Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Ny klan og flere småting! (adminnyhed)  EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
Ny klan og flere småting! (adminnyhed)  EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Ny klan og flere småting! (adminnyhed)  EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Ny klan og flere småting! (adminnyhed)  EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
Ny klan og flere småting! (adminnyhed)  EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
Ny klan og flere småting! (adminnyhed)  EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
Ny klan og flere småting! (adminnyhed)  EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
Ny klan og flere småting! (adminnyhed)  EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Ny klan og flere småting! (adminnyhed)  EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Ny klan og flere småting! (adminnyhed)  Voteba13Ny klan og flere småting! (adminnyhed)  Voteba14Ny klan og flere småting! (adminnyhed)  Voteba15 
Lori
Ny klan og flere småting! (adminnyhed)  Voteba13Ny klan og flere småting! (adminnyhed)  Voteba14Ny klan og flere småting! (adminnyhed)  Voteba15 
Lenore
Ny klan og flere småting! (adminnyhed)  Voteba13Ny klan og flere småting! (adminnyhed)  Voteba14Ny klan og flere småting! (adminnyhed)  Voteba15 
Genevira
Ny klan og flere småting! (adminnyhed)  Voteba13Ny klan og flere småting! (adminnyhed)  Voteba14Ny klan og flere småting! (adminnyhed)  Voteba15 
Celenia
Ny klan og flere småting! (adminnyhed)  Voteba13Ny klan og flere småting! (adminnyhed)  Voteba14Ny klan og flere småting! (adminnyhed)  Voteba15 
Renata
Ny klan og flere småting! (adminnyhed)  Voteba13Ny klan og flere småting! (adminnyhed)  Voteba14Ny klan og flere småting! (adminnyhed)  Voteba15 
Jake
Ny klan og flere småting! (adminnyhed)  Voteba13Ny klan og flere småting! (adminnyhed)  Voteba14Ny klan og flere småting! (adminnyhed)  Voteba15 
Abigail
Ny klan og flere småting! (adminnyhed)  Voteba13Ny klan og flere småting! (adminnyhed)  Voteba14Ny klan og flere småting! (adminnyhed)  Voteba15 
Elizabeth
Ny klan og flere småting! (adminnyhed)  Voteba13Ny klan og flere småting! (adminnyhed)  Voteba14Ny klan og flere småting! (adminnyhed)  Voteba15 
Madelena Gray
Ny klan og flere småting! (adminnyhed)  Voteba13Ny klan og flere småting! (adminnyhed)  Voteba14Ny klan og flere småting! (adminnyhed)  Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

Ny klan og flere småting! (adminnyhed)

Go down

Ny klan og flere småting! (adminnyhed)  Empty Ny klan og flere småting! (adminnyhed)

Indlæg af Sean Tors 5 Maj 2016 - 8:48

Hejsa kære brugere!

Og glædelig Kristi himmelfarts dag! Jeg ved flere af jer får nogle ekstra fridage og hvad er bedre end at bruge dem her? Wink

Jeg ved flere admins har været lettere inaktive på det sidste. Personligt må jeg indrømme jeg bare har haft travlt med andre ting. Men frygt ikke! Vi er her stadig og der er sket at par småting på det sidste, som jeg gerne vil gøre opmærksom på Smile

Ny klan:
Vi har en helt ny klan i vores midte! The Old Republic er en helt ny klan, der er bosiddende på vores nyeste emnested under "Havene", der hedder "The Devil's Lagoon". Klanen er en flok pirater! Er du til store skibe, groft sprog og en ekstra flaske rom? Opsøg dem i dag!

Husk også at tjekke Guilds og klaner for andre eksisterende klaner - eller for reglerne, skulle du ønske at oprette din egen.


Opdeling af Ashen Wood Forest?
Det er kommet til min opmærksomhed at Ashen Wood Forest bliver brugt af en del af vores brugere, hvilket er enormt skønt! Skoven er stor og der er plads til mange!
En bruger har gjort mig opmærksom på at der faktisk er så mange der bruger den, at det ligefør det kunne være smart at dele skoven lidt op, f.eks. i territorier, da der er mange varulve-packs i skoven.
Jeg elsker ideen! Men jeg har absolut INGEN styr på hvem der bor der eller hvorfor.
Derfor ønsker jeg mig en ting! I skriver til en admin (eller her i tråden) hvis I ønsker jeres eget sted i skoven. Giv det gerne en tanke, bedøm om det skal have et navn og fortæl os hvordan skoven skal deles op, så det passer til jeres spil! Smile
Husk en lille beskrivelse - Hvis vi deler det op, er der stor sandsynlighed for jeg får brug for lidt beskrivelse. Består steder af grotter? Et vandfald? Vokser der sjældne blomster i en lysning? Eller har i bygget en masse hytter?

Faceclaim - En reminder:
Blot en lille reminder!
Husk at melde faceclaims. Husk at melde hvis i skifter faceclaim - husk at meddele hvis jeres karakter skifter navn eller hvis i slet ikke skal bruge et faceclaim længere.
Hvis I skriver til en admin med et ønske om at nyt faceclaim, er det altid en god ide at medsende navnet på det gamle. Det gør det super hurtigt og nemt for os at finde de rigtige navne og skifte dem ud. Smile
Og send dem til os! Send, send, send! Vi er her for det samme og I skal aldrig undskylde for, om I er til besvær. Vi nyder al kontakt med jer! Smile

Der ud over vil jer gerne rose jer! Vores faceclaim-liste er lang og det kan være svært for nye brugere at finde et claim, der ikke er taget. På det sidste har jeg oplevet en stigning af folk, der gerne vil dele deres faceclaim med hinanden. Det er så fedt I hjælper hinanden på den måde! Smile

Guides er samlet:
Jeg vil også gerne meddele at Sajros Youtube-Converter (kort sagt: musik til profilen-guide) og Rowans kodeguide er samlet under "Regler og guides", så de er nemmere at finde for os alle sammen. Vi finder dem nemme og gode. Vi håber I også fortsat vil bruge dem så lystigt I vil.

Journalist eller raceleder?
Husk at tjekke listen for ansøgninger, hvis jobbet som journalist eller raceleder er lige noget for dig! Vi søger altid.
Er du i tvivl om hvad det kræver eller har du generelt spørgsmål? Så stil dem enten her i tråden eller send dem til os!

Hvem er hvem?
Vi har en fin liste over hvem der er hvem Brug den Smile
Og måske I ligefrem selv skal skrives på?

Ha' en god dag!

Hilsen
- Sean
På vegne af adminteamet.

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10211
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Ny klan og flere småting! (adminnyhed)  Empty Sv: Ny klan og flere småting! (adminnyhed)

Indlæg af Gæst Tors 5 Maj 2016 - 15:32

Jeg ved at @Niylah har en pack der holder til et sted, lidt ligesom at jeg har bygget Yra op om at hun har sin egen stamme der holder til der.

Måske at man deler skoven op i nord, syd, øst og vest, så så hvis folk er med på det, at man så kan lade stammer/packs/flokke sige at deres "territorium" ligger et sted i den del? Men også at det ikke nødvendigvis behøver at være at fx Yra's stamme optager HELE nord-delen af Ashenwood, men at hendes stamme ligger der forholdsvist tæt sammen med fx Niylahs pack?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum