Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Well.. Didn't expect to meet you like this. -Jo   EmptyOns 17 Apr 2024 - 20:41 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Well.. Didn't expect to meet you like this. -Jo   EmptyOns 17 Apr 2024 - 19:04 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Well.. Didn't expect to meet you like this. -Jo   EmptySøn 14 Apr 2024 - 8:19 af Jake

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Well.. Didn't expect to meet you like this. -Jo   EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Well.. Didn't expect to meet you like this. -Jo   EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:34 af Taliia

» Life update & other shit - Marcus
Well.. Didn't expect to meet you like this. -Jo   EmptyFre 12 Apr 2024 - 16:38 af Sean

» Emnesteder og meet-up (adminnyhed)
Well.. Didn't expect to meet you like this. -Jo   EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:40 af Sean

» Dato for næste meetup i Jylland (afstemning)
Well.. Didn't expect to meet you like this. -Jo   EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:23 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Well.. Didn't expect to meet you like this. -Jo   EmptyTors 11 Apr 2024 - 19:04 af Lenore

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Well.. Didn't expect to meet you like this. -Jo   Voteba13Well.. Didn't expect to meet you like this. -Jo   Voteba14Well.. Didn't expect to meet you like this. -Jo   Voteba15 
Jake
Well.. Didn't expect to meet you like this. -Jo   Voteba13Well.. Didn't expect to meet you like this. -Jo   Voteba14Well.. Didn't expect to meet you like this. -Jo   Voteba15 
Sasha
Well.. Didn't expect to meet you like this. -Jo   Voteba13Well.. Didn't expect to meet you like this. -Jo   Voteba14Well.. Didn't expect to meet you like this. -Jo   Voteba15 
Lenore
Well.. Didn't expect to meet you like this. -Jo   Voteba13Well.. Didn't expect to meet you like this. -Jo   Voteba14Well.. Didn't expect to meet you like this. -Jo   Voteba15 
Edgar
Well.. Didn't expect to meet you like this. -Jo   Voteba13Well.. Didn't expect to meet you like this. -Jo   Voteba14Well.. Didn't expect to meet you like this. -Jo   Voteba15 
Celenia
Well.. Didn't expect to meet you like this. -Jo   Voteba13Well.. Didn't expect to meet you like this. -Jo   Voteba14Well.. Didn't expect to meet you like this. -Jo   Voteba15 
Marcus
Well.. Didn't expect to meet you like this. -Jo   Voteba13Well.. Didn't expect to meet you like this. -Jo   Voteba14Well.. Didn't expect to meet you like this. -Jo   Voteba15 
Renata
Well.. Didn't expect to meet you like this. -Jo   Voteba13Well.. Didn't expect to meet you like this. -Jo   Voteba14Well.. Didn't expect to meet you like this. -Jo   Voteba15 
Taliia
Well.. Didn't expect to meet you like this. -Jo   Voteba13Well.. Didn't expect to meet you like this. -Jo   Voteba14Well.. Didn't expect to meet you like this. -Jo   Voteba15 
Katrina
Well.. Didn't expect to meet you like this. -Jo   Voteba13Well.. Didn't expect to meet you like this. -Jo   Voteba14Well.. Didn't expect to meet you like this. -Jo   Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164665 indlæg i 8722 emner

Well.. Didn't expect to meet you like this. -Jo

Go down

Well.. Didn't expect to meet you like this. -Jo   Empty Well.. Didn't expect to meet you like this. -Jo

Indlæg af Gæst Lør 20 Feb 2016 - 18:31

Tid: ”Fremtiden”-ish. Der hvor Assorian og hans allierede er samlet i Dragons Peak
Tid på dagen: Tidlig morgen, omkring klokken 7-8.
Omgivelser: Beskrevet
Vejr: Det køligt og regner udenfor men man kan ane den smukke solopgang bag skyerne.
Påklædning: Sort langærmet trøje med et par matchende sorte bukser da det er mest praktisk til situationen.

Rummet var lille og mørkt. På muren var en mand fastspændt i kæder der hang fra loftet. Han var faldet i søvn efter at have kæmpet mod lænkerne der tvang ham til at hænge i sine arme. I en lille sprække i muren kom der et lille skær fra den smukke solopgang. Døren gik op idet en høj person trådte ind. I den ene hånd var en spand vand. Manden var for træt til at vågne af døren der slog mod muren.
Det var først da personen kastede spandens indhold, iskoldt vand, udover manden og et overrasket udråb kom fra manden og han vågnede hurtigt. Personen satte spanden på et bord ved døren og børstede sine hænder af:” Hvorfor skal alt på det her gamle sted være støvet… Nå men, godmorgen sovetryne.” kom det glad fra personen. Han trådte frem i skæret så manden kunne se ham:” Ramsay…. Du er ham hele Doomsville leder efter…” sagde manden og Ramsay kunne ikke andet end at bukke kort.

Ramsay i mit eget kød og blod. Hyggeligt at møde dem..” sagde Ramsay i det han trak en stol fra bordet hen foran manden og satte sig.” Det skulle vist være lidt køligt her til morgen, men forhåbentligt fryser du ikke allerede nu..” et bredt smil kom fra Ramsay imens han betragtede mandens skuldre ryste svagt af kulden.
Du kan bare fortælle mig det jeg har brug for at vide, og så kan du slippe fri. Det gør det hele nemmere for alle parter… Eller nok ikke din hvis du vælger at fortælle os alt.” manden rystede bare på hovedet af Ramsays forslag:” Jeg fortæller jer intet….” kom det lavmælt fra mandens klaprende tænder. Kulden var rigtig ved at træde til.
Han gabte kort og strakte sig mens han nu bare betragtede manden. Derefter så han sig kort omkring og knækkede roligt sine fingre en for en:” Underligt. Jeg fik at vide at der ville være en hos dig allerede, men det ser ud til at jeg kom først..?”, knæk knæk knæk, sagde hans fingre som det eneste som lyd i rummet.
Mandens stilhed irriterede Ramsay så han rejste sig og gik hen til manden mens han trak sin kniv op af sit bælte, for så at presse den mod mandens hals:” Betyder dit eget liv virkelig så lidt for dig? Vil du ofre dig selv for din herres hemmeligheder? Det… er… ynkeligt!” udbrød han mens han pressede kniven hårdere mod mandens hals, en lille stribe blod begyndte at løbe ned af mandens hals.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well.. Didn't expect to meet you like this. -Jo   Empty Sv: Well.. Didn't expect to meet you like this. -Jo

Indlæg af Gæst Lør 20 Feb 2016 - 19:09

Ikke fordi hun elskede at lave små opgaver for Assorian. Men han havde ingen smag for tortur, kun vrede - så hun vidste han måtte hyre de bedste. Og hun vidste hun skulle arbejde med Ramsay. Hun havde ikke set sin kære eks kæreste siden for et halvt år siden, hvor de mødtes igen. Elskede. Og så sluttede deres kapitel der. Dog var Jo ufattelig dårlig til at konfrontere folk omkring sådan noget. Så hun havde undgået det. Nu håbede hun på, at hun aldrig blev nød til at skulle begå samme fejl overfor Logan. Josette var i ført kun sort tøj. En sort top, lange sorte bukser - og et par læder handsker. Hendes blonde hår var sat op i en høj hestehale, og som altid gik hun rundt med det dræbende blik. Efter den mand hun ikke kunne få at tale havde hun fået nogle af sine engle til at fortælle om de kendte noget til denne varulv. Kort efter havde hun fået at vide, hvor han havde sin lille kæreste hende.

Josette var brudt ind og taget det kære pigebarn. Endnu et sølle menneske. Så havde hun slået tøsen ud og slæbt hende bag sin hest tilbage til stedet. Tøsen var netop vågnet op, men det havde intet at skulle have sagt i forhold til Josette og hendes greb. Så kom hun ind, og rystede på hovedet.
"Hey det er altså mit legetøj" Sagde hun halv fornærmet og smed pigebarnet fra sig på jorden. Så satte hun sig ned næsten ovenpå pigen og tyssede på hendes tunge åndedrag.
"Han ville ikke sige noget til mig, så jeg fandt noget som måske kan få ham til at tale." Så trak hun menneskepigens hoved tilbage ved at gribe fast i håret. Pigen peb hvilket gjorde hendes lille fyr reagerede. Josette smil ondskabsfuldt til Ramsay.
"Kærlighed gør folk svage, men også stærke. Det komme bare an på, hvem der føre an." Så sprang Josette væk fra pigen og rev menneskepigen op fra jorden i sin ene arm.
"Du fortæller os alt vi har brug for at vide, ellers får du lov til at se, hvordan vi flænser hende fra hinanden bid for bid. Til du tigger os om at lade hende være i fred." Josette så ham i øjnene og fnøs så. Så rystede hun på hovedet.
"Er det ikke bare sårende. Han har slet ingen anelse om, hvor gode vi to er til at torturer sammen. En ting jeg er glad for Assorian lod sig indse. Jeg arbejder kun med dem som kan leve op til min standard. Så min fine ven, du burde virkelig få tungen på gled." Josette brækkede pigens ene arm, og lod hende falde til jorden.
"Vil du starte eller skal jeg?" Spurgte hun Ramsay med et skævt smil.
"Monstre." Mumlede pigen i smerte og græd.


//Hvis du styrer hvad fangen siger og gør, så styrer jeg menneskepigen xD Deal? xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well.. Didn't expect to meet you like this. -Jo   Empty Sv: Well.. Didn't expect to meet you like this. -Jo

Indlæg af Gæst Lør 20 Feb 2016 - 19:33

Ramsay skulle til at skære halsen over på manden indtil de blev afbrudt. Han trak kniven væk og vendte sig om for at blive overrasket, han genkendte nemlig stemmen med det samme. Josette. Det var længe siden at de havde set hinanden, for normale mennesker havde det uventede møde nok været utrolig akavet. Men disse to personer var jo heller ikke normale:" Det er længe siden... Er du blevet højere?" sagde han efterfulgt af et drillende smil.
Ramsay fik et stort smil på læben og betragtede pigen som Josette havde slæbt ind:” Jeg tænkte også at du havde haft bedre smag i piger..” sagde han efterfulgt af et glædeligt grin.
Mandens øjne spærrede op i skræk over at se sin elskede blive slæbt ind som en pose kød og smidt på jorden:” Lad… hende… være i fred!” udbrød han vredt, mens han skar sine tænder som var begyndt at blive mere skarpe, varulve havde det jo med at transformere sig hvis de blev vrede nok. Og synet af pigen var skam nok til at gøre ham rasende. Ramsay rystede kort på hovedet og gik hen til bordet hvor hans redskaber var spredt ud.
Han tog en sprøjte op og fyldte den med en grønlig ulækker væske. Så gik han hen til varulven og slog sprøjtens spids hårdt mod hans bryst, så nålen gik direkte ind i hjertet. Så tømte hans sprøjtens indhold hvorefter mandens tænder gik tilbage til sit normale stadie og manden begyndte at hænge i sine arme:” Så så. Vær en god hund og fortæl os hvad vi har brug for at vide. Så kan vi lade hende gå..” sagde Ramsay i en rolig tone mens han klappede manden på hovedet.  
Manden kiggede forfærdet på Josette idet hun brækkede armen på pigen. Han forsøgte at vride sig fra lænkerne, men væsken havde komplet svækket ham:” Hun er ikke en del af det her, hun fortjener ikke det her! Hvis i har det mindste værdighed, lader i hende være!” råbte han men det blev lavmælt da han var svag. Ramsay kom med et skævt smil og tog fat i mandens kæbe inden han tvang ham til at se ham i øjnene.
Det vi gør har intet med værdighed at gøre. Hun havde nok kommet i vejen på et andet tidspunkt, eller været det forkerte sted på den forkerte tid. Ser du, vi gør ikke det her fordi det er vores arbejde…” han grinte kort inden han fortsatte:” Vi gør det her fordi det er sjovt at flå kødet af folk mens de selv kan få lov til at se på det” og idet han slap mandens kæbe vendte han sin opmærksomhed mod Josette:” Han har slet ingen idé om hvad du kan gøre ved den pige… Jeg tror du er nød til at give ham et godt minde..” sagde han glad og tog fat i mandens hår og tvang ham til at se på Josette og pigen.
Hvis du lukker øjnene, skærer jeg dine øjenlåg af og fodre dem til hende…” sagde han i en lav tone mens han nu bare storsmilede:” Nej…. Lad hende være……..” kom det pivende fra manden.

// Det tænkte jeg også Razz Deal! xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well.. Didn't expect to meet you like this. -Jo   Empty Sv: Well.. Didn't expect to meet you like this. -Jo

Indlæg af Gæst Lør 12 Mar 2016 - 12:31

Han har slet ingen idé om hvad du kan gøre ved den pige… Jeg tror du er nød til at give ham et godt minde.. Josette smilede til Ramsay, og vendte sig så rundt til pigen.
"Du har ret min kære, vi er de virkelige monstre." Sagde hun og kørte en hånd henover pigens sorte lokker. Josette satte sig ned på hug ved siden af pigen. Så fløjtede hun og et stort kattedyr kom luntende ind. Det var ikke blot en normal jaguar, men en kæmpe jaguar. De var yderst sjældne, hvis man ikke var i urskovene. Det store kattedyr satte sig ved siden af Josette og slikkede sig om munden. Let strøg Jo sin hånd henover hovedet på det smukke dyr. Menneskepigen peb let, og man kunne se hvordan hendes læber skælvede i frygt.

Josette vippede let hovedet på skrå.
"Jeg har en gave til dig, som ingen magi i hele verden kan heale." Sagde hun til pigen med en noget så uskyldig stemme, og lignede faktisk i et kort sekund en normal engel. Det gjorde pigen i et kort sekund troede, at Jo faktisk var på hendes side og ikke Ramsays. Så flyttede greb Josette fat i den brækkede arm, og i et ordenligt ryk kunne man høre lyden af armen der forlod resten af kroppen. Skriget fra pigen overdøvede næsten lyden. Så rakte Josette armen til Crystal hendes jaguar, og kattedyret gik over i et hjørne og spidste lystigt armen. Den søde duft af blod flød ud i lokalet. Så rystede Josette lidt på hovedet.
"Hmm, jeg synes ikke helt det var nok." Så kiggede hun på varulven, og rejste sig op. Let kørte hun sin hånd henover ansigtet på ham. Så hans ansigt nu var fyldt med blodet fra hans skrigende kæreste.
"Holder du aldrig op med at skrige pigebarn?" Udbrød Josette og vendte sig om imod pigen som klappede i med det samme. Tårerne fløj ud af øjnene op hende. Og man kunne se, hvor urolig hun var. Josette gik tilbage til hende og satte sig endnu engang på hug. "At tage noget fra dig, virker mere som en straf for dig. Jeg vil give ham et minde, som han ikke kun skal se, hvor at huske dette." Så jog hun sin hånd afsted i sådan en fart pigen ikke nåede at reagere. Josette tog det venstreøje og rev det ud. Endnu engang skreg pigen vanvittigt. Så rejste Josette sig op og gik hen til manden. Så rakte hun Ramsay øjet, så han kunne gøre hvad han ønskede med det.

Derefter satte hun sig hen til pigen igen. Greb fat om en kniv og skar i sin egen håndflade, blot for at få pigen til at drikke sit blod. Så sårrene ville lukke sammen. De skulle nødigt have, at pigen døde. Ikke endnu.
"Jeg synes virkelig du burde tale nu. Vi stopper ikke, og det kan ikke passe, at hun skal stå for ansvar blot fordi, at du ikke vil tale." Josette rystede på hovedet. "Hvad hun mon tænker om dig? Hvad vil hun tænke om dig bagefter? Tror du virkelig hun nogensinde ville tilgive dig for blot at stå og kigge på, vidende om, at der var noget du kunne gøre for at redde hende?" Så fnøs Josette kort.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well.. Didn't expect to meet you like this. -Jo   Empty Sv: Well.. Didn't expect to meet you like this. -Jo

Indlæg af Gæst Man 14 Mar 2016 - 1:45

Han tog glad imod øjet efter at have overværet den yderst delikate tortur som pigen havde været igennem. Han så lidt på det og vendte sit blik mod varulven:” Såååh. Hvad bliver det til? Vil hunden tale, eller skal der smøres ekstra godt på?” et stort smil bredte sig på Ramsays læber da han godt kunne se hvordan manden overvejede det:” Hv-hvis…. jeg siger det…. lader i hende så være?” hans øjne var tårevædede og hans stærke skal var endelig blevet knækket. En sand triumpf. Ramsay smilte stort og klappede manden på kinden inden han fandt papir og pen frem.
d….det er Sakref… Han har en ny spion…. Et skyggevæsen… Han er ved at træne hende op… Men hun skal overbringe information om Assorian til ham…” sagde han så og Ramsay nikkede roligt mens han skrev det ned. Et tilfredst smil var over hans læber, men deres job var ikke færdigt, smilet falmede:” Hvad er navnet på skyggevæsnet?” sagde han en anelse utålmodigt da varulven stod i staver over at kigge på sin skadede elsker.

Ja… øhm… Det er problemet.. Ingen ved hvad hun hedder.. Hun holder til i slummet… Eller der var hun sidst set…. Jeg ved ikke andet!” sagde han så, og ærligheden var ikke til at tage fejl af. Han vidste virkelig ikke andet. Ramsay sukkede kort og gik så hen til varulven:” Mnh. Det er fint.. Du har hjulpet os med at få hvad vi ville have…. Så som lovet… Lader vi hende gå…” sagde han roligt, men pludselig ændrede hans ansigtudtryk sig til overvejende. Han gned sin hage og kom så med et kort suk.
Men…. Vi skal være sikre på at du ikke vidergiver den her information…. Så.. Vi tager begge jeres tunger og alle jeres fingre så i ikke kan sladre..” udbrød han så og kvaste pigens øjenæble i sin hånd så slimet drev ud mellem hans fingre. Så tørrede han det af i hovedet på varulven og gik hen til sit redskabsbord.

Nå men Josette. Vi har den information som vi skal bruge… Selvom jeg havde den længe før det her..” et drilsk og tilfreds smil var over hans læber og han tørrede roligt sin hånd af:” Fordelen ved at se folks minder er at man ved præcist hvad de ved, før de fortæller det… Men det der ikke meget sjov i..” og med det sagt rakte han hende papirlappen med informationen og vendte så tilbage til sit bord.
Han fandt en machete frem som var nyslebet og klar til brug, i rolige skridt trådte han over til varulven og i et hug røg varulvens arme af på midten. Varulven faldt overrasket ned på knæ inden han bare skreg af smerte og faldt sammen af den brændende smerte der hvor hans arme nu engang sad. Ramsay trådte roligt på hans bryst og sukkede så kort:” Jeg hader skrigere.. De skal altid larme så meget...” han knælede ved varulvens side, inden han pressede et knæ ned på varulvens hals for at holde ham fast. Han tog fat i kæben på manden og trak så ned i et hårdt ryk, så kæbens led blev flået over i et snuptag, hvilket sendte varulven ud i flere smerteskrig, der hurtigt begyndte at blive kvalt af blodet og Ramsays knæ. Ramsay rejste sig roligt og vendte sig så for at se hvad Josette havde tænkt sig at gøre ved pigen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well.. Didn't expect to meet you like this. -Jo   Empty Sv: Well.. Didn't expect to meet you like this. -Jo

Indlæg af Gæst Man 21 Mar 2016 - 22:16

Det var ikke fordi, at hun gjorde det medvilje. Men hun observerede altid Ramsays måde at opføre sig på. Lærte fra ham hele tiden. Han havde gjort hende til den hun var, hvis hun ikke var løbet ind i ham, havde han aldrig vist hende den mørke side og ladet ham tage hendes vinger.  Han var nok den person som betød mest for hende i sidste ende, hvis man ikke talte hendes familie med. Ikke, at hun ville indrømme det. Men nu indrømmede hun sjældent noget. Josette blev slået ud af sine tanker da han snakkede til hende igen. Hun himlede kort med øjnene.
"Du snyder altid!" Sagde hun så og rystede på hovedet af ham med et kært smil.  At han se folks minder var utrolig fantastisk, men det var også snyd. Hun tog imod papirlappen med informationerne. Hun læste dem hurtigt igennem.  
Hun iagttog Ramsays metoder. Måden han var overfor varulven. På den ene side, vidste hun, at Audrey ville blive så enormt vred på hende, hvis hun fandt ud af, at hun lige nu stod og torturerede et menneske. Men på den anden side... så havde man kun ondt af det man vidste. Hvem sagde, at Audrey ville vide noget om denne begivenhed.  Da han vendte sig om for at kigge på, hvad hun havde i tankerne.
"Modsat dig. Så fortrækker jeg, at kaste lidt rundt med dem." Sagde hun og med en enkel håndbevægelse fløj pigen op i loftet og man kunne høre, hvor hårdt det ramte. Et skævt smil blottede sig legende henover hendes læber. Også slap hun pigen. Med et brag faldt mennesket ned på jorden i et skrig.
"Ups."  Sagde hun og skar en grimasse.  Pigen spyttede blod ud.
Så klemte hun sin hånd sammen, og man kunne hører hvordan pigebarnet gispede efter vejret. Man kunne se, hvordan hun kæmpede for at få luft, men det var ikke en mulighed. Der var intet tilbage.  Og snart var hun helt blå.
"Lad os lade ham hænge her.. han er død om få minutter alligevel, vi kan ligeså godt trække tiden." Sagde hun med et skævt smil på læben.  

Let gik hun tættere på Ramsay og lagde hovedet let på skrå.
Så placerede hun blidt en hånd på hans kind.
"Det er ved at være længe siden, er det ikke?" Spurgte hun og sendte ham et smil. Blodet på hendes hånd var snart på hans kind, men det havde aldrig haft nogen betyding for dem  om de var tildækket af blod eller ej. Josette elskede Ramsay højt, mere end hun nogensinde havde elsket Assorian.  
"Så... hvad skal vi mon få resten af dagen til at gå med?" Spurgte hun med et drillende skævt smil på sine læber. Hendes følelser for Ramsay var på sin hvis ikke utydelige, men heller ikke helt tydelige. De var som de plagede at være, han burde ikke være i tvivl om hendes måde at reagere. Desuden ville det være en skam at slutte en god tortur af med blot at gå hjem ikke sandt?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well.. Didn't expect to meet you like this. -Jo   Empty Sv: Well.. Didn't expect to meet you like this. -Jo

Indlæg af Gæst Lør 26 Mar 2016 - 18:26

Han betragtede hende roligt da det blev hendes tur til at gøre det af med pigen:” Er der andet du også kan lide at kaste med?” sagde han med et drillende smil og lænede sig op af bordet med armene over kors. Han nød nu at betragte hendes metoder, se den måde hun havde lært sig selv at være komfortabel med. Josette havde nok været den eneste han det på den her måde med. Men så igen, var hun den eneste han nogensinde havde elsket, og nok også den sidste. Hans øjne lyste op da han så Jo bruge sin evne, den havde altid fascineret ham.
"Det er næsten romantisk... Et par... Der dør sammen, forenet på den anden side... Hvis man da tror på sådan noget.. He.." Han betragtede pigen kæmpe for at få vejret, og et tilfredst smil kom over hans læber. Da Josette nærmede sig ham og lagde sin blodige hånd på hans kind så han ind i hendes øjne. Det var så underligt på sin vis. Han tog let fat i hendes hånd og lagde så sin frie arm om hendes læn og trak hende helt indtil sig. Han så på hende og rykkede roligt tættere på hende, som om han skulle til at kysse hende. Han kunne godt mærke hvordan han havde det med hende lige nu, hvordan han bare kunne glemme at hun blev ved med at forsvinde, og blive med ham for evigt. Så de kunne pine sammen i al evighed.
Han stoppede da deres ansigter var få millimeter fra hinanden og kiggede kort på hendes læber. Det ville være så let. Bare at kysse hende. Men han rykkede sig tilbage og fik et stort smil på læben:” Vi gør hvad vi gør bedst… Spreder kaos.. Vi skal have fundet ud af hvem pigen på papirlappen er… Og fortælle Assorian det..” og med det tog han hendes hånd og skulle til at gå. Men ville det ikke være for kedeligt? Bare at smutte når adrenalinen efter at have gjort det de gør bedst, og lade det gå til spilde?
Han smilte så bare let og trak Jo tæt indtil sig igen, armen om hende i et fast, dominerende greb. Hun stod helt op af ham og han kunne mærke varmen fra hende:” Jeg husker dengang jeg så dig første gang… Dengang du var uskyldig… og sårbar…” sagde han så roligt og betragtede hende mens han holdte hende fat:” Og jeg kan ikke andet end at være stolt over hvordan du har udviklet dig.. Måske en dag vil du overgå mig, hvis du er heldig…” sagde han så med en drilsk tone til det sidste. Han lænede sig så ind mod hende og plantede sine læber på hendes, i et lidenskabeligt, men halvdyrisk kys. Måske en dag. Ville hun blive stærkere end ham også. Han kunne ikke andet end at se frem til det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well.. Didn't expect to meet you like this. -Jo   Empty Sv: Well.. Didn't expect to meet you like this. -Jo

Indlæg af Gæst Lør 26 Mar 2016 - 22:17

Da han greb hendes hånd, fik hun et legende smil på sine læber. Det var klassisk dem. På deres måde var det noget så sødt, hvor andre nok ikke ville fatte en meter af, hvad de havde gang i. Josette så ham dybt i øjnene da han trak hende tæt ind til sig. Let gled hendes øjne henover hans læber, men da han rykkede sig tilbage lod hun den glide på plads op til hans mørke øjne. Josettes smil gled automatisk op da han sagde de skulle sprede kaos. Åh, det var hvad hun kendte bedst til.  Det var mærkeligt for hende på sin vis, at både Ramsay og Assorian samt hende arbejdede sammen. Assorian var del af hendes tid som den gode uskyldige engel, og Ramsay som den hun var nu. Ikke at Assorian kunne huske den tid, han forveklsede hende hele tiden med den hun var nu. Hvilket undrede hende, men megen menneskelighed havde han jo heller ikke tilbage.
"Finde en mystisk pige. Fortælle Assorian om hende. Tjek." Sagde hun blot. Det lød kedeligt det sidste. For Josette havde allerede rundet pigen. Men hvorfor gøre opgaven færdig hurtig. Hun elskede en god jagt. Så det skulle de da få.
Som hun skulle til at sukke, trak han hende helt op af sig i et fast greb. Hvilket hun elskede. Hun rullede let øjne af hans sidste sætning. Ingen tvivl om, at han mente det. Og det var nok nogle af de eneste ord som kunne betyde noget for hende. For alt hun gjorde, var for at imponere ham. Det var nærmest som hendes livsmål. Josette gengalt uden tøven kysset, mindst ligeså lidenskabligt og med det samme strejf af vildskab over sig. Imellem kysset holdt hun en pause, dog uden at fjerne sig betydeligt fra ham.
"Jeg kan sagtens overgå dig. Blot nævn tid og sted." Svarede hun i en drillende hvisken. Nok var hun ikke længere den bedste til at forsvare sig fysisk, men hun brugte med glæde sine evner. Der lå hendes styrker. Audrey og hende var ikke ligefrem på talefod - ellers ville hun da blot spørge hende om lidt sparing.

Naturligvis ville hun elske at sætte ham på plads, men bare ikke lige nu. Den eneste person der kunne finde ud af, at sætte hende på plads ordenligt stod med hende i sine arme, og det havde hun ikke tænkt sig at spilde tiden med at være flabet på. Det var det eneste tidspunkt hun turde give slip. Det eneste tidspunkt, hvor hun faktisk ville lade ham gøre hvad som helst ved hende. Måske ikke lige slå ihjel.
Spørgsmålet kørte dog ofte i hendes hoved, hvis Ramsay ikke havde fundet hende. Hvad var hun så blevet til nu? Et af de mange gode spørgsmål, man kunne pine sig selv med inden man skulle sove. Eller man kunne bede skride af hækkenfelt til, og få noget ordenligt søvn. I et hurtigt og nærmest uforudsigelig træk pressede hun sine læber ømt ind imod Ramsays. Her lagde hun armene omkring hans skuldre i et låst greb, for, at han ikke blot skulle kunne skubbe hende væk. Lidt tricks havde hun da også. Tiden skulle desuden også bruges fornuftigt.
At forsvinde var fortiden til. Hun havde lært at stå til ansvar for sine handlinger nu, for det meste.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well.. Didn't expect to meet you like this. -Jo   Empty Sv: Well.. Didn't expect to meet you like this. -Jo

Indlæg af Gæst Tirs 29 Mar 2016 - 20:35

Så overgå mig nu… Josette…” han hviskede nærmest hendes navn, i en lystfuld tone, inden han smilte blidt. Josette var den eneste person han havde set på og ikke haft lyst til at pine. Hans eneste svaghed. Hvis alt kom til alt og hun skulle vælge side og valgte en anden side end hans, ville han følge med hende. Ikke fordi han havde lyst til det, men fordi han ikke ville kunne gå imod hende. Selvom der ikke var nogen chance i helvede for at han nogensinde ville indrømme det!
Da de atter engang kyssede og han mærkede hendes arme der låste om ham, løftede han instinktivt hende op, brød kysset for blot at kysse hende rundt på halsen. Hans frie hånd brugte han til at rydde bordet foran dem, glas og knive faldt på gulvet og Josette blev sat på bordet, for at han kunne kysse hende endnu engang. Han tog fat om bunden af hendes top og løftede roligt op i den som et tegn til at hun skulle lade ham tage den af hende. Det var tydeligt hvad Ramsay ville. Han kørte sine hænder ned af hendes ryg, mærkede roligt hendes bløde hud mens han instinktivt kyssede hende rundt på halsen.
Han så kort på hende og fik så resten af hendes tøj af inden han kyssede hende, lidenskabeligt. Han fik sig selv klædt af og på intet tidspunkt ville han lade hende dominere ham. Han var jo trods alt Ramsay. Men kunne det ikke være lige meget når han havde Josette ved sin side?

---- SPOLE (Aftalt med Love!) SPOLE ------

Der havde nu gået en uge efter deres møde, og det var ikke fordi at Ramsay ikke ville se Josette. For det ville han gerne. Men hun var væk, og selv Assorian havde han ikke kunne finde. Dog havde han fundet Assorians lille kære lærling, Moon, hed hun vist. Så sukkersød at han havde lyst til at kvæle hende. Men det havde Assorian nok ikke set positivt på. Modsat Assorian, så havde Ramsay intet følsesmæssigt-bundet forhold til sine lærlinge. Hvis han ville af med dem, ville de blive de næste beboere af et af kælderrummene.
Han satte sig roligt ude i gården til det hus som ham og Josette ny havde set sig nydeligt på. Hvor kunne hun dog være henne? Kunne hun være væk igen? Han fnøs kort og strammede grebet i sin kniv. Han rejste sig roligt og satte kniven i bæltet. Han kneb kort sine øjne sammen da han lagde mærke til en skygge nærme sig. En bekendt skygge. Josette? Han gik roligt ud og smilte så bare en anelse glad. Det var hende! Han gik hende roligt i møde for så bare at omfavne hende kort, med et snert af bekymring.
Jo… Hvor har du været? Du forsvandt bare så... pludseligt..” han lagde sine hænder på hendes kinder og inspicerede roligt hendes hals og ansigt. Men igen havde han ikke været i tvivl om at hvis Josette virkelig ikke havde kunne klare sig selv, havde hun ikke været her. Hun havde altid været en fighter.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well.. Didn't expect to meet you like this. -Jo   Empty Sv: Well.. Didn't expect to meet you like this. -Jo

Indlæg af Gæst Tirs 29 Mar 2016 - 21:31

hun havde været væk i en uge længere end planlagt. Det ville sige, to uger? Josette var endelig kommet tilbage til Dragons Peak. Hun var vred, men vidste hendes humør snart ville skifte, men muligvis ikke til det bedre. Alt det der forgik omkring hende var for voldsomt for hende. Men hun ville ikke indrømme det, hun burde være taget til Terroville for at finde hendes storebror, han var trods alt den eneste som hun kunne finde sig selv ved. Neal var hendes hjem, og familie var det eneste hun havde som hun stadigvæk havde egenskab i at elske.
Hun blev kastet ud af sine tanker og planer, da en kort omfavnelse ramte hende. Ramsay. Hun plantede et smil på sine læber da han spurgte ind til hende.
"Jeg havde nogle problemer med nogle engle i Aquener.. som jeg skulle tage mig af. Lad os blot sige det blev løst halvt om halvt, og jeg er ikke i humør til andet end at suge livet ud af noget." Hun sank en klump og trådte let væk fra ham. Hun ville ikke ende med at skade ham. Dayne irriterede hende voldsomt, alt hun havde prøvet alt undtagen at tvinge ham.  Josette fik øje på en mand på en bænk. Sikkert helt uskyldig og ville aldrig have drømt om at gøre en flue fortræd, men Josette var ikke i humør til andet end at lade sin vrede sive ud. Hun løftede ham med vindens kræft op fra bænken, og han tog sig til halsen - imens han blev kvalt. Han så hende i øjnene på afstanden. Men det hjalp ham intet lige nu. Nogle dage, var hun blot normal og ønskede at skade nogle. Andre dage ønskede hun at lege med folk og deres følelser.. og så var der den ustoppelige vrede som ingen kunne tæmme. Let rullede hun med øjnene, og kastede ham så afsted.
"Jeg skal tale med min næst kommenderende her i byen. Jeg kommer tilbage senere." Sagde hun så og lod sine blå øjne glide hen på Ramsay ganske kort.

Hun tog op til sin villa.. pålæ, hvad man nu kaldte det. Her mødtes hun med Rebekah. Hendes næstkommanderende i Dragons Peak, når hun ikke var der.
"Jeg vil have nogle af vores soldater til at holde øje langs kysten. På et eller andet tidspunkt, så er der noget som får ham frem fra sit skjul. Jeg gennemgik ikke alle de problemer for blot at han skal slippe fra det." Sagde Josette og lagde armene overkors. Rebekah nikkede let.
"Vi sender nogle ud. Normalt slår du aldrig fejl.." Det skulle hun slet ikke være begyndt på. Et strengt blik fra Josette og Rebekah sagde ikke ydeligere.
"Det ER jeg klar over... men jeg troede det var vejen frem. Men jeg tror han følte noget for mig kort. Jeg tror jeg har ham under min magt, jeg tror blot vi misforstod hinanden.. og dog. Så giver jeg ham ikke endnu en chance. Blod må have blod, og kun hans." Sagde hun og vippede legende hovedet på skrå.
"Det er virkelig sandt så.. du kan ikke føle noget som helst romantisk.. det er bare.." Josette forsatte hvor Rebekah slap: "Ja.. det er bare en leg. Jeg har ikke kunne føle noget i langtid, andet for min familie." På de ord forlod hun stuen og gik ud i køkkenet, hvor hun fandt Ramsay. Hun var i tvivl om, hvor meget og hvor lidt han havde hørt. Men hun var ikke sentimental, trods alt var han klar over, at han gjorde hende falden.
Men var han klar over, hvad han havde fået hende til at give op i processen?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well.. Didn't expect to meet you like this. -Jo   Empty Sv: Well.. Didn't expect to meet you like this. -Jo

Indlæg af Gæst Ons 30 Mar 2016 - 20:56

Han gned sin hage kort og lyttede til hende. Nogle engle. Hm, tænkte han roligt for sig selv, og ville ikke rigtig grave mere i det. Han var bare glad for at hun ikke var kommet noget til. Han kunne trods alt ikke ligefrem vise mange følelser, det havde aldrig ligget i hans natur. Han sagde heller ikke rigtig meget til at hun brugte sine kræfter til at kvæle manden. Han lagde blot armene over kors og betragtede hende. ”Du vælger altid at beskæftige dig med at gemme dig bag vrede og lukke dig selv inde frem for at konfrontere dine dæmoner” konkluderede han bare, inden han besluttede sig at følge hende.
Hun virkede alligevel for vred til at opdage at han var gået med. Han betragtede hendes hus og nikkede svagt med et imponeret udtryk. Hun havde sandeligt ikke valgt den billige del af byen. Han trådte også bare ind i villaen og så sig kort om. Han var ikke overrasket, men samtidig imponeret over indretningen. Det var så typisk hende at alt skulle være perfekt. Det var vel også derfor hun ikke ville lukke nogen ind. For alt skulle være perfekt, selvom omkostningerne ville blive katastrofale.
Ramsay var ikke spor i tvivl om hvordan Josette havde det med følelser. Han havde kendt hende så længe, og det var trods at HANS skyld at hun var blevet til den hun var. Han satte sig på køkkenbordet og snuppede et æble. Han fnøs kort over at det havde den perfekte glans og rødlige farve. Han havde godt hørt hele samtalen hun havde haft men han så ikke ud til at være særlig påvirket af det. I sidste ende vidste han at Josette og ham var uadskillelige. De var bundet til at blive trukket tilbage i sidste ende. Sådan havde det altid været.
Han tog endnu en bid af æblet og smilte kort til hende:” Så du har fundet en sød lille engel..” hans stemme lød en anelse pirrelig og drilsk, selvom han ikke brød sig meget om tanken med at hun så meget som nærmede sig dem, medmindre det var for at flå dem levende:” Det er sjovt at se dig frustreret. Selvom det piner mig.. Du er en kløgtig pige og finder altid en vej at løse det på.. Om det så betyder at du selv skal flå vingerne af ham og føre kniven.. Det er sådan du er… Eller sådan du er blevet." fortsatte han så, dog blev hans stemme roligt mere og mere seriøs i det.
Han følte sig også nødsaget til at spørge:” Nu hvor du er i sådan et delikat stadie, kære Josette. Hvordan har du det så med at jeg har bragt al den her kaos ind i dit liv. Savner du dit gamle liv?” han lagde roligt hovedet på skrå og slappede af i skuldrene. Hun ville ikke kunne lyve for ham, for han ville bare kunne læse hendes tanker. Dog valgte han ikke at gøre det, for det var hendes eget valg om hun ville lade ham vide det eller ej. Og i sidste ende ville han acceptere hendes valg. Det gjorde han jo altid.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well.. Didn't expect to meet you like this. -Jo   Empty Sv: Well.. Didn't expect to meet you like this. -Jo

Indlæg af Gæst Ons 30 Mar 2016 - 21:37

Hun hævede let et bryn da han hentydede til hun havde fundet en lille sød engel. Hun rystede på hovedet af ham. Tydeligvis ikke i humøret til drillerier, men ham og Assorian havde da næsten altid været ligeglade med det så længe deres drillerier kunne få frit spil. Hun vendt ham ryggen og prøvede ligesom at få alt vreden ud af sit system. Ikke at det lykkedes hende særlig godt, men hun gjorde da et forsøg! Det er sådan du er… Eller sådan du er blevet. De ord gik hende til at lade hendes blik glide op og synke en klump. Let knyttede hun sine hænder, og lyttede blot da han spurgte om det næste. Hun fnøs kort. Så vendte hun sig om og kiggede ham i øjnene.
"Mit gamle liv.. " Kommenterede hun og lagde armene overkors. "Du ved, blot fordi du kan læse tanker og stjæle minder. Betyder det ikke, at du kan stjæle følelserne. Jeg ved ikke, hvor mange gange du har været inde i mit hoved i fortiden.. men jeg ved du ikke gør det nu. Dog skal jeg lige minde dig om en ting. Alt det du ser er tanker og minderne. At opleve dem på egen krop gør det ikke til din virkelighed." Sagde hun og sank let en klump.
"Der har altid været kaos i mit liv. Her er ikke noget i mit gamle liv jeg ikke har endnu, udover evnen til at føle for andet end min familie." Tilføjede hun så og så lidt strengt på ham.
Josette trådte et skridt tættere på mig.

"Du tror måske jeg faldt den dag, men man behøver ikke at være en reaper før man falder. Mørket har blomstret i mig før jeg overhovedet mødte dig.. men ved du hvad du gjorde. Du fjernede min evne til at fokusere på verden omkring mig.. du fjernede min evne til at kunne elske nogen fuldt ud nogensinde igen. Du tog alt det fra mig.. du knækkede mig som var jeg en gren du trådte på i skoven.. men hvad gør jeg?" Spurgte hun og sank en klump. "Jeg kommer tilbage. Men du skal ikke tro i et sekund, at det er på grund af dig. Den eneste grund til jeg ikke er fuldkommen fortabt er fordi, at på trods af alt der går galt for mig.. så har jeg en storebror som vil gøre alt for mig. Du knækkede mig næsten.. men du vil aldrig kunne knække mig helt imens jeg har ham, og mine faldne." Sagde hun så og gik tættere på ham. Hun var næsten ved at være færdig nu. Hun åndede ud.
"Englene og jeg er en og samme person. Glem det og du har glemt hvem jeg er. De gode skal gøres faldne, men de er ikke dit legetøj for at holde dig i godt humør. Ikke mere." Sagde hun. En mild trussel, men det var blot en advarsel. Hun gik hen for at tage en kniv frem.. blot for at hakke nogle grønsager til middag. Hun åndede tungt ud.
"Men nej. Jeg savner ikke mit gamle liv."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well.. Didn't expect to meet you like this. -Jo   Empty Sv: Well.. Didn't expect to meet you like this. -Jo

Indlæg af Gæst Ons 30 Mar 2016 - 22:42

Han fnøs kort og lagde æblet fra sig inden han så på Josette, hans øjenbryn var løftet blot en anelse:” Jeg kan jo ikke stjæle følelser som jeg ikke kan føle..” sagde han så roligt:”.. Grunden til at jeg ikke tjekker er fordi det simpelthen ikke er det værd. Hvad skulle jeg bruge dem til? Bruge dem imod dig? Hvorfor?” forsatte han og lagde hovedet lidt på skrå. Han lagde en finger mod en uspist del af æblet og begyndte at dreje det rundt.
Han lyttede roligt til hende da hun snakkede om kaos-delen. Han rystede kort på hovedet til det og så på hende:” Josette… Kære Josette…” han så sig kort om med øjnene mens han holdte en lettere dramatisk pause:”.. Jeg sagde ikke at du ikke havde kaos før.. Dengang havde du sikkert nok til at kunne overskue det.. Jeg var blot den der viste dig en af de mange veje du kunne gå.. Det du er blevet til er ikke noget der kan skabes.. Jo hvis man har udsat personen for noget ekstremt traumatisk..” hans stemme var dybt seriøs, noget han ikke rigtig plejede at gå meget op i at være. Udover når det var nødvendigt.
Han betragtede hende kort og smilte så svagt:” Du har altid haft det i dig..” sagde han og tog roligt sin kniv op inden han drejede den rundt i sin håndflade, klingen skar en lille cirkel hvorefter blodet langsomt piblede ud da han stoppede med at dreje den. Han havde ingen reaktion på smerten. Han så op på hende da hun begyndte at snakke igen og slappede af. Hans kniv blev lagt på bordet og han strakte sig kort mens han så ud af vinduet.
Jeg fjernede også dine vinger..” var hans eneste svar til det hun sagde, hans stemme var lettere sarkastisk, da de begge jo godt vidste det i forvejen. Han overvejede kort for sig selv hvordan det ville være at være normal. Ville han føle sig sørgelig over det hun sagde til ham nu? Det ville han vel. Men det ville man aldrig finde ud af. Han så på hende og lyttede til hende atter en gang. Han gnubbede sin hage mens han så smilte en anelse kort.
At det ikke er på grund af mig? Ikke helt knækket?” han lænte sig frem imod hende og hans øjne lyste en anelse:” Det kan du blive ved med at fortælle dig selv.. Men vi ved godt begge at vi altid finder en vej tilbage til hinanden. Også selvom det blot er for en stund.. Også selvom du har din familie.. For inderst inde ved du godt at du har en tryg plads hos mig…” lyset i hans øjne forsvandt roligt og han rettede sig op igen:” Også selvom du mener at du ikke kan føle noget for nogen..” han så kort forbi hende og samlede sin kniv op.
Dine engle er dit folk og du vil passe på dem. Det er primitivt og gammeldags.. Men det ligger til at være leder.. Det er forskellen på os to. Jeg har ikke et folk, og der er ikke nogen jeg vil passe på.” han vendte sig roligt og gik hen til en hylde og tog et bræt frem til hende som hun kunne skære på, gud nåde nogen hvis der kom en ridse på bordet. Han så på hende og slappede af i sine skuldre. Det gode ved det her er at du i det mindste fortæller mig hvad du rigtigt føler, tænkte han for sig selv. For han vidste at sige det højt ville bare ødelægge øjeblikket.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well.. Didn't expect to meet you like this. -Jo   Empty Sv: Well.. Didn't expect to meet you like this. -Jo

Indlæg af Gæst Ons 30 Mar 2016 - 23:13

Det var som om, at fra det første ord havde han antændt en bombe som blot var tættere og tættere på at springe i luften.
Jeg fjernede også dine vinger.. Sagde han så, men Josette lavede en tilføjelse.. "Jeg lod dig fjerne mine vinger.. der er en forskel.. jeg skulle ikke bruge dem." Sagde hun uden at kigge på ham. Hvad vidste han om traumatiske oplevelser? Han talte som var han en ekspert.  Let lukkede hun kort øjnene. Da han tog et skærebræt til hende fnøs hun kort og strammede grebet om kniven og gav så slip på den så den fald ned på brættet.
"En vej tilbage til dig.. hmm det sandt.. jeg har været godt dum. Derfor er det også den sidste gang. Og nej, den eneste person i hele universet jeg nogensinde ville føle med helt tryg ved, er Neal. Du må smutte om bag i køen." Svarede hun blot. Hendes stemme havde ingen morskab tilbage. Det var langtfra hendes bedste humør, og alligevel blev han ved med at tale til hende. Til sidst vendte hun blot blikket iskoldt overpå ham. Hun trak en gaffel frem fra en kurv med bestik der stod på bordet. Hun hamrede den i hånden af ham, og holdt øjenkontakten.
"Det er langtfra den eneste forskel på os to." Kommentede hun direkte, og slap ikke grebet om gaflen. Lidt engle blod og han ville være god som ny, eller måske blot et ar til samlingen? Josette drejede gaflen let inden hun slap. Hun vidste hans smerte tærskel nærmest var uigennemtrængelig. Men normalt skadede hun ham ikke, hun mindedes ikke et øjeblik udover dengang hun prøvede at slippe fra ham.. det var de gange hun havde skadet ham bevidst. Let sank hun en klump og bed sig kort i læben.
"Ved du hvad der er værst?" Spurgte hun og så ham i øjnene igen. "Når jeg mister min selvbeherskelse og det føles som om nogle styrer mig. Fordi, at du har forskruet min hjerne så meget, at jeg nogengange går over mine egne grænser. Du har ødelagt mig." Sagde hun så og slog blikket væk.
"Jeg vil have du går nu." Sagde hun så. Spørgsmålet var om han ville gøre som hun sagde, eller om han ville gå imod hendes vrede - han var jo igang.. så kunne han da ligeså godt fortsætte.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well.. Didn't expect to meet you like this. -Jo   Empty Sv: Well.. Didn't expect to meet you like this. -Jo

Indlæg af Gæst Tors 31 Mar 2016 - 11:03

Han rystede kort på hovedet over hendes kække svar. Det mindede ham om Hanna. Hun skulle også altid have det sidste ord. Så han besluttede sig for ikke at sige noget. Ikke fordi at hun havde ret. Men fordi han vidste at rode mere i det bare ville gøre det hele meget værre. Han var dog nød til at pointere:” Selvom det kun er en lille bitte smule tryghed du føler, er det nok til at du er kommet tilbage alle de her gange,” han nåede at spotte gaflen inden hun hamrede den ned i hånden på ham, og han var nu selv lidt glad for at hans smertetærskel var uigennemtrængelig for sådan noget her.
Men han var også overrasket over at det var gået så vidt at hun ligefrem ville skade ham, det havde hun aldrig gjort før. Hans fingre bevægede sig af refleks da hun begyndte at dreje på gaflen, der kom dog ikke nogen reaktion fra ham. Han trak roligt gaflen ud da hun slap den og inspicerede kort sin hånd. Han ville nok ikke kunne bruge den så effektivt som han havde lyst til, men den skulle nok heale. Men ville Josette også heale? Han var ikke rigtig sikker.
Han kneb øjnene kort sammen da hun sagde at han havde ødelagt hende. Havde han virkelig det? Eller havde hun fundet en anden vej at blive ødelagt på? Og var det virkelig så slemt? Han så lidt ud af vinduet og tog et klæde inden han viklede det om sin skadede hånd. Med hans u-skadede hånd greb han om hendes arm og tvang hende til at se ham i øjnene:” Josette. Jeg går ikke. Jeg vil ikke gentage den samme historie om og om igen.. Hvis jeg går, så er der en kæmpe chance for at du bare forsvinder igen. Så jeg bliver. Også selvom du vil hade mig for det.” Hans stemme var bestemt og han havde ikke tænkt sig at forlade hende.
Du kan råbe og skrige af mig, hvis det får dig til at få det bedre.. Du kan også slå mig og flå mig til jeg næsten er død!” han holdte en pause og så lidt væk. Han var vel nød til at sige det som det var:” Men hvis du forsvinder igen, er jeg ikke sikker på at jeg ville kunne tilgive dig. Selv hvis det var det jeg ville. Forsvinder du for mig nu, vil det vi har være væk. For evigt.” selvom han inderst inde godt vidste at det ikke var rigtigt var hans stemme dybt seriøs. Hans gode humør var helt væk efter hun havde hamret den gaffel ned i hans hånd. Ville det være slutningen på dem? Det håbede han sandelig ikke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well.. Didn't expect to meet you like this. -Jo   Empty Sv: Well.. Didn't expect to meet you like this. -Jo

Indlæg af Gæst Tors 31 Mar 2016 - 13:30

Hun sank let en klump over sin egen opførsel. Han gik hende. Og hun ville have at han skulle gå, ellers ville hun gøre det. Lige nu var hun bare så vred. Det sidste han sagde fik hende til at vende hovedet tilbage og kiggede på ham. Endnu engang kunne hun mærke, hvordan hun sank en klump. Stille gik hun hen til ham og lagde en hånd på hans kind.
"Selvfølgelig tilgiver du mig. Det gør du altid." Sagde hun så og gik så hen til sin kniv, og fandt et glas. Let lod hun knivens blad glide henover sin håndflade, hun klemte hånden sammen så blodet dryppede ned i glasset. Hun skubbede let glasset over til ham, og slikkede derefter blodet af sin egen hånd for at heale sig selv.
"Jeg forsvinder ikke, jeg har et ansvar her. Assorian regner med mig." Sagde hun så og kiggede ikke Ramsay i øjnene.
"Jeg gør sidste del af mit arbejde færdigt i huset, også fortsætter jeg med mine andre opgaver jeg har med Assorian." Det var en anden måde at sige på, at hun ville tage afstand til deres sammenarbejde. Det var det bedste. Hun havde brug for at finde sig selv, og hun havde haft så meget om ørerne, at hendes hjerne ikke havde ladet hende fokuseret på sine egne følelser.
Men hun vidste, at Ramsay var giftig for hende, blot hans tilstedeværelse fik hende normalt til at ønske at gøre ham stolt, og nu når hun tænkte over det... var det sikkert den indre frygt. Hun ønskede ikke at være bange for nogle, og hun var ikke bange for ham - hun var bange for den følelse oplevelsen havde givet hende lige inden hun gik med ham.
Josette kunne mærke lysten til at skrige. Blot af frustration. Af afmagt for sine egne følelser. Let vendte hun sig mod ham igen og så ham i øjnene.
"Hvis du ikke vil gå herfra, så vil jeg." Sagde hun og gik forbi ham. Hun skulle have noget frisk luft. Og han skulle ikke prøve at belære hende, for det ville ikke hjælpe ham.. overhovedet!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well.. Didn't expect to meet you like this. -Jo   Empty Sv: Well.. Didn't expect to meet you like this. -Jo

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum