Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Welcome, Freya. EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
Welcome, Freya. EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Welcome, Freya. EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Welcome, Freya. EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
Welcome, Freya. EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
Welcome, Freya. EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
Welcome, Freya. EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
Welcome, Freya. EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Welcome, Freya. EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Welcome, Freya. Voteba13Welcome, Freya. Voteba14Welcome, Freya. Voteba15 
Lori
Welcome, Freya. Voteba13Welcome, Freya. Voteba14Welcome, Freya. Voteba15 
Lenore
Welcome, Freya. Voteba13Welcome, Freya. Voteba14Welcome, Freya. Voteba15 
Genevira
Welcome, Freya. Voteba13Welcome, Freya. Voteba14Welcome, Freya. Voteba15 
Celenia
Welcome, Freya. Voteba13Welcome, Freya. Voteba14Welcome, Freya. Voteba15 
Renata
Welcome, Freya. Voteba13Welcome, Freya. Voteba14Welcome, Freya. Voteba15 
Jake
Welcome, Freya. Voteba13Welcome, Freya. Voteba14Welcome, Freya. Voteba15 
Elizabeth
Welcome, Freya. Voteba13Welcome, Freya. Voteba14Welcome, Freya. Voteba15 
Madelena Gray
Welcome, Freya. Voteba13Welcome, Freya. Voteba14Welcome, Freya. Voteba15 
Katrina
Welcome, Freya. Voteba13Welcome, Freya. Voteba14Welcome, Freya. Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

Welcome, Freya.

Go down

Welcome, Freya. Empty Welcome, Freya.

Indlæg af Gæst Tirs 12 Apr 2016 - 14:00

Sebastian kørte en hånd igennem sit hår imens han betragtede kvinden, der lå på sengen i hans gæsteværelse. Hun var blevet bundet til sengen med reb. Hun var blevet slået ud, men han vidste ikke med hvad. En af hans tjenere havde i hvert fald bare gjort hvad Sebastian havde beordret, så han var glad.
Han sukkede dybt og blev siddende indtil hun vågnede op. Da hun endelig vågnede op begyndte han at snakke. "Godmorgen, Frey. Du hedder freya, ikke sandt? Velkommen." Han rejste sig op fra en stol og gik hen til sengen. "Mit navn er Sebastian. Du undrer dig nok over hvorfor du er her og hvorfor du er bundet. Jeg ville elske at svare på det spørgsmål, men jeg er sulten, så efter min middag vil jeg svare."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Welcome, Freya. Empty Sv: Welcome, Freya.

Indlæg af Gæst Tirs 12 Apr 2016 - 22:19

Det hele tågede for hende da hun langsomt åbnede øjnene, og i flere sekunder lå hun og lyttede til en fremmed stemme. Hun gispede da det gik op for hende at hun vsr bundet fast og pludselig kom minderne tilbage om hvad der var sket, det havde været mørkt og hun havde været på vej hjem da hun pludselig var blevet overfaldet bagfra, og ja det var det hun kunne huske. Hun vendte pludseligt og angribende hpvedet mod sine fangertager."hvem er du? Og vil du så slippe mig fri!!" Hvæssede hun stædigt, hun vidste hvad dette var, hun kunne mærke ubehagen kravle ind under huden på hende, med samme hastighed og styrke som en flodbølge. Hun kiggede efter ham med et blik der var blandet af forfærdelse og vrede, en dyb vrede som uden tvivl ville kunne slå klik i hovedet på hende og få hende til at gå amok." Jeg vil skide på hvor sulten du er, om du så ikke har spist i måneder! Forklar kig hvad der foregår lige nu dit bastard dyr og slip mig fri! Din desperate kujon!" Hendes snerren var høj og spids, men skulle være tykpandet for ikke at forstå at hvis hun slap løs ville helved også bryde løs.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Welcome, Freya. Empty Sv: Welcome, Freya.

Indlæg af Gæst Ons 13 Apr 2016 - 8:56

Sebastian gik langsomt hen imod døren imens hun kastede fornærmelser og grimme ord efter ham. Han stoppede op ved døren og lagde sin hånd på håndtaget, imens han kiggede sig over skulderen på hende.
"Der er intet desperat ved at kidnappe en varulv. Kun nysgerrighed." Han lagde hovedet på skrå. "Og hvis nogen er et bastard dyr her, så er det dig, Freya. Selv hvis du bryder fra vil du ikke kunne forlade dette rum. Dørhåndtaget er af sølv og som du nok har bemærket er der intet vindue. Inde i væggene er der sølv. Hvis du prøver at smadre din vej ud gennem væggen vil sølv drysse på dig." Han åbnede døren. "Og nu vil jeg hente min mad. Du kan skrige og råbe så meget du vil - jeg vil ikke kunne høre det."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Welcome, Freya. Empty Sv: Welcome, Freya.

Indlæg af Gæst Tors 14 Apr 2016 - 11:36

Hendes blik lynede af vrede, blodet kogte i hendew årer, der var ingen frygt at finde i hende endnu, og selv hvis den skulle komme ville hun gøre alt for ikke at vise det, og slet ikke til en som ham! Hun hvæssede let af ham" kunne du så i det mindste ikke fange en sadistisk varulv som ville nyde dette?? Og nej det er du som er bastard dyret! Jeg blev til hvad jeg var pga. Et bastard dyr, hvilket gør mig til ofret, og nu igen, er jeg et offer for endnu et bastard dyr!" Slyngeð hun vredt efter ham.
Hun betragtede kort rummet" og hvem siger jeg vil skrige og råbe? Også endda efter dig! Du må jo være delusioneret!" Snerrede hun hånende efter ham.
Hun var da bedøvende ligeglad med hvor meget sølv der var i dette rum, hun ville da hellere dø i forsøget på at undslippe end at lade ham lave sin klamme forsøg på hende for at tilfredsstille denne, barbariske nysgerrighed.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Welcome, Freya. Empty Sv: Welcome, Freya.

Indlæg af Gæst Søn 17 Apr 2016 - 20:23

Sebastian vinkede afværgende af hende, tydeligvis ikke interesseret i at høre mere af hendes brokkeri. "Vær du glad for at jeg ikke bare bruger dig og slår dig ihjel. Du får lov til at leve, men skal være min slave, eller tjener, hvis du foretrækker at jeg bruger det ord." han forlod rummet og snakkede samtidig, så hun kunne stadig høre ham også.
"Vi ses snart, Freya. Hvil dig lidt. Din træning begynder snart."

// undskyld for kort svar!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Welcome, Freya. Empty Sv: Welcome, Freya.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum