Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
AU stories: Teselskab  EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
AU stories: Teselskab  EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
AU stories: Teselskab  EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
AU stories: Teselskab  EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
AU stories: Teselskab  EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
AU stories: Teselskab  EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
AU stories: Teselskab  EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
AU stories: Teselskab  EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
AU stories: Teselskab  EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
AU stories: Teselskab  Voteba13AU stories: Teselskab  Voteba14AU stories: Teselskab  Voteba15 
Lori
AU stories: Teselskab  Voteba13AU stories: Teselskab  Voteba14AU stories: Teselskab  Voteba15 
Lenore
AU stories: Teselskab  Voteba13AU stories: Teselskab  Voteba14AU stories: Teselskab  Voteba15 
Celenia
AU stories: Teselskab  Voteba13AU stories: Teselskab  Voteba14AU stories: Teselskab  Voteba15 
Genevira
AU stories: Teselskab  Voteba13AU stories: Teselskab  Voteba14AU stories: Teselskab  Voteba15 
Renata
AU stories: Teselskab  Voteba13AU stories: Teselskab  Voteba14AU stories: Teselskab  Voteba15 
Jake
AU stories: Teselskab  Voteba13AU stories: Teselskab  Voteba14AU stories: Teselskab  Voteba15 
Madelena Gray
AU stories: Teselskab  Voteba13AU stories: Teselskab  Voteba14AU stories: Teselskab  Voteba15 
Katrina
AU stories: Teselskab  Voteba13AU stories: Teselskab  Voteba14AU stories: Teselskab  Voteba15 
Sasha
AU stories: Teselskab  Voteba13AU stories: Teselskab  Voteba14AU stories: Teselskab  Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

AU stories: Teselskab

Go down

AU stories: Teselskab  Empty AU stories: Teselskab

Indlæg af Gæst Man 21 Mar 2016 - 21:07

Alisons hyggehistorier

Alitheia havde inviteret til teselskab. Hun havde dækket fint bord og sad nu som et lille barn og ventede på sine gæster. Alitheia havde sørget for at alle ville ankomme i formelt tøj. Hun havde lagt en masse planer for aftenen. Den første gæst kom indenfor. Daron tog Alitheias hånd og kyssede den blidt inden han satte sig. Lidt senere kunne man se en hestevogn udenfor, hvor de nyforlovede par Sean og Assorian trådte ud. Sean havde sin høje hat på, og Assorian sine solbriller. De trådte indenfor, og hilste på værtinden inden de satte sig ved bordet også. Sean så dog en anelse misfornøjet ud. Han lænede sig let over til Alitheia.
"Du nævnte intet om, at Daron skulle deltage." Hviskede han, dog trak Assorian hurtigt tilbage. Han blev så hurtigt jaloux.
Daron gav et snøft fra sig og tog en kage.
Alitheia klappede to gange i sine hænder og tjenestepiger kom ind. De serverede kage og skænkede te op til gæsterne.
"Vi er samlet her i dag. For at ære Assorian og Sean i deres kommende ægteskab." Sagde Alitheia og rejste sig op for at udbringe en skål. "Lillebror, jeg er så glad på jeres vegne." Tilføjede Alitheia til Assorian. Han kiggede lidt flovt ned, men tog så en tår af sin te.

Så kom Caedmon ind af døren og trak Assorian med ind i et rum. Alitheia var derinde få sekunder efter.
"Så er det tid Assorian!" Sagde Caedmon og de i førte Assorian i en stor flot brudekjole.
"Jeg ligner jo en rigtig prinsesse!" Sagde Assorian begejstret.

Imellem tiden havde Daron fået Sean op til det alter, som Alitheia havde bygget. På stolene sad alle hendes bamser, og stirrede på Sean. Sean var begyndt at svede og føle sig utilpas - men da han så Assorian forsvandt alle hans bekymringer, og han lyste op af glæde.
Alitheia førte Assorian op til alteret, hvor Daron stod for at vie Sean og Assorian. Sean og Assorian sagde begge ja og de sluttede festen af med massevis af kage.

Pludselig kom der to personer ind hånd i hånd. Det var Josette og Ramsay, dækket til i blod.
"Ej sig ikke vi kom forsent til festen?" Sukkede Josette og kiggede over på Ramsay. Han himlede med øjnene.
"Kæreste, jeg sagde jo, at vi ikke skulle være stoppet op." Ramsay rystede kort på hovedet. Men Josette vendte blot blikket over imod ham. "Jamen, du sagde vi havde tid til at stoppe op?" Sagde Josette til sit forsvar. Ramsay lagde en arm omkring hende.
"Det havde vi også... men en af os to, kan godt lide at give sig god tid." Alitheia fløj op og gik med hurtige skridt hen til dem.
"Hvor vover i at komme sådan påklædt til min brors bryllup!" Udbrød hun i vrede. "Jeg vil ikke se jer her. Smut med jer... i små grissebasser!"
Josette og Ramsay kiggede på hinanden, hvorefter de løftede på skuldrene og gik deres vej. Dog da de kom udenfor satte de sig til at græde.

"Nå hvem vil have mere kage?" Spurgte Alitheia og fik et smil på læben.
"MIG. MIG MIG!" Råbte Daron og kravlede op over bordet for at komme hurtigt hen til Alitheia. Nu stod han foran hende med tøjet dækket til af kaffepletter og kagekrummer.
"UD!" Råbte Alitheia frustreret og sendte også Daron udenfor.
"Søs.. ro" Mere nåede Assorian ikke at sige før, at Alitheia også taget ham i kraven og smidt ham ud på alle fire.
Så satte hun sig hen til den bange Sean, som næsten ikke vidte, hvad han skulle gøre af sig selv.
"Så er det vidst bare dig og mig... smukke fyr." Sagde Alitheia til Sean og sendte ham et blink med det ene øje. Sean kiggede hurtigt ned på sit ur og sank en klump.
"Det var rigtig hyggeligt, men jeg bliver nød til at gå." Sagde han, og rejste sig op. Inden han gik tog han faddet med kage og gik ud af døren. Da han kom ud blev han overfaldet af alle de andre som spiste hans kage.

Caedmon sad tilbage inde i et rum, men endte med at gifte sig med Alitheia foran alle de dejlige bamser.. og de levede lykkeligt med en masse te og kage - til deres dages ende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum