Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
You are a prisoner. You shall die a prisoner -Veltói EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
You are a prisoner. You shall die a prisoner -Veltói EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
You are a prisoner. You shall die a prisoner -Veltói EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
You are a prisoner. You shall die a prisoner -Veltói EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
You are a prisoner. You shall die a prisoner -Veltói EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
You are a prisoner. You shall die a prisoner -Veltói EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
You are a prisoner. You shall die a prisoner -Veltói EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
You are a prisoner. You shall die a prisoner -Veltói EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
You are a prisoner. You shall die a prisoner -Veltói EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
You are a prisoner. You shall die a prisoner -Veltói Voteba13You are a prisoner. You shall die a prisoner -Veltói Voteba14You are a prisoner. You shall die a prisoner -Veltói Voteba15 
Lori
You are a prisoner. You shall die a prisoner -Veltói Voteba13You are a prisoner. You shall die a prisoner -Veltói Voteba14You are a prisoner. You shall die a prisoner -Veltói Voteba15 
Lenore
You are a prisoner. You shall die a prisoner -Veltói Voteba13You are a prisoner. You shall die a prisoner -Veltói Voteba14You are a prisoner. You shall die a prisoner -Veltói Voteba15 
Genevira
You are a prisoner. You shall die a prisoner -Veltói Voteba13You are a prisoner. You shall die a prisoner -Veltói Voteba14You are a prisoner. You shall die a prisoner -Veltói Voteba15 
Celenia
You are a prisoner. You shall die a prisoner -Veltói Voteba13You are a prisoner. You shall die a prisoner -Veltói Voteba14You are a prisoner. You shall die a prisoner -Veltói Voteba15 
Renata
You are a prisoner. You shall die a prisoner -Veltói Voteba13You are a prisoner. You shall die a prisoner -Veltói Voteba14You are a prisoner. You shall die a prisoner -Veltói Voteba15 
Jake
You are a prisoner. You shall die a prisoner -Veltói Voteba13You are a prisoner. You shall die a prisoner -Veltói Voteba14You are a prisoner. You shall die a prisoner -Veltói Voteba15 
Elizabeth
You are a prisoner. You shall die a prisoner -Veltói Voteba13You are a prisoner. You shall die a prisoner -Veltói Voteba14You are a prisoner. You shall die a prisoner -Veltói Voteba15 
Madelena Gray
You are a prisoner. You shall die a prisoner -Veltói Voteba13You are a prisoner. You shall die a prisoner -Veltói Voteba14You are a prisoner. You shall die a prisoner -Veltói Voteba15 
Katrina
You are a prisoner. You shall die a prisoner -Veltói Voteba13You are a prisoner. You shall die a prisoner -Veltói Voteba14You are a prisoner. You shall die a prisoner -Veltói Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

You are a prisoner. You shall die a prisoner -Veltói

Go down

You are a prisoner. You shall die a prisoner -Veltói Empty You are a prisoner. You shall die a prisoner -Veltói

Indlæg af Gæst Ons 25 Maj 2016 - 0:38

Tid: Nutiden. 1160, Foråret, Maj.
Tid på dagen: Tidlig morgen.
Omgivelser: Beskrevet
Vejr: Himlen lægger op til en god varme, ingen skyer og smuk morgendis.
Påklædning: Påklædning + Mørkebrune skindshorts + Skindstøvler.
Emnet er til: @Veltói

Yra trådte træt ud af sit telt. Hun havde været ude og træne det meste af morgenen for at holde sig i form. Hun havde også trænet nogle af de yngre børn i stammen. Men hun var blevet vækket af en af sine krigere. En person havde sneget sig rundt i deres område og var nu blevet fanget. Der var ikke noget som Yra hadede mere end spioner fra andre stammer. Normalt havde hun bare ladet sine mænd gøre en ende på den arme stakkels lidelser, men i dag følte hun sig irritabel nok til at selv at tage sig af fangen. Hendes sværd dinglede og slog blidt mod hendes bare ben som hun gik. Der var tegnet prikker over og langs hendes øjenbryn i sorte farver. Hun sørgede altid for at ligne den typiske leder når hun skulle konfrontere fangen.

Hun trådte roligt ind i teltet med cellerne. Normalt brugte de aldrig celler, men efter at have krævet dem af en fjendtlig stamme, tog de god brug af dem:"Aena shekhikhi Khal Yra!" blev der sagt til hende så snart hun trådte ind. Hun trak roligt sit sværd og slog let mod det tynde dog ret stærke metal der holdte ikke andet end en engel fanget! Hun kunne dufte det på lang afstand. Hun fnøs kort:” Engle hører ikke til i skove. I er for fimsede og rolige til at tilbringe jeres tid i stammer og udforske sødmen af krig.” sagde hun en anelse hårdt inden hun tog fat i tremmerne. Hun rykkede tættere på med den fakkel hun havde taget med sig og betragtede manden.
Hvad laver du overhovedet her? Kender du ikke Yurok-stammen og dens ry? Hvis din forklaring er god nok, kan det ende med at jeg lader dig gå herfra levende.” et smil gled over hendes læber som hendes indre brændte for at færddiggøre sætningen:” Men jeg vil foreslå dig ikke at sætte dine håb høje.” afsluttede hun så. Hvis han ikke reagerede ville fangevogteren slå på tremmerne og råbe:” Ishish chare acharoe hash me nem ejervae nharesoon!” (Måske vil øret høre hvis det bliver fjernet fra hovedet!) hvilket fik Yra til at grine men hun gav ikke tilladelse til det. Hun drejede let om på hælen og rakte fangevogteren faklen mens hun ikke så meget som værdigede fangen et blik.
Klargør ham til turen. Han skal gå med vores heste og når han er for træt til at gå, må hesten slæbe ham til hans hænder falder af.” kommanderede hun så inden hun gik ud. Hun fandt sin hest frem og satte sig op på den. Fangen blev derefter tvunget ud og sat fast til hendes hest. Hun red roligt afsted, tvang ham til at gå ved siden af hende:” Så fortæl mig, ifak.” (Fremmed, nedladende talemåde). ”Du vover at træde ind i mit land, endda bevæbnet. Dette er en ære, fra mig til dig. Din skæbne kunne have været langt værre.” forsikrede hun ham mens hun så frem. Hendes postur var ret og symboliserede styrke og magt, hendes blik var hårdt men hvis man kendte hendes moder ville man kunne genkende den svage blidhed der var gemt væk dybt inden i hende.  

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You are a prisoner. You shall die a prisoner -Veltói Empty Sv: You are a prisoner. You shall die a prisoner -Veltói

Indlæg af Gæst Tors 26 Maj 2016 - 21:23

En normal lille vandre tur tog en meget hurtig drejning da han gik lige så stille rundt i skoven men faret desværre vildt, i noget tid gik han rundt i sit ødelagte tøj med håret sat og buen på skulderen og pilesækken på ryggen. Han kunne dog høre skridt og valgte så og følge efter dem da det kunne være, at det var folk som kendte vejen tilbage så kunne han spørge dem om vej, men lydene forsvandt mere og mere og til sidst kunne han ikke høre dem mere og han gik så selv rundt igen, vejret var okay fra morgenen af kun lidt køligt blæst men det var lige til at overleve. Han var begyndt og blive ret irriteret over at han ikke kunne finde hjem, hvad fanden skulle han dog gøre hvis han ikke kunne komme hjem igen? han undrede sig over hvad han skulle gør så han satte sig ned for at tage det roligt og slå kold vand i blodet. Han nød nu at der var så dejligt herude i skoven, fuglene pippede og på afstand kunne han se en stor og flot kronhjort.

Men lige som han nød det hele så fik han en pil på halsen som fik ham til at besvime og han kunne dog mærke i sin underbevidsthed, at han blev trukket hen ad jorden. Da han vågnet igen stod en pige foran hans celle og snakkede til ham, han rejste sig op "Navnet er Veltoí og jeg beklager dybt, at jeg er trådt ind i Deres territorium, jeg var foret vild og kunne ikke finde tilbage og beklager dybt" han bukkede så for hende for at vise hende høflighed, Velto var nemlig opdraget høfligt, hvordan man hilste på ledere og vigtige folk osv så han vidste hvordan han skulle reagere "jeg går altid rundt med min bue og pile men havde dog ingen intentioner til at bruge dem på Deres stamme" han kløede sig så på maven og kunne se alle de flere huller han havde i sin trøje så han valgte og tage den af, man kunne tydeligt se hans mavemuskler og den toptrænet brystkasse, han rev så sin trøje i stykker for at bruge den som bandage til de masse sår han havde på mave, bryst og armene "tja imens i trak mig hen ad jorden blev min trøje mere flænset end den i forvejen var såååå jeg håber ikke det gør noget at jeg lapper mig selv" sagde han og smilede til hende, men satte sig så ned for at lappe resten af sårene.

Så begyndte den lange gå tur han var i god form så han kunne gå i langt tid men håbet dog nu at pigen ville komme til fornuft, han gik med bar mave og prøvede at følge med "det er da dejligt med sådan en gå tur, synes du ikke?" han smilede så og gik videre med hende "må jeg spørger om navnet?" sagde han og gik videre ved siden af hesten.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You are a prisoner. You shall die a prisoner -Veltói Empty Sv: You are a prisoner. You shall die a prisoner -Veltói

Indlæg af Gæst Søn 29 Maj 2016 - 23:35

At han tiltalte hende med respekt fik hende til at trække let på smilebåndet:" Veltoi med buen." Sagde hun så blot, rakte igennem tremmerne og rørte kort ved hans kind som tegn på at hun værdsatte hans talemåde:" Selv hvis jeg ville..." sagde hun så inden hun kørte fingerem op langs hans kind:" Så kan jeg ikke lade dig gå.." hviskede hun blot inden hun slap hans ansigt. Hårdheden fra før var væk. Hun lagde hovedet på skrå:" Og selv hvis du virkelig talte sandt, er jeg nød til at vise mit folk at mit territorium er sikkert. Ingen slipper ustraffet ind." Var det sidste hun sagde til ham inden hun lod ham være. Fangevogteren havde heller ikke noget at sige.

Efter hun var redet afsted med ham, lyttede hun til hvad han sagde og rystede på hovedet:" Du frygter ikke død, Veltoi af bueskytterne? Det er modigt. Jeg ville næsten give dig æren af en hurtig død." Sagde hun og trak sit spyd inden hun let pressede klingen truende mod hans hals mens de gik. Hun prøvede ikke på at være morsom så han skulle ikke tro at hendes ord var tomme. Dog blev hendes opmærksomhed taget af en raslen i buskene i nærheden.
I et splitsekund fik hun fjernet klingen og kastet den afsted mod lyden. Hvis der var noget man skulle frygte var det Yras spyd. Det var hendes kæreste eje og bedste våben, og hun ramte altid plet! Et hyl lød fra busken, men det var ikke fra et dyr. Det var fra et menneske. Hun hoppede ned fra hesten og så mod busken. Så rettede hun kort opmærksomheden mod sin fange:" Prøv og stikke af, Veltoi. Mit spyd vil nedlægge dig som var du en vild hjort. Dette er mit territorium og du er blot kvæg." Advarede hun inden hun gik mod hylet.
Ud af busken trak hun en mand frem. En rivalstammes kriger der også troede at Yurok stammens område var en legeplads. Hun trak ham hen til Veltoi og smed ham foran ham:" Hvad skal jeg gøre med ham her?" Sagde hun så. Hun ville se om fangen ville vise sig at være brugbar eller om deres lille gåtur skulle fortsætte. Hun trippede let med den ene fod, indikerede at hun ikke havde hele dagen, selvom at hun var ganske tålmodig. Manden som lå for fangens fødder stirrede bedende op i fangens øjne, han lignede en der ikke havde lyst til at ende sit liv i dag. Yra kneb øjnene sammen og rykkede tættere på:" Idéer?" Spurgte hun så.

// Skriver fra mobil, håber det går

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You are a prisoner. You shall die a prisoner -Veltói Empty Sv: You are a prisoner. You shall die a prisoner -Veltói

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum