Login

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1162

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Latest topics
» en ny start - Taliia
Today at 9:45 by Midnight

» To unge hjerte (privat) XxX ~ Midnight
Today at 7:57 by Midnight

» Listen to my voice ~ Raxess
Yesterday at 23:51 by Raxess

» midlertidig fravær
Yesterday at 22:45 by Jozaf

» Have you meet me? ~ Emnesøgning
Yesterday at 22:04 by Gabriello

» Meetup i Odense 20.-21. Oktober - INFO
Yesterday at 20:49 by Althorn

» Well, look who's here (XxX) - Allistor
Tirs 16 okt - 22:01 by Allistor

» Mishas fraværstråd!
Tirs 16 okt - 13:55 by Chester

» Midsommerballet - Fællesemne
Tirs 16 okt - 11:05 by Sean

Top posting users this month
Melisandre

Arthur

Midnight

Matthias

Raxess

Taliia

Sean

Althorn

Zayden

Marcus

Statistics
Der er i alt 290 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Keruel

Vores brugere har i alt skrevet 155826 indlæg in 8090 subjects

this is your new home! (Nephthys)

Go down

this is your new home! (Nephthys)

Indlæg by Sean on Man 11 apr - 15:42

S: Drageborgen, Dragons Peak
V: Udenfor er det mørkt og koldt
T: midt på natten

@Nephthys

Der var nu gået et stykke tid. Borgen så langt kønnere ud, end den havde gjort da Sean og Assorian havde overtaget den. Den gang havde den været forladt, støvet og trængt til renovationer, men nu begyndte det hele lige så stille at tage form og med køkkenet næsten færdig, var der også mindre larm. Ikke fordi Sean sov så tæt på køkkenet igen, men man havde alligevel kunne høre lyden af hamrene helt herovre!
Borgen var en typisk borg, blot uden voldgrav. Ude foran den var der en stald, men ellers kom man igennem en stor port, ind i borggården. Derfra gik flere døre ind i borgen, men de fleste gik nu ligeud, gennem de fine dobbeltdøre og ind i den rummelige entre. Derfra gik igen døre rundt til resten af borgen - foruden en del trapper. Op eller ned, højre eller venstre. Da de havde indtaget borgen, var det blevet enige om at tage halvdelen hver. Derfor havde Assorian taget værelserne til højre og Sean til venstre. De værelser havde også haft brug for en god rengøring og selvfølgelig havde Sean prioriteret sit eget, store værelse først. Et værelse med udsigt ud til borggården. Men der var en smart ting ved hans værelse...
Hans værelse indeholdte nemlig en hemmelig dør til et mindre værelse der lå lige ved siden af hans. Og han havde allerede planer om hvem der skulle bo der, hvis eller når hun dukkede op. Det var det perfekte sted til Nephthys, ikke bare fordi de til tider delte seng, men lige så meget fordi hun skulle fungere som hans lille...Ja, hvad kaldte man det? Bodyguard-morder-spion? En eller anden han kunne pusse på folk, han ikke brød sig om i hvert fald.

Han vidste hun kom, de havde sendt nogle breve til hinanden. Han så frem til det, for selv om han arbejdede konstant for tiden, var det alligevel rart at få nogen på slottet som han kendte godt og mere personligt, end...Resten. Selvfølgelig havde nogle af hans sønner besøgt ham, og Maeve var kommet, en adelskvinde der skulle være en del af hans hof og sådan. Men det var ikke det samme, som en gammel ven. På det punkt savnede han Doomsville, for det var der alle hans gamle bekendtskaber ofte opholdt sig.
Han gned sin pande og lænede sig tilbage i stolen foran sit skriveborg. Han var ikke gået i seng, fordi han netop ventede på hun ankom. Efter han havde overtaget borgen, havde han vænnet sig mere til at være vågen om dagen og sove om natten...Det var jo egentlig forfærdeligt!
På sengen lå hans sværd, ellers var han iklædt nogle sorte bukser og en løs, sort skjorte. På hans ene finger sad en ring og om hans ene håndled, et armbånd. Dette to nogle Nepthtys havde givet ham og som han altid havde på.
Hans mørkebrune hår strittede lidt til alle sider, efter de gange han havde ladet hånden glide igennem det. Han var lidt træt, men ikke nok til at falde helt i søvn, da han sad og kiggede sine planer og breve igennem. Der var nok at tage fat på!
Rundt i borgen gik hans vagter og det var også dem der ville vise folk vej, hvis nogen meldte sig til dem. Elyas boede her også, men han sov nok på dette tidspunkt. Desuden havde han sørget for Elyas' værelse lå så langt fra Nephthys, som han kunne slippe afsted med.
Han sad i skæret fra en enkelt olielampe, der stod på kanten af hans bord, der præcis som i Doomsville, var dækket af diverse papirer, lister og planer.

Utopia always comes with a price...
Sean
Admin

Antal indlæg : 9228
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Re: this is your new home! (Nephthys)

Indlæg by Nephthys on Man 11 apr - 17:07

P: klik her!

Der var gået alt for lang tid siden hun havde været i hans selskab. Hun glædede sig, men vidste at han ville blive en smule misfornøjet ved hendes ankomst, når han opdagede hendes hals. Et rimelig langt, hvidt ar gik langs hendes strube som et bevis på hendes sidste dumhed - en længere forklaring var på plads, til hvis han ville spørge hende. Men ellers ville hun ikke gå ind på det.
Hun blev først stoppet af vagter, da hun prøvede at krydse borgens gård. Normalvis ville hun bare snige sig ind i borgen, men da hun var ventet var det ikke en nødvendighed.
Efter at blive eskorteret ind i borgens entre, stod hun blot og følte sig en smule malplaceret. Hun kendte ikke stedet, og hvis hun nu endelig skulle kunne finde Sean så var det ikke ligefrem rart at virke så usikker. Hun tog en dyb vejrtrækning, inden hun kort tænkte på alle de ting hun havde nået inden hun var ankommet til Dragons Peak. Hun vidste ikke engang om hun blev der, eller om han måtte finde sig i at hun måske rejste videre. Hun ville ikke være i nærheden af ham for meget - hans nærvær var berusende nok i små mængder. Havde nogen givet ham besked om, at hun var ankommet? Ganske roligt begyndte hun at bevæge sig hen mod den venstre halvdel af borgen - den del hun havde regnet med ville være den del hvor Sean var. Hun bevægede sig forsigtigt rundt, hun ville ikke pille ved noget uden Seans godkendelse.
''Sean?'' kaldte hun, ikke alt for højt mens hun stod få meter fra den dør der førte direkte ind til hans store værelse.
Hun trak på skuldrene, inden hun var på vej til at vende om. Var hun alligevel gået ind i den forkerte fløj?
Hun havde en smule blod i mundvigen og en lille plet på brystkassen - hun havde fået en snack på vejen. En stakkels knægt der havde ment at han kunne bestemme hvilken vej hun skulle gå.

Calling her a meere woman, would be like calling the River of Styx a drop of water
Nephthys
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 2874
Evner/magibøger : 1. Ild-magi - 2. telepatiske evner

Vis brugerens profil

Indlæg by Sean on Tirs 12 apr - 16:12

Normalt viste hans vagter gæster vej og han var blevet op netop for at tage imod hende når eller hvis hun kom. Skulle han sende nogle vagter ud for at holde øje med om hun kom? Nej. Hun ville ikke bryde sig om det, hun var en selvstændig kvinde der altid mente hun kunne passe på sig selv, selv om det sjældent var tilfældet. Ja, hvad ville han en dag miste hende til? Hun havde allerede overlevet så meget.
Han strakte sig en anelse træt, skubbede stolen ud og rejste sig op. Hans ryg var træt af at sidde ned og hans øjne træt af ord og tal. Han gik over til vinduet og lænede sig op af den kølige mur. Han kunne mærke kulden var vinduesglasset, mens han så ud i mørkets, kun oplyst af et par fakler nede i borggården.
Var det en svag lyd? Nogen udenfor på gangen? Men han vagter ville vel sige det til ham...Han sukkede svagt. Nej, nogle af dem var nogle idioter og visse folk nød at snige sig ind i borgen, om de måtte være her eller ej.
Han gik over til døren og åbnede den, for at træde ud i den mørkere og køligere gang. Et par fakler med forholdsvis god mellemrum lyste noget af gangene op, så man kunne finde rundt. Hans blik gled først til den ene side, så den næste...Vent! nogen bevægede sig der i mørket! Han gik nærmere, da han genkendte skikkelsen. Nephthys, der gik alene i de mange gange!
"Nephthys!" kaldte han roligt, for at påkalde sig hendes opmærksomhed. Han havde glædet sig til at se hende, mærke hende igen...Deres forhold var nået et punkt, hvor de kunne have hinanden. Nok for Sean, selv om han ikke altid var sikker på om det var nok for hende. Om ikke andet, var han glad for hun var der og han håbede hun ville blive det næste stykke tid. Han gik tættere på og slog en anelse ud med armene, da han ville tage imod hende med åbne arme - bogstavlig talt. Dog nærede han ingen forestillinger om at hun ligefrem ville løbe ham i armene.

Sean
Admin

Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Vis brugerens profil

Indlæg by Nephthys on Tirs 12 apr - 16:28

Hun havde ikke regnet med at kunne finde rundt, specielt ikke taget i betragtning af at hun aldrig havde været i borgen før. Hun kunne lige så let have vandret direkte ind på Assorians halvdel - og siden de ikke ligefrem var de bedste venner endnu, kunne det nemt gå galt.
Men midt i hendes bekymring om hvor hun kunne være gået forkert, hørte hun hans stemme. Hendes hjerte stoppede i få millisekunder, mens det sprang op i halsen på hende. Hun lukkede øjnene, inden hun bed sig lidt i læben for ikke at løbe direkte ind i favnen på ham. Men hun måtte give op - hun kunne ikke lade være. Hun vendte sig mod ham, og satte så i hastig gang hen mod ham. Man kunne hører hendes stiletter slå hårdt mod gulvet mens hun nærmede sig ham. Det tog hende få skridt, inden hun åbnede armene og gik direkte ind i hans favn. Hun begravede hovedet ved hans hals og lukkede armene om livet på ham - som en lillesøster der ikke havde set sin bror i flere år.
''For pokker, hvor har jeg bare savnet dig!'' sukkede hun med panden hvilende mod hans hals. Hvad skulle hun ellers sige? At hun var glad for at han stadig var i live? Hun havde frygtet det værste da han endelig var taget mod Dragons Peak, og på trods af deres korrespondance havde hun frygtet at han måske ikke havde det så godt længere.
Selv var hun stadig træt, men hun havde mere brug for at se ham, end for at hvile sig. Hun stod der bare lidt, og mærkede hans krop mod hendes, inden hun trak sig en smule tilbage for rigtigt at se på ham. Hun havde et bredt smil på læberne.

Calling her a meere woman, would be like calling the River of Styx a drop of water
Nephthys
Evolved
Evolved

Vis brugerens profil

Indlæg by Sean on Ons 13 apr - 17:13

Han kunne ikke lade være med at smile, da hun bekræftede det faktisk var hende og vendte sig om mod ham. At hun skyndte sig ind i favnen på ham. Hans arme lukkede sig om hendes slanke krop og holdt hende ind til sig. Hendes duft, at mærke hende mod sig igen, det var skønt! Og også noget han havde savnet. Han trak vejret dybt efter at have begravet sit ansigt mod hendes hoved og hår. Hans ene hånd gled over hendes hår i en kærtegn. Det var rart endelig at have nogen i borgen, som kendte ham og som han kendte.
"Jeg har også savnet dig" forsikrede han roligt, da hun trak sig lidt ud, så de bedre kunne se hinanden. Noget hun sikkert langt bedre kunne end ham, da hun havde langt det bedste nattesyn af dem begge og gangen trods alt var dækket mest af mørket. Han trådte lidt til siden, stadig med en arm omkring hende, og inviterede hende dermed til at gå med tilbage til hans værelse.
"Jeg ventede blot på du ankom. Jeg troede mine vagter ville vise dig vej, men tydeligvis er de mere uduelige end jeg troede" han smilte svagt, skævt. Det var jo intet nyt, det skete oftere end man skulle tro. At folk var uduelige, altså.
"Har du brug for noget? Mad, drikkelse...? Hvordan var din rejse?" spørgsmålene haglede næsten ned over hende, en tendens han havde fået efter han var rejst til Dragons Peak. Han var ivrig efter at vide hvad hans nærmeste lavede, hvordan de havde det og måske lige så vigtigt, hvordan det gik hjemme i Doomsville, en by han savnede mere end noget andet. Han vidste stadig ikke hvorfor han havde vendt sig fra Doomsville og gået efter Dragons Peak, men det var da gået meget godt! Også selv om han til tider lå i sin seng og overvejede om det overhoved var det hele værd. Om ikke andet havde han da sørget for hans børn havde noget at arve, medmindre nogen nåede at tage det hele fra ham inden.
Hvis hun havde indvilliget i at gå med, ville han vise hende ind i sit værelse. Værelset var stort, gulvet stort set dækket af et mørkelilla, blødt tæppe. Væggene var dækket af reoler med alverdens bøger og selvfølgelig var der en stor, dobbelt himmelseng med silkebetræk i mørkerødt. Hans sværd lå på sengen og ventede blot på han ville joine den i en søgen på hvile. Hans store skriveborg med et par stole omkring, dækket af papirer af alverdens slags, præcis som det altid havde været, selv om bunken nu var vokset lidt. Et stort klædeskab tæt på hans seng og endelig en lille dør ud til hans personlige baderum. Nogle tunge gardiner hang ved hans vinduer.
"Jeg har så meget at fortælle dig!" bekendtgjorde, oplivet af at Nephthys nu var der hos ham. Han gjorde tegn til hun bare kunne slå sig ned hvorend hun ville finde det behageligt.

Sean
Admin

Vis brugerens profil

Indlæg by Nephthys on Tirs 19 apr - 8:04

Nephthys vidste godt at det kunne være ensomt ikke at have sine nærmeste om sig. Hun så dog ikke sig selv som en af hans nærmeste, taget i betragtning at hun var en ven, tidsfordriv og afrydder når det kom til problemer. Der var ingen betegnelse på deres forhold og hun viste at hun ikke kunne sætte en betegnelse - for han ville med garanti se tingene i et andet lys.
At han havde savnet hende gjorde hende dog glad, gladere end hun havde været i lang tid. Hun havde haft travlt, men ikke travlt nok til at hun kunne undgå at tænke på ham. Det gjorde lidt ondt, tanken om at hun havde holdt øje med alt og alle og stadig ikke havde kommet videre. Han var rejst fra Doomsville og alt hun havde gjort var at myrde idioter der tilsvinede ham eller hende. En lille fin dusør var kommet på hende, men hun tog sig ikke af det. Hun havde ikke behov for at tænke på at en eller anden troede at han eller hun var væsen nok til at håndtere hende. Selv Sean kunne ikke.
Efter de var kommet ind i hans værelse, og han havde givet tegn til at hun kunne sidde hvor det passede hende satte hun sig bare i en af stolene ved skrivebordet og så på ham. At sætte sig på hans seng kunne virke inviterende eller krævende og det ville hun helst undgå. Hun havde holdt ud så længe - mon ikke hun kunne klare lidt mere.
''Dine vagter er fine, men de er lidt... Nye? Jeg kunne komme ind på midten af jeres fine gårdsplads og danse rundt i fem minutter inden de ville opdage mig. Og man skal blot nævne dit navn, så lader de en komme indenfor.'' hun smilede for sig selv.
''Men måske var det bare fordi jeg bar en kjole'' hun blinkede kort til ham, inden hun så sig rundt.
''Jeg fik en snack på vejen, så ellers tak.'' sagde hun med et lille drillende smil, inden hun så hen på ham.
''Rejsen var kedelig. Du var der ikke til at underholde mig.'' hun blinkede til ham, drilsk.
''Fortæl fortæl, jeg har hele evigheden!'' smilede hun og lagde sine ben over kors mens hun placerede sine hænder i sit skød. Hun prøvede lidt at skjule at hun kløede i fingrene efter at røre ved ham, mærke ham tæt på sig. Men hun kendte sine grænser, og hun vidste at hvis hun lagde ud med intimitet, så ville hun ikke kunne holde en professionel grænse meget længere. Og hun havde brug for sin professionelle grænse.

Nephthys
Evolved
Evolved

Vis brugerens profil

Indlæg by Sean on Tors 21 apr - 10:35

Professionelle grænse? Det fandtes ikke mellem dem. Nephthys var en Seans mest betroede og muligvis den person i hele underworld, som han stolede mest på. Selv ikke Fenris kom op i samme højde! Måske skyldtes det netop de havde været igennem så meget, men stadig holdt ved hinanden. Han vidste, stolede på, at hun ikke bare vendte ryggen til ham lige pludselig. Hvis hun gjorde det, ville tingene nok ændre sig en hel del. Han ville nok ændre sig en hel del. Det sidste bevis på at der faktisk fandtes folk man kunne stole på, ville forsvinde.
Han smilte til hende og satte sig selv i en stol på den anden side af bordet, men så han stadig kunne se på hende over rodet.
"De fleste er ret nye, erhvervet fra byen her. Andre er mere erfarne og kommer fra Doomsville. Men lige for tiden har jeg haft utrolig mange gæster, uden der er sket noget, så jeg tror de forventer der er sådan hele tiden nu" sagde han og trak let på den ene skulder. Ingen skade sket endnu.
Han smilte til hendes drillerier og blinkede sigende.
"Jeg er sikker på du kunne få en hvilken som helst opmærksomhed på vejen, som du skulle ønske" svarede han afslappet og lænede sig tilbage i stolen.

Hvor skulle han begynde? Der var så meget og alligevel fyldte det vist ikke så meget, når han endelig kom i gang.
"Tja...Først og fremmest fik jeg jo min by og min borg. Assorian er nu min general. Borgen var ret forladt da vi overtog den, så vi har haft travlt med at ordne den. Det begynder at se flot ud nu" kommenterede han og viftede let med den ene hånd, som kunne han vise hende hele borgen bare ved at sidde her.
"Jeg må nok hellere fortælle dig at den modsatte side af borgen er Assorians værelser. Inden du vader ind. Og jeg har min nye butler, ikke mindre end en adelig dæmon, Maeve. Hun er en skøn kvinde og du kan spørge hende om hvad som helst, skulle du mangle noget mens du er her" Han vidste stadig ikke helt hvor han skulle begynde eller slutte. For nu havde han vist blot dækket de personlige forhold her i borgen. Han gned sig kort i nakken, før han slog lidt ud med den ene hånd.
"Så er der rent politisk. Jeg har en drøm om at gøre den øverste del af byen her til et paradis for mørkets væsner. Vampyrer, dæmoner, skyggevæsner og de andre. Men jeg har gjort mig uvenner med byens rigeste handelsmænd. De havde uofficielt magten over byen tidligere, og nu har jeg ikke bare taget magten fra dem, men flere af dem er tvunget til at flytte fra deres fine hjem, fordi de ikke gider have mørkets væsner som naboer på den måde. Flere har truet mig med at flytte deres forretninger og nægte at handle med byen. Det ser ud til de alligevel kan udgøre et lille problem og jeg må finde en løsning for at undgå et mindre oprør" han skar en lille grimasse.
"Desværre kan man ikke bare slå dem alle sammen ihjel" tilføjede han og trak svagt på den ene skulder. Det ville ellers have været en løsning på det hele. Nem og hurtig. Hans blik gled over på hende for at se om det overhoved havde nogen interesse eller om han allerede kedede hende.

Sean
Admin

Vis brugerens profil

Indlæg by Nephthys on Tors 21 apr - 20:05

Hun vidste hvad han talte om, handelsmændene der havde nægtet handel med byen. Rygter gik hurtigt, når alt var nyt.
''Altså, så vidt jeg har forstået kan alle overtales med de rette midler. Måske var det ikke en mands forhandlingstilbud der skulle til, men en kvindes?'' hun smilede en smule udfordrende, afventende. Men hun lod ham ikke svare, inden hun forsatte.
''Dine vagter er søde nok, men det kan være et problem. Hvad hvis en vælger at forråde dig herinde? Jeg kunne sikkert nå rimelig mange ting inden de ville være herinde?'' hun bed sig lidt i læben inden hun rejste sig og gik hen til det store vindue der havde udsigt ud over gårdspladsen.
''Jeg har altid set dig som konge. Nu har du endelig en bolig der passer til.'' hun så hen på ham og smilede. Nu slap han ikke mere.
Hun gik roligt hen til ham igen, og rykkede hans stol lidt mens han sad på den, så han sad med fronten mod hende. Hun satte sig på hans skød og så ham i øjnene lidt.
''Slut med alt dit politik. Hvordan har du det? Dig, ikke din handelsrute eller din plan om verdensherredømme. Hvordan har du det?'' hun smilede, et smil der var reserveret til ham - et privat, småbekymret smil med en varm undertone. Hun elskede ham, men ikke mere så besat som dengang med Dean. Han var en fast del af hendes liv. Og hun var formentlig også en del af hans.
Hun kyssede ham drilsk på panden - en tavs bøn om intimitet.

Nephthys
Evolved
Evolved

Vis brugerens profil

Indlæg by Sean on Ons 27 apr - 9:25

Han så lidt på hende, men lod hende snakke, før han kom med et svar.
"Foreslår du at du vil opsøge dem og overbevise dem om at der blot bliver flere kunder til deres forretninger?" spurgte han så direkte, omend med en drillende undertone. Han fandt Neph som en fryd for øjet og i sengen, men de var ikke i et forhold og hun bestemte selv over både sin krop og sit sind. Dog tvivlede han heller ikke på de fleste handelsmænd, når det kom til stykket, var griske små grise. Deres hænder eller læber var slet ikke værdige nok til at røre noget så fint som Nephthys.
Han viftede let med den ene hånd.
"Alle er så bekymret for min sikkerhed. Jeg skal nok disciplinere dem" svarede han blot og mente dermed emnet var uddebateret. Han var for helvede da en archdemon! De fleste der turde snige sig ind på ham havde lige så stor sandsynlighed for at dø.
Hans så roligt op på hende, da stolen blev vendt og hun satte sig på hans skød. Han havde savnet det og hans arme gled automatisk rundt om hendes krop. Faktisk var Neph den eneste der havde fået sat en ring på hans finger, selv om de på ingen måde var et par og det var vel egentlig lidt underholdende. Dog ville det aldrig blive de to. Selv om hun var en bestemt og selvstændig kvinde, vidste han at på nuværende tidspunkt ville det være bedre hvis han giftede sig rent politisk og sikrede sig mere magt derigennem. Ja, normalt var han ikke typen til faste forhold eller ligefrem ægteskab. Men efter han havde overtaget borgen, var det som om flere og flere enten tænkte det eller snakkede om det.
Men uden tvivl Neph ville have været en spændende hustru. Hans ene hånd gled op og fjernede noget af hendes hår fra hendes ansigt.
"Jeg savner Doomsville. Alt er så nyt her. Jeg kender ikke alle ansigterne, som jeg gjorde tidligere. De fleste af mine bekendtskaber bor stadig i Doomsville. Og dog får jeg nu besøg af mange spændende personer...Der er vel både gode og dårlige sider ved det hele" svarede han lavmælt, da hans hånd gled ned langs siden på hende og hans blik gled op til hendes ansigt igen.
"Den store og stærke dæmon, der kan klare sig selv, som alligevel savner sine venner. Det lyder absurd" tilføjede han med en undertone af fortrydelse.
"Og mine sønner! Jeg har en uduelig familie...Intet går med mig, kun imod. Hvad gør jeg galt?" han sukkede og rystede svagt på hovedet.
"Og hvordan har du det?" spurgte han så, velvidende hun som altid næppe ville fortælle ham det hvis der var noget.

Sean
Admin

Vis brugerens profil

Indlæg by Nephthys on Ons 27 apr - 9:41

Nephthys havde for længst lært, at mænd for det meste kunne overtales hvis man havde deres legemsdele i munden. Det undrede hende ikke, hun var vant til det. Hans arme om hende, hans blive kærtegn. Hun savnede Sean, mere end han nogensinde ville kunne ane. Men livet havde vendt sig, og nu var hun ikke længere i en sindstilstand hvor hun følte sig nødsaget til at være ved hans side konstant.
''Jeg tilbyder dig, som en ven, at overtage forhandlingerne med disse handelmænd. Hvem siger nej til lille søde mig?'' hun smilede, kælent og kærligt - med øjne der lyste op i en glød der kun kunne tolkes som at hun ville hive ham direkte over i sengen uden tøven. Hun så lidt ned på hans hånd da han lod den glide ned over hendes side.
''Jeg ved ikke om alle er bekymrede. Men du har en meget speciel plads i mit liv. Jeg ser helst at du ikke bare overlever, men faktisk har et godt liv.'' sagde hun, inden hun sukkede over hans forklaring over at han savnede Doomsville.
''Jeg er glad for at jeg ikke længere er der. Der var jeg kendt som den sindssyge der havde mistet det hele. Her er der ingen der tør se forkert på mig.'' sagde hun roligt. Hun vidste at det tildels var Seans fortjeneste - men kun tildels.
''Dine sønner har ikke haft dig i livet fra starten af. Det kræver en vis opvækst at kunne leve op til dine standarder, min ven.'' smilede hun, et smil der prøvede at fortælle ham at han ikke skulle bebrejde sig selv.
''Det går såmænd okay. Ikke fantastisk godt, endnu, men langt bedre end det har gjort i lang tid. Der er sket ret meget, siden du tog afsted. Først og fremmest har jeg endelig fundet ud af hvad fanden der skete den aften min familie døde. Hvem der stod for det. Jeg burde takke dem, med blomster og titler - hvis bare jeg havde magten til det!'' grinte hun, og trak på skulderen.
''Der er ikke så meget der går dårligt. jeg er naturligvis mere ensom end normalt, du var jo taget herop. Men ellers, så har jeg det ret godt.'' sagde hun så - oprigtigt. Hun havde det godt. Hun vidste at livet ikke kunne være så slemt længere, og desuden, hendes fødselsdag dagen forinden havde mindet hende om, at hun ikke blev ældre. At hun ikke ville få rynker, at hendes krop slet ikke ændrede sig. Forfængelig var hun, og hun var så småt begyndt at blive glad for hendes udseende.
''Tilbage til de handelsmænd! Hvad er det helt præcist du vil have af dem? bare så jeg ved hvad jeg skal bede dem om.'' sagde hun roligt. Hun vidste lige præcis hvad hun skulle gøre - men hun afskyede lidt sig selv for at spille på sine kvindelige sider.

Nephthys
Evolved
Evolved

Vis brugerens profil

Indlæg by Sean on Ons 4 maj - 15:24

Fødselsdag var ikke noget han gik op i. Efter de første par hundrede år var det som om det blev ligegyldigt, omend han dog holdt styr på hvor længe han havde levet. Men det gjorde også at han aldrig gik op i nogens fødselsdage, uanset hvor tætte de var på ham.
Han sendte hende et lille smil.
"Ingen kan sige nej" drillede han hende, selv om deres fortid i den grad beviste nogen kunne sige nej. Men hvorfor dvæle ved det nu? Det var som om Neph var...Vokset...I den tid han havde kendt hende. Hun var blevet mere...Perfekt. Mere tiltrækkende. Så loyal og han havde aldrig gengivet det på nogen måde!
Tankerne havde floreret i hans sind. Om Fenris nu også var god nok til ham, eller omvendt. Uanset hvad burde han gifte sig og i denne verden var to mænd sammen ikke noget man så på med glæde. Han sukkede svagt for sig selv....Det var tanker til en anden dag. Uanset hvad, håbede han blot hun blev her, hos ham.
"Min ene søn er alt for følsom. Min anden har fundet et menneske. Jeg har intet tilbage, intet af mit blod der er værd at vise verden. Jeg prøvede at samle min familie, gøre den stærk og fri den for al den svaghed der findes. Men jeg må indse at tiderne har ændret sig..." han skar en svag grimasse. Ja, han havde indset han måske var blevet lidt gammel alligevel. Idealer om at være en rigtig og god dæmon var døende.

Han så lidt på hende. Han havde lyst til hende - han havde altid lyst til hende - men først måtte de snakke og det måtte han minde sig selv om.
"Aha. jeg troede du havde fundet ud af det...Men hvis du mangler magten til at sende blomster, så lån lidt af min?" foreslog han og vidste bedre end at prøve og blande sig. I stedet var det bedre at tilbyde, så hun kunne gøre som hun ville. Det andet gav alt for mange diskussioner og uvenskaber, af en eller anden grund.
Han grinte svagt og rystede svagt på hovedet. Så hun agtede faktisk at gøre det! Opsøge de handelsmænd...Han overvejede det lidt.
"De skal indse de bør blive i denne by. Hvis de ikke gider bo i den øverste del af byen, så give lidt penge ud til at skabe sig et godt hjem lidt længere nede. De skal indse det vil være sundt for forretningerne. Jeg vil sikre handel mellem dem og flere byer. De skal overtales til at se de vil være beskyttede og have det godt her, under min magt...Selv om de selvfølgelig skal betale skat som alle andre" Det var lidt overdrevet, men det ville give Neph en ide om hvad han ønskede sig. Medgørlige forretningsmænd der blev i byen og vedblev at holde deres forretninger kørende, så byen tjente penge.

Sean
Admin

Vis brugerens profil

Indlæg by Nephthys on Fre 6 maj - 12:59

Hun smilede, som altid, over hans idealer omkring dæmoner. Han glemte vist selv at han i en periode havde haft et forhold med en shapeshifter - og hun tænkte ikke på sig selv i den sammenhæng.
''Det lyder som om du ikke tænker som deres far, men kun ser dem som dem der skal overtage branchen efter dig... Hvis din søn er lykkelig med et menneske, er det så ikke blot din opgave som far at være glad på hans vegne..?'' hun smilede roligt, velvidende at hun nu blandede sig i noget lidt for personligt.
''Men, jeg kan ikke vide hvordan den slags ting hænger sammen. Du må vel gøre hvad end der føles rigtigt for dig.'' sagde hun med et skuldertræk.
Hun vidste udemærket godt, hvad hun skulle gøre med de handelsmænd - men det ville blive en længere proces. Normalvis var det blot en nat der skulle til - og hun bad inderligt til at det var alt de ville forlange. Selvom, hendes loyalitet over for Sean ville byde hende, at tage imod en aftale om mere om nødvendigt for at sikre hans handel med dem fremover. Hun gøs mentalt ved tanken.
''skal jeg være helt ærlig, så tror jeg at jeg venter til i morgen og så finder jeg lige ud af hvad jeg gør med de handelsmænd. Hvor mange af dem er der? Og er der noget du bare ikke vil tillade i forbindelse med det?'' - ja, hun så Sean som sin chef. Udover at han var hendes ven, så var han hendes chef. Hun havde ikke nogen grund til at se ham som mere, eftersom han mange gange havde gjort det klar for hende at hun kun havde en plads som ven hos ham. Og hun havde det efterhånden fint med det.
''Nå, men.. Jeg har et kroværelse der venter på mig. Og du burde måske også krybe til køjs snart, du ser lidt mørbanket ud.'' sagde hun med et drillende smil, inden hun gjorde an til at rejse sig fra hans skød.

Nephthys
Evolved
Evolved

Vis brugerens profil

Indlæg by Sean on Tirs 10 maj - 13:57

Inden hun rigtig havde nået at rejse sig, havde han allerede puffet hende ned med en irriteret bevægelse. Han rejste sig fra sin stol og gik over til et vindue, der viste han borggården. Armene gled over kors.
"Du forstår det ikke" svarede han lidt mere hårdt, end han havde tænkt sig. Hvorfor skulle alle sige ham imod? Kunne ingen da se det?!
"Et menneske! Af alle har han valgt et menneske! Mennesker er mad og intet andet. De stolte dæmonfamilier vil bedømme mig dårligt på det. Hvordan kan jeg give dem ret i at vi er den stærkeste race og samtidig se min søn få afkom med et gement menneske? Det er forkert!" fortalte han, men vidste Neph ikke ville forstå. Tydeligvis var der ikke mange der forstod! Det irriterede ham.
"Hans job som min søn er at leve op til de standarder jeg sætter for familien" sagde han og håbede det blev det sidste ord i den debat. Alligevel snerrede han svagt for sig selv et øjeblik efter og slog lidt ud med armene, før de gled over kort igen, da han vendte sig om mod hende.
"Det eneste jeg kan gøre er at afskrive ham fra familien. Det gør ingen forskel...Han bliver bare en ung fyr der har kontrollen med min klan. Og det burde han stadig kunne gøre, med eller uden mad ved armen" bemærkede han. Han havde ikke tid til at ændre tilstandene for hans gamle klan, desuden havde han mere eller mindre trådt tilbage fra den nu.
Nu hvor han så det, fandt han alt andet end familie rart. Han havde altid sagt han ikke var et familiemenneske og måske lå hans fejl netop i at ville lege det. Nej! Måske burde han netop være ligeglad, omend heller ikke udnævnte Xander til arving for yderligere. Daron kunne trods alt stadig bruges til noget andet, men han var jo heller ikke dæmon længere.
Conner. Han havde endnu dæmonbarnet, der kun var omkring de 8 år nu. Han ville måske blive fremtiden...

Han så op på hende lidt efter.
"Der er tre jeg ønsker at få styr på..." Han trådte over til sit skrivebord og skriblede hurtigt navnene ned på en liste, før han skubbede den tættere på hende, omend lod det op til hende selv om hun ville have sedlen eller ej.
"Resten vil mere eller mindre følge med dem, hvis alt går vel. Gør hvad der skal til...Men hvis de behandler dig forkert, vil jeg ikke være ked af deres afgang" bemærkede han en smule resigneret. Så sukkede han svagt.
"Du kan sagtens sove her?" foreslog han så, langt mere blidt end resten han havde sagt.

Sean
Admin

Vis brugerens profil

Indlæg by Nephthys on Tors 26 maj - 19:46

Nephthys var ikke en kvinde der tog let på det tonefald som Sean tiltalte hende med. Tværtimod, så kunne man se hvordan det slog hende mentalt hver gang han ytrede et ord i tonefaldet der virkede med som en far eller storebror der skældte ud.
Hun valgte tydeligvis ikke at svare ham, for at undgå yderligere diskussioner med ham. Hun gad det ikke - specielt fordi den eneste familie hun faktisk havde haft, var ham.
Hun gik hen, og tog den lille lap papir med navnene på. Mere end deres navne behøvede hun ikke - ikke så længe hun vidste hvad deres erhverv var.
Hun så på ham, mens hun lyttede til hans tilbud. Sove her? Hos ham - eller blot på slottet? Hun overvejede det kort. Hvad ville der ske, hvis hun overnattede? Ikke det store, formentlig. De var vel bare... de var som de altid havde været. Hun rystede svagt på hovedet, mest af sig selv.
''Jeg forstår dig ikke. Jeg kommer nok heller aldrig til det, men alligevel...'' sagde hun med et lille smil, et venligt smil.
''Nå - hvor kunne du så tænke dig at jeg skulle sove?'' smilede hun, mens hun prøvede at fortrænge hele episoden før med hans ubehagelige tonefald.

//beklager det korte svar!!

Nephthys
Evolved
Evolved

Vis brugerens profil

Indlæg by Sean on Tors 2 jun - 20:08

Hans blik gled over hendes ansigt et øjeblik. I et øjeblik bed skammet i ham...Hun var nok den eneste der endnu kunne vække den side i ham. Hans blik søgte andre veje hen, mens han bed sammen i ren stædighed. Han havde intet at undskylde for! Også selv om han havde hævet stemmen, når han på intet tidspunkt havde været sur på hende. Men...Hvorfor forstod ingen det?
Han trak vejret dybt og trådte væk fra skrivebordet. Ønskede hun overhoved at være her? Usikkerheden gjorde ham bidsk. Han ville ikke risikere de evige afslag, så i stedet ville han gøre sig for at sikre hun blev her. Det kunne godt være Neph ikke blot ønskede et intimt forhold. Det kunne de sagtens lade være med, men...I det mindste...Kunne de i det mindste ikke dele seng, uden at være intime?
"Her" svarede han og gjorde en lille gestus mod sin seng.
"Medmindre du ikke gider mig. Så har borgen masser af værelser. Jeg har sikret et ved siden af mit..." Han havde sikret det med vilje. Der var en skjult dør mellem de to rum...Ikke kun af intime årsager, men også for andre grunde. Alligevel kunne han ikke få sig selv til at nævne det. Ville hun overhoved blive her?
"...Af samme årsag. Men du vælger selv. Mine tjenere kan sikre du har en seng, uanset hvor du vælger det skal være" hans stemme var neutral. Ikke direkte fjendsk, men heller ikke direkte venlig. I stedet trak han sin trøje af og afslørede den muskuløse overkrop fuld af ar, med den plan også selv at gå i seng. Han tvivlede på om han kunne sove, men uanset hvad hjalp det blot at ligge og slappe lidt af.
Han vendte sig om mod hende og kastede trøjen over sin stol, før han sendte hende et lille, djævelsk smil.
"Jeg kan også tvinge dig til at sove her, skulle det være?" foreslog han.

Sean
Admin

Vis brugerens profil

Indlæg by Nephthys on Tors 2 jun - 22:20

Hun smilede over hans måde at løse tingene på. Han havde reserveret værelset ved siden af hans eget - af flere grunde end hun kunne tænke på sikkert.
''Det bliver aldrig nødvendigt for dig at tvinge mig til at være i din seng eller blot i dit nærvær.'' sagde hun, mens hun gik hen og lagde den lille lap papir med købmændenes navn på på bordet igen. Hun så hen på ham, på hans smil. Han var så vidunderlig, så... så Sean. Det havde alle dage været ham, og ingen andre. Hun elskede ham, på utroligt mange måder. Hun ville undvære ham for noget som helst.
Hun gik hen til ham igen, lod en finger gide over nogle af hans ar, mens hun lod sine læber glide op af hans hals og op til hans ene øreflip.
Hun smilede, mens hun hviskede mod hans øreflip.
''Har du savnet mig..?'' hviskede hun, kælent - omend en smule drilsk . Langsomt gled hendes hænder ned mod hans mave - ned i kanten af hans bukser mens en finger gled langsomt i buksekanten.
''Tving mig..'' bad hun. Hun elskede når han var dominerende, en smule hård over for hende. Hun nød det, af en eller anden grund. Hun smilede, mens hun begyndte at kysse ham ned af halsen igen - afventende. Ville han overtage?

Nephthys
Evolved
Evolved

Vis brugerens profil

Indlæg by Sean on Fre 3 jun - 10:35

Der fandtes andet underholdning. Folk som Razor, der duede til en vild aften i byen med mord og sex. Han måtte jo selv finde på noget nyt, efter Fenris mere eller mindre var forsvundet. De var ikke længere et par, Sean var fri til at gøre præcis som han ville og selv om han i starten havde ledt efter noget der kunne dække hans behov, dække følelsen af mangler i hans hjerte, havde han til sidst blot accepteret det og tog i stedet bare imod alt han fandt. Måske var det på tide han slap lidt af kontrollen og levede et vildere liv? Holde nogle fester, drikke sig oftere fuld, måske burde han ligefrem fordybe sig i den kulinariske rus som menneskerne gik så meget op i?
Blodbade. Sløs, afslapning og på alle måder, helt og igennem ondt! Tanken var tiltrækkende, men han kunne ikke. Kontrollen var selve kernen af hans væsen! Hvem ville han være uden den?

Uanset hvor ofte han oplevede det, blev det aldrig kedeligt. Kødets lyster, noget der også lå dybt i hans væsen, noget han levede af!
Kunne hun da ikke se, at hvis han først udnævnte hende til sin kvinde, at denne følelse, disse fornemmelser, ville forsvinde og blive erstattet af noget helt andet? Mystikken, vildskaben. Det ville ikke være det samme. Faste forhold ødelagde det hele og selv om han at politiske årsager burde finde en, ønskede han ikke at lade sig begrænse. Aldrig igen! Det var som et fængsel. Selv ikke med Alane havde han helt vænnet sig til det. Med Fenris havde han krævet friheden. Hvorfor kunne man ikke bare have flere partnere? Han smilte svagt for sig selv.

Hans hænder lagde sig mod hendes sider. Hans næse gled op over hendes hals, som han indsnusede hendes duft. Han ville kunne kende den alle steder! Så tålmodig hun havde været, så meget hun havde udholdt for at være sammen med ham til sidst. Deres forhold, den behov de havde for hinanden, var over dødeligheden, var over ord og titler.
"Uhhhm..." Brummede han, som et rovdyr der blev beroliget og desuden var ganske tilfreds. Hans hænder gled længere ned, til han lagde dem om hendes balder og pressede hende ind mod sin egen krop.
"Bliv hos mig" hviskede han lavmælt, noget hun uden tvivl kunne høre med sin overmenneskelige hørelse. Hun kunne fjerne fornemmelsen af at være alene. Det vidste han og han ønskede det. Havde hun ikke sagt hun var blevet vampyr for hans skyld, for at de altid kunne være sammen? Om det var sandt, vidste han ikke. Men tanken var...Beroligende.

Et lille smil gled over ham, da han med en pludselig voldsomhed rev den skrøbelige stemning over, lod den knække i tusind stykker og igen fortrængte den bløde del af hans hjerte, hun havde lukket op for et øjeblik. I stedet fik hun et skub over i sengen, før han løsnede sine bukser.
"Smid tøjet" forlangte han. Hans øjne glødede, så fulde af liv og lyster, så fulde af magt og kun rettet mod hende. Da han havde befriet sig selv fra klæder, krøb han ind i sengen selv. Han var allerede klar, som om blot tanken af at være sammen med hende kunne få ham til at brænde.

//Vi behøves ikke at kæmpe os igennem erotiske scener. Ofte lider kreativiteten på det og emnerne går ofte døde - Så vi kan bare springe det over. Eller, hvis du insistere, minimere det og gøre det hurtigt. Smile

Sean
Admin

Vis brugerens profil

Indlæg by Nephthys on Fre 3 jun - 14:47

//blodsukkeret valgte lige at gå lavt da jeg satte mig - så måske lider min kreativitet lidt alligevel xD//

Hun smilede, nød hans blide side. Kun få kendte til hendes egentlige grund til at blive vampyr: Sean. Al den snak om at hun en dag ville være en gammel tudse og han stadig ville være den unge dæmon med engleansigtet... Hun elskede ham for meget til at bare efterlade ham - så naturligvis var hun taget med ham til Dragons Peak. Hun hørte til ved hans side, om det så var som blot en hemmelig elsker. Hun kunne ikke undvære ham.
Naturligvis blev hun ved hans side. Hun kunne ikke andet.
Hans skift, fra kærlig ven til dominerende elsker, fik det med det samme til at blusse op i hende. Det behov hun havde for ham, for at mærke ham. Hun begyndte langsomt at hive i den lille silkesnor der holdte hendes kjole lukket om hendes krop, og efter et par sekunder lå kjolen om hendes hofter og havde afsløret hendes nøgne overkrop. Ar, mærker og små sår kunne ses forskellige steder - men sådan var det jo altid med hende. Hun rejste sig og kjolen gled ned fra hendes hofter og ned på gulvet. Hun stod nu nøgen - og ventede et par sekunder mere med at kravle op i sengen til ham. Hun lagde sig hos ham - og lod ham overtage. Hun underlagde sig ham totalt - som altid.

(der skippes lige til efter akten)

Hun lå med hovedet begravet ned i hans ene pude. På trods af at hun fysisk ikke behøvede at trække vejret, men efter en tur i lagenerne med Sean var det altid nødvendigt at gemme sit hoved og samle de tanker der altid var spredt for alle vinde.
''Hold da helt....!'' sukkede hun, inden hun fik drejet hovedet og så en smule omtåget på ham.

Nephthys
Evolved
Evolved

Vis brugerens profil

Indlæg by Sean on Fre 3 jun - 16:52

Brystkassen hævede og sænkede sig, for modsat Neph havde han endnu brug for det. Et let lag sved dækkede hans krop, mens dynen var hevet lige nok ind over ham, til at dække for de følsomme dele. Hans ene hånd hvilede på hans brystkasse, som den hævede og sænkede sig, først forpustet, men siden mere og mere normalt. Han lå på ryggen og så op i loftet, i et øjeblik uden overhoved at se noget. Der var ingen elegant måde at komme sig over sådan noget, man måtte bare tage det som det var. Men efterhånden burde de to også kende så godt som alt til hinanden.
Magt tændte ham. Ideen om magt, fornemmelsen af magt. At herske en by gik kun ud på magten! Og at bruge magten i sengen også...
Han var lige ved at tænke på Fenris, men tvang tankerne væk. Lod Nephthys ansigt og bønfaldende krop fylde ham i stedet. Et lille smil gled over ham, før han drejede sig, så han lå på siden og kunne se på hende. Han følte sig tilpas udmattet, men han havde gjort dette for længe til bare at falde i søvn. Kvinderne ønskede normalt man lige gav dem lidt opmærksomhed først og som den gentleman han var, faldt det ham ikke ind at gøre det anderledes. Et lille smil gled over ham. Så fantastisk. Og det bedste var der ikke kom flere Dean'er ud af det. En ting de aldrig havde fået snakket om og nok aldrig ville, for ingen af dem mindedes det som noget videre behageligt.
"Som altid fortryller du..." Tanken om at andre skulle opleve det...Han havde ingen ret til at kræve hun kun var sammen med ham. Men de handelsmænd...Han sagde ikke noget, men tænkte sit. De skulle ikke røre hende. Deres klamme små hænder. I et øjeblik overvejede han blot at få dem slået ihjel i stedet, selv om folk ville regne ud han havde bestilt drabene. Hvorfor lige Neph?
Fordi hun kunne det. Fordi hun var stærk nok til det og fordi hun havde ønsket at opbygge et hvis rygte. Ikke et rygte som Seans hund, men som en kvinde man helst ikke ville have besøg af...Hvis det endnu var hendes ønske.
Han lukkede øjnene. Lod fingrene glide over ringen på hans ene hånd. Han var ikke gift...Alligevel var Neph den eneste der havde fået sat en ring på ham. Det og et armbånd, to ting han aldrig tog af. Faktisk ville han bruge symbolet på bannere og flag, de var allerede blevet bestilt. Hans symbol, givet til ham af Neph og kun hans butler, Maeve, kendte historien bag.

Tankerne fik ham til at dreje sig igen, før han satte sig op. Efter hånden var gledet igennem hans hår, rejste han sig op og forsvandt ud af en lille dør, der førte ud til hans private toilet. Han havde aldrig brudt sig om ideen om en potte under sengen...Var det ikke uhygiegnisk? Det kunne i hvert fald stinke.
En spand med vand. Han kastede lidt koldt vand i ansigtet og tørrede sig. Han så sig selv som stærk, at kun få kunne måle sig med ham. Alligevel skulle der ikke mere end en kvinde som Neph til at gøre ham blød som smør.
Lidt efter vendte han tilbage og trak sine bukser på igen, før han kastede en af puderne op af hovedgærdet og satte sig op af det. Medmindre hun havde flyttet sig, gled hans ene hånd ud, så hans fingre kunne glide kildende op af hendes ryg og side. Han havde intet at sige...Hendes nærvær var nok.

Sean
Admin

Vis brugerens profil

Indlæg by Nephthys on Lør 4 jun - 12:57

Hans ord var beroligende. Han var altså endnu ikke blevet træt af hende, på trods af at hun aldrig diskede op med noget nyt. Hun havde for lang tid siden affundet sig med, at hun ikke var mere for Sean end regelmæssig sex, en ven og til tider en kollega. Hun blandede sig ikke længere i hans privatliv - og en af grundene til det var meget tydelig: hun så ikke sig selv som en del af det. Ikke længere. De var jo for længst blevet enige, var de ikke? Sex, samarbejde og samvær. Mere i det lå der ikke - gjorde der?
Da han rejste sig og forsvandt ind i et andet rum tillod hun sig at lægge sig til rette på maven. Da han kom ind igen og tog bukser på inden han satte sig i sengen, kunne hun ikke lade være med at smile endnu mere over ham. Han var så kær - på alle måder næsten.
Da han begyndte at kærtegne hendes ryg og side efter han havde sat sig, lukkede hun blot øjnene igen. Hvad skulle hun ellers gøre? Hun vidste, at hvis hun åbnede munden for at sige noget, var det de samme tre ord der ville komme ud, ligemeget hvad. Hun kunne ikke sætte ham i den situation, ikke igen. De var lige blevet så tætte igen. I stedet lod hun blot som om hun var tæt på at falde i søvn. Hun vidste, at han ikke ville bringe emnet på bane, så bekymret var hun ikke. Dog... Tanken om de handelsmænd. Det gjorde hende frustreret. Hun ville ikke virke svag over for Sean, og trække i land når hun nu havde sagt at hun ville ordne det. Hendes løfter skulle ikke brydes.

Nephthys
Evolved
Evolved

Vis brugerens profil

Indlæg by Sean on Søn 5 jun - 10:08

Han håbede hun ville true dem, frem for at forføre dem. Han ville hellere se hende som en farlig kvinde, end en der solgte sin krop for at opnå et eller andet. Men når det kom til stykket, var det vel op til hende...Men han burde ikke sætte hende i denne situation. Og det slog ham at han ikke helt kunne ignorere emnet. Han var en hersker nu, han behøvede ikke gøre noget, som han ikke følte sig tilpas ved.
"De der handelsmænd. Jeg håber ikke du havde tænkt dig at sprede ben for dem..." Han vidste hun var afslappet og måske ligefrem tæt på at sove. Han forlangte heller ikke et svar, men ville blot understrege sin mening.
"...Hvis de ikke giver sig, er det bedre at true dem" bemærkede han. Han var ikke sikker på om han selv kunne sove lige nu. Han var faktisk tæt på at rejse sig og selv gå ned i byen, for at ordne tingene. Det skulle ikke gå ud over Neph...Selv om de havde snakket om at hun ville arbejde for ham, så...Var han ikke sikker på om han kunne.
Hvis hun faldt i søvn, ville han rejse sig og gå over til vinduet. Når det kom til stykket, var han altid dårlig til at sove med andre. Ikke van til at dele pladsen og varmen.

//Har vi mere? o.o

Sean
Admin

Vis brugerens profil

Indlæg by Nephthys on Søn 5 jun - 12:05

Hans ord ramte hende på et ømt punkt. Hun havde i forvejen svært ved at hun ikke kunne bede ham om det samme som han til tider bad hende om - for det ville bare virke forkert. Hun kunne ikke bede ham blive hos hende - det ville blive misforstået. Hun kunne ikke bede ham om at lade være med at gå i seng med andre - så ville hun virke besidderrisk. Hun havde kort sagt ingen magt eller evne til overhovedet at kunne fortælle ham at han skulle blande sig udenom. Trods alt, så var lige præcis denne opgave jo noget han havde kommet til hende med. Hun måtte finde sig i de instrukser han kom med. Hun satte sig op, og så på ham - mens hun prøvede at granske hans blik og ansigt for et tegn på at han ikke mente det som hun havde tolket det.
''Jeg blander ikke arbejde og fornøjelse.'' sagde hun - i et toneleje der næppe kunne tolkes som andet end kort og kontant, inden hun rejste sig op fra sengen og gik hen for at samle sin kjole op.
Hun tog den på, og brugte vinduets reflektion til at se ned af sin ryg for at binde kjolen ordenligt.
''Jeg tager mig af handelsmændene. Hvordan - det er op til mig.'' sagde hun blot, inden hun rettede på sit hår og samlede det i en fletning. Hun bandt enden med en snor hun havde om håndleddet.
Han kunne næppe nå at modsige hende, før hun var på vej til at forlade hans gemakker. Hun følte sig lidt trådt på, som om hun var hans ejendel. naturligvis var han jo hendes chef, men det var grænseoverskridende at han måske mente at han bestemte over hendes krop. Den dag han friede til hende, erklærede hende for hans - den dag kunne han gøre hvad pokker han ville. Indtil den dag kom - hvis den da nogensinde gjorde det - så ville hun gøre tingene som det passede hende.
''Er der et værelse klart til mig, eller skal jeg sove i byen i nat? Vi ved begge to, at du næppe sover specielt godt når du deler seng.'' - en information han aldrig havde fortalt, men noget man oftest kunne læse på ham. Han overnattede sjældent ved sine 'bekendtskaber' så vidt hun vidste.
''Jeg beklager, hvis du har fået indtrykket af at jeg spreder ben for hvem som helst.'' sagde hun så, og så direkte på ham, prøvede at skabe øjenkontakt. Hvis det lykkedes hende ville han uden tvivl kunne se at han havde ramt hende hårdt ved at komme med forestillingen om at hun ville overtale tre handelsmænd via sex. Det var jo absurd!

Nephthys
Evolved
Evolved

Vis brugerens profil

Indlæg by Sean on Man 6 jun - 10:47

Ah, selvfølgelig. Det havde ligget i luften, hvordan hun ville klare problemet, men nu var det hele hans skyld?
Han magtede det ikke. Magtede ikke de evige skænderier, de evige beskyldninger og de evige kommentarer om hvordan han altid tog fejl og altid sagde det forkerte. Han kunne få alle i sin seng, men Neph var den eneste der altid blev fornærmet over alt han sagde eller misforstod alle hans hentydninger og meninger. Han var hersker nu! Der var ingen grund til at han skulle finde sig i det. Netop dette...Netop dette var en tingene der gjorde han aldrig ville gå så langt som at komme i et forhold med hende. Han spurgte ingen om ægteskab, så det ville alligevel aldrig ske, men et forhold...Ikke når hun var sådan her. Han havde brug for noget andet end dette.
Han trak vejret dybt og lukkede øjnene et øjeblik.
Han havde lige været igennem noget lignende. Med Razor, der havde ønsket sig mere end bare sjov selskab. Ikke på den måde at han havde søgt forhold, men på den måde at han havde søgt et sted at høre til. Men han gad det ikke mere, gad ikke det der med at binde sig til folk. Det var ikke andet end besvær og smerter. Han gad det ikke!
Og selv om han ønskede Neph hos sig...Gjorde dette blot tydeligt at de aldrig ville kunne leve med det. Ingen af dem.
Da han åbnede øjnene igen, gled et underlig koldt smil over ham. Fint. Han måtte bare afskære det hele.
Selvfølgelig havde Neph ikke overvejet sine egne ord hellere - om Sean var arbejde eller fornøjelse?
"Nej" ordet var kort, men ikke til at misforstå. Han så over på hende, for trods alt var hun ikke gået endnu. Han krøb ud af sengen og trak sin trøje op fra gulvet, kun for at tage den på.
"Jeg ønsker ikke længere din hjælp. Jeg tager mig selv af de handelsmænd. Jeg ønsker heller ikke du skal komme tilbage hertil igen. Jeg ønsker ikke længere at dele seng med dig" De havde begge drevet dette spil med hinanden så længe nu, at han ikke gad bide på krogen. Hvis hun stadig ville lege den samme leg, blev det uden ham. Nu måtte hun selv mærke hvordan det var.
"Du kan bo her så længe du vil. Jeg finde andre, mere passende opgaver til dig. Der vil allerede være en seng i lokalet, som du kan bruge. Jeg har holdt den redt og klar, i tilfældet af du skulle komme forbi" Stemmen var kølig og beregnende. Det sundeste for dem var hvis de ikke involverede sig i hinanden.
"Jeg har brug for folk der gør tingene, som jeg ønsker dem gjort. Ikke folk der opføre sig fornærmet, fordi jeg stiller krav til deres arbejde" Sådan var han. Også over for sine arbejdere. Han havde krav, ideer og ønskede både orden og disciplin. Hvis Neph ikke kunne leve med ham som arbejdsgiver, skulle hun slet ikke arbejde her. Trods alt...Måtte han jo også bare være arbejde. Hvad var forhold andet end koldblodig udnyttelse af hinanden alligevel?

Sean
Admin

Vis brugerens profil

Indlæg by Nephthys on Man 6 jun - 21:11

Hun så på ham, lyttede til ham og inderst inde vidste hun at han havde ret - det fungerede ikke at de arbejdede sammen, at de delte seng og hemmeligheder. Sådan var det bare - hun kunne ikke ændre på hendes evne til at føle sig såret over det mindste, og han skulle ikke udtrykke sig anderledes blot for hendes forgodtbefindende. Han havde altid ret, og hun tog altid fejl. Sådan var det med de to - hun var kort for hovedet og nærtagende. Hun kunne ikke se en udsigt til at ændre det. Hun reagerede først på hans ord, da han var kommet til det med at han ikke havde folk ansat der ikke udførte jobbet som han ville have det. Hun forstod ham godt. Men han havde stillet et krav til hendes brug af sin krop. Hun nikkede. Intet andet. Blot et enkelt nik. Hun skulle ikke dukke op hos ham igen. Modtaget.
Hun ventede ikke på et respons, for hendes eget respons til hans ord havde jo ikke været til at svare på. Hun kunne ikke forvente at få noget hun ikke selv ville give.
Hun valgte derfor den logiske løsning - at gå. Hellere gå nu, end at vise sig såret og ulykkelig - for de følelser ville indhente hende hurtigt. Han skulle ikke se det. Hun ville ikke tabe ansigt - på trods af at hun lige havde gjort det.
Hun åbnede døren, og uden mere fnidder og fnadder forlod hun hans gemakker for derefter at forlade slottet - hun havde ikke den store lyst til at befinde sig under hans tag lige efter hun havde fået besked på at hun ikke var velkommen i hans selv mere.
Hun forstod ham, og respekterede hans valg - men hun var ikke glad for det.

//out?//

Nephthys
Evolved
Evolved

Vis brugerens profil

Indlæg by Sponsored content

Sponsored content

Tilbage til toppen