Login

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1162

Årstid | Efterår

Måned | November

Statistics
Der er i alt 294 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er skovmanden

Vores brugere har i alt skrevet 156213 indlæg in 8115 subjects

A game of Shadows & Mirrors - Aldin

Go down

A game of Shadows & Mirrors - Aldin

Indlæg by Morier on Søn 22 nov - 10:46

[You must be registered and logged in to see this image.]

Sted: Angerforge District - En mindre spise Café for vandre.

Tid: 21:32

Vejre: Støv regnen, som stille pisker ned over Dooms Ville's bjerge, med mulighed for at se den åbne natte himmel.

Omgivelser:
Lyden af regnen, som pisker ned mod det hårde granit jord, folk skynder sig ind i huse og hytter, mens lyden af mennesker og 'andet' der træsker ind i læ er der 'noget' som bevæger sig under den store åbne natte himmel. Stjernernes klare lys i det fjerne og månen's stjerne klare lys 'smiler' ned til bjerget, blot for at velmøde den solide klippe. Lyden af en kvinde stemme, af en lettere melodi i regnen, kan høres i det fjerne, som var det en mindre lullaby for folket.

Sound of Morier's Voice:

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Morier var for en gangs skyld glad. Hendes øjne gled rundt på natte himmelens åbne gab. Lyden af hendes næsten 'sirene' sang stemme, blev udfoldet på dette sted. Hun havde valgt at velsigne Dooms Ville's første besøg med hendes stemmes klare sang. Det var første gang hun var kommet til den stor slået by. Byen hvor 'alt' skete. Og hvem ved, måske finder hun en værdi 'højre' hånd til hendes interesse. Uanset havde hun blev tillokket af et opfordrende dating selskab, som bedte hende trods til at deltage til denne 'blind date' som man kaldte det. Måske var morier lidt for gammel til den slags? Uanset ville hun væk fra Ashen Wood Forest for en gangs skyld. Hendes krystal blå øjne gled omkring omgivelserne, mens hendes mørke kappe, lod sig tag regnen's våde masse, så hendes påklædning ikke blev våd under hendes kappe. Hendes påklædning, var en sort top, som var sammen ført med en beskyttende læder beklædning ved hofterne (Profil Billedet).

Dog for første gang, bar hun tydelig våben. En dagger, spændt fast ved hendes belte, mens hendes sko var praktiske læder støvler. Hendes øjne gled på Caféen, som hun skulle mødes med sin blind date. Hun vidste hvilket bord hun skulle sætte sig ved, så det blev interessant om hvordan denne person ville se ud. Mon det var en mand eller en kvinde? Eller måske noget helt tredje? Forhåbeligt havde det dating selskab, som byd hende til at deltage til dette havde beregnet til at sort elvere skulle være sammen? og ikke blandet blod? Nu hvor hun tænkte over det, havde hun jo ikke den fjerneste andelse om hvem denne person skulle være.

Hun trådte ind af Caféen og så rundt. Hendes hætte blev trukket af hovedet, for at lade hendes halv spidse øre titte frem fra hættens og hårets skjul. Hun lod sine øjne spejde rundt omkring Caféen. Kiggende efter det bord, hvor hun vidste at det 'aftalte' sted skulle forgå. Dog nåede hun ikke særlig langt, før at en tjenerinde dukkede op og nejede høfligt overfor hende. ''Velkommen til den Drikkende Hare. Hvad kan jeg gøre for dem, frøken? Hendes påklædning, var af det typiske påklædning, af hendes 'status'. Morier smilede blot venligt og 'varmt'. En maske af høflighed og venlighed. Da hun ikke ville blive set, som den 'arrogante' sort elver. Da dette ofte var hvad hendes race var kendt for, til trods for at hun vidste at alle andre racer, var magt liderlige tosser. Hendes stemme var rolig og bestemt, med en snær af 'dominans' ''Blot det bestilte bord. Mit navn er Morier'' Kvinden slog øjnene op og huskede på 'listen' over diskrete folk, som skulle mødes. Deriblandt var Morier en del af dem. Hun nikkede høfligt og med en gestus, ledte hun Morier til bordet. Ukendt om hendes 'partner' i denne blind date, var allerede dukkede op eller ej.

// Beklager den lange vente tid [You must be registered and logged in to see this link.] ^-^ //

''Shadow be your name.
Darkness must be made.
May our Godess Loth looks down on
our lady Lothia with her grace''
Morier
Raceleder
Raceleder

Antal indlæg : 262
Evner/magibøger : BLOODY MAMBA - BLODBOGEN

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Re: A game of Shadows & Mirrors - Aldin

Indlæg by Gæst on Søn 22 nov - 11:37

P https://31.media.tumblr.com/fac8da1831b427adab569fdb4dbf5a5c/tumblr_inline_n2ormbjc0U1rhi1j2.jpg
Plus en kappe i sort med hætte.

Det, havde været nogen dage siden han var kommet forbi Domsville igen, hans øje drilledet ham stadig efter, hvad der var skete og han havde lige så stille indset at, han måske skulle ha ladet hans søster Skylar gøre det med hans øje, men han havde lige så stille fundet ud af at der måske var nogen som kunne hjælpe The Freeborne blades, var ikke kun kendt som et vildt godt lejesoldat hær men os som en af de få privat hære der holde deres kontrakter lige meget, hvad. Men de skulle os finde noget nyt, han var for 4 uger siden blive tilbudt en plads i den gruppe og han, havde takket ja. Richard, behøvede ikke hans hjælp lige nu. Men i løbet af den tid, havde han lært en masse nye fightingstyles. Hvilket han nu var glad for, han havde os haft nogen sjove aften med dem, hvor til de havde smidt ham på en blind date. Man han, havde virkelig givet ham, som havde smidt ham på det et par flade. Men det var vel en god ting og kunne slappe af, hvilket jo var fint så. The Freeborne blades, var blive hans familie alle var lige, men hans forældre, havde ikke været glad for det da de hørte det. Om de vidste, at han nu bar et andet navn og var lejesoldat var en helt anden side af historien. Ellijah, havde os fået et navn fra dem alle, lige som en af dem blive kaldt Hawk og så videre. Det Navn Ellijah, havde fået var Fallen sikkert fordi, hans opvækst og at han nu arbejde med alle mulige slags mennesker, ingen var højre end hinanden på nær kaptajn, som lederen blive kaldt. Regne pisket ned over ham, men han mærket det knap da han, havde en kappe over sig sammen med hans store Armor af læder der gjorde man kunne se hans muskler lige så tydeligt. På hans ryg hang der et Bastard Sword, hvor til han havde to daggert fastspændt under hans kappe. Han havde os en mini croswbow, men lige pt havde han ikke haft behov for den. Eller nogen af de andre ting, han klaret sig med, hvad han havde.

Da han endelig var kommet ind på den Cafe de skulle mødes ved, sætte han kursen op mod værterne. "Det bestille bord Elijah Salvatore, eller Fallen som det sikkert står i for mig." Kroværten kiggede gennem hans bord, hvorefter han peget hen mod bordet som stod lidt for sig selv, Elijah bed sig svagt selv svagt, i underlæben, hvorefter han tog en dybe indånding og gik hen til bordet. Han ville så meget, hævne sig på Sword i gruppen han kunne bare vente sig, han skulle nok smide ham på en blind-date os på et eller andet tidspunkt. Men det var nu lidt dejligt at de faktisk bekymret sig for ham, da han var kommet hen til Bordet sætte han sig, hvorefter han slog hætten ned og ventet på hende. Han fik dog bestilte en glas whisky, hvorefter han sætte sig tilbage med hætten nede og ventet.
Hans kappe, havde han hængenede bag sig, mens han ventet. Da han hørte nogen snakke kiggede han hurtigt der over, hvorefter han så en kvinde, blive viste over til ham. Han studeret dem begge to hurtigt, en Elver og et menneske og mennesket arbejde her. Så meget, var han da sikker på da han så dem komme over mod ham. Elijah, havde regnet med det var et andet menneske, men det var det sjovt nok ikke.
//går nok (;//

Gæst
Gæst

Indlæg by Morier on Søn 22 nov - 12:49

Hendes øjne gled på manden, som sad og ventede. Et meneske? Var dette hvad dette 'dating' gik ud på? At man skulle mødes med noget fjernt? Dog havde menneske ikke just været hendes farvorit race. De var fremmede folk i Underworld. Dog tillod hun dem at være i denne verden, som 'gæst' da disse var racen, som dukkede op og skabte interessante ting.

Hendes øjne gled på hende og et svagt smil formede sig på hendes læber. ''God aften. Mit navn er Morier Lothia. Og dem?'' Hendes øjne gled vuderende på ham. Ganske vidst et menneske, men mon han var en værdi 'mage', som dyrene ville kalde det. Hendes øjne kunne vudere at han så krigerisk ud. Måske mercenary? Men hvad ville han dog lave her? Måske blev udfordret af sine kammerater om at han ikke turde sådan noget 'tøse' pjat med date og kærlighed? Eller var det for ham selv at undersøge mulighederne for hvordan det var at være på blind date? Hun satte sig ned og lod blikket glide kort over på tjenerinden.

''Jeg vil gerne bede dem, om at skænke mig et krus Honning lavet mjød, hvis de har sådan noget her i Dooms Ville?'' Hendes stemme var rolig og lyd halv 'uskyldig' dog havde man kunne læse hendes tanker, ville man nemt kunne vide at dette blot var en facade. Rent skuespil, for folk til at få den 'tro' at hun var uskyldigheden selv. Hendes ene ben lod sig bevæge over kors med det andet, mens hun vrikkede lidt med den ene fod, som blot hang. Hendes øjne gled over på mennesket og hun måtte indrømme at hun bestemt var overrasket over at et menneske ville gå på en blind date. De var jo ofte den race, som var mest jaget i fordums tid.

Tjenerinden vendte sig rundt og gik i retningen af kro lageret for at finde Morier's bestilling. Det var tydeligt at hun vidste en smugle om Morier. Måske var hun en lærd omkring det sort elviske samfund? Uanset, dukkede der et krus med honning mjød, som den første bestilling og hun så over på mennesket, med et halv nervøs smil. ''I siger blot til, hvis i finder frem til hvad i har lyst til at spise. Menuen står ingraveret i på tavlen der over'', med en kort gestus, lod hun høfligt diagere deres syn, hvis man fulgte hende. Over nær en væg, hvor at nogle havde skrevet de forskellige pricer og menuer op på tavlen, med noget kridt.

''Med forlov. Hvad bringer et menneske på en blind date? Oven i købet velrusted, om jeg må tilføje.'' Hendes korte og precise ord, var omrking hvorfor han var her, samt også oprusted. Mon manden ikke gad at bruge penge på pænt påklædning eller ordenlige 'standarder' af tøj? eller var han mon bange for assasin og mordere? Det bør han jo også være. Specielt efter tidspunkterne, som disse. Hullet i den ydre mur, i rotten district gav god mening, om hvorfor folk var vel rusted, dog undret det hende en smugle hvorfor han havde rustning på. Ikke at det gjorde hende personligt noget. Det gav hende et indtryk af at han var klar til at forsvare sig, når tiden skulle blive til det.

''Shadow be your name.
Darkness must be made.
Morier
Raceleder
Raceleder

Vis brugerens profil

Indlæg by Gæst on Ons 9 dec - 23:00

Elijah bar normalt fint tøj, han var opvokset i en fin familie og, havde derfor haft det med altid og være i fin tøj, men efter han havde valgt og tjene The Freeborne blades, havde han smidt en masse ting bag sig, for at lære sig selv og kende han skulle afsted om ikke så længe igen for at tag hans nye kontrakt. Elijah smilede svagt til hende, hvorefter han lyttet  til hende det, havde han faktisk regnet med at han ville blive spurgte om bare ikke så hurtigt.  Elijah studeret hendes bevægelser mens, han prøvet og overveje hendes svar. Hun var nemlig mystisk og det gjorde ikke, det her letter for ham. "Well jeg tabte et slags væddemål og ja, det var hvad vi på en måde, havde aftalt angående min udrustning,  well jeg skal snart på et nyt job igen og jeg føler mig heller ikke så fin. da jeg er opvokset med så meget fint tøj."  Elijah tog en kort indånding, hvorefter han så på hende igen, "men hvad bringer sådan en køn Elver, ud på blind date om jeg må spørge." Elijah kiggede op på tavlen, hvorefter han fløjet efter tjeneren, hvorefter han bed sig svagt i underlæben, mens han ventet på hendes svar. Elijah bed sig i læben, hvorefter han talte til tjeneren da hun var kommet derover, "så jeg vil gerne ha en bøf med jeres kartofler," han vente derefter hans blik mod hende igen, hvorefter han talte, "skal de os ha noget med, mystiske elver." Lød det halv kækt fra Elijah, hvorefter han vende hans blik mod tjeneren igen, alt efter hvad hun valgte og be om ville han sende tjeneren væk bagefter, hvorefter han kunne holde sig uden og gi sit fulde navn frem, at være i Thunder familien var ikke altid lige let, men hey det måtte man jo bare lære og leve med i længden. Elijah, bed sig svagt i underlæben igen, mens han tænkte sig lidt om, "men hvad hedder denne smukke kvinde så." Lød det svagt fra Elijah, hvorefter han sende hende et charmerne smil.
//sorry vente tiden (://

Gæst
Gæst

Indlæg by Morier on Tors 10 dec - 10:43

Hendes øjne forblev på ham. Et svagt smil dannede sig på hendes læber og hun observerede blot hans reaktioner. Både omkring hans svar og hvad han spurgte om. ''Fra min side, et forslag fra selskabet om at jeg deltog og eftersom det er en interessant udfordring. Takker jeg aldrig nej. Dog forventede jeg ikke at jeg skulle møde et menneske. Men måske er det blot mig, der er en smugle gammel dags.'' hendes smil forblev stadig på læberne, mens hun forblev observerende. Hun vuderede kort på hvordan hans krops facon ville ligge sig. Muligvis stærk bygning, sikkert nok nogle ryg smerte grundet rutningen og hvis hun var heldig, havde han stadig sine tænder, hvis han altså bevarede dem ordenligt ved hjælp af alkemiske metoder eller magiske metoder.

Hendes ben skiftede med at bære hinnanden, så hendes andet ben var over det første, mens hun stille lyttede til hans ord. Dog da han nævnte ordne omkring at hun var mystik gav det hende en svag latter. ''En bøf, som blot er blevet skræmt af ildens syn og nogle blødkogte katofler.'' Morier vidste at hendes bøf skulle være så rå, som muligt. Dette ofte bragte mest saft og blod, som hun ofte brugte. En mindre metode for hende selv at bevare sin egen magi, grundet blod forbindelsen.

Hun løftede det ene øjenbryn i det han spurgte om hendes navn igen. ''Er jeg på date med en guldfisk? Morier. Sig mig.. Lider du af hukommelses tab?'' Hun lagde hovedet lidt på skrå og så halv vuderende på ham. Havde hun ikke introducerede sig til ham tidligere? Hvor var han dog underlig. Hun rettede sig høfligt sin ryg og stille sad og så halv vuderende på ham. Måske havde han fået et par FOR mange slag til hovedet? ''Eller er det fordi rustningen trykker for meget på deres blod? Hvis dette er tilfældet, så drop dog rustningen, eller er de måske nøgen under den?'' hun lænede sig kort frem og så halv drillent på ham, med et svagt smil og et mindre 'grin' på hendes læber.

''Shadow be your name.
Darkness must be made.
Morier
Raceleder
Raceleder

Vis brugerens profil

Indlæg by Gæst on Tors 10 dec - 23:09

Elijah lyttede til hende og rynket svagt på hans øjnebryn, da hun bede om sit mad der gerne skulle være råt ikke at det gjorde Elijah noget, det var bare mærkeligt og tænke på. Da hun fortalte, hvordan hun var havnet her kunne han ikke lade vær, med og grine halvt om halvt. Hans tænder kunne svagt ses, og han manglet ingen og de var kridhvide. Elijah, havde altid været heldig angående hans tænder de var altid sammen med hans ansigt og hår, derfor var han særlig glad for det og resten af hans krop passede han os godt på. Nogen ting han var så van til, det eneste sted der ikke var passet så godt på var hans overkrop og ryg som mere eller mindre bare, havde så forbandet mange ar. Efter de år han, havde været fanget og blive toturet. Elijah så hen på hende igen da hun spurgte om han var dum, eftersom hun, havde sagt hendes navn, eller om rustningen bare presset hans blod. Hun, havde måske ret rustningen gjorde ham overtåget i hovedet, hvilket der gjorde alt dette værre for ham.  Elijah grinte svagt, hvorefter han nikkede, "du har måske ret jeg er bare bliv alt for van til og du ved, ha den rustning på. " Lød det fra Elijah, hvorefter han træk den af og lagde den ned på siden det tøj han, havde på indeunder var noget lidt mere fint tøj os, så det gjorde det hurtigere for ham og det var vildt letter ikke og ha den på. Mens han fjernet det svaret han hende. "Indrøm det du vil bare se mig uden tøj så heldig er du ikke jeg har fint tøj under den." lød det drillende fra Elijah af, hvorefter han sende hende et skævt smil mens han lagde det til siden,  "Mit navn er Elijah Aldin." Kom det fra Elijah af, han ville ikke sige hans efternavn da, han prøvet og undgå at folk tænkte på ham som en anden del af Thunder familien, han havde jo joinet the Freeborne blades af denne grund, ikke andet, Elijah lag sig tilbage, hvorefter han blinket svagt til hende. "Morrier, har det en bestemt betydning for det er et smukt navn, må jeg sige."  Han syndes hendes latter og den måde hun, havde joke med at han ikke, havde fulgt helt med i deres samtale, men han elsket hendes grine og den måde hun joke på. Elijah tog en tår, hvorefter hans øjne holde øje med hende og studeret hende, hun så ud til og kunne tag vare på sig selv og som om, hun ville opnå noget med sit liv, det var det blik Elijah, da havde fået af hende.
//tøjet der var under https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/99/25/8d/99258d3fd50d96e0ef559f0c16154663.jpg minus jakken dog//

Gæst
Gæst

Indlæg by Morier on Man 28 dec - 15:54

Morier smilede lidt over hans kommentar omkring rustningen og hun overvejede kort om hun skulle give en hånd til rustningen, så Aldin ikke skulle 'danse' sig ud af rustningen alene. Dog lod hun vær og morede sig fortræffligt over at han skulle 'danse' sig ud af en metal dåse, som han havde valgt at proppe sig selv i. Hendes ene øjenbryn løftede sig kort og hun smilede svagt over det. Efter at han introduceret sig som 'Elaija Aldin' smilede hun svagt. ''Aldin, havde jeg ønsket at se dem nøgen. Havde jeg allerede forgiftet din drink, som ville havde bedøvet dem. Der efter undersøge dem selv. Til trods for at jeg tror at jeg allerede ved hvad der gemmer sig under deres påklædning.'' Hun måtte indrømme at hans 'kærlige' kommentar om at hun ville se hans eget bare hud fik hende til at more sig. Få mænd turde svare hende igen og oven i købet turde fortælle hende noget, som hun inderst inde måske havde overvejet, men ikke gad nævne. Han var da charmende. Af et menneske at være. Dog var hun stadig høj noble. Hvis hun bragte sådan et væsen hjem, ville de blot havde ham som en hus slave og intet mere. For ikke at nævne at Morier's bror ville våge over Aldin, som en høg.

Hendes hånd gled ved sin drink og lod fingerne omkring det og tog en slurk. Hendes øjne forblev dog på Aldin, mens han lyttede til hans stemme, som han kommenterede omkring hendes navn. Et anerkende nik kom fra hende og hun måtte indrømme at hun fandt ham underholdende og 'charmerende' nok til at lade denne samtale fortsætte. Måske var denne Aldin noget særligt? Han havde en hvis form for 'nobilitet' gemt i sig. Måske noget skjult, som han endnu ikke havde gjort udtryk for, men der var noget. En hemmelighed, som måske var værdifuld for Morier at udnytte? For ikke at nævne at mennesker ofte ikke levede langt tid, så måske kunne hun overveje at havde denne Aldin, som pynte genstand hos sig? Hun kunne jo altid bruge et kæledyr og en udefragående ekspert. Til trods for at det nye 'bolig' hun var ved at skabe, var underjorden og væk fra omverden. Da dette ville sikre at folk ikke kunne forstyrre dem. For ikke at nævne det utallige mørke der lå der nede. Specielt for sådan en, som Aldin, som måske ikke var vant til mørket.

Det ville blot resultere i små krystaller, som skulle belyse meget dimrende lys, så Aldin ville lige akkurat se noget, eller at Morier blot designet nogle special krystaller, som en form for halssmykke der gav Aldin gaven til at se i mørket. Mens han forblev hos hende. Et svagt spekulerende træk lagde sig kort over hendes ansigt og hun gled hovedet på skrå. ''Forresten, har de nogle sinde oplevede den Sort Elviske kultur? Da få ofte overhovedet oplever min slags nu til dags.'' Hendes stemme var rolig, dog en mindre forførende tone lagde sig skjult i hendes spørgsmål, mens hendes ene hår lok gled ned over skuldren og over hendes ene bryst, som hun fik rettede på plads bag skuldrene og holdte øje med Aldin for at se hans reaktion.

''Shadow be your name.
Darkness must be made.
Morier
Raceleder
Raceleder

Vis brugerens profil

Indlæg by Gæst on Man 28 dec - 17:10

Aldin bed sig svagt i læben da hun nævnte hun nok ville ha forgifte hans glas så, det ville hun sikkert for at være helt ærlig. Men den måde, hvor på hun studeret ham, blive han lidt nervøs over, prøvet hun og finde ud af mere om ham, eller havde hun lagt alle kort på bordet. Lige meget, hvad ville han holde hans familie hemmelig, ingen behøvet nogensinde og vide, det omkring ham som de kunne bruge mod ham, grunden til hans os havde cuttet sig selv fra familien var for at folk ikke kunne bruge det mod ham, han var nemlig stadig i sikkerhed lige nu, så nu var det bare og holde det hemmeligt. Da hun begynde og tale om hendes kultur, efter og ha fjernet hendes hårlok fra hendes bryst som han opdaget med det samme. Han sende hende et skævt smil, hvorefter han rystet på hovedet, "nej jeg kender ikke til deres kultur har faktisk aldrig været sammen med en elver før." Lød det drillende men dog charmerne fra Aldin af. Hun kunne sagtens misforstå, hvad han sagde, hvis det var hvad hun ville. Men ellers kunne hun forstå det rigtig. Eller begge ting, Aldin kende ikke til deres kultur overhovedet, han havde heller aldrig mødt elver før. Men han kendte til mørket han var jo fra en familie som jagte overnaturlige væsner, mest varulve og dæmoner dog. Men stadig det var jo ikke helt det samme var det vel. Han tog en tår af sin whisky, hvorefter han kørte hans hånd gennem hans hård, hvorefter han studeret hende, small talk var dog ikke noget han var god til, men hun ville sikkert spørge ham om han ville se det så, eller noget der mindet om det. Ellers ville hun jo ikke ha spurgte om han kende det ville hun. Aldin frygtet dog ikke mørket, måske var det på grund af hans barndom han ville ikke være en del af mørket, men han ville dog ikke frygte det aldrig.  Han kunne sagtens høre, den forførrende tone der var i hendes, stemme hvilket han prøvet og holde sig i skindet for at falde for.

Gæst
Gæst

Indlæg by Morier on Man 28 dec - 17:50

Morier observerede Aldin på afstand, mens hun lyttede til hans svar om at han aldrig havde kendt til hendes kultur. Eller også at han aldrig havde været nær en Elver. Et svagt 'stødende' tanke slog kort i hende og hun undret sig om han overhovedet kunne hamle op med de sort elviske mænd. Et svagt smil dannede sig på hendes læber og hun rejste sig elegant op og gik over til ham og hvis han ikke skubbede hende af sig, ville hun sætte sig over skødet på ham og blot ligge hånden på hans hår og nusse det blidt. ''Jo, ser du. Vi sort elver nyder følgende. Mord, Intriger, Kamp, Magi og frem for alt. Magt.'' Hun lod en hånd forførende imod hans kæbe, mens hun lagde hovedet på skrå, mens hendes eget bryst, som blot var i hans øjenhøjde havde lagt sig lidt mere 'forskudt' grundet hendes metode at side på. Hun så halv vuderende på ham. Mon han overhovedet var klar over hvor meget hun morede sig ved enten at gøre en mand panik slagende, eller rædselsvækkende. Da de ofte blev bange ved at Morier drillede dem på denne måde. Eller det var i hvert fald hvad de fleste Sort elviske mænd gjorde. Om Aldin gjorde det samme, havde hun ingen andelse om.

Hun hviskede stille, mens hendes øjne gled fokuserende på ham. ''For ikke at nævne, at tortur er noget, som bestemt bringer flammen i mig. Specielt når det er noget med blod og gøre. '' Hendes stemme lyd næsten som et barn, da talte om at more sig ved en sommer festival, med et næsten 'forførende' og tilokkende tone for at se om han enten ville blive fra stødt af dette eller ville skubbe hende væk fra sig. Hvis ikke ville hun blot fortsætte. ''For ikke at nævne at vi kvinder ofte er i kommandoen. Hvor mændene er trælle. Slaver. Insekter under vore fødder. Så at se et menneske, som har modet til at sidde foran en som mig, er ganske interessant.'' Hendes stemme var rolig og hun fortsatte med at nusse ham i håret, hvor efter hvis han ikke allerede havde skubbet hende af sig, ville trække sig væk fra ham og sætte sig casuelt tilbage på stolen, medmindre han valgte at holde hende fast, på hans skød.

''Shadow be your name.
Darkness must be made.
Morier
Raceleder
Raceleder

Vis brugerens profil

Indlæg by Gæst on Fre 1 jan - 23:10

Aldin studeret hende mens han holde øje med hende så han at hun rejste sig op, hvorefter hun bevægede sig diskret over mod ham. Hvor hun så satte sig på skødet af ham, han mærket hende nusse ham i håret, hvorefter hun fortalte hvad sorteelver nød. Da hun begynde og tale om det, bed hans sig eftertænksomt i læben. Han mærket kort efter hendes anden hånd mod hans kæbe, hvorefter han faktisk nød den udsigt han havde. Han så på hendes bryster, hvorefter han lytte til hende hun drillede ham leget med ham det var han ikke i tvivl om. Han mærket hendes hånd forsætte, hvorefter han fjernet hendes hånd fra hans hår. Han var ikke lige frem vild med at hun nusse det, men hun kunne godt få lov til og drille ham mere med de andre ting. Aldin lyttet til hende igen da hun, hvisket til ham det burde måske gøre ham bange eller skræmt men af en eller anden grund reagere hans krop på hendes snak om totur på en måde han ikke, havde forvente han virket som om han kunne lide det, han håbet da hun ikke opdaget det, hvilket der medførte at han faktisk blive lidt rød i kinderne det forsvandt da hurtigt fordi han kigget væk, hvorefter han så hende sætte sig ned igen på sin stol efter hun, havde fortalte om det, han greb dog fast i hende inden hun træk sig af, hvor han sætte hans mund ved hendes øre og, hvsket, "måske er det tid til forandring så." Lød det drillende fra Aldin af, hvorefter han lod hende gå over og sætte sig, hvis det var, hvad hun gerne ville, da han gav slip fik han dog os bidt hende svagt i hendes øre. Han var normalt ikke til det voldesomme men denne kvinde, gjorde bare et eller andet for ham. Han tog sit glas whisky og tømte det, hvorefter han studeret hende igen, hvad nu hvad ville der ske nu. "Men Totur er vel med blod normalt." lød det ganske normalt fra Aldin af, hvorefter han blinket svagt til hende. Hans smil var dog stadig charmerne og var rettet mod hende, som det hele tiden havde været.

Gæst
Gæst

Indlæg by Morier on Fre 1 jan - 23:28

Hendes øjne gled halvt på ham. Et svagt smil dannede sig dog, da han hørte hans ord omkring 'forandring'. Dog var dette jo ikke acceptablet. Hvis Morier blev opdaget af at lod sig dominere af en mand, ville det jo være en skændsel, for ikke at nævne hendes omdømme ville ligge på en murbrick til destruktion. Hendes øjne gled på ham og hun overvejde kort om hun burde dræbe ham for at sige sådan noget, eller 'envy' ham i hans mod? Måske var det hende, som ofte så mennesket, som et svagt menneske. Uviden og utilgivelig. Hans ord omkring at dominere en kvinde ville de fleste sort elver myrde ham for. Blot at nævne det foran en kvinde. Hun smilede kort og da hun gav ham en kort vudering.

Hun syntes at havde spotted hans rødmen, da hun havde sat sig, men som var det en kort øjeblik. Lidt ligesom at se noget ud af øjenkrogen. Usikkert om det rent faktisk var tilstede eller ej. Hun valgte at tage chancen og smilede lidt. ''Det kommer an på om man nyder det eller ej. Nogle finder det ganske tilfredstillende. Men at mine tortur ofre, som skulle forbløde? Nej, så barbarisk er jeg ikke helt. Jeg lader dem bløde indefra. Det er meget, meget nemmere.'' Hun så halv vuderende på ham, mens at svagt charmerende smil dannede sig. ''Tag dette, foreksemple.'' Hun greb sin halskæde og tog en mindre ritual kniv frem og lavede et mindre hul i hendes finger, så hendes rødelige farve dukkede frem. Hendes ansigt tog intet tegn på at hun gav modstand imod smerten, da hun havde trænnet sig i blodmagi i et par år nu. Hendes finger strøj kort over hans wiskey glas og stille mumblede hun nogle ord på sortelvisk, med et svagt charmerende og måske for nogle mænd. Til lokkende og forførende. ''Mak'ra Nias bodo'' og straks begyndte det tomme wiskey glas at cirkulere rundt omkring ham, mens hun næsten sad afslappet og halv stolt over denne magi, hvor efter hun så kort over på et menneske, som var ved at med vold. 'forføre' en ung og uskyldig kvinde.

Hendes ansigt gik fra halv stolt, til kort split sekundt af vrede, hvor at wiskey glasset tornede afsted mod den fulde mand og ramte ham imod nakken. Han vendte sig desperat rundt, mens Morier stille grinte svagt for sig selv. Hun nyd at drille mænd. Hun så dem ofte som værktøj. Et materiale, som var for de sort elviske kvinder. Hendes øjne observerede ham dog, om den fremmede mand valgte at storme imod Morier og konfrontere hende, eller om han valgte at træske ud af kroen.

''Shadow be your name.
Darkness must be made.
Morier
Raceleder
Raceleder

Vis brugerens profil