Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
It's just quite a boring night EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
It's just quite a boring night EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
It's just quite a boring night EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
It's just quite a boring night EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
It's just quite a boring night EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
It's just quite a boring night EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
It's just quite a boring night EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
It's just quite a boring night EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
It's just quite a boring night EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
It's just quite a boring night Voteba13It's just quite a boring night Voteba14It's just quite a boring night Voteba15 
Lori
It's just quite a boring night Voteba13It's just quite a boring night Voteba14It's just quite a boring night Voteba15 
Lenore
It's just quite a boring night Voteba13It's just quite a boring night Voteba14It's just quite a boring night Voteba15 
Genevira
It's just quite a boring night Voteba13It's just quite a boring night Voteba14It's just quite a boring night Voteba15 
Celenia
It's just quite a boring night Voteba13It's just quite a boring night Voteba14It's just quite a boring night Voteba15 
Renata
It's just quite a boring night Voteba13It's just quite a boring night Voteba14It's just quite a boring night Voteba15 
Jake
It's just quite a boring night Voteba13It's just quite a boring night Voteba14It's just quite a boring night Voteba15 
Sasha
It's just quite a boring night Voteba13It's just quite a boring night Voteba14It's just quite a boring night Voteba15 
Abigail
It's just quite a boring night Voteba13It's just quite a boring night Voteba14It's just quite a boring night Voteba15 
Elizabeth
It's just quite a boring night Voteba13It's just quite a boring night Voteba14It's just quite a boring night Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

It's just quite a boring night

Go down

It's just quite a boring night Empty It's just quite a boring night

Indlæg af Gæst Lør 21 Maj 2016 - 21:19

Tid Klokken er omkring 22:45
Sted En ukendt lille kro
Omgivelser Det er en relativ lille kro, så per sovepladser er der rum til omkring 5 mennesker. Nede i kroen, er der nogle siddepladser, der er en bar hvor man kan bestille men også sidde og drikke. Der er plads til omkring 20 mennesker. Derudover er der også en mindre scene
Vejr Vejret er nu egentlig ganske godt, det ser dog ud til der kan komme regn
Påklædning Hun er i ført denne [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]. Den ser [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] ud i helhed

Emnet er tilegnet [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

Det var en stille aften i Terrorville, de fleste af byens rige beboer lå i sin senge og sov. Få af de unge begav sig ud i nattelivet, hvor de her enten ville møde deres ende eller lade dette blive påført andre. I terrorville var beboerne alt ligefra rige til fattige, dog blev den fattige mængde ligeså stille formindsket, specielt i takt med nattens væsner gik ind og hjalp til. På stort set hver gadehjørne kunne man finde fulde mænd, eller folk som intet hjem bar. Disse ville dog sjældne være at finde om morgnen, da de enten ville være forsvundet eller slået ihjel. Dog på en af Terrorville's mindre kroer, kunne man da finde en vis beskyttelse, dette var dog i en mindre grad og alligevel i en større grad end den på gaden. Her kunne de drikke sig fulde og var man en af de heldige fem, ville man kunne nyde at tilbringe natten der ellers var man fundet tvunget ud i nattelivet.
I en hestevognen ikke langt fra kroen, kom en ung kvinde kørrende. Hendes chauffør var en sen aften, sat til at køre hende fra hendes hjem og hen til kroen. Hvorfor dette var tilfældet vidste han ikke, dog satte han aldrig spørgsmålstegn ved sin fruens ordre og gjorde egentlig blot hvad hun ønskede. Normalt ønskede hun blot at komme ud, dette var normalt tilfældet når han blev sat til det at gøre dette. Da de endelig nåede frem, steg han ned fra føresæddet og gik hen til døren, hvor han her lukkede hende ud.

Kvinden der sad i karreten var ung og smuk. Havde det ikke været for hendes blege hud, ville man aldrig havde gættet hvilken en race hun hørte til,. Der var jo selvfølgelig også hele den følelse af mystisk og mørke, man kunne føle omkring hende. Hun gik med en graciøsitet som kun tilhørte de fine damer, og tøjet hun bar virkede også relativt fint i forhold til stedet standarter. Dog var hun efterhånden en velkendt gæst, så da hun trådte ind var der ingen der kiggede imod hende. De som rent faktisk kiggede imod hende, vendte blikket væk igen, da det trods alt var et velkendt ansigt. Dog kunne det også være det hårde udtrykke, som beklædte hendes ansigt, der i sidste ende var grunden til de fjernede deres eget blik.
Hun havde en domæne om sig selv, som ejede hun stedet, dog uden at det rent faktisk fik hende til at virke højrøvet. Hun havde sine hænder foldet omme bag sin ryg, og hun stoppede ikke op før hun nåede til et bord ved væggen. Dog var det ikke så langt omme bagved, man ikke kunne se hende, det var ganske enkelt blot lagt op til hun kunne få noget fred. Da en mandelig tjener kom hen til hende, blev de grønne øjne kastet imod ham "Hvad skulle det være" spurgte han tøvende, som fik kulden i hendes øjne, ham til at betvivle hvad hans formål egentlig var. Hovedet på lagt på skrå, samtidig med hun smed benet over kors "Noget vin tak, gerne rødt og fra en god årgang" hendes stemme bar en vis alvor til sig, men samtidig også ynde. Det var som en rose, smuk men alligevel farlig. Den gav et løfte om mystik, men også farer. Knægten var ung, han var usikker på sig selv og dette lod sig vise i hans gentagende tøvelser. Det var som vidste han ikke helt hvad han skulle gøre, og på samme tid gjorde han. Da han endelig forlod hende, var det blot for at komme igen få minutter senere, denne gang dog med et fad der havde vin og et enkel glas på sig. Aften lovede ikke om noget interessant, dog kunne man aldrig vide hvad der helt præcis lå i vente

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

It's just quite a boring night Empty Sv: It's just quite a boring night

Indlæg af Assorian Søn 22 Maj 2016 - 15:15

Aftenen var stille og kølig Asso var taget på en lille ferie til Doomsville bare for at få slappet af. Der var nemlig meget travlt på borgen med både træning af hæren, opbygning af hans side af borgen da hans to børneværelser da hans børn.. var døde og det påvirket ham lidt da han faktisk ville have åbnet sig op for dem men.. det nåede han ikke og gør så han havde det lidt dårligt med sig selv og.. Hecate.. der var sket noget med hende da hun ikke kunne huske ham, de mødtes og han krammede hende men hun kunne ikke kende ham? han vidste det må have været noget efter det med hendes børn, hvad skulle gør vidste han ikke da han var såret og ked af det over det så han lod hende være som hun nu var og tænkte på de gode tider med hende selvom det var hårdt.. rigtig hårdt og derfor tog han på den her lille ferie for at komme væk og få bedre tanker i hovedet.

Men alligevel nu mere han prøvede og lade være med at tænke på hende, så tænkte han mere og mere på hende hvilket gjorde, at han blev irritabel, sur og ikke mindst utrolig trist men det viste han ikke, han gik lidt rundt i Terrorville og så nogen unge gå rundt og snakke i grupper og nogen af dem drak vidst også måske til lidt hyggedruk. Han kom så til en lille kro og var faktisk ret tørstig så han gik derind, da han kom derind kiggede folk på ham da de godt kunne genkende ham og hvem han var det rørte ham ikke så han gik ligeglad op til baren og satte sig der.

Han lagde dog mærke til kvinden der sad lidt længere nede, ret så udsøgt smuk hvis han selv skulle vurdere hende men han kiggede dog kun hurtigt på hende og så kiggede væk fra hende igen da han egentlig bare godt ville have noget og drikke. Tjeneren havde travlt så han fløj frem og tilbage og underligt nok så blev Asso ikke sur da han sad og tænkte og tænkte, men kunne godt se på ham, at han ikke var i godt humør, nej, han var trist rigtig trist og det er sjældent, at man kan se det på ham. Tjeneren kom så over og undskyldte til ham for at have lod ham vente da han godt kunne se hvem Asso var og undskyldte så rigtig mange gange Asso sagde til ham, at det intet gjorde bare han ville finde den bedste whiskey de havde og stak ham så et par guld mønter i lommen på ham, tjeneren smilte og var straks fløjet væk igen for at finde det, Asso kom så med et ret trist suk da han bare godt ville have Hecate ud af hovedet på ham inden han blev sindssyg af og tænke på hende konstant, han undrede sig dog over hvor tjeneren blev af?.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Assorian
Assorian
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Reputation : 17
Bosted : Firewood Village - kroen: "Det brændende træ"
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

It's just quite a boring night Empty Sv: It's just quite a boring night

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2016 - 16:37

Det var egentlig et sjovt faktum, det man altid kunne føle hvis nogen kiggede på en. Der dukkede altid en nærmest jagende følelse op i en, noget der gav lysten til bat finde kilden også evt. fjerne den. I starten havde hun ikke selv reageret på dette, dog efter lidt tid vendte hun sit blik imod ham. Han var en høj mand, hun ville kategorisere ham som værende køn og dog ikke noget ud over det sædvanlige. Hun kunne hurtigt fornemme på ham hvad han var, dog var dette nok i bund og grund afgjort af det faktum, de begge var af samme art. Dette var ofte en god faktorer, specielt når personer af samme art. Dog på trods af hans måske lettere kønhed, havde hun dog ingen planer om rent faktisk at sige noget til ham. Gik han hen til hende, så ville hun selvfølgelig snakke til ham. Hun var ikke ufattelig uhøflig og selvom hun ikke direkte bekymrede sig om andre skyggevæsner, så ville hun selvfølgelig svarer ham.
Hun havde snakket med ganske få af sin egen art, den første havde været hendes skaber og de mange næste havde været ubetydelige. Hvorvidt han ville ende ud som en af dem der holde ved hendes hukommelse, lå fuldkommen op til hvad han gjorde eller hvad han sagde. Hun kendte ikke meget til skyggevæsnernes verden, og det var egentlig fordi hun aldrig havde mødt nogen som havde lært hende om dem. De som hun havde mødt, var uinteressante skyggevæsner og derved ikke nogen hun gad huske. Hun lagde hovedet på skrå, drak af sin vin alt i mens hun betragtede ham. Dog efter lidt tid kiggede hun væk, egentlig fordi hun ikke gad kigge på et objekt mere end højst nødvendiget

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

It's just quite a boring night Empty Sv: It's just quite a boring night

Indlæg af Assorian Søn 22 Maj 2016 - 23:40

Endeligt kom tjeneren tilbage med hans whiskey, tjeneren undskyldte så men det var fordi han ikke kunne finde deres whiskey, fordi der var ikke mange der drak det her omkring men de havde altid nogen liggende på lager hvis det nu var, at der var en der bestilte det så han fik flasken gratis. Han sippede lidt af den og tænkte igen på Hecate hvis han dog bare var der for hende da hun fødte og ikke skred fra hende og efterlod hende og hans børn, han havde det stadig dårligt med det. Han bemærkede så en hånd der kørte fra hans skulder og ned til hans ryg "du ser vidst ud til du kunne trænge til selskab flotte fyr" sagde et menneskepige til ham som stod i ret så lidt tøj og lignede en luder tænkte han og svarede så "tja, det kunne jeg måske godt men ikke fra dig, venligst gå væk fra mig" og han drak så videre igen indtil pigebarnet så tog hendes hånd ned på hans skridt "argh er du nu sikker på det? vi kunne jo leje et rum her og så kunne du få en dejlig nat sammen med mig" og der flippede han og tog så sin hånd på hendes og skød lidt acid mist ud over hendes hånd, han kunne se hvordan syren ætsede hendes hud "og hvis jeg var dig ville jeg skride her fra i en hurtig fart inden jeg skader dig mere" og hun skreg og fik noget så travlt med at forlade kroen.

Folk kiggede på ham fordi de vidste jo godt hvem han var og hvor sur han kunne blive så de kiggede på ham indtil han så rejste sig op "okay.. I ved hvem jeg er og hvis det er et problem så bedes i venligst rejse jer op og komme herhen" sagde han med en ret så hård stemme, men alle i rummet kiggede så ned i deres bord og lod som ingenting igen "det tænkte jeg nok" sagde han til sig selv og satte sig ned igen. Han kiggede så over på den kønne dame igen og følte der var noget specielt over hende også kunne han mærke det, han kan nemlig fornemme andre skyggevæsener hvis han koncentrer sig om personen nok og valgte så og tage sin flaske whiskey hen og satte sig ved hende "tja.. jeg møder ikke ret mange af mine egne skyggevæsener her og specielt ikke så smukke" han smilede til hende "hvad laver sådan et smuk eksemplar af et skyggevæsen som dig her hvis man må spørge" sagde han og drak af sin flaske whiskey, ville hun afvise ham så var det vel det så ville han gå tilbage til sin plads igen.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Assorian
Assorian
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Reputation : 17
Bosted : Firewood Village - kroen: "Det brændende træ"
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

It's just quite a boring night Empty Sv: It's just quite a boring night

Indlæg af Gæst Man 23 Maj 2016 - 0:06

Situationen der spillede sig ud for øjnene, kunne måske beskrives som værende direkte komisk. Hvordan kvinden direkte lagde sig for mandens fødder, det var ydmygende og som havde kvinden ingen form for selvrespekt. I takt med tingene blev værre, lod hun sig selv få den nydelse, af en enkel smøg. Røgen der selv ned i hendes lunger, fik hende nærmest til at sukke af nydelse. Hn havde igennem mange år været en stor fan af denne smøg, det var en form for let nydelse for hende og ikke desto mindre en hun nød sig godt af. Hun var udødelig, så hun kunne jo ikke dø af disse små ting. Da situationen mellem kvinden og manden spidsede til, vendte hun sine grønne øjne imod dem og her var hun næsten lige ved at le. Så han tyede til fysisk folk, blot fordi han ikke var klog nok til at finde ord? Typisk en mand, dog havde kvinden heller ikke værdighed, specielt fordi hun ikke forstod sig på det typisk kendte nej.
Det virkede åbenbart til, han heller ikke var særlig ukendt på disse øjne, for åbenbart skulle folk kende til hans navn. Dette var dog ikke tilfældet med hende selv, da hun havde ingen ide om hvem pokker han var, og egentlig var det tiden som viste, hvorvidt hun også bekymrede om dette eller ej. Hun måtte dog indrømme, at han var en mand med mod og dette lød sig da vise i hans ydre. Havde han været en svag mand, ville disse mænd tydeligt havde kaldt hans bluff, specielt fordi der havde været tale om et bluff.

Hun nød aftens gaver, specielt i form af hendes smøg og vin. Det var en sød blanding af det dødelige, og søde fra de to former. Hun lukkede øjnene og sugede ind, og i takt med hun lagde hovedet tilbage, lod hun røgen passere mellem sine læber. Lyden af mandens stemme, fik hende dog til at rette sig op igen. Grønne øjne betragtede nysgerrigt manden, specielt som han med et satte sig ved hende "bruger du den imod alle de kvindelige skyggevæsner du møder?" hun hævede øjenbrynet, og et næsten drillende udtrykke dukkede op i hendes øjne. Hun var som sådan ligeglad med hvorvidt han gjorde det eller ej, det var egentlig blot ganske morsomt. Dog kunne han lave sig en entre og det var vel i sidste ende hvad der betød noget.
På trods af det søde i hans ord, så kunne de også have en direkte kvalmende effekt, det var med andre ord ikke glæde de opvakte i hende "Man må da godt spørge, selvom det ville give at du rent faktisk gav spørgsmålet først, før du rent faktisk gav dit endegyldige spørgsmål. Dog kan jeg fortælle dig, at jeg blot nyder min aften" hun holde sit glas med vin op, samtidig med hun viste sin smøg "lidt vin og en god smøg! Hvad med dig selv, mr. alle kender mig" hun hævede øjenbrynet og lagde hovedet på skrå, samtidig satte hun sig godt til rettte i stolen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

It's just quite a boring night Empty Sv: It's just quite a boring night

Indlæg af Assorian Man 23 Maj 2016 - 0:17

Han betragtede hende som hun snakkede til ham hun var en kvinde der vidste hvad hun gjorde kunne han fornemme på hende, og ikke bare var en "pige" der så en nydelig mand og ville i bukserne på hende, nej, hende her havde stil. Han smilede til hende da hun sagde det med om han brugte det til hver kvindelig skyggevæsen han fandt "haha, nej.. jeg har først brugt den nu, til dig og hvorfor? fordi jeg er en mand som mener det han siger og ikke lyver" sagde han med et glimt i øjet til hende og smilede. Han tænkte dog igen på Hecate og så faldt smilet igen, så meget at han blev nødt til at tage en ordenlig tår af sin whiskey "du er lidt komisk, hvilket jeg godt kan lide" han smilede til hende "Navnet er Assorian St. Clair Fáblo, men mine venner og familie kalder mig Asso, må jeg så spørge hvad navnet er på damen?" han vinkede så tjeneren hen til ham som kom i en hurtig fart, han tænkte at de skulle have en god vin "giv mig jeres bedste vin" og stak så tjeneren en pose med guld som straks nikkede til ham som tak og forsvandt hurtigt igen "du sagde vin.. så skal vi da se hvad de har her på den her lille kro, synes du ikke?" han smilede til hende og betragtede hende.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Assorian
Assorian
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Reputation : 17
Bosted : Firewood Village - kroen: "Det brændende træ"
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

It's just quite a boring night Empty Sv: It's just quite a boring night

Indlæg af Gæst Man 23 Maj 2016 - 0:31

Hun lagde hovedet på skrå og betragtede ham nærgående. Han virkede som en mand, der ofte fortalte sandheden, fremfor at være den der uddelte løgnen. Det var en ganske værdsat kvalitet og ikke desto mindre noget der var værdsat blandt mange folk. Hun klukkede "Man kan aldrig vide om dine ord er sande, da du ikke har andet end dem og derved en mangel på handlinger" pointerede hun med et glimt i øjnene. Hun tog et ordenligt hiv fra sin smøg, hvorpå hun igen nød den skarpe følelse af røgen. Den kunne ikke gøre en skade imod hende, ikke ligesom den skade den gav imod de dødelige, for hende var det derfor blot en form for sjov. Manden var for hende en fremmed, så derfor kunne hun ikke tage hans ord for andet end....ja hvad de var og dette var intet andet end ord. Dog bekymrede hun sig ikke om hvad han kaldte andre, for hendes skyld kunne han faktisk gøre hvad det passede ham.
Hun hævede øjenbrynet, og et en svag trækning i hendes mundvige kunne fornemmes "Hvem sagde jeg forsøgte være morsom, måske har jeg blot en særpræget måde at fortælle sandheden på" pointerede hun drillende, denne gang tydeligt betegnet ved det drillende glimt, som ligeså stille formede sig i hendes grønne øjne. som han gav hende sit navn, tog hun en tår fra sin vin "Jeg spurgte ikke om dit navn, men hvad du lavede denne aften, dette er to vidt forskellige ting" hun havde haft kastet hans spørgsmål i hovedet fra tidligere, ikke spurgte indtil hans navn. Egentlig kunne hun ikke være mere ligeglad med hans navn "Men du kan ikke desto mindre kalde mig Autumn" normalt gav hun ikke sit navn ud, men dette var et med skyggevæsen, så mon ikke det lige kunne gå denne gang?

Hun rynkede brynet da han med et bestilte mere vin, dog virkede han ikke som en mand der havde forstand på vin og ikke desto mindre kunne dette så skabe problemer "Jeg er skam fint tilfreds med min vin Assorian" forklarede hun med et lille smil. Det var ikke stort og viste sig kun i formen af en mundvige trækning, men kiggede man ikke desto mindre godt til, så ville man sagtens kunne finde smilet der. Han var en underlig mand, det var nok det eneste ord hun kunne bruge på ham. Han var underlig på det punkt, han ikke var lig noget skyggevæsen hun før havde mødt. Hvorvidt dette var positiv eller ej, vidste hun endnu ikke og det måtte tiden vise og dog igen vidste hun ikke helt, om hun rent faktisk gad blive hængende for dette.
Hun drak fra sin vin, samtidig med hun jævnligt røg af sin smøg "Men hvis du er så spændt på at drikke denne hvidvin, så tag endelig for dig" hun slog ud med sin ene arm. Hvid vin havde aldrig været hendes favorit, der var blot et eller andet ved den som var forkert. Rødvin derimod var helt igennem perfekt, det var dejligt og behageligt. Rødvinen bar en rund smag, det var en hun kunne nyde igen og igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

It's just quite a boring night Empty Sv: It's just quite a boring night

Indlæg af Assorian Tirs 24 Maj 2016 - 22:19

Han beundrede hende stadig det med, at hun drak sit eget, igen, hun havde klasse! hvilket han godt kunne lide. Dog var han svag da han ikke havde nogen person som han var knyttet til mere da det var Hecate så det tog på ham at han ingen knyttet person havde og begyndte allerede nu og føle sig knyttet til hende hvilket gav ham styrken frem igen og modet. Han lyttede til det hun sagde og holdt øje med hende da hun var rigtig køn og det kunne han godt lide, faktisk, så var han optaget af hende lige nu hun fik tankerne væk fra Hecate hvilket gjorde ham mere hel og kunne tænke på noget andet. "Autumn.. specielt navn må jeg sige" han smilede og mente det kun sødt og ikek dårligt, "så har du noget rødvin og jeg har noget også, med andre ord så har vi bare mere" sagde han og smilede til hende. Tjeneren kom med rødvinen til ham og Asso spurgte efter et vinglas og det kom han hurtigt med men spurgte efter et mere hvis det nu var at Autumn ville have et glas også af det. "Hvidvin.. det har jeg aldrig været så vild med men man skal jo prøve noget nyt skal man ikke?" han tog så et andet glas og tog flasken med hvidvin og hældte det stille op i glasset og duftede så til det, han havde dog aldrig været særligt glad for hvidvin men ville nu godt give det en chance til nu når han sad med en ret så smuk dame.

Han drak lidt af det og det var ikke så ringe igen som det andet han havde fået måske var det bare noget dårligt hvidvin men det her var okay ikke ringe og ikke godt men okay. "Hmm den er okay den her faktisk den skal jeg lige købe nogen stykker af" han smilede til hende men der gik ikke længe før der kom nogen mænd ind på kroen, som lignede nogen der ville skabe optøjer men Asso tog det roligt og ville ikke gøre noget før, at de faktisk gjorde noget ved ham men han holdt dog et skarp øje med dem. Han drak så sit rødvin og havde allerede drukket halvdelen af flasken, men han kunne dog høre i baggrunden, at de mænd der kom var ved at være godt fulde og var allerede begyndt og irritere de andre folk og skubbede til nogen af mændene inde på kroen, kvinderne gramsede de på lige indtil en af dem kom over til Autumn "du ser da lige lidt godt ud skal du ikke med mig hjem?" sagde han og var begyndt og tage fra hendes lår og kørte hånden op indtil Asso tog hans hånd "tag lige og fis af, grams på nogen andre, er det fattet?" manden blev så ret sur og gik over til de andre af hans venner, de stod så lidt og snakkede i gruppe, men Asso undrede sig over hvad de snakkede om? "jeg kan sige dig Autumn, de skal bare prøve på noget en gang.." han kiggede så over på dem og holdt et skarp øje med dem.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Assorian
Assorian
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Reputation : 17
Bosted : Firewood Village - kroen: "Det brændende træ"
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

It's just quite a boring night Empty Sv: It's just quite a boring night

Indlæg af Gæst Tirs 24 Maj 2016 - 22:51

Hun hævede øjenbrynet, som han dog kunne med de komplimenter. Det var næsten som havde han planer om noget, eller blot et eller andet i bagtanken. Hun havde altid haft det på denne måde, ofte mistænkt andre for at have andre bagtanker, for ikke at være den de gav sig ud for. Så på trods af den venlige ord, så var denne Assorian en fremmede og derved ikke en man kunne stole på. En kvindes undergang kunne netop ofte komme i form af dette, netop fra en mand som gav fine ord og gaver. Dog sendte hun ham et smil, som han gav en kompliment på hendes navn "Det syntes mine forældre åbenbart også" pointerede hun drillende. Det var en lidt typisk kompliment, men ikke desto mindre ganske fin.
Da han udtalte han aldrig havde været vild med vin, forsvandt det lille smil og hun lagde blot hovedet på skrå. Vin havde altid været en af hendes favoriter, en tidligere kunde havde lært hende hvordan man gjorde. Han havde vist hende hvordan man kunne nyde vinen, og samtidig finde det behagelige ved den "Du har vel blot aldrig prøvet den rette vin art" sagde hun med et skuldertræk. Vin havde altid været noget hun kunne elske, den var blid og behagelig, men kunne også være hård. Det kom i mange tilfælde ud på hvad man var til, og hvis man var til det bløde...så ville man sagtens kunne finde noget spændende, ligeså kunne man hvis man var til den lidt mere hårde drink. Som han udtalte vinen var okay, slog hun ud med sin ene arm, alt i mens hun tog et sug fra sin smøg "Se! Det var hvad jeg talte om, du havde blot aldrig smagt den rette vin. Alle personer har en vin som passer med dem, om den så er blød, neutral eller hård, så er der altid noget for enhver sjæl" pointerede hun med et glimt i øjet.

Som Assorian betragtede noget i baggrunden, vendte hun selv blikket imod døren. Det lignede nogle af de typer, som bevægede sig omkring Bordellet, specielt i de tider hvor hun selv var der. Hun sagde dog intet, hvis de ikke rørte hende, så behøvede hun ikke bevæge sig omkring dem. Dette afholde hende dog ikke fra at blive irriteret, specielt da hun betragtede hvordan de gramsede på kvinderne. Som en forkæmper for kvindernes rettigheder, var dette så om ikke andet ikke et syn hun nød. Hun hadet den måde kvinder blev undertrygt, hvordan de var forventet til at skulle ligge sig ned og blot være lydige. Det var ting som disse, der var grunden til hun havde så lidt tiltro til det mandelige køn. Da en af mændende lagde sine øjne imod hende, og her forsøgte lægge sit "claim" på hende, nåede han ikke at røre meget. Hun selv, jog sin smøg ned i hånden på ham, omtrent samtidig med Assorian fjernede den. Dette medførte manden følte smerten, men også fjernede sin hånd fra volden af Assorian.
Hun nikkede smilende til ham, blot for at vide sin taknemmelighed. Men blot fordi manden havde bevæget sig væk, betød det ikke at de var sikre og derved kunne man ikke vide det var slut. Dette lod sig specielt vise, da to af de fire mænd gik imod dem. Manden som var blevet brændt, gned imod såret, alt i mens den anden mand tog blikfang af hende "Din lille fisse, sådan at slå imod en af min-" mere nåede han ikke at sige, før hun havde rejst sig og her grebet fat om hans ædle dele. Med et forsvandt dominansen fra mandens øjne, for i sine hænder bar hun noget vigtigt for ham. Hun klemte til, så ham samtidig trossigt i øjnene "Sig undskyld din idiot" brummede hun og da han skulle til at sige noget andet, klemte hun blot hårdere til, hvilket fik ham til at pive "Okay! Undskyld, undskyld" skyndte han sig at sige "og du vil forlade kroen med dine mænd?" spurgte hun, samtidig med hun igen klemte til

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

It's just quite a boring night Empty Sv: It's just quite a boring night

Indlæg af Assorian Fre 27 Maj 2016 - 23:52

Lige pludselig gik manden fra at være benhård til at være en lille pige der fik tæsk, hvilket Asso begyndte og grine over, men han elskede nu kvinder der kan forsvare sig selv og ikke bare kræver at manden beskytter dem, nej, hende her var der krudt i og det kunne han lide. Asso grinede stadig af manden der stod og var ved at få hans nosser knust af en dame, det var det sjoveste Asso havde set længe og det er sjælendt at han griner så meget. Han kunne se manden var ved at have rigtig ondt og begyndte og pive "hallo, i røvhuller hjælp mig med at få den her kælling væk inden jeg mister mine kugler" sagde han ret så bestemmende og de to mænd gik så over til hende men der rejste Asso sig og gik over foran dem "Hov undskyld, hej Assorian St. Clair Fáblo her og jeg tror I skal blande jer udenom ellers sker det samme for jer som sker for ham, bare på en lidt anden måde" han kiggede ret så alvorligt mod dem, fordi de skulle tage det som en advarsel "vi går lige hvor det passer os og hvis du ikke passer på så får du og mærke hvad smerte er" sagde en af dem ret så modigt, Asso kiggede på ham, tog hans hånd op til hans ansigt og kastede en syretåge som brændte stille og roligt hans ansigt af "ARGH forhelvede din nar, hvad er du?" og med et forvandlet Asso sig til sin skyggeform og fremkaldte sit skyggevæsen sværd og holdt foran struben på manden "Jeg er skyggevæsenernes leder, jeg er den største og den stærkeste af dem alle sammen og hvis du ikke fletter næbet, så har du intet hoved tilbage mere" sagde han med sin dybe skyggevæsen stemme, manden blev skræmt for vid og sans og det samme gjorde de andre i kroen.

De andre i kroen kiggede på Asso og var ret skræmt kunne han se og de to mænd var væk som lynet og da de var væk forvandlet han sig tilbage og gik over til Autumn som stadig holdt fast i den mands nosser "nå.. hvad lærer vi så ved det her det er at man respekterer kvinder ellers så.. ja, det ved du godt nu" sagde han flabet til manden og kiggede på Autumn, hvor han dog betragtet hende og med et.. kunne han føle at han nu var knyttet til hende.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Assorian
Assorian
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Reputation : 17
Bosted : Firewood Village - kroen: "Det brændende træ"
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

It's just quite a boring night Empty Sv: It's just quite a boring night

Indlæg af Gæst Lør 28 Maj 2016 - 0:38

Autumn var ikke typen, som fandt sig i noget og specielt ikke når det var mænd som det drejede sig om. Generelt havde hun ikke meget til overs for mænd, så hans ord fik hende blot til at klemme til. Ordet kælling, var aldrig et ord hun havde brudt sig om, dette kunne tydeligt bemærkes omkring hende. Hun gik dog ikke op i hans smerter, for det faktum han havde smerter, betød ganske enkelt blot at hun gjorde det rigtigt. Hun vidste efterhånden ret så meget, om hvor mandens svage punkt var. Man arbejdede vel ikke som en prostitueret i så lang tid, uden rent faktisk at få sig en ide, om hvor pokker mandens svage punkt lå. Det faktum hun holde hvor hun holde, betød hun nemt kunne afgøre hans skæbne. Skulle hun være venlig og give slip? Eller skulle hun være ligeså led imod ham, som han havde været imod hende og blot klemme endnu mere til? Mulighederne var der mange af, men spørgsmålet var blot hvilken en af dem hun skulle gå efter.
Samtidig med hun havde kontrollen over denne bølle, lyttede hun med på hvad pokker der foregik. Hun lyttede til hvad Assorian sagde og ikke mindst hvordan han håndterede dem. I starten havde hun været forvirret, specielt til hvorfor pokker han startede sin trussel ud med at sige sit navn, kunne de ikke være mere end ligeglade med hans navn? Dog som han senere forklarede, at han havde titlen som raceleder, gav alting med et mening. Hans plads som raceleder over skyggevæsnerne, det gav ham en vis magt og derved gav tingene med et langt mere mening. Dette betød dog ikke, at hun ville begynde at behandle ham anderledes. Hun ville ikke behandle ham, som var han over hende eller for den sags skyld bedre end hende. Hun ville behandle ham, som hun havde gjort igennem hele deres samtale.

Et øjeblik ville hun håne deres simple frygt, de havde set så lidt og alligevel var de blevet så bange. De var simple og alligevel så svage. Han havde ikke gjort meget imod dem, og alligevel havde de endt op med, at stikke halen mellem benene. Synet var komisk, det var direkte underholdende og alligevel latterligt. Havde de ingen form for selvrespekt? Kunne de vitterlig ikke sætte en kamp op? Eller var hele deres eksistens blot intet? Og derved var de i virkeligheden intet andet end nogle svage idioter. Da Assorian igen vendte sin opmærksomhed imod hende og bøllen, gav hun sig til at klemme til igen, dette fik naturligvist manden til at pive mere. Hun havde jo grebet om et sart sted og derved et punkt hvor det gav hende alt magten.
Assorians ord det gav hende en vis respekt for ham, han havde en mening om man skulle respektere kvinder og det var en mening ikke mange havde. Dog ville hun ikke lade hans kommentar nå hende, men alligevel kunne det ses i hendes smil. Det kunne ses i hendes øjne, og ikke mindst den korte tøven hun udviste. Det var om ikke andet end tøven der hurtigt forsvandt, men hun gav ikke desto mindre slip på ham. At hun gav slip på ham, betød ikke at han slap for kort efter, gav hun ham en slag i hovedet med en flaske der stod på et tilfældigt bord "Skam dig! Har din mor virkelig ikke lært dig, at agere bedre end hvad du gjorde" hun sparkede ham, men efter dette gad hun ham virkelig ikke mere. Hun begyndte ofte at kede sig med folk. En kniv i nærheden gav hende en ide, specielt da han rent faktisk fik rejst sig en smule op. Han stod dog ikke fuldt ud oprejst, så det forekom nemt for hende. Hun trådte frem og med kniven i sin hånd, skar hun halsen over på ham. Blodet sprøjtede ud, men til hendes held ramte meget lidt af det hende. Det meste ramte hendes ansigt og alt det andet ramte gulvet. Med blod i ansigtet og på hænderne vendte hun sig imod Assorian med et smil på læberne "Sikke en spændende aften" klukkede hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

It's just quite a boring night Empty Sv: It's just quite a boring night

Indlæg af Assorian Lør 28 Maj 2016 - 21:16

Blodet væltede ud, folk skreg og begyndte straks og forlade kroen nogen af dem råbte af de ville tilkalde vagter men så sagde Asso; at det kunne de bare gør så blev de stille.. og gik deres vej igen. Da kroen så var udryddet for alle, selv de ansatte var flygtet så var det kun Autumn, Asso og det døde lig tilbage han kiggede på det og smilede og kiggede så op på Autumn "det har været en meget.. spændende aften må jeg sige" han grinede og gik over til baren sammen med Autumn for at forsætte, hvor de slap med deres vin "nå.. men vi har baren og kroen for os selv, så skal vi forsætte hvor vi slap" han hældte så vin op i to vinglas og rakte en af dem til Autumn, han drak så sit eget og nød det. Vinen smagte meget bedre når den var gratis, eller den var ikke gratis, der var bare ikke nogen til at sige til ham, at han ikke måtte tage det uden og betale selvom han sagtens ville have kunne haft betalt for det, men der var jo ingen? så ingen til at modtage hans penge. Han gik så over til liget der lå på jorden med en stor pøl af blod omkring halsen der var kommet mere blod end før hvilket han bare smilede af "de mennesker kan godt nok bløde meget.." sagde han sarkastisk og gik tilbage til Autumn.

De sad i lidt tid indtil, at han kunne høre stemmer udenfor kroen og med et kunne han høre tjeneren der var før råbe "de er derinde endnu, skynd jer!" og så kom der vagter ind, en efter en. Asso rejste sig op og gik over til dem "Hej! i må være ordensmagten heromkring, er der noget specielt i ville?" han kiggede sig omkring lige hurtigt for at tælle hvor mange vagter der var kommet ind, han tællede til ca 17 stk "mig og min veninde sad såmænd bare og drak noget vin.. hvis I vil høre hvad der er sket må i meget gerne joine os" sagde han og gik tilbage og drak videre med Autumn og hviskede til hende "Skal vi se hvor langt tid der går før de går på os?".

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Assorian
Assorian
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Reputation : 17
Bosted : Firewood Village - kroen: "Det brændende træ"
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

It's just quite a boring night Empty Sv: It's just quite a boring night

Indlæg af Gæst Ons 8 Jun 2016 - 15:29

Det var ikke første gang hun havde slået ihjel, og det var helt klart ikke sidste gang. Hun havde ikke just en hang for mord, men hun var heller ikke typen som var bange for at begå dem. Hvis situationen kom, så ville hun selvfølgelig gøre alt for at overleve. Mordet på denne mand, var et hun hurtigt ville glemme og højst tænkelig også lægge bag sig. Efter alt hvad der var hændt hende, så var hun ikke typen som fik samvittighed. Hvis hun slog folk ihjel, så tog hun det som det kom. Skyld var derfor ikke hendes ting, hun var ikke bange for at dræbe og nød det måske inderst inde. Hun blev kastet tilbage til virkeligheden, da han ytrede de havde kroen for sig selv, og det havde de vel i teorien også. Alle havde forladt stedet, volden var vel ikke just deres kop the og derved ikke noget de ville se på.
Hun tog imod glasset, og tog en tår af det "mange tak kæreste" hun havde ikke betalt for nogle af de ting hun havde taget denne aften, så at lade det fortsætte gjorde hende intet. Inderst inde var hun vel også ligeglad, hun nød at tage ting også gøre dem til sine egne. Det var en ting hun havde lært igennem livet, ingen gav nogen noget gratis, ikke medmindre man selv tog det. Man måtte tage hvad man ville, eller også ville man aldrig få noget som helst. Man ville ende op alene, så hvorfor ikke tage de ting man virkelig gerne ville have?

Hun satte sig på stolen, hvor hun sad sammen med Assorian. Da nogle mænd kom ind, lagde hun benet over kors og betragtede dem. Simple mennesker var det, intet andet end dødelige og nogle de nemt ville kunne slå ihjel. Hun vendte blikket imod Assorian, og nikkede "Lad os, men hvorfor dog tage sjoven fra det hele" hun vendte sig om, og tog et våben frem bag disken. Det var der de altid gemte deres våben, og dette var et form for skydevåben. Hun klukkede og sigtede den imod politimændende "Hvad med noget sjov?" spurgte hun ham, og her skød hun betjenten tættest på. Skydet ramte ham lige ud i hovedet, og som han faldt død om, var dette et tegn på angreb. Hun fjernede sig fra stolen og hik til angreb. Sammen med Assorian kæmpede de, alle døde og med dem alle døde omkring sig, stod de til sidst tilbage som sejrs herre. Hun grinede og vendte sig imod ham. Blodet var over alt på hendes krop, og det samme med ham.
Russet af at havde dræbt dem, det fik hende nærmest til at ryste. Hun havde nydt det, hun måtte indrømme han var en god kæmper og hun havde nydt kampen! Hun agerede nu ud fra sine lyster, og dette var nok også grunden til hun gjorde hvad hun gjorde. Hun var normalt ikke typen der kyssede folk, men dette havde været en speciel aften og dette lod sig vise. Så som de stod der, trådte hun frem imod ham og her greb hun fat i hans krave. Hun trak den høje mand ned imod sig, og her lod sine læber mødes imod hans, i hvad man kunne kalde et ganske hårdt kys. Blodet fra hendes krop ramte imod hans, men de var vel begge ligeså blodige, så det gjorde hende intet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

It's just quite a boring night Empty Sv: It's just quite a boring night

Indlæg af Assorian Man 13 Jun 2016 - 15:59

Det gik lige pludselig hurtigt fra det ene øjeblik, hvor de skålet og ordensmagten stod bag dem, så gjorde Autumn noget som han blev ellevild med. At hun gjorde der lå, selvfølgelig, et våben bag disken som tjeneren nok havde glemt alt om at bruge da der skete problemer og blev sikkert alt for bange til at kunne samle det op og skyde med det sikke en kujon tænkte han. Han så på hende, hvordan hun brugte våbnet det var noget hun havde gjort før, og med et sagde det BOM og der kom blod overalt de andre politimænd stod og kiggede på deres døde kollega, som nu havde et skudsår mellem panden de stod bare og kiggede indtil det gik op for dem, hvad der var sket. I mellem tiden havde Autumn så taget fat i Asso og kysset ham og han kunne selvfølgelig ikke lade vær med at kysse hende igen, så han løftede hende op og kyssede hende endnu, blodet fra dem begge to kunne mærkes, men ikke at det gjorde ham noget han var ret ligeglad.

Men inden de kunne kysse mere, så kom de andre politimænd hen mod dem og han satte hende ned igen "det der, det tager vi lige op igen efter vi har gjort det af med dem her" sagde han og smilede drillende til hende inden han forvandlede sig til sin skyggevæsenform, han tilkaldte så sit sværd som var det eneste der kunne skade andre når han var i sin skyggeform, han svævede hurtigt omkring ordensmagten og kastede syretåge på dem, han efterlod dog nogen af dem til Autumn, da hun ikke skulle snydes for nogen drab af de skide politimænd.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Assorian
Assorian
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Reputation : 17
Bosted : Firewood Village - kroen: "Det brændende træ"
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

It's just quite a boring night Empty Sv: It's just quite a boring night

Indlæg af Gæst Søn 19 Jun 2016 - 15:52

Som han kyssede hende tilbage, smilede hun blot og her lagde hun mere tryg på kysset. Normalt var hun ikke just typen som blot kyssede folk, men situationen var speciel og måske fandt hun ham også attraktiv nok. Hun grinede da han løftede hende op, lagde hun blot armene omkring halsen på ham. Her trykkede hun sig imod ham, og låste sine ben omkring hans liv. På trods af hun ikke just nød denne slags ting, så måtte hun indrømme i kampens rus, så var det skam ganske hot. Rusen var at havde dræbt dem, men også at det med at hun havde følt blodet hamre imod sin hud, det havde nok også været med til at gøre hende mere ophidset. Hun trykkede sig hårdere imod, og lod sine glide ind i hans hår. Blodet fra deres begges krop, var efterhånden begyndt at komme alle steder, og det tørte også ligeså stille ind.
Som politimændende kom ind, trak hun sig kort væk fra kysset og her vendte hun et par kolde øjne imod de dødelige. Hun smilede og nikkede, hvor hun her gav slip på ham samtidig med han satte hende ned igen. Hun bed sig i læben og betragtede ham kæmpe imod politimanden. Hun tog en kniv frem, og her gik hun selv amok på de tilbageværende politibetjente. Hun sprang i favnen på den ene af dem, hvor hun her hamrede kniven ind i halsen på ham. Som han faldt ned på gulvet, gik hun på den næste og sådan fortsatte hun til der ingen var tilbage.

Med alle døde, efterlod det dem igen alene. Modsat før var der dog nu en hel del flere lig omkring dem. Hun tog en dyb indånding, og med sin hånd tørrede hun noget blød væk fra sin mund. Med et hurtigt bevægende bryst, hvilket højst tænkelig var skyldet hvad de netop lige havde gjort, gik hun imod ham og her sprang hun op i hans arme. Hun låste sine ben omkring hans liv og trykkede sine læber hårdt imod hans "Mhh jeg tør næsten sige, jeg nyder at slå ihjel med dig" hviskede hun imod hans læber, før hun nappede ham i underlæben

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

It's just quite a boring night Empty Sv: It's just quite a boring night

Indlæg af Assorian Man 20 Jun 2016 - 22:35

Hun sprang op i armene på ham, han havde en god refleks så han greb hende og holdt hende "tja, jeg kan kun sige det samme kære Autumn" og mærkede hvordan hun bed ham i underlæben, han blev lidt tændt af det og gav hende et hårdt kys imens han holdt hende han nød hendes selskab mere end nogen andre han havde mødt før og kunne mærke på sig selv, at han blev mere og mere tilknyttet til hende nu mere han var sammen mere hende, nu mere tilknyttet blev han sig til hende og kunne mærke hvordan han så smut var ved at genvinde sin styrke igen, da han nu havde en person og tilknytte sig til og han kunne ikke ønske sig en bedre en.

Han satte hende ned igen og kiggede rundt "måske man skulle tage væk.. nu er her bare kedeligt" sagde han og sparkede til en af de døde der lå, og gik så over og tog nogen flasker vin med og lagde dem i lommerne på frakken, den havde nogen store lommer så der kunne godt være to store flasker vin "Du Autumn.. hvad siger du til at tage hjem til mig han gik så over til hende og flirtet med hende "og tage et bad så vi kan få det blod væk? mit hus ligger i Firewood" sagde han og smilede til hende og tørrede noget blod af fra hendes mund.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Assorian
Assorian
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Reputation : 17
Bosted : Firewood Village - kroen: "Det brændende træ"
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

It's just quite a boring night Empty Sv: It's just quite a boring night

Indlæg af Gæst Lør 25 Jun 2016 - 19:35

Hun grinede "Måske vi skulle slå flere ihjel sammen, siden vi klarer den slags så godt" forslog hun med et lille smil. Normalt var hun ikke typen som blot slog ihjel, men med Assorian virkede det sjovt, det virkede spændende og hun ville skam ikke have noget imod det skete igen. Han var interessant, ikke som andre hun havde mødt før og hun kunne svagt fornemme knytningen ske. Hun kunne fornemme hun selv knyttede sig til ham. Hun havde aldrig knyttet sig til en person før, så dette var noget nyt og hun oplevede sin egen styrke stige. Normalt var hun ikke just overdreven stærk, men hun kunne alligevel give et godt slag, nu med tilknytningen til ham, kunne hun fornemme mere styrke i sin krop.
Hun satte sig på bordet, som han satte hende ned igen og her lagde hun hovedet på skrå. Hun fulgte ham med øjnene, betragtede hvordan han sparkede til et lig og her tog nogle flasker. Med hovedet på skrå betragtede hun ham, og hun måtte sige det var nu et kønt syn. Han var en køn mand, han bar styrke om sig og selvom hun normalt aldrig var til den slags, så var det kønt på ham. Hun lod ham fjerne blodet og lyttede blot til hvad han sagde "Jeg tror det vil lede op til sex, og jeg har ikke tænkt mig at have sex med dig, så hvad med vi kalder det op for i aften? Også..." hun fandt et stykke papir og en pen, hvor hun skrev sin adresse ned "Kan du finde på her, når du skulle finde dig i nabolaget" forslog hun og her lagde hun papiret ned i hans lomme. Hun gav ham et let kys, før hun hoppede ned fra bordet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

It's just quite a boring night Empty Sv: It's just quite a boring night

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum