Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
En meget vigtig besked (Adminnyhed) EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
En meget vigtig besked (Adminnyhed) EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
En meget vigtig besked (Adminnyhed) EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
En meget vigtig besked (Adminnyhed) EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
En meget vigtig besked (Adminnyhed) EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
En meget vigtig besked (Adminnyhed) EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
En meget vigtig besked (Adminnyhed) EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
En meget vigtig besked (Adminnyhed) EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
En meget vigtig besked (Adminnyhed) EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
En meget vigtig besked (Adminnyhed) Voteba13En meget vigtig besked (Adminnyhed) Voteba14En meget vigtig besked (Adminnyhed) Voteba15 
Lori
En meget vigtig besked (Adminnyhed) Voteba13En meget vigtig besked (Adminnyhed) Voteba14En meget vigtig besked (Adminnyhed) Voteba15 
Lenore
En meget vigtig besked (Adminnyhed) Voteba13En meget vigtig besked (Adminnyhed) Voteba14En meget vigtig besked (Adminnyhed) Voteba15 
Genevira
En meget vigtig besked (Adminnyhed) Voteba13En meget vigtig besked (Adminnyhed) Voteba14En meget vigtig besked (Adminnyhed) Voteba15 
Celenia
En meget vigtig besked (Adminnyhed) Voteba13En meget vigtig besked (Adminnyhed) Voteba14En meget vigtig besked (Adminnyhed) Voteba15 
Renata
En meget vigtig besked (Adminnyhed) Voteba13En meget vigtig besked (Adminnyhed) Voteba14En meget vigtig besked (Adminnyhed) Voteba15 
Jake
En meget vigtig besked (Adminnyhed) Voteba13En meget vigtig besked (Adminnyhed) Voteba14En meget vigtig besked (Adminnyhed) Voteba15 
Sasha
En meget vigtig besked (Adminnyhed) Voteba13En meget vigtig besked (Adminnyhed) Voteba14En meget vigtig besked (Adminnyhed) Voteba15 
Abigail
En meget vigtig besked (Adminnyhed) Voteba13En meget vigtig besked (Adminnyhed) Voteba14En meget vigtig besked (Adminnyhed) Voteba15 
Elizabeth
En meget vigtig besked (Adminnyhed) Voteba13En meget vigtig besked (Adminnyhed) Voteba14En meget vigtig besked (Adminnyhed) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

En meget vigtig besked (Adminnyhed)

5 deltagere

Go down

En meget vigtig besked (Adminnyhed) Empty En meget vigtig besked (Adminnyhed)

Indlæg af Sean Søn 3 Apr 2016 - 18:01

Hejsa kære brugere på UW!

I dag er ellers en skøn søndag. Foråret er på vej, vejret er mildere og haverne mere og mere grønne! Morgnerne bliver lysere og måske sidder flere af os og er helt rastløse over de første solstrejf - venter bare på det bliver varmere og rigtig sommer!

Derfor er jeg ked af at måtte forstyrre jeres dejlige søndag med en meget vigtig besked. Desværre er der ingen vej udenom - Vi, jeres admins, er ganske forvirret, overraskede og personligt blev jeg også lidt ked af det.
I dag modtog jeg en alvorlig besked om at vi simpelthen ikke lytter nok til jer. At I slet ikke tør fortælle os, hvis I ønsker noget anderledes eller er utilfredse med tingenes tilstand. Og ikke nok med det, at vi simpelthen er gået for langt med vores kontrol af folks profiler og evner.

Det har sat os lidt i en tænketank. Vi sidder netop nu og overvejer vores måder at gøre tingene, om noget faktisk er for meget eller om noget af det måske er blevet misforstået. Personligt er det også slået mig at I, brugerne, sjældent kommenterer vores admin-nyheder længere - hverken på godt eller ondt! Og det er brand ærgerligt, da det ofte var vores bedste måde at se om tingene blev godt eller dårligt modtaget.

Generelt har vi jo haft en fornemmelse af at tingene gik godt!
Vi har en facebook-gruppe, vi har en aktiv skype-gruppen og ikke mindst en aktiv chat. Vi kan se folk er aktive med deres spil og vi har en evig, skøn strøm af nye brugere. Vores fornemmelse af tingene, var at alt gik skøøønt! Og derfor er vi rigtig nok overraskede.
Derfor er vi ret foruroligede.

Jeres mening TÆLLER!
Vi blev ret hurtigt enige om at sende jer denne officielle meddelelse og gøre det eneste vi faktisk kan gøre: Bede om jeres meninger, på både godt og ondt.
Vi har fået besked om at folk ikke tør give deres meninger, fordi Alitheia og jeg bestemmer det hele, at vores meninger er de eneste vigtige og at folk aldrig bliver hørt. Det mener vi er nogle virkelig ærgerlige meninger - Især fordi, efter jeg havde holdt en lille pause og blev admin igen, blev hele admin-teamet enige om nogle værdier vi ønskede at opretholde. En af dem har ALTID været at brugernes meninger altid ville betyde mest og siden i større grad skal være styret af hvad flertallet ønsker. Og vi har ofte ført afstemninger i håb om at få netop JERES meninger om et en ting vi har overvejet.
Derfor kan jeg heller ikke understrege vigtigheden af hvor gerne vi vil have jeres meninger!
Meninger om alt! Meninger om alt fra farverne på siden, til profil-skabelsen, til os og om hvordan I opfatter vores måde at udføre jobbet som admins på.
Vi mener at den eneste måde at blive bedre eller forbedre tingenes tilstand, er hvis vi hører om tingene. Igen, både godt og ondt! Vi kan tåle det og vi ønsker det. Mere end noget andet!

Jeg kan ikke snakke for os alle, men jeg ved jeg personligt godt kan love at modtage jeres meninger uden at svare igen. Pointen er ikke hvad vi vil svare, hvordan vi vil forklare os eller forsvare os - pointen er at lokke jeres meninger frem. Især når vi nu igen får at vide i ikke tør!
Det kan være her i tråden eller privat til os. Hvad end der gør jer trygge. Smile


Profilskemaer og evnerne:
Vi har slået fast at vi ønsker jeres meninger.
Men da vi blev direkte angrebet på hvordan vi har gjort tingene med folks profiler og evner, mente vi det var på sin ret at prøve at forklare jer hvorfor vi gør som vi gør og hvad vores tanker bag det er.
Vi er kun mennesker - og vi er ikke overmennesker. Vi er blot helt almindelige personer, der har valgt at styre siden, så den ikke ender i kaos. Derfor vil jeg heller ikke sige vores tanker er fejlfrie - langt fra!
Uanset hvad, har vi faktisk gjort flere ting som et forsøg, for at se hvad brugerne ville sige - og når folk intet siger, tager vi det som om folk er tilfredse nok. Andre ting tager vi til afstemning. Og atter andre vælger vi faktisk selv - Men det er beslutninger der sagtens kan gøres om, hvis brugerne ønsker det.

Tag nu profilen. Folk var uenige, da det blev indført og nu har alle haft en chance for at vænne sig til det.
Uanset hvilken side man kommer ind på, kan der være forskellige måder at gøre det på eller forskellige regler. Men der er faktisk mange sider der har regler om at ens karakter skal være beskrevet og godkendt, før man må spille. De bruger ofte profilskemaer, hvor vi blot bruger selve profilen i stedet.
Ikke beskrevet fast, men nok til at give et indtryk af karakteren - tingene kan jo ændre sig, når man først får begyndt sit spil.
Vi er interesserede i folks baggrundshistorie, om folk har valgt en race og om deres evnerne er inden for rammerne - altså ikke for stærke. Kort sagt leder vi efter to ting:

- Om folk har forstået hvilken tid vi spiller i. Det er ingen hemmelighed at folk både har været og stadig kan være forvirret over vi er i en middelalder/renæssance verden, med nok lidt bedre teknologi end vi bør have. Derfor ønsker vi at guide folk allerede fra de kommer. Vi kan læse på deres profiler om de har en fornemmelse af hvilken tid de er i - og kan derfor allerede der skrive til dem og hjælpe dem, hvis de er forvirrede eller misforstået konceptet. Kort sagt: Vi ønsker at hjælpe.
Derfor slår vi også ned på detaljer om solbriller, maskingeværer eller jeans - for de hører tidsmæssigt ikke til her og vores frygt er nogen læser det og bliver yderligere forvirret over hvad vi har og ikke har. Nogen mener måske det er for i detaljen - men håbet var faktisk blot at afhjælpe det.

- Om folk er for stærke. Dette er især rettet mod evnen. Jeg vil ikke afslå fra vi kan virke lidt strenge - måske lige frem krydse en grænse for hvilke detaljer vi burde gå op i. Men vi ønsker at se præcis hvad folk kan. Hvis folk kan kontrollere ild - hvad kan de så egentlig? Og har evnen nogle begrænsninger/svagheder, så de ikke bare kan gå og slå folk ihjel hele tiden?
Det er de ting vi har været interesseret i. Alle ved vi ikke må slå brugere ihjel uden tilladelse - men der er ikke regler for NPC'er, alligevel ved vi at man ikke bare kan slå alle NPC'er ihjel, uden det har effekt på hele spil-verdenen. Derfor ønsker vi at få en fornemmelse af hvor folk er og hvis de endelig har en vild evne, så huske dem på at skrive til os, hvis de drømmer om at brænde en by ned eller lave masse-mord.
Men som alt andet, vil vi gerne vide hvis vi skal slække lidt mere på det og lade det være mere tilfældigt og simpelt?

Endelig er der profilens opbygning.
Nogle folk hader det - andre elsker det. At vi har en boks til hver ting. Historien, personligheden, liren....
Vi har valgt at lade det blive. Det gør det nemt for os, når vi godkender profiler - og folk har stadig lov til at samle det hele i en stor profil nederst, hvis de vil.


Det var faktisk alt jeg havde at skrive...
Det blev lidt langt og det beklager jeg. Samtidig er det så vigtigt, at jeg håber I kan bære over med det. At I når hele vejen igennem og ender med en lyst til at fortælle os jeres tanker.
Ja, det er jo ligefør jeg vil sige vi beder jeg om dem, tigger om dem. Vi kan ikke ændre noget, gøre noget anderledes, gøre noget bedre, uden jeres meninger. De er så vigtige!

På forhånd tak. For jeres tid og forhåbentlig for jeres meninger.

Venlige hilsner
- Sean
På vegne af adminteamet

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10211
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

En meget vigtig besked (Adminnyhed) Empty Sv: En meget vigtig besked (Adminnyhed)

Indlæg af Assorian Søn 3 Apr 2016 - 18:35

Altså hvis folket herpå siden synes, at der er noget de ikke er tilfredse med.. så er det ligesom en grund til, at "admins" ER admins. Fordi de er til for at lytte til hvad man har og sige og hvis man har noget kritik så tager de selvfølgelig imod det men igen jeg husker da jeg var ny på siden der synes jeg det var såååååååååå irriterende med at få min karakter godkendt og, at I var meget striks med det MEN det var fordi men var ny og jeg efter personlig erfaring ALDRIG havde været på sådan et rollespilsside før og derfor skulle man lige vænne sig til, at man ikke lige kan gå rundt og lege Superman og være stærkere end alle andre, min pointe er, at man som ny og ikke kender til det her så synes man at det er meget svært og finde det helt rigtige til sin evne som ikke gør den for stærk eller for svag, nej, det får man af erfaring jeg tror nogen brugere bliver sur over, at de ikke kan finde ud af at gøre deres evne "neutral" hvis man kan sige det sådan og derfor bliver de sure og klager til andre og igen så kan man jo uden problemer få hjælp af Admins, Moderatoren, andre brugere på siden(Assorian er altid klar på at hjælpe), igen det er bare et spørgsmål og spørge om hjælp i stedet for og klage..
Det var såmænd bare lige det jeg havde og sige Smile

_________________
En meget vigtig besked (Adminnyhed) Tumblr_o1djiwCNbf1ur9766o1_500
Assorian
Assorian
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Reputation : 17
Bosted : Firewood Village - kroen: "Det brændende træ"
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

En meget vigtig besked (Adminnyhed) Empty Sv: En meget vigtig besked (Adminnyhed)

Indlæg af Camille Søn 3 Apr 2016 - 21:00

Sean - har i fået en eller mange beskeder ?

Hvis i har modtaget mange af den slags fra forskellige brugere , så har de ikke nødvendigvis ret men man skal altid tænke det ind- hvad jeg ved i også gør , da jeg kender både din og Sakrefs måde at være admin på.
Penny's ved jeg intet om, men hvad jeg kender til hende gennem mange år nu, er hun altid sød og imødekommende til at lytte. Helt som Sakref og du også er ! Så jeg er ret sikker på hun er god til at lytte til brugerne Smile

Har i modtaget få af de breve, så har jeg lyst til at sige at man som admin aldrig kan stille alle tilfreds - vi er simpelthen for mange og vi er jo forskellige personer , der ønsker forskellige ting.

Admins træffer altid den afgørende beslutning, derfor er man admin.

Har man som bruger spørgsmål, klager eller andet så drøfter man dem med sine Admins Smile

Min egen personlige oplevelse igennem...hvad...5-6 år ( det startede på lost )  efterhånden er at i balancerer SÅ godt mellem at inviterer brugerne ind i det meste på siden, og  så er der bare nogle ting man som admin selv træffer afgørelse om, og det er vel det man skal som admin , blandt andet.

Siden her er så livlig og god - der er mange dejlige emner, profiler og karaktere.
Der er altid skønne herlige folk i chatten, og selv om jeg kun kommer i ny og næ, har jeg da stadig lidt emner og folk er altid så dejlige i chatten og gode til at inviterer mig ind !

Jeg tror ikke at siden her ville gå så godt, hvis det stod så dårligt til.
Og man kan som admin ikke side og være bange for at træffe afgørelser af frygt for at nogen skal blive utilfredse. Så har man i hvert fald en dåds sejler af en side. Eller hvis man dikterer alt , så smutter alle folk og soden dør ( hvad vi så på lost med det nye admin team )

Så min pointe er her : i er pragtfulde Admins ....siden er dejlig og hyggelig at være på , og jeg er stolte af måden i gør tingene På !!

Til hver En tid ville jeg have Admins som jer på den side jeg selv er admin på ! Til hver en tid !!!!


Jeg har også lyst til at sige at Admins laver al det her frivilligt ! Og ja der er meget fornøjelse med det, men der er sandelig også meget arbejde der er svært og krævende og jeg synes man skal huske på hvor meget de gør for siden og hvor åbne deres arme er for brugerne , næsten med alt ! Istedet for at give et rap over nallerne, hvis der luge sker et par ting man helst så anderledes XD

Vær fleksible, realistiske og rummelige .... Og nyd en dejlig side med Admins der er meget nærværende og lytter Smile


Mange kærlige tanker fra Camille / Millicent
Camille
Camille

Antal indlæg : 452
Reputation : 3
Bosted : Mest på sin skole
Evner/magibøger : Telekinese, medfødt samt det 6 øje , fremtvunget og udviklet gennem en giftrus.

Tilbage til toppen Go down

En meget vigtig besked (Adminnyhed) Empty Sv: En meget vigtig besked (Adminnyhed)

Indlæg af Gæst Søn 3 Apr 2016 - 21:17

Altså jeg plejer bare at følge med, er ikke så svær at gøre tilfreds når det kommer til siden og det der foregår Smile og hvis der skulle være noget jeg var utilfreds med, så skriver jeg en pm til en af jer Very Happy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En meget vigtig besked (Adminnyhed) Empty Sv: En meget vigtig besked (Adminnyhed)

Indlæg af Gæst Søn 3 Apr 2016 - 21:42

jeg vil give Camille ret, man vil aldrig kunne gøre alle tilfredse og lige meget hvad end i så gør, vil der nok altid være nogen som er utilfreds med det i gør. Dog synes jeg i gør siden til et godt sted at være og alt det arbejde i ligger i siden, gør at jeg næsten ikke kan vente med at komme ind og se hvad der er sket. Denne side var en af de første sider jeg startede på lige netop fordi jeg synes det var nemt at komme i gang og den var ikke alt for indviklet. Nu kan jeg slet ikke forstille ikke at være en del af siden. Jeg ved at vis jeg er i tvivl  omkring noget så kan  jeg henvende mig til en admin og så vil i hjælpe mig så godt i kan.


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En meget vigtig besked (Adminnyhed) Empty Sv: En meget vigtig besked (Adminnyhed)

Indlæg af Tristan Man 4 Apr 2016 - 0:22

Jeg synes personligt at siden har nogle fantastiske admins, som gør alt det de kan for at gøre brugerne glade! jeg har aldrig haft noget at klage over fra jer, og synes tvært imod altid i er hjælpsomme og søde!

Som Camille siger, kan man ikke gøre alle tilfredse, og det er jo klart. Jeg synes dog, at det er super ærgerligt, hvis folk går inde med det, og ikke skriver til jer med det samme der er noget de er irriterede over - I kan jo ikke læse deres tanker Smile

Jeg har da flere gange oplevet, at i har spurgt efter folks meninger inden i gjorde noget, og der har folk da virket positivt stemt, så det er jo klart, at i ikke har set det komme !

Personligt har jeg ingen klager, og jeg ved, at hvis der er nogen som har, så er i mere end villige til at hjælpe dem Smile

Keep up the good work, guys!

_________________
The man himself - Tristan Cambell Wonder
Tristan
Tristan

Antal indlæg : 1166
Reputation : 4
Bosted : Han har arvet den gamle nisse Asmodeus hytte og sat den i stand.
Evner/magibøger : Lidt tricks med noget elektricitet... Ud over det utrolig heldig til tider .

Tilbage til toppen Go down

En meget vigtig besked (Adminnyhed) Empty Sv: En meget vigtig besked (Adminnyhed)

Indlæg af Gæst Man 4 Apr 2016 - 0:27

Jeg syntes også at i gør jeres arbejde godt. Og når der er nogle der er lidt øv i det, syntes jeg altid at i takler det på en god måde, hvilket jeg ikke kan andet end at respektere jer for.

Hvis der er noget som jeg er utilfreds med, vil jeg med glæde fortælle det. Dog så har der som så ikke været noget at være utilfreds over Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En meget vigtig besked (Adminnyhed) Empty Sv: En meget vigtig besked (Adminnyhed)

Indlæg af Sean Man 4 Apr 2016 - 6:24

Tak alle sammen. Vi har modtaget et par beskeder fra et par brugere, over nogle...Ja, taget alt dette i betragtning, er det næsten småting.
Desværre kan vi jo netop ikke gøre alle tilfredse, selv om vi gerne vil. Ud fra den besked jeg fik, fik vi blot grund til at tro at der faktisk havde været mange brugere der gik og knurrede i hjørnerne, hvilket også er grunden til vi skrev denne besked til jer. Dog har ingen (endnu - og de stadig godt!) endnu skrevet til os og sagt alt var forfærdeligt.

Vi er super glade for jeres støtte, for i gad læse den lange besked og endnu mere for jeres meninger!
Trods alt var siden uden sine brugere Wink

(BTW - var det TRISTAN?! *gnider sine øjne* )

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10211
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

En meget vigtig besked (Adminnyhed) Empty Sv: En meget vigtig besked (Adminnyhed)

Indlæg af Tristan Man 4 Apr 2016 - 15:46

(It was! Så sig ikke jeg aldrig tjekker ind xD)

_________________
The man himself - Tristan Cambell Wonder
Tristan
Tristan

Antal indlæg : 1166
Reputation : 4
Bosted : Han har arvet den gamle nisse Asmodeus hytte og sat den i stand.
Evner/magibøger : Lidt tricks med noget elektricitet... Ud over det utrolig heldig til tider .

Tilbage til toppen Go down

En meget vigtig besked (Adminnyhed) Empty Sv: En meget vigtig besked (Adminnyhed)

Indlæg af Gæst Tirs 5 Apr 2016 - 21:35

Generelle kommentarer:
Tror personligt ikke at "restriktionerne" på profilerne er problemet. For lad os nu bare være ærlige:

1) At man skal skrive de forskellige informationer i forskellige bokse er for pokker da ikke jordens undergang. Folk er forhåbentlig inde på siden for at skrive og spille sammen, ikke for at sætte deres profiler op på fancy måder. Opdelingen af profil-felter er så lille en ændring, at folk nemt kan ignorere den ved at sætte al information ind i det sidste felt i stedet. Man skal passe på at man ikke klager over noget, bare fordi man ikke gider tilpasse sig til ændringerne.

2) At man bør have indskrevet nogle informationer om sin karakter inden man begynder at spille (og at nogle ting skal godkendes), er da kun logisk. Ellers skriver du kun som et navn, og hverken du eller din medspiller aner hvem du er, hvad du kan eller noget andet. Det er uretfærdigt overfor dine kammerater, som blot prøver på at få et spændende spil igang.
Hvis folk opretter en ny karakter, så må de da have en eller anden form for idé i hovedet idét de opretter sig. Hvorfor er det forkert at forvente, at personen skriver sin idé ned og deler den med os? Vi vil jo gerne se din karakter, så skriv da lige lidt om den! Og husk på, at du sagtens kan spille inden du får din farve alligevel, så det holder dig egentlig ikke tilbage.

3) Folk der synes at admins er for "hårde" når det kommer til magiske evner har tydeligvis aldrig været så uheldig at skulle "kæmpe" mod en karakter, der spillede powerplay og havde en alt for stærk evne. Med det sagt, så er jeg meget splittet på hele evne-afvisnings-delen. En del af mig tænker, at evner blot skal være frie og kun have få restriktioner. Man kan trods alt altid "bare" undvige og forlade emnet, hvis man ikke synes om det.
Samtidig så synes jeg det er ærgerligt, at det skal være sådan, at man er nødt til selv at spille overdrevet, for at overleve med en der laver powerplay.

Folk skal huske at vælge deres kampe inden de begynder at klage. Samtidig så skal folk selvfølgelig have en holdning til tingene, og det er kun fedt at der er nogen der tør stå frem og sige, hvis der er noget de ikke bryder sig om. Alle jer der har sendt en klage eller noget ris til admins, I får et klap på skulderen fra mig.

Kommentar til administratorerne:
Med alt dét sagt, så har jeg også en kommentar til administratorerne. Jeg har før i tiden var meget støttende overfor de forskellige adminteams, og jeg har så vidt muligt forsøgt at have jeres ryg i diverse situationer. Samtidig så har jeg også været så heldig at kunne kigge lidt med over skulderen og jeg har observeret jeres arbejdsproces. Jeg har derfor lidt mere indsigt i hvad der foregår bag forsiden, og jeg har nu et par kommentarer, der måske kan bringe lidt lys på jeres forvirring. Der er måske en grund til at folk ikke kommer til jer med klager, fordi resultatet måske nogle gange er en smule overvældende.

At lave et stort indlæg hvor I skriver at I er "kede af" at blive "angrebet" og at folk ikke "tør" skrive til jer, er nok ikke den bedste fremgangsmåde. Det fremtvinger måske nogle komplimenter (til jer!), men det kan desværre også skræmme de mere kritiske brugere lidt væk. Hvis man har lidt ris til siden så bør det ikke resultere i, at admins smider en lang besked på forsiden, hvor de "forsvarer" sig selv og søger moralsk støtte fra de andre medlemmer. Det sender det helt forkerte signal - og jeg ved at I ikke mener det dårligt, men det sender et negativt signal.

En besked som denne behøvede måske slet ikke være en admin-nyhed, men kunne i stedet have været under "ris, ros og foreslag", hvor I kunne skrive at I gerne ville lave en idé brainstorm. På den måde kommer der ikke en stor nyhed ud om, at folk ikke tør skrive til jer, og I behøver ikke pludselig forsvare jer.
Hvis det er noget, der kræver en stor nyhed eller ændring, så skal I selvfølgelig skrive det til alle medlemmerne. Men sådan en besked bør nok være mere neutral, og bør altså ikke indeholde så mange negativt ladede ord. Dem der tør komme med kritik og tør fortælle jer at de er utilfredse, skal ikke udstilles på denne måde. Især ikke hvis de skrev til jer vedrørende "småting", som I siger. Dem der har skrevet til jer nu, vil måske ikke skrive til jer i fremtiden, fordi de ser denne post og bliver en smule ærgerlige over, at det blev pustet op til så stort et problem.

Hvis I vil have folks meninger og input til siden, så tror jeg at man skal række lidt ud til brugerne. Det kan trods alt være svært at finde på idéer selv. Folk med klager er nok blevet skræmt lidt væk. Måske skulle I spørge ind til hvad brugerne vil have (lidt ligesom I har gjort med fængsels-idéen) og lave nogle brainstorm-posts en gang imellem. Og måske kan I også lave nogle feedback-posts en gang imellem, for at fange problemerne inden de opstår.
Det er for det meste bedre at være proaktiv end blot at være reaktiv.

EDIT: Rettelser på formulering og tilføjelse af lidt forklarende tekst.


Dette var blot mine kommentarer. Gør endelig med dem hvad I ønsker.
En meget vigtig besked (Adminnyhed) Giphy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En meget vigtig besked (Adminnyhed) Empty Sv: En meget vigtig besked (Adminnyhed)

Indlæg af Sean Ons 6 Apr 2016 - 15:59

Tak, Rowan, for dit besyv!

Dog vil jeg også gerne knytte nogle kommentarer til nu. Ikke nødvendigvis i rollen som admin, men blot af hvad jeg observeret gennem de sidste par dage, både som bruger, menneske og administrator. Smile

Først og fremmest:
Jeg føler du fuldkommen misforstår os, og hvad vi gerne ville opnå, da vi oprettede denne tråd. Problemet er at en bruger faktisk skrev til os på vegne af flere anonyme brugere, hvilket fik det til at lyde som om det var et kæmpe problem - lidt i stil med de problemer der i sin tid opstod, da du var administrator og lige op til tiden, hvor du trådte af. Snak om at mange brugere ville forlade siden, mange var utilfredse...

Og da vi nu er i det - Nej, jeg mener på ingen måde at det IKKE er et kæmpe problem, såfrem der faktisk er disse brugere, der er utilfredse over noget. Vi vil hellere end gerne prøve at afhjælpe det (hvilket er meningen bag alt dette...), hvis vi blot kunne få folk til at henvende sig. Vi vil hellere have folk kommer direkte og siger "Hej, det tænker jeg lidt anderledes omkring..." Eller "Hej, det er ikke helt i orden..." end vi vil have en tredje bruger der skriver for andres vegne. For vi ved bare der formodentlig er eller har været et problem. Det er det eneste vi fik tilsendt. Og derfra måtte vi selv prøve at gennemskue hvor problemerne helt præcis lå og om det var en generel mening eller en mening fra 2-3 stykker.

Nå, men tilbage til emnet, nu hvor jeg forhåbentlig har skrevet mig ud af yderligere misforståelser:

Vi kunne altså se at et x-antal brugere havde et problem, endda et så vigtigt problem eller utilfredshed, at vi ville ønske vi kunne gøre noget ved det med samme. Så vigtigt, at vi ikke mente vi kunne ignorere det. På daværende tidspunkt (og jeg har det stadig sådan) så vi/jeg (da jeg skrev lidt med Ali omkring det og vi blev enige om en tråd omkring det) det som den eneste mulighed vi faktisk havde - At fortælle folk vi havde fået en henvendelse, understrege vi ønsker folks meninger, at vi netop er kede af hvis folk ikke tør henvende sig til os (før du går efter det igen - det var hvad der stod i henvendelsen. At folk ikke turde. ) og det eneste vi kunne gøre, var at opfordre folk til det og love vi ikke ville rive hovederne af nogle. Vi var bare ude efter meninger.

Så måske er jeg snæversynet...Eller er ikke uddannet i hverken psykologi eller ledelse....Men jeg kan virkelig ikke se hvor vi har trådt nogen over tæerne i mit  indlæg. Vi gjorde det bedste vi kunne, ud fra de midler vi mente vi havde til rådighed. Og jeg må indrømme at hvis folk stadig ikke ønsker at skrive til os, kan vi jo faktisk ikke gøre mere. - Ærlig talt kan jeg heller ikke se hvor jeg skulle have formuleret mig negativt i tråden, da jeg netop gik efter en neutral tone. Måske ser jeg mig blind på det, fordi jeg netop selv ved hvad jeg mente med mine ord...Men hvis det endelig er fordi jeg gør noget galt, må du da gerne udpensle de pågældende steder, så jeg bedre kan se hvad du mener.

Angående ros:
Du får det til at lyde som om at det eneste vi ønskede, var at få ros (beklager hvis det er min kvindelighed i overdrivelser der snakker - det siger min kæreste tit de gør!). Måske har du ret i at denne form for beskeder netop høster ros, men det var på ingen måde hvad vi søgte. Vi søgte folk meninger, vi prøvede (igen, inden for hvad vi mente var bedst) at lokke nogle frem i lyset. Så nej. Det var på ingen måde for at høste ros - Og jeg har heller ikke tænkt mig at skælde de brugere ud, der mente ros var på sin plads.

At forsvare sig selv?:
Igen, jeg syntes faktisk jeg prøvede at fortælle det i mit indlæg. Vi var klar over folk var "bange" for os, og derfor ville vi ikke rigtig forsvare os selv. Vi fortalte folk der var noget galt, opfordrede folk til at fortælle os hvad det var - Og ellers prøvede vi bare at forklare tankerne bag profil-skabelsen og godkendelsen, som vi havde fået at vide var der problemerne lå. Tanker der ikke er guddommelige og perfekte - tanker folk sagtens kan være uenige om. Men håbet var det MÅSKE kunne forklare visse ting, for nogle folk der undrede sig eller var utilfredse. Og hvis det ikke var nok, håbede jeg da stadig folk ville skrive. Det var ikke en forsvarstale.

Ide-brainstorm?:
En idebrainstorm vil jo "kun" give os ideer. Ideer er også skønne - men det lokker jo ikke folks utilfredshed frem, det lokker jo ikke de meninger vi søger frem? Eller måske ser jeg bare ikke pointen?

Småt problem til stort?:
Jamen det er da et stort problem hvis brugerne ikke tør henvende sig! Siden er intet uden brugerne - Vi er i princippet blot dukker, der styres af deres snore. (groft sagt)
Så jeg syntes ikke det er et småt problem. Og uanset hvad, vil det jo vel forhåbentlig bare understrege vi mener det seriøst og gerne vil høre om det.

Og til slut...

Vi har IKKE kun fået ros. Folk, der havde andre henvendelser, har også skrevet til os privat. Og vi har taget alle henvendelser lige alvorligt, uanset hvem der sendte dem, uanset om det var med eller uden et navn.


NU til sidst:

Og nu hvor jeg er nået igennem min kop the, kan jeg også sagtens se det konstruktive i det du skriver. Jeg siger ikke jeg er uenig i dine ideer, blot at jeg er lidt uenig i nogle af dine kommentarer eller bemærkninger. Hvor du ser ud til at få en mening frem af ordene, som jeg slet ikke mente og ikke er sikker på om andre ser. Når det kommet til stykket, tror jeg det er de færreste der lige analyserer sådan en besked og tænker som du o.o

Næste gang kan det være vi prøver det Smile

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10211
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

En meget vigtig besked (Adminnyhed) Empty Sv: En meget vigtig besked (Adminnyhed)

Indlæg af Gæst Ons 6 Apr 2016 - 18:13

Du får et par kommentarer tilbage, primært fordi jeg frygter at du har misforstået en del af mine pointer (;

Som det lød fra den originale post, så det ud til at problemerne primært omhandlede profiler; om i var for hårde når i bedømte evner, eller om antallet af profil-felter var en dårlig ændring osv. Det er problemer som disse, jeg mener IKKE er kæmpe problemer. Hele første del af mit indlæg handlede om, hvordan disse emner ikke nødvendigvis burde være store problemer for brugerne.

Det er dog naturligvis et kæmpe problem, at folk ikke tør skrive til jer. Dette er jeg fuldstændig enig i. Og at én person skal skrive på vegne af flere andre brugere understreger jo også bare, at folk ikke tør skrive til jer. Så lad os nu ikke få byttet rundt på disse to.
At folk klager over profiler -> mindre problem.
At folk ikke tør sige noget til jer -> kæmpe problem.
Bare så vi ikke lige taler forbi hinanden, for det lyder til at vi er enige i dette (: Det er jo næppe pga. profilerne at folk ikke tør skrive til jer, trods alt. (Håber jeg da ikke, hah!)

Ang. Idé-brainstorm: Jeg foreslog også nogle feedback-posts, som kunne hjælpe med at få utilfredsheden frem. (:

Og når jeg ser tilbage på mit indlæg og dit svar kan jeg se at du misforstod min citation af "tør", "angreb" og "kede af" osv. Jeg mente det ikke som om, at jeg ikke tror på disse følelser. Det var for at understrege den værdi der ligger i disse ord. Det var nemlig enormt negative ord at bruge, hvilket jeg føler er rigtig ærgerligt. Og man behøver sgu ikke en PhD i psykologi for at reagere på følelsesmæssige ord. Der skal ikke nogen højere uddannelse til for at forstå når andre er glade/triste, og der skal intet til for at reagere på følelser - forstår faktisk ikke hvorfor du pludselig skulle indblande uddannelse. Det er da logik.

At skrive "Vi er rigtig kede af at I ikke tør tale til os!" er ikke det samme som at skrive "Vi synes det ville være super fedt, hvis I ville dele jeres tanker med os!" Førstnævnte sætter nærmest en lidt bebrejdende fornemmelse i folk (i hvert fald i mig), hvor den anden er meget mere engagerende og inviterende. Det var hele pointen med mit indlæg. Den generelle lidt negative og sørgmodige tone i hele din post, var nærmest bebrejdede på mig og de andre medlemmer. Jeg fik en "Hvorfor tør I ikke tale til os?!"-vibe, hvilket jeg synes var en smule bittert. Min post handler om, at det kunne være blevet håndteret på en meget mere positiv måde. I behøvede ikke fortælle os, at der var nogen der klagede og at folk ikke turde tale til jer, eller at I var kede af det. I stedet kunne I skrive at I havde fundet på et nyt initiativ, hvor I gerne ville åbne op for en dialog med medlemmerne. I kunne på andre måder nævne, at folk skal være velkomne til at skrive til jer - I burde ikke have behov for at bruge semi-provokerende ord som "tør" og "angribe".

Generelt syntes jeg det var en lidt ærgelig formulering, der mest af alt mindede mig om et "Hvorfor tør I ikke?! Hvorfor angriber I os?"-scenarie, hvorefter kommentarerne meget hurtigt blev til et hav af "Admins gør det så godt! Jeg ser intet behov for at klage!" Det er selvfølgelig ikke jeres skyld hvad medlemmerne poster, og ja I fortjener da også ros. Men efter en så negativt ladet post, så var det måske en anelse malplaceret. Dog ser jeg ikke noget ondt i at I fik ros - jeg siger heller ikke at de skal straffes. Jeg observerede bare, at alle kommentarer inden min havde været enormt rosende, men der ikke havde været nogle kritiske kommentarer -- hvilket var paradoksalt, når det nu handlede om at folk skulle komme frem med deres kritik.

Så her er hvad I ville have. Her er min kritik. Jeres post var for negativt ladet og satte en svær debat-stemning, hvor det ikke var oplagt at skrive noget kritisk. Det kan potentielt skræmme folk væk, for ingen har lyst til at sidde og være den sure idiot, der sidder og klager. Det er mig der sidder og klager nu, og jeg kan da godt mærke fra dit svar, at jeg ikke ligefrem er dit yndlingsmedlem lige nu (helt forståeligt!). Og at jeg får kommentarer som at "ikke uddannet i psykologi eller ledelse" (som om det er et behov for at forstå almindelig kommunikation) og "det er de færreste der analyserer og tænker som dig" er heller ikke skide fedt. Det virker som nogle lidt nedladende kommentarer (jeg læste dem som "nu er det jo ikke os alle der er uddannet i ledelse ligesom dig, Rowan!" og "nu er det jo KUN dig der klager, Rowan!"), og de er enormt demotiverende for mig; jeg ønskede ærligt talt mest bare at lukke computeren og ikke svare tilbage. Men dette understreger dog bare hele min pointe. Negativt ladet post og negativ debat-stemning. Jeg kom med noget kritik og nogle klager - kom til jer med nogle tanker til en post, hvor I bad om vores tanker.

Nu har jeg udpenslet hvad jeg mente med mine kommentarer. (:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En meget vigtig besked (Adminnyhed) Empty Sv: En meget vigtig besked (Adminnyhed)

Indlæg af Sean Ons 6 Apr 2016 - 18:57

Jeg må indrømme jeg er lidt målløs.

På den ene side kan jeg se hvad du mener - det er modtaget. Dog er jeg i tvivl om hvorvidt jeg nu og for fremtiden vil kunne sidde og analyserer hver eneste af mine sætninger og gennemskue hvad der virker heldigt/mindre heldigt - det er ikke så åbenlyst for alle.
Så derfor ved jeg faktisk ikke hvad jeg skal gøre ved det, hvilket giver mig lidt en magtesløs fornemmelser og giver MIG lyst til bare at slukke computeren og grave mig ned...

For det andet føler jeg du tager mine ord og vrider en mening ud af dem, som der ikke er der. Jeg føler du tager mine ord og giver dem et negativt twist, som jeg end ikke var i nærheden af at tænke, da jeg skrev det!
Ja, indrømmet, jeg VED jeg er den dårligste i verden til at modtage kritik - og det er jeg opmærksom på hver eneste gang jeg modtager den. Jeg gør mit bedste for netop IKKE at reagerer ekstra surt/ked af det og i stedet se det konstruktive i det - hvad jeg da også prøvede at gøre her.
Men som jeg indrømmede lige før, har jeg hellere ikke den automatiske evne til at gennemskue hvordan mine sætninger bliver modtaget. Det eneste jeg kan sige lige nu, er at jeg er ked af du har modtaget mine ord på den måde...For det var jo på ingen måde hensigten.

Ting som
"Ikke uddannet i psykologi og ledelse" var faktisk blot ment som at du skrev dit indlæg på et højt og flot sprog, om ting jeg end ikke er i nærheden til at tænke i min hverdag og jeg havde ingen ide om hvordan jeg skulle modtage det. Faktisk virkede det lidt..."Jeg er mere uddannet end dig"-agtigt. Derfor ville jeg bare påpege jeg ikke har den samme viden som dig - hvilket jo faktisk bare er ærgerligt for mig!

"De færreste der tænker og analyserer som dig" var ikke ment som personlig kritik - Tværtimod mente jeg bare at jeg antog (uden beviser derfor) at de andre brugere måske ikke nødvendigvis tænkte de samme ting, taget i betragtning ingen havde kommenteret på det andet end dig. Jeg trøstede mig selv med den tanke - og kom måske ubevidst vil at vende det til en negativ ting rettet mod dig. Og det var slet ikke sådan ment. Personligt elsker jeg folk der tænker anderledes - så om noget kunne det være en ros.

Undskyld.

Tilføjelse:
Jeg håber sandelig ikke der er flere af mine sætninger, der bare gør det hele værre lige nu....

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10211
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

En meget vigtig besked (Adminnyhed) Empty Sv: En meget vigtig besked (Adminnyhed)

Indlæg af Gæst Ons 6 Apr 2016 - 19:36

Haha bare rolig, Sean (; Jeg kunne alligevel aldrig være sur på dig. Du er mere end tilgivet. Tror også bare vi kom lidt skævt ind på hinanden og talte forbi hinanden i starten. (; Skal nok prøve at lade være med at over-analysere i fremtiden!

EDIT: Jeg beklager også hvis jeg har været for nærtagende/irriterende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En meget vigtig besked (Adminnyhed) Empty Sv: En meget vigtig besked (Adminnyhed)

Indlæg af Camille Ons 6 Apr 2016 - 22:06

Godaften Smile

Bare for at slå dét fast , opfatter jeg altså  slet ikke en 'negative' Vibe/måde i den opsatte tråd fra Admins.

Jeg ser den mere som en måde netop at åbne en dør og endnu en gang inviterer brugerne til at give deres besyv med !


Helt klart hvis man modtager saglige ris, spørgsmål eller sågar klager, skal de behandler godt og sobert.Her tæller alle meninger !

Men hvert et ord i mit fortie indlæg er min 100% ærlige mening - og jeg ønsker ikke det skal pakkes ind som sympati eller andet tjavs - da jeg faktisk stå ved mine holdninger Smile

Og nu kommer der så lidt med stort for at understrege en smule og det håber jeg i bære over  med - for lige den del føler jeg meget stærkt omkring.

SOM BRUGER MENER JEG MAN SANDELIG OGSÅ  BØR STÅ VED SIT ORD OG SINE MENINGER OG FEKS IKKE KLAGE TIL ANDRE BRUGETR MEN TAGE EN ÆRLIG SNAK MED EN ADMIN.

AT KLAGE ANONYMT SYNES JEG SLET IKKE MAN SKAL FORHOLDE SIG TiL SOM ADMIN. JEG SYNES DET ER UBDERGRAVENDE OG STØDENDE EN MÅDE AT GØRE DET PÅ.
SÅDANNNE TING BØR TAGES ÆRLIGT OG I ØJEN HØJDE.

VAR JEG ADMIN HER - VILLE JEG PÆNT SKRIVE
' tusind tak for din henvendelse - desværre behandler vi hverken anonyme klager eller kigger på anonyme citater.
Vi hjælper hjertens gerne vores bruger alt vi kan , men at have en samtale / dialog med en Bruger kræver at vi har En ordenlig og respektfuld gensidig kommunikation.

Jeg synes anonyme citater og klager er desideret respektløse og useriøse og en meget kedelig måde at mødes om tingene på.


i min optik er sådanne ting virkelig under bælte stedet, det er undergravende og sårende og det udelukker mulighed for en dialog - men gør istedet et forsøg på at postulere en sandhed, endda uden at ville gøre det i øjenhøjde


Og så må man som admin jo gribe tingene lidt anderledes an når man får sådan noget serveret - når man ikke ved hvem man skal adressere. ^^
Alt dialog der forgår 'face to face ' kan jeg KUNligesom dig Rowan, give al respekt til.Det viser jo man er engageret i sin side


Undskyld for det lange indlæg og de store bokstaver - jeg er på arbejde og er en smule påvirket .... Ikke af alkohol Wink
Men af af man som almindelig menneske / admin skal forsvare sig over for anonyme beskeder / klager og citater.  

Enten holder man mund eller står ved sine ting og taler pænt samme om problemerne.

- mange søde hilsner fra en bruger : pige : admin: følsom sjæl : og en med udelukkende gode intentioner - der ALDRIG ville skrive anonymt. :p
Camille
Camille

Antal indlæg : 452
Reputation : 3
Bosted : Mest på sin skole
Evner/magibøger : Telekinese, medfødt samt det 6 øje , fremtvunget og udviklet gennem en giftrus.

Tilbage til toppen Go down

En meget vigtig besked (Adminnyhed) Empty Sv: En meget vigtig besked (Adminnyhed)

Indlæg af Rafaela Ons 6 Apr 2016 - 23:10

Ja nu har jeg fulgt lige den her tråd på baglinjen.

Men af erfaring osv så er det utroligt svært, at have en ordentlig kommunikation når man skriver over computer og sms fordi man virkelig mangler modpartens tonefald og kropssprog som jo er en vigtig del for os mennesker for, at kunne forstå hinanden og for, at udngå så mange misforståelser som der har været i denne tråd (Ved det er kloge åge snak!)

Men personligt kan jeg godt forstå, at der er nogen der har svært ved, at stille sig frem overfor nogen med deres kritik og specielt når det er over pm osv for du ved aldrig hvordan personen på den anden side tolker det man skriver. Jeg personligt har svært ved og komme med mine meninger og hvad jeg føler osv og det er ikke noget nyt fordi jeg tit føler det bliver set ned på. Det kan godt være det ikke er sådan, men det er sådan det bliver når der hverken er kropssprog, toneleje eller andet end bare nogle ord du kan læse dig frem til.

Ja undskyld mit lille halv sure opstød, men ville lige understrege hvad der kan være grund til, at folk har svært ved, at åbne sig op for kritik/ris til andre end en tredjepart, men ville også understrege hvorfor det er så nemt, at misforstå hinanden når man skriver.

_________________
En meget vigtig besked (Adminnyhed) 83020884_1014395945560305_5621735818184884224_n.jpg?_nc_cat=105&_nc_ohc=_-QOf5E8nh0AQmgE45onKRHcpCxlNcz3r2Y4nWEHFa1-MFitJsW1oulPQ&_nc_ht=scontent-amt2-1
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

En meget vigtig besked (Adminnyhed) Empty Sv: En meget vigtig besked (Adminnyhed)

Indlæg af Gæst Ons 6 Apr 2016 - 23:16

Jeg ved ikke om det helt er min form for tråd, for jeg er rigtig ny(for anden gang), og jeg kan godt se at det mest er de 'gamle travere' der kommer og kommenterer her. Men jeg vælger at kommentere alligevel, simpelthen fordi jeg følte mig en smule provokeret af Camilles indlæg(undskyld Camille, det har ikke noget med dig at gøre), og så besluttede jeg mig for at kommentere på det hele Smile

Jeg må indrømme jeg er lidt enig med Rowan .. Hvilket jeg er ked af, for jeg har fået en SUPER god nr 2. modtagelse på siden, og jeg er RIGTIG glad for det og virkelig taknemmelig. Men jeg synes at indlægget var en lille smule bebrejdende, og det fik mig til at tvivle på om admins overhovedet ville have den kritik ... Og det er jo lidt uheldigt som ny bruger :/
Jeg understreger lige igen at jeg stadig er rigtig glade for admins(i hvert fald Sean, som er den eneste af de tre jeg har kommunikeret med), så det er ikke et angreb eller noget Smile

Det jeg var provokeret ved at Camilles indlæg, var at hun sagde at hvis hun var admin, ville hun ikke modtage anonym kritik ... Hvilket jeg synes er en rigtig dårlig idé.

Det giver brugerne en følelse af at de kun vil blive lyttet til hvis admin kan se dem direkte i øjnene og sige "nej, og nu kan jeg ikke lide dig længere", og det er en træls følelse.

Jeg tror faktisk det ville skabe en utrolig dårlig kommunikation og ville gøre at man som bruger ville føle at admins følte sig 'hævet over en' og som at de skulle kunne se en dybt i øjnene når man forsøgte at sige man var lidt utilfreds.

Så kort sagt:
Jeg håber ikke admins vil indføre Camilles forslag(ikke noget personligt imod Camille, som sikkert er rigtig sød).
Congrats til Rowan der turde stå frem, og som i hvert fald fik formidlet den følelse jeg havde efter jeg læste indlægget videre.
Og til sidst: Jeg er rigtig glad for siden og helt vildt glad over hvor hurtigt admins har reageret og hjulpet mig igennem min nr. 2 oprettelse, så jeg er ikke i tvivl om at de er gode admins! Men selv de bedste kan have upsere, og de skal jo også fanges i opløbet Smile

~ Eve

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En meget vigtig besked (Adminnyhed) Empty Sv: En meget vigtig besked (Adminnyhed)

Indlæg af Camille Ons 6 Apr 2016 - 23:33

Rafaela : Det er sandt at det er meget svært over pm at gøre de ting som Du siger.
Der er mange faldgrupper når man ikke kan de ting.
Men hvordan bliver de mindre af man kommunikerer anonymt ?
Jeg vil da gerne minde om at det er HELT de samme udfordringer som admin har , når de skal læse en klage eller skrive et svar Smile
Men jeg tror bestemt ikke det bliver spor bedre af at man taler med en usynligt person og dette sker igennem en helt 3 person - jeg failer Big time i at se hvorledes dette gør dialogen nemmere Smile

Eve :

Selvfølgelig er det da helt ok at blive provokeret af mine meninger - altid xD
Jeg blev da selv utroligt undrende over at man sendte sådanne ting anonymt.

Jeg står ved min holdning - kan man beklage sig til en 3 part og sætte ord på der , så burde man også kunne til sin admin?

Man kan da evt få hjælp og bistand til at skrive sin besked - og man kan være to der sender den - men at man underskriver med sit navn ( karakter navn ) synes jeg helt ærligt kun er retfærdigt.  

Al feedback og kritik er ligeså velkommen som ros er , begge dele er utrolig vigtige for en admin - jeg har kun ville skabe en opmærksomheden på hvordan man vælger at give den på !

Jeg vil håber at der ikke er nogen her det oplever at modtage disse ting anonymt.  
Og ellers må man da håbe at i stadig når det sker - har det ligeså fint med det som nu Wink


Eve:
Jeg er selv admin og jeg tror og håber at langt de fleste der kender mig( på den side ) , og har været i kontakt med mig som
Admin vil synes at jeg er en venlig og fair person. Dette betyder ikke man altid ønsker de samme ting - men at man er god til at lytte og tale med respekt. Smile

Men min grænse går hvis jeg føler jeg skal forklare mig eller måske endda forsvare mig - for en anonym person.
Det er i min verden ikke spor ligeværdigt og oser ikke lige frem af respekt.

Det er mit ærlige Syn.
Og som sagt kan man provokeres - jeg tager det da ikke personligt- vi taler jo om synspunkter og de vil komme i alle slags farver Smile


Ingen beder om at se dybt i øjnene ? - jeg er ikke ude på navle pilleri eller folks irl navne ?
Det Jeg beder om lige betingelser for begge der skal have en samtale - og hvordan det er en dårlig ting kan jeg ikke se ?

konklusionen med admin vil reagere med ' nej og nu kan jeg ikke lide dig ' er ikke en handlemetode jeg kender til som admin Smile sååååå den kan jeg slet ikke se hvor du har fra xD
Det har jeg da aldrig skrevet - tvært om så det må blive din helt egen tro på hvad / hvordan andre tænker og det er måske LIGE her at ting kan gå ret meget fejl 0.0

Jeg har bare svært ved man ikke kan stå ved de tog man sender skarpt imod et andet menneske !
Dette gælder både irl og url for mig. Smile

Jeg melder mig ud nu af samtalen da jeg ikke har mere nyt at putte ind - måske andet end et lille ønske fra mit hjerte.

Vær mod andre som du gerne vil have de er mod dig

God nat herfra Smile

Edit: samlede lige de to indlæg Wink
Camille
Camille

Antal indlæg : 452
Reputation : 3
Bosted : Mest på sin skole
Evner/magibøger : Telekinese, medfødt samt det 6 øje , fremtvunget og udviklet gennem en giftrus.

Tilbage til toppen Go down

En meget vigtig besked (Adminnyhed) Empty Sv: En meget vigtig besked (Adminnyhed)

Indlæg af Sean Tors 7 Apr 2016 - 7:18

Jeg vil lige give endnu en kommentar, da det virker passende.

Min startende indlæg og de "negative" ord og sætninger:
Her var jeg faktisk ikke hvad jeg skal svare. Kun at det på ingen måde var ment negativt og jeg er vildt ked af mine ord har den virkning - det vidste jeg slet ikke!
Men fordi Rowan gjorde opmærksom på det, ved jeg nu at det nok har en del af skylden og måske har været skyldig i det flere gange, end vi ved. Og det gør mig rigtig rigtig ked af det som person.
Helt personligt er det eneste jeg ønsker at gøre det godt, at hjælpe folk...Og så at jeg bare har gjort tingene værre ubevidst...Det er en hård byrde. Men jeg tager den på mig! For det er jo min fejl.
Desværre gør det også på nuværendes tidspunkt at jeg er helt bange for at skrive offentligt til jer...Jeg håber ikke jeg yderligere får skrevet noget slemt! :/
Og ellers vil jeg bede jer om at huske jeg intet negativt mener...Og aldrig har gjort det...

Angående anonymitet:
Vores politik på det punkt har aldrig været diskuteret. Dog har jeg, i al den tid jeg har været administrator, altid taget mig af såvel personlige henvendelser, som anonyme.
Desværre, på nuværende tidspunkt, er problemet ret stort og jeg er nået til det punkt hvor jeg faktisk ikke ved hvad jeg skal gøre ved det...For umiddelbart virker det som min fejl at tingene er endt som de er...Og jeg har ingen ide om hvordan jeg skal rette op på det igen, så folk igen har lyst til at skrive til mig personligt. /til admins.

At skrive til mig personligt bliver aldrig returneret med et "Nej, og nu kan jeg ikke lide dig" - Hvorfor skulle jeg dog gøre det? Jeg ville ikke selv bryde mig om det. En af tingene som en admin er netop at lytte. Og at tage imod ideer. Det kan godt være visse ting måske ikke passer til siden (set fra admins synspunkt) eller man ikke lige er enige, men ellers prøver vi altid at opfylde så mange af folks ønsker som vi kan og vi prøver altid at gøre vores bedste for at give folk en god oplevelse. Faktisk elsker vi kontakt med vores skønne brugere! Og helt personligt er det netop god dialog med folk, i løbet af dagen, der gør jeg har en fremragende dag! Smile

Problemet er ikke folk vil være anonyme. Uanset om de så frygter vi bliver sure eller de selv er bange for et afslag. Problemet er jeg ikke ved hvorfor folk vil være anonyme.
Har vi gjort noget fuldstændigt forkert?
Har vi gjort en eller anden fejl?
Har vi givet et forkert indtryk af os? (ud fra analysen af mine sætninger, er det nok en stor sandsynlighed...)

Jeg snakkede faktisk med min kæreste om tingene i går. Ganske enkelt fordi jeg blev så forfærdelig ked af det.
Han pointerede at selv om vi (admins) blot så os som almindelige brugere, der ville hjælpe almindelige brugere, ville andre altid se os som et hierarki, de øverste og de magtfulde. Og det kan jeg godt se...
Vi er her jo også for at holde orden på siden. Ja, vores sidste ord er hvad der bliver opfyldt. Om det er et afslag af den pågældende ide eller en opfyldelse af den. Men vi diskutere det altid sammen først, vi prøver altid at se sagen fra flere sider først.
Og selv da kan også vi jo tage fejl. Vi er jo alle bare mennesker.

Til sidst vil jeg bare sige:

Jeg er af hele mit hjerte ked af jeg har været så dårlig til at kommunikere med jer. Jeg vidste slet ikke jeg påduttede jer negative vibes på den måde og jeg er hjerteknust, nu jeg ved det. Jeg ved slet ikke hvor de kommer fra - det lyder jo som om jeg altid er negativ og det er langs fra sandheden.


Og til aller sidst:

Eve, som ny bruger har du lige så meget lov og ret til at komme med din mening, som de gamle "travere" og jeg er glad for du gjorde det Smile

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10211
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

En meget vigtig besked (Adminnyhed) Empty Sv: En meget vigtig besked (Adminnyhed)

Indlæg af Rafaela Tors 7 Apr 2016 - 7:36

Camille: For den som har en kritik til en eller anden bliver det nemmere ved, at man ikke skal stille sig op helt personligt og sige det. Og hvis man er en af de personer om tit er blevet dunket i hovedet med, at alt hvad man siger ingen betydning har eller der bliver en hel krig når man siger hvordan man selv føler tingende er både irl og url er det et helved, at skulle skrive til folk personligt. Jeg er en af de personer som har fået den smidt i hovedet tusind gange både url og irl og jeg forbander lidt, at man ikke kan skrive til en admin anonymt ved, at sætte et andet navn ind og hvor det kun er den person der skrev det og så den admin man skrev til der skal svare. Og ved heller ikke om det kan lade sig gøre, at det kan blive sådan. Jeg personligt ville have det nemmere ved, at sige kritik anonymt og undgå, at være bange for hvordan personen skriver til en over chatten.

_________________
En meget vigtig besked (Adminnyhed) 83020884_1014395945560305_5621735818184884224_n.jpg?_nc_cat=105&_nc_ohc=_-QOf5E8nh0AQmgE45onKRHcpCxlNcz3r2Y4nWEHFa1-MFitJsW1oulPQ&_nc_ht=scontent-amt2-1
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

En meget vigtig besked (Adminnyhed) Empty Sv: En meget vigtig besked (Adminnyhed)

Indlæg af Sean Tors 7 Apr 2016 - 7:56

Raf og Camille: (Foruden om anonyme brugere generelt)

Jeg kan se jeres sag fra begge sider. Jeg kan forstå Cam mener det er en dårlig ting - men jeg forstår også udemærket at man som person kan sidde med en lille frygt i sit indre. Jeg gør det selv! Jeg tør næsten aldrig vise min skolelærere hvad jeg har lavet, for er altid bange for de siger det er dårligt...Og hvis der er noget jeg er, er det perfektionist!

Desværre er det ikke os alle der indeholder viljen og styrken til at overkomme denne lille frygt og skrive eller kontakte folk alligevel. Og det er altid mere behageligt at gemme sig, end at stå frem, fordi man så ikke kan anklages for noget som helst eller man kan lade som ingenting, hvis selvtilliden lider et lille knæk. Det er ærgerligt, men sandt.

Derfor vil vi admins fokusere på at finde en måde at få brugernes kommentarer på en mere anonym måde, hvis vi kan.
Et andet problem er jo også at vi admins til tider har en ide om hvordan en bruger er og nogen gange kan male det, brugeren siger, med andre øjne end vi burde. Dermed kan ideer og meninger til tider blive forvrænget af hvad de burde være og ikke komme til deres ret. Ved anonymitet ville man kunne komme begge dele i forkøbet, forhåbentlig. Selv om hvis vi finder en måde at gøre det anonymt, vil vi stadig tage godt imod folk der skriver til os alligevel Smile

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10211
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

En meget vigtig besked (Adminnyhed) Empty Sv: En meget vigtig besked (Adminnyhed)

Indlæg af Gæst Tors 7 Apr 2016 - 8:28

Det lyder som en rigtig god idé, Sean!

Hvis i ikke finder på andre løsninger, kunne i oprette en bruger som alle havde adgang til(altså en bruger der bare hedder "anonym"), og som man KUN måtte bruge til at skrive anonymt til admins. Så kunne man logge derind og skrive til admins, og man kan stadig have en dialog frem og tilbage med admins fordi de kan svare og så videre.

Men det er stadig anonymt. Bare en idé, hvis i ikke kan finde på andet Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En meget vigtig besked (Adminnyhed) Empty Sv: En meget vigtig besked (Adminnyhed)

Indlæg af Camille Tors 7 Apr 2016 - 8:51

Igen, fuldkommen respekt for alle holdninger der kommer frem.

Jeg synes det er flot i vil det Sean og jeg håbet det vil virke på en god og konstruktiv måde.
Jeg har bare aldrig set det sådan.

Jeg ser ikke hvordan man som admin kan yde sit bedste når man ikke kender baggrund og omstændigheder for den ting man skal løse og som efter min mening burde ske i fællesskab.


Jeg frygter en meget generel samtale hvor bruger sidder med et helt anderledes udgangspunkt for sin dialog end admin - og det kan jeg simpelthen ikke forstå kan gøre det lettere ?

Jeg forstår det kan være svært Rafaela , bedre end du måske tror. Jeg bliver da også påvirket af diskutioner / debatter og stormvejr - og netop fordi vi alle bliver berørt - har følelser er det virkelig vigtigt vi tænker over hvordan det hele gøres , ik ? ^^


Jeg.... er åbenbart rimelig tungnem ( her skal ikke kommenteres :p ) for jeg forstår bare ikke , hvordan i ser det kan gøre en samtale mere ligeværdig , hvordan det giver bedst dialog og finde en løsning om den / de oplevelser brugeren har haft?
Når man ikke kender dem , for man ikke ved hvem det drejer sig om?

Jeg formoder man gerne vil finde en løsning jo og ikke blot klage for klagens skyld - og sender den afsted gennem en anden. Det jo løsningen vi skal have fokus på - og derfor mener jeg at baggrunden for netop dén brugers klage er vigtig og den har man bare ikke når man ikke kender vedkommende :0

Bare en tanke: hvis jeg var på en side og ikke turde kontakte min admin fordi jeg synes de ikke lyttede osv så ville jeg nok ikke emne der - og mit indtryk er at folk er glade her , så helt slemt står det nok ikke til Very Happy

Jeg håber det det vil lykkes for jer her - og at ingen bliver kede af det Smile
Admins her har de bedste intentioner og ja alle kan fejle også Admins og som bruger må man jo også acceptere at der er andre veje at gå, end lige den man selv ville have valgt Smile


Jeg vil ihvertfald respekterer Admins beslutning om måden i vælger at behandle klager på , det er helt sikkert.
Også selv om den ligger laaaaaangt fra min egen xD

Rigtig god torsdag til alle
Og tak for en frisk, spændende debat Smile

// out
Camille
Camille

Antal indlæg : 452
Reputation : 3
Bosted : Mest på sin skole
Evner/magibøger : Telekinese, medfødt samt det 6 øje , fremtvunget og udviklet gennem en giftrus.

Tilbage til toppen Go down

En meget vigtig besked (Adminnyhed) Empty Sv: En meget vigtig besked (Adminnyhed)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum