Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Midnatsnak og blufærdighedskrænkelse //Moo EmptyOns 17 Apr 2024 - 20:41 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Midnatsnak og blufærdighedskrænkelse //Moo EmptyOns 17 Apr 2024 - 19:04 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Midnatsnak og blufærdighedskrænkelse //Moo EmptySøn 14 Apr 2024 - 8:19 af Jake

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Midnatsnak og blufærdighedskrænkelse //Moo EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Midnatsnak og blufærdighedskrænkelse //Moo EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:34 af Taliia

» Life update & other shit - Marcus
Midnatsnak og blufærdighedskrænkelse //Moo EmptyFre 12 Apr 2024 - 16:38 af Sean

» Emnesteder og meet-up (adminnyhed)
Midnatsnak og blufærdighedskrænkelse //Moo EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:40 af Sean

» Dato for næste meetup i Jylland (afstemning)
Midnatsnak og blufærdighedskrænkelse //Moo EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:23 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Midnatsnak og blufærdighedskrænkelse //Moo EmptyTors 11 Apr 2024 - 19:04 af Lenore

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Midnatsnak og blufærdighedskrænkelse //Moo Voteba13Midnatsnak og blufærdighedskrænkelse //Moo Voteba14Midnatsnak og blufærdighedskrænkelse //Moo Voteba15 
Jake
Midnatsnak og blufærdighedskrænkelse //Moo Voteba13Midnatsnak og blufærdighedskrænkelse //Moo Voteba14Midnatsnak og blufærdighedskrænkelse //Moo Voteba15 
Sasha
Midnatsnak og blufærdighedskrænkelse //Moo Voteba13Midnatsnak og blufærdighedskrænkelse //Moo Voteba14Midnatsnak og blufærdighedskrænkelse //Moo Voteba15 
Lenore
Midnatsnak og blufærdighedskrænkelse //Moo Voteba13Midnatsnak og blufærdighedskrænkelse //Moo Voteba14Midnatsnak og blufærdighedskrænkelse //Moo Voteba15 
Katrina
Midnatsnak og blufærdighedskrænkelse //Moo Voteba13Midnatsnak og blufærdighedskrænkelse //Moo Voteba14Midnatsnak og blufærdighedskrænkelse //Moo Voteba15 
Edgar
Midnatsnak og blufærdighedskrænkelse //Moo Voteba13Midnatsnak og blufærdighedskrænkelse //Moo Voteba14Midnatsnak og blufærdighedskrænkelse //Moo Voteba15 
Celenia
Midnatsnak og blufærdighedskrænkelse //Moo Voteba13Midnatsnak og blufærdighedskrænkelse //Moo Voteba14Midnatsnak og blufærdighedskrænkelse //Moo Voteba15 
Marcus
Midnatsnak og blufærdighedskrænkelse //Moo Voteba13Midnatsnak og blufærdighedskrænkelse //Moo Voteba14Midnatsnak og blufærdighedskrænkelse //Moo Voteba15 
Renata
Midnatsnak og blufærdighedskrænkelse //Moo Voteba13Midnatsnak og blufærdighedskrænkelse //Moo Voteba14Midnatsnak og blufærdighedskrænkelse //Moo Voteba15 
Taliia
Midnatsnak og blufærdighedskrænkelse //Moo Voteba13Midnatsnak og blufærdighedskrænkelse //Moo Voteba14Midnatsnak og blufærdighedskrænkelse //Moo Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164665 indlæg i 8722 emner

Midnatsnak og blufærdighedskrænkelse //Moo

Go down

Midnatsnak og blufærdighedskrænkelse //Moo Empty Midnatsnak og blufærdighedskrænkelse //Moo

Indlæg af Gæst Tors 17 Mar 2016 - 22:41

Sted: I Assorians kælder, på Caedmons værelse
Tid: Midt om natten


Caedmon var faktisk faldet i søvn tidligt den aften. Efter en udmattende træning med Assorian og en ikke så fantastisk straf for at være flabet, var han faldet i søvn det sekund han lagde sig i sengen. Han havde knap nok fået taget tøjet af. Han nåede at smide trøjen og det var det, sko havde han ikke på i forvejen. Han lå på ryggen og med armene og benene spredt ud på sengen. Hans dyne lå halvt over ham, halvt på vej udover og hans mund var let åben. Han snorkede ikke med trak vejret tung og det var tydeligt at han var i en dyb drømmeløs søvn.
Hans værelse var så roddet hans værelse nu kunne være. Alt tøj han havde hvilket betød to par underbukser, et ekstra par bukser, hans trøje og en halvødelagt vest, lå smidt ud på gulvet og i hjørnet sad hans bamse og vågede over ham.

//kort svar, men så meget kan jeg jo heller ikke lave Razz

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Midnatsnak og blufærdighedskrænkelse //Moo Empty Sv: Midnatsnak og blufærdighedskrænkelse //Moo

Indlæg af Gæst Tors 17 Mar 2016 - 22:54

Der var ikke noget værre for Moon end søvnløse nætter. Hun rendte ned af gangen med tunge trætte skridt. Hun havde skam prøvet at sove. Men så snart hun lukkede sine øjne kunne hun lige så godt åbne dem igen, for idet hun lukkede øjnene ville trætheden gå væk og hun ville føle sig frisk. Hun var iklædt en lang hvid t-shirt som har revnet i bunden. Det var en hund havde fra sit barndomshjem.
Hun traskede med lydløse skridt ind på Caedmons værelse. Hvis hun ikke kunne sove, så havde hun besluttet sig for at han slet ikke måtte! Hun så sig kort omkring og lagde hovedet lidt på skrå inden hun smilte kort. Han var vist lidt af et rodehoved. Hun sneg sig roligt over til sengens kant og kastede sig så over ham. Hun var heldigvis ikke så tung så da hun landede på ham ville han ikke ligefrem føle sig særlig mast.
Caedmon….” hviskede hun roligt og lå med hovedet på hans bryst. Hun så op på ham og prikkede ham blidt på kinden. Et blidt smil var over hendes læber og hun havde det nu lidt dårligt med at vække ham. Han så ud som om at han sov så fredfyldt og roligt. Og så kommer hun bare og vækker ham!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Midnatsnak og blufærdighedskrænkelse //Moo Empty Sv: Midnatsnak og blufærdighedskrænkelse //Moo

Indlæg af Gæst Fre 18 Mar 2016 - 8:37

Hans fredfylde søvn blev forstyrret, og han vågnede pludselig af et dunk mod sin krop. Han åbnede forskrækket øjnene op og et lille spjæt gik i gennem ham. Han trak armene til sig og skubbede sig en anelse op på albuerne, men det var lidt svært, for noget trykkede mod hans bryst. Der gik nogle sekunder, før han kunne se gennem mørket og ane noget pink. Et langt suk kom derfra fra ham og han lod sig dumpe ned at ligge igen. ”Moon… Hvad laver du?” mumlede han med en træt stemme. Han var ikke en gang frisk nok til at kunne lyde irriteret. Han lukkede øjnene let i og trak endnu vejret tungt. Det var svært at holde dem åbne. Han følte ikke rigtigt for at skælde Moon ud eller kaste hende ud af sin værelse. Hun virkede blid og rolig og den side havde han ikke set af hende før, så han ville nyde den mens den varede. Desuden var han alt for træt til at gøre noget ved hende. Så han lå blot med hende på sig, med armene ned langs siderne og hovedet let til siden og slappede fuldstændig af i sin krop. ”Sover du aldrig?” mumlede han igen.

//Kort svar igen, undskyld!!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Midnatsnak og blufærdighedskrænkelse //Moo Empty Sv: Midnatsnak og blufærdighedskrænkelse //Moo

Indlæg af Gæst Fre 18 Mar 2016 - 15:02

Moon havde et stort smil på læben da han vågnede og satte sig en anelse op, så hun kunne se hans ansigt bedre:” Undskyld…. Jeg kunne ikke sove.. i hvert fald ikke alene…” hviskede hun roligt i samme blide tone. Egentlig havde hun ikke lyst til at agere sig i nogen form for energisk måde. For det første fordi hun var meget træt og for det andet, var han nok lige så træt.
Hun lagde sig så bare ned ved siden af ham og tog armene blidt om hans ene arm som hun så puttede sig op af. Et let suk undslap hendes læber og så lidt op på ham:” Jeg håber ikke det gør noget…. Jeg er her kun for at sove…” hviskede hun for at forsikre sig om at der ikke lå nogen form for skjulte tanker bag det. Hvis hun skulle være helt ærlig brød hun sig nu heller ikke om at være nød til at sove med andre i nærheden. Men hvis hun nogen sinde ville få noget søvn i nat, var det her måden at få det på.
Jeg sover kun fordi jeg keder mig… Jeg kan gå flere dage uden at få sovet… Vi er trods alt skyggevæsener…. Søvn er ikke noget der slår os ihjel...” hun lagde ansigtet ind mod hans overarm og slappede helt af i kroppen. Hun var nu glad for at han boede her, for ellers havde hun ikke haft nogen at sove med. Der var også bare noget ved ham som gjorde hende nysgerrig. Hun kunne ikke sætte en finger på det. Var det fordi han kunne huske sit liv før han blev forvandlet og hun ikke kunne?
Eller kunne det være noget andet? Hun rystede tanken ud af hovedet og trykkede sig mere ind mod ham, han var dejlig varm:” Jeg har brug for at sove med nogen…. Så du er vel den heldige…. Eller uheldige… I den sammenhæng… Alt efter hvor godt du kan lide mig..” sagde hun lavmælt for ikke at larme og så op på ham. Hun syntes nu at det var virkelig sødt at han var så træt at han ikke engang kunne blive irriteret over hendes væremåde.

// Det okay!!!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Midnatsnak og blufærdighedskrænkelse //Moo Empty Sv: Midnatsnak og blufærdighedskrænkelse //Moo

Indlæg af Gæst Fre 18 Mar 2016 - 17:11

Selvom det ikke virkede til det lyttede Caedmon efter. Hendes stemme var det eneste der brød stilheden og det eneste der holdt ham vågen. Med lukkede øjne lød han sig opsluge af hendes stemme, og det var egentlig det eneste han rigtigt kunne fungere på. Trykket lettede sig fra ham, da hun lagde sig ved siden af ham, og man kunne nu se hvordan hans brystkasse hævede og sænkede sig. Han lod hende klemme om hendes arm, mest fordi han ikke orkede til at rykke på sig. Dengang han var slave sov de alle i samme lille rum og det var umuligt ikke at ligge op mod hinanden, men havde altid skubbet folk væk, hvis de så meget som nærmede ham mere end nødvendigt. Han havde aldrig været meget for nærkontakt. Da hun sagde, at hun kun var der for at sove, kom et lille ”Hm” fra ham og så en tilfreds lyd. Han skulle lige til at ligge sig til at sove igen, da hun gav sig til at snakke videre og midt i sin halvsøvn rynkede han let panden. Men han lyttede efter, for det ville nu være meget svinsk af ham bare at ligge sig til at sove mens hun talte, og så kunne han egentlig heller ikke sove mens hun lavede lyde ind i hans øre.
”Du ville elske at være slave,” mumlede han og selv gennem hans trætte klang var det tydeligt at han var sarkastisk, ”Der sover man aldrig alene.”
Hun havde nu lagt hovedet mod hans arm og det klemte på en ubehagelig måde. Det gad Caedmon ikke at finde sig i. Men i stedet for at trække armen til sig og rykke sig fra hende, trak han den blot til sig for at puffe til hende, så hun kunne få armen under sin nakke og kunne ligge sig ordentligt ind til ham. Han havde endnu ikke åbnet øjnene og havde hovedet vendt væk fra hende, mens han trak vejret dybt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Midnatsnak og blufærdighedskrænkelse //Moo Empty Sv: Midnatsnak og blufærdighedskrænkelse //Moo

Indlæg af Gæst Fre 18 Mar 2016 - 20:46

Hun rynkede kort på brynene da han sagde at hun ville elske at være slave. Et svagt fnys kom fra hende, selvom han havde lydt sarkastisk, var det ikke et emne hun brød sig om. Hun kom med en utilfreds lyd da han puffede til hende, men rykkede sit hoved så hans arm var under hendes hals.
Hun lagde sig på siden og lagde sin ene arm på hans bryst så hun kunne ligge mere komfortabelt. Hun bed sig kort i læben mens hun tænkte over hvad hun skulle sige. Skulle hun passe på med hvad hun sagde? Have et filter på? Hvor fjollet. Hun var en anelse opslugt af sine egne tanker så der var bare stilhed fra hende, set bort fra hendes svage vejrtrækning.
Efter lidt tid spurgte hun så:” Har du ikke undret dig over hvorfor jeg opfører mig som jeg gør?” hendes stemme var nu stadig bare stadig i en blid og rolig tone, som var lavmælt for hans skyld. Hun kneb sine øjne let sammen da det vel måtte være noget at undre sig over:” Sandheden er.. At det bare er en facade…” mumlede hun, og nogle af ordene blev lidt utydelige af det. Hun ville gerne være ærlig overfor ham og fortælle alt. Men det var svært for hende.
Og efter hun havde fortalt ham hendes hemmelighed, var hun ikke sikker på om han overhovedet brød sig om hende. Hendes tanker fik hende til at rykke sig selv en anelse væk fra ham. Brød sig om hende… Hun så op på ham og kom med et let suk.
"Hvis du vil sove, så siger du bare til… Så skal jeg nok være stille” sagde hun så og fjernede sin hånd fra hans bryst og lagde den foran sig. Hun var jo rykket lidt tilbage, så hun behøvede ikke at have sin hånd der mere. Pludseligt virkede hun bare en anelse forsigtig omkring ham, som om hun ikke ville gøre noget forkert.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Midnatsnak og blufærdighedskrænkelse //Moo Empty Sv: Midnatsnak og blufærdighedskrænkelse //Moo

Indlæg af Gæst Lør 19 Mar 2016 - 12:38

Caedmon lod hende bare putte sig ind til sig. Normalt var han ikke meget for nærkontakt, men lige nu var det egentlig ligegyldigt, for Moon ville sikkert have gjort det før eller senere alligevel, og så længe hun kunne ligge ordentligt og sove, så han også kunne få søvn, var det fint for ham, at hun lå op af ham. Da hun ikke sagde mere, gik han også ud fra at hun ville sove nu, og han slappede derfor helt af og lod trætheden falde over sig. Han blev vækket igen af Moons stemme. Hun virkede til at være klar på en dyb samtale, og det vidste Caedmon ikke om han var i stand til at gøre mens han var træt, men han lyttede dog efter. Måske havde hun en forklaring på hendes svingende humør og mærkværdige opførsel. Der gik lidt tid, før han rigtig fangede meningen bag hendes ord. Hun nåede endda at sige, at hun godt kunne være stille, men nu var han grebet af samtalen. Han kom med en dyb udånding, der kunne kaldes for et suk. I den dybe udånding sagde han, nu uden at mumle: ”Alle har en facade, Moon.”
Han vendte hovedet, så han kunne se ind i hendes gråblå øjne. ”Nogle lader sig bare opsluge af den.” Han holdt sit blik i lang tid uden at sige noget, før han valgte at se op i loftet i stedet for. Han kunne se mere, for hans øjne havde vænnet sig til mørket.
”Det er én af de få ting jeg har lært i mit liv,” sagde han lidt lavere, ”Ingen er kun én person. De fleste tre – Den som andre ser, den som få kan skue og den som aldrig bliver vist.”

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Midnatsnak og blufærdighedskrænkelse //Moo Empty Sv: Midnatsnak og blufærdighedskrænkelse //Moo

Indlæg af Gæst Lør 19 Mar 2016 - 14:53

Hun så en anelse overrasket op på ham da han nævnte det med facader. Hun kom med en tung udånding og sukkede kort, selvom hans ord gav hende en indre ro. Hun kunne nu egentlig ret godt lide at snakke med ham, selvom han virkede irriteret over hende det meste af tiden:" mnh...." var dog det eneste svar hun kunne komme med til det han sagde. Hun så også bare væk da han kiggede ind i hendes øjne og satte en hånd op foran sit ansigt:" Caedmon... har du en facade?". Hun følte at det var et lidt fjollet spørgsmål, selvfølgelig havde han det. Men alligevel ville hun høre ham sige det.
Hun lagde sig roligt en anelse mere tilrette, dog stadig på siden så hun kunne se op på ham. Hendes øjne var nysgerrige, der var så meget hun nu gerne ville vide om ham. Men man skulle vel give for at få. "Mine forældre efterlod mig i en skov, så jeg kunne ligge og dø... men jeg blev fundet af en pige der førte mig over til det nærmeste børnehjem... eller det sagde bogen de havde skrevet, om mig... bogen var det eneste bevis på at jeg findes i denne verden..." sagde hun en anelse sørgmodigt. Selvom det var hende selv der brændte den og smed asken langt væk.
Nu hvor de alligevel alligevel begge var opsat på en dybere samtale, ville hun lade ham se bag hendes facade:" Jeg husker ikke noget om min forvandling... jeg husker bare at jeg pludselig stod midt i en stue, som jeg aldrig havde set før... så jeg tog til Doomsville... og var der... jeg lærte at man hurtigt kunne komme langt med informationer på de rigtige personer..." hun åndede tungt ud og holdte en kort pause.
Så begyndte hun igen:" Da jeg mødte Assorian... tænkte jeg ikke nærmere over hvad der kunne ske... jeg så det bare som en mulighed for mig selv.. hvor egoistisk og dum jeg så end måtte have været... ville jeg gøre mine egne odds bedre... gøre mig selv brugbar... og værdigfuld... selvom det ingen betydning for mig har..." hun fjernede ikke sin hånd fra sit ansigt, da det at kigge på ham, ville gøre det langt sværre for hende.

// Skriver lige fra mobilen. Er ikke hjemme Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Midnatsnak og blufærdighedskrænkelse //Moo Empty Sv: Midnatsnak og blufærdighedskrænkelse //Moo

Indlæg af Gæst Lør 19 Mar 2016 - 16:25

Caedmon fastholdt sit blik op mod luften for da han havde sit ind i hendes øjne, var det blevet lidt for intimt. Selvom han ikke virkede til at reagere synderligt meget på hendes spørgsmål, påvirkede det ham. Han gjorde ikke andet end at nikke. Jo, han havde en facade. Som sagt før havde alle en facade. Hans facade var bare ved at blive en større del af ham end hans rigtige jeg var. Facaden der aldrig viste glæde, facaden der altid var anspændt og facaden der skubbede hans liv fra sig, så hele hans fortid ikke blev til andet end en overfladisk fortælling.
Moon begyndte at tale igen. Hendes første sætning fik ham til at vende blikket mod hende igen, men hun havde en hånd for sit ansigt. Gennem hele hendes fortælling sagde han intet men betragtede hende blot. Det var mere forståeligt at hun opførte som hun gjorde – en person, der ikke kendte til sin egen identitet, var dømt til at opføre sig specielt. Og en person med sådan en forfærdelig forhistorie var dømt til at have en facade så tyk, at de knap nok selv kunne se i gennem den. Det kendte Caedmon alt til.
Men hans facade lå ikke over ham nu. Efter hendes sidste ord tøvede han kort, før han langsomt tog sin frie hånd og blidt fjernede hendes hånd fra hendes ansigt. Han holdt endnu fast i den og gav den et enkelt glem, før han sendte hende et lille smil og så så væk fra hende igen. Endnu en gang tøvede han før han gav sig til at fortælle.
”Jeg blev slave lidt før jeg fyldte femten. Mine forældre solgte mig, så de fik råd til at købe medicin til min storesøster, ” han strammede i kæben, ”Jeg ved ikke om medicinen virkede… Jeg kom hen på en stor herregård, hvor omkring 40 andre slaver også befandt sig. Jeg var den yngste. Jeg var også den eneste der prøvede at gøre oprør. Det endte aldrig godt..”
Han pressede læberne sammen, mens han overvejede om han burde holde noget igen. Det valgte han ikke at gøre, og hans stemme var en anelse skælvende, da han fortsatte: ”En gang… En gang var jeg sammen med en slavepige inde i min herres hus. Efter en omgang tæsk var jeg for svag til at være ude i marken, så jeg skulle gøre rent med hende. For at gøre modstand væltede jeg et skab med min herres samling af glasstatuer. Pigen, Majda, hed hun, prøvede at stoppe mig, men det forstod vores herre ikke, da han kom ind og blev rasende. Han slog hende ihjel.” Hans stemme knækkede over og der gik lang tid før han kunne fortsætte.
”Mig lod han leve. Han havde vel indset, at jeg var svær at slå ihjel. Få måneder efter kom Assorian og købte mig fri, så jeg kunne blive hans lærling i stedet.”
Han færdiggjorde sin fortælling hurtigt, for han kunne mærke på sig selv, at han ikke kunne snakke mere om den. Han slap Moons hånd og lagde den på sin mave i stedet for. Hans blik forblev op i loftet, mens han ventede på hendes reaktion.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Midnatsnak og blufærdighedskrænkelse //Moo Empty Sv: Midnatsnak og blufærdighedskrænkelse //Moo

Indlæg af Gæst Lør 19 Mar 2016 - 17:43

Hun gjorde ikke modstand da han fjernede hendes hånd men af refleks drejede hendes øjne væk fra ham, lige indtil han gav hendes hånd et klem. Så kiggede hun på ham og lyttede til hans historie. Hun sagde heller ikke noget men det var tydeligt i hendes øjne at hans historie påvirkede hende. Hun klemte kort om hans hånd da han fortalte den sidste del af historien og bukkede brynene til et sørgmodigt udtryk. Hun havde ikke meget at sige.
Dog indså hun hurtigt at de begge lige havde hældt deres hjerter ud for hinanden. Hun lagde en hånd på hans kind og fik ham til at se på hende:" Jeg er glad for at Assorian fandt dig..." hviskede hun lavt, og måske med et strejf af... kærlighed? Hun slap hans kind og trak ham så hen mod sig inden hun lagde sine arme om hans ryg i et tæt kram. Det var ikke bare et normalt kram, det var tydeligt at mærke på hende at der lå meget bag det. Hun tænkte i hvert fald at han også havde brug for det.
"Tak.... fordi du lukkede mig ind.." mumlede hun blidt ind mod hans bryst.
Hun gav ikke slip på ham selvom hun stoppede med at trykke ham mod sig. Hun fandt en ro i at ligge sådan her. Mest fordi hun aldrig rigtigt havde prøvet at ligge så tæt med nogen som helst. Hun så ind mod ham selvom der ikke var noget at se. Prøvede at formulere ordene i hovedet inden hun sagde det:" Hvis.... der kommer en krig... og jeg pludselig skal vælge side...." hun bed sig kort i læben, hun ville ikke sige det på en forkert måde:" så vælger jeg den der er fri.... jeg er ikke bare en kriger der er klar til at sætte mit liv på spil... og... jeg....vil ikke dø..." hendes stemme lød usikker og skælvede svagt da det der skræmte hende allermest var tanken om døden.
Hun tænkte kort og smilede så svagt for sig selv:" hvis du ikke var en lærling, hvad ville du så lave? Hvad er din største drøm, når du endelig er fri?" Hendes stemme lød svagt munter og en anelse nysgerrig. Selvom det hun sagde før stadig påvirkede hende en anelse. Det var vel bare en forsvarsmekanisme inden i hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Midnatsnak og blufærdighedskrænkelse //Moo Empty Sv: Midnatsnak og blufærdighedskrænkelse //Moo

Indlæg af Gæst Søn 20 Mar 2016 - 21:33

Caedmon havde ventet i stilhed, mens han ventede på hendes reaktion. Hans fortid var ikke værre end hendes og egentlig følte han sig påtrængende ved at have fortalt så meget om sig selv. Sådan var det vel at lade sin facade falde.
Han vidste ikke rigtig hvad han havde forventet, men han havde ikke forventet at hun så blidt ville få ham til at se på hende. Først undgik han hendes øjne, men til sidst mødte han dem frivilligt, da hun begyndte at tale. Der var noget anderledes med hendes stemme. Noget inderligt, som han ikke havde hørt fra nogen før. Og så trak hun ham ind i et kram.
Først stivnede han fuldstændig. Det var mange år siden han var blevet krammet, og dette kom lige så meget bag på ham, som da hun kyssede ham. Men denne her gang var han ikke i tvivl om hvorvidt det betød noget for hende eller ej. Det betød meget for hende. Ligesom det betød noget for ham. Så meget forsigtigt og meget langsomt lagde han sin frie arm om hende og gengældte hendes kram. I starten rørte han hende knap nok, men så trak han hende ind til sig og hvilede sit hoved mod hendes kraveben, så hendes pinke hår kildede mod hans kind. Han svarede ikke på, hvad hun havde sagt førhen, men fokuserede mere på at holde sin vejtrækning under kontrol. Det blev til at han holdt det inde i lang tid og til sidst måtte ånde det hele ud i et suk. Hans hjerte bankede hurtigere. Han forstod ikke, hvorfor han var nervøs. Han var jo ikke i fare? Det var nok fordi han ikke var vant til at have så nærkontakt før. Og så var han egentlig også virkelig lettet over hendes positive reaktion. Det var som om en tung byrde havde lettet sig fra hans skuldre.
Moon stoppede med at trykke sig ind til ham, men han var ikke klar på at give slip. Han havde lige vænnet sig til det, og nu var det egentlig behageligt. Det ville han ikke give slip på lige med det samme. Så begyndte Moon at tale om krig igen, og der valgte han at sige én ting: ”Så lad os håbe, at der ikke kommer krig.”
Hun skiftede emne til et spørgsmål, som Caedmon aldrig havde tænkt over før. Han var blevet taget som slave lige i den alder, hvor man begyndte at finde ud af, hvad man ville være, og han havde aldrig været en person, der så længere end til næste dag. Så han var stille i lidt tid før han tøvende svarede: ”Før jeg blev slave var jeg smedelærling. Men jeg var ikke specielt god til det. Jeg er ikke så stærk. Hvad med dig?”

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Midnatsnak og blufærdighedskrænkelse //Moo Empty Sv: Midnatsnak og blufærdighedskrænkelse //Moo

Indlæg af Gæst Søn 20 Mar 2016 - 22:32

Hun havde ikke regnet med at han havde gengældt hendes kram. Eller hun havde virkelig håbet på det, så da hun mærkede hans arm om hende, blinkede hun overrasket et par gange. Hun kunne mærke sit eget hjerte banke hårdt i brystet på hende, og det fik hende til at trykke ham mere indtil sig:” Caedmon….” hviskede hun svagt og lukkede sine øjne en anelse hårdt i.
Da hun skulle til at slippe krammet, mærkede hun også at han ikke ville slippe, så hurtigt stoppede hun og trykkede ham indtil sig igen. Hun lyttede roligt til det han sagde om krigen. Det var vel det eneste at gøre. Håbe. Hun sukkede kort. Det var nemmere bare at tænke på noget andet lige nu. Hun kunne nu godt lide at ligge sådan her med ham. Det var rart. Hun kunne ikke erindre engang hvor hun havde følt sig så tryg som nu.
Hun grinte lidt, på en sød måde, da han sagde at han ikke var særlig stærk:” Mnnh… Fysisk styrke er ikke alt.. Jeg var en dæmon førhen… Så det gør mig lidt stærkere end nogen der har været et menneske..” hun åndede let ud og havde nu vænnet sig til at være tæt på ham, så hendes hjerte bankede ikke længere så hårdt, som det havde gjort. Da han spurgte ind til hende kom hun med et let suk og begyndte at ae hans ryg med sin tommelfinger.
Hun havde ikke rigtig tænkt over hvad hun ville bruge sit liv på hvis hun selv kunne vælge:” Jeg har levet i 10.000 år… Og i alle de år har jeg stadig ikke fundet ud af hvad der virkelig er mig.. Så jeg ved det ikke.. Men hvis jeg selv skulle vælge hvad jeg ville lige nu… Så ville jeg ikke ændre det..” sagde hun så i en bestemt tone og så på ham. Efter det kom hun med et lettet suk og så frem for sig.
Jeg tror jeg er begyndt at holde for meget af dig til at tænke på noget andet…” sagde hun indrømmende og bed sig kort i læben. Var hun for ligefrem? Hun tog en hånd op til hovedet og sukkede kort:” Årh, undskyld…. Det var ikke for at være påtrængende, på nogen måde…” undskyldte hun lavmælt og rystede på hovedet over sig selv. Hun turde ikke se på ham, da hun var lidt bange for hans reaktion.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Midnatsnak og blufærdighedskrænkelse //Moo Empty Sv: Midnatsnak og blufærdighedskrænkelse //Moo

Indlæg af Assorian Man 21 Mar 2016 - 20:55

Asso var vågnet op midt om natten fordi han var tørstig, Moo og Caedmon lå nedenunder og sov så han ville lige have et glas nat whiskey så kunne han sove videre igen. Han tog sin morgenkåbe på og begav så ned af trappen, han havde fået købt sig en kingsize bed så han havde massere af plads til sig selv og kun sig selv ingen andre, det nød han meget. Da han kom ned kunne han høre en små hvisken, han tænkte det sikkert bare var vinden der snakkede til ham så han gik over og tog sin whiskey og drak lidt af den, men han kunne stadig høre en hvisken og gik så over til døren der førte ned til hans lærlinge og han kunne høre Moo's lille stemme og lidt af Caedmon *jeg sværger hvis de ligger og kakker i hinanden så skal jeg fandme straffe dem* tænkte han inde i sig selv imens han drak det sidste, åbnet døren stille og roligt så de ikke hørte noget, lavede sig om til sin skyggeform så de ikke kunne høre skridt og så holdt han sig til skyggerne. Da han var udenfor Caedmon's værelse kunne han høre dem endnu *de skal kraftedme ikke være vågen endnu, jeg sagde de skulle få sovet* tænkte han inde i sig selv imens han så lavede sig så stor som han kunne i sin skyggeform og svævede så frem så de kunne se det store skyggevæsen "MOO DU HAR LIGE NØJAGTIG 5 SEKUNDER TIL AT KOMME OP AF SENGEN OG IND I DIN EGEN SENG OG DET ER SIDSTE GANG JEG TAGER JER TO I AT SNAKKE SÅ SENT!" han kunne se på Caedmon at han faktisk lå og halvsov så hans straf ville være minimal MEN Moo var i vanskeligheder, han var så rasende på hende hvad fanden lavede hun inde ved ham så sent? "begge to MØD mig i morgen klokken 12 hernede i ført jeres trænings tøj OG HVIS i ikke er det så må vi fandme håbe gud er søde mod jer" sagde han med sin dybe skyggevæsen stemme i mens han ventede på at Moo lettede sin røv og kom over i sin egen seng.

_________________
Midnatsnak og blufærdighedskrænkelse //Moo Tumblr_o1djiwCNbf1ur9766o1_500
Assorian
Assorian
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Reputation : 17
Bosted : Firewood Village - kroen: "Det brændende træ"
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

Midnatsnak og blufærdighedskrænkelse //Moo Empty Sv: Midnatsnak og blufærdighedskrænkelse //Moo

Indlæg af Gæst Tors 24 Mar 2016 - 20:16

Caedmon nød virkelig at ligge sådan med Moo. Han havde aldrig prøvet det her før og aldrig set meningen i det heller. Han havde ikke set meningen i at have kontakt med en person, hvis det ikke var en nødvendighed. Men nu, hvor han lå med armene om Moo og hendes hoved mod sit bryst og hendes tommelfinger, der gav ham en behagelig gysen ned af ryggen, ærgrede han sig over, at han ikke havde prøvet dette noget før. Men så igen – Mon ikke det var personen, han lå med, der var med til at gøre dette så godt? Han holdt sine øjne lukket og nød varmen fra Moos krop, mens han lyttede til, hvad hun sagde. Dæmon, ja, Caedmon havde mødt mange dæmoner i sit liv. Hans tidligere herre var en dæmon, vist en sjæledæmon af en slags, så vidt han huskede. Men han havde aldrig gået meget op i de forskellige racer og havde generelt mest snakket med mennesker, eller i hvert fald hvad han tænkte var mennesker. Og så havde hun levet i 10.000 år? Caedmon følte sig pludselig meget lille og uerfaren i livet. Han syntes at 18 år var længe. Moo virkede ellers yngre end ham, som en der skulle passes på, selvom hun nok var en del stærkere end ham, når det kom til stykket.
Hans tanker fløj af sted, mens Moo snakkede og fortalte om sig selv. Det var ikke det, at hun ikke var interessant, men Caedmon var træt og havde fået meget information på en nat, så alt dette rodede sig sammen i hans hoved. Men hurtigt fokuserede han på igen, da han, gennem sin tankestrøm, kunne skimme hvad hun sagde til ham. Hun holdt af ham. Han trak sig anelse væk fra hende, grebet om hende blev slappere, og så på hende med vidtåbne øjne. Han så ikke træt ud længere. Han så derimod forskrækket ud. Moo gav sig til at undskylde, mens han stadig stirrede på hende og var ved at gennemgå i sit sind hvad hun lige havde røbet for ham. Han nåede ikke en gang at svare hende, før en stor skygge gled ind i rummet. Instinktivt trak han sig væk fra Moo og fik sat sig op, klar til at springe ud af sengen hvis nødvendigt. Det var først, da skyggen talte, at han indså, hvem det var. Han var fuldstændig forfjamsket, faktisk skammede han sig næsten. Dette var ikke noget, andre skulle se. Det var en side af ham, uden facaden, som han bestemt ikke ønskede sin træner at se heller. Ingen andre end Moo. Caedmon kunne ikke gøre andet end at håbe på, at Assorian kun var kommet ind i de sidste sekunder og ikke havde nået at høre mere af samtalen.
”Assorian, jeg…” Han vidste ikke, hvad han skulle sige. Undskyld havde aldrig været noget for ham, og det faldt ham egentlig ikke ind at sige det. En løgn ville ikke hjælpe eller gøre noget bedre. Så han tav og sad blot stille, mens han ventede på den store skideballe, han sikkert snart ville få. Moo rørte han ikke længere ved.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Midnatsnak og blufærdighedskrænkelse //Moo Empty Sv: Midnatsnak og blufærdighedskrænkelse //Moo

Indlæg af Gæst Tors 24 Mar 2016 - 21:47

Moon havde ligget og set væk fra ham, stadig lidt flov over hendes egen pludselige ”kærligheds-erklæring”, dog gik der et gip i hende da hun pludselig hørte Assorian og intinktivt pressede hun sig mod Caedmon for at søge beskyttelse, dog havde han rykket sig så hun sad bare for sig selv. Hun vendte sit blik mod Assorian og satte sig en smule op i sengen:” Hmmm… Okay, farmand…” sagde hun en anelse tirrende da hun godt havde hørt fra andre hvor der var scenarier som dette hvor faren kommer ind og råber af parret. Hun fandt det ret morsomt.
Hun kløede sin hage en anelse overvejende inden hun bare vendte sig mod Caedmon og hev fat i hans skuldre inden hun plantede et blidt og kærligt kys på hans læber, som på ingen måde var ligesom deres første. Det kunne hun også selv mærke for hendes hjerte begyndte at slå en anelse hårdere idet hun rykkede sig væk fra ham:” Godnat Caedmon… Godnat Assorian..” sagde hun så bare og gik så roligt ind til sin seng.
Hun var nu glad. Det føltes som om en byrde havde blevet løftet fra hendes skuldre, selvom hun nu ikke havde fået den reaktion hun inderst inde havde håbet på fra Caedmon. Måske var kærlig ikke så sukkersødt og drømmeagtigt som hun havde håbet på. Hun havde fundet en hun ikke behøvede nogen facade foran. Hun lagde sig i sin seng og kom med en let udånding. Hun fniste roligt for sig selv og lagde sig på siden med dynen trukket godt op over sig inden hun lukkede sine øjne. Hun havde gode drømme.

--- NÆSTE MORGEN ---

Hun kunne knapt nok sove, så fyldt med energi som hun følte sig. Hun var selvfølgelig ikke ved sit stærkeste, de positive følelser drænede hende konstant, men det var et valg hun selv havde taget. Hun rejste sig hurtigt og trak t-shirten over hovedet inden hun gik over til sin kommode og fandt en stor sort uldtrøje på. Moons træningstøj bestod aldrig af noget specielt, bare hendes normale tøj. Og det eneste hun skulle kunne var at være smidig, og det var hun i det tøj hun tog på. På med et par sorte bukser og så var hun klar.
Hun løb ovenpå og igennem gangen, lidt spændt på hvad denne ”straf” nu kunne være, da hun godt vidste at Assorian havde et blødt spot for hende. Dog inden hun ville gå ned til træningsrummet, gik hun ind i køkkenet og tog et æble fra frugtskålen som hun gnaskede i sig. Hendes kat kom op på bordet og hun tyssede kort på ham da han miavede:” Shhh… Assorian ved stadig ikke at du bor her med mig, fjolle…!” og så bed hun et stykke af som hun gav til ham.
Så vendte hun sig om på sine hæle og gik roligt ned mod deres værelser igen. Hun rynkede dog brynene, da hun kunne mærke en aura og den var ikke ligefrem… En hun havde følt før. En bange aura? Caedmon?! Hun tabte æblet og løb så hurtigt ned mod laboratoriet, hvor auraen kom fra, men stoppede sig selv. Det var kun Assorian der måtte gå derind! Hun skyndte sig tilbage, slog døren op og trådte så bare ind. Hendes hænder var knyttede men hun åndede lettet ud da hendes værste frygt ikke var gået i opfyldelse. De var der ikk på træningsplasen? Der hvor de ellers havde aftalt at mødes her ved 12-tiden? Hvor var de så henne? Hun kunne mærke auraen fra laboratoiret. Var det virkelig der? Men så begyndte hun at undre sig over hvem der havde den aura? Hun lignede også bare et stort spørgsmålstegn.
// Springer bare lige frem til næste morgen, håber det ok :3


Sidst rettet af Moo Fre 25 Mar 2016 - 23:18, rettet i alt 2 gange

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Midnatsnak og blufærdighedskrænkelse //Moo Empty Sv: Midnatsnak og blufærdighedskrænkelse //Moo

Indlæg af Assorian Fre 25 Mar 2016 - 13:28

Asso kiggede på hende da hun kyssede Caedmon så svævede han over til dem forvandlet sig normalt igen tog Moo i nakken og skubbede hende ud af døren "det der så jeg ikke" sagde han til hende og kiggede hen mod Caedmon "jeg tager mig af dig i morgen" sagde han og fulgte Moo hen til hendes værelse "lad os se hvor sød du er efter i morgen" sagde han og lukkede hendes dør i. Han gik så udenfor og søgte efter en prostitueret og slog hende så ud og tog hende hjem han fandt så ud af at hun havde en datter og tog hende med hjem også. Da han kom hjem med dem bandt han moderen og datteren lå han i en skuffe.

--Næste morgen--

Asso gik nedenunder med det ondeste smil på læben og fandt så Moo og Caedmon "i to følg med mig" og han gik så med dem hen til hans laboratorium, de gik ind af døren og moderen prøvede og skrige selvom hun havde bind for munden "Caedmon din straf er, at hvis Moo prøver og løbe fra det her så SKAL du holde hende tilbage du får den minimale straf fordi du ikke havde meget med det i nat at gøre du så mere ud til at ville sove end at du ville snakke med hende og Moo dit er simpelt du skal tage kniven her og slå de her to ihjel, nu" sagde han og kiggede på begge to og lagde armene over kors nu begyndte deres træning for alvor selvom det egentlig ikke var nogen straf men de skulle igennem det før eller siden han ville dog have ventet lidt længere så de kunne være mere klar men nej når de skal ligge og kissemisse klokken lort om dagen lige før deres træning begyndte, det slipper de ikke godt fra så nu kan deres træning i at blive lærlinge ordenligt begynde.

//kort og præcist svar, håber det går!

_________________
Midnatsnak og blufærdighedskrænkelse //Moo Tumblr_o1djiwCNbf1ur9766o1_500
Assorian
Assorian
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Reputation : 17
Bosted : Firewood Village - kroen: "Det brændende træ"
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

Midnatsnak og blufærdighedskrænkelse //Moo Empty Sv: Midnatsnak og blufærdighedskrænkelse //Moo

Indlæg af Gæst Man 18 Apr 2016 - 22:34

Caedmon turde næsten ikke se på Moon i frygt for Assorians reaktion. Skyggen virkede ikke til at bekymre sig om at skade sine elever, når han lærte dem disciplin og lige nu virkede han rasende. Caedmon var nu mere bange for at han skadede Moon end at han skadede ham. Han kunne holde til det. Men han havde ikke lyst til at han skadede Moon, når det var Caedmon der burde have smidt hende ud af sit værelse til at starte med. Men så hev Moon ham hen mod hende, og han mærkede hendes læber mod sine. Ligesom den første nat gik et sug i gennem ham men denne gang var det som varme, der spredte gennem hans krop og gav ham et rus af noget, han ikke helt kunne sætte fingre på. Han nåede knap nok at reagere før hun havde trukket sig væk fra ham igen og blev kastet ud af lokalet af Assorian. Caedmon blev nødt til at rømme sig kort efter de begge var gået. Hele denne nat havde været et virvar af underlige øjeblikke. Men han havde åbnet sig op. Blot for at Assorian havde opdaget dem, set ham uden facade og nu var vidne til en af hans sårbare øjeblikke med Moon. Det var en lektie – Det endte aldrig godt at åbne sig op for andre. Caedmon lagde sig ned i sengen med et suk og lukkede øjnene, selvom han vidste, at han ingen søvn ville få den nat.
--Næste morgen—
Som Caedmon havde forventet faldt han ikke i søvn igen. Han lå vågen resten af natten, hvilket dog kun var nogle få timer, og stirrede op i loftet mens han tænkte over sin situation. Han var virkelig splittet angående Moon. Hun kunne være påtrængende og irriterende og skræmmende og forførende på samme tid. Før i nat havde han troet at hun blot skulle være en person han ville undgå, men nu var han i tvivl. Han havde følt sig tryg med hende i armene, en følelse han ikke havde haft længe. Og det var blot en af de mærkværdige følelser som hun havde vækket ham op med. Den side, hun vidste den nat, var en side som han holdt af. Men det var ikke den Moon han kendte.
Han rystede til sidst på hovedet og rejste sig op. Da han allerede havde sine bukser på, trak han sin løse langærmet trøje over hovedet og begav sig ud mod træningspladsen, nervøs for den kommende straf. Men han valgte at skjule det med en bitter attitude, noget han havde haft mange år på herregården til at lære. Moon var der allerede og lige da han så hende begyndte hans hjerte at banke hurtigere. Han havde vist ikke fået forklaret sig selv, at den nat ikke burde påvirke ham om dagen. Han valgte at se væk fra hende og stille sig med en smule afstand mellem dem.
”Godmorgen,” mumlede han men det var fremtvunget og hans blik gled på intet tidspunkt hen mod hende.  
Assorian kom lige efter og Caedmon kunne på ingen måde lide hans smil. Det mindede ham om da han gav ham den indsprøjtning, der fik ham til at opleve den værste smerte. Han sank derfor en klump, da han fulgte efter ham ind i hans laboratorium. Caedmon stivnede over synet. Foran dem sad en hjælpeløs kvinde  med bind for øjnene og stof i munden, der holdt hende fra at skrige. Han så mod Assorian for en forklaring men deres lærermester gav sig blot til at forklare hvad hans straf var. Og han brød sig ikke om sin straf. Eller Moons. Han mandede sig derfor op og knyttede næverne mens han så på Assorian med et trodsigt blik.
”Hvorfor skulle vi gøre det?” svarede han igen, ”Du har ikke noget på os. Vi tager ikke mod ordrer fra dig. Vi er dine lærlinge, men ikke dine håndlangere. Moon skal ikke slå ihjel for dig.”

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Midnatsnak og blufærdighedskrænkelse //Moo Empty Sv: Midnatsnak og blufærdighedskrænkelse //Moo

Indlæg af Gæst Ons 20 Apr 2016 - 2:13

Hun var ret glad for at se Caedmon og skulle næsten til bare at omfavne ham, men da Assorian så kom derind, lod hun være, og så opførte hun sig en anelse mere professionelt omkring det. Dog kunne hun ikke undgå at smugkigge på ham når hun kunne. Hun fulgte med Assorian, men greb Caedmons hånd så snart hun kunne, selvfølgelig i smug så hun kunne slippe så snart Assorian ville vende sig og se på dem. Dog havde hun aldrig regnet med synet der mødte dem. Hun slap Caedmons hånd og rynkede brynene uforstående mens hun bare kiggede på kvinden foran dem.

Moo dit er simpelt du skal tage kniven her og slå de her to ihjel. Simpelt? Ordene skar igennem hendes hjerne og hun følte sig svagt omtåget. Hun havde nydt at trodse Assorian mange gange, men aldrig havde hun gået imod hans ordre. Dette var dog absurd! Hun havde en regel i livet og det var at hun på ingen måde kunne være herre over en andens liv! Hun sank en klump og tog kniven som lå på bordet. Hun kiggede på den og mærkede hvordan hendes læbe dirrede mens hun ihærdigt forsøgte at finde ro i sig selv igen.
Moon stod bare og stirrede på moderen som var spændt fast, hun blev dog en anelse forvirret da han sagde to. Der var jo kun en? Hun hørte nogle bump ovre fra skuffen og gik så bare derhen og åbnede den. Et barn lå i den bundet sammen, grædende og hjælpeløst. Moon blinkede overrasket med øjnene og løftede bare barnet op i sin favn. Men Assorians dødsdom på disse to personer var næsten for meget for hende. Hun hørte Caedmons ord, men i stedet for at svare stod hun og stirrede på barnet, var fuldstændig målløs.
En tanke faldt hende dog ind, den eneste tanke der kunne drive hende til at adlyde. Han ville nægte hende at se Caedmon. Hun vendte blikket tilbage mod dem, hendes øjne var fyldt med sorg, splittet om hvad hun skulle gøre? Give op en del af sig selv, så hun kunne blive med Caedmon, blive hos Assorian? Hun så ham trods alt som den far hun aldrig havde fået, men var dette ikke for meget at forlange? Hendes blik faldt ned på deres fødder og hvis man kiggede nærmere på hendes ansigt begyndte revner at bevæge sig ned af hendes kinder. Hun kunne ikke græde, og når hun forsøgte ville dette ske.
Hendes kinder begyndte at brænde og da hun lukkede sine øjne i, løb en dråbe blod ned af hendes kind. Hun trykkede barnet indtil sig, åbnede øjnene for at se på det. Hun så bare en skræmt lille pige. Noget hun selv havde været, dengang hun blev kastet ud i verdenen efter sin forvandling. Hun rakte roligt ud efter kniven og lod den ligge ved siden af sig mens hun så på barnet. Med sin hånd aede hun dets kind og begyndte at nynne. Moons gode væsen fik hurtigt pigen til at slappe af, og overvældet af stress fik også hendes øjne til at glide i.
Hun rettede så blikket op mod Caedmon og havde et trist udtryk inden hun fik fremtvunget ordene:” Jeg er nød til at gøre det… Det var min egen skyld, og dette er min straf..” hun sank en klump og kiggede så ned på barnet der var faldet i søvn. Hun løftede kniven op i sin hånd velvidende at hun aldrig ville kunne tilgive sig selv igen. En anden tanke faldt hende også ind. Hvis hun ikke gjorde det, hvad ville Assorian så gøre ved dem? Ville hun i sidste ende ikke bare gøre deres uundgåelige død nemmere?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Midnatsnak og blufærdighedskrænkelse //Moo Empty Sv: Midnatsnak og blufærdighedskrænkelse //Moo

Indlæg af Assorian Man 25 Apr 2016 - 19:40

Asso kiggede på dem imens de snakkede og kløede sig i håret, det mørkebrune lange hår som bare så helt sort ud i hans labratiorum fordi der var intet lys, men så da Caedmon begyndte og plapre løs så kiggede han på ham med et ret så surt blik "okay.. ja i er mine lærlinge, men jeg kan sige dig en ting hvis I ikke lærer og slå ihjel så kan jeg ikke bruge jer da JEG skal have nogen lærlinge der vil følge det jeg siger uden at tøve og VISE mig at de kan lytte" han gik så tæt på ham og tog ham så i skulderen og trak ham med ud for døren med det samme og hviskede så stille som muligt så Moo ikke kunne høre dem "hør her jeg har en kvindelig skyggevæsen inde i rummet hun gemmer sig i skabet og skaber en illusion hvor der er et barn og en kvinde kniven du ser er også en illusion og det er blodet der kommer også, kvinden er en af mine.. well one night stands og nej.. hun brugte IKKE en illusion der, vi fik så et forhold og blev gode venner derfra og har så ikke knaldet efter det og nu følger du med en og hvis du bare prøver og advare Moo så får du sparket med det samme håber det er forstået  " sagde han og gik med ham ind igen for at se om Moo kunne gøre det.

_________________
Midnatsnak og blufærdighedskrænkelse //Moo Tumblr_o1djiwCNbf1ur9766o1_500
Assorian
Assorian
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Reputation : 17
Bosted : Firewood Village - kroen: "Det brændende træ"
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

Midnatsnak og blufærdighedskrænkelse //Moo Empty Sv: Midnatsnak og blufærdighedskrænkelse //Moo

Indlæg af Gæst Ons 27 Apr 2016 - 21:25

Caedmon havde lyst til at falde ned igen og lægge sine arme om Moon, for han kunne tydeligt mærke på hende, at hun var i et dilemma. Han forstod dog ikke, hvorfor hun ikke sagde nej. Han ville aldrig slå ihjel for andre og især ikke i denne syge form for afstraffelse. Det var kvalmende at tænke på, at Assorian havde anskaffet sig disse personer blot for at straffe Moon fordi hun var for sent oppe om natten. Hvorfor skulle uskyldige mennesker også straffes for det? Men nej, Moon sagde, at hun var nødt til at gøre det. Caedmon mente ikke, at hun var nødt til at gøre noget.  Hvad han vidste om hende, havde hun ingen grund til at følge Assorians ordrer. Han havde intet på hende. Og alligevel lod hun ham knuse hende. Som om det var hendes eneste valg. Men det var et valgt, som Caedmon måtte acceptere.
”Moon…” fik han dog sagt med en anelse overraskelse og usikkerhed i stemmen. Men han så ikke på hende. Han fastholdt sit blik mod Assorian. Det havde han lært af sine år som slave – den bedste måde at provokere på og vise styrke var ikke at vige med blikket eller se væk. Så hans lyse øjne borrede sig mod Assorian og til sidst måtte det have virket for hans lærermester trak ham ud for døren. Caedmon fulgte modvilligt med men gjorde det dog i håb om at Assorian ville fortælle noget der kunne få ham til at lade Moon slippe for sin straf. Men det var det ikke. Han gav sig til at forklare om hvordan alt dette bare er en illusion. Caedmon vidste ikke, om det var en bedre eller dårligere ting. Moon blev ikke nødt til at slå rigtigt ihjel men at bilde hende ind, at hun skulle slå nogen ihjel og så bagefter vende det hele på hovedet? Ingen ville få det nemt efter det. ”Du er syg,” spyttede han ud. Og så kom Assorian også lidt for meget ind på sit personlige liv, og det var ikke noget, som skyggevæsen-lærlingen havde lyst til at høre om i denne situation. Så han rynkede blot panden og så på ham med et blik af foragt "Lad os gå ind til hende igen. Jeg vil ikke have, at hun er alene med dem derinde.".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Midnatsnak og blufærdighedskrænkelse //Moo Empty Sv: Midnatsnak og blufærdighedskrænkelse //Moo

Indlæg af Gæst Tors 28 Apr 2016 - 23:39

Så opslugt af sine egne tanker, opdagede hun ikke engang at de forlod rummet. Hun sad bare og vuggede med barnet i sine arme, velovervejende om hun virkelig skulle gøre det. Hun anede ikke at det blot var en illusion. Men hun ville heller aldrig kunne få det at vide. Det at slå noget ihjel, bryde en del af sig selv, blot for at få at vide at det bare var en illusion? Det ville ødelægge hende. Hun ville ikke kunne ane hvad der var virkeligt og hvad der var en illusion. Hun snøftede kort og tørrede noget blod af sin kind inden hun tog en dyb indånding. Hun var nød til at mande sig op.
Hendes blik var sløret og hun vidste ærlig talt ikke hvad hun skulle gøre af sig selv mere. Barnet lå roligt i hendes arme og sov, hvilket nok var for det bedste. Hun fumlede efter kniven på gulvet, og da hun ikke kunne se så godt, endte hun faktisk med at gribe hårdt fat om klingen, den skar sig let igennem den tynde hud på hendes håndflader. Hun klemte hårdere om den, blot for at mærke noget, om det så skulle være smerte. Men der var ingen smerte. Hvorfor?
Moon vidste at der ikke var nogen vej tilbage. Hun gjorde det heller ikke for sin egen skyld. Hun ville bare ikke have at der skete Caedmon noget. Ikke på grund af hende. Uden at hun selv havde givet lov, kravlede en af hendes stråler ud gennem hendes skulder blade og greb hendes hånd med kniven. Den klemte kort om hendes håndled så hun slap kniven. Hun lænede sig tilbage mod væggen og så ned på det stakkels barn:” Du har slet ikke fortjent noget af det her… overhovedet ikke…” hviskede hun til det, kyssede dets pande inden hun pressede sig helt op af væggen, og lod strålen gøre sit arbejde. Hendes udtryk var fyldt med sorg. Hun kunne ikke føle den glæde som hun altid gjorde. Ville hun være den samme efter det her?
Hun rynkede brynene. Hun var ellers sikker på at hendes stråle havde grebet barnet mens hendes øjne var lukket og kvalt det. Men der kom ingen lyde, ingen reaktion. Hun åbnede sine øjne og så ned på barnet. Strålen kørte gennem barnet, som var det vand. Moon kunne ikke forstå det. Hendes blik lysnede. Men ikke af glæde. Mere af vrede.

Det var en illusion. Et fupnummer sat op af Assorian, så hun kunne tro at hun havde myrdet et barn. Hun rejste sig bare, knyttede sine hænder,  mens hun mærkede vreden bluse op. Hun havde været sårbar. Hun havde vist Assorian at hun var sårbar. Hun følte sig forrådt af den mand der mente at hun var som en datter. Og for hvad? At hun var forelsket? Hun så sig let om. Lod strålen glide hen over kvinden som var bundet til stolen. Der var ingen reaktion.
Der måtte være nogen som styrede det. Moon gik hen til Assorians skrivebord og åbnede alle skuffer, rodede dem igennem efter et våben. Hun fandt til sidst en brevåbner. Ikke særlig skarp. Men ægte. Hendes stråle bevægede sig ubevidst gennem et skab ved siden af bordet og ramte noget. En kvindestemme lød inden i skabet. Hun rettede sig op og klemte let om brevåbnerens skaft. En illusion. Hun nærmede sig skabet og greb forsigtigt håndtaget, bag denne dør stod den person der havde hjulpet Assorian med at narre hende.
Idet hun flåede skabets dør op og hendes øjne mødte kvindens, var hun ikke sikker på hvad hun skulle gøre. Ville Assorian havde at hun skulle dræbe? Fint!
Lad os give ham hvad han vil have…” sagde hun lavt og kom med et lettere dystert smil inden hun greb kvindens hals og trak hende ud af skabet. Hun vidste godt selv at det ikke var hende der havde kontrol mere. Nej, det var hendes skyggevæsen der havde ridset sig gennem facaden og taget føringen. Hun havde ellers prøvet, så hårdt på at bevare sit gamle jeg, til det punkt at hun endda havde narret sig selv.
Hvis Assorian og Caedmon var kommet ind på dette tidspunkt, ville de nå at se Moon idet hun stak brevåbneren i brystet på kvinden. Moon var ikke den fødte dræber. Det var blot begynderheld at hun havde fået ramt kvindens hjerte, som fik blodet til at flosse ud. Moon havde stadig fat i kvinden som kroppen blev svagere og sank ned. Hun slap hende først idet kvinden faldt helt sammen.
Moon så ikke op, stod blot og betragtede kvinden som hun hostede og kæmpede for at stoppe forblødningen. Hun rettede så blikket mod tilskuerne, hvis man troede at det var slemt før, ville man blive skræmt over den ekstreme tomhed der var at finde i hendes øjne, indtil de lukkede i og hun faldt til jorden. Al den stress og vrede var steget hende til hovedet.

// Oh my god, I'm so sorry. Kreativt boost xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Midnatsnak og blufærdighedskrænkelse //Moo Empty Sv: Midnatsnak og blufærdighedskrænkelse //Moo

Indlæg af Assorian Søn 1 Maj 2016 - 21:33

Det hele vendte sig lige fordi Asso havde en plan men den fik Moo forskruet med det samme, ja nu fik Asso det han ville have nemlig død dog midlertidigt da Neylah ikke kan dø med et knivstik da hun bare skal have blod igen fra et skyggevæsen, but still. Asso kunne mærke gnisten i ham som fik tændt hans blod og hans ansigtsudtryk blev bare surt. Han skubbede Caedmon fra sig med det samme og løb hen til Neylah og tjekkede om hun er okay, han ruskede lidt i hende såret var ikke dybt så han fik standset blod og løb med det samme ud til sofaen og fik tilkaldt et skyggevæsen som lagde et drop for at blodtransfusioner sig eget blod til Neylah da det var gjort kom han tilbage for at se til Moo. Da han så hende ligge på gulvet stod han bare i nogle minutter og kiggede på hende den ene del af ham, den faderlige, havde lyst til at tage hende op med det samme og holde hende tæt meeen den anden af ham hans rigtige jeg vandt så han stod bare og var sur på hende *din forpulet unge, du skal bare forskrue alt..* tænkte han inde i sig selv.
Han endte så med at tage hende op og løftede hende op i sin seng og lagde hende der og gav hende et kys på panden, hvilket han så fortrød efter, både med kysset men hvorfor han lige lagde hende i hans king size bed der var den største og blødeste seng der var på markedet lige nu, men alligevel lod han hende ligge der og gik efter Caedmon. Da han så finder ham "okay jeg har lagt hende op i min seng, det her kommer til at tage på hende men still I skal lære og dræbe, ikke fordi i skal lære og være mine egen personlige snigemordere, nej" han tog så Caedmon med ud i køkkenet og tog så sin flaske whiskey frem og hældte det op i to shot glas og drak sit "hvor kom jeg fra.. når ja.. NEJ! jeg er ikke ude på at træne jer så i kan slå ihjel for mig, jeg træner jer fordi jeg synes i har potentiale til at være nogen stærke skyggevæsener og derfor har jeg valgt jer to.. og så lige en anden ting" han tog en dyb indånding "jeg har set hvor glad Moon er for dig og derfor.." han tog en dyb indånding igen fordi det han vil sige nu.. er RIGTIG svært for ham eller ikke for ham.. men hans faderlige ham "jeg skulle ikke have straffet jer fordi i lå sammen den nat.. det var.. dumt det er bare.. ja nu får du det af vide og lov mig du husker det, jeg ser Moo som min egen lille datter, en datter jeg faktisk elsker og vil passe på.. jeg er bare så dårlig til at vise hende det og derfor reageret jeg som jeg gjorde" han satte så sit glas og gik helt hen til Caedmon "og lige en anden ting min fine lærling.. kommer det her ud til nogen, det jeg lige har fortalt dig så kan du betragte dig selv som alene igen og så vil jeg højst sandsynligt få dig torturret, okay? med det på plads så vil jeg sige tak til dig, fordi du gør Moo glad" sagde han og klappede ham på skulderen og gav ham et lille venligt smil for at vise ham at det ikke "helt" var en trussel men mere.. at han skal vide hvad Moo er for ham og hvad der sker hvis man fortæller hemmeligheder ud til nogen som helst.

//værsgo.. I får nu det længste svar fra mig som jeg har givet til nogen..

_________________
Midnatsnak og blufærdighedskrænkelse //Moo Tumblr_o1djiwCNbf1ur9766o1_500
Assorian
Assorian
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Reputation : 17
Bosted : Firewood Village - kroen: "Det brændende træ"
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

Midnatsnak og blufærdighedskrænkelse //Moo Empty Sv: Midnatsnak og blufærdighedskrænkelse //Moo

Indlæg af Gæst Søn 2 Okt 2016 - 19:23

// Emnets slutning er blevet aftalt og emnet er afsluttet Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Midnatsnak og blufærdighedskrænkelse //Moo Empty Sv: Midnatsnak og blufærdighedskrænkelse //Moo

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum