Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Have you seen my dog? (Lori) - Page 2 EmptyOns 17 Apr 2024 - 20:41 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Have you seen my dog? (Lori) - Page 2 EmptyOns 17 Apr 2024 - 19:04 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Have you seen my dog? (Lori) - Page 2 EmptySøn 14 Apr 2024 - 8:19 af Jake

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Have you seen my dog? (Lori) - Page 2 EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Have you seen my dog? (Lori) - Page 2 EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:34 af Taliia

» Life update & other shit - Marcus
Have you seen my dog? (Lori) - Page 2 EmptyFre 12 Apr 2024 - 16:38 af Sean

» Emnesteder og meet-up (adminnyhed)
Have you seen my dog? (Lori) - Page 2 EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:40 af Sean

» Dato for næste meetup i Jylland (afstemning)
Have you seen my dog? (Lori) - Page 2 EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:23 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Have you seen my dog? (Lori) - Page 2 EmptyTors 11 Apr 2024 - 19:04 af Lenore

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Have you seen my dog? (Lori) - Page 2 Voteba13Have you seen my dog? (Lori) - Page 2 Voteba14Have you seen my dog? (Lori) - Page 2 Voteba15 
Jake
Have you seen my dog? (Lori) - Page 2 Voteba13Have you seen my dog? (Lori) - Page 2 Voteba14Have you seen my dog? (Lori) - Page 2 Voteba15 
Sasha
Have you seen my dog? (Lori) - Page 2 Voteba13Have you seen my dog? (Lori) - Page 2 Voteba14Have you seen my dog? (Lori) - Page 2 Voteba15 
Lenore
Have you seen my dog? (Lori) - Page 2 Voteba13Have you seen my dog? (Lori) - Page 2 Voteba14Have you seen my dog? (Lori) - Page 2 Voteba15 
Renata
Have you seen my dog? (Lori) - Page 2 Voteba13Have you seen my dog? (Lori) - Page 2 Voteba14Have you seen my dog? (Lori) - Page 2 Voteba15 
Taliia
Have you seen my dog? (Lori) - Page 2 Voteba13Have you seen my dog? (Lori) - Page 2 Voteba14Have you seen my dog? (Lori) - Page 2 Voteba15 
Katrina
Have you seen my dog? (Lori) - Page 2 Voteba13Have you seen my dog? (Lori) - Page 2 Voteba14Have you seen my dog? (Lori) - Page 2 Voteba15 
Edgar
Have you seen my dog? (Lori) - Page 2 Voteba13Have you seen my dog? (Lori) - Page 2 Voteba14Have you seen my dog? (Lori) - Page 2 Voteba15 
Celenia
Have you seen my dog? (Lori) - Page 2 Voteba13Have you seen my dog? (Lori) - Page 2 Voteba14Have you seen my dog? (Lori) - Page 2 Voteba15 
Marcus
Have you seen my dog? (Lori) - Page 2 Voteba13Have you seen my dog? (Lori) - Page 2 Voteba14Have you seen my dog? (Lori) - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164665 indlæg i 8722 emner

Have you seen my dog? (Lori)

2 deltagere

Side 2 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

Have you seen my dog? (Lori) - Page 2 Empty Sv: Have you seen my dog? (Lori)

Indlæg af Lori Ons 25 Maj 2016 - 18:43

Lori var nu ret glad for at Reign ikke valgte at grave mere i det med hans forældre. Han kunne jo ikke rigtig forklare ham om det. Og han havde egentlig heller ikke lyst. Det var ikke noget man sagde til en man lige havde mødt. ’hej jeg har dræbt min adaptiv far fordi han ville have sex med mig, og kort efter døde min adaptiv mor også, og jeg er ret sikker på jeg også er skyld i det… ’

Lori grinte lidt da Reign sagde at han havde et helt bibliotek, ja okay han havde ret mange bøger! Dog kunne han ikke lade vær med at tænke at han godt kunne have mange flere. Havde han boet i huset alene, så havde han brugt et helt rum til det, det var helt sikkert.

Lori så både overrasket men også grinene på Reign da han begynde at lege tjener. Skønt han ikke var ret god til det, så var det ret sjovt. Han rystede på hovedet da Reign spurgte om han skulle trække hans stol ud. ”ellers tak den klare jeg selv” grinte han lidt.
Han satte sig, og begynde selv at spise. Fru Clear lavede virkelig god mad. Men hun havde vidst også været kokkepige indtil hun var blevet gift.

Lori så på Regin lidt, og hævede så sit glas ”jamen skål!... for et sært sammentraf” grinte han lidt.
Han så ned på Django ”og skål til dig django fordi du løb væk i dag” grinte han lidt, inden han tog en tår af den utroligt gode vin. Han satte sig glas, og fortsatte så med at spise

_________________
~•●You think you know me?... belive me.. you don't ●•~
Have you seen my dog? (Lori) - Page 2 2zqsvg2
Lori
Lori

Antal indlæg : 1066
Reputation : 5
Bosted : Doomsville Angerforge District/ i sin gamle jagt hytte i skoven
Evner/magibøger : Forvandling til dæmon skikkelse

Tilbage til toppen Go down

Have you seen my dog? (Lori) - Page 2 Empty Sv: Have you seen my dog? (Lori)

Indlæg af Reign Ons 25 Maj 2016 - 19:15

Reign begyndte at spise og nåede kun lige at sluge den lækre kød - og grøntsagsblanding, han havde fået skovlet ind i sin mund, da Lori gjorde tegn på at ville skåle. Han smilede bredt, hævede sit eget glas og bumpede det blidt ind mod Loris, "og skål for dig, fordi du lader en komplet fremmed overnatte på dit værelse," grinede han let og tog en ordentlig tår af sin vin - både fordi den smagte godt men mest, fordi han var ved at besvime af tørst, da han for længst havde tømt sin drikkedunk.

Han kiggede lidt omkring sig og nød den minimalistiske indretning. Sådan noget kunne han slet ikke selv finde ud af. Hans hytte var på størrelse med dette værelse, måske en anelse større, men det føltes meget mindre og... slet ikke lige så pænt.
Hans blik gled tilbage på Lori, og han iagttog ham spise. Han var ikke en grim fyr - faktisk det komplet modsatte. Og så var det sødt, at han var en smule genert og tilbageholdende. Pigerne var garanteret konstant efter sådan en som ham.
"Lori, hvor gammel er du egentlig?" spurgte han pludselig, som han fortsatte med at spise. Han smilede og tilføjede, "vær sød ikke at få mig til at gætte. Jeg gætter virkelig dårligt, og folk bliver altid så sure."

_________________
Have you seen my dog? (Lori) - Page 2 2nh3n1h
Reign
Reign

Antal indlæg : 882
Reputation : 4
Bosted : Doomsville Angerforge District, lejet ind hos Lori
Evner/magibøger : Ingen

Tilbage til toppen Go down

Have you seen my dog? (Lori) - Page 2 Empty Sv: Have you seen my dog? (Lori)

Indlæg af Lori Ons 25 Maj 2016 - 19:43

Lori smilede lidt da Regin sagde en skål for ham for at lade en vildt fremmed overnatte. Ja han vidste jo egnetlig heller ikke helt hvad der gik af ham! det ville han normalt aldrig gøre. Men Reign virkede så sød, og der var ikke ret meget der tydet på at han kunne være en skidt person.
Lori drak selv noget af vinen, og nød den virkelig.
Han spiste lidt videre, og lagde egentlig ikke mærke til at Reign kiggede på ham imens. Det var dog tydeligt på Loris måde at spise på, hans måde at bevæge sig på og en masse andet, at han havde manere. Og at han nok ikke havde levet hos en gammel dame hele sit liv.

Lori så op da Reign pludselig spurgte om hans alder, han grinte lidt af det næste han sagde. ”Hehe jeg skal nok lade vær med at tvinge dig til at gætte… jeg er 22” sagde han roligt, og tog en tår mere af vinene. Den var virkelig god, det var længe siden han havde fået en så god vin.
Han så over på Reign med et roligt smil ”og du?” spurgte han så. Selvom han var ret sikker på at der ikke var ret mange år mellem dem.

Da han var færdig med at spise, satte han tallerkenen op på bakken, og lænede sig lidt tilbage i stolen, og slappede af. Han blev altid så mæt. Hun lavede i hvert fald ikke tøse putoner måtte man erkende.

_________________
~•●You think you know me?... belive me.. you don't ●•~
Have you seen my dog? (Lori) - Page 2 2zqsvg2
Lori
Lori

Antal indlæg : 1066
Reputation : 5
Bosted : Doomsville Angerforge District/ i sin gamle jagt hytte i skoven
Evner/magibøger : Forvandling til dæmon skikkelse

Tilbage til toppen Go down

Have you seen my dog? (Lori) - Page 2 Empty Sv: Have you seen my dog? (Lori)

Indlæg af Reign Ons 25 Maj 2016 - 20:20

Reign greb vinglasset og trak på skuldrene, som han tog en tår til, "nå, så var jeg ikke langt fra."
Han kørte vinen lidt rundt i glasset, ikke for at ilte det eller være fin på den, mere fordi det var hyggeligt sådan at sidde med et glas. Han var et barn på det punkt.
"20. Lige røget ud af teenageårene," han drak det sidste, inden han stillede det fra sig, og fik derefter spist det sidste på sin tallerken. Maden sang på hans tunge, og selvom han var mæt, havde han lyst til at spise mere, fordi det smagte så dejligt.

"Men hva'... er det kun dig og fru Clear her? Hun er ikke gift? Du har ingen kæreste? Eller søskende?" Reign stillede sin tallerken ovenpå Loris og hældte lidt mere vin op til begge parter - følte sig egentlig lidt som et røvhul for ikke at spørge først, men han ville gerne have, fyren åbnede sig lidt op for ham, og der hjalp alkohol som regel.
Han så op, idet han stillede flasken fra sig, og smilede let, "du skal bare sige, hvis jeg spørger for meget. Når først jeg er gået i gang, kan jeg slet ikke stoppe."

_________________
Have you seen my dog? (Lori) - Page 2 2nh3n1h
Reign
Reign

Antal indlæg : 882
Reputation : 4
Bosted : Doomsville Angerforge District, lejet ind hos Lori
Evner/magibøger : Ingen

Tilbage til toppen Go down

Have you seen my dog? (Lori) - Page 2 Empty Sv: Have you seen my dog? (Lori)

Indlæg af Lori Ons 25 Maj 2016 - 20:48

Lori smilede lidt da Reign sagde at han ikke havde skudt ret langt fra, da han havde gættet på hvor gammel var. Han smilede også da Reign sagde at han var 20. Det havde passet okay med hvad han havde regnet med. Dog virkede Reign mere moden end 20. Men det blev man vel bare hurtigt.

Han sad tilbage lænet og slappede af, og så lidt overrasket ud, over Reign’s mange spørgsmål der pludselig kom flyvende mod ham. Han betragtede ham lidt. Han var godt nok lidt nysgerrig hva?. Han betragtede da han hælde mere vin op, og smilede over det.
Han grinte lidt da han sagde at Lori endelig skulle sige til hvis han spurgte for meget. Han rystede lidt på hovedet. ”nej det er okay” sagde han og rettede sig op. Han tog glasset og tog en tår.
”Ja det er kun os 2 der bor her… Fru Claer er enke.. det var da hendes mand døde at hun bestemte sig for at lade værelset her ud… og som hun selv siger… Hvem kan sige nej til så sød og smilende fyr som mig” grinte han lidt og lagde hovedet på skrå.

Han grinte lidt ”jeg har ingen kæreste, den slags er jeg alt for kejtet til.. jeg ville ikke ane hvad jeg skulle sige eller gøre” grinte han lidt. Han kørte en hånd gennem håret, og så lidt ned i glasset, dog stadig med et lille smil ”hvem ville også være sammen med en bogorm som mig” grinte han lidt. men det var tydeligt at det grin blot var en facade.
Dog var det ikke så meget det med bøgerne han var bange for. Det var nærmere det med at folk kom til skade, hvis han var for meget sammen med dem.

Han så op med et smil. ”jeg har ingen søskende heller… hvad jeg ved af da ” sagde han med et smil. Han lænede sig lidt tilbage i stolen ”puha er her ikke varmt her?” spurgte han så. Han havde det virkelig varmt, men måske var det bare fordi han talte meget om sig selv, noget han ellers aldrig gjorde.
Han trak sin jakke af, og smed den på sengen.. dette afslørede dog hans dekorerede underarm.

_________________
~•●You think you know me?... belive me.. you don't ●•~
Have you seen my dog? (Lori) - Page 2 2zqsvg2
Lori
Lori

Antal indlæg : 1066
Reputation : 5
Bosted : Doomsville Angerforge District/ i sin gamle jagt hytte i skoven
Evner/magibøger : Forvandling til dæmon skikkelse

Tilbage til toppen Go down

Have you seen my dog? (Lori) - Page 2 Empty Sv: Have you seen my dog? (Lori)

Indlæg af Reign Ons 25 Maj 2016 - 21:57

"Ja, hvem kan sige nej?" gentog Reign med et lille grin uden at fjerne blikket fra Lori. Han regnede med, det var ment som en joke, men kunne da godt se, at en fyr som ham måtte have det forholdsvist let med et så gennemført udseende og matchende, sød personlighed. Steder at bo, jobinterviews... han måtte være svær at afvise.

Dette gjorde også, at Reign blev overrasket over, at fyren var single. Det kunne godt være, han "bare" var en bogorm, men han var langt fra en af de der tørre tabere, der frygtede solen og konstant sad gemt indenfor bag en bog og hissede af samtlige personer, der prøvede at tale med dem. Han virkede åben. Og modig for den sags skyld - det var da ikke helt ufarligt at invitere en fremmed mand med hjem. Slet ikke en så påtrængende en af typen, som Reign var.
Han smilede og flyttede blikket ned på sit vinglas, som han derefter tog en tår af, "nåh, jeg tror nu, der er masser af personer, der kunne være interesseret i en som dig."

Han så op fra glasset af det næste og rettede sig en smule op, "er det? Jeg synes nu--" Reign stoppede sig selv, da han fik øje på Loris tatovering og blev mildt talt overrasket. "Den er flot," han nikkede hen mod den, "gjorde det ikke ondt? Jeg har selv overvejet at få en, men er vist en for stor tøsedreng." Et lavt grin forlod ham, uden han fjernede blikket fra den mørke tatovering, der mest af alt mindede ham om flammer.

_________________
Have you seen my dog? (Lori) - Page 2 2nh3n1h
Reign
Reign

Antal indlæg : 882
Reputation : 4
Bosted : Doomsville Angerforge District, lejet ind hos Lori
Evner/magibøger : Ingen

Tilbage til toppen Go down

Have you seen my dog? (Lori) - Page 2 Empty Sv: Have you seen my dog? (Lori)

Indlæg af Lori Tors 26 Maj 2016 - 16:56

Der kom et lille og genert smil frem på Loris læber da han hørte hvad Reign sagde. Han vidste ikke helt hvorfor, men ddet betød faktisk lidt for ham at han sagde det. Også selvom han ikke helt troede på det.
Men det var nu sødt sagt, selvom det lidt var sådan noget man skulle sige.

Lori tæbkte ikkee så meget over det med tattooen. Men nu var han jo heller ikke vandt til at have gæster!. Han så lidt ned på sin arm da Reign nævnte den. Han trak på skuldrende. "faktisk ved jeg det ikke... jeg har haft den lige så længe jeg kan huske... nogle siger det må have været mine forældre der gav mig den som spæd" sagde han og kørte hånden lidt ind over den.

Lori lighede ikke typen der ville få sig en tattoo. og han ønskede da også helst at han ikke havde den. Og han anede ikke hvilke forældre der valgte at give deres barn dn tattoo som spæd. Men det havde hans altså valgt.
Han tog en tår mere af sin vin, og kunne efterhåbbden godt mærke det.

Han lagde armene på bordet, og lænede sig en smule frem mod Reign "når... nu har jeg ævlet løs om mig selv indtil nu... hvad med dig?" spurgte han. og mente selv at han havde været enormt åben og havde fortalt en masse.

_________________
~•●You think you know me?... belive me.. you don't ●•~
Have you seen my dog? (Lori) - Page 2 2zqsvg2
Lori
Lori

Antal indlæg : 1066
Reputation : 5
Bosted : Doomsville Angerforge District/ i sin gamle jagt hytte i skoven
Evner/magibøger : Forvandling til dæmon skikkelse

Tilbage til toppen Go down

Have you seen my dog? (Lori) - Page 2 Empty Sv: Have you seen my dog? (Lori)

Indlæg af Reign Tors 26 Maj 2016 - 17:44

Reigns ansigt forvred sig i en grimasse, der ikke kunne skjule lidt væmmelse, "som spæd? Avs...". Han forstod ikke, nogle forældre kunne finde på det. Han havde godt hørt om det før, men det var som regel i klaner, at sådan noget skete. Hvem ved, måske havde Loris forældre været del af en eller anden klan.
Han stillede forsigtigt glasset fra sig igen og tilføjede efter at være kommet sig over chokket, "den er ellers fed." Han syntes ikke helt, den passede til Lori. Udseendesmæssigt, jo, men ikke personlighedsmæssigt. Der virkede den en smule malplaceret. Men flot var den nu.

"Mig?" gentog Reign spørgende og pustede ud, som han lænede sig tilbage i stolen med armene placeret på armlænene. "Der er ikke så meget at sige, tror jeg. Bor for mig selv i Firewood Village. Drømmer om at få et sted i Humvita. Jeg arbejder i en bager. Har en hund," han skævede ned mod Django, der var faldet småsnorkende om på siden på tæppet, inden han rykkede blikket tilbage på Lori, og et skævt smil fandt vej til hans læber, "jeg vil hellere tale om dig. Du er mere spændende," og han fortsatte, "jeg fik aldrig spurgt dig, hvad du arbejdede som."

_________________
Have you seen my dog? (Lori) - Page 2 2nh3n1h
Reign
Reign

Antal indlæg : 882
Reputation : 4
Bosted : Doomsville Angerforge District, lejet ind hos Lori
Evner/magibøger : Ingen

Tilbage til toppen Go down

Have you seen my dog? (Lori) - Page 2 Empty Sv: Have you seen my dog? (Lori)

Indlæg af Lori Tors 26 Maj 2016 - 18:02

Lori smilede bare lidt da Reign konstaterede at Loris tattoo var fed. Han var nu ikke selv så vild med den, men det var nok nærmere fordi det ikke var noget der passede til ham.
Lori sad og drak lidt af sin vin mens han lyttede til hvad Reign fortalte. Han smilede roligt over det.
”hmm. Firewood Village?... der har jeg vidst aldrig været” sagde han så, og lagde hovedet lidt på skrå.
Han smilede da Reign talte om at han drømte om et sted i Humvita. Det lød som en god drøm. Dem havde Lori ikke selv rigtig nogle af. Hvorfor vidste han ikke, men han havde bare aldrig rigtig tænkt over sin fremtid og sådan.

Han så ned mod Django, og grinte lidt over ham. Han var virkelig taget til drømmeland der store pels klump.
Han så på Reign da han så sagde at han hellere ville tale om Lori. Han sukkede en smule med et smil. Der var jo ikke rigtig mere at fortælle. Han hørte dog hvad han spurgte om, og smilede.
”jeg arbejder som hjælper i en bogbutik, du ved, som en slags elev” sagde han så. Han satte den ene hånd under hans hage, mens han støttede på albuen. ”jeg har altid godt kunne lide bøger, og da jeg kom her til byen var det egentlig bare en gennem rejse… men så, så jeg et skilt i butiksvinduet vinduet hvor der stod at han søgte en hjælper…. Jeg gik ind, og søgte stillingen… Også selvom jeg ikke engang havde et sted at bo eller nogle venner eller familie her” sagde han og trak lidt på smilebåndet. Det var nu virkelig dumt når man tænkte over det. Men det var da gået meget godt.

Lori tømte sit glas, og hælde så mere op til dem begge, og tømte flasken. Han så på Reign ”en flaske til?” spurgte han inviterende, og var allerede ved at rejse sig. Han drak ikke ret tit, så han kunne godt mærke alkoholen. Og han var end lige i det stadie, hvor man ikke var fuld, men hvor det med en mere lød som en utrolig god ide.
Han satte alle tingene på bakken, og gik mod døren med den. ”Sæt dig hen i de mere bløde møbler.. så kommer jeg med en flaske mere” sagde han så og var allerede på vej ud af døren.

_________________
~•●You think you know me?... belive me.. you don't ●•~
Have you seen my dog? (Lori) - Page 2 2zqsvg2
Lori
Lori

Antal indlæg : 1066
Reputation : 5
Bosted : Doomsville Angerforge District/ i sin gamle jagt hytte i skoven
Evner/magibøger : Forvandling til dæmon skikkelse

Tilbage til toppen Go down

Have you seen my dog? (Lori) - Page 2 Empty Sv: Have you seen my dog? (Lori)

Indlæg af Reign Tors 26 Maj 2016 - 18:32

"Nej?" Reign fik drukket det sidste af sit vin, der efterhånden havde gjort ham godt varm i kinderne og gav ham en fornemmelse af, at han nok skulle få en god og behagelig nattesøvn. "Der skal du tage til på et tidspunkt. Der er helt anderledes end Doomsville, men det kan være ret hyggeligt, hvis man kender de rigtige steder."
Han havde egentlig ikke noget imod at bo i Firewood Village - det eneste problem var de mange gennemrejsende, der ofte var af en anden race end menneske. De larmede og svinede og gjorde Reign utryg.

Han smilede af svaret på sit spørgsmål, "en bogbutik. Den burde jeg have regnet ud," og placerede hænderne omme bag hovedet og lyttede til den fortsættende forklaring.
"Et modigt valg, det må jeg give dig. Og det er jo heldigvis gået meget godt for dig." Loris modighed blev mere og mere klar for Reign, som han lærte ham at kende. Det kunne godt være, han var en lidt stille type, men han var langt fra en bangebuks, det var helt sikkert.

Reign fjernede hænderne og rykkede sig frem i stolen igen, da der blev hældt mere op. Det tilfredsstillede ham, at han ikke var den eneste, der var klar på at drikke lidt. Han havde selv en fridag dagen efter, så han havde hverken travlt med at komme hjem eller behøvede at frygte tømmermændene, "jo, tak, det ville ikke gøre mig noget." Han fulgte Lori med blikket, da han forsvandt, og følte sig taknemmelig for, at det netop var ham, der havde fundet hans hund. Det havde ført til et sted at sove, god mad og endnu bedre vin - så blev man ikke mere heldig.

Reign tog glasset med sig hen i sengen og greb på vejen en anden af Loris bøger. Han kunne godt bo på det værelse. Bøger, en sød dame under, der lavede mad, et stille kvarter... det måtte være livet.
Han læste først bagsiden og bladrede så siderne igennem. Bogen var fyldt med korte eventyrshistorier med prinser, prinsesser, kongeriger og drager, og Reign overvejede allerede at læse et par stykker, inden han gik i seng. Hvis han da kom i seng. Lige nu var han ikke træt overhovedet - han ville hellere blive oppe og tale med den interessante fyr.

_________________
Have you seen my dog? (Lori) - Page 2 2nh3n1h
Reign
Reign

Antal indlæg : 882
Reputation : 4
Bosted : Doomsville Angerforge District, lejet ind hos Lori
Evner/magibøger : Ingen

Tilbage til toppen Go down

Have you seen my dog? (Lori) - Page 2 Empty Sv: Have you seen my dog? (Lori)

Indlæg af Lori Tors 26 Maj 2016 - 19:14

Lori grinte en smule da Reign sagde at han burde have regnet ud at Lori arbejdede i en bogbutik, men det var nok ikke det nemmeste at gætte. Det kunne jo også have været alt andet.
Han trak lidt på skuldrende og smilede da Reign konstaterede at hans valg var modigt. Han smilede bare lidt ”de fleste ville nok kalde det dumdristigt.” sagde han med et kejtet smil.

Han smilede da Reign takkede ja til mere vin. Det var han virkelig glad for. Han havde aldrig besøg, og det var så sjældent at han var sammen med andre mennesker end sin chef og fru Claer.
Han smuttede ned med bakken til fru Claer, og spurgte om han måtte tage en flaske vin mere, og forsikrede at han nok skulle købe en ny til hende.
Han fik en ny flaske med op, og kom op på værelset. Han kunne ikke undgå at smile da han så Reign i sengen med en bog i hænderne.
”Den er virkelig god.. jeg har allerede læst den de første 10 gange” sagde han med et meget stort smil. Han åbnede flasken, og tog sit eget glas, og flasken med hen, og satte sig på gulvet foran sengen. Han hælde lidt mere vin op til sig selv, og satte så flasken på gulvet ved siden af sig.

Han rakte op og fangede en pude i lænestolen, og lagde den på gulvet, og lagde sig derefter ned, med puden mod sin brystkasse. Han så op på Reign med et lidt skævt smil ”når… er der mere du vil vide om mig spørgejørgen?” sagde han så med et drillende smil.
Det var nok alkoholen der fik ham til at blive en smule mere løssluppen, og ikke så nervøs og generet.

_________________
~•●You think you know me?... belive me.. you don't ●•~
Have you seen my dog? (Lori) - Page 2 2zqsvg2
Lori
Lori

Antal indlæg : 1066
Reputation : 5
Bosted : Doomsville Angerforge District/ i sin gamle jagt hytte i skoven
Evner/magibøger : Forvandling til dæmon skikkelse

Tilbage til toppen Go down

Have you seen my dog? (Lori) - Page 2 Empty Sv: Have you seen my dog? (Lori)

Indlæg af Reign Tors 26 Maj 2016 - 20:06

Reign så op fra bogen, da Lori trådte ind på værelset igen, og gengældte hans smil, "jamen, så ryger den på min læseliste." Han lukkede bogen i og lod fingrene glide ned over guldbogstaverne på den mørke forside, inden han lagde den tilbage i stakken. Han ville ikke have noget imod at være venner med Lori - selvfølgelig fordi han virkede venlig men også, så de kunne låne bøger af hinanden. Så kunne de diskutere dem bagefter over et glas vin eller to. Det kunne blive en fast ting mellem dem. Deres egen lille bogklub.

Han så væk fra bøgerne, da Loris stemme afbrød hans tanker, og et bredt smil gled henover hans læber, "jeg prøver sådan set at være høflig og holde tilbage, men nu du spørger så pænt, så har jeg masser af spørgsmål."
Reign skubbede sig væk fra væggen og lagde sig ligesom Lori ned på ryggen, langs sengen. Han trak sin slidte dolk frem op fra skeden, der hang i bæltet, og kørte den legende rundt i sin hånd over sit ansigt, "hvad laver du i din fritid? Udover læsning selvfølgelig. Du har garanteret tonsvis af venner."

_________________
Have you seen my dog? (Lori) - Page 2 2nh3n1h
Reign
Reign

Antal indlæg : 882
Reputation : 4
Bosted : Doomsville Angerforge District, lejet ind hos Lori
Evner/magibøger : Ingen

Tilbage til toppen Go down

Have you seen my dog? (Lori) - Page 2 Empty Sv: Have you seen my dog? (Lori)

Indlæg af Lori Tors 26 Maj 2016 - 20:24

Lori smilede da Reign sagde at han ville sætte den på sin liste. Det var ikke mange der mente det, når de sagde sådan noget. Men lige her var han ret sikker på at det betød at Regin ville læse den.

Han grinte lidt da Regin sagde at han havde været høflig og hold spørgsmålene tilbage. Puha noget sagde Lori at der ville komme mange spørgsmål nu. Derfor skynde han sig lidt at drikke noget mere, da han var ret sikker på han ville få 100 spørgsmål at svare på nu. Han hørte dog Regin første spørgsmål, hmm hvad lavede han ud over at læse.
Det sidste af Reigns sætning, fik ham dog til at bide sig i læben.

”Det med vennerne må jeg nok skuffe dig omkring… jeg har ikke andre end Fru Claer og min chef… jeg er, som du sikkert allerede har opdaget, ikke så god til mennesker” sagde han og roterede lidt med glasset. ”Hmm i min fritid.. Jeg kan godt lide at gå ture… hmm ellers ikke rigtig noget” mumlede han og så eget tænksom hed. Hvad lavede han i grunden når han ikke arbejdede og læste?..
Han ansigt lyste lidt op, og det var åbenlyst han var kommet på noget ”oh..jo!... Jeg kan godt lide at gå på musseret.. og i parken!” udbrød han, og blev kort efter helt rød i hovedet. Åh gud! Reign måtte tro at han i virkeligheden var en gammel mand!
Hvad var det dog for nogle ting at kunne lide.
Lori vende hurtigt hovedet væk, og så ned i sit glas. ”altså… jeg er også ret interesseret i kunst og historie så… derfor” mumlede han lidt, og bed sig i læben.

Han rystede det dog hurtigt fra sig, og så på Reign igen, for at komme væk fra dette emne!
”når!... næste spørgsmål!.. hvis du har flere” grinte han lidt

_________________
~•●You think you know me?... belive me.. you don't ●•~
Have you seen my dog? (Lori) - Page 2 2zqsvg2
Lori
Lori

Antal indlæg : 1066
Reputation : 5
Bosted : Doomsville Angerforge District/ i sin gamle jagt hytte i skoven
Evner/magibøger : Forvandling til dæmon skikkelse

Tilbage til toppen Go down

Have you seen my dog? (Lori) - Page 2 Empty Sv: Have you seen my dog? (Lori)

Indlæg af Reign Fre 27 Maj 2016 - 17:25

Reign blev ikke skuffet men derimod overrasket over svaret. Den stakkels fyr - det måtte ikke være let at bo et sted, hvor man ingen venner havde. Det var nærmest tragisk. "Nå, jeg har det nu meget godt i dit selskab, synes jeg. Mad, vin, en blød seng... du er ikke en helt dårlig vært," sagde han så i en optimistisk tone for at muntre ham op og greb sit glas, som han tog en lille tår fra.

Endnu en overraskelse dukkede kort tid efter op, og Reign kunne ikke holde et lavt grin tilbage. Det var ikke, fordi han ville være ondskabsfuld, det var mere det faktum, at Lori virkede så flov over sine hobbyer. Det var lidt kært og egentlig også en smule sørgeligt - ingen burde gå og være flove over sine interesser.

Han drejede hovedet, så han kunne se ned på Lori, der stadig sad på gulvet, og valgte ikke at give slip på emnet endnu, "arhhh, kom nu, du må have andre interesser." Han vendte sig med forsigtighed om på maven for ikke at komme til at spilde vin i sengen, og placerede puden under sin brystkasse, så den holdt ham lidt oppe. Blikket, der ikke på noget tidspunkt havde sluppet Lori, blev mere nysgerrigt, og han smilede drenget, "hvad med dates? Interesserer sådan noget dig slet ikke? Eller bordellet? Har du været der før? De har nogle super søde ansatte, skulle jeg hilse og sige."

_________________
Have you seen my dog? (Lori) - Page 2 2nh3n1h
Reign
Reign

Antal indlæg : 882
Reputation : 4
Bosted : Doomsville Angerforge District, lejet ind hos Lori
Evner/magibøger : Ingen

Tilbage til toppen Go down

Have you seen my dog? (Lori) - Page 2 Empty Sv: Have you seen my dog? (Lori)

Indlæg af Lori Fre 27 Maj 2016 - 21:32

Lori smilede da Reign sagde at han havde det godt i Loris selvskab. Han tog lidt mere vin, og betragtede bare Reign lidt. Han rystede hovedet lidt da der blev sagt at han måtte have flere ”ikke hvad jeg ved af” sagde han med et smil.

Han betragtede Reign lidt da han vende sig. Han så på ham, og lyttede til det han sagde. Hans ansigt skiftede farve, og han stirrede bare lidt på Reign. Hans blik sank lidt ”uhm… Nej… Jeg mener.. jeg er ikke så god til det med piger… Altså…” han bed sig lidt i læben, okay det her var pinligt. ”Altså.. sidst jeg bare kyssede en.. var da jeg var barn” mumlede han lidt. Dette var virkelig pinligt! Tænkt at de snakkede om den slags.
Han sad blot og bed sig lidt i læben. Tænk at være jomfru som 22 årig. Og ikke engang havde kysset med en.

Han vidste slet ikke hvad han skulle sige. Han behøvede jo ikke engang spørge Reign om det samme, han havde jo lige afsløret at han også gik på bordel. Det kunne Lori jo nok også have gjort, men han var virkelig dårlig til kvinder, eller mennesker i det hele taget, plus, så havde han det ikke så godt med at skulle købe en kvinde på den måde

_________________
~•●You think you know me?... belive me.. you don't ●•~
Have you seen my dog? (Lori) - Page 2 2zqsvg2
Lori
Lori

Antal indlæg : 1066
Reputation : 5
Bosted : Doomsville Angerforge District/ i sin gamle jagt hytte i skoven
Evner/magibøger : Forvandling til dæmon skikkelse

Tilbage til toppen Go down

Have you seen my dog? (Lori) - Page 2 Empty Sv: Have you seen my dog? (Lori)

Indlæg af Reign Fre 27 Maj 2016 - 21:50

"Virkelig?" spurgte Reign i en rolig tone og lød ikke specielt overrasket, selvom han ikke kunne lade være med at undre sig over, hvad grundlaget for dette var. Lori så godt ud, så han måtte have fået massevis af tilbud. Og så arbejdede han i en boghandel, hvilket var det perfekte sted at møde ligesindede; folk med samme interesse for læsning.

Han sendte et varmt smil ned til ham, mest for at gøre det klart, at han ikke dømte ham for det, da Lori virkelig rimelig flov over de nyligt delte informationer. Derefter trak han puden fra sin brystkasse, op til sit hoved og placerede hvilende hagen på den med lukkede øjne, "jamen, fortæl mig om det kys så. Hvem var det med? Var der tunge inkluderet? Giv mig alle de saftig detaljer," drillede han og afventede derefter svaret.

_________________
Have you seen my dog? (Lori) - Page 2 2nh3n1h
Reign
Reign

Antal indlæg : 882
Reputation : 4
Bosted : Doomsville Angerforge District, lejet ind hos Lori
Evner/magibøger : Ingen

Tilbage til toppen Go down

Have you seen my dog? (Lori) - Page 2 Empty Sv: Have you seen my dog? (Lori)

Indlæg af Lori Fre 27 Maj 2016 - 22:05

Lori bed sig lidt i læben. Dette var virkelig ikke noget han plejede at tale med nogle om. Ikke engang sin chef eller fru Claer. Han chef troede faktisk at han var en være scorekarl da han så ud som han gjorde, og fru Clear mente blot at han bare skulle finde den rette.
Han vidste nu ikke selv. Han var så menneske sky, at det nok var umuligt. Og så var det bare som om damer ikke rigtig sagde ham noget.

Han så lidt på Reign da han lagde sig anderledes, og sagde at Lori skulle fortælle alt om det kys. Han så lidt overrasket ud, da han begynde at spørge om det var med tunge og den slags. Lori blev nu ekstra rød i hovedet. ”uhm..” han sank hovedet en smule flovt ”jeg var 6 år… så det var blot et barnlig tante kys” mumlede han ned i gulvet. Han bed sig i læben. Han var virkelig nød til at få lidt luft. Han havde det virkelig varmt og dette emne gjorde ham nervøs.
Derfor rejste han sig pludselig lidt hurtigt. ”uhm.. jeg finder lige en dyne mere” mumlede han og gik mod døren.

Dette var simpelthen for pinligt. Og han vidste slet ikke hvorfor han syntes at det var SÅ pinligt! Han kende jo ikke rigtig Reign, og der var vel ikke noget videre pinligt over at man ikke havde haft sex før.. var der?

_________________
~•●You think you know me?... belive me.. you don't ●•~
Have you seen my dog? (Lori) - Page 2 2zqsvg2
Lori
Lori

Antal indlæg : 1066
Reputation : 5
Bosted : Doomsville Angerforge District/ i sin gamle jagt hytte i skoven
Evner/magibøger : Forvandling til dæmon skikkelse

Tilbage til toppen Go down

Have you seen my dog? (Lori) - Page 2 Empty Sv: Have you seen my dog? (Lori)

Indlæg af Reign Fre 27 Maj 2016 - 22:58

Reign hævede et øjebryn af Loris rimelig lamme svar. Det var ikke meget guf, han kom med. Enten holdt han tilbage, fordi han var flov, eller også havde der virkelig ikke været mere til kysset. Det var ellers ærgerligt - emner som dette plejede at være gode til at sparke nogle interessante samtaler igang.

Han åbnede munden på klem for at spørge dybere ind til det men lukkede den i igen og åbnede i stedet øjnene, da Lori pludselig rejste sig. "Ja, gør du det," Reign så efter ham og holdte blikket lidt på døren, efter han var forsvundet ud, inden han satte sig op i sengen med puden mellem de bøjede ben.
Han fik drukket det sidste af sin vin, mens han overvejede, om Lori mon fandt ham uhøflig. Måske direkte uforskammet. Måske han skulle skrue ned for charmen, hvis han var interesseret i at blive der og sove. Ikke at han kunne se Lori smide ham ud for sig, men hvem ved - han kunne overraske.

_________________
Have you seen my dog? (Lori) - Page 2 2nh3n1h
Reign
Reign

Antal indlæg : 882
Reputation : 4
Bosted : Doomsville Angerforge District, lejet ind hos Lori
Evner/magibøger : Ingen

Tilbage til toppen Go down

Have you seen my dog? (Lori) - Page 2 Empty Sv: Have you seen my dog? (Lori)

Indlæg af Lori Fre 27 Maj 2016 - 23:16

Lori syntes egentlig ikke at Reign var uforskammet eller noget. Men han var bare virkelig dårlig til at tale om den slags. Han gik ned i depot rummet hvor han vidste at der lå en ekstra dyne. Han hentede den, og gik op igen. Dog vidste han ikke helt hvad han skulle sige. Det havde jo været temmelig uhøfligt bare at gå.
Lori åbnede døren, og gik over og smed dynene på gulvet hvor han ellers selv havde ligget. Han lagde sig ned på den, og lagde sig som han havde ligget før. ”undskyld… det var ikke for at være uhøflig.. jeg.. har bare lidt svært ved at tale om alt sådan noget.. jeg mener.. jeg har jo aldrig prøvet noget af det” sagde han så lidt mumlende ned i puden. Og det var nok mest alkoholen der fik ham til at sige noget som helst.

Han drak sit glas ud, og rullede om på ryggen, og lukkede bare øjnene en smule. ”Jeg ville ønske jeg bare kunne få lov at prøve det EN gang, så jeg kunne tale med om hvordan det var… bare et kys ville være fint!.. men jeg er så hunderad for at tale med de piger, og jeg ender altid med at sige et eller andet fuldstændig tåbeligt” sagde han lidt opgivende..
En gang i mellem havde han da overvejet bare at tage på et bordel og få det overstået, men igen… han var ikke vild med den tanke. Han vidste ikke hvorfor.

_________________
~•●You think you know me?... belive me.. you don't ●•~
Have you seen my dog? (Lori) - Page 2 2zqsvg2
Lori
Lori

Antal indlæg : 1066
Reputation : 5
Bosted : Doomsville Angerforge District/ i sin gamle jagt hytte i skoven
Evner/magibøger : Forvandling til dæmon skikkelse

Tilbage til toppen Go down

Have you seen my dog? (Lori) - Page 2 Empty Sv: Have you seen my dog? (Lori)

Indlæg af Reign Lør 28 Maj 2016 - 0:00

Reign så en smule betuttet ud, som han sad der med blikket ned på sin finger, der i langsomme bevægelser bevægede sig rundt i cirkler på glassets kant. Han så dog op fra det, da døren åbnede, og et mildt smil dukkede op på hans læber af det, Lori sagde, "du skal ikke undskylde. Det er bare mig, der er for nysgerrig." Han rettede sig en smule op med en kradsen på halsen og følte sig mere velfornøjet efter at have fået Loris reaktion på samtalen, der tydeligvis ikke var så slem, som han havde siddet og forestillet sig.

En lille lyd i form af et grin forlod Reigns læber af det næste, der blev sagt. "Piger ER svære at tale med, den må jeg gi' dig." gav han Lori ret med et lille kast til siden med hovedet, selvom han havde på fornemmelsen, de ikke mente det på helt den samme måde. Reign var trods alt kun til mænd og havde aldrig befundet sig i en romantisk eller intim situation med en kvinde, simpelthen fordi han ikke havde opsøgt det. Men derfor vidste han stadig godt, at de kunne være lidt... tja, svære at forstå engang imellem.

Reign fastholdte blikket på Lori og regnede pludselig ud, hvordan den første tjeneste kunne blive gengældt. Hvis han var opsat på at få et kys, så skulle han da nok få et.
Han bevægede sig af sengen og stillede sig på alle fire lige ved siden af Lori. Med den ene hånd grebet fat om fyrens trøjekrave, bevægede Reign hovedet ned til hans, indtil deres læber mødtes i et kys.

_________________
Have you seen my dog? (Lori) - Page 2 2nh3n1h
Reign
Reign

Antal indlæg : 882
Reputation : 4
Bosted : Doomsville Angerforge District, lejet ind hos Lori
Evner/magibøger : Ingen

Tilbage til toppen Go down

Have you seen my dog? (Lori) - Page 2 Empty Sv: Have you seen my dog? (Lori)

Indlæg af Lori Lør 28 Maj 2016 - 0:20

Lori kunne ikke undgå at smile da reign gav ham ret i at kvinder kunne være besværlige. Han lå med lukkede øjne, slappede af. Prøvede at køle lidt ned. Han lagde godt mærke til at Reign larmede lidt, tumlede lidt rundt og sådan. Han bemærkede dog ikke helt at han kom ned på gulvet.
Han mærkede dog pludselig taget i hans trøje, og åbnede øjnene. Dog åbnede han dem lige til at se hvordan Reign kom meget tæt på."Reign hva..." Han spærrede øjnene op, og mærkede derefter de bløde læber mod sine egne. Han stivnede helt. Hvad havde han gang i? Lori lagde hurtigt sine hænder mod Reigns bryst, og skubbede ham væk, satte sig forvirret op, og holde håndryggen mod sine læber mens han så meget forvirret og forskrækket på Reign ”hvad… hvad laver du?” spurgte han lidt befibet. Og egentlig vidste han jo udmærket godt hvad der var sket! Han var blevet kysset, men hvorfor.

Han kom i tanke om hvad han selv lige havde ligget og sagt om at han bare gerne ville kysset. Han rynkede sine bryn lidt, og så lidt sammenbidt ned ”hvis det der var en Joke, så var den ikke sjov” sagde han sammenbidt mes en klar rosa farve havde dannet sig ind over hans kindben.
Hvad havde Reign gang i?
Lori anede ikke om han skulle blive sur, ked af det eller hvad han skulle blive. Han var aldrig blevet kysset før, og han havde i hvertfald ikke regnet med at det ville blive fra en dreng.

Han så bare væk Reign ”måske burde vi gå i seng… du kan ligge dig i min seng” sagde han uden at se på Reign. Han vidste ikke hvorfor dette gjorde ham så forvirret. Der var jo ikke noget at blive forvirret over!

_________________
~•●You think you know me?... belive me.. you don't ●•~
Have you seen my dog? (Lori) - Page 2 2zqsvg2
Lori
Lori

Antal indlæg : 1066
Reputation : 5
Bosted : Doomsville Angerforge District/ i sin gamle jagt hytte i skoven
Evner/magibøger : Forvandling til dæmon skikkelse

Tilbage til toppen Go down

Have you seen my dog? (Lori) - Page 2 Empty Sv: Have you seen my dog? (Lori)

Indlæg af Reign Søn 29 Maj 2016 - 21:12

Reign åbnede munden på klem for at gøre kysset dybere men fik ikke lov til det, inden han blev skubbet væk, så han bare endte siddende på sine knæ på gulvet.
"Det, øh... jeg kyssede dig," svarede han i en spørgende tone, da han meget hurtigt var blevet i tvivl om, hvorvidt det havde været okayeller ej. Lori virkede ikke specielt glad for det. Måske skulle han have spurgt først... men så var overraskelsen ligesom væk, og Reign havde altid ment, at de bedste kys kom som en overraskelser. Men, okay, det var ikke sikkert, alle var enige i det. Lori var tydeligvis ikke.

Det næste, der blev sagt, gjorde kun, at skyldfølelsen bredte sig i hans krop. Okay, han skulle have spurgt om lov først - ingen tvivl om det.
Reign førte hånden op i nakken, mens han skævede til siden uden at have rykket på sig, inden han åbnede munden for at undskylde. Desværre nåede han ikke at få et ord ud, inden Lori allerede havde sagt noget og skiftet emne. Møg...

Han rystede på hovedet, "nej, nej, nej, du tager sengen. Virkelig, jeg er gæsten, så jeg sover på gulvet," og rejste sig endelig op at stå. Han fjernede puden, han tidligere havde ligget med, fra midten af sengen og klappede et par gange på madrassen med et prøvende smil hen mod Lori, "sådan, så er den klar. Lige til at sove i."

_________________
Have you seen my dog? (Lori) - Page 2 2nh3n1h
Reign
Reign

Antal indlæg : 882
Reputation : 4
Bosted : Doomsville Angerforge District, lejet ind hos Lori
Evner/magibøger : Ingen

Tilbage til toppen Go down

Have you seen my dog? (Lori) - Page 2 Empty Sv: Have you seen my dog? (Lori)

Indlæg af Lori Søn 29 Maj 2016 - 21:24

Lori så noget undrende på Reign da han konstaterede at han havde kysset Lori, da det var der vidst ikke nogle af dem der var i tvivl om! Men igen, det var jo et ret åndsvagt spørgsmål. Han vidste jo udmærket godt hvad det var Reign havde lavet.
Han sukkede bare lidt. Hvordan var de lige endt i den her situation?.. Den der flaske vin nummer 2 havde vidst ikke gjort underværker.
Da Reign begynde at sige at han ikke ville sove i sengen fordi han var gæst, rejste Lori sig op, han tog dynen og puden fra gulvet. ”Ja du er min gæst, og jeg ville aldrig lade en gæst sove i en stol eller på gulvet!.. du tager sengen” sagde han med en lettere tør tone.
Aldrig i livet om han ville lade en gæst sove ubekvemt.
Selvom der faktisk var mere end rigeligt plads til at de kunne ligge der begge to, smed han dynen og puden i stolen, og skubbede et par stabler med bøger hen foran til sine fødder.

Han bed sig lidt i underlæben. Hans læber brændte på en sær måde… ikke som at det gjorde ondt! Men det var bare som om at følelsen af Reigns læber havde brændt sig fast. Hvorfor havde Reign kysset ham? Det kunne han jo ikke spørge om!

Lori gik over til sit klædeskab ”vil du låne noget at sove i?” spurgte han og vende hovedet mod Reign mens han begynde at knappe sin skjorte op. Han fik den knappet helt op, og tog den af, og afslørede den overraskende trænede overkrop, Han lignede ikke en der ville have en sixpack inden under tøjet. Men det var altså hvad der skjulte sig der inde. Samt nogle pæne og lettere markerede overarme.
Han vende sig mod Reign og så afventende på ham.

_________________
~•●You think you know me?... belive me.. you don't ●•~
Have you seen my dog? (Lori) - Page 2 2zqsvg2
Lori
Lori

Antal indlæg : 1066
Reputation : 5
Bosted : Doomsville Angerforge District/ i sin gamle jagt hytte i skoven
Evner/magibøger : Forvandling til dæmon skikkelse

Tilbage til toppen Go down

Have you seen my dog? (Lori) - Page 2 Empty Sv: Have you seen my dog? (Lori)

Indlæg af Reign Søn 29 Maj 2016 - 21:48

Reign åbnede munden for at gøre indsigelser men lukkede den bare i igen. Han havde på fornemmelsen, at Lori ikke ville give sig, og hvis han begyndte at trække ham hen mod sengen efter at have kysset ham uden tilladelse ville det se forkert ud. Helt, helt forkert.
Alligevel havde han svært ved at lægge sig ned i sengen, fordi han ikke kunne lide tanken om, at Lori skulle sove i stolen. Sådan noget gav ondt i ryggen.
"Skylder dig fire tjenester nu..." mumlede han ud, mens Lori rykkede på bøgerne, og lod sig så dumpe ned at sidde i sengen, trods skyldfølelsen.

"Hvis du har noget, jeg kan passe, siger jeg ikke nej," svarede han til det næste og bevægede hele overkroppen til siden for at kunne se noget af det tøj, der lå i fyrens klædeskab, mest fordi han var nysgerrig efter, om hans tøj generelt matchede det forholdsvist fine område, han boede i.

Selvom det var svært, samlede Reign mod til sig til at spørge ind til kysset. Det hjalp overraskende meget, at Lori stod med ryggen til - også selvom han godt var klar over, at han skulle se ham i øjnene om lidt og måske få et møgfald.
"Blev du sur over, jeg kyssede dig?" spurgte han, siddende i skrædderstilling på sengens midte og med blikket placeret på fyrens bare ryg.

_________________
Have you seen my dog? (Lori) - Page 2 2nh3n1h
Reign
Reign

Antal indlæg : 882
Reputation : 4
Bosted : Doomsville Angerforge District, lejet ind hos Lori
Evner/magibøger : Ingen

Tilbage til toppen Go down

Have you seen my dog? (Lori) - Page 2 Empty Sv: Have you seen my dog? (Lori)

Indlæg af Lori Søn 29 Maj 2016 - 22:05

Lori sukkede bare lidt over det Reign mumlede ”dig og dine tjenester” mumlede Lori blot tilbage. Han så det ikke som en tjeneste, men bare almindlig høflighed. Man kunne da ikke lade sine gæster få hold i nakken eller ryggen mens man selv lå som en drøm i en blød seng.
Da Reign nævnte at han gerne ville låne noget hvis der var noget han kunne passe. Selvom Reign var yngre end Lori, så var han faktisk større end Lori. Han var i hvert fald højere, og havde derfor også en længere krop.

Lori begynde at lede skabet igennem for at se om han havde noget som Regin ville kunne passe. Hans skab var mest fyldt med skjorter, eller andre pæne trøjer, pæne bukser, og 3 par sko, 2 par pæne og et par der mere lignede noget vandre støvler. Der var også meget orden i skabet, alt hang og lå pænt der inde.
Lori hev en trøje uden ærmer ud, og skulle til at spørge om den kunne bruges da han hørte Regins stemme. Han stivnede lidt. Han var stille, og vidste ikke hvad han skulle sige. Han var vel egentlig ikke sur over det? Han var bare blevet forskrækket, overrasket og meget forvirret. Han havde svært ved at finde ud af om det var for sjov, om Reign havde gjort det for at være sød, eller om han mente noget andet med det.

Lori tog sig selv i at vippe sin underlæbe ind i munden, og lode tungen glide over den. Som for at mindes kysset. Han så lidt ned, og krummede trøjen lidt. Han rømmede sig lidt for at få stemmen tilbage ”uhm… nej.. Nej jeg er ikke sur.. jeg.. jeg forstår nok bare ikke helt din humor” sagde han lidt flyvsk, mens han begynde ivrigt at lede videre. Han vende sig kort halvt om, og kastede trøjen over mod Reign ”kan du ikke se om den der passer?” skiftede han hurtigt emne, og fortsatte med at lede. Han havde virkelig svært ved hvordan han skulle tackle det her.
Lori
Lori

Antal indlæg : 1066
Reputation : 5
Bosted : Doomsville Angerforge District/ i sin gamle jagt hytte i skoven
Evner/magibøger : Forvandling til dæmon skikkelse

Tilbage til toppen Go down

Have you seen my dog? (Lori) - Page 2 Empty Sv: Have you seen my dog? (Lori)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum