Lør 2 Jan 2016 - 22:11

Han kiggede på ham og kiggede så ned i jorden, om han turde og fortælle hvad der var mellem de to, ved han ikke, men han ville være ærlig over for Sean for at vise ham at han kan stole på Asso "Rafaela og mig.. har, noget sammen.. og derfor kan jeg måske snakke med hende, og du kan være rolig, hun får ikke alt det her og vide, men med hende har vi måske en større chance for at få draconianerne overtalt" sagde han og drak lidt, og gik så over for at tage nogen notater "men jeg kontakter dig igen når jeg har snakket med og Rafaela hvis detr bliver nødvendigt at snakke med hende, har du noget andet på hjerte du vil snakke om eller have på bordet også? sagde han og ventet spændt på hans svar, han var lidt nervøs omkring det men tog det okay roligt.

//det lyder bare faaaantastiskó, og ja.. undskyld jeg var langsom xD

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Assorian
Assorian
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Reputation : 17
Bosted : Firewood Village - kroen: "Det brændende træ"
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

So i got a big plan and i think you're gonna like it and to be in it ~Sean Empty Sv: So i got a big plan and i think you're gonna like it and to be in it ~Sean

Indlæg af Sean Lør 2 Jan 2016 - 22:40

Han så på Assorian et øjeblik. Det var ikke til at læse i hans blik, hvad han tænkte eller følte i dette øjeblik. Men...Nuvel...Han ville være lige så ærlig.
"Rafaela er ikke en kvinde jeg bryder mig meget om. Hvad der er endnu værre, er hun tilhører Sakref og derfor er en risiko. Jeg ønsker ikke at indblande hende i vores planer og jeg ønsker ikke du skal blive det svage led i denne plan, fordi du er blevet for...Blød..." Sagde han ligeud. Han ville vide om de overhoved skulle fortsætte eller om de bare skulle stoppe det hele nu her, inden de kom for godt i gang. Han var ikke villig til at arbejde sammen med Raf og så sandelig på ingen måde dele noget af magten med hende!
"Jeg kender selv en kvinde. Luce, Rafaelas mor, faktisk. Hun vil kunne udgøre vores diplomatiske kontakt til draconianerne når jeg har talt med hende...Og så har jeg nogle kort på hånden, jeg vil fortælle dig om senere...Ellers har jeg ikke mere at sige nu. Lad os mødes igen snart." Sagde han, han ville vente et eventuelt svar fra Assorian og ellers gå.

//Out

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10211
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

So i got a big plan and i think you're gonna like it and to be in it ~Sean Empty Sv: So i got a big plan and i think you're gonna like it and to be in it ~Sean

Indlæg af Assorian Lør 2 Jan 2016 - 23:03

Asso forstod ham klart og tydeligt og blev enig med sig selv om at han IKKE ville være det svage led, og blev så enig med ham selv om at han ville prøve at holde Rafaela så meget ud af den her plan, som muligt "hvis du allerede har en bedre kontakt så synes jeg vi skal holde os til den, jeg forstår hvad du siger og tager det ikke tungt, tværtimod, så forstår jeg dig og jeg vil gøre alt i min magt for at holde Rafaela så meget ud af den her plan, som muligt, jeg har heller ikke mere så jeg vil hermed sige tak, fordi du kom og du ville være med i min plan" sagde han og gav hånden til ham.

//out her også! glæder mig til vores næste emne!

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Assorian
Assorian
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Reputation : 17
Bosted : Firewood Village - kroen: "Det brændende træ"
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

So i got a big plan and i think you're gonna like it and to be in it ~Sean Empty Sv: So i got a big plan and i think you're gonna like it and to be in it ~Sean

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum