Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
In the moonlight | flamel | EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
In the moonlight | flamel | EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
In the moonlight | flamel | EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
In the moonlight | flamel | EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
In the moonlight | flamel | EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
In the moonlight | flamel | EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
In the moonlight | flamel | EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
In the moonlight | flamel | EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
In the moonlight | flamel | EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
In the moonlight | flamel | Voteba13In the moonlight | flamel | Voteba14In the moonlight | flamel | Voteba15 
Lori
In the moonlight | flamel | Voteba13In the moonlight | flamel | Voteba14In the moonlight | flamel | Voteba15 
Lenore
In the moonlight | flamel | Voteba13In the moonlight | flamel | Voteba14In the moonlight | flamel | Voteba15 
Genevira
In the moonlight | flamel | Voteba13In the moonlight | flamel | Voteba14In the moonlight | flamel | Voteba15 
Celenia
In the moonlight | flamel | Voteba13In the moonlight | flamel | Voteba14In the moonlight | flamel | Voteba15 
Renata
In the moonlight | flamel | Voteba13In the moonlight | flamel | Voteba14In the moonlight | flamel | Voteba15 
Jake
In the moonlight | flamel | Voteba13In the moonlight | flamel | Voteba14In the moonlight | flamel | Voteba15 
Abigail
In the moonlight | flamel | Voteba13In the moonlight | flamel | Voteba14In the moonlight | flamel | Voteba15 
Elizabeth
In the moonlight | flamel | Voteba13In the moonlight | flamel | Voteba14In the moonlight | flamel | Voteba15 
Madelena Gray
In the moonlight | flamel | Voteba13In the moonlight | flamel | Voteba14In the moonlight | flamel | Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

In the moonlight | flamel |

Go down

In the moonlight | flamel | Empty In the moonlight | flamel |

Indlæg af Gæst Lør 4 Jun 2016 - 22:15

Sted: Gaderne i Rotten root district.
Omgivelser: Dagvæserne er begyndt at trække sig tilbage, og efterlade gaden til nattens væsner.
Tid: 22.03
Vejr: Det er en af de varmere sommeraftner, men den tilbagekommende blæst er kølig.
Emnepartner: @flamel

Den unge kvinde gik igennem gaderne, med kun en lap papir i hånden. Papiret så ud til at være gammelt. Hjørnerne var bukkede, og det var blevet noget mørkere end fra ny. Der stod to navne på og en adresse. Manden der havde taget hende til sig, havde fortalt det var hendes forældre og deres tidligere adresse. Men problemet var blot, hun ikke kunne ane bogstaverne fra hinanden. Hun havde aldrig gået i skole og lært at kende A fra Z. Så hun havde fået folk til at læse det højt. Men hun kunne umuligt vide, om det de havde sagt var sandt. Så nu gik hun hvileløst rundt i Doomsville og ledte efter en adresse, hun ikke vidste eksisterede med sikkerhed. Fuldmånen var lige om hjørnet, og hun kunne godt mærke det. Selvom hun ikke var en varulv, havde hun stadig generne i sig. Hun kunne mærke hendes tålmodighed var lav, og det ville ikke kræve meget, før hun blev vred. Det var ikke noget der skete for hende normalt. Hun blev bare irritabel omkring fuldmåne, og hendes instinkter blev stærkere.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

In the moonlight | flamel | Empty Sv: In the moonlight | flamel |

Indlæg af Gæst Lør 4 Jun 2016 - 23:02

rotten root, et sted som Flamel var uformådeligt meget, som en del af Hassasin Barahm tog han de drab som blev bestilt af ham. han havde fået sine brødre sætte en forretning op for ham, denne gang var han en apoteker, han solgte alle former for ekstrakter, rødder og andet som man kunne få brug for til at heale folk. han gik med en sen levering, hans hår var i stedet for den normale sorte farve blevet lys og blank bundet i en hestehale. Ikke fordi han var knyttet til sin hårfarve men det var underligt alligevel, hans ansigt var blevet forandret en smule med hans broderskabs magi. han gik roligt ned af gaden og så på sin levering han havde, han kunne mærke øjne der stirrede på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

In the moonlight | flamel | Empty Sv: In the moonlight | flamel |

Indlæg af Gæst Søn 5 Jun 2016 - 14:25

Vienna stoppede og op og sig omkring. Hun var faret vild. Hun lagde mærke til, mange var opmærksomme på en mand der gik rundt i gaderne. Hun blev nysgerrig, og tænkte hun lige så godt kunne spørge ham om vej, og måske tilfredsstille hendes nysgerrighed. "Undskyld?" Sagde hun spørgende, og nærmede sig den fremmede mand. "Kan du hjælpe mig med noget?" Hun trådte helt hen til ham, og håbet på han kunne hjælpe hende på vej. Hvis ikke, måtte hun finde hjælp andet steds. Det ville bare være ærgerligt, siden han var så interessant fra andre omkring dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

In the moonlight | flamel | Empty Sv: In the moonlight | flamel |

Indlæg af Gæst Fre 10 Jun 2016 - 22:20

Flamel var gået fra at sondere terrænet for mulige veje rundt om gaderne til at læse sine notater over inventaren. De to som havde styret apoteket før ham var et par, de havde ikke været grundige med at holde styr på deres vare. han havde næsten stødt ind i pigen der gik foran ham havde hans syn ikke opfanget hende og han stoppede rolig op og så på hende med et roligt blik "ja det vil jeg mene jeg kan, eller jeg skal prøve til mine bedste evner" han smilede roligt til den søde pige "jeg er Richard" han rakte roligt hans hånd ud mere for at give hende hånden end at få fat på parpiret.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

In the moonlight | flamel | Empty Sv: In the moonlight | flamel |

Indlæg af Gæst Man 13 Jun 2016 - 16:40

Vienna havde muligvis spurgt om hjælp, selv hvis hun havde kunnet læse adressen. Det var et ukendt område for hende, og hun kunne umuligt finde vej uden en guide. Hun tog et skridt tilbage, så han ikke gik ind i hende og trak hendes læber op i antydningen af et smil. ”Tak.” Hun skulle til at række ham papiret i hendes venstre hånd, da han rakte hans højre hånd frem. Hun lod hendes hånd glide i med hans og nikkede en enkelt gang til hans præsentation. ”Jeg hedder Vienna.” Hendes smil voksede en tand, da han smilede til hende. ”Jeg leder efter en adresse.” Hun slap hans hånd og rakte ham det krøllede stykke papir. Det var ikke fordi Vienna skammede sig over, hun ikke havde fået samme uddannelse som så mange andre, men hun så det heller ikke nødsaget at fortælle alle det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

In the moonlight | flamel | Empty Sv: In the moonlight | flamel |

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum