Login

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1162

Årstid | Vinter

Måned | December

Top posting users this month
Elizabeth

Taliia

Fenrer

Lith’rra

Sean

Zayden

Gautham

Melisandre

Larlii

Vetis

Statistics
Der er i alt 296 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Leonard

Vores brugere har i alt skrevet 156605 indlæg in 8131 subjects

Back home - Kai

Go down

Back home - Kai

Indlæg by Andrea on Lør 30 apr - 18:24

Påklædning
@Kai

Hun havde været på besøg i Terroville med Elena de sidste par uger. Væk fra de royale pligter og bare lidt frisk luft at få indåndet. Udover hendes lille halve kidnapning med en gammel veninde, og hendes samtaler med Caroline. Så havde hun også haft muligheden for at snakke med sin søster Hayley. Men om hun så ønskede at fortsætte med at gå i de normale gader eller ej, så havde hun en pligt der skulle passes. Så hun måtte i sidste ende rejse tilbage til Sunfury. Der havde været stille fra Noahs side, han havde undskyldt sin jalousi og mere havde hun overraskende ikke hørt fra ham siden. Det var underligt i sidste ende. Andrea sad i hestevognen med en sovende Elena i sin favn. Lockheart svævede over dem som en form for ekstra beskyttelse, men så snart de var inde for porten til slottet, så fløj han indenfor. En anden måde at fortælle Kai om de var tilbage vel. Elena gned sig let i øjnene og gabte så. Det var tidelig morgen og Andrea havde knap nok sovet hele turen. Hun havde siddet og kigget ud i nattens mørke fra sin lille vogn imens heste var travet igennem diverse byer. Huse og de andre bygninger var bygget op igen. Det så ud som om, at intet var hent mere. Selvom alle i byen nok havden nogle ar fra hvad der var sket.

Døren til hestevognen blev åbnet. Elena gik ud først. Hendes lange brune lokker var flettet i rottehaler og hun bar en fin lavendelfarvet kjole. Andrea trådte ud bagefter. Morgen solen ramte hendes ansigt, og gav hendes hår et smukt gyldent skær som hun trådte ud af vognen. Da vognen blev kørt væk drejede hun sig rundt og gik øje på Kai. Et smil spredte sig bredt op på hendes læber. Så løb hun hen til ham og sprang nærmest i favnen på ham. Armene blev svunget omkring hans skuldre ind i et tæt kram. Hun klemte øjnene sammen og pressede ham ind imod sig. Hun havde udentvivl savnet ham. Det var alligevel et godt stykke tid at være væk fra hinanden. Andrea vidste Nicolas var deres rådgiver og derved kunne han sagtens overtage lidt tid, hvis det skulle være, men Andrea mente nu det var bedst, hvis den ene af hende og Kai blev tilbage på slottet i Sunfury, imens den anden tog sig af nogle ting. Sådan gik det begge veje vel. Sådan ville det også gå når hun engang skulle til Dragons Peak og snakke med Sean McGivens. At skabe fred imellem de to byer, det ville være en god ting. Andrea trak sig ud af krammet for at presse sine læber ind imod Kais ganske kort.
"Jeg har savnet dig og Drew så meget." Sagde hun med et stort smil på læben og øjne der skreg af længsel.

Andrea
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 319
Evner/magibøger : Power Reversal ll Lockheart (Læs i profilen)

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Re: Back home - Kai

Indlæg by Kai on Lør 30 apr - 19:13

Påklædning En løs t-shirt, et par sorte bukser

Slottet havde været stille, det var som om der manglede noget. Med hans elskede kone væk, og hans datter, så manglede der den glæde de to bragte til hjemmet. Dog holde Drew ham godt og grundigt beskæftiget, den lille dreng spænede rundt, så der var nu alligevel ikke et øjebliks stilhed. Han vidste Andrea havde brug for noget ro, hun havde brug for at lade batteriet op igen og her havde han tilbudt at blive hjemme, så de to kunne få en hyggelig tøse tur. Nok var Elena ikke hans egen af blod, men for ham ville hun altid være hans lille pige. Han anså hende ligeså meget for sin datter, som han anså Drew for sin søn og derved var det en hel del. Han elskede de tre, de var hans liv og han vidste virkelig ikke hvad han skulle gøre uden dem. Han havde aldrig haft så meget lykke i sit liv, som han havde med to det i det. De bragte en hel del lys ind i hans hjerte, fik ham til at føle en glæde han aldrig troede han ville få lov til.
Da Lockheart med et dukkede op, vidste han at de var godt på vej og de ville derfor være tæt på. Han havde efterladt den lille Drew på hans værelse, hvor han var i godt selskab med både dyr og venner. Den lille knægt fik med andre ord lige hvad han ville, så der manglede aldrig rigtig noget der. Han smilede til den smukke drage, og herpå begyndte han at bevæge sig ned imod indgangen. Han ville komme sine to yndlingspiger i møde.

Synet af den skønne Elena fik ham til at smile bredt, dog fik synet af Andrea hans hjerte til at banke hurtigere. De havde været sammen i lang tid nu, men hans hjerte bankede stadigvæk ligeså hurtigt som første gang han så hende. Han elskede hende med andre ord stadigvæk ligeså højt. Han var som forelsket når hans øjne mødte hendes. Da hun med et løb ind i hans arme, slog han sine omkring hende. Han havde helt savnet at kramme hende, at have hende ind imod sig og ikke mindst være tæt på hende. Der havde været en mangel i hans seng, en mangel på hende og en mangel på at være tæt på hende.
Han klukkede og kyssede hende kærligt. Han tog til sig af al den kærlighed hun gav, men gav så til gengæld også al sin egen tilbage. Han strøg hende blidt ned over kinden "Og jeg har savnet dig og Elena, mine to piger" han gav hende et blidt kys, og trykkede hende igen ind imod sit bryst. Han vendte sit blik hen imod den skønne Elena og blinkede til hende "Drew er inde på sit værelse, han har savnet dig" sagde han drillende til den unge pige "Fortæl mig alt, hvordan var turen?" han lagde en arm omkring hende, og fulgte hende indenfor

"I can touch my nose with my tongue."
Kai
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 112
Bosted : Han bor med Gemma, Elena og Drew på slottet i Royal Flame District
Evner/magibøger : 1. Absorbing - Dette er i det store hele en evne der sætter ham i stand til at absorbere fra folk. Han kan selv vælge om det skal være deres styrker eller blot deres evne. Hvis han absorbere andres evner, vil de blot følge en vis ubehag (dog er dette ikke just behageligt!), hvorimod vælger han at tage fra ens styrker (f. eks fart, sanser osv) vil de føle deres indre blive revet i stykker. Dette er derved en utrolig smertefuld oplevelse. Denne evne kræver dog direkte kontakt mellem hud. Når han bruger den, vil hans hænder vil optræde med et rødeligt skær omkring sig. Virkningen er selvfølgelig kun midlertidig og udfra hvilken race vedkommende er, vil de få det bedre igen efter noget tid. Han kan bruge vedkommendes evner/styrke i et specielt tidsrum og dette bliver styret udfra hvor meget han bruger. 2. Transformation - Kai er en lettere aggressiv mand, dog var det først her for nyligt denne evne trådte ind. Det er ganske enkelt, at hvis hans krop bliver udsat for alt for meget stress eller vrede, så kan hans hjerne snyde ulven inden i ham, til at tro der er en fuldmåne. Han kan med andre ord trigger forvandlingen og derpå lade sig forvandle. Dog er han hverken ligeså stærk, hurtig eller magtfuld som under en fuldmåne. Det gør også langt mere ondt på ham, og det tager ham ofte et par dage at komme sig over det. Specielt dage op til en fuldmåne kan det være svært, at holde ulven inde i sig. Dog har det vist sig, at selskabet fra hans mage og børn holder ulven i tjek, og dette gør det lettere for ham at kontrollere sig selv.

Vis brugerens profil

Indlæg by Andrea on Lør 30 apr - 21:19

På trods af ugernes frihed, så var hjemme bedst i sidste ende. Aldrig i hendes liv havde hun troet, at hun ville anse dette sted som hjem dengang hun flyttede ind. I starten i forholdet med Mason havde det følt sig som et fængsel. Men efter Mason døde og hun fandt sig til rette her. Så var det blevet hendes hjem, og det føltes mere og mere hjemligt for hverdag. Dog havde det aldrig været så meget et hjem for hende, som da hun giftede sig med Kai.  Hun modtog den kærlighed han sendte imod hende i kysset. Det var altid dejligt at komme hjem igen. Andrea smilte ind i kysset, hun kunne ikke lade hver. Hun kiggede på ham imens han strøg hånden henover hendes kind. De mørke øjne kiggede blidt ind i hans også ned på Elena da Kai talte til hende. Elena løb hurtigt op til Drew uden at tøve overhovedet. Det fik hende til at grine lidt.
"Hun har været ved Caroline og Rowan imens jeg besøgte min søster. Joshua vokser umådelig hurtigt for tiden." Sagde hun så. Kai kendte Caroline hun var der trods alt engang imellem. Rowan også. Rowan var trods alt hendes bedste ven. Joshua, som var Rowans søn, eller ikke biologisk, men stadigvæk søn. Andrea havde aldrig oplevet at skulle elske et barn som ikke var hendes eget, men hun forstod at elske sin familie sin familie igennem alt.
Hun lagde hovedet imod Kais skulder da han lagde armen omkring hende.
"Den var hyggelig. Spændende ikke mindst. Jeg besøgte dem som lige var hjemme. Min bedste ven Neal. En gammel veninde Selicity.. lidt af hvert. Til familie sammenkomst ved min onkel og hans kone. De holdt fest." Svarede hun og ville ikke ødelægge stemningen med de negative ting fra turen. Det kunne gemmes til senere, desuden var det ikke så slemt igen. Kidnapningen var der ingen skade sket ved, faktisk ikke udover hun havde haft været tæt på døden men uden at dø. Hendes far var død nu, efter hun fandt ud af, hvad han havde gjort ved Hayley i tro om det var hende. Hvis han gik så langt for blot at få hævn på hende, hvem ville den næste så ikke være han angreb. Serena, Elena, Drew eller Noa? Det turde hun ikke tænke på. Hun rystede det ud af hovedet og gik med Kai indenfor.

Alting stod som hun havde forladt det. Hvilket var tegn på, at hun havde ladt ansvaret i de rigtige hænder. Hendes smil sad i øjnene. Lockheart var på værelset ved Drew og Elena. Så ham var hun ikke bekymret for.
"Så fortæl mig, hvad har du så haft gang i imens jeg har været væk. Jeg kunne se, at flere af husene nede i byen har fået tage igen.. det skulle aldrig have været noget med dig at gøre?" Spurgte hun med et skævt lille smil. Hun havde haft snak om det længe, og det ville egentlig ikke overraske hende, hvis Kai havde taget lidt på sig og gjort noget ved hendes snak. Sådan fungerede det nu meget godt. De var et godt team.

Andrea
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 319
Evner/magibøger : Power Reversal ll Lockheart (Læs i profilen)

Vis brugerens profil

Indlæg by Kai on Ons 11 maj - 22:13

Han lyttede interesseret med, hun kunne i teorien snakke om ingenting og han ville stadigvæk lytte med. Der var et eller andet ved hende, et eller andet som selv den dag i dag, gav ham den samme følelse som da han så hende for første gang. Det var den samme hjertebanken, og den samme lyst til blot at lytte til hvad end hun skulle have lyst til at snakke om. Han klukkede dog "Hvordan har din søster det?" spurgte han nysgerrigt. Han havde kort mødt Hayley, dog ikke nok til at kunne danne sig et ordenligt indtryk af hende. Dog siden hun var søster til hans livskærlighed, så gjorde hun ham ingenting. Hun gjorde Andrea glad, og derved gjorde hun ham glad. Det glædede ham at hun havde hygget sig på turen, men samtidig også at hun havde efterladt Elena ved nogen hun stolede på. Selvfølgelig ville han aldrig tro modsat om Andrea, da specielt ikke når det drejede sig om hendes børn.
Hendes lykke var noget han gik efter, så dette var helt klart noget han var glad for. Han nød at høre hun havde hygget sig. At hun havde set familie, at hun havde besøgt venner og generelt blot at hun havde været omkring gode folk. Han trykkede hende imod sig og smilede stort "Det glæder mig, jeg er altid fornøjet bed at du hygger dig" pointerede han smilende. Da hun pludselig spurgte ind til de forskellige folks hjem, klukkede han "Jeg kan vel ikke slippe fra det, at jeg savner at lave fysisk arbejde. Ikke jeg ikke nyder at regere med dig, for det gør jeg! Men jeg voksede op med fysisk arbejde, så jeg savner det da en smule! Vi er dog stadigvæk i gang med arbejde og jeg lovede faktisk er hjælpe til her i morgen" han nød at arbejde, nød at kunne gøre sig til nytte og de havde alle problemer, så han gjorde sit bedste for at hjælp.

Han vendte hende om imod sig og plantede blidt sine læber imod hendes "Mhh jeg har savnet dig så ufattelig meget! Aldrig havde jeg troet jeg kunne savne nogen så meget...men vores seng har virket så tom uden dig" han smilede og trykkede hende imod sig. Hun var en vigtig person for ham, og sengen havde skam virket en smule ensom uden hende i den. Det var en underlig tanke, det at savne nogen så meget. Igennem hans opvækst lærte han ikke at blive afhængig af nogen, for alle kunne potentielt stikke en i ryggen. Dog vidste han dette ikke var tilfældet med Andrea, og derfor lod han sig selv blive fanget i hendes spind

Kai
Evolved
Evolved

Evner/magibøger : 1. Absorbing - Dette er i det store hele en evne der sætter ham i stand til at absorbere fra folk. Han kan selv vælge om det skal være deres styrker eller blot deres evne. Hvis han absorbere andres evner, vil de blot følge en vis ubehag (dog er dette ikke just behageligt!), hvorimod vælger han at tage fra ens styrker (f. eks fart, sanser osv) vil de føle deres indre blive revet i stykker. Dette er derved en utrolig smertefuld oplevelse. Denne evne kræver dog direkte kontakt mellem hud. Når han bruger den, vil hans hænder vil optræde med et rødeligt skær omkring sig. Virkningen er selvfølgelig kun midlertidig og udfra hvilken race vedkommende er, vil de få det bedre igen efter noget tid. Han kan bruge vedkommendes evner/styrke i et specielt tidsrum og dette bliver styret udfra hvor meget han bruger. 2. Transformation - Kai er en lettere aggressiv mand, dog var det først her for nyligt denne evne trådte ind. Det er ganske enkelt, at hvis hans krop bliver udsat for alt for meget stress eller vrede, så kan hans hjerne snyde ulven inden i ham, til at tro der er en fuldmåne. Han kan med andre ord trigger forvandlingen og derpå lade sig forvandle. Dog er han hverken ligeså stærk, hurtig eller magtfuld som under en fuldmåne. Det gør også langt mere ondt på ham, og det tager ham ofte et par dage at komme sig over det. Specielt dage op til en fuldmåne kan det være svært, at holde ulven inde i sig. Dog har det vist sig, at selskabet fra hans mage og børn holder ulven i tjek, og dette gør det lettere for ham at kontrollere sig selv.

Vis brugerens profil

Indlæg by Kai on Søn 30 jul - 22:07

//out

Kai
Evolved
Evolved

Vis brugerens profil

Indlæg by Sponsored content

Sponsored content

Tilbage til toppen

- Similar topics