Login

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1161

Årstid | vinter

Måned | December

Latest topics
» Burning head ~ Isabell
Lør 9 dec - 18:53 by Jazmin

» I don't think so ~ Natalie
Fre 8 dec - 11:18 by Jazmin

» Jazmin's&Co.. fraværs side
Fre 8 dec - 10:09 by Jazmin

» Optrind til ... - Jazmin
Fre 8 dec - 10:08 by Jazmin

» Come, see my power! (Lori)
Tors 7 dec - 13:58 by Lori

» egen hjemmeside. glemt admin koden
Tirs 5 dec - 23:22 by Kira

» Really? Sure you ain't the evil fucker? [[Emery]]
Man 4 dec - 0:44 by Sajro

» SIRTIMM ~ Who are you
Søn 3 dec - 23:04 by Sierra

» ~Are you sure you want to help me?~ -Kace XXX
Fre 1 dec - 22:55 by Kace

Top posting users this month
Jazmin

Lori

Kira

Kace

Sierra

Sean

Sajro

Midnight

Statistics
Der er i alt 238 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Melicia

Vores brugere har i alt skrevet 151548 indlæg in 7809 subjects

And who the fuck are you? - Jacob

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

And who the fuck are you? - Jacob

Indlæg by Tatia on Tors 5 maj - 8:47

S: Lige udenfor grænsen til Niylahs pack
O: Træer og en flod.
V: Solrigt
T: Middag
P: [You must be registered and logged in to see this link.]
Emne til [You must be registered and logged in to see this link.]

Bare lidt frihed inden hun skulle tilbage til træningen. Det var mærkeligt at stå for det nogle gange, men hun havde så småt vendt sig til det. Wade havde hjulpet hende godt, også selvom han mente det hele lagde til hendes egen fortjeneste så var hun uenig. Audrey var blevet tilkoblet packen også, af egne grunde, men Tatia fandt det nu alligevel meget dejligt med en gammel bekendt - også selvom hendes tilstedeværelse mindede hende om dengang hun var en svækling. Dog virkede det til hende og Audreys roller nu var byttet rundt. Hvad der var sket var hun ikke helt sikker på endnu, men det kom vel med tiden.
Tatia sparkede let til en sten og der lød et lille plask da den ramte i vandet. En lyd. Fuglene der fløj balstyrisk væk fra træernes kroner gjorde hende opmærksom. Hun havde ikke sværdet med sig idag. Hvis noget skulle gøre noget, så måtte hun skifte form og flå fjenden fra hinanden. Det var den bedste alternative løsning hun kunne komme op med, hvis det var et angreb. Stille bevægede hun sig imod, hvor fuglene var fløjet fra. Hun bad til, at det ikke var endnu en svækling som skulle have hendes hjælp med at overleve. Wade var blevet irriteret nok over at Kaeden var kommet med tilbage til lejren.

Hvis det var en jæger, var vedkommende så godt som død. Hvis det var en masse jægere, så var hun så godt som død. Men hun ville aldrig få ned uden at tage i hvert fald halvdelen af dem med sig i faldet. De blå øjne skiftede let over i den røde farve, da hendes indre ulv var opmærksom på, hvad der skulle ske. Hjertet begyndte let at banke. Tatia var meget eventyrlysten af natur, og hun elskede et lille boost i ny og næ. Hun stoppede op da hun fik øje på en fyr. Med en enkelt indhånding vidste hun, at han var dæmon. Hun kneb øjnene og så på ham.
"Og, hvad fortager du dig så her ude i vildnisset?" Spurgte hun lidt bittert, men alligevel var det tydeligt på hendes kropssprog, at hun blot var ret så dyrisk anlagt. Så at se om han var fjende eller ej, spillede en vigtig rolle for deres kommunikation fremadrettet.

Tatia

Antal indlæg : 634
Evner/magibøger : Fire energy

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Re: And who the fuck are you? - Jacob

Indlæg by Gæst on Fre 13 maj - 10:10

påklædning: http://img4.hostingpics.net/pics/516217Assassinscreed3fontbCOSPLAYbfontfontbConnorbfontassassinsetwhite.jpg

Han havde egentlig ikke rigtig nogle grund til at være her helt præcis, det lå bare til ham at tage steder hen uden noget formål, blot for at se verden og render rundt som en anden skoldet skid, der elsker frihed. Det havde aldrig slået ham ind, at selv her i Ashen Wood kunne han støde på shapeshifter, der havde et territorium. Og alle med en lille smule fornuft vidste, at man ikke skulle gå ind på nogle territorium, specielt ikke shapeshifters, da de bar et dyrs temperament og ejerskab inde i sig.
Så det at han nu stod foran en, der bar en smule truende aura, viste han at han skulle træde varsomt og ikke pisse hende af. Der var garanteret flere shapeshifters rundt omkring, for mange til han ville kunne besejre og han havde egentlig ikke i sinde, at kæmpe imod nogen lige nu.
"Jeg ser mig blot omkring," svarede han og hoppede ned fra træet. Han landede perfekt på benene og viste ingen tegn på svaghed. Nok skulle han respektere hende, men han skulle aldeles ikke frygte hende. "Jeg gætter på at jeg er kommet ind på jeres territorium?" Roligt fjernede han hætten fra sit ansigt, da det ville få ham til at fremstå mindre truende. "Mit navn er Jacob og tro mig.." Han smilede kækt og samtidig venligt til hende. "Jeg ønsker jer intet ondt, jeg er blot nysgerrig.. hvilken kan være ens død hvis man ikke passer på."
Stadig meget nysgerrig, så han sig omkring og var egentlig fristet til at se hendes klan.. Det var sjælendt man så shapeshifter klaner nu om dage og han havde aldrig set en, så det kunne være noget så interessant at finde en.. og møde en.

Gæst
Gæst

Indlæg by Tatia on Lør 14 maj - 21:26

Da han lavede respons på hendes ord løftede hun hagen en anelse. De blågrønne øjne var skarpt låst på ham. Hvis han gengældte hendes stiren så ja, så ville hun se det som en udfordring. Let hævede hun på det ene øjenbryn da han sagde, at han blot så sig omkring. Tatia gik et skridt frem da han sprang ned fra træet og lagde armene overkors. En enkelt gang gav hun et rynk på næsen til at han ikke havde helt ret.
"Du er få meter fra, dæmon." Svarede hun ligeså køligt som gør. Han fjernede hætten. Hvilket gjorde at hun rettede sig mere opmærksomt op. Det ikke skjulte ansigt gjorde hende lettere tilpas. Han præsenterede sig. Sendte hende et smil. Et instinkt i hende ønskede at spejle sig i den handling, og den anden sagde at hun skulle holde sig på vagt. Det var jo en dæmon.
"Dæmoner er bringerer død." Tilføjede hun blot med en lettere lav tone, men hendes kropssprog ændrede sig til en anelse mere afslappende. Bare en anelse. Tatia var stadigvæk på jagt.
"Tatia." Sagde hun så. Så vidste han da hendes navn. Hvis han havde sagt hans, så måtte han vel ikke være en fjende. I hvert fald ikke endnu. Tatia sank en klump og gik så tættere på ham. En knurren imellem buskaset gjorde hende opmærksom og hun løftede let hånden op. En af de unge ulve kom luntende ud. Kæmpeulve. De var ikke ligefrem sjældne i flokken.
"Rosalie, gå tilbage til flokken. Der er ingen fare her. Hvis der bliver. Tager jeg mig personligt af det." Sagde hun og den røde farve i hendes øjne gled frem igen. For at kommunikere med ulven så godt hun kunne. Ørerne ved den fremmede rødbrune ulv var lagt tilbage og børsterne rejst. "JEG sagde træk dig tilbage." Tatia hævede stemmen og gik ind foran ulven. Ulven klynkede kort og trak sig så. Tatia fulgte den unge ulv løbe tilbage til flokken.
"Unge ulve... stadigvæk så meget at lære." Sagde hun og vendte sig om imod Jacob igen. De røde øjne blev blågrønne endnu engang. Nok var hun kun selv 19 og meget ung, men hun stod allerede stærkt og havde selv engang været ligeså ung som Rosalie, og ligeså uerfaren. Det var rart at hjælpe andre.

Den kolde facade havde lagt sig og var blevet erstattet med et mildt samt blidt væsen som gemte sig inde bagved den vagtsomme ulv.
"Så Jacob. Fortæl mig lidt om dig selv. Din nysgerrighed har gjort mig nysgerrig." Hun vippede hovedet let på skrå. "Du stiller mig et spørgsmål og jeg svare.. derefter omvendt... hvad siger du til den?" Spurgte hun og sendte ham for første gang et skævt smil.

Tatia

Vis brugerens profil

Indlæg by Gæst on Ons 18 maj - 10:52

Man skulle være blind for ikke at bemærke, at shapeshifteren foran ham, ikke ligefrem havde det bedste forhold til dæmoner. Og det bebrejdede han hende som sådan ikke for. Dæmoner var kendt som stolte, kolde og blodige væsner der dræbte hvad de følte for og stoppede ikke selvom det var det forkerte at gøre. Så for at vise hende, at han stadig intet ondt ville hende, gik han et skridt tilbage og viste respekt for, at han var alt for tæt på hendes territorium. Han nåede ikke rigtig at sige noget til hende, før en bedårende ung ulv dukkede frem for det skjulte og gjorde sit bedste for, at virke en smule skræmmende overfor ham. Sikkert i samme tro som hende der stod foran ham. At han ville dem ondt.
Det var dog et godt tegn, da shapeshifteren, der går under navnet Tatia (pænt navn), sendte den væk og forklarede at hun nok selv skulle klare den hvis der skete noget. Havde hun set ham som en meget stor trussel, havde hun sikkert pusset den store ulv på ham. Den mindede om Ghost.. De var sikkert samme race, den smukke race kaldet kæmpeulve.

Så.. Hun var ligeså nysgerrig som ham selv huh? det skulle nok gå hen og blive ret så sjovt! Han sendte hende et skævt smil. Roligt puttede han armene på kors over brystet. Nu havde han chancen for at spørge ind til hvordan det var at leve herude.. hvordan det var at leve i en pack og være en del af en familie på den måde. "Den er jeg med på."
Men hvad skulle han spørge hende om? Hvad var vigtige spørgsmål og hvilke kunne han godt undgå, at få svar på alligevel? "Hvor mange er i din pack og består i alle sammen af shapeshifters?"

Gæst
Gæst

Indlæg by Tatia on Ons 18 maj - 18:40

Tatia satte sig ned i skrædderstilling på en sten bagved sig. Hendes blågrønne øjne så direkte på ham. Ikke truende før. Nogle gange havde man brug for input udefra, som ikke var ude på at knække hende konstant. Det var egentlig rart, medmindre han skulle vælge at stikke hende i ryggen? Tanken slog hun ud af hovedet da han var med på hendes leg. Hun så afventende på ham. Han kom med et spørgsmål. Hun hævede lidt på det ene bryn om sin flok.
"Vi har 30-40 stykker. Alle er shapeshifters undtagen en. Det er yderst sjældent, men vore alfa kan være fleksibel nok til at acceptere et ikke shapeshifter medlem." Svarede hun og vippede hovedet let på skrå. Så var det pludselig hendes tur og hun havde egentlig ikke rigtig noget at spørge om. Så hun måtte være kreativ. Finde på et eller andet.
"Hvor høre du til henne, du virker til at komme godt rundt i skoven?" Spurgte hun nysgerrigt. Hun samlede sine ben indunder sin hage og svang sine arme omkring i et fast greb.

Frihed var en stor ting for hende. Friheden til at kunne sidde her og lytte på en fremmeds eventyrer. Hendes nysgerrige natur blev sjældent luftet nok, og hun endte ikke altid ud i problemer udover den eneste månedstid. Det havde været lidt for voldsomt, bare en tand for meget af de gode. hun havde overlevet. En ting hun havde lært. Det vigtigste for at overleve var at kæmpe, det sekund du gav op vil du dø. Så hun ville altid kæmpe. Hun bar ingen ar. Ingen tydelige skader, de sad alle sammen inden i hende. Og det ville de altid gøre, spørgsmålet var hvad hun havde tænkt sig at gøre ved dem. Bære dem med sig som en lænke bundet til sin ankel? Eller om hun ville lade som være gemt som en lektion til livet fremover...
"Dit næste spørgsmål." Sagde hun så med et smil.

Tatia

Vis brugerens profil

Indlæg by Gæst on Ons 25 maj - 9:52

Det at hun satte sig i skrædderstilling foran ham, var et tegn nok på, at hun ikke længere så ham som en trussel og slappede af i hans nærvær. Hvad ham selv angik, blev han stående op af træet, mest bare for at være klar hvis der nu skulle ske noget. Han sagde ikke, at hun ville ende med at springe på ham, det var nu mere en hentydning til andre fjender omkring dem. I denne verden kunne man aldrig vide hvad der ville ske. En fjende kunne springe frem fra et busk, for at det ikke skulle være løgn.
Nysgerrig som han nu var, lyttede han til hvad hun havde at sige omkring det med, at være shapeshifter i en pack og at de kun i meget få tilfælde accepterede andre racer. Allerede nu havde han et nyt spørgsmål klar.
Med ryggen ret, lænede han sig tilbage op af træet og lod i få tilfælde hovedet vælte bag over os. Da hun spurgte ind til ham om hvor han kom fra, vidste han ikke helt hvad han skulle svare. For hvor hørte han egentlig til henne? Oppe i bjergene? Her? Hos Josh? Caroline? Han var lidt vidt omkring og havde derfor ikke et helt bestemt sted han kunne kalde hjem. "Jeg vandre lidt fra sted til sted.. men for nogle år tilbage boede jeg her i skoven, derfor kender jeg den så godt.. det er som min egen buskelomme.. min egen store, store bukselomme.."
Solen skinnede klart, vejret var fantastisk og det fik virkelig en til, at sætte pris på omgivelsernes skønhed, specielt ashen wood forest, en smuk, smuk skov som alle elsker.
"Er i alle et bestemt dyr i jeres pack.. eller er i forskellige dyr?" spurgte han roligt. Han satte sig til sidst ned, imens han stadig så på hende med et smil.

Gæst
Gæst

Indlæg by Tatia on Ons 25 maj - 12:54

Han var parat, men ikke til at angribe hende. Regnede hun da ikke med. Hvis hun først fik fat i ham med sit bid ville hun kunne bide hans arm af med lethed. Tatia sank let en klump og lyttede til hans endelige svar på spørgsmålet. Han havde boet her i skoven. Ligesom hende, men ikke mere? OVerfor ikke mere. Skoven var et meget bedre sted end byen. I følge hende i hvert fald.
"Skoven er ellers meget bedre end byen. " Pointerede hun med et skævt smil. Hun hadede byen. Så meget larm og der var alt for vildt. Let fugtede hun sine læber inden hun besvarede hans næste spørgsmål.
"Vi er ulve og kæmpe ulve. Vi har en enkelt panter på besøg... og så menneskepigen." Svarede hun ham og vippede hovedet let på skrå. Tatia sank en klump. Naturen var altid smuk. Der var altid fantastisk smukt. Selv kunne hun se det smutte i en regnvejrsdag. For det var blot endnu en dag i skoven. Storme var værre når at der blev ødelagt noget. Men naturen angreb sig selv når det var tid til forandringer ikke sandt? Tatias opmærksomhed var også på omgivelserne, hun virkede blot mere til at være van til det. Desuden var hendes sanser gode lige her. Hun kunne dufte forskel  på folk i en god omkreds fra hvor hun sad.
Derfor bemærkede hun også en fremmed fært. Tre fremmede. Det måtte næsten være jægere.
"Hvor god er du til kamp? Jeg har nogle jægere som jeg skal tage mig af. Du må hjælpe... eller kigge på. Op til dig." Sagde hun med et skævt smil. Så rejste hun sig op og greb om sit sværd.

Tre jægere. Voksne mænd. Race, mennesker. Dækket til i blod imens de trak afsted med døde ulve. Hvilket irriterede hende. På grund af hendes gæst, så trak hun af sit tøj imens hun var med ryggen til ham. Så skiftede hun form. Den store snehvide ulv stod foran Jacob og de røde øjne glødede varsomt. Dog sprang den ikke på Jacob, men sneg sig over imod jægerne. Hun angreb. Rev armene af den første jæger. Lukkede gabet om jægeren.

Tatia

Vis brugerens profil

Indlæg by Sponsored content

Sponsored content

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen

- Similar topics