Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
I'll...Take that one! (Nancy) EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
I'll...Take that one! (Nancy) EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
I'll...Take that one! (Nancy) EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
I'll...Take that one! (Nancy) EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
I'll...Take that one! (Nancy) EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
I'll...Take that one! (Nancy) EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
I'll...Take that one! (Nancy) EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
I'll...Take that one! (Nancy) EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
I'll...Take that one! (Nancy) EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
I'll...Take that one! (Nancy) Voteba13I'll...Take that one! (Nancy) Voteba14I'll...Take that one! (Nancy) Voteba15 
Lori
I'll...Take that one! (Nancy) Voteba13I'll...Take that one! (Nancy) Voteba14I'll...Take that one! (Nancy) Voteba15 
Lenore
I'll...Take that one! (Nancy) Voteba13I'll...Take that one! (Nancy) Voteba14I'll...Take that one! (Nancy) Voteba15 
Genevira
I'll...Take that one! (Nancy) Voteba13I'll...Take that one! (Nancy) Voteba14I'll...Take that one! (Nancy) Voteba15 
Celenia
I'll...Take that one! (Nancy) Voteba13I'll...Take that one! (Nancy) Voteba14I'll...Take that one! (Nancy) Voteba15 
Renata
I'll...Take that one! (Nancy) Voteba13I'll...Take that one! (Nancy) Voteba14I'll...Take that one! (Nancy) Voteba15 
Jake
I'll...Take that one! (Nancy) Voteba13I'll...Take that one! (Nancy) Voteba14I'll...Take that one! (Nancy) Voteba15 
Abigail
I'll...Take that one! (Nancy) Voteba13I'll...Take that one! (Nancy) Voteba14I'll...Take that one! (Nancy) Voteba15 
Elizabeth
I'll...Take that one! (Nancy) Voteba13I'll...Take that one! (Nancy) Voteba14I'll...Take that one! (Nancy) Voteba15 
Madelena Gray
I'll...Take that one! (Nancy) Voteba13I'll...Take that one! (Nancy) Voteba14I'll...Take that one! (Nancy) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

I'll...Take that one! (Nancy)

2 deltagere

Go down

I'll...Take that one! (Nancy) Empty I'll...Take that one! (Nancy)

Indlæg af Sean Man 18 Apr 2016 - 8:00

S: Doomsville, slavemarked
T: Midt på dagen
V: Solen skinner, men vinden er kølig.

[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

Han havde egentlig ikke tid til at rejse til Doomsville. Blot på hest tog det et par uger at komme frem og tilbage, uger han meget bedre kunne bruge hjemme på borgen, hvor han havde en masse arbejde at komme efter. Alligevel befandt han sig nu i Doomsville og den eneste grund han nok var her, var fordi han savnede byen. Det slog ham med det samme, han var redet ind af en af byens porte. Den velkendte atmosfære, lyden af de blandede folk, den frie luft, omend besudlet af affald og folks afføring, der blot blev smidt. Den fattige del af byen var begyndt at ligne noget af sig selv igen, nu hvor folk endelig var begyndt at bygge deres huse igen. De mørke væsner slog ikke til så tit mere!
Hans hus i den rige del af byen var blevet solgt og hans sidste ejendele sendt til Dragons Peak. Af ren vane, da han tog sig en tur rundt i den så velkendte by, slog han et smut forbi slavemarkedet. Her kom han til tider, selv om han ingen slaver havde. Alligevel kendte folkene her ham, for han købte skam slaver, også selv om han satte dem fri bagefter med et krav om loyalitet og disciplin.
Slavemarkedet lignede mere eller mindre sig selv. Rige folk, der gik og kiggede på folk i bure eller lænker. En scene af træ, hvor de flotteste slaver blev hevet frem og auktioneret. Et par åbne telte hvor køberne kunne få forfriskninger. Bevæbnede folk spredt over det hele.
Dagen bragte sol, men det var endnu et køligt forår og luften var derfor forfriskende kølig.
Sean var iklædt nogle støvler, et par sorte bukser og en sort trøje, med en mørkebrun kappe over sig. Et sværd hang ved hans side. Hans tøj var af fint stof og fortalte netop at denne mand var rig og havde stilling. Det var også derfor han fik lov til at gå rundt, uden at blive antastet af nogen som helst.
Han gik rundt og kiggede på varerne. Han vidste hvilke der leverede dårlige slaver og hvem der leverede gode, hvilket også ofte hang sammen med hvem der behandlede sine slaver som levende væsner, og hvem der var ligeglade. Han ignorerede helt de slavehandlere, der kun leverede sultne, slattene slaver, der tilmed ofte blev slået. De var ikke i hans interesse, slåene folk uden vilje længere.
Mon der var nogen af interesse i dag? Han manglede trods alt folk...

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10211
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

I'll...Take that one! (Nancy) Empty Sv: I'll...Take that one! (Nancy)

Indlæg af Nancy Tirs 26 Apr 2016 - 4:37

Nancy som ikke havde været ude for det her, i rigtig lang tid nu, havde endnu engang fået sig rodet sig ud i problemer, men det ville ikke være første gang, så hun kendte folk som prøvede på få solgt kvinde som hende.
Men det var ikke altid at de tænkte over at de sådan set, ødelage en anden persons liv ved det her, roligt sad Nancy på den plads, som hun havde fået sig tildelt på den scene som hun var på, og roligt sad hun bare der, før der var nogen som rev i hendes lænker, og hun kiggede bare roligt op før hun rejste sig op, og havde et håb om at få sig en chance for at flygte.
Hun stod der og kiggede rundt og havde jo ikke rigtig noget på, eftersom de jo vil vise en som skulle sælges frem på den mest tiltrækkende måde, som de nu kunne komme til at få dem til at se ud.
Men som hun stod der gjorde hun ikke ligefrem, særlig meget for at se godt ud eller noget, hun havde jo bare sit naturlige udseende plus hun følte ikke for at bevæge sig, for at blive solgt hurtigere eller noget som helst.
Hun kiggede lidt rundt og slappede bare af mens hun stod der *hvor langt tid mon jeg skal stå her og se dum ud*tænkte hun for sig selv og stod bare der, og anede jo ikke hvad der vil komme til at ske for hende, dog håbede hun på at hun vil kunne komme væk herfra, men nu måtte man jo se om hvad der vil ske og alt det.
Nancy
Nancy

Antal indlæg : 336
Reputation : 1
Bosted : en lille lejlighed
Evner/magibøger : ,

Tilbage til toppen Go down

I'll...Take that one! (Nancy) Empty Sv: I'll...Take that one! (Nancy)

Indlæg af Sean Ons 4 Maj 2016 - 15:12

Han valgte at slutte sig til en flok, der stod foran en af scenerne. Det så ud til slaverne var i nogenlunde stand, omend han holdt sig bagerst, da han var usikker på om nogen ville have interesse for ham. Nogen var åbenbart ret ny-fangede, for de græd stille eller ligefrem prøvede at modsætte sig det. Andre havde accepteret deres skæbne eller var ligeglade, for de stod der som om de havde prøvet det før. Om det så var med eller uden tøj - omend ofte uden, da der fandtes overraskende mange der nød godt af deres slavers opmærksom i sengen. Ikke at Sean gjorde...Men nu havde han jo heller ikke rigtig slaver. Han bød på en ung mand i starten af auktionen og vandt ham. Han kunne enten bruges til hestene, i haven eller trænes til soldat. Den næste bød han ikke på. Hun virkede lidt for tynd. Så kom den næste kvinde frem...
Han overvejede det lidt. Ikke så meget for hendes almindelige udseende, da der fandtes billigere mad end slaver på auktion, men fordi hun virkede sund. Ikke udsultet, virkede heller ikke yderligere hysterisk. Til sidst bød han på hende. Penge var ikke et problem for ham.

Til sidst var auktionen overstået og det var tid til en pause, før næste slavehandler ville få scenen, hvis han havde betalt for at leje den. Sean agtede dog ikke at blive stående for at købe flere, men ville om og betale for de tre han havde valgt. En ung fyr, en middelaldrene fyr og kvinden. De var sat til side, stadig i lænker og Sean talte de nøjagtige penge op og betalte slavehandleren, der straks skyndte sig videre for at tage imod penge fra andre handlende. Seans blik gled over dem. De var blevet tvunget op på række med sammensatte lænker, så den ene ikke kunne flygte uden den anden. Desuden stod der vagter over alt. Det ville være svært for dem.
"Jeg er Sean McGivens og jeg ejer jer nu. Jeres krop, jeres tanker og jeres evner. Men ser I...Jeg er ikke helt som alle de andre. Selv om jeg har købt jer, ynder jeg at sætte jer fri. Helt fri! I er velkommen til at gå! Men lyt først til mig..." Han hævede en finger op i luften for at påkalde sig deres opmærksomhed.
"...Jeg kan tilbyde jer arbejde. Betalt arbejde. Ly over hovedet, mad i munden. I kan arbejde for mig og være sikret meget bedre tilstande end en gemen slave. Er det noget i kunne tænke jer? Tænk godt over det, inden I løber ud i byen og bliver tiggere. Hvem ellers ville tage imod jer? I kunne lige så godt blive fanget til slaver igen!" meddelte han og lod blikket glide mellem dem, som han påbød dem at overveje det godt. Til sidst nikkede den middelaldrene mand.
"Mit navn er Brutus. Jeg vil arbejde for Dem. Det er bedre at arbejde og tjene" meddelte og så over på den unge fyr, som han åbenbart kendte noget til. Dog virkede drengen endnu tøvende og derfor så Sean over på kvinden, for at se om hun havde taget stilling endnu.

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10211
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

I'll...Take that one! (Nancy) Empty Sv: I'll...Take that one! (Nancy)

Indlæg af Nancy Man 23 Maj 2016 - 3:03

Mens hun stod der og blev det man ville kalde for vist frem og alt det, og før hun viste af det var der en eller andet som kom og købte hende og to andre, og roligt stod hun lidt der og anede ikke hvad der lige skete, men kunne man tage det som en god ting eller hvad det var, og roligt stillede hun sig op på siden af de andre og lyttede til hvad han havde og sige til dem.
Hun lyttede roligt til hvad han havde og sige og stod lidt med armene over kors og løftede op i det ene øjenbryn, og så på den ene som gik over til ham efter hans lille tale og den slags ”så du vil ha vi skal tro på at det hele bliver gold og grønne skove for os hvis vi bare er loyal overfor dig”sagde hun roligt og kiggede bare på ham, og man kunne tydeligt se på hende at hun ikke ligefrem troede på ham eller noget, det kunne godt være at han lige havde købt tre person og måske ser fin ud, men lige på det punkt her var der ingen tro på det.
Hun stod bare der og ventede på hans svar på det hele, for i hendes øre var alt det her en løgn bare for at få dem til at gøre som han ville ha dem til det, men nu måtte hun jo vente og se hvad der vil komme til at ske, og nu håbede hun bare på at det holde for hun havde prøvet en del efterhånden, og det var ikke alt en god oplevelse og derfor var hun så skeptisk som hun var.
Lige nu ville man nok tro at sådan en som hende ikke ville ha været den som endeligt åbnede sin mund på den måde, men man kunne endeligt sige at hun var træt af og være slave for folk, og lige nu havde hun endeligt mest lyst til bare og forsvinde herfra og leve sit liv, men hvis det han sagde holde kunne hun vel give det en chance, men det måtte tiden jo vente og vise, for alt det her kom sådan set an på hans svar til det hun havde sagt.

//hej sorry for det sene og korte svar her men har haft lidt meget og se til på det sidste//
Nancy
Nancy

Antal indlæg : 336
Reputation : 1
Bosted : en lille lejlighed
Evner/magibøger : ,

Tilbage til toppen Go down

I'll...Take that one! (Nancy) Empty Sv: I'll...Take that one! (Nancy)

Indlæg af Sean Ons 25 Maj 2016 - 8:21

Hans smil voksede en anelse. Han havde intet imod kritikere eller folk der tænkte, uanset om de så valgt at tro på ham med det samme eller ønskede ønskede yderligere svar på deres spørgsmål. Men det var netop også en af grundene til at han sjældent købte slaver længere, for der var nogle der bare ønskede deres frihed og det blev en dyr udgift i længden. Til tider krævede han at de skulle tjene pengene sammen til ham, for at dække udgiften, men der var også tider hvor han blot lod folk løbe. En ting var dog sikkert - han behøvede ikke at svare hende, hvis han ikke ønskede. Uanset hvad hun sagde, var han stadig den med magten og penge, hun bare en slave, fattig og uden midler. En nobody!
Han slog let ud med armene og så afslappet på hende. Drengen, der ikke havde valgt endnu hellere, kiggede frem og tilbage imellem dem.
"Jeg er ligeglad med om du tror mig eller ej. Jeg er ikke kommer her for at skulle bevise noget som helst til slaver. Det bliver ikke guld og grønne skove, kan jeg dog love dig for, for du kommer til at arbejde for din løn. Om jeg så ønsker noget midt om natten, i din dybeste søvn, forventer jeg du springer op og gør det, for det er hvad du bliver betalt for" svarede han blot.
"Men tør du risikere det?" hans smil voksede lidt.
"På den ene side kan du løbe ud i verdenen, tigge penge, stjæle penge, risikere at møde nogle banditter på vejen. Måske er du heldig at finde andre af din slags, du kan slutte dig til...Eller du kan begynde at opbygge et liv. Blive betalt for dit arbejde, som alle andre normale mennesker ønsker" Han trak let på skuldrene.
"Valget er kun dit" bemærkede han og så over på drengen igen, der åbenbart ønskede at høre samtalen til slut, før han besluttede sig.
Han samlede hænderne bag sin ryg.
"Ydermere kommer I til at arbejde for Dragons Peaks nye hersker, altså mig, på min borg" Tilføjede han.

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10211
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

I'll...Take that one! (Nancy) Empty Sv: I'll...Take that one! (Nancy)

Indlæg af Nancy Tors 26 Maj 2016 - 10:20

Hun kiggede på ham og slappede roligt af, mens hun lyttede til hvad han havde og sige til hende, og hun stod lidt der og tænkte lidt over hvad hun skulle sige, for på en måde kunne hun da godt se, at det ville være dejligt med tag over hovedet og selvom hun skulle gøre hvad det ville blev sagt.
Hun kiggede på ham "altså du har købt os for at selvfølgelig at vi skal gøre hvad vi bliver bedt om men du vil betale os for det?"spurgte hun, og undrede sig over at han i det hele tage ville betale dem for at gøre hvad det blev sagt, det var noget hun ikke havde været så van til, når det var at hun var endt som slave for en person som ham her.
Hun kiggede lidt rundt indtil hun hørte det han sagde 'som alle andre normale mennesker' og hun kiggede på bare på lige ind i hans øjne "kalde du lige mig for normal"sagde hun, man kunne godt høre på hende at hun ikke kunne lide og blive kaldt for et normalt menneske, især når hun slet ikke var spor normal.
Hun kiggede på ham "hersker ligefrem når men så er du da den anden af en høj grab jeg kommer til og arbejde for ser det ud til"sagde hun, og kunne jo godt se en mening i at arbejde for ham også ha ly over hovedet, og roligt kiggede hun på drengen som ikke havde valgt.
Hun kiggede så tilbage på ham og stod bare der lidt endnu "Det nu bedre med arbejde end og rende rundt på gaden men hvis jeg må høre ind til noget hvad for noget arbejde vil vi fx blive sat til hvis du altså kan give os et eksempel"sagde hun roligt og ville da bare høre ind til det, men endeligt kunne det jo være ligemeget, for hun skulle jo gøre hvad blev sagt til hende at hun skulle gøre, om hun kunne lide det eller ej.
Men hvis han ville vide hvem den anden hun havde arbejdet for, som havde haft en høj plads, så måtte hun jo spørge hende for ellers ville hun jo ikke ligefrem sige det, for det undrede hende nemlig hvor personen var blevet af og alt det, for ellers ville hun jo ikke havde været her nu, men det var hun nu engang, og grunden til at hun var endt her var fordi hun mere eller mindre tabte en form for kamp, mod den som sådan set lige havde tjent penge på hende.
Hun kløede sig i nakken lidt "men jeg er med altså til arbejde og alt det der nu kommer med at man skal være slave"sagde hun roligt og havde jo ikke andet valg, nu når hun ikke ville gå på gaden, men man kunne så også både høre og tænke sig til at hun havde erfaring med det at være slave og den salgs der, men om det var noget der kunne komme til god brug ville tiden jo kun vise.
Nancy
Nancy

Antal indlæg : 336
Reputation : 1
Bosted : en lille lejlighed
Evner/magibøger : ,

Tilbage til toppen Go down

I'll...Take that one! (Nancy) Empty Sv: I'll...Take that one! (Nancy)

Indlæg af Sean Ons 22 Jun 2016 - 8:44

Han svarede ikke yderligere på alle de ting kvinden sagde. Da hun havde tilkendegivet at hun gerne ville med ham, så han over på drengen. Han skiftede vægten fra det ene ben til det andet et stykke tid og så sig lidt omkring, som om han ikke var helt sikker på om de faktisk fik lov til at gå eller ej. Hvem ved - måske havde han familie et eller andet sted som han ville hjem til. Det endte også med at han trådte et skridt bagud.
"Får vi virkelig lov til at gå? Så vil jeg...Gerne gå. Undskyld" Undskyldningen var rettet mod den ældre mand, der havde prøvet at overbevise ham om at blive. Så vendte den unge fyr om og satte i løb. Nogle vagter i nærheden gjorde mine til at ville stoppe ham, men Sean løftede sin ene arm og stoppede dem.
Sean vendte sig om mod kvinden og den ældre mand igen med et svagt smil.
"2 ud af 3, det er vel fint" bemærkede han roligt.
"Hvad er jeres navne?" Spurgte han så, før han gjorde tegn til at de skulle følge efter ham væk derfra.
"Selvfølgelig vil i ikke være slaver nu, men tjener og tjenerinde. I tjener mig og det er mig loyaliteten skal ligge hos. I kommer til at lave alle mulige opgaver. Hvad har I hver især erfaring med?" spurgte han roligt.

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10211
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

I'll...Take that one! (Nancy) Empty Sv: I'll...Take that one! (Nancy)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum