Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
how can I pay you back? - Jack XXX EmptyOns 17 Apr 2024 - 20:41 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
how can I pay you back? - Jack XXX EmptyOns 17 Apr 2024 - 19:04 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
how can I pay you back? - Jack XXX EmptySøn 14 Apr 2024 - 8:19 af Jake

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
how can I pay you back? - Jack XXX EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
how can I pay you back? - Jack XXX EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:34 af Taliia

» Life update & other shit - Marcus
how can I pay you back? - Jack XXX EmptyFre 12 Apr 2024 - 16:38 af Sean

» Emnesteder og meet-up (adminnyhed)
how can I pay you back? - Jack XXX EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:40 af Sean

» Dato for næste meetup i Jylland (afstemning)
how can I pay you back? - Jack XXX EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:23 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
how can I pay you back? - Jack XXX EmptyTors 11 Apr 2024 - 19:04 af Lenore

Mest aktive brugere denne måned
Sean
how can I pay you back? - Jack XXX Voteba13how can I pay you back? - Jack XXX Voteba14how can I pay you back? - Jack XXX Voteba15 
Jake
how can I pay you back? - Jack XXX Voteba13how can I pay you back? - Jack XXX Voteba14how can I pay you back? - Jack XXX Voteba15 
Sasha
how can I pay you back? - Jack XXX Voteba13how can I pay you back? - Jack XXX Voteba14how can I pay you back? - Jack XXX Voteba15 
Lenore
how can I pay you back? - Jack XXX Voteba13how can I pay you back? - Jack XXX Voteba14how can I pay you back? - Jack XXX Voteba15 
Katrina
how can I pay you back? - Jack XXX Voteba13how can I pay you back? - Jack XXX Voteba14how can I pay you back? - Jack XXX Voteba15 
Edgar
how can I pay you back? - Jack XXX Voteba13how can I pay you back? - Jack XXX Voteba14how can I pay you back? - Jack XXX Voteba15 
Celenia
how can I pay you back? - Jack XXX Voteba13how can I pay you back? - Jack XXX Voteba14how can I pay you back? - Jack XXX Voteba15 
Marcus
how can I pay you back? - Jack XXX Voteba13how can I pay you back? - Jack XXX Voteba14how can I pay you back? - Jack XXX Voteba15 
Renata
how can I pay you back? - Jack XXX Voteba13how can I pay you back? - Jack XXX Voteba14how can I pay you back? - Jack XXX Voteba15 
Taliia
how can I pay you back? - Jack XXX Voteba13how can I pay you back? - Jack XXX Voteba14how can I pay you back? - Jack XXX Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164665 indlæg i 8722 emner

how can I pay you back? - Jack XXX

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

how can I pay you back? - Jack XXX Empty how can I pay you back? - Jack XXX

Indlæg af Gæst Tirs 8 Mar 2016 - 22:44

T: 16,58
S: Et sted i byens gader
V: Halv køligt.

Det havde været en virkelig sløv dag, men det havde han nu egentlig også regnet med! Han havde håbet på han ville kunne lokke nogle så han ville nå at få noget at spise i aften, men det var vidst ikke tilfældet.
Det var nu også mest om aften hvor han kunne regne med at have mere end 2 kunder. Der var ikke mange der turde gå til en luder eller en trækkerdreng ved højlys dag!
Han gik bare rundt med hænderne i lommerne lige nu. Overvejede og han skulle hapse hen pung så han kunne få noget at spise. Han var død sulten og havde ikke fået noget siden i går.

Han fandt dog et let offer, og stødte ind i ham. i samme sekund fiskede han mandens penge pung op af hans lomme, og ned i sin egen. Han undskylde høfligt til mangen, og gik videre.
Han gik og talte pengene fandt ud af hvor meget der var, og om der var råd til noget at spise. Han var virkelig sulten.

Før han nåede at finde et sted at finde mad, stødte han dog på en tidligere kunde, der allerede havde drukket for meget. ”J min dreng… der var du jo! Jeg har ledt efter dig alle vegne” grinte han fuldt.
Harry vrængede lidt ansigt da fyren virkelig stank af sprut. ”Hej tom.. hvad kan jeg hjælpe dig med?”
Fyren dinglede noget rundt ”det tror jeg vidst godt du ved min dreng” Min dreng? Han var ved at brække sig over det udtryk. ”Jamen du kender jo prisen Tom.. er du sikker på du kan klare den?” manden fiskede nogle penge op. ”alt for dig min dreng” brølede han fordrukken.

Harry smilede blot og tog imod pengene, og trak Mande med ind i en gyde. Han var nu fuldstændig ligeglad med om denne mand var sin kone utro eller ej, det var ikke Harrys problem bare han fik sine penge


Sidst rettet af Harry Tors 17 Mar 2016 - 17:50, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

how can I pay you back? - Jack XXX Empty Sv: how can I pay you back? - Jack XXX

Indlæg af Gæst Tirs 8 Mar 2016 - 23:37

Roligt gik Jack langs byens gader iført sig et helt gråt jakkesæt, dog med en hvid skjorte inde under og et gråt slips. Det sad yderst godt på ham, og fik ham til at ligne en yderst fin og velhavet ung mand, hvilket han jo også var. Han gik meget tit i jakkesæt da han var vokset op i en rig familie, hvor han havde lært at havde sådan noget på for at se ordentlig ud. Han lignede en som havde penge, og ikke en af de fattige som kun lige havde råd til et meget dårligt hus eller slet ikke havde råd til et, og derfor boede på gade. Jack var dog ligeglad med folk som boede på gaden. De var ikke hans problem, de kunne da bare lade være med at blive født, selvom så vil der heller ikke være nogle slaver, så det var vel okay de var der. Dog var nogle mere irriterende end andre da de blev ved med at tigge ham om penge. Han var ikke typen som bare gav sine penge ud, ellers vil han jo ingen have selv.

Han var kommet et godt stykke ned af gaden, da han syntes han fik øje på en som han før havde set. Et smil voksede frem på han læber, da han genkendte drengen. Han skulle nok fortryde det han havde gjort for nogle dage siden. Stjålet fra Jack. Dog havde Jack først opdaget det efter knægten var løbet, og han gad virkelig ikke følge efter ham, men nu var heldet vist med ham så det ud til. Han smilede, og gik over og satte sig på en bænk, da han godt havde set knægten trække en mand med ind i en gyde. Dog vil Jack ikke forstyrre, og valgte derfor at vente på, at de igen kom ud, inden han vil gå lige over til knægten. "Hey knægt. Kan du huske mig?" sagde han med en rolig stemme, og så lige på Harry med et afventende blik, og spændt på, hvad denne knægt her ville finde på at gøre.


Sidst rettet af Jack Ons 9 Mar 2016 - 1:19, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

how can I pay you back? - Jack XXX Empty Sv: how can I pay you back? - Jack XXX

Indlæg af Gæst Tirs 8 Mar 2016 - 23:53

Endnu en af de der prustende, halvfede og halvgamle mænd der ravede over alt på hans krop. Han hadet det! Men han kunne altid lokke lige netop DEM til at betale mere, trods de havde en kone de jo bare kunne gå hjem og knalde. Han bed det dog i sig og fik gjort fyren færdig. Han så efter mangen, og fik rettet på tøjet. Han sukkede lidt over det. Han foretrak helt klart at være sammen med nogle af lidt mere format. Det var sjældne typer der tiltrak ham, men de var der da en gang i mellem. Dog var der fest af dem her. Eller sigmands koner der ikke fik nok fra deres mand. De værste var de kvinder der ikke turde fortælle deres mænd at de havde tabt et barn, og derfor opsøgte en som ham for at blive frugtbare igen.
det var ikke fordi han hadet sit arbejde, det var fedt nok at få penge OG sex. Det var 2 ting han var temmelig glad for.

Han gik roligt ud fra gyden, og kørte en hånd gennem håret. Han stak hænderne i lommerne og begynde at gå. Han hørte dog pludselig en stemme bag sig, og vende sig. Dog var det ikke et behageligt syn der mødte ham. FUCK! Det var den fyr han havde stjålet fra! Og det havde været mange penge. Ikke bare en sølle pung med nogle mønter i.
Han så lidt overrasket på fyren, og bed sig lidt i læben ”jeg.. jeg ved ikke hvad du taler om” sagde han så med en lidt fast stemme. Men han vidste at han var blevet genkendt.
Derfor vende han hurtigt rundt, satte af og ville stikke af der fra. Han var heldigvis en hurtig løber. Han skulle bare gennem menneske mængden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

how can I pay you back? - Jack XXX Empty Sv: how can I pay you back? - Jack XXX

Indlæg af Gæst Ons 9 Mar 2016 - 1:34

Da han nu stod foran Harry, kunne han tydeligt se, at knægten genkendte ham, og han smilede bare over det, og smilede til ham. Dog valgte knægten åbenbart at lade som om, at han ikke anede hvem han var, og Jack begyndte at grine en smule over ham, da det var tydeligt, at han godt vidste det. Det blev også gjort helt klart for en hver idiot, da knægten så bare valgte at begynde at løbe væk fra am. Jack sukkede en enkelt gang over ham, inden han satte efter ham i et hurtigt tempo, opslugt på at fange ham. Han zigzaggede mellem menneskemængden, og kom roligt men stødt tættere på sit mål, som i dag var denne knægt her, som havde stjålet fra ham, og åbenbart troede, at han kunne slippe godt fra at stjæle så mange penge. Godt nok var Jack rig, men derfor vil han ikke have, at nogle stjal hans penge uden at betale for det, om det så var med noget andet end penge. Betale skulle de.

Da han endelig indhentede knægten, tog han fat om kraven på ham, og bankede ham hårdt ind i en mur, og så lige på ham. "Hvorfor løber du fra mig? Jeg vil blot snakke om det tilbud du sidst gav mig." et smil var at finde på hans læber lige nu, og det var egentlig på en måde sandt, at han vil snakke med ham om det. Dg vil han have det gratis, og mere end blot det, da knægten havde valgt at stjæle så mange af hans penge fra ham. Det var belastende at miste penge, og især til en simpel tyv som knægten.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

how can I pay you back? - Jack XXX Empty Sv: how can I pay you back? - Jack XXX

Indlæg af Gæst Ons 9 Mar 2016 - 5:56

Han løb så hurtigt han kunne men det var rart svært med alle de mennesker. Han skævede bagud en gang i mellem. Fuck den fyr var hurtig! Hvem vidste hvad en fyr aom ham der kunne finde på fordi han havde mistet lidt penge! Eller.. Det var faktisk ret mange penge. Han havde haft råd til at bo på kroen i 2 dage med mad og det hele. Og han havde kun lige brugt de sidste penge i går.

Pludselig mærkede han at der blev grabet fat i hans kravge, og han mærkede den hårde mur bag sig, da han blev banket oo mod den, hvilket for en kort stund slig luften ud af ham. Han sank en klumt, så på Fyren foran sig. Han så lidt spørgende ud "mit tilbud?" mumlede han lidt, og prøvede at tænke tilbage. Det var rigtigt! Han havde tilbudt sig selv til denne fyr, og han havde afvist, og det var vidst derfor han havde stjålet hans penge.
Han så på ham "uhm... Jeg.. Men.. Men hvorfor lige mig?" spurgte han lidt undrende. "Jeg mener.. Du afslog mig.. Så.. Hvorfor nu?" spurgte han undrende.

Harry var ikke helt sikker på at han vidste hvad det her gik ud på. Og han var heller ikke sikker på at han ville vide det! Han betragtede lidt fyren foran sig. Han var bestemt ikke grim, han så drimod temmelig godt ud. Han overvejde det lidt hvis denne fyr ville have en tur med Harry så skulle han da ikke bede om det ret mange gange. Han sende derfor fyren et smil "Mit tilbud?.. Hmm tja det står jo stadig ved magt!.." sagde han blot, og så mere afslappet ud. Han tog lidt fat i Jacks jakke, og trak Jack lidt tættere på "men du havde nu ikke behøvet jagte mig ned af gaden?" sagde han roligt.
"Sååh.. Det handlede slet om de der penge?" spurgte han blot. Waw denne fyr måtte være rig siden det ikke betød noget for ham med de penge.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

how can I pay you back? - Jack XXX Empty Sv: how can I pay you back? - Jack XXX

Indlæg af Gæst Ons 9 Mar 2016 - 21:13

Han så roligt på Harry som var lige foran ham lige nu. Han virkede en smule nervøs lige nu, men hvem ville ikke det, efter de var prøvet at løbe fra en man havde stjålet penge fra og nu var blevet fanget af? Dog så han godt Harrys noget spørgende udtryk, og smilede over ham, og det han sagde. Smilede endnu mere over det næste han sagde. Han trak let på skulderne over det. "Det ved jeg ikke helt hvorfor lige dig, men kan da også sagtens bare gå ud og finde en anden?" sagde han. "Selvom jeg ikke aner helt hvor jeg skal lede efter nogle."

Han så hans smil, og smilede kort tilbage, og så lige på ham. Havde stadig fat på ham, dog slap han ham stille igen, og lod ham stå selv. Hørte det Harry sagde, og smilede kort af det. "Godt nok." Han var dog ikke helt som andre da han havde lidt andre lyster og sådan, som man for det meste nok kun udsatte slaver for, men det skulle knægten nok finde ud af. Han så på ham da han blev trukket tættere ind mod knægten, og smilede over ham og hans ord. "Nej men du løb jo fra mig" sagde han og smilede skævt.
Han så overrasket på Harry da han spurgte om det ikke handlede om pengene og han rynkede brynene kort. Lod som om, han ikke anede hvad han talte om, selvom han godt vidste det. "Penge? Hvilke penge?" han så mere forvirret ud, og var god til skuespil nogle gange.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

how can I pay you back? - Jack XXX Empty Sv: how can I pay you back? - Jack XXX

Indlæg af Gæst Ons 9 Mar 2016 - 21:45

Harry betragtede ham lidt da han sagde at han ikke vidste hvorfor det lige skulle være Harry, men at han godt kunne finde en anden. Det ville nu være dumt ikke at tage imod denne mulighed! Denne fyr så ikke ud til at mangle noget, og måske kunne Harry tjene noget ekstra. Harry trak på skuldrende da Fyren sagde at Harry jo var løbet væk fra ham ”ja… men du ved… der rander jo så mange mærkelige typer rundt her i gaderne.. men ved jo aldrig hvornår det er en galning man rander ind i” grinte han lidt.
Han blev noget lettet over at dette åbenbart ikke handlede om penge. Måske havde denne fyr ikke engang opdaget at der var blevet stjålet fra ham. Sikke et fjols! Men det havde han nu ikke tænkt sig at brokke sig over!

Han holde stadig lidt fat i fyrens jakke, og så på ham med et mere flirtende smil ”jamen… hvad med at vi finder et mere roligt sted.. der er jo selvfølgelig nogle regler vi skal snakke om.. men det finder vi nu nemt ud af” sagde han med et flirtende smil.
Han kende ikke meget til denne fyr, ud over at han havde penge nok. Med de penge han havde stjålet sidst, så var det tydeligt at han havde massere af penge.
hmm måske Harry endda kunne hapse nogle flere! Han kunne jo håbe på at de skulle hjem til fyren, og han kunne få fingrene i nogle vadifulde genstande. Han smilede til fyren ”Skal vi komme afsted?” spurgte han roligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

how can I pay you back? - Jack XXX Empty Sv: how can I pay you back? - Jack XXX

Indlæg af Gæst Tors 10 Mar 2016 - 23:25

Han så roligt på Harry som trak på skulderne over det, og hørte det han sagde. "Og de antog altså at jeg var en af dem? En galning?" spurgte han, og smilede over Harry. Han havde på fornemmelsen at Harry ikke troede det havde noget med de stjålne penge at gøre, men det havde det faktisk på en måde. Han vil jo have det her gratis og mere end blot en enkel nat, så meget som han havde stjålet fra ham. Han sagde dog intet endnu, men vil vente til han havde fået knægten med sig.

Han så roligt på Harry som stadig havde fat i hans jakke, og så godt det flirtende smil, som fik Jack til at smile over ham. Lyttede til det han sagde. "Nogle regler? Well dem må vi jo så se på." Han kendte godt til det, at Harry vist havde meget lange fingre, så selvfølelig vil han holde øje med ham, og han prøvede at stjæle mere fra ham. Da han så spurgte om de skulle komme af sted, nikkede Jack til det. "Ja lad os da endelig komme af sted. Følg med" sagde han, og begyndte at gå imod der hvor han boede som var et meget stort sted.

Han Lukkede Harry ind i det, og lukkede døren efter dem, inden han så så på Harry med et roligt blik. "Når hvilke regler er det så at du har i tankerne?" spurgte han ligeud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

how can I pay you back? - Jack XXX Empty Sv: how can I pay you back? - Jack XXX

Indlæg af Gæst Tors 10 Mar 2016 - 23:44

Harry trak lidt  på skuldrene da Jack spurgte om Harry havde troet at han var en galning. ”Den slags kommer jo i alle afstøbninger… selv pæne og charmerende som dem” sagde han blot. Det var tydeligt at han flirtende, men det var jo også en del af hans job.
Harry smilede bare da Jack sagde ja til at de skulle komme afsted. Han gik ved siden af ham, men gjorde ikke noget videre for at tilnærme sig. Det var ikke alle mænd der brød sig om at blive set sammen med en anden mand på den måde, derfor var det nemmere at ligne kammerater frem for nogle der snart skulle have sex. Der var selvfølgelig også dem der foretrak at man hang op af dem, og næsten spillede den af på dem mens man gik.

Han så imponeret rundt da de kom til det der åbenbart var Jacks hjem. Han grinte lidt for sig selv. Hold da op! Det var noget af en fangst han havde fundet sig. Han så sig om da de kom ind, og smilede stort over det. Sådan et sted ville han gerne bo! Og det ville han også komme til en dag! Det var han sikker på!.
Han vende sig og så mod Jack da han spurgte til reglerne.
”oh ja det er sandt.. jeg har nogle meget basale regler.. ikke noget voldsomt, men det er mere… for at passe på mig selv.. og så bare undgå det jeg ikke bryder mig om” sagde han roligt, og gik lidt rundt mens han kiggede

for det første.. Jeg er ikke med på alt det der… afføring og sådan noget bliver bladet ind i det
For det andet… dominans er okay.. men mit ansigt et nikspille.. så hvis du er typen der elsker at slå med et bælte forgår det på steder hvor det ikke kan ses!
For det tredje…. Jeg beholder ALTID trøjen på.. dette er ikke til diskussion..
For det fjerde… Jeg kysser ikke på munden!
For det femte… man forud betaler.
Hmmm tja så tror jeg ikke der er flere ting” sagde han roligt,
og smed sin jakke han havde på, og gik over til Jack, og lagde armene om hans nakke med et forførende smil. ” nåh?... hvad er du så til? Skal jeg tage dig, eller skal du tage mig?” sagde han roligt. Det var med stor forskel hvad mændene gerne ville have når de var sammen med ham. Nogle ville dominere, og styre, andre ville have det blidt og roligt. Nogle ville gerne kontrolleres, og andre ville bare gerne prøve hvordan det var at blive taget af en mand.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

how can I pay you back? - Jack XXX Empty Sv: how can I pay you back? - Jack XXX

Indlæg af Gæst Søn 13 Mar 2016 - 18:28

Et svagt grin kom fra Jacks læber af da Harry sagde, at man jo aldrig vidste hvem som var en galning, og at de kunne se ud på alle måder, så man kunne jo ikke bare se det på dem om de var eller ej. Det var jo rigtig nok, dog var Jack sikker på, at Harry var stukket af på grund af, at han troede Jack vil have sine penge igen. Han vidste også at Harry flirtede med ham lige nu, ved at kalde Jack for pæn og charmerende, hvilket han bare smilede over.
Jack var meget tilfreds med, at Harry ikke gjorde noget imens de gik hjem mod Jack. Ikke fordi han havde noget imod folk vil se det, det var han ret ligeglad med nemlig.

Da de var kommet frem, lod han Harry se sig rundt som han ville, og det var tydeligt at se, hvor imponeret Harry var over stedet. Da Harry så snakkede, lyttede Jack roligt til ham. Nu måtte de så se, hvor mange af de regler som han lige gik med til, for han vil måske ikke syntes om dem alle, og dem han ikke syntes om, var der ingen garanti for, at han vil overholde. Jack var dog med på den første af reglerne da han heller ikke var til den slags ting. og anden var han også med på men den tredje? Hvorfor ville Harry beholde trøjen på lige meget hvad? Så var det jo ikke lige så nemt fx at piske ham hvis det var det han ville. Fireren var han også ok med men nummer fem? Han havde jo faktisk allerede betalt for mere end en gang uden af få noget, og det var ikke ham selv som havde givet pengene, men Harry som selv havde taget dem. Han rettede kort på sit slips inden Harry var om hans hals. Jack så bare roligt på ham. "Jeg dominere." sagde han roligt. "Og når jo lige en ting. Det er gratis siden du jo allerede har fået eller rettere sagt taget en hel del af mine penge allerede, så tror at det må dække det, og mere til" sagde han. Var næsten sikker på, at Harry ikke ville være med på den, men så var det ikke Jacks problem, men Harry, da han skulle gøre det lige meget hvad, selv hvis Jack skulle tvinge ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

how can I pay you back? - Jack XXX Empty Sv: how can I pay you back? - Jack XXX

Indlæg af Gæst Søn 13 Mar 2016 - 20:33

Jack så på ham mens han forklarede, han virkede nu som om disse regler var okay. Og han var i virkeligheden også ligeglad med om han ville overholde dem. For ellerss måtte han bare finde en anden.
Han smilede lidt da Jack Sagde at han dominerede "det kan vi sagtens finde ud!" sagde ham blot roligt med et legende smil. Han så dog meget undrende ud da Jack nævnte det med pengene.
Fuck! Han Huskede det. Harry bakkede lidt Tilbage Da jack talte om pengene. Han sukkede lidt opgivende og kom med et roligt smil. "Så du KUNNE huske mig" sagde han bare. "Men det er vel kun fair at du får en gratis omgang nør nu jeg stjal fra dig" sagde han med et griin.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

how can I pay you back? - Jack XXX Empty Sv: how can I pay you back? - Jack XXX

Indlæg af Gæst Søn 13 Mar 2016 - 22:46

Roligt så Jack på Harry, og smilede da han sagde, at de godt kunne finde ud af det, at Jack dominerede. Godt for han gad heller ikke andet end det. Dog da Harry begyndte at bakke, smilede han over ham. "Ja jeg kan sagtens huske dig. Det er sjældent jeg glemmer noget." fortalte han. "Men jeg skal have mere for de penge du stjal, end blot en enkelt gang. End til du har betalt mig tilbage, så bestemmer jeg over dig." sagde han roligt, og så på Harry. "Er det forstået?" Han gik med rolige skridt over mod Harry. "Du er dog stadig fri til at komme og gå, men derfor skal du stadig gøre hvad jeg beder om, og være her, hvis du får besked på det. Okay?" sagde han roligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

how can I pay you back? - Jack XXX Empty Sv: how can I pay you back? - Jack XXX

Indlæg af Gæst Søn 13 Mar 2016 - 23:17

Harry rynkede sine brynlist over det Jack sagde at han sagtens kunne huske Harry. Men han kunne måske godt lade ham få en gratis omgang. Han havde jo fået ret mange penge ud af det. Han rte dog havd Jack forklarede..han lagde armene over kors. Han så ikke just tilfreds ud. "Ingen bestemmer over mig!" sagde han blot.
Han hørte dog det næste Jack sagde. "Såå.... Jeg skal bare komme her når du har brug for at få lettet trykket?.. Og så kan jeg skride igen?" han stos lidt og så lidt tænkende ud. "Det kan veæ ikke være så slemt! Men dette står KUN på indtil jeg har betalt pengene af" sagde han blot.

Han så på ham "såå... Hvor vil du gerne gøre det?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

how can I pay you back? - Jack XXX Empty Sv: how can I pay you back? - Jack XXX

Indlæg af Gæst Tors 17 Mar 2016 - 9:31

Jack så roligt på Harry som lagde armene over kors, og det var tydeligt han ikke var med på den ide. Han smilede bare lidt over det, da han ikke mente det var noget Harry selv kunne bestemme. Især ikke da han skyldte Jack penge. Han smilede blot lidt over det næste som Harry sagde. "Kan man vel godt sige. Selvom jeg ikke vil sige noget til, hvis du blev her længere. Du behøver ikke at skride med det samme eller noget." sagde han roligt. Han smilede mere over ham. "Så siger vi det" sagde han angående pengene, selvom han måske senere havde planer om, at beholde ham endnu længere.

Han tænkte lidt over spørgsmålet, og så roligt på Harry. "Hm kom med." sagde han, og gik over til et værelse som han gik ind på. Standsede op, og så roligt på Harry. " Ned på knæ" sagde han, og ventede på Harry gjorde det. "Jeg er næsten sikker på du ved hvad jeg vil have dig til at gøre, men du må ikke bruge dine hænder til hjælp, og du skal selv gøre det hele." sagde han, og gik roligt over og satte sig på sengen. Så afventende på Harry.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

how can I pay you back? - Jack XXX Empty Sv: how can I pay you back? - Jack XXX

Indlæg af Gæst Tors 17 Mar 2016 - 9:54

Han så både lidt overraslet og undrende ud da Jack sagde at han ikke ville have noget imod hvis Harry blev længere. Hvorfor ville han dog have ham til det? Han var jo bare en prostitueret så det var det normale at han bare gik når de var færdige. Når.. Men det kunne de jo tage til den tid. For ham var tid jo penge, og jo længere tid han blev her, jo færre penge tjente han på gaden.

Han fulgte med Jack da han sagde det, og gik med ham ind på et værelse. Han så på ham da han beordrede ham ned på knæ. Hm.. Ja det var jo sandt, Jack var dominerende. Harry smilede bare lidt opgivende, og satte sig så ned på knæ. Han kunne ikke undgå at smile over det Jack sagde. Dette skulle nok blive intrassant, og ikke noget kedeligt som ham plegede at have med de der halvgamle ægtemænd.
Han så efter Jack da han satte sig over på sengen. Han gik ned på alle fire, og gravlede over mod ham. Han satte sig foran ham mellem hans ben, og placerede sine hænder mod Jacks lår. Han sende ham bare et skævt smil, inden han bukkede hovedet ned, og fik åbnet Jacks knap og lynlås med tænderne. Han havde heldigvis prøvet det før, så han fumlede ikke på samme måde her sammen med Jack.

Han fik trukket hans bukser lidt ned, og sammen med hans underbuker, så hans pik kom frem. Han slikkede op og med af den, kyssede vådt på den, inden han tog den i munden, og begynde at sutte den af pp ham.
Harry var virkelig god til det, og det var tydeligt at han var trænet, og kunne finde ud af det.
Han brugte sin tunge omkring hans pik mens han stadig havde den i munden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

how can I pay you back? - Jack XXX Empty Sv: how can I pay you back? - Jack XXX

Indlæg af Gæst Tors 17 Mar 2016 - 17:49

Jack så roligt på Harry, som valgte at sætte sig på knæ som han blev bedt om, hvilket fik Jack til at smile over det. Var tilfreds med at Harry kravlede over til ham på alle fire, og Jack nød allerede sin magt over Harry. Lod Harry komme mellem hans ben, og så på ham med et roligt blik, mens Harry åbnede hans bukser og fik fundet Jacks pik frem. Han kunne godt fornemme hvor trænet Harry var til det her allerede før han begyndte, og det blev kun mere tydeligt som han begyndte at give ham et blowjob. Jack nød det virkelig en del, og sad bare og nød det. Smilede ned til ham, og nussede ham på hovedet imens.

Lidt efter stoppede han dog Harry, og så ned på ham. Smed ham op i sengen, og kom selv der op kort efter. Så ned på ham med et roligt blik, inden han knappede Harrys bukser op, og hev dem af ham. Han så ned på ham, som han valgte at presse sig op i Harry.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

how can I pay you back? - Jack XXX Empty Sv: how can I pay you back? - Jack XXX

Indlæg af Gæst Tors 17 Mar 2016 - 18:14

Harry var vandt til at mænd gerne ville have lov at styre! Det var de færreste der faktisk havde en lyst om at blive domineret! Og Jack var ingen undtagelse på det punkt! Okay han var måske lidt mere dominerende end de fleste, men det gjorde bestemt ikke noget! Det gjorde da bare at der var noget afveksling fra det han var vant til.
Han havde intet imod at han ville have Harry til at være mere underdanig, og gøre den slags ting, der var kun underholdende for ham at han kunne få lov!. Dog var der en ting der undrede ham da han begynde at sutte den af på ham, og det var at Jack nussede ham på hovedet! Det var bestemt ikke noget han var vant til!.
Han var vandt til at mændene var langt mere voldlige, eller helt modsat, så turde de nærmest ikke røre ved ham. Derfor var det også en lidt underlig følelse! Ikke at han havde noget imod det, men det var anderledes end han var vant til. Også det at Jack kiggede på ham på den måde, mens han smilede. Denne fyr var vidst ikke som andre! Det var han jo ikke.. der var ingen rige mænd der godvilligt ville have taget ham med hjem, og slet ikke være så rolig omkring det. Men han sagde ikke noget. Det kunne han heller ikke helt siden han havde munden fuld.

Han så dog undrende op på Jack da han stoppede Harry. Han forstod dog hurtigt hvad det var, og lagde sig på sengen som der blev gjort tegn til! Han smilede lidt legende og roligt da Jack selv kom op i sengen, og begynde at tage Harrys bukser af. Han så lidt på ham, og kom med et tungt suk da Jack pressede sig op i ham, han havde allerede trukket sine ben lidt op, så Jack bedre kunne komme til. Han lod sine hænder hvile mod Jacks overarme.

Det var egentlig sært, for han havde en tanke om at Jack ville være langt mere voldlig, men endtil nu, havde han ikke være hård eller streng. Dominerende ja, men ikke på en måde som man ikke kunne holde ud. Tværtimod! Det var kun lækkert, og frækt dette her!.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

how can I pay you back? - Jack XXX Empty Sv: how can I pay you back? - Jack XXX

Indlæg af Gæst Fre 18 Mar 2016 - 21:04

Jack vidste godt, at det nok var de færreste som vil nusse Harry på hovedet på denne her måde mens Harry gjorde det, men Jack havde altid haft en vane med at nusse dem som gav ham et blowjob. Nok var han dominerende, men han kunne da også sagtens være blid imens, hvis det da ellers lige passede ham. Ellers var han for det meste en smule mere hård imod sine sexpartnere. Hvis det var hans slave vil han være mere hård, og give pisk til vedkommende, hvis han/hun var ulydig eller for flabede imod ham. Det fandt han sig ikke helt i. Flabethed, men det virkede ikke som om Harry havde så meget af det, eller ikke endnu i hvert fald. Måske vil det komme hvis Jack besluttede sig for at beholde ham her, hvem vidste?  

Da de lidt efter lå i sengen, så Jack roligt ned på Harry, og var meget tilfreds over, at han allerede havde trukket benene lidt op, så det var nemmere for Jack at komme til. Da han var kommet op i ham, begyndte han at bevæge sig i et temmelig hurtigt og hårdt tempo, imens han så på ham. Han lod Harry have sine hænder mod hans arme imens de gjorde det her, uden at sige noget til det. Han var ikke den type som havde noget imod at blive rørt ved, langt fra. Han havde intet imod det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

how can I pay you back? - Jack XXX Empty Sv: how can I pay you back? - Jack XXX

Indlæg af Gæst Fre 18 Mar 2016 - 21:43

Harry var ikke helt dikker på hvad han skulme tæbke om denne mand! Han var charmerende, lækker, dominerende, rig, for ikke at sige ufattelig god i sengen! Kunne han allerede fornemme. Men der måtte da være et minus!? Det var der altid!

Da Jack begynde at bevæge sig i et hurtigt og hårdt tempo med det samme, lagde Harry hovedet tilbage i et støn, han klemte en smule om Jacks overarme, og kunne tydeligt mærke hans muskler. Han smilede temmelig tilfreds over det. Waw!! Det her var slet ikke som det han var vandt til. Han stønnede nydende over det, og var ikke et sekundt i tvivl om at det var den rette beslutning at han var taget med Jack.
Han lod sine hænder gæide mere ned over Jacks skulder, og brystkasse. Det var tydeligt at høre på ham at han nød det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

how can I pay you back? - Jack XXX Empty Sv: how can I pay you back? - Jack XXX

Indlæg af Gæst Lør 19 Mar 2016 - 21:09

Det at Harry lagde hovedet bag over da Jack begyndte at bevæge sig i et hurtigt og hårdt tempo, og at han stønnede over det, fik Jack til at smile en smule. Han mærkede at Harry klemte om hans arme, og lod ham bare gøre det. Kunne fornemme hvor meget Harry åbenbar nød det her lige nu, og han fortsatte i det høje tempo. Lod Harry gøre hvad han ville med sine hænder lige nu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

how can I pay you back? - Jack XXX Empty Sv: how can I pay you back? - Jack XXX

Indlæg af Gæst Lør 19 Mar 2016 - 22:36

Harry nød det her, og han lagde heller ikke skjul op det! Hvorfor skulle han? Jack ville vel gerne vide at det han gjorde var rigtigt!? Selv om han nok slet ikke var i tvivl om det i forvejen!
Han lå et godt stykke tid bare og nød hvad Jack gjorde, nød at han for engang skyld blev taget ordenligt!

Han var dog typen der ikke bare kunne ligge stille på den måde, så i en hurtig bevæglse, brugte han sine kræfter og svingede dem rundt så Jack ende i maddressen, og Harry selv kom på toppen. Han bevægede med det samme sine hofter i et hårdt og hurtigt tempo.
Han trønnede mere over det, da Jack på denne måde kom længete op i Harry.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

how can I pay you back? - Jack XXX Empty Sv: how can I pay you back? - Jack XXX

Indlæg af Gæst Søn 20 Mar 2016 - 14:19

Jack fortsatte med at tage Harry i samme tempo og hårdhed, og det var tydeligt for ham, at Harry vist virkelig nød det her. Hvilket fik Jack til at smile for sig selv. Det var kun godt at Harry nød det her.

Da Harry lige pludselig vendte dem så Jack var nederst, så Jack på ham en smule overrasket kort, men smilede så, og lod Harry fortsætte det som han havde gang i lige nu. Han var kun glad for, at han ikke skulle lave alt arbejdet selv, men at Harry også gjorde noget for det. At Harry også stønnede mere over det på den her måde her, var jo kun godt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

how can I pay you back? - Jack XXX Empty Sv: how can I pay you back? - Jack XXX

Indlæg af Gæst Søn 20 Mar 2016 - 15:14

Harry så godt det noget overraskede udtryk Jack kom med da han blev vendt rundt, og Harry havde da heller ikke regnet med andet, det var de færreste der ikke ville blive det. Dog var han ikke sikker på, at han havde regnet med at Jack ville lade ham gøre det! Men det virkede da til at Jack var helt med på den! De fleste ville vel heller ikke have noget imod at de ikke skulle lave alt arbejdet.
Han vidste jo godt at Jack var dominerende, så det var jo ikke sikkert at han brød sig om at være nederes. Men så længe der var ham der var oppe i Harry, så var det vel lige meget?

Harry kunne tydeligt mærke at det var længe siden han havde været sammen men en der var så god! Så han kunne allerede mærke at han var ved at komme tæt på at komme. Han stønnede stadig højt og nydende. Han lod sine hænder hvile på Jacks bryst! Han satte farten en smule mere op, hvilket kun fik ham til at stønne endnu højere.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

how can I pay you back? - Jack XXX Empty Sv: how can I pay you back? - Jack XXX

Indlæg af Gæst Søn 20 Mar 2016 - 15:47

Det var faktisk meget rart for Jack ikke at skulle lave alt arbejdet, men at Harry her også gjorde noget af det. Han lod ham fortsætte med det , og lod ham have sine hænder mod hans bryst uden at sige noget til det. Han kunne faktisk meget godt lide at høre de støn som der kom fra Harry af lige nu, og smilede da han satte farten en smule mere op. Han lod ham bare fortsætte med det her i noget tid, inden han fik nok af bare at ligge der selvom det var meget rar det som Harry gjorde lige nu. Han vente dem igen rundt, så han igen var øverst og begyndte at bevæge sig endnu hårede og hurtigere end før, mens han så lige på Harry.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

how can I pay you back? - Jack XXX Empty Sv: how can I pay you back? - Jack XXX

Indlæg af Gæst Søn 20 Mar 2016 - 16:20

Harry måtte indrømme at han var virkelig glad for at han var taget med Jack hjem, og egentlig så tænkte han slet ikke på det faktum at han gjorde det for at betale gæld af! Men når det var med en som Jack kunne man heller ikke have ret meget imod at skulle betale tilbage.
Han kunne lige så godt ha endt med at være sammen med en af de der fyre der knapt kunne finde ud af det, og som holde i 2 minutter.

Han kom med et lidt overrasket støn da Jack vende dem rundt igen. Selvom det ikke var længe Harry fik lov til at være på toppen, men han nød det da så længe han fik lov. Han stønnede højere og vildere da Jack satte farten og tempoet op. Han svang sine ben mere op om Jacks hofter, så Jack kunne komme længere ind med Harry. Han måtte bestemt indrømme at han var helt vild med det her!
Han krummede sine hænder lidt om lagnet under sig, og lagde hovedet tilbage. ”årh.. fuck….” stønnede han lidt, og kiggede mere op på Jack imens ”Årh…du.. ved… virkelig.. åh.. hvad du laver” stønnede han med et skævt smil.

Han kunne da lige så godt fortælle Jack det! Selvom han nok selv var klar over at han var god i sengen, men der var da ikke nogle grund til at han ikke skulle høre det fra Harry også.

Harry lod sin ene hånd klemme lidt om Jack’s overarm, og han spænde lidt mere i sin krop. ”årh…. jeg kommer snart” stønnede han og lukkede øjnene lidt i.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum