Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Chasing The Devil’s Tail - Aurora EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
Chasing The Devil’s Tail - Aurora EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Chasing The Devil’s Tail - Aurora EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Chasing The Devil’s Tail - Aurora EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
Chasing The Devil’s Tail - Aurora EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
Chasing The Devil’s Tail - Aurora EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
Chasing The Devil’s Tail - Aurora EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
Chasing The Devil’s Tail - Aurora EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Chasing The Devil’s Tail - Aurora EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Chasing The Devil’s Tail - Aurora Voteba13Chasing The Devil’s Tail - Aurora Voteba14Chasing The Devil’s Tail - Aurora Voteba15 
Lori
Chasing The Devil’s Tail - Aurora Voteba13Chasing The Devil’s Tail - Aurora Voteba14Chasing The Devil’s Tail - Aurora Voteba15 
Lenore
Chasing The Devil’s Tail - Aurora Voteba13Chasing The Devil’s Tail - Aurora Voteba14Chasing The Devil’s Tail - Aurora Voteba15 
Genevira
Chasing The Devil’s Tail - Aurora Voteba13Chasing The Devil’s Tail - Aurora Voteba14Chasing The Devil’s Tail - Aurora Voteba15 
Celenia
Chasing The Devil’s Tail - Aurora Voteba13Chasing The Devil’s Tail - Aurora Voteba14Chasing The Devil’s Tail - Aurora Voteba15 
Renata
Chasing The Devil’s Tail - Aurora Voteba13Chasing The Devil’s Tail - Aurora Voteba14Chasing The Devil’s Tail - Aurora Voteba15 
Jake
Chasing The Devil’s Tail - Aurora Voteba13Chasing The Devil’s Tail - Aurora Voteba14Chasing The Devil’s Tail - Aurora Voteba15 
Sasha
Chasing The Devil’s Tail - Aurora Voteba13Chasing The Devil’s Tail - Aurora Voteba14Chasing The Devil’s Tail - Aurora Voteba15 
Abigail
Chasing The Devil’s Tail - Aurora Voteba13Chasing The Devil’s Tail - Aurora Voteba14Chasing The Devil’s Tail - Aurora Voteba15 
Elizabeth
Chasing The Devil’s Tail - Aurora Voteba13Chasing The Devil’s Tail - Aurora Voteba14Chasing The Devil’s Tail - Aurora Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

Chasing The Devil’s Tail - Aurora

Go down

Chasing The Devil’s Tail - Aurora Empty Chasing The Devil’s Tail - Aurora

Indlæg af Gæst Lør 7 Nov 2015 - 1:00

Derfor hang hun ikke ud med mænd. De var syge i hovedet! Og de sagde lesbiske var syge i bolten, men som om at nogen havde set Skye løbe rundt efter folk sådan som denne mand gjorde. Han havde jagtet hende hele aftenen, igennem byen og ud i skoven. Til sidst var hun faldet tæt ved floden, her havde hun fået slag så mange hun var stoppet med at tælle. Blodig, mørbanket som var hun en anden boksepude. Hun fik dog smidt en kniv i halsen på ham til sidst. Den der lo sidst lo bedst. Skylar vidste dog det var ude med hende nu. Hun havde i forvejen mistet så meget blod. Hendes knogler var brækket, og så hun dobbelt eller havde hun bare ti fingre på den ene hånd. Hver eneste gang hun prøvede at bevæge sig skreg hendes krop - det føltes som om at hun bevægede sig, men hun rykkede sig ikke en meter. Hun råbte om hjælp, men ordene forlod aldrig hendes mund. Hun lagde der i busken, med den døde mand halvt liggende ovenpå hende. Hvad havde hun opnået i livet?
Hun havde trodset den skæbne hendes forældre havde valgt for hende. Hun havde haft to skønne kvinder som kæreste. Hendes bror savnede hun mere end noget andet, og havde lige set ham igen efter så mange år. Hun havde kusiner hun gerne ville have kontakt til. Og selvfølgelig se hendes lillesøster Charlotte igen. Men det ville hun ikke nå nu. Mon de ville bemærke hun var væk? Skye var alligevel altid så stille... mon de ville bemærke hvis hun ikke var der? Spørgsmålene blev større i takt med hun mistede bevidstheden mere og mere. Hun kæmpede for at holde sine øjne åbne, men hun var så træt... hun ville bare gerne lukke de tunge øjenlåg i. Smerten var så småt ved at forsvinde, det gjorde ikke ondt mere - var det sådan her det føltes at dø?

//[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Chasing The Devil’s Tail - Aurora Empty Sv: Chasing The Devil’s Tail - Aurora

Indlæg af Gæst Lør 7 Nov 2015 - 12:08

Påklædning Hun er iført denne røde [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.], samt smykker og hårstil.

Førhen i tiden tilbragte hun alt sin tid i vandet, men nu tilbragte hun nærmest mere tid på lang end i vandet. I de første mange år op fra vandet, kom hun ned til vandet hvor hun vidste hendes bror var, stort set hver dag men som tiden gik, gik der længere tid mellem hendes besøg. Dog på trods af han nærmest aldrig rigtig så hende, så vidste han nu alligevel hvor hun var hele tiden. For modsat andre sirener, så havde han ikke en vand evne, men derimod evnen til at knytte sig til få personer og disse personer ville han så vide hvor var hele tiden. Så med andre ord vidste han hele tiden hvor hun var, men dette betød dog ikke at han ville sige det til andre. I dette øjeblik svømmede hun rundt i søen Soul River. Hun lod sin hale komme frem, nød vandet imod sin hud, alt i mens hun svømmede rundt i det kolde vand. Dette var efterhånden en normal ting, hun ville smutte ned til den nærmeste sø og her ville hun tilbringe et par timer, hvorpå hun gik videre med sit liv igen. Så en time efter steg hun op fra vandet, beklædte sig i sin kjole. Hendes hud tørte ligeså stille, men hendes lange mørke hår forblev vådt. Det var efterhånden blevet langt, men siden det ikke var blevet klippet i lang tid, så gav det vel kun mening det ville gå hende så langt ned som det gjorde og det vil hende efterhånden ned over numsen og ned til midten af hendes lår. Det var som altid flettet adskillige steder, og dette var fletninger hendes tjenestepiger ordnede for hende.
Netop som hun skulle til at begive sig videre, kom lyden af et konstant bankende hjerte tæt på. Det bankede hurtigere end det fra små fugle, og måtte derfor betyde en der løb for sit liv, og hvem end der var efter hende var tæt på. Hun bevægede sig hen imod lyden, og her fandt hun to liggende skikkelser, en levende kvinde og en død mand der lå halvt over hende. Normalt var hun ikke typen til at hjælpe andre, men dette var hendes gode dag og denne kvinde tog hende med hendes skønhed. En skønhed som normalt ikke hørte til mennesker, men denne kvinde havde det og hun havde meget af det. Hun bevægede sig graciøst imod de to skikkelser, hvor hun her greb fat i manden og kastede ham i den anden retning. Hvis han ikke havde været død, ville han helt klart være det nu, specielt efter han hamrede hårdt imod det store træ. Aurora satte sig ned, her trak hun blidt kvindens hoved op på sit skød. Hun strøg pigen igennem håret, hun havde et smil på sine læber og alt i mens hun gjorde dette sang hun blidt og nærmest hypnotiserende "Du er døende, men du skal nok blive okay, jeg vil sørge for ingen mand nogensinde vil lægge sin hånd på dig igen, ingen mand vil nogensinde se sig højere end dig" sagde hun lovende, derpå greb hun fat om pigens nakke, hun løftede hendes hoved op alt i mens hun bøjede sig ned imod pigens ansigt. Hun kyssede hende blidt, før hun bed hende i halsen, og her sugede hun næsten alt blodet fra hende. Som kvinden lå der i hendes arme, med næsten intet liv i sig, bed hun sig selv i håndledet og her lod hun kvinden drikke fra sit håndled. Hun lod hende drikke ligeså meget hun ville, før hun til sidst trak sit håndled til sig. Som kvinden ville gå igennem forvandlingen, strøg hun hende igen igennem håret og sang for hende


Sidst rettet af Aurora Lør 7 Nov 2015 - 14:40, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Chasing The Devil’s Tail - Aurora Empty Sv: Chasing The Devil’s Tail - Aurora

Indlæg af Gæst Lør 7 Nov 2015 - 12:29

Vægten løftede sig fra hendes krop, eller føltes det bare sådan? Stemmen lød som en engel, nærmest hypnotiserende. Var det sådan her døden traf, lyden af englesang? Følelsen af en indre fred der langsom spredte sig i hendes krop. Det var måske på tide.. på tide at finde ro i sig selv. Kroppen slappede af, og gjorde sig an til at tage den sidste indånding - da englens læber placerede sig på hendes. Var det for den sidste ting Skylar skulle huske og føle skulle være fantastisk? I så falde lykkedes det. Dog ville hun ønske, at hun kunne have set kvinden mere tydeligt. Følelsen slap og pludselig spændte det sig i hendes nakke. Selv hvis hun ville skrige kunne hun ikke. Stille blev det hele mørkt, hun bemærkede slet ikke følelsen af blodet fra kvindens håndled.

Skylar sov... hun troede hun var død, men hun sov. I sin søvn kunne hun mærke hendes krop der skreg imens den gennemgik forvandlingen. Kroppen frøs fast. Og pludselig slog hun øjnene op. I et sæt satte hun sig op og tog til hvor hendes hjerte sad. Hun kiggede sig vidt omkring før hun fik øje på kvinden. Ligeså smuk som hun havde forstillet sig. Lige nu kunne hun ikke holde tankerne et sted, men endte med at kigge ned af sine blodige arme og komme i tanke om overfaldet. Hun var så forvirret og hendes ansigt udtrykte intet andet end det. Let løb hun over til vandet og kiggede sig selv ned i den strømmende flod. Hun kastede vand i ansigtet af sig selv imens hun sukkede let. Hvis hendes forældre hadede hende før, så ville de stensikkert hade hende nu... Elijah ville hade hende... hendes familie ville hade hende. Hun sukkede let og lukkede øjnene.
"Jeg troede du var en engel der skulle til at tage mig med dig til paradiset. Du... du reddede mig fra at gå til." Hun vidste ikke helt hvad hun skulle sige, men Skylar havde brugt sit liv til at lære at hade vampyrer og dæmoner - og nu stod hun i skikkelse af at være en selv - og hun vidste i den grad ikke hvordan hun skulle føle omkring det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Chasing The Devil’s Tail - Aurora Empty Sv: Chasing The Devil’s Tail - Aurora

Indlæg af Gæst Lør 7 Nov 2015 - 12:57

Som pigen lå stille, kunne hun selv lytte til mens hendes hjertes rytme ligeså langt gled ind for så at forsvinde ind til ingenting. Hun betragtede hvordan kvindens allerede smukke træk, blot blev forhøjet af hendes blod. Hendes perfekte kindben, de smukke læber og alt andet, det hele gled sammen og efterlod det perfekte væsen. Ganske vist havde pigen allerede i forvejen været ufattelig smuk i Aurora's øjne, men som alle andre væsner, blev hendes skønhed blot forhøjet med vampyr virussen. Hun havde ikke forventet sådan et stort udbrud, ganske vist kom der intet ord ud af hendes mund, som hun satte sig op og da heller ikke som hun løb hen imod søens overflade. Hun satte sig bedre op, alt i mens hun betragtede kvinden vaske blodet væk fra hendes ansigt, og efter at havde hørt hendes ord, smilede hun blot bedrøvet "Det er længe siden nogen har haft sammenlignet med mig en engel" hun sukkede og rejste sig op "Jeg ved dette er en stor omvæltning, det var det også for mig" hun satte sig ned ved pigens side, og her lagde hun en blid hånd imod hendes kind, alt i mens hun vende kvindens ansigt imod sit eget "men jeg løg ikke da jeg sagde jeg ville sørge for ingen mand ville lægge sin hånd på dig, for du vil være stærk. Ja der vil være sulten, men jeg vil være her for at hjælpe dig, jeg vil hjælpe dig på den måde som ingen anden nogensinde har haft hjulpet mig" hun bøjede sig frem og kyssede pigens mundvige, før hun rejste sig op "Mit hjem er ikke så langt her fra, hvad med vi smutter derhen, vasker dig og giver dig noget nyt tøj" forslog hun med et blidt smil. Hun vidste livet som vampyr ikke var nemt, der var ting hun ikke ville opleve igen, men så var der også så mange andre ting hun med et ville se, ting hun aldrig havde set før eller oplevet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Chasing The Devil’s Tail - Aurora Empty Sv: Chasing The Devil’s Tail - Aurora

Indlæg af Gæst Lør 7 Nov 2015 - 13:20

Alt hun kunne tænke på lige nu, var hvor meget Elijah ville hade hende. Han ville sikkert aldrig tale til hende igen. Måske ville han endda prøve at slå hende ihjel? Skylar lod kvinden flytte hendes ansigt over så de så hinanden i øjnene. Hun nikkede let. Skylar var lærenem, yderst. Hun havde været den første af hendes søskende ti lat gennemføre de prøver de var udsat for som små, og denne ene aften hvor Skylar ikke havde haft et våben på sig - var uheldet været ude.
"Normalt plager jeg at slå igen, og være ret god til det - men jeg er normalt også bevæbnet. Men jeg sætter pris på det." Svarede hun kvinden med sin harmoniske stemme.
"Men det lyder som en god ide." Let rejste hun sig op og nikkede til kvinden. "Mit navn er Skylar, men jeg fortrækket Skye." Skylar lagde hovedet let på skrå og gik et smil på læberne.
"Så hvad må jeg kalde min smukke redningskvinde?" Spurgte hun venligt. Stille begyndte Skylar at ligge mærke til styrken i hendes krop, det var faktisk et fantastisk sus i hendes krop - hun følte sig underligt magtfuld. Fremmede var vel mest af alt måske bare venner man ikke havde mødt, og selvom hun havde fanget monstre siden den dag hun kunne gå - så måtte hun ind i den her verden. Og ligesom da hun havde fortalt sine forældre om hun ikke ville ende med en mand nogensinde - og lærte at leve med det indblik i hvordan folk så hende - så kunne hun også leve med at lære denne side af verden at kende. Måske var hun bare født til at opleve alt det her. Der var ingen grund til at leve i skjul for en verden der havde mere at byde på end nogen måske havde regnet med.
Skylar fulgte med kvinden, heldigvis vidste hun alt om vampyrernes svagheder - så hun var klar over hendes egne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Chasing The Devil’s Tail - Aurora Empty Sv: Chasing The Devil’s Tail - Aurora

Indlæg af Gæst Lør 7 Nov 2015 - 13:43

Hun lagde hovedet på skrå "Vi kan vel altid lære fra andre, kan vi ikke? Eller er vi kun til at forblive i det vi lærte fra små?" spurgte hun stille. Hendes grønne øjne betragtede stille pigen, eller rettere sagt Skylar "Hvorfor dog sætte et kælenavn til sådan et smukt navn, jeg tror jeg fortrækker Skylar" sagde hun , alt i mens hun bevægede sig væk fra søen i selskab af Skylar. Ved spørgsmålet om hendes navn, vende hun blikket fra skoven og hen til den anden "Mit navn er Aurora" et smil beklædte hendes læber, og hun kørte noget af sit lange hår om bag hendes øre. Som hun gik var det næsten helt flydende, det var ikke stift, men derimod graciøst og nærmest majestætisk. Hun var med andre ord en stærk kvinde, hun var en kvinde med en masse erfaring og en der gemte en hel del hemmeligheder. Blandt dem var der hendes problem med hendes skiftende humør, humør der gik fra uskyldigt, til forførende og til direkte dødbringende i løbet af de rene sekunder. Dog havde der endnu ikke været det mindste tegn på en af hendes kendte humørsvingninger og det var om ikke andet kun en god ting.
Som de bevægede sig væk fra skovområdet, og hen imod det prægtige hus, kom alt til syne. Hun boede henne ved søen, tæt ved den og i et hus der var prægtigere end noget andet. Hun smilede, alt i mens de bevægede sig hen over stien omringet træerne omkring dem, og det gjorde de helt frem til døren, som hurtigt blev åbnet. Her var det en ung mand der åbnede døren for dem. Da de kom ind var det et stort lokale, bygget af sten og havde hun været et menneske, ville man sagtens kunne fornemme kulden fra det, om ikke andet var ingen af dem til stede mennesker. Der var kunst på væggene, og det var nærmest et slot. Hun tog Skylar's hånd, hvorpå hun førte hende op af stentrappen, hen til hendes værelse, hvor hun bad en tjenestepige om at fylde vand op i karet "Bare gå der ind" Badeværelset havde et stort spejl, og i midten et stort kar som var fyldt op af vand. Alt i mens Skylar ville gøre sig klar til badet, havde hun fundet tøj frem og her bevægede hun sig ud op badeværelset. Hun vaskede blidt den andens hår, strøg fingrene igennem det lyse hår, alt i mens hun vaskede olie ind i det. Hun masserede hendes skylder, og selvom dette normalt var en handling for hendes tjenestepiger, så var det om ikke andet en handling hun hellere end gerne ville gøre for Skylar "Er du med sult min kære" spurgte hun blidt, alt i mens hun strøg sine fingre igennem det bløde hår, og masserede hendes skulder, arme og hænder. Hun lod en svamp glide hen over hendes fine hud, hvorpå hun fjernede snavsen og blodet fra hendes hud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Chasing The Devil’s Tail - Aurora Empty Sv: Chasing The Devil’s Tail - Aurora

Indlæg af Gæst Lør 7 Nov 2015 - 14:40

Skylars verden var så lille bitte, og hendes øjne var lige blevet åbnet. Det var tid til et nyt syn på verden, og hun kunne ikke vente. Hun fulgte Aurora til det storslåede paradis hun boede i. Skylar var født et nysgerrigt væsen, og hendes øjne kiggede rundt imens de gik - synet var blevet så meget bedre - at hun bed mere og mere mærke i den perfekte Aurora foran sig. Hun kom ind på badeværelset, og lod sin beskidte og blodige kjole falde til jorden, hvorpå hun satte sig ned i karet. Vandet der ramte hendes hud var skøn. Let vendte hun blikket på sig selv, hun så anderledes ud - ikke meget men hun kunne se det på sig selv. Huden var en smule blegere, hendes år var væk - hendes hud var nærmest perfekt. Hvis den ikke var perfekt. Følelsen af hænderne der gled igennem hendes hår var fantatisk - noget af det bedste hun kendte til. Og følelserne var blot forhøjede, svampen der skrubbede henover hendes hud fik hende til at lukke øjnene blot for at nyde øjeblikket. Nyde Auroras selskab. Hendes sult plagede hende ikke endnu, hvilket måske var overraskende - måske var det fordi, at hun ikke havde haft kontakt med duften af blod - og følelserne allerede var overvælende nok? Blodtørsten kom senere først skulle hun lige sluge det hele. Beherskelse havde altid været en styrke fra hendes side af. I hvert fald når det kom til at slå ihjel og til at vente havde hun altid været meget tålmodig.
"Sulten plager mig ikke lige nu, eller jeg hunger ikke ligefrem efter blod lige nu." Hun ånede let ud og slog de krystal klare øjne op.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Chasing The Devil’s Tail - Aurora Empty Sv: Chasing The Devil’s Tail - Aurora

Indlæg af Gæst Lør 7 Nov 2015 - 14:53

Hun nynnede stille en smuk melodi, en melodi hendes egen moder plejede at nynne for hende dengang hun var ung. Det var en melodi der altid blev nynnet når hun skulle få vasket sin hud, og derfor lå sangen hende så nært, specielt når det kom til denne form for begivenhed. Hun betragtede hver enkel detalje, hver enkel folde i huden og hver enkel nuance i huden, alt i mens hun lod svampen glide hen over hendes våde hud. En våd hud som allerede var ved at blive renere end førhen. Hun rejste sig op, og flyttede stolen fra bag hende og hen til pladsen ved hendes side. Hver gang svampen manglede vand, lod hun den fyldes med vandet fra karet. Hun havde hele tiden haft blikket imod svampen, men da hun snakkede lod hun sine grønne øjne glide fra den kedelige gule svamp og op til Skylars smukke blå øjne. Hun lagde hovedet på skrå "Sikke en skønhed du holder" hun betragtede hende stille, før hun lod svampen glide ned i vandet og derpå rejste hun sig op "Jeg vil skifte ud af disse klæder, hvis der er brug for mig så kald endelig" hun gav hende et kys på kinden, før hun forlod badeværelset. Hun havde fået en tjenestepige til at efterlade en ren kjole for Skylar på stolen ved siden af badekaret.
Alt i mens Skylar var ude på badeværelset, skiftede hun ud af sin røde kjole og hen til en [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] en af slagsen. Det var en form for underkjole, og var vist som i at hun ikke havde planer om at skulle ud resten af aften, og derpå ville slappe af. Som hun sad foran sit spejl og fjernede dagens smykker, stod en tjenestepige bag hende. Hun flettede hver enkel fletning ud, også redte hendes hår. Her blev der tilsat olier, olier der fik hendes hår til at dufte som sommeren. Alt dette foregik inde i hendes værelse, så når Skylar ville komme ud, ville dette være det syn hun blev mødt af

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Chasing The Devil’s Tail - Aurora Empty Sv: Chasing The Devil’s Tail - Aurora

Indlæg af Gæst Lør 7 Nov 2015 - 16:59

Aurora komplimenterede hende, hvilket fik Skylar til at lade blikket falde ned i vandet og ned på hendes knæ. Hvis hun havde været menneske ville hun havde rødmet - men ej længere. Hun nikkede let til hvad englen sagde inden hun gik ud af rummet. Skylar lod hovedet glide under vandet, og lagde der i et kort stykke tid - bare under vandet og blev i et med stilheden. Vandet havde altid fået hende til at finde en indre ro - balance. Følelsen af, at hun ikke længere behøvede at komme op efter frisk luft - hun kunne bare ligge her under vandet forevigt.

Til sidst valgte hun dog at bryde fri fra sit lille vand fængsel, hun lod vandet glide op af vandet - mærkede hvordan dråberne trillerede ned af hendes ansigt. Hun smilede af følelsen - måske kunne hun vende sig til dette? Let rejste hun sig op fra karret og lod sine fødder plante på stengulvet. Det var ikke koldt - følelsen af kold og varm var væk. Skylar tog et håndklæde og tørrede hver eneste dråbe af vand væk fra sin hud. [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] trak hun over sit hovedet, og lod hænderne glide ned over den så den sad perfekt. Derefter begav hun sig ud af badeværelset, hun stoppede op brat. Let sank hun en klump imens hun betragtede Aurora, let slikkede Skylar sig om læberne - men ikke af sult efter blod. Hun rystede tankerne på plads og tog en indånding af den søde duft.
"Det jo næsten som at ligge ude på marken omkring alle violerne på den mest perfekte sommerdag - både din skønhed, din duft. Din perfektion." Sagde Skylar og lagde hovedet let på skrå imens hun betragtede Aurora.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Chasing The Devil’s Tail - Aurora Empty Sv: Chasing The Devil’s Tail - Aurora

Indlæg af Gæst Lør 7 Nov 2015 - 17:14

Hun havde altid haft en naturlig duft af lavendel, vilde bær også sommer, men denne olie forstærkede blot hendes naturlige dufte. Hun lukkede øjnene og lod hovedet falde tilbage, som kvinden bag hende redte og flettede hendes ultra lange hår. Hendes bror havde altid komplimenteret hendes lange hår, på trods af at være en mand, havde han altid nydt af at rede det, så hun lod det vokse ud og gjorde aldrig rigtig tegn på at ville klippe det, hvilket også blot gjorde i dag var det så langt som det var. Dette gjorde også at hendes tjenestepiger havde en del hår at skulle rede, netop fordi det gik til midten af hendes lår. Ved lyden af døren der blev åbnet rettede hun hovedet op og vende blikket hen imod Skylar. Hun hævede øjenbrynet ved synet af hende, mest af alt fordi hun ikke forstod udtrykket i hendes øjne. Hun rejste sig op, gjorde tegn til tjenestepigen hun skulle går, og som befalet forsvandt kvinden.
Aurora gik imod Skylar, men stoppede dog op da hun udtalte sin sætning, de fine ord. Hun smilede, og forsatte igen sin gang imod Skylar "Dine ord, så fine ord er ikke blevet skænket mig i mange år" hun strøg blidt Skylar ned over kinden. Hendes kjole sad som forventet perfekt på Skylar, ganske vist var de ikke af samme størrelse, men det var mm forskel der var tale om, ikke meget mere. Hun lod sine fingre glide ned over hendes hals "Men fine ord er også gengældt, for du er smukkere end nogen anden stjerne jeg nogensinde har lagt mine øjne på" hun lagde hovedet på skrå, alt i mens hun betragtede Skylars ynde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Chasing The Devil’s Tail - Aurora Empty Sv: Chasing The Devil’s Tail - Aurora

Indlæg af Gæst Lør 7 Nov 2015 - 18:36

Auroras svar til hendes kompliment gjorde, at Skylar slog blikket ned. "De må have mig undskyldt, jeg tror ikke ikke på dem. En gudinde som dem... de må have masse tilbedere dagen og natten lang." Let lagde Skylar hovedet let på skrå imod hvor Auroras hånd ramte hendes kind. "Din elskede er meget heldig." Tilføjede hun uden at tænke sig om. Men hun mente vel bare at en kvinde af denne perfektion sikkert havde en mand der tilbad hende nat og dag.

Da Aurora komplimentrede hende endnu engang. Skylar kunne stadigvæk føle Auroras læber på sine, fra sine sidste sekunder som menneske. Skylar var stærk, måske ikke fysisk - men mentalt havde hun snart haft gang i så meget - at hun var klogere end at give op. Hun var intet barn, hun vidste hvilken forfærdenlig verden hun levede i.
Duftsporet af blod ramte hendes næse. Tjenestepigen måtte have skåret sig. Skylars øjne blev røde, og årerne under hendes øjne trådte frem - og tænderne blottede sig for første gang - smerten gjorde hende ikke så meget igen. Hendes blik flyttede sig imod duften af blodet og hun sank en klump.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Chasing The Devil’s Tail - Aurora Empty Sv: Chasing The Devil’s Tail - Aurora

Indlæg af Gæst Lør 7 Nov 2015 - 18:45

Hun klukkede "Du behøver ikke være så formel med mig, og til din orientering har jeg ingen elsker og jeg har ikke haft en i meget lang tid" hun hævede øjenbrynet og rystede på hovedet. De var fine ord, men også ord hun havde fået så mange gange før. Som ung var hun ofte blevet sammenlignet med en gudinde, og der var faktisk nogle der havde forsøgt sig med at bede til hende, men ak de fik hurtigt bedre tanker, specielt efter hun havde dræbt dem. Hun lignede måske en gudinde, men hun var bestemt ikke en og da slet ikke når først det mørke kom frem i hende.
Aurora havde selv duftet det, selv kunne fornemme hvordan sulten trådte ind og måske havde hun mere kontrol over sig selv end Skylar, men hun måtte indrømme hun var stolt af denne unge kvinde. De fleste nyfødte vampyrer, ville hurtigt havde været i halsen på pigen. Hun klappede blidt Skylar på kinden, hvorpå hun kalde pigen ind igen. Alle pigerne der arbejdede for hende, arbejdede frivilligt og nogle af dem havde sågar intet imod at blive drukket fra. Så de mulige uheld, var måske ikke så meget et uheld igen. Da pigen trådte ind, kalde hun hende hen imod sig, hvor hun fik hende placeret mellem hende selv og Skylar "Vi drikker sammen" forslog hun, og som hun udtalte disse ord, fjernede pigen håret fra halsen, således intet nu dækkede for den bløde hud. Hun trådte hen imod pigen, og bed hende i halsen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Chasing The Devil’s Tail - Aurora Empty Sv: Chasing The Devil’s Tail - Aurora

Indlæg af Gæst Lør 7 Nov 2015 - 19:44

Tjenestepigen kom ind til dem, og stillede sig i midten. Frivilligt. Var det muligt, at man ikke behøvede at dræbe for bare at dræbe? Skylar nikkede til Aurora. Så kunne hun ikke kæmpe imod længere og stak sine hænder i tjenestepigens hals. Smagen af blodet. Den var så fantastisk, hun kunne aldrig have forstillet sig smagen af blod ville være så vidunderlig. Hun sukkede nydende imens hun forsatte med at drikke. Hun elskede suset. Hvordan hendes krop hungede efter mere, men stadigvæk havde den viljestyrke hun altid havde haft blot stærkere. Så da hun synes hun havde fået nok trak hun sig tilbage.

Selvfølgelig hungede hendes krop efter mere, derfor skubbede hun let tjenestepigen væk, og brugte både fart som styrke til at overraske Aurora til at få hende op af muren bagved dem. Hun kiggede hende dybt i øjnene, hvorefter hun pressede sine læber ind imod Auroras - i et intimt kys. Nok var Skylar ikke den stærkeste af dem, men en smule styrke skadede det vel ikke at vise. Desuden interesserede Skylar sig meget for Aurora, hun var guddommelig. "Du er alt det man kunne ønske sig fra et eventyr. Da dine læber ramte mine første gang, vidste jeg at mit spørgelse ville komme tilbage og søge efter dem igen. Søgningen ville ikke have været for ingenting, for de er blot ligeså perfekte som resten af dig." Sagde hun og vippede hovedet let på skrå, imens hun lod sin tommelfinger strejfe hendes underlæbe kort.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Chasing The Devil’s Tail - Aurora Empty Sv: Chasing The Devil’s Tail - Aurora

Indlæg af Gæst Lør 7 Nov 2015 - 19:56

Hun nød som altid følelsen af blodet imod sin tunge, den følelse det gav som det slukkede hungren i hendes hals, som de lindrede hende og fulgte hende op med styrke. Da hun var en hybrid, var hendes hunger det større end hos normale vampyrer, da den samtidig også var øget af den hunger der kom fra at være en smule sirene. Hun nød blod, ganske vist myrdede hun ikke mange for at opnå det, men der var de frivillige, dem var hun efterhånden så god til at finde. Mange kom frivilligt til hende, mange havde intet imod at blive donor for hende og de fleste gjorde det fordi de ønskede det. Da pigen med et forsvandt imellem dem, skulle hun netop til at slikke blodet fra sine læber, men med et følte hun intet andet end en mur imod sin ryg og bløde læber imod sine egne. Hun gengælde kysset, hun smilede imod hendes læber, mest af alt på grund af den styrke Skylar udviste. Hun viste sig i sidste ende ikke at være en idiot, men faktisk en brugbar en og en kvinde hun måske gerne ville have hængende på livet. Hun sukkede imod hendes læber, lukkede øjnene og nød det intime kys, et af slagsen hun ikke havde følt i mange år.
Som ung havde hendes bror beskrevet at der var et lys i hende, et lys som trak folk til sig, et lys der gav folk lysten til at være tæt på hende og dette var også noget han misbrugte. Han misbrugte det faktum hun var så loyal til ham, så loyal hun ville gøre alt for ham, selv dræbe. Da kysset stoppede, lænede hun sig tilbage imod muren. Hendes læber var stadigvæk blodige og det var ikke gjort bedre af kysset, specielt ikke da den andens læber var mindst ligeså blodige som hendes egne. Hun lyttede med på hvad Skylar sagde, at hun kalde hende perfekt var en løgn. Aurora var alt andet end perfekt, hun var farlig og tiltrak folk til sig på en måde som ofte ende ud i at ødelægge dem. Hun lod sine øjne betragte kvinden foran hende, trække alt ind før hun med sin egen styrke og fart, fik dem fra væggen og hen til sengen, hvor hun holde hende op langs en af pælene der var ved hvert enkelt hjørne af sengen. Hun trykkede sine læber imod Skylars "dine ord! Så kærlige og tiltrækkende, det giver lyst til blot at høre mere fra dem, men følelsen af de søde læber giver en umættelig sult efter deres nektar" sagde hun og kyssede hende igen, denne gang med noget skjult lidenskab og med endnu mere intensitet end det forinde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Chasing The Devil’s Tail - Aurora Empty Sv: Chasing The Devil’s Tail - Aurora

Indlæg af Gæst Lør 7 Nov 2015 - 20:43

Skylar kunne se forbi folks ydre, hun kunne se når folk var knust. Det tog en knust person for at se en anden en i samme tilstand. Derfor var Aurora et mesterværk. Sand kunst. Aurora tog føringen, og ikke fordi hun ikke måtte - hellere end gerne. Skylar havde fået en billet til eventyrland, og Aurora vidste hende vejen derhen. Aurora holdt hende op langs en af pælene ved sengen. Hun gengalte uden tøven kysset, og slap så Auroras læber da hun snakkede til hende. Derpå plantede læberne sig imod Skylar igen, og hun sukkede nydende imod Auroras fantastiske læber. Lidenskaben skabte gnister i hendes krop i hvert eneste lille milisekund af deres læber var imod hinanden. Skylar fangede Auroras ansigt i sine hænder, og lod kysset blive dybere end før. Hendes ene hånd kørte ned igennem de rødlige lokker, og lod sin hånd ende med at hvile imod Auroras ryg - for blot at trække kvinden tættere på sig selv. "Jeg kunne kysse dine læber til mine dages ende." Hviskede hun imod Auroras læber, og kiggede hende i øjnene. Imens hun længdes efter flere kys.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Chasing The Devil’s Tail - Aurora Empty Sv: Chasing The Devil’s Tail - Aurora

Indlæg af Gæst Lør 7 Nov 2015 - 22:17

Hun lod sine arme glide omkring Skylars hals, alt i mens hun lod kysset fortsætte. Hun nappede drillende i hendes underlæben. Det gjorde hende ikke spor da Skylar lagde sine arme om hende, da hellere ikke da hun trykkede hende imod sig selv, af en eller anden grund kunne hun faktisk virkelig godt lide at stå presset op af hende. Hun lagde hovedet på skrå, da Skylar synes at havde noget på hjertet og hun skulle netop selv til at sige noget, da en af hendes tjenestepiger kom ind "Undskyld lady Aurora, men der er besked fra din bror, sir Christopher" blot ved nævnelsen af hendes kære bror, skiftede hun fuldkommen domæne. Hun gik fra lettere forførende, mystisk til noget med en snært af noget barnligt over sig. Christopher havde altid været den der havde kunne få hende til alt, han var hendes tvilling og derved den hun stolede allermest på. Hun rev brevet ud af pigens hånd, hvor hun læste ordende igennem. Et stort smil, nærmest lykkeligt et af slagsen dukkede op på hendes læber "Han kommer forbi! Her inde for de næste par dage" udbrud hun glad. Hun vende sig imod Skylar, som hun gav et hurtigt kys "Gør alting klar til hans ankomst, du ved hvordan han hader når i ikke har alt klart" hun smilede bredt til Skylar "jeg skal lige ordne noget også er jeg tilbage igen, så kan vi fortsætte med hvad vi slap med" hun gav hende endnu et hurtigt kys, før hun forsvandt ud af døren, hvilket efterlod Skylar tilbage med tjenestepigen "Hvis du har planer om at blive i hendes liv, så sørg for Christopher kan lide dig" brummede hun og herpå gjorde hun tegn til at ville forlade rummet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Chasing The Devil’s Tail - Aurora Empty Sv: Chasing The Devil’s Tail - Aurora

Indlæg af Gæst Lør 7 Nov 2015 - 22:36

Som tingene gik strygende blev de afbrud af en af tjenestepigerne. Hendes broder kom forbi, det var endnu en udfordring - verden måtte elske Skylar! Hun sank let en klump, imens hun betragtede Aurora læse brevet igennem. Hun vidste hvor meget familie kunne betyde for en. Skylar kunne ikke forstille sig et liv, hvis Elijah valgte at cutte kontakten med hende efter det her. Det første hurtige kys gjorde hende intet, Aurora virkede så glad - at det smittede af på Skye fuldkommen. Hun nikkede til Aurora, og betragtede hende forsvinde ud af døren r endnu et af de vidunderlige små kys.  Skylar flyttede straks opmærksomheden overpå tjenestepigen, og løftede hagen kort op. "Jamen så må du hjælpe mig med at blive klar, hvad bør jeg vide?" Spurgte hun tjenestepigen og sendte hende et bedende blik - men lige nu skulle man ikke teste Skylar, for hun kendte ikke sine egne grænser helt endnu eller styrke.
"Det eneste jeg kan se, er at han har en lille tråd der styrer hende lidt.. Jeg kunne fornemme det. Er der andre ting." Skylar så spørgende på tjenestepigen og håbede da på, at hun kunne give hende et svar. Det var virkelig det eneste der betød noget lige nu. Lige nu.

Måske var hun en smule nervøs? Altså, hvis Auroras bror ikke kunne lide hende - så måtte hun komme videre i sit liv vel? Det var ikke første gang hun var blevet efterladt, og det var ikke ligefrem fordi at de havde kendt hinanden igennem flere år jo. Men det at Aurora havde været det sidste hun havde mærket inden hun forlod sit menneskelige jeg - det gjorde bare hun følte sig knyttet til Aurora på en helt anden måde end nogen kunne beskrive. Det var som magi. Ren og skær magi. Det gav hende lyst til at male igen, tegne igen. Det havde hun ikke gjort længe og alligevel.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Chasing The Devil’s Tail - Aurora Empty Sv: Chasing The Devil’s Tail - Aurora

Indlæg af Gæst Lør 7 Nov 2015 - 22:45

Tjenestepigen blev, men udelukkende fordi Skylar blev ved med at snakke til hende "Christopher..." hun tav, der var virkelig ikke rigtig ord til at beskrive ham "Jeg har været i de Meade familien i mange år, og det ser ud som om lady Aurora kan lide dig, hun ville aldrig tage en med hjem hvis hun ikke kunne og jeg ser godt i hende, men Christopher....han kan få hende til alt, hvis han ikke kan lide dig, kan han få hende til at dræbe dig, men jeg tvivler på hun rent faktisk vil lade ham gøre det...ikke med dig" hun trak på skulderne "Bare lad hver med at snakke hvis du ikke er blevet spurgt om noget, også skal du nok klarer den" hun sende hende et smil "Du har ret, han kan styre hende, han har en eller anden usund besættelse med hende, du skal se den før du tror den" med disse ord forlod hun rummet, og der gik sekunder før Aurora kom tilbage. Hun gik hen til Skylar, strøg hende ned over kinden, før hun trykkede sine læber imod hendes "Har jeg fortalt hvilken skønhed du besidder, og hvilken nektar dine læber skænker mig ved hvert kys?" spurgte hun, alt i mens hun betragtede Skylar med varme øjne. Hun havde skiftet fra det næsten barneglade jeg til det hun var fra før tjenestepigen kom ind. Hendes skift var små, men nok til man nok skulle kunne bemærke dem. Hun gav hendes kind et kys, før hun strakte sig og gabte "jeg vil trække mig tilbage, hvis du vil gøre mig med selskab i min seng, så bliv endelig" hun løsnede i kjolen, og lod den falde ned, hvilket efterlod hende helt nøgen. Herpå gik hun hen til sit klædeskab, hvor hun fandt en silkekjole frem. En kjole hvis stof kun fik hendes blege hud og røde hår til at se det bedre ud. Med sine øjne rettet imod Skylar, lagde hun sig op i sengen i håb om at kvinden ville lægge sig ved hendes side

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Chasing The Devil’s Tail - Aurora Empty Sv: Chasing The Devil’s Tail - Aurora

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum