Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
The House On The Left ~ Tristan EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
The House On The Left ~ Tristan EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
The House On The Left ~ Tristan EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
The House On The Left ~ Tristan EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
The House On The Left ~ Tristan EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
The House On The Left ~ Tristan EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
The House On The Left ~ Tristan EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
The House On The Left ~ Tristan EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
The House On The Left ~ Tristan EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
The House On The Left ~ Tristan Voteba13The House On The Left ~ Tristan Voteba14The House On The Left ~ Tristan Voteba15 
Lori
The House On The Left ~ Tristan Voteba13The House On The Left ~ Tristan Voteba14The House On The Left ~ Tristan Voteba15 
Lenore
The House On The Left ~ Tristan Voteba13The House On The Left ~ Tristan Voteba14The House On The Left ~ Tristan Voteba15 
Celenia
The House On The Left ~ Tristan Voteba13The House On The Left ~ Tristan Voteba14The House On The Left ~ Tristan Voteba15 
Genevira
The House On The Left ~ Tristan Voteba13The House On The Left ~ Tristan Voteba14The House On The Left ~ Tristan Voteba15 
Renata
The House On The Left ~ Tristan Voteba13The House On The Left ~ Tristan Voteba14The House On The Left ~ Tristan Voteba15 
Jake
The House On The Left ~ Tristan Voteba13The House On The Left ~ Tristan Voteba14The House On The Left ~ Tristan Voteba15 
Madelena Gray
The House On The Left ~ Tristan Voteba13The House On The Left ~ Tristan Voteba14The House On The Left ~ Tristan Voteba15 
Katrina
The House On The Left ~ Tristan Voteba13The House On The Left ~ Tristan Voteba14The House On The Left ~ Tristan Voteba15 
Sasha
The House On The Left ~ Tristan Voteba13The House On The Left ~ Tristan Voteba14The House On The Left ~ Tristan Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

The House On The Left ~ Tristan

2 deltagere

Side 1 af 9 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Go down

The House On The Left ~ Tristan Empty The House On The Left ~ Tristan

Indlæg af Gæst Tirs 12 Jun 2012 - 20:28

Tid: Eftermiddag, syv dage efter hospitalsudskrivelsen
Vejr: Lunt og sommerligt , dejlig sol.
Sted: På vej til Tristans hytte
Omgivelser: folk og fæ....et market tæt ved, og privat beboet små huse.

Endelig var hun blevet stærk nok.Nu havde hun genfunde hendes kræfter i sådan en grad, at hun faktisk kunne begive sig udefor - helt på egen hånd.
Hun havde haft nogle dage , eller rettere syv af dem hjemme.De første af dem var blevet tilbragt kun i sengen...Og siden var hun så begyndt at trisse lidt rundt, så meget som Aleck nu tillod hende.
Aleck havde passet og plejet hende og passet på hende som var hun gjort af det pure guld.Hun stod i gæld til ham, ingen tvivl der.
Lidt skræmmer og en irriterende svimmelhed , var de men hun stadig hyggede sig i selvskab med, oven på hendes encounter med vampyren Nggung.
Et smil listede sig ind på hende.Takket være Alecks pleje,  var hun nu istand til at besøge Tristan, for at se hans lille hytte, hvor han havde slået sig ned.
Hun glædede sig vild, til lidt kvalitets tid med ham.
Camille havde dog en lille sort sky på den ellers så sky fri himmel....hun anede simpelthen ikke hvor hun var- og slet ikke hvilken retning hun skulle i?
Så nu stod hun dér....og måtte til at spørge om vej til Tristan og ( den nu afdøde) Asmodeus sted.
Hun kløede sig lidt rådvildt i det løsthængende hår og rettede lidt på den sorte skråtskåret t shirt,der lod den ene skulder være blottet og en tilsvarende sort nederdel ligeledes med et asymetrisk snit.I sin rygsæk havde hun meget lidt ladylike, en pistol...fem skarpe blyanter....og to knive g naturligvis , en flaske vand - også en smule pige ting.
Hun så sig prøvende omkring...hvad var det nu Tristan have sagt om vejen dertil??

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The House On The Left ~ Tristan Empty Sv: The House On The Left ~ Tristan

Indlæg af Tristan Tirs 12 Jun 2012 - 20:42

Der boede ikke mange mennesker udenfor Doomsville eller andre byer. De fleste foretrak byens trykke rammer fem for skoven og vejens mere udfordrende miljø, men det gjorde dertil også at de få huse der lå rundt omkring omegnen rundt om Doomsvilles beboere var tættere knyttet og alle kendte alle. De fleste havde ikke mange penge. Lige nok til at klare sig. Det havde også været tilfældet med Asmodeus, men med Tristan noget andet. Hvorimod han havde rig mulighed for at finde et større sted, så fandt han hyggen i det lille hus Asmodeus havde efterladt ham. Der var mere en riglig plads til ham og Luck.

Ikke langt fra markedspladsen kom en stor prægtig orange tiger spankulerende. Den havde hovedet stolt løftet, men ikke på en arrogant måde, mere på en venlig måde som ville den hilse på alle. Før hen havde han ikke kunne færdedes her uden folk gik i panik, men i det lille samfund fandt folk hurtigt ud af at han var harmløs og hvem han 'tilhørte' som de beskrev det.

Luck luntede lystigt afsted imod markedspladsen han var blevet sendt ud for at hente noget træolie til huset, som Tristan lige nu var igang med at arbejde på. De skulle have fixet hele huset flot jo.
Da han kom tæt nok på markedspladsen stoppede han op ved en bod hvor en lille tyk dame med røde kinder stod og smilede.
"Jamen Luck dog, er du her for at hente det træolie? Lige to sekunder" Sagde damen muntert og vente rundt for at finde en mellemstor spand med olie og endnu en.
"Så må du altså gå to gange" Grinede den tykke dame og Luck brummede med et nik. Damen fiskede lidt i sin lomme og hev et stykke tørret kød frem som hun gav til den store tiger. "Lidt gotter til dig" Smilede hun og klappede ham på hovedet.

_________________
The man himself - Tristan Cambell Wonder
Tristan
Tristan

Antal indlæg : 1166
Reputation : 4
Bosted : Han har arvet den gamle nisse Asmodeus hytte og sat den i stand.
Evner/magibøger : Lidt tricks med noget elektricitet... Ud over det utrolig heldig til tider .

Tilbage til toppen Go down

The House On The Left ~ Tristan Empty Sv: The House On The Left ~ Tristan

Indlæg af Gæst Tirs 12 Jun 2012 - 21:13

Hvor mange eder een pige kunne klemme ud på et par minutter? Det var svært at sige, men Camille ville med garanti kunne slå enhver i den disiplin.Bedst som hun var ved at blive gnaven , og en hovedpine ved at melde sig, fangede hendes øjne et meget umage syn.
Dér midt i det hele, kom en stor prægtig og meget smuk tiger spadserende.
En stolthed og elegance emmede ud fra den og Camille ville have kunne kende den alle steder.Også selv om hun faktisk ikke havde kendt den længe.
" Luck!" mumlede hun og satte hurtig kurs mod den.Hendes blik finkæmmede området efter Tristan, men han var ikke at finde.Mystisk!
Det var første gang hun havde set den alene, eller været sammen med Luck alene, så måske en lille smule nervøs for hans reaktion, det kunne hun nok ikke undsige sig at være.
Hun nærmede sig...og hørte den gamle kones ord om at gå to gange.
Camille rømmede sig lidt, inden hun langsomt talte til Luck og stak en hånd frem, så den kunne snuse til hende.
" Hey Luck , Skat. ...det er mig..Camille " indlod hun forsigtigt..."Hvad laver du her alene, ude at handle ?" hun så mod den lille kvinde og gav et venligt smil.
" Er den til Luck og Tristan? så kan jeg tage den med" tilbød hun og rakte ud efter den"
At sætte sig på knæ, for at kæle med Luck , var aldeles unødvendig.Den var enorm...og Camille var ikke 100% tryg ved den, endnu... Så hun var virkelig forsigtig, da hun rakte op og kløede den bag øret.
" Hvad så...må jeg komme med dig hjem til Tristan? Vil du vise mig vej?" spurgte hun respektfuld tigeren og så ind i de gyldne øjne.Damn...den mindede hende om Tristan, meget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The House On The Left ~ Tristan Empty Sv: The House On The Left ~ Tristan

Indlæg af Tristan Tirs 12 Jun 2012 - 21:23

Luck opfangede lugten før stemmen og vente sig hurtigt rundt for at sige hej til Camille. Det kunne godt være at Camille ikke var helt 100% tryk ved Luck endnu, men den var i hvert fald glad ved hende. Den begyndte straks at spinne og snoede sig rundt om hende kælent.
"Det ser ud som om du fandt en du kendte Luck, sikken en sød ung dame" Vrøvlede den gamle dame og rakte Camille en spand. "Jeg tænkte nok de to ikke kunne klare sig uden lidt kvindelig omsorg" Smilede damen og vinkede til farvel idet en ny kunde kom til.

Luck havde taget den anden spand i munden efter et "iaw.." og puffede til Camille i retning af hytten. den spandt stadig lystigt og kælent da den gned sin pande op ad hende for at få hende videre.

_________________
The man himself - Tristan Cambell Wonder
Tristan
Tristan

Antal indlæg : 1166
Reputation : 4
Bosted : Han har arvet den gamle nisse Asmodeus hytte og sat den i stand.
Evner/magibøger : Lidt tricks med noget elektricitet... Ud over det utrolig heldig til tider .

Tilbage til toppen Go down

The House On The Left ~ Tristan Empty Sv: The House On The Left ~ Tristan

Indlæg af Gæst Tirs 12 Jun 2012 - 21:39

Hvordan kunne man andet end at være komplet benorvet over sådan et kattedyr?
Oven i købet, når den udviste en slags hengivenhed.
Hun smålo og klappede den igen forsigtigt.
Hun modtog spanden og svarede kvinden med et lille glimt i øjet.." Alt han kan...Tristan, jeg har lært ham det!" så blinkede hun og satte afsted med Luck.
Camille smilede og lagde armene kort om halsen på luck, der gengælte med at gnide sig op af hende - og så puffede den hende afsted.
Da Camille ikke var vant til at tale eller ikke tale med en tiger, kendte hun ikke helt grænsen, og begav sig derfor ud i en længere udredning om Deepshell og Tristan og hendes forhold, om dusørjægerne , om hospitalet ja...sågar om den forsvundende Samuel. Da huset dukkede frem, mellem grønne træer og sol der beklædte hele området.Stoppede Camille lidt op....det var jo rigtigt smukt g helt...idyllisk.
" Tak for snakken" mumlede hun til Luck...og satte tempoet op, for hurtigt at finde Tristan.
" Skaaaat, vi er hjemme...håber du har kaffen klar?" råbte hun for sjov imens hun spejdede efter ham. Nu var han vel hjemme?!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The House On The Left ~ Tristan Empty Sv: The House On The Left ~ Tristan

Indlæg af Tristan Tirs 12 Jun 2012 - 22:10

Imens de gik afsted brugte Luck tiden på at overveje hvorfor han blev fyldt med vrøvl.. Han vidste jo det hele.. Eller næsten.. Han kendte til Deepshell og dusørjægerne, og Tristan havde udveklset en del detaljer om deres forhold af og til. Han havde jo boet hos Tristan længde som katten Luck.
Den brummede noget uforståeligt ved "tak for snakken" og rystede bare på hovedet og gik over for at stille spanden ned.

Tristan rettede sig op ved lyden af en velkendt stemme og kiggede bagud. han smilede kækt og løftede et øjenbryn.
"Hvis du kan drikke kolde kafferester fra imorges så ja!" Råbte han tilbage og rejste sig op så han kom til syne oppe på taget.
"Jeg er her oppe, igang med at fikse taget. Du skal være velkommen til at komme herop!" Fortsatte han og hamrede det brade han var i gang med ned i taget. Så skulle det næsten være tæt taget. Efter Asmodeus gik bort havde han sat sig for at renovere hele hytten. Først udenpå og senere hen indeni.. Det ville blive et elvede med at gøre rent derinde. Det måtte han huske og spørge Camille om hun ville hjælpe til med.
Han bar en sort t-shirt der gjorde noget af dragen på hans arm synlig og ellers et par løse grå bukser.
Tristan
Tristan

Antal indlæg : 1166
Reputation : 4
Bosted : Han har arvet den gamle nisse Asmodeus hytte og sat den i stand.
Evner/magibøger : Lidt tricks med noget elektricitet... Ud over det utrolig heldig til tider .

Tilbage til toppen Go down

The House On The Left ~ Tristan Empty Sv: The House On The Left ~ Tristan

Indlæg af Gæst Ons 13 Jun 2012 - 12:00

Hun kuggede efter Luck der roligt spankulerede væk.Den havde næsten set ud som den var glad for at slippe for at høre på mere pige snak, undrede hun sig et øjeblik, inden lyden af Tristans stemme nåede hende og han tonede frem, oppe på taget!
Hun blev varm inden i maven, bare ved at se ham.Interessant....hun havde aldrig vidst at han havde en lille byggemand i maven.Måske var det en kliche, men en fyr der kunne noget med hænderne var bare... Ja, det var han!
Hun lo op til ham " Kolde kaffe rester? Naaa , det får du ikke lov at spidse mig af med"
Camille så vurderende på stigen og så igen op på taget, hvor Tristan stod afventende.
Måske havde han fået solstik? Hvorlænge havde han egenlig været der oppe?
At bede Camille komme derop...på et tag...det ville jo bare et et spørgsmål om tid, før noget ville gå alvorligt galt.Galt som i to brækkede ben, efter et fald.
Hun fangede hans øjne..." uh...DET jeg ville rigtig gerne, men desværre skal jeg inden for og lave noget varmt kaffe" hun svingede kækt med spanden og satte den fra sig, ved siden af Luck.
" Heldigt at jeg stødte på Luck, det var ikke helt let at finde hertil....men det ligger meget idylliske, hva?"




Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The House On The Left ~ Tristan Empty Sv: The House On The Left ~ Tristan

Indlæg af Tristan Ons 13 Jun 2012 - 12:31

Han lo og kaldte på Luck, som fik kantet sig op på taget ved hjælp af stigen og gav Tristan spanden.
"Se hvis Luck kan komme herop, så kan du osse! Jeg skal nok holde fat i dig!" råbte han indtil hende gennem et åbent vindue i taget. Luck tog en pensel der lå på taget op i munden og dyppede den i spanden for at begynde at male træværket. Tristan tog også en pensel i hånden og gik i gang.
"Ja og det var jo også det jeg ledte efter... Syn at nissen måtte gå bort, men i det mindste fik jeg et hjem ud af det.. Uheldigvis er der et større arbejde indenfor end udenfor som du nok kan se" Smilede han og klappede Luck på hovedet.

_________________
The man himself - Tristan Cambell Wonder
Tristan
Tristan

Antal indlæg : 1166
Reputation : 4
Bosted : Han har arvet den gamle nisse Asmodeus hytte og sat den i stand.
Evner/magibøger : Lidt tricks med noget elektricitet... Ud over det utrolig heldig til tider .

Tilbage til toppen Go down

The House On The Left ~ Tristan Empty Sv: The House On The Left ~ Tristan

Indlæg af Gæst Ons 13 Jun 2012 - 13:22

Camille bevægede sig lidt rundt og tog beskik af hytten.
En sær drømmende følelse forgrenede sig fra hendes fantasi på øverste etage, og ud til resten af kroppen.Hytten hér var jo smuk.Som en lille snehvide hytte...på den gode måde.Stemningsfyldt og varm. Tristan råbte ned til hende...og at komme op på taget.
Og da selv Luck var lykkedes med udfordringen og stod og...malede? Skar hun en lille grimasse.Aldrig ville det en ende tage, hvis hun stod tilbage for en tiger .Hun begyndte at gå mod stigen der førte op til dem, op på taget.
" Jeg kan stå selv" mumlede hun da hun nærmede sig.Det var vel også bedre at kun en røg ned, end at hun hev Tristan med HVIS hun skulle snuple.
Hun kom derop og stak Tristan et smil.." wow...en udsigt heroppe fra " indrømmede hun.
Solen spillede på de mange forskellige nuancer af grøn som trætoppende tilbød at se på.
" Smukt inden i og udsigten kan man heller ikke klage over" hun gik over mod Tristan....
" Har du lavet al det indvendige arbejde selv? " spurgte hun stadig en lille smule mistroisk over hans mange talenter.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The House On The Left ~ Tristan Empty Sv: The House On The Left ~ Tristan

Indlæg af Tristan Ons 13 Jun 2012 - 13:35

HAn tog hænderne til sig og svarede spøgefulgt. "Jamen hvis du tror du kan stå selv så skal du være velkommen ... klodsmajor" Han smilede meget ved det sidste.
"Her er helt fint, men ja stadig meget arbejde indenfor.. " Fortsatte han og rejste sig helt op igen for at kunne hilse på hende.
Han kom til at grine af hendes blik og rystede hurtigt på hovedet.
"Nej nej .. Jeg hyrede nogle folk fra markedet til at hjælpe mig med det hele.. Nu laver jeg selv de små detaljer.. Lad vær' at kigge sådan, tror du ikke jeg kunne klare at sætte et hus i stand?" Han fnøs og tog hendes hånd.
"Beautiful as always" greetede han og gav hende et blidt kys på kinden. Han satte sig ned ved siden af Luck igen og arbejdede videre. Han skulle bare lige oliere det sted han lige havde lappet.

_________________
The man himself - Tristan Cambell Wonder
Tristan
Tristan

Antal indlæg : 1166
Reputation : 4
Bosted : Han har arvet den gamle nisse Asmodeus hytte og sat den i stand.
Evner/magibøger : Lidt tricks med noget elektricitet... Ud over det utrolig heldig til tider .

Tilbage til toppen Go down

The House On The Left ~ Tristan Empty Sv: The House On The Left ~ Tristan

Indlæg af Gæst Ons 13 Jun 2012 - 15:06

" Klodsmajor..hmmm...sjovt, jeg tænker mere linedanserinde" viftede hun afvisende med hånden.Hun fulgte ganske nøje med i hvad Tristan fortalte hende.Så han havde hyret folk til at hjælpe sig, hvordan ial verden havde han skrabet penge sammen til det?
Hun vidste han var kreativ, men alligevel....denne verden var så meget anderledes end deres gamle og han havde nu kickstartet en lille bekymring, som hun om lidt ville få svar på.Hvis det stod til hende.
" Om du kunne sætte et hus istand? Det aner jeg virkelig ikke noget om, men at du har tålmodigheden til det, det kommer bag på mig" svade hun lidt drillende.
Det var ikke fordi det egenlig var sandt at hun ikke troede han ville være glimrende til det- det var jo bare helt uventet at se ham der..på taget.Det var en ny side af Tristan hun ikke var blevet præsenteret for før.Og hun syntes godt om det.Han så ud til at hygge sig og slappe af med arbejdet, hvilke gjore hende glad.

Camille modtog sit kindkys, og lagde kort begge hænder på hans bryst imens.
" And you...charming as ever" returnerede hun hans kompliment og besluttede at det nok var sikkerhedsmæssigt bedst- for dem alle tre- at hun satte sig ned.
Hun tog derfor plads og aimede sit spørgsmål mod Tristan, håbende på et bulls eye.
" Nå...men det er et glimrende arbejde i har fået lavet, det er et fantastisk sted....og...det må have kostet en del. Sig mig....Tristan, hvad ER det helt precist du går rundt og laver? " udfrittede hun ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The House On The Left ~ Tristan Empty Sv: The House On The Left ~ Tristan

Indlæg af Tristan Ons 13 Jun 2012 - 20:57

"Min tålmodighed fejler intet ! Puha da jeg er altid charmerende.. Bestemt når jeg har siddet på et tag det meste af dagen og knoklet" gav han igen med et flabet smil. Han måtte indrømme at det virkelig lettede stemningen en del for både ham selv og Luck at hun satte sig ned. Vi kunne ikke have at 'Linedanserinden' faldt ned når der ikke var noget sikkerhedsnet.

Han hostede en gang for at rense halsen og så på hende igen. Hvad han gik rundt og lavede for at samle penge ind?
"Øhh jeeeeg... Render bare rundt med nogle ærender .. Ikke det store virkelig" Halvafvigede han spørgsmålet. "Det var ikke så dyrt som man skulle tro".... Okay.. den sidste var helt aldeles løgn, det havde kostet en mindre formue.
Han vidste præcis hvad hun fiskede efter her og han brød sig ikke om det , men så igen, hun rendte selv rundt og befriede slaver med penge der var stjålet.

_________________
The man himself - Tristan Cambell Wonder
Tristan
Tristan

Antal indlæg : 1166
Reputation : 4
Bosted : Han har arvet den gamle nisse Asmodeus hytte og sat den i stand.
Evner/magibøger : Lidt tricks med noget elektricitet... Ud over det utrolig heldig til tider .

Tilbage til toppen Go down

The House On The Left ~ Tristan Empty Sv: The House On The Left ~ Tristan

Indlæg af Gæst Ons 13 Jun 2012 - 21:43

Hendes øjne slog smut og hun lo stille..." ja ja ...du er altid lidt af en charmetrold, og især når du viser dig fra din blide dyrvenlige side" sagde hun og nikkede mod dragen på armen.Camille havde altid kunne lide den, meget- og det irriterede hende at han næsten altid holdte den' indendøre'.
Men noget andetvfangede hendes interesse...han undlod at svare ordenligt...med bilje! Uh jo...DER lå bestemt en historie der...og Camillenhavde tid...masser af tid til at hale det ud af ham." Åh....de de har importeret håndværkere fra polen?" sagde hun lidt ironisk, da huset var et lille mesterværk og umuligt kunne været klaret for en slik.
" Små erinder....det lyder spændende, skat...hvem var det du sagde det var for? " forsøgte hun igen...om ikke andet ville han vide at det var muligt hun spiste udvaf hans hånd,men hun købte bestemt ikke alt han solgte....Prince Charming der.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The House On The Left ~ Tristan Empty Sv: The House On The Left ~ Tristan

Indlæg af Tristan Tors 14 Jun 2012 - 23:15

Han smilede og nikkede.
"Jo kun polakere kunne gøre et så godt arbejde for så få penge" Svarede han igen og blinkede til hende. Det var lidt underligt hun var den eneste han kunne sige sådan noget til. Alle andre i denne verden anede jo ikke hvad en polak var, samt andre ting fra deres verden.
Han slog hovedet lidt tilbage i et tandsmil ved det hun sagde. Åhhh ja, hun havde allerede gennemskuet den. Hvor meget han elskede at hun kaldte ham 'skat' så vidste han godt det var noget hun gjorde for at lokke, og hun købte ikke det små erinder.
"Du ved.. Hist og her... Fra de folk der nu ville ansætte en santuine.. " Han afveg stadig hendes spørgsmål meget, men løj ikke direkte denne gang.

_________________
The man himself - Tristan Cambell Wonder
Tristan
Tristan

Antal indlæg : 1166
Reputation : 4
Bosted : Han har arvet den gamle nisse Asmodeus hytte og sat den i stand.
Evner/magibøger : Lidt tricks med noget elektricitet... Ud over det utrolig heldig til tider .

Tilbage til toppen Go down

The House On The Left ~ Tristan Empty Sv: The House On The Left ~ Tristan

Indlæg af Gæst Fre 15 Jun 2012 - 10:42

Camille havde altid holdt meget af Tristans humor.Selv når den pissede hende vildt af, som dengang hun arbejdede for at indsamle penge til de kræftsyge børn.En middelaldrene mand have ' købt en date aften' med hende på auktionen( til fordel for børnene) og Tristan have fået overbevist manden om det var et fejlkøb, fordi Camille ikke var ' gavmild' med sig selv.Og nogen lunge på baggrund af dette, have Tristan købt hende af manden....for to sølle elefant øl! De havde toppedes det meste af aftenen, på deres egen hade elske facon.
Camille smilede for sig selv ved mindet og hendes hånd lukkede sig om det lille blomster vedhæng omkring hendes hals.Det havde også været den aften Tristan slog hende omkuld med gaven, halskæden til hende.Udover at selve kæden var simpel og smuk, g smæk fyldt med symbolik, så havde han haft hende i sine tanker....og hun kunne ikke beskrive hvor lykkelig en fornemmelse det gav hende , i hele kroppen.

Hun rev sig fri af sine tanker...og svarede lidt åndsfraværende" Har du så et skur hvor du opbevarer dem? Polakerne?"
Hun vidste at hvad end han lavede for at tjene penge, så var det forbundet med en pæn stor fare- det var den eneste grund hun kunne forstille sig til han ikke ville ud med det.
Hun sendte ham et smil..." Jaa? Hist og her?" det var naturligvis kun et spørgsmål om tid, inden hun havde fået trængt ham ind i en krog....eller det håbede hun, for nu var hun virkelig nysgerrig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The House On The Left ~ Tristan Empty Sv: The House On The Left ~ Tristan

Indlæg af Tristan Man 18 Jun 2012 - 11:15

Han rokkede lidt frem og tilbage hvor han sad med et smil. Det gjorde ham altid så glad at snakke med Camille. Om det så var om småting, eller om fremtiden. Hvis han skulle være ærlig overfor sig selv så håbede han på en fremtid med hende. Så var det lige meget hvor de befandt sig. Så skulle han bare ikke få sig selv slået ihjel inden. Det var bare blevet svære i denne verden. Hun havde fået tættere relationer og han havde fået meget at se til. På trods af det så var de stadig sammen, noget der virkede som et julemirakel ved sommertid.

"Nej for så skulle jeg betale dem for at bygge et skur til dem også, og det var jeg lidt for nærrig til" Han blinkede til hende og kløede sig i nakken.
gad vide om hun ville blive sur hvis hun vidste han lavede missioner for Sakref.. Det gav gode penge og den eneste måde han fik huset i stand, men det var helvedes farligt, især når han arbejede alene.
"Sådan for folk og fæ?" Han trak skævt på smile bundet og grinede nervøst.

_________________
The man himself - Tristan Cambell Wonder
Tristan
Tristan

Antal indlæg : 1166
Reputation : 4
Bosted : Han har arvet den gamle nisse Asmodeus hytte og sat den i stand.
Evner/magibøger : Lidt tricks med noget elektricitet... Ud over det utrolig heldig til tider .

Tilbage til toppen Go down

The House On The Left ~ Tristan Empty Sv: The House On The Left ~ Tristan

Indlæg af Gæst Man 18 Jun 2012 - 11:31

" Nå..så det var du alligevel.Går du med en lille scrooged inde i maven, slemme mand?" smådrillede hun.
Han var hemmelighedsfuld og han kunne ligeså godt givet hende en dare, det var jo umuligt at lade ligge...nu.

Hun kiggede nysgerrigt på ham og forsatte så sin langsomme tilberedning af ham " I underworld er det nok mest for fæ , vil jeg gætte på.Anyone I know?" spurgte hun henkastet.Måske var en af de de mange organisationer og klikker Underworld bestod af? selv havde hun en mission for at blive optaget i en af dem, men hun var endnu ikke stødt på ' personen' i underworld, så det så ud til at blive meget vanskeligt.De var ellers en organisation der måske kunne yde hende lidt beskyttelse, når hun om natten listede rundt og legede landevejs røver.

" Du....hvis jeg skal kunne passe på dig, så er jeg jo nød til at vide hvad du render rundt og laver, ik" hun lænede sig lidt frem og kiggede ned.De var gidt nok pænt højt oppe, helt oppe i træernes toppe.Hun så ned på den lille veranda, hed det det når den hang i luften? Ah...altan nok ærmere. Hvor fantastiskbet sted at sidde med morgen kaffe, aften drinken eller middagsøllen...haha...det var et skønt sted, alt i alt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The House On The Left ~ Tristan Empty Sv: The House On The Left ~ Tristan

Indlæg af Tristan Ons 20 Jun 2012 - 17:25

Han smilede og rystede på hovedet.
"Nah, jeg tror jeg holder mig til at være Tristan og ikke 'Slemme mand'" Han gav hende et drillende, men stadig charmerende blink. Med et suk satte han sig længere op og himlede med øjnene.

"Fint!" Udbrød han med et påtaget bebrejdende blik. Så sukkede han igen og kiggede op på en sky der drev forbi. "Jeg hjælper Sakref med nogle ting. Sakref Morladin. Hvis hun spurgte yderligere ind ville svaret blivet noget i stil med "småting rundt omkring i byen", og selvom det var ting rundt omkring i byen, så var han ikke sikker på at det just var småting han havde gang i. SMå brikker i et stort spil muligvis.

_________________
The man himself - Tristan Cambell Wonder
Tristan
Tristan

Antal indlæg : 1166
Reputation : 4
Bosted : Han har arvet den gamle nisse Asmodeus hytte og sat den i stand.
Evner/magibøger : Lidt tricks med noget elektricitet... Ud over det utrolig heldig til tider .

Tilbage til toppen Go down

The House On The Left ~ Tristan Empty Sv: The House On The Left ~ Tristan

Indlæg af Gæst Ons 20 Jun 2012 - 17:36

Camille kiggede forbløffet på ham.
Sakref? Den havde hun allgevel ikke set komme!
Hun kløede sig lidt i nakken og med et lidt tøvende udtryk begyndte hun langsomt..
" ehm...Sakref, siger du....tror du det er den bedste beskæftielgse? i mean, come on Tristan...vi ved begge hvordan der er i den fold, det er...farligt som en i helvede" hun rystede lidt på hovedet.Ikke at hn selv var helt vildt bedre, hun kom altid ud i noget underlgt noget, men dette....dette var garanteret eksplosivt.Sakref og Tristan i samme sætning, var hun ikke heeeelt vild med.
Tilgængæld ville hun ikke bringe hendes egen lille eskapade med Bron ind , Tristan ville garanteret bare sige, at hun ikke skulle lege med de ' store' .

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The House On The Left ~ Tristan Empty Sv: The House On The Left ~ Tristan

Indlæg af Tristan Ons 20 Jun 2012 - 18:24

HAn viftede hendes ord af med en hånd og kiggede stædigt på hende.
"Han var min lærermester før Camille.. Selv om han en gang imellem laver noget rimlig syret, så kan jeg stadig takke ham for en del.. Including huset." smilede han kækt og rejste sig op. Han kom i tanke om at han næsten ikke havde brugt sin lille 'evne' særlig meget siden de kom til underworld.. Måske lige undtaget at han havde været Så tæt på at komme til at zappe Isabellas hoved af, men det nævnte vi ikke..

"Desuden så kommer jeg nok ind i farlige situationer alligevel.. Jeg tror det er håret der virker som en magnet" Han kløede sig lidt i det strittende hår.
"Vil du med ind? Jeg har rimlig meget brug for hjælp med rengøring inden jeg maler indenfor" Han smilede undskyldende og kravlede hurtigt ned. Han hoppede det sidste stykke og landede adræt på benene.

_________________
The man himself - Tristan Cambell Wonder
Tristan
Tristan

Antal indlæg : 1166
Reputation : 4
Bosted : Han har arvet den gamle nisse Asmodeus hytte og sat den i stand.
Evner/magibøger : Lidt tricks med noget elektricitet... Ud over det utrolig heldig til tider .

Tilbage til toppen Go down

The House On The Left ~ Tristan Empty Sv: The House On The Left ~ Tristan

Indlæg af Gæst Ons 20 Jun 2012 - 18:46

" ja...det jo sandt , du var hans second choise af lærling " drillede hun ham, da hun selv havde afslået og istedet ladet sig guide og træne af Zean.Hun mente selv at Sakref var lidt af en samler, og at han havde set noget unikt i Tristan og noget i hende , hvad end det så var.Måske fe halløjsaet ,uden at kunne begrunde det?
Camille betragtede Sakref søn en ven, men hun var også klar over at de var som nat og dag, og at der sikkert var flere af hans forretninger , som hun ville hade eller frygte ham for, men også nogle hun ville kunne støtte.Så håbede hun bare at Tristan var lidt....fornuftig.
Hun sukkede, hvem narrede hun?
Gud ved hvad Sakref ville mene om hendes døds battle med Isabella, hvem ville han støtte ? Hvis hoved ville han beskytte, måske hun skulle spørge ham...direkte ?
" ja ja...vidste du havde en bagtanke med at bringe mig hér , det har mænd altid" smilede hun og begav sig ned af stien, noget mere kejtet end Tristan.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The House On The Left ~ Tristan Empty Sv: The House On The Left ~ Tristan

Indlæg af Tristan Tors 21 Jun 2012 - 15:54

"Second choice må jeg være fri ! Så snart han havde mig slap han dig helt" Drillede han igen og rakte for sjov tunge af hende. Sakref var ne ganske god lærermester måtte man sige, men ligesom Camille så havde Tristan heller aldrig 100% procent stolet på dæmonen, og gav sig aldrig blindt ud i noget han bad ham om.

"Mænd har altid en bagtanke, jeg tror bare du skal være heldig at min var rengøring" Svarede han og sikrede hun kom sikkert ned på jorden.
"Noget siger mig at det bliver farligt for dig at komme her med alle de trapper og stiger" Grinede han og begyndte at gå indenfor.

"Forresten så snakkede vi om det sommerhus, og jeg tænkte at det bare kunne være her.. Du er velkommen til at låse dig selv ind anytime, også når jeg ikke er der" Sagde han til sidst og fandt en ekstra nøgle frem fra lommen for at række den til hende imens de gik.

_________________
The man himself - Tristan Cambell Wonder
Tristan
Tristan

Antal indlæg : 1166
Reputation : 4
Bosted : Han har arvet den gamle nisse Asmodeus hytte og sat den i stand.
Evner/magibøger : Lidt tricks med noget elektricitet... Ud over det utrolig heldig til tider .

Tilbage til toppen Go down

The House On The Left ~ Tristan Empty Sv: The House On The Left ~ Tristan

Indlæg af Gæst Tors 21 Jun 2012 - 16:14

" Nå...var det sådan det var? Tænkt jeg husker det anderledes.Vidste du egenlig at han sendte Bron og hele artelleriet efter Zean og jeg, da vi forlod slottet efter jeg havde takket nej, og Zean have jogget lidt rundt i det og selv' snuppet mig'?
Vi måtte kæmpe mod dem, alvorligt enda...Zean måtte forvandle sig og det var første gang jeg så en dæmon forvandle sig" sagde hun og så et øjeblik alvorlig ud.

" jeg guuud hvor jeg er heldig...rengøring i en dødsfælde .Jeg vil da sige at det nok bliver så om så med vinen, hvis jeg skal op og ned af de stiger og trappetrin -.medmindre naturligvis jeg bliver installeret i sengen og drikker den der" sagde hun drillende.

Hun rakte ud og modtog nøglen.
Camille så lidtefter ham....mon han helt havde gennemtænkt dét her? Selv om hun ikke desideret boede dér, var det allgevel noget derhen ad, at give hende fri adgang til hans hus, også når han ikke var der.
Hun ville jo aldrig misbruge det, det vidste han sikkert også godt, var det noget hun hadede så var det følelsen af at være i vejen...ikke at kunne hjælpe eller ikke være ønsket, så hun ville bruge den med omtanke...og hver gang vejret var godt og man kunne drikke vil på altanen.
" Tak.... Det øhm..lyder meget dejligt, og gæstfrit...skønt!" sagde hun med varm stemme og satte så armene i siden og så sig omkring.
" Nå...men ...hvad hvis jeg starter med lidt afstøvning og får stilt nogle af bøgerne på plads, kunne det ikke være en start?" bød hun ind med.
Ellers måtte han sige hvilke værelse hun skulle starte i.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The House On The Left ~ Tristan Empty Sv: The House On The Left ~ Tristan

Indlæg af Tristan Tors 21 Jun 2012 - 16:23

"hNA har et temprament i særklasse, men jeg tror også det var før jeg kom til" Smilede han og rystede på hovedet.
De trådte ind i huset og lugten af træværk og støv ramte dem.. EN lugt der hel sikkert skulle fjernes.
Han vente sig rundt og så på hende med et hævet øjenbryn ved hendes forslag med vinen. "Nu giver du mig da først bagtanker" Drillede han og tog sig til hovedet. Den pige altså nogen gange, hørte hun overhovedet hvad det var hun sagde?

Huset var næsten tomt lige nu fordi det lige var blevet færdigt og der lå træstykker og savsmul flere steder.
"Jeg tænkte faktisk om vi skulle rydde de sidste ting ud og starte med gulvet og vægge? Så kan vi tørre tingene af som de kommer .. De står bagved huset" Svarede han og gik længere ind. Thank god huset ikke var så stort, så behøvede de ikke gøre et palæ rent.

_________________
The man himself - Tristan Cambell Wonder
Tristan
Tristan

Antal indlæg : 1166
Reputation : 4
Bosted : Han har arvet den gamle nisse Asmodeus hytte og sat den i stand.
Evner/magibøger : Lidt tricks med noget elektricitet... Ud over det utrolig heldig til tider .

Tilbage til toppen Go down

The House On The Left ~ Tristan Empty Sv: The House On The Left ~ Tristan

Indlæg af Gæst Tors 21 Jun 2012 - 16:38

Hun sendte ham et smil, han måtte opfange det som han ville.Hun synes det var dejligt at drille ham lidt.

Klart...han havde sin egen ide om hvordan det skulle gøres, og lige i denne situation, gav det god mening at føje ...øh...at følge ham .
" Jepp...this is how we do it" slog hun fast og gik stille og roligt i gang med at samle træstykker og stumper sammen." Skal de i en bunke uden for, de kan vel bruges til brænde?" spurgte hun.
Camille var helt klart en by pige, og på ingen måde fortrolig med udendørsliv og hvad derr høre til.Måske var det netop derfor hun var så betaget af det, og holdt så meget af naturen? " Balance...der skal være balance i livet" mumlede hun og lavede sin stemme om til en sjov mandestemme.
Efter at have stablet og fået ryddet et stor del af det væk, sammen med Tristans indsats, selv om hun nok synes han var liiiidt meget optaget af knaster og sådan i træet- så det tog lidt længere tid for ham, gik hun igang med at feje huset, grundigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The House On The Left ~ Tristan Empty Sv: The House On The Left ~ Tristan

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 9 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum