Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Hvorfor jeg er væk (Darons fraværstråd) EmptyOns 17 Apr 2024 - 20:41 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Hvorfor jeg er væk (Darons fraværstråd) EmptyOns 17 Apr 2024 - 19:04 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Hvorfor jeg er væk (Darons fraværstråd) EmptySøn 14 Apr 2024 - 8:19 af Jake

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Hvorfor jeg er væk (Darons fraværstråd) EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Hvorfor jeg er væk (Darons fraværstråd) EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:34 af Taliia

» Life update & other shit - Marcus
Hvorfor jeg er væk (Darons fraværstråd) EmptyFre 12 Apr 2024 - 16:38 af Sean

» Emnesteder og meet-up (adminnyhed)
Hvorfor jeg er væk (Darons fraværstråd) EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:40 af Sean

» Dato for næste meetup i Jylland (afstemning)
Hvorfor jeg er væk (Darons fraværstråd) EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:23 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Hvorfor jeg er væk (Darons fraværstråd) EmptyTors 11 Apr 2024 - 19:04 af Lenore

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Hvorfor jeg er væk (Darons fraværstråd) Voteba13Hvorfor jeg er væk (Darons fraværstråd) Voteba14Hvorfor jeg er væk (Darons fraværstråd) Voteba15 
Jake
Hvorfor jeg er væk (Darons fraværstråd) Voteba13Hvorfor jeg er væk (Darons fraværstråd) Voteba14Hvorfor jeg er væk (Darons fraværstråd) Voteba15 
Sasha
Hvorfor jeg er væk (Darons fraværstråd) Voteba13Hvorfor jeg er væk (Darons fraværstråd) Voteba14Hvorfor jeg er væk (Darons fraværstråd) Voteba15 
Lenore
Hvorfor jeg er væk (Darons fraværstråd) Voteba13Hvorfor jeg er væk (Darons fraværstråd) Voteba14Hvorfor jeg er væk (Darons fraværstråd) Voteba15 
Edgar
Hvorfor jeg er væk (Darons fraværstråd) Voteba13Hvorfor jeg er væk (Darons fraværstråd) Voteba14Hvorfor jeg er væk (Darons fraværstråd) Voteba15 
Celenia
Hvorfor jeg er væk (Darons fraværstråd) Voteba13Hvorfor jeg er væk (Darons fraværstråd) Voteba14Hvorfor jeg er væk (Darons fraværstråd) Voteba15 
Marcus
Hvorfor jeg er væk (Darons fraværstråd) Voteba13Hvorfor jeg er væk (Darons fraværstråd) Voteba14Hvorfor jeg er væk (Darons fraværstråd) Voteba15 
Renata
Hvorfor jeg er væk (Darons fraværstråd) Voteba13Hvorfor jeg er væk (Darons fraværstråd) Voteba14Hvorfor jeg er væk (Darons fraværstråd) Voteba15 
Taliia
Hvorfor jeg er væk (Darons fraværstråd) Voteba13Hvorfor jeg er væk (Darons fraværstråd) Voteba14Hvorfor jeg er væk (Darons fraværstråd) Voteba15 
Katrina
Hvorfor jeg er væk (Darons fraværstråd) Voteba13Hvorfor jeg er væk (Darons fraværstråd) Voteba14Hvorfor jeg er væk (Darons fraværstråd) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164665 indlæg i 8722 emner

Hvorfor jeg er væk (Darons fraværstråd)

5 deltagere

Go down

Hvorfor jeg er væk (Darons fraværstråd) Empty Hvorfor jeg er væk (Darons fraværstråd)

Indlæg af Gæst Fre 3 Jun 2016 - 13:37

Jeg skriver over mobil, så Undskyld for dumme tastefejl >.<

Ja, jeg skriver for at fortælle hvorfor jeg har været væk de sidste to ugers tid. I sidste uge var jeg fuldt optaget af at skrive DHO og i den her uge... gik min computer i stykker :/ jeg ved ikke hvornår den kan fikses men jeg kommer nok ikke på før det for UW er virkelig skod til min mobil.

jeg håber at I alle har det godt, og jeg glæder mig til at se jer igen!

// hilsen Daron, Joshua og Kaeden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor jeg er væk (Darons fraværstråd) Empty Sv: Hvorfor jeg er væk (Darons fraværstråd)

Indlæg af Gæst Fre 3 Jun 2016 - 14:08

Det forklare det! Jeg savner dig jo! <3 <3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor jeg er væk (Darons fraværstråd) Empty Sv: Hvorfor jeg er væk (Darons fraværstråd)

Indlæg af Elizabeth Fre 3 Jun 2016 - 14:42

Åh babe. Det vidste jeg allerede godt i forvejen, min dejlig babe!
Men, jeg savner dig sgu også herinde, rigtigt meget.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

I have become my own version of an optimist.
If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.
Something terrific will come no matter how dark the present.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1541
Reputation : 38
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing

Tilbage til toppen Go down

Hvorfor jeg er væk (Darons fraværstråd) Empty Sv: Hvorfor jeg er væk (Darons fraværstråd)

Indlæg af Sean Fre 3 Jun 2016 - 16:22

ØV! >.<

Vi ser frem til du igen er hos os. Du er savnet hver eneste dag! Smile

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10218
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Hvorfor jeg er væk (Darons fraværstråd) Empty Sv: Hvorfor jeg er væk (Darons fraværstråd)

Indlæg af Gæst Tirs 2 Aug 2016 - 18:32

Jeg opdaterer lige den her.

Der er nogle personlige problemer, som har hobet sig op igen, og som nok kommer til at tynge mig ned det næste stykke tid.
Jeg vil stadig være på og svare på emner og måske deltage i chatten, men jeg vil ikke lade som om jeg er glad... Det lyder ret dystert, men det er mere for at sige, at hvis jeg pludselig virker fraværende i chatten eller forsvinder, så er det ikke fordi jeg er sur.

Der vil nok også gå længere tid mellem mine svar, for det kommer an på mængden af overskud, jeg har.

Det var sådan set bare det.

Og det gælder for:
[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor jeg er væk (Darons fraværstråd) Empty Sv: Hvorfor jeg er væk (Darons fraværstråd)

Indlæg af Gæst Tirs 2 Aug 2016 - 18:34

Sad
Hvis du har brug for nogle at snakke/ skrive med, ved du hvor du kan finde mig <3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor jeg er væk (Darons fraværstråd) Empty Sv: Hvorfor jeg er væk (Darons fraværstråd)

Indlæg af Sean Tirs 2 Aug 2016 - 18:40

Håber alt snart bliver bedre! <3

Knus og kram herfra (De er slet ikke det samme!)
Du kan altid skrive hvis du får brug for det Smile

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10218
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Hvorfor jeg er væk (Darons fraværstråd) Empty Sv: Hvorfor jeg er væk (Darons fraværstråd)

Indlæg af Gæst Tirs 2 Aug 2016 - 19:02

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

And because I love you <3
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Uh, our siblings!
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor jeg er væk (Darons fraværstråd) Empty Sv: Hvorfor jeg er væk (Darons fraværstråd)

Indlæg af Gæst Søn 2 Okt 2016 - 17:26

Jeg skriver lige herinde igen!

Nu har jeg generelt ikke været vildt aktiv med emner og sådan den sidste uges tid, og jeg kommer nok heller ikke til at være det i næste uge udover nogle enkle emner og selvfølgelig chatten (kan ikke undvære jer). Det er mest på grund af skole og arbejde og planlægning, og har intet med jer eller noget negativt at gøre <3 Og som nævnt før, vil jeg stadig være på chatten.

Men fra søndag d. 9 til torsdag d. 13. vil jeg ikke have mulighed for at komme på, for der er jeg på studietur med klassen. Jeg håber selvfølgelig at det bliver en fed tur, men kommer stadig til at savne jer!!!
I den periode har jeg ikke mulighed for at svare emner eller være på chatten, for jeg vil højst sandsynligt ikke have net Smile

Det var det hele!

Dette gælder også på:
[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]



Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor jeg er væk (Darons fraværstråd) Empty Sv: Hvorfor jeg er væk (Darons fraværstråd)

Indlæg af Gæst Søn 2 Okt 2016 - 17:30

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

I'm pretty sure I die when you are gone... Like very much.. D:
D: D: D: D: Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!


(Men hav en helt igennem fantastisk tur!!!! <3 <3 <3 ;* )

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor jeg er væk (Darons fraværstråd) Empty Sv: Hvorfor jeg er væk (Darons fraværstråd)

Indlæg af Dr. Trott Søn 2 Okt 2016 - 17:31

Miss you!

Ha en god tur! :3
Dr. Trott
Dr. Trott

Antal indlæg : 247
Reputation : 2
Bosted : Doomsville, på sin klinik midt i byen og Loris gamle hus
Evner/magibøger : Vita Natura

Tilbage til toppen Go down

Hvorfor jeg er væk (Darons fraværstråd) Empty Sv: Hvorfor jeg er væk (Darons fraværstråd)

Indlæg af Gæst Man 31 Okt 2016 - 10:47

Jeg så lige en fraværstråd hvilket fik mig til at tænke at jeeeeeeeeg burde nok få skrevet fravær igen :c

Skolen er startet og det er skod, når jeg meget hellere vil være inde på UW med jer og have det sjovt! Men desværre så må jeg være en flittig elev og bruge min fritid på afleveringer og lektier, hvilket betyder, at jeg får mindre tid til at svare emner på UW. Så hvad der før var et emne eller to om dagen bliver nu et par emner om ugen, dog kommer det an på ugen og hvor mange elevtimer jeg har til den tid.
Udover det skal jeg til at få kørekort, hvilket betyder at der kommer til at være nogle faste dage (ved ikke helt hvilke endnu) om ugen, hvor jeg slet ikke kommer på chatten, de næste tre-fire måneder.

Og så er det her hvor I selvfølgelig tænker; Men YES, der er jo weekender! Men desværre - mine weekender er også proppet. Jeg vil ikke lige gå i detaljer med alle mine planer, men nogle weekender vil jeg kunne komme på og svare i nogle emner, mens andre vil jeg slet ikke have mulighed for at være på chatten. Det er mest i løbet af November, hvor jeg har en virkelig proppet kalender, men også fordi at jeg nu har fået arbejde, som kun er i weekenderne.

Det er skod det hele, ja, men jeg vil stadig være på chatten og prøve at få svaret på så mange emner så muligt. I ain't leaving you. Men jeg kommer nu til at savne jer <3

Det gælder for:
[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor jeg er væk (Darons fraværstråd) Empty Sv: Hvorfor jeg er væk (Darons fraværstråd)

Indlæg af Razor Man 31 Okt 2016 - 11:39

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
I need you

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
I mean, she was beheaded... That has to be stressful.
Razor
Razor
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1455
Reputation : 15
Bosted : He lives with his master Sean McGivens in a big house in Terrorville.
Evner/magibøger : Imagine a spider in human shape.

Tilbage til toppen Go down

Hvorfor jeg er væk (Darons fraværstråd) Empty Sv: Hvorfor jeg er væk (Darons fraværstråd)

Indlæg af Sean Man 31 Okt 2016 - 14:07

*Ryster Darling vildt og voldsomt*

Whyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy? Sad

*Ryster Darling endnu voldsommere*

<3

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10218
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Hvorfor jeg er væk (Darons fraværstråd) Empty Sv: Hvorfor jeg er væk (Darons fraværstråd)

Indlæg af Gæst Man 31 Okt 2016 - 15:37

D: D:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor jeg er væk (Darons fraværstråd) Empty Sv: Hvorfor jeg er væk (Darons fraværstråd)

Indlæg af Gæst Søn 6 Nov 2016 - 13:33

Jeg bliver nødt til at komme med en dårlig 'nyhed'.

Jeg har for ikke lang tid siden skrevet et fraværsindlæg, som meget positivt siger, at jeg stadig vil gøre mit bedste for at være aktiv på UW og være på chatten og svare på så mange emner så muligt.

Men nye komplikationer og personlige ting har fået mig til at indse, at dette ikke kan lade sig gøre. Jeg har nogle ting IRL som jeg skal have arbejdet på og som kommer til at fylde mit allerede proppet skema op. Alt den overskud jeg så har tilbage må jeg bruge på at samle mig selv op igen.

Jeg forlader ikke siden, for den her side har allerede hjulpet mig en del og der er så mange fantastiske mennesker, som jeg har mødt herinde. Men jeg bliver nødt til at melde ud, at jeg nok tager en pause, så mine emnemakkere ikke venter på mig. Internt må vi så finde en løsning til de plots som vi så har i gang, og I bestemmer selvfølgelig selv om I overhovedet har lyst til at beholde vores relationer. Jeg vil forstå det, hvis I ikke har.

Jeg undskylder mange gange. Og så må I have det godt, mens jeg er væk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor jeg er væk (Darons fraværstråd) Empty Sv: Hvorfor jeg er væk (Darons fraværstråd)

Indlæg af Gæst Søn 6 Nov 2016 - 13:49

Listen to me Cupcake!
Du tager den tid du skal bruge til at samle kræfterne igen. Og hvis du har brug for det så skriv endelig til mig <3

Jeg vil altid være der for dig.. og jeg kommer til at savne din aktivitet herinde, men vores relationer er her stadigvæk når du kommer tilbage <3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor jeg er væk (Darons fraværstråd) Empty Sv: Hvorfor jeg er væk (Darons fraværstråd)

Indlæg af Sean Søn 6 Nov 2016 - 13:55

Awh, Darling! <3

Som Audrey sagde - Tag den tid du har brug for. Vi er her stadig, når du får styr på tingene igen Smile

Du kan altid skrive, uanset om det så er for noget større eller bare småsnak. <3

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10218
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Hvorfor jeg er væk (Darons fraværstråd) Empty Sv: Hvorfor jeg er væk (Darons fraværstråd)

Indlæg af Elizabeth Søn 6 Nov 2016 - 15:55

Babe, som de to andre siger. Vi er her stadig når du engang kommer tilbage og har du behov for det, er vi flere herinde der med sikkerhed gerne vil hjælpe dig igennem hvad som helst, om det er en sur tante eller en irriterende kæreste, er vi her for dig. Vi er en familie herinde, og vi holder skam sammen.

Ud over det, selvfølgelig vil folk beholde deres relation til dig.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

I have become my own version of an optimist.
If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.
Something terrific will come no matter how dark the present.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1541
Reputation : 38
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing

Tilbage til toppen Go down

Hvorfor jeg er væk (Darons fraværstråd) Empty Sv: Hvorfor jeg er væk (Darons fraværstråd)

Indlæg af Assorian Søn 6 Nov 2016 - 20:14

Håber du får det bedre Minister! <3
Er lige på telefonen.. U know, det der kaldt messenger o.o (du er stadig under favorit som nummer 2 - hvilket betyder vi skriver alt for meget, hvilket betyder at det er godt!) xD

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Assorian
Assorian
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Reputation : 17
Bosted : Firewood Village - kroen: "Det brændende træ"
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

Hvorfor jeg er væk (Darons fraværstråd) Empty Sv: Hvorfor jeg er væk (Darons fraværstråd)

Indlæg af Gæst Man 7 Nov 2016 - 8:43

Tak for støtten og de søde beskeder. Det betyder meget <3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor jeg er væk (Darons fraværstråd) Empty Sv: Hvorfor jeg er væk (Darons fraværstråd)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum