Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx - Page 3 EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx - Page 3 EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx - Page 3 EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx - Page 3 EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx - Page 3 EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx - Page 3 EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx - Page 3 EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx - Page 3 EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx - Page 3 EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx - Page 3 Voteba13✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx - Page 3 Voteba14✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx - Page 3 Voteba15 
Lori
✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx - Page 3 Voteba13✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx - Page 3 Voteba14✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx - Page 3 Voteba15 
Lenore
✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx - Page 3 Voteba13✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx - Page 3 Voteba14✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx - Page 3 Voteba15 
Genevira
✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx - Page 3 Voteba13✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx - Page 3 Voteba14✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx - Page 3 Voteba15 
Celenia
✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx - Page 3 Voteba13✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx - Page 3 Voteba14✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx - Page 3 Voteba15 
Renata
✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx - Page 3 Voteba13✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx - Page 3 Voteba14✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx - Page 3 Voteba15 
Jake
✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx - Page 3 Voteba13✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx - Page 3 Voteba14✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx - Page 3 Voteba15 
Sasha
✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx - Page 3 Voteba13✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx - Page 3 Voteba14✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx - Page 3 Voteba15 
Abigail
✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx - Page 3 Voteba13✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx - Page 3 Voteba14✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx - Page 3 Voteba15 
Elizabeth
✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx - Page 3 Voteba13✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx - Page 3 Voteba14✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx - Page 3 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx - Page 3 Empty Sv: ✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx

Indlæg af Razor Ons 6 Apr 2016 - 19:18

Razor lod sit blik hvile lidt op mod Jack og lyttede til hvad han sagde, der var ikke rigtig andet end et smil at se i Razors udtryk, hvilket gjorde ham svær at læse - at sidde i et bur i flere dage var ikke noget han havde lyst til, hvordan skulle han så komme ud? eller finde underholdning på nogen måde. Det var begrænset hvor længe han kunne underholde sig selv i et bur. " Er det dit rene alvor? kommer vel ud engang imellem ikke? ellers kan jeg jo ikke komme på toilettet og det er en ting der er yderst nødvendigt nu hvor jeg har en krop som faktisk fungere nogenlunde optimalt " sagde han så lidt med et lille grin. Alt andet ville være et syn Jack ikke ønskede. Han håbede måske også på at komme ud af og til, hvis altså det blev tilfældet at han endte i sådan et bur. Hvilket han vel i princippet lige så godt kunne forberede sig på eftersom han ikke vidste om han var klar over om han kunne skrue ned for sin flabethed.

" Synes personligt ikke jeg er flabet, har bare en masse at sige - hvis du ikke kan acceptere det er det måske dig der har et eller andet du skal arbejde på. Det har vel aldrig været en dårlig ting at snakke? " spurgte han så før han lod blikket glide lidt rundt i rummet. Det landede dog kort efter igen på Jack og et lille smil bredte sig over hans læber. " Det kunne måske være du skulle sige lidt mere? du siger ikke meget, du har aldrig noget på hjertet du gerne vil dele med verden? Man lever længere hvis man taler meget, det læste jeg et sted - men du lever vel i princippet sygt længe alligevel, gør du ikke? du en dæmon - de bliver gamle, gid jeg havde arvet den mulighed " han lagde hovedet på skrå før han sætte sig op på knæ, dog uden at flytte blikket fra Jack på noget tidspunkt.

" Jamen så synes jeg da godt jeg må komme ud! Jeg opføre mig altid ordenligt, har hvert fald ikke ødelagt noget endnu vel? så det jo en god start, kan vel godt overtale mig selv om at komme tilbage igen. Tror jeg - har vel i princippet ikke andre steder at tage hen, desuden er hyggelig, mærkelig.. men hyggelig - mh " sagde han så bare med et træk på den ene skulder før han rykkede sig lidt til siden for så at skubbe sig ud fra sengen. Han havde i sidste ende ikke tålmodighed nok til at sidde der. Endnu et tegn på at et bur slet ikke ville du i Razors verden, der var alt for lidt plads til at bruge al den energi han havde.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
I mean, she was beheaded... That has to be stressful.
Razor
Razor
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1455
Reputation : 15
Bosted : He lives with his master Sean McGivens in a big house in Terrorville.
Evner/magibøger : Imagine a spider in human shape.

Tilbage til toppen Go down

✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx - Page 3 Empty Sv: ✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx

Indlæg af Gæst Tors 7 Apr 2016 - 0:32

Han betragtede Razor imens. Hørte det som han spurgte om, og sukkede over ham. "Ja Razor, det er mit rene alvor. Du kan ende i et bur, hvis du opføre dig på en lige lovlig flabet måde, eller har en flabet tone over for mig. Eller hvis du ikke opføre dig ordentligt. Derfor skal du ikke være alt for trodsig, med mindre du rigtig gerne vil ende med at sidde i et bur i et par dage? Det har jeg nemlig lidt på fornemmelsen at du ikke har lyst til. Har jeg ret i det?" Egentlig han endnu ikke svaret Razor på det hele af det, som han havde spurgt om, og valgte også at svare på det kort efter. "Hvis du ender i buret, så kommer du først ud af det når jeg en gang syntes. Og hvis du skal på wc, så må du godt komme ud, men kun for at gå direkte ud på toilettet og så lige tilbage til dit bur igen." han så roligt på Razor med et alvorligt blik. Der var ingen tvivl om, at han mente hvad han sagde lige nu. Jack håbede, at Razor vil bare prøve at skue ned for den en smule en gang i mellem.

Jack så roligt på Razor, mens Razor bare snakkede utrolig meget lige nu, hvilket fik Jack til at sukke over ham. "Det er skam også helt okay, at man han meget at sige. Det må man også gerne have, men man skal bare lige tænke over de ting som man vælger at sige, for noget af det du vælger at sige, lyder faktisk utrolig flabet. Du vil ende i meget store problemer for det en eller anden dag." sagde han roligt, og betragtede Razor lidt. Stille rystede han på hovedet da Razor igen begyndte at snakke om, at man levede længere hvis man snakkede en hel del. Dog behøvede Jack det ikke, da han i forvejen levede utrolig længe, og egentlig også var meget ældre end han så ud til. Dog kunne han ikke selv huske sin præcise alder mere, da han var stoppet med at tælle den. "Snakke mere? Jeg siger det som jeg har brug for, er det er for det meste ikke lige så meget, som alt det du hele tiden kommer med, og jeg behøver skam heller ikke snakke så meget for at blive gammel, da jeg allerede er meget ældre end jeg ser ud." sagde han blot med en rolig stemme. Holdte øje med ham, da han valgte at sætte sig op på knæ.

"Det kan godt være, at du opføre dig ordentlig lige nu i følge dig selv, men det er ikke ens betydning med, at du må komne ud endnu. Ikke før jeg ved hvor jeg præcis har dig henne af og om jeg kan stole på dig, mens du er ude? Kan jeg stole på dig? Det er godt du ikke har ødelagt noget endnu, og jeg håber ikke, at du kommer til det, da du vil få en straf for det." Han sukkede bare over det sidste som Razor var kommet med. At der var hyggeligt men mærkeligt. Da Razor rejste sig, så Jack på ham. "Og hvor skal du så hen af?" spurgte han roligt, og så fortsat på Razor.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx - Page 3 Empty Sv: ✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx

Indlæg af Razor Tors 7 Apr 2016 - 17:15

Razor rynkede kort næsen lidt før han så bare træk på skuldrene. " Nu er du vidst en smule sart Jack, så flabet er jeg da heller ikke? Det synes jeg hvert fald ikke, det kunne være værre. Men nah, hvis jeg skal være ærlig tror jeg ikke der er nogen der har lyst til at tilbringe flere dage i et bur " sagde han så bare lidt med en rysten på hovedet. Han kunne vel gøre et forsøg på ikke at ende i sådan et. Og hvis det skete kunne han da bare glæde sig over at muligheden for at komme på toilet stadig var der. Altså han var jo trods alt i live og det var selvom han før i tiden havde tilbragt en del tid i et bur - måske ikke lige flere dage i træk men det var vel kun fordi han rent faktisk skulle bruges til andet end opbevaring. Hvis Jack ikke manglede Razor til noget havde han vel ikke et problem med at have ham siddende et sted hvor han ikke irriterede.

" Tror nu bare mine tanker har en direkte forbindelse til min mund, ikke andet - men det er du vidst ikke den første der har sagt. Men jeg kan godt lide problemer, så måske er det en god ting ikke at tænke så meget. " sagde han så kort med et lille grin og svingede kort lidt med sine arme. Før han i en hurtig bevægelse lige fik trukket sine bukser på igen og rettede opmærksomheden mod Jack. " Om du kan stole på mig kommer an på mange ting. " Sagde han så bare lidt med et kort lidt hemmelighedsfuldt smil. Som det så ud på nuværende tidspunkt kunne Jack nok ikke stole på Razor, men det ville helt sikkert ville kunne komme med tiden. Razor var ikke voldsomt loyal medmindre han havde en grund til det, mest fordi det var sjovt at pisse folk af med ikke at være ærlig - dog når man først var under huden på ham og han vidste hvor han stod i forhold til folk, så kunne man stole på. Det krævede jo selvfølgelig at Razor faktisk var endt med at være lavere sat end den anden person, ellers var der stadig ikke meget loyalitet fra hans side af. " Altså jeg stoler heller ikke på dig endnu, bare lige så du ved det - Meeeeen, at få lov at komme ud ville helt sikkert give plus point på kontoen. Du kan ikke holde mig fanget her for evigt " sagde han så bare lidt med et lille grin. Før eller siden ville Jack sikkert også finde ud af at belønning ville virke bedre end straf - afhængig af straffen selvfølgelig, der var dog ikke mange ting man kunne straffe ham med, som decideret gjorde at Razor ville makke ret. Tværtimod.

" Jeg skal ingen steder hen, det bare kedeligt at sidde ned " sagde han så bare med et træk på den ene skulder før han så bare gav sig til at studere soveværelset i stedet, han havde jo fået tjekket stuen ud og nu var de her, så kunne han jo ligeså godt udnytte muligheden til at undersøge endnu et rum.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
I mean, she was beheaded... That has to be stressful.
Razor
Razor
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1455
Reputation : 15
Bosted : He lives with his master Sean McGivens in a big house in Terrorville.
Evner/magibøger : Imagine a spider in human shape.

Tilbage til toppen Go down

✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx - Page 3 Empty Sv: ✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx

Indlæg af Gæst Søn 24 Apr 2016 - 18:02

"Sart? Det vil jeg nu ikke selv lige kalde det. Og det kan godt være du ikke selv sys du er flabet, men det er du nu altså en smule. Og hvis du ikke skruer en smule ned for det, så ender du i et bur om lidt hvis jeg sys du er alt for flabet, eller gør andre ting du ikke må" sagde han roligt og så på Razor imens han sagde det. Razor skulle nok lære hvad han måtte og ikke måtte på et eller andet tidspunkt. Det var Jack helt sikker på, og han håbede så også lige, at Razor så også valgte at følge reglerne og det.

Han sukkede over Razor da han sagde, hans tanker vist bare havde en direkte linje til hans mund. Han snakkede dog stadig lige lovlig meget. "Så du vil altså gerne have problemer?" spurgte han roligt, da Razor sagde han godt kunne lide problemer. Jack så på roligt på Razor imens. Han skulle nok prøve at lære ham at være mere opdragen end han var lige nu. Da han så bare valgte at tage sine bukser på igen, så Jack bare på ham, og sukkede kort over ham. Han sagde intet til det som Razor sagde, men rejste sig blot selv op, og gik over til Razor roligt. Han tog fat om halsen på Razor så det vil blive svære for ham at få luft nok, men ikke umuligt at få noget. Jack så lige på ham imens. "Så jeg blir altså nødt til at smide dig i et bur om natten til jeg altså kan stole på dig? Stole på du ikke blot stikker af fra mig?" sagde han med en rolig stemme, men havde stadig et fast tag om hans hals. Han hørte det som Razor sagde, og smilede blot over det. "Du skal skam nok få lov til at komme ud, men ikke alene. Det kan du godt glemme alt om endnu. Måske får du lov når jeg stoler nok på dig til det, men for nu må du nøjes med at jeg tager med." sagde han roligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx - Page 3 Empty Sv: ✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx

Indlæg af Razor Søn 24 Apr 2016 - 21:05

" Hn... " mumlede han så bare kort lidt og skævede mod Jack med et lille grin. Hvis han synes han var flabet var det hans problem, Razor selv synes ikke han var særlig flabet - så i sidste ende var det altså Jack der var en smule sart. Han bed sig lidt i læben, mest bare for ikke at komme med flere kommentare i den retning som helt sikkert ville være en direkte billet til det omtalte bur. Han havde ærlig talt ikke tænkt sig at bruge flere timer i et bur fordi han åbnede sin mund en enkelt gang for meget. Så han måtte lige anstrenge sig en smule og prøve ikke at trykke på Jacks knapper, hvis han altså havde sådan nogen.

" Ikke nødvendigvis - men det er sjovere end aldrig at have nogle problemer, du ved. Det kommer selvfølgelig an på hvilken slags problemer man ender i. Nogle problemer er selvfølgelig meget sjovere end andre. " sagde han så lidt med et enkelt nik. Der skulle dog meget til før Razor synes det var forkerte problemer, allerede på den korte tid han havde været ude havde han formået at rode sig ud i mere end rigeligt af problemer og det havde kun været forfærdelig underholdende. Jack måtte gøre hvad han kunne for at få tav på knægten her, om det lykkes ham måtte tiden vise om ikke andet kunne han vel altid bare bruge Razor til et mindre måltid også var han skaffet af vejen? Razor rynkede kort næsen lidt ved tanken, mest fordi han igen spekulerede over hvordan hans sjæls mon måtte smage. Sikkert af sand eller noget. Kedeligt. Han rettede dog hurtigt blikket mod Jack da han pludselig trådte tættere på og greb fat om halsen på Razor. Han holdt blikket mod Jacks ansigt uden at reagere specielt på det faktum at han havde en smule besvær med at kunne få vejret. Han rystede så bare kort lidt på hovedet og skævede kort lidt mod Jacks arm. " m m.. du ville ikke få så meget ud af at lukke mig inde i et bur. Kan være ligeså flabet bag tremmer - hvis ikke mere, det ville sikkert være endnu værre end hvis du lader mig være ude " sagde han så lidt med et lille grin før han rykkede lidt på sig under mandens greb.
" Heller ikke hvis kunne garantere dig at jeg ville komme tilbage? ville du så stadig ikke lade mig gå ud? jeg er god til aftaler, så længe der ikke er et tidspunkt - kan ikke klokken " sagde han så lidt og bed sig kort i læben, dog stadig med et smil om læben. Han havde ingen planer om at blive i dette hus for evigt - udenfor blev han nødt til at komme igen, han kunne slet ikke glemme hvad han havde set og hvad han ville opleve mere af - det ville være den rene tortur for sjælen at være indespærret.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
I mean, she was beheaded... That has to be stressful.
Razor
Razor
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1455
Reputation : 15
Bosted : He lives with his master Sean McGivens in a big house in Terrorville.
Evner/magibøger : Imagine a spider in human shape.

Tilbage til toppen Go down

✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx - Page 3 Empty Sv: ✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx

Indlæg af Gæst Lør 30 Apr 2016 - 17:28

Jack så roligt på Razor, og kunne godt fornemme at han havde lyst til at komme med en flabet kommentar lige nu. Dog var Jack glad for, at han ikke gjorde det. Han sukkede lidt over det Razor sagde, at nogle problemer var sjove. "Du ved godt, at det kan gå galt når man havner i problemer ikke? Og man kan ende med at fortryde det?" sagde han roligt. Han vidste ikke helt hvor meget der skulle til, før Razor vil fortryde det. Sikkert en hel del gættede han stærkt på. Men hvis Razor endte med at forvolde for mange problemer uden at adlyde, så var Razor så godt som død. Så kunne han kun bruges til mad.

Da Jack nu havde fat om Razors hals, sukkede han lidt over han ikke som sådan reagerede på det. Han hørte det han sagde, og smilede over det. "Jeg har mine metoder til at klare den slags." sagde han blot og så lige på Razor. Han vil ikke lade Razor være ude, da han ikke stolede på, om han kom tilbage igen.
Da Razor spurgte om han heller ikke måtte gå ud hvis han kunne garantere at komme tilbage igen, så Jack overvejende på ham. "Hvordan ved jeg, at du vil komme tilbage igen hvis du får lov til at gå?" spurgte han, og så lige på Razor med et undersøgende blik, for at prøve at finde ud af, om han lige nu løj over for ham. "Men du skal nok få lov til at komme ud igen når jeg ved du ikke stikker af fra mig eller noget i den retning." sagde han roligt, og slap derefter taget om Razors hals.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx - Page 3 Empty Sv: ✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx

Indlæg af Razor Lør 30 Apr 2016 - 20:22

Razor kunne kort ikke lade være med at grine før han så bare kort rystede på hovedet. " Nope, det ved jeg ingenting om. Fortryder aldrig hvad jeg gør. Spild af tid " sagde han så bare lidt og holdt blikket rettet mod Jacks ansigt før han kort bed sig en smule i læben. Razor havde aldrig rigtig fortrudt noget af hvad han havde gjort. Han kunne nogen gange ærgre sig over hvilken konsekvens hans handling havde givet ham men aldrig som så fortrudt hvad han havde gjort der havde fået ham kastet ud i mange af de situationer han var havnet i. Tværtimod var det jo bare underholdende mens det stod på. I sidste ende var der ikke mange ting der kunne afskrække ham fra at gøre hvad han havde lyst til.

" Det kan jeg næsten ikke tro " sagde han lidt med et lille smil, måske et halv flabet et af slagsen. " Du virker så blød i kanterne, hvilke metoder ville sådan en som dig dog have oppe i ærmet? " spurgte han så bare lidt og hævede kort lidt et bryn. Det var sikkert tydeligt for en hver at Razor testede Jack en smule. Han skulle jo på en eller anden måde finde ud af om Jack i sidste ende var i stand til at holde ham som slave. Razor var ikke som de fleste andre slaver, han bukkede ikke under ved slag og trusler. Sikkert fordi det han søgte i en herre var en som han mente fortjente at have magten over ham - og det var ikke alle der kunne komme i den kategori.
" Du ville finde ud af det hvis du prøvede.. du ved, det svært at bevise det hvis jeg er her for evigt " sagde han så bare lidt med et lille smil. Som det så ud lige på nuværende tidspunkt kunne Jack nok ikke stole på at Razor ville komme tilbage - men så alligevel ville det være et skridt i den rigtige retning at stole på Razor. Det var hvert fald en af de ting Razor satte meget pris på - ærlighed altså. Og det ville sikkert gøre det nemmere for ham at overbevise sig selv om at han nok i sidste ende burde vende tilbage. Men Razor kunne sikkert også godt acceptere at vente lidt med at komme ud. Så længe han ikke kom til at kede sig så var det hele godt.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
I mean, she was beheaded... That has to be stressful.
Razor
Razor
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1455
Reputation : 15
Bosted : He lives with his master Sean McGivens in a big house in Terrorville.
Evner/magibøger : Imagine a spider in human shape.

Tilbage til toppen Go down

✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx - Page 3 Empty Sv: ✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx

Indlæg af Gæst Søn 15 Maj 2016 - 0:09

Jack sukkede bare let over Razor da han fortalte han ikke fortrød noget. Han havde jo ret i, at det var spild af tid at fortryde noget. "Er der så ikke gange du så har tænkt at du skulle have gjort noget andet, eller det gør du dig sikkert heller ikke i, har jeg ret?" spurgte Jack roligt. Han ville gerne vide om Razor ikke på et tidspunkt havde tænkt på hvordan det vil være endt hvis han havde gjort nogle ting anderledes. Han var godt klar over at det kunne være sjovere og den slags hvis man var som Razor meget spontan og gjorde og sagde lige det man ville, uden først at tænke sig om. Jack spekulerede lidt på, hvor gammel Razor mon var? Det var tydeligt at han stadig var utrolig ung sådan som han opførte sig. Ung og uvidende og villegerne udforske verdenen sikkert. Jack var godt klar over, at Razor nok vil blive svær at holde i kort snor, men han vil da prøve på det. Han havde brug for en slave, og Razor virkede på en måde interassant, og Jack vil derfor gerne have ham som slave.

Han smilede over Razor da han valgte på sin vis at fornærme Jack. "Så du sys jeg virker blød? Måske er jeg blød, måske ikke. Det kunne være en maske jeg har? Hvem ved?" spurgte han roligt, og trak på skulderne. "Men hvis du er en ordentlig slave og ikke vælger at være alt for ulydig, så vil du få beløninger så som at du må komme ud af og til. Dog hvis du ikke er lydig, vil du få lov til at blive inde til jeg syntes og du får muligvis også en anden straf end det." sagde han roligt til Razor. Vidste ikke om det vil hjælpe, men hav vidste at det bedste vil være, både at give sine slaver straffe og beløninger for det de gør. Det virker for det meste bedre end hvis man kun straffer dem eller belønner dem.
Han nikkede roligt til det Razor sagde. Det vbar jo rigtigt at han ville finde ud af det ved at prøve, så han vil også prøve hvis han syntes Razor fortjente det. "ved skam godt det vil blive svært hvis jeg holdte dig her for evigt, så derfor har jeg heller ikke tænkt mig det." sagde han roligt. Han båbede blot på, at Razor vil komme tilbage igen, hvis Jack valgte at lade ham komme ud, men lige nu vil han ikke få lov. Ikke før om nogle dage nok.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum