Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Lets meet again... Its been a long time... Way too long... (Alane) - Page 2 EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
Lets meet again... Its been a long time... Way too long... (Alane) - Page 2 EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Lets meet again... Its been a long time... Way too long... (Alane) - Page 2 EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Lets meet again... Its been a long time... Way too long... (Alane) - Page 2 EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
Lets meet again... Its been a long time... Way too long... (Alane) - Page 2 EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
Lets meet again... Its been a long time... Way too long... (Alane) - Page 2 EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
Lets meet again... Its been a long time... Way too long... (Alane) - Page 2 EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
Lets meet again... Its been a long time... Way too long... (Alane) - Page 2 EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Lets meet again... Its been a long time... Way too long... (Alane) - Page 2 EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Lets meet again... Its been a long time... Way too long... (Alane) - Page 2 Voteba13Lets meet again... Its been a long time... Way too long... (Alane) - Page 2 Voteba14Lets meet again... Its been a long time... Way too long... (Alane) - Page 2 Voteba15 
Lori
Lets meet again... Its been a long time... Way too long... (Alane) - Page 2 Voteba13Lets meet again... Its been a long time... Way too long... (Alane) - Page 2 Voteba14Lets meet again... Its been a long time... Way too long... (Alane) - Page 2 Voteba15 
Lenore
Lets meet again... Its been a long time... Way too long... (Alane) - Page 2 Voteba13Lets meet again... Its been a long time... Way too long... (Alane) - Page 2 Voteba14Lets meet again... Its been a long time... Way too long... (Alane) - Page 2 Voteba15 
Celenia
Lets meet again... Its been a long time... Way too long... (Alane) - Page 2 Voteba13Lets meet again... Its been a long time... Way too long... (Alane) - Page 2 Voteba14Lets meet again... Its been a long time... Way too long... (Alane) - Page 2 Voteba15 
Genevira
Lets meet again... Its been a long time... Way too long... (Alane) - Page 2 Voteba13Lets meet again... Its been a long time... Way too long... (Alane) - Page 2 Voteba14Lets meet again... Its been a long time... Way too long... (Alane) - Page 2 Voteba15 
Renata
Lets meet again... Its been a long time... Way too long... (Alane) - Page 2 Voteba13Lets meet again... Its been a long time... Way too long... (Alane) - Page 2 Voteba14Lets meet again... Its been a long time... Way too long... (Alane) - Page 2 Voteba15 
Jake
Lets meet again... Its been a long time... Way too long... (Alane) - Page 2 Voteba13Lets meet again... Its been a long time... Way too long... (Alane) - Page 2 Voteba14Lets meet again... Its been a long time... Way too long... (Alane) - Page 2 Voteba15 
Madelena Gray
Lets meet again... Its been a long time... Way too long... (Alane) - Page 2 Voteba13Lets meet again... Its been a long time... Way too long... (Alane) - Page 2 Voteba14Lets meet again... Its been a long time... Way too long... (Alane) - Page 2 Voteba15 
Katrina
Lets meet again... Its been a long time... Way too long... (Alane) - Page 2 Voteba13Lets meet again... Its been a long time... Way too long... (Alane) - Page 2 Voteba14Lets meet again... Its been a long time... Way too long... (Alane) - Page 2 Voteba15 
Sasha
Lets meet again... Its been a long time... Way too long... (Alane) - Page 2 Voteba13Lets meet again... Its been a long time... Way too long... (Alane) - Page 2 Voteba14Lets meet again... Its been a long time... Way too long... (Alane) - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

Lets meet again... Its been a long time... Way too long... (Alane)

2 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Lets meet again... Its been a long time... Way too long... (Alane) - Page 2 Empty Sv: Lets meet again... Its been a long time... Way too long... (Alane)

Indlæg af Alane Lør 21 Jul 2012 - 0:47

Hun lagde hovedet i sine hænder og bed sig i læben. Hun var virkelig forvirret og forstod ikke hvordan hun skulle fortolke det her. Om hun burde være bange for Melvin eller om hun bare skulle lade som om hun aldrig nogensinde havde hørt Sajro fortælle hende det her?

"Men han virkede bare på ingen måde sådan. Sagde at det var hans pligt at beskytte folket i byen"

Alane løftede blikket og så på ham. Hun kunne mærke blodet i hende begynde at koge i hende da hun hørte det med den lille pige. Det kunne godt være at hun ikke ligefrem var god men det var bare forkert hvis man rørte små børn på den måde!

En let knurreren gik igennem hendes krop da hun ikke kunne holde det tilbage. De spidse tænder voksede sig spidsere end de var nu. Hun bed sig i læben og bare vrede og kunne mærke små bloddråber pibble ned af hendes hage. Egentligt var hun ligeglad med det.

"Ja det er det jeg kan"

Hun så op på ham og gav ham et lille smil, så godt som hun nu kunne gennem vreden selvom den var ved at fordufte.

_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

Lets meet again... Its been a long time... Way too long... (Alane) - Page 2 Empty Sv: Lets meet again... Its been a long time... Way too long... (Alane)

Indlæg af Sajro Lør 21 Jul 2012 - 0:58

Det var ikke meningen det skulle have gjor hende sur eller noget i den stil... Men han var alligevel glad for at se hun blev sur over det med de unge børn, fordi ja det var virkelig også noget være pis at gøre... Han ville dræbe hele Morladin familien af den ene grund, og samtlige vagter der havde været indblandet i det...

''Kan du virkelig? Må jeg se? vil du så også have samme styrke? Og kan du lave andre ændringer? Hvor store ændringer? Hvor stor kan du blive? Skal du have set det? Eller er fantasi nok?''

HAn grinede da han var færdig med alle sine spørgsmål. Det havde ikke været meningen at bombadere hende med det... Det havde slet ikke været hans plan at gøre...

''Undskyld mine spørgsmål...''

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

Lets meet again... Its been a long time... Way too long... (Alane) - Page 2 Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Lets meet again... Its been a long time... Way too long... (Alane) - Page 2 Empty Sv: Lets meet again... Its been a long time... Way too long... (Alane)

Indlæg af Alane Lør 21 Jul 2012 - 1:07

Hun kunne ikke lade være med at grine af alle de spørgsmål han havde. Det generede hende på ingen måde. Desværre ville hun nok ikke kunne besvare dem alle da hun ikke selv kendte særlig meget til skinwalkers. Let bed hun sig i læben mens hun tænkte. Hun havde aldrig prøvet det før men det ville give mening at hun blev stærkere da hun jo blev større men hun ville nok ikke blive lige så stærk som han var.

"Du må gerne se men jeg har aldrig prøvet det før så ved ikke hvordan jeg reagere. Jeg vil nok ikke blive helt så stærk men jeg vil helt sikkert blive stærkere end jeg er nu. Men jeg ville nok også havde rigtigt svært ved at kontrollere mig selv ligesom du nogle gange har. Jeg kan blive til et hvilket som helst dyr og race, nogle bedre end andre selvfølgelig. Nej jeg behøver ikke have set det så længe jeg nogenlunde ved hvordan jeg skal se ud så går det."

Alane gav ham et stille smil og bed sig i læben. Hun var nervøs for at skulle prøve det efterom hun aldrig havde forvandlet sig til en varulv før men det skulle nok blive spændede.

"Sajro, du skal ikke undskylde. Det er okay at du er nysgerrig. Du må endelig spørge hvis du har andre spørgsmål. Jeg er åben overfor alle spørgsmål"

_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

Lets meet again... Its been a long time... Way too long... (Alane) - Page 2 Empty Sv: Lets meet again... Its been a long time... Way too long... (Alane)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum