Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Hvor skal chatten være! (AFSTEMNING) EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
Hvor skal chatten være! (AFSTEMNING) EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Hvor skal chatten være! (AFSTEMNING) EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Hvor skal chatten være! (AFSTEMNING) EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
Hvor skal chatten være! (AFSTEMNING) EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
Hvor skal chatten være! (AFSTEMNING) EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
Hvor skal chatten være! (AFSTEMNING) EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
Hvor skal chatten være! (AFSTEMNING) EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Hvor skal chatten være! (AFSTEMNING) EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Hvor skal chatten være! (AFSTEMNING) Voteba13Hvor skal chatten være! (AFSTEMNING) Voteba14Hvor skal chatten være! (AFSTEMNING) Voteba15 
Lori
Hvor skal chatten være! (AFSTEMNING) Voteba13Hvor skal chatten være! (AFSTEMNING) Voteba14Hvor skal chatten være! (AFSTEMNING) Voteba15 
Lenore
Hvor skal chatten være! (AFSTEMNING) Voteba13Hvor skal chatten være! (AFSTEMNING) Voteba14Hvor skal chatten være! (AFSTEMNING) Voteba15 
Celenia
Hvor skal chatten være! (AFSTEMNING) Voteba13Hvor skal chatten være! (AFSTEMNING) Voteba14Hvor skal chatten være! (AFSTEMNING) Voteba15 
Genevira
Hvor skal chatten være! (AFSTEMNING) Voteba13Hvor skal chatten være! (AFSTEMNING) Voteba14Hvor skal chatten være! (AFSTEMNING) Voteba15 
Renata
Hvor skal chatten være! (AFSTEMNING) Voteba13Hvor skal chatten være! (AFSTEMNING) Voteba14Hvor skal chatten være! (AFSTEMNING) Voteba15 
Jake
Hvor skal chatten være! (AFSTEMNING) Voteba13Hvor skal chatten være! (AFSTEMNING) Voteba14Hvor skal chatten være! (AFSTEMNING) Voteba15 
Elizabeth
Hvor skal chatten være! (AFSTEMNING) Voteba13Hvor skal chatten være! (AFSTEMNING) Voteba14Hvor skal chatten være! (AFSTEMNING) Voteba15 
Madelena Gray
Hvor skal chatten være! (AFSTEMNING) Voteba13Hvor skal chatten være! (AFSTEMNING) Voteba14Hvor skal chatten være! (AFSTEMNING) Voteba15 
Katrina
Hvor skal chatten være! (AFSTEMNING) Voteba13Hvor skal chatten være! (AFSTEMNING) Voteba14Hvor skal chatten være! (AFSTEMNING) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

Hvor skal chatten være! (AFSTEMNING)

3 deltagere

Go down

Hvor skal chatten være placeret på siden?

Hvor skal chatten være! (AFSTEMNING) Voteba1362%Hvor skal chatten være! (AFSTEMNING) Voteba15 62% 
[ 13 ]
Hvor skal chatten være! (AFSTEMNING) Voteba1338%Hvor skal chatten være! (AFSTEMNING) Voteba15 38% 
[ 8 ]
 
Totale stemmer : 21
 
 
Poll closed

Hvor skal chatten være! (AFSTEMNING) Empty Hvor skal chatten være! (AFSTEMNING)

Indlæg af Alítheia Ons 9 Mar 2016 - 21:00

Halløjsovs derude! :3

Så er vi her igen, med endnu en afstemning, hvor vi gerne vil høre jeres mening, så vi kan få det bedst mulige ud af siden. Smile
Denne gang er der ikke mange valg at tage stilling til, der er nemlig kun to muligheder(heldigt for ubeslutsomme personer).

Det handler simpelthen om, hvor skal chatten være?
Der har været nogle ønsker om at chatten skulle rykkes op i toppen af siden, i stedet for at den, som nu, er i bunden. Dette vil betyde flere folk måske går ind på den og nye brugere ser den - måske gider man ikke scrolle helt ned i bunden?

Mange er måske vant til at den er i bunden, og derfor også sidens setting i forhold til dette - rykkes den op i toppen af siden vil dette selvfølgelig ændres.

Vi vil derfor gerne høre, hvad i har det bedst med.
Skal Chatten være i toppen eller i bunden af siden?

~Ali
På vegne af Adminteamet


Sidst rettet af Alítheia Søn 20 Mar 2016 - 14:53, rettet 1 gang

_________________
Take what you can,
Give nothing back!
Alítheia
Alítheia
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1866
Reputation : 7
Bosted : where the wind blows
Evner/magibøger : natural feelings

Tilbage til toppen Go down

Hvor skal chatten være! (AFSTEMNING) Empty Sv: Hvor skal chatten være! (AFSTEMNING)

Indlæg af Camille Fre 18 Mar 2016 - 8:09

Jeg er nysgerrig om folk kun stemmer med en af deres karakter, eller om man stemmer via flere af dem Smile

Anyways, jeg har stemt (kun fra camille ) og har valgt i bunden.Det er mest fordi det er en såkaldt "lukket chat" hvor man skal klikke ind for at kunne skrive.Dem fortrækker jeg altid nederst, hvorimod de åbne man kan skrive i "uden at klikke ind" de ligger bedst til en enkelt lyn bemærkning øverst.

det er jo en helt personlig meninge, men sådan finder jeg det lækkert ^^
Camille
Camille

Antal indlæg : 452
Reputation : 3
Bosted : Mest på sin skole
Evner/magibøger : Telekinese, medfødt samt det 6 øje , fremtvunget og udviklet gennem en giftrus.

Tilbage til toppen Go down

Hvor skal chatten være! (AFSTEMNING) Empty Sv: Hvor skal chatten være! (AFSTEMNING)

Indlæg af Sean Fre 18 Mar 2016 - 15:19

Vores side er reeet lang. Jeg kunne forestille - I hvert fald for folk som mig selv, der opdatere siden ca. en gang i minuttet - vil det være rart at den lå i toppen og var nem at komme til hele tiden, uden man skal scrolle op og ned hele tiden.
Dog må jeg indrømme jeg er helt neutral hvad dette angår Smile

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10211
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Hvor skal chatten være! (AFSTEMNING) Empty Sv: Hvor skal chatten være! (AFSTEMNING)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum