Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Watch the Thrones - Assorian EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
Watch the Thrones - Assorian EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Watch the Thrones - Assorian EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Watch the Thrones - Assorian EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
Watch the Thrones - Assorian EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
Watch the Thrones - Assorian EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
Watch the Thrones - Assorian EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
Watch the Thrones - Assorian EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Watch the Thrones - Assorian EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Watch the Thrones - Assorian Voteba13Watch the Thrones - Assorian Voteba14Watch the Thrones - Assorian Voteba15 
Lori
Watch the Thrones - Assorian Voteba13Watch the Thrones - Assorian Voteba14Watch the Thrones - Assorian Voteba15 
Lenore
Watch the Thrones - Assorian Voteba13Watch the Thrones - Assorian Voteba14Watch the Thrones - Assorian Voteba15 
Genevira
Watch the Thrones - Assorian Voteba13Watch the Thrones - Assorian Voteba14Watch the Thrones - Assorian Voteba15 
Celenia
Watch the Thrones - Assorian Voteba13Watch the Thrones - Assorian Voteba14Watch the Thrones - Assorian Voteba15 
Renata
Watch the Thrones - Assorian Voteba13Watch the Thrones - Assorian Voteba14Watch the Thrones - Assorian Voteba15 
Jake
Watch the Thrones - Assorian Voteba13Watch the Thrones - Assorian Voteba14Watch the Thrones - Assorian Voteba15 
Elizabeth
Watch the Thrones - Assorian Voteba13Watch the Thrones - Assorian Voteba14Watch the Thrones - Assorian Voteba15 
Madelena Gray
Watch the Thrones - Assorian Voteba13Watch the Thrones - Assorian Voteba14Watch the Thrones - Assorian Voteba15 
Katrina
Watch the Thrones - Assorian Voteba13Watch the Thrones - Assorian Voteba14Watch the Thrones - Assorian Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

Watch the Thrones - Assorian

Go down

Watch the Thrones - Assorian Empty Watch the Thrones - Assorian

Indlæg af Gæst Lør 2 Jan 2016 - 23:49

Påklædning
@Assorian


Så Josettes eks kæreste havde sendt bud efter hende, Assorian. Ja okay, han var mere end Josettes eks kæreste. Også raceleder. Skyggevæsnerne var begyndt at troppe mere og mere op på grund af det enkle skyggevæsen. Det var underligt, men ikke noget der forandrede hendes verden. Hun var stadigvæk venner med Logan trods alt. Julen var overstået. Palæet var stadigvæk åben for gæsterne. Rowan så hun stadigvæk, ret ofte. Tingene gik godt, efter hendes mening.
Audrey var i Firewood Village og besøge familiens gravsted, og Caroline havde givet hende kordinaterne. Audrey var en meget stærk kvinde, på trods af hun var et menneske, så havde hun den største mentale styrke Caroline nogensinde havde set. Caroline bevægede sig ned fra over etagen, og ned i entreen, hvor en masse folk sad og sang glade sange, nogle sad og snakkede i et hjørne. Det var meget forskelligt hvad de fortog sig. Der var plads til alle her, det var ikke kun fattige. DEr var også rige menneske. Forskellige racer. Her måtte de tog ligge stridighederne til side. Måske var det derfor Josette nægtede at sætte fødderne indenfor? Let trak Caroline på skulderen, og gik ind i den modsatte side af palæet. Hendes yndlings opholdssted. Baren. Det var som om, at stedet var blevet til en kro. Caroline ville tog stadigævk gerne ud af huset og få sig eget sted igen. Hun bestilte en drink i baren, en omgang whisky med lidt engleblod skadede aldrig - det var hendes specialitet her.

Caroline tog sit glas og lod blikket glide udover lokalet og satte sig så hen til et bord, hvor hun kunne se det 'magtfulde' skyggevæsen ventede på hende. Caroline havde da selv haft den titel. At være raceleder. Carmilla havde overtaget den fra hende, for Caroline synes ikke længere at den krone passde på hendes hoved.
"Du efterlyste mig?" Spurgte hun let og vippede hovedet på højkant. Når hun lavede det her seriøse blik, ville man ikke være et øjeblik i tvivl om, at hende og Josette var søstre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Watch the Thrones - Assorian Empty Sv: Watch the Thrones - Assorian

Indlæg af Assorian Søn 3 Jan 2016 - 0:13

Asso sad og ventet spændt på Caroline kom, han var i rigtig godt humør fordi hans store plan med Sean snart bliver sat i værk det eneste han manglet var dog kun allierede og have to stk thunder på hans side ville være, perfekt.
Han hørte så Caroline og vendte sig om "du kan tro jeg har efterlyst dig!" sagde han for sjov for at virke som om hun har gjort noget, men i stedet for gik han over og gav hende et kram "ej bare for sjov, Caroline, jeg har et job til dig, eller ikke et job.. men en plads.. nu skal du høre, jeg ved du kender til Sean og nu kommer det bedste, mig og ham vil overtage Dragons Peak og jeg mangler nogen allierede og det er der hvor mit job eller plads kommer en kald det hvad du vil, fordi ja.. hvis du vælger og sige ja vil jeg sige grundene til vi vælger at overtage stedet, der er jo ingen grund til at lave en prædike hvis du ikke vil acceptere det jo, vel? medmindre du selvfølgelig gerne vil høre det men så skal vi finde et rum hvor vi kan være helt alene" sagde han og tog nogle papir op "de her papirer skal du og jeg læse sammen da de indeholder information om planen, og jeg kan lige sige dig, jeg har også sendt bud efter din søster Jo fordi jeg ved at i to er stærke, sammen også, også fordi jeg ved at du kender Sean så det er bedre og bedre med mere loyale folk" sagde han og afventet hendes svar med et skævt smil på læben.

_________________
Watch the Thrones - Assorian Tumblr_o1djiwCNbf1ur9766o1_500
Assorian
Assorian
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Reputation : 17
Bosted : Firewood Village - kroen: "Det brændende træ"
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

Watch the Thrones - Assorian Empty Sv: Watch the Thrones - Assorian

Indlæg af Gæst Søn 3 Jan 2016 - 0:35

Hun ville lyve, hvis hun sagde, at hans kram ikke overraskede hende. Det fik hende også til at blive en del mere nysgerrig, og det kunne ses på den måde hun kneb øjnene på. Dog lyttede hun med da han begyndte at fortælle. Så snart Seans navn kom i spil, havde Assorian hendes fulde opmærksomhed. Så det var hvad Sean havde gang i for tiden. Og her troede hun, at han havde travlt med at lege dørmåtte for Delilahs forældre. Der kunne man bare se. Et hævet bryn viste hendes interesse. Dog rejste hun sig hurtigt op, med håndfladerne hårdt ned i bordpladen imens hun kiggede ned på ham. Hendes blik løftede sig derefter hurtigt op, og så var hun ikke længere foran ham, men henne ved døren som hun lukkede i. Så piftede hun og fik folks opmærksomhed. Så de alle kiggede på hende. Ikke at der var mange fem stykker.
"Når i går herfra, vil i glemme alt hvad i har hørt fra mig og min makker her." Sagde hun i et toneleje der lød yderst specielt, men dog alligevel normalt. Så vendte hun ansigtet imod Assorian.
"Jeg tænkte det bedst at tale når de alligevel ikke kan huske noget når de går herfra. Derfor er det frit at tale i." Hun hævede kort pralende på det ene bryn. Et skævt smil blomstrede op på hendes læber, hvorpå hun så satte sig overfor Assorian igen.
"Jeg er skam interesseret. Dog er jeg yderst nysgerrig. Siden i vælger at overtage et sted og anlægge så mange tropper imod det. Hvem er vi så i krig imod?" Caroline kneb øjnene en smule sammen af nysgerrighed, og viden. Man overtog ikke et sted med så mange tropper, papirer og planer - uden at det skulle være for at komme af med noget eller blot for meget mere magt. Men der måtte være en speciel grund. Og hvis hun skulle kæmpe for noget ville hun gerne vide hvad. Josette blev inddraget hvilket var et skridt tættere på et ja svar.

Caroline tog imod papirene.
"Så du har slået dig sammen med Sean. Hvad er det jeg kan, som i tænker i bare ikke kunne undvære." Et lille drillende glimt i øjet kendetegnede hende som altid - undtagen når hun var sur. Modsat deres forrige møde, så var dette helt anderledes. De kommunikerede faktisk med hinanden, i stedet for bare at lave en konflikt. "Jo og jeg er stærke ja. Vi stammer fra en kriger familie, så alt andet ville være skuffende." Hun trak lidt skævt på smilebåndet, og slog så sine store blå øjne op for at lave øjenkontakt.
"Hvis du leder efter stærke folk, så kunne jeg forslå dig Andrea Targaryen. Dronningen af Sunfury. Hun har en drage,  og hun er ikke ligefrem bange for at bruge den. Desuden er hun en god veninde af mig. Hvis du rejser til Sunfury og går på slottet. Så brug mit navn." Informerede hun ham om med et lille blink med øjet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Watch the Thrones - Assorian Empty Sv: Watch the Thrones - Assorian

Indlæg af Assorian Søn 3 Jan 2016 - 0:47

Assorian kiggede på hende, og lo lidt, som om hun kunne læse hans tanker "min plan er faktisk også at spørge Andrea.. nu når du nævner det haha, men altså.. det vil vi er.. at vi vil væk fra Sakref væk fra hans klør og så selvfølgelig magt og rigedomme, og det vi vil med dig er.. du har.. well mange allierede og venner og du er i sig selv en meget stærk person, derfor ville det være et plus mere for mig og Sean at have dig med ombord, du får selvfølgelig et speciel "job" eller plads.. kald det hvad du vil som du skal holde styr på i Dragons Peak du får jo selvfølgelig penge for det osv og får en bid af kagen, hvis du forstår og du kommer til at arbejde side om side med din fantastiske og dejlige søster!" sagde han og smilede til hende, han var i sit aller bedste über humør lige nu "har du nogen spørgsmål omkring det så sig endeligt til " sagde han og kiggede på hende og ventet spændt på hendes svar.

_________________
Watch the Thrones - Assorian Tumblr_o1djiwCNbf1ur9766o1_500
Assorian
Assorian
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Reputation : 17
Bosted : Firewood Village - kroen: "Det brændende træ"
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

Watch the Thrones - Assorian Empty Sv: Watch the Thrones - Assorian

Indlæg af Gæst Søn 3 Jan 2016 - 14:08

De komplimenter han kom med, var ord hun udmærket vidste var sande - for hun levede på hendes egne ord og ikke hvad folk mente om hende. Det havde hun gjort før, og det var også derfra hun havde sine voldsomme rygter. Mange anså hende stadigvæk som den største morder sommetider, og det var skam ikke fordi, at hun ikke dræbte. Det gjorde hun, bare ikke i et ligeså stort omfang som folk mistænkte hende for, men nårh ja - det var deres problem. Caroline nikkede let og tog en sip af hendes drink.
Caroline tyggede lidt på tilbudet. Hun havde mødt Sakref for mange år siden. Tilbage til da hun var en normal lille vampyr der blot søgte kilden til at kunne gå ud i sollyset. Han havde hjulpet hende dertil, men det var ikke fordi de havde et venskab eller en alliance. Stille kørte hun en hånd igennem sit hår. Normalt arbejede hun alene, hvis hun overhovedet arbejdede - men der endte hun også ofte med at miste dem som hun egentlig ville beskytte. Caroline rømmede sig let.
"Hvis jeg skal med, så har jeg også betingelser. Jeg ved Jo siger ja, men jeg vil vide hvem i ellers har med jer. Jeg har fjender overalt, og hvis de ser mig så holder alicansen ikke længe. Så fortæl mig hvem i har overvejet at spørge. Udover Jo og Andrea.. Sean og dig.." Carolines ene bryn var hævet til en anelse mere alvorlig, men fordi hun vidste der var folk som ønskede hende død. Trods alt havde hun oplevet mere smerte end folk der havde levet i flere tusinde år. Hvis Andrea gik med til dette, så ville Nic også. Rafaelas eks kæreste, og hendes eksmand - og Andreas bedste ven - det var to imod en. Så det skulle nok kunne gå... ikke sandt? Caroline var en anelse usikker på hendes families side. Audrey, Faye og Allyson skulle ikke betale for noget Caroline og Josette rendte rundt og lavede - men når det så var sagt var de trænede krigere af det overnaturlige - hvis de ikke kunne klare sig så kunne ingen.

Caroline lod sig slå tilbage til virkeligheden igen.
"Hvis i holder min ryg fri, og lover det ikke ender med at gå udover resten af min familie. Så kan jeg ikke se, hvorfor jeg ikke skulle kunne slå mig til jer."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Watch the Thrones - Assorian Empty Sv: Watch the Thrones - Assorian

Indlæg af Assorian Man 4 Jan 2016 - 19:52

Han lyttede til det hun sagde og forstod hende med det samme, han ville heller ikke risikere at hans familie kom i fare "tja.. jeg forstår dig godt og jeg kan forsikre dig, vi holder din ryg helt fri for andre" sagde han med en ret bestemmende stemme for at hun vidste at han mente det han sagde, han drak lidt videre og skrev notater ned fra deres samtale "mig og Sean rejser til Dragons Peak efter jeg har snakket med din søster og nogen andre jeg vil have med på mit hold - navnene er: Jo som du ved, en der hedder Ramsay og Andrea det er dem jeg håber der kommer med på mit hold, det er godt med allierede, stærke allierede når man skal holde en magtfuld konge ude af en by" sagde han og drak lidt igen, "var der andre spørgsmål? så siger du bare til indtil du er tilfreds" sagde han med et smil på læben.

_________________
Watch the Thrones - Assorian Tumblr_o1djiwCNbf1ur9766o1_500
Assorian
Assorian
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Reputation : 17
Bosted : Firewood Village - kroen: "Det brændende træ"
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

Watch the Thrones - Assorian Empty Sv: Watch the Thrones - Assorian

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum