Login

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1161

Årstid | Efterår

Måned | November

Latest topics
Top posting users this month
Fenrer

Kira

Jazmin

Vetis

Cody

Claan

Lori

Kace

Drommon

Gautham

Statistics
Der er i alt 237 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Isabell

Vores brugere har i alt skrevet 151459 indlæg in 7804 subjects

When a 'hello' turns to a 'goodbye' | James |

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

When a 'hello' turns to a 'goodbye' | James |

Indlæg by Gæst on Søn 19 jun - 13:16

//Faye som NPC
@James//

Faye vågnede op med et gisp. Hun begyndte at hoste, da hun fornemmede blodet i hendes mund. Hun var ikke et øjeblik i tvivl om, det var blod. Men hvad hun ikke vidste var, om det var hendes blod eller en andens. Hun håbede inderligt det var hendes eget. Hun satte sig op og kunne mærke hvordan hendes krop var øm. Det var ikke kun et sted. Det var alle steder. Men værst var det på hendes hals. Hun lagde en hånd på det ømme punkt, og mærkede de to huller i hendes hals. Det kunne ikke være rigtigt. Faye troede ikke på det. Der måtte være en anden forklaring. Hun rejste sig op, og blev klar over hun var i en skov. Hun blev nød til at finde James igen. Hun var gået af sted for at jage en vampyr og så… Hun kunne ikke huske mere efter hun var gået imod skoven. Hendes hud var uglet, og lå ikke i de bløde lokker som normalt. Hendes hud var beskidt, og hun var blodig. Inderst inde vidste Faye godt hvad der sket, men hun kunne ikke acceptere det.

Faye nåede frem til kroen hvor hun havde forladt James. Hun anede ikke hvor længe der var gået siden hun var taget af sted. Hun vidste bare det var aften, og hun var taget af sted om morgenen. Hun gik ind på kroen og fandt hurtigt hende og James’ værelse. Hun ledte efter nøglen, men hun kunne ikke finde den. Hun måtte have tabt den. Hun bankede på døren. ”James?” Hun lød bange, hvilket var usædvanligt for hende. ”Jeg har mistet nøglen, kan du lukke mig ind?” Hun var ikke engang klar over om han var der. Men hun håbede på det. Hun havde brug for ham. Han var den eneste der kunne forstå hvad hun gennemgik. Hun lænede sig imod døren med panden. ”Vær sød at åbne,” hviskede hun mod døren. Hun vidste James sikkert ikke kunne høre hende. Faye havde det forfærdeligt.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Re: When a 'hello' turns to a 'goodbye' | James |

Indlæg by James on Søn 19 jun - 13:48

James vidste at når Faye, havde været længere tid væk var der sikkert noget galt, men han havde ikke anede, hvor han skulle starte det var som om han ikke, havde nogen ting han kunne gøre. Faye kunne klare sig selv og han vidste at hendes familie sikkert, havde styre over dem men den eneste han havde snakket med Audrey anede han ikke hvor der var længere og han kunne ikke forlade stedet, hvad nu hvis hun kom tilbage.

James sank en klump og prøvede og dræbe tiden med at finde frem til den leder som var stukket af han havde, myrdet Talia og, hvis der var noget James ikke kunne tilgive var det, hans had for varulve havde fået nye grund til det.

James træk hans sølv kniv fra faye op, hvorefter han kastet det mod hans papir omkring, hvor han kunne være han ville ikke helme før den mand havde mistet alt og lå og tigget for hans liv til den tid, ville han måske dræbe ham, men kun hvis han var heldig.
James pakket tingene sammen bagefter, hvor han så lagede sig ned og overvejet, hvordan han kunne finde ud af mere information om hvor Faye var. James lukkede hans øjne kort og gav sig selv lidt tid til og sove eftersom han ikke kunne gøre det største lige nu og derudover havde han haft lidt styre over hvad han skulle gøre. Han vågnede af en ren refleks da han kunne høre nogen bevæge sig op af trapperne. Han bevægede sig der hen efter og ha pakket hans sølv kniv væk. Han gik hen og lyttet til døren, hvor han kunne høre en svage stemme. James åbnet døren og greb hende, så snart han fik den åbnet. ”Faye” kom det svagt fra James af, hvor han kørte hans hånd gennem hendes sorte hår."Hvad er der sket."

James

Antal indlæg : 121
Evner/magibøger : Bow of The Light

Vis brugerens profil

Indlæg by Gæst on Søn 19 jun - 14:05

Faye havde det forfærdeligt. Hun havde kæmpet sig igennem skoven, og havde kun med nød og næppe klaret det. Hvis hun ikke havde været den fighter hun var, havde hun uden tvivl mistet bevidstheden længe før. Da døren blev åbnet væltede hun ind i James’ arme. Hun lagde sig bare ind til ham, rystende og kold. Det føltes som om hun havde en virus, en infektion der kæmpede imod hendes celler. Hun lå bare imod hans brystkasse, nød lyden af hans slående hjerte. Men så brød noget ind. En trang hun ikke var sikker på hun kunne modstå. Hun lagde hendes læber mod hans kraveben, og mærkede en skarp smerte i hendes tandkød. Hun førte hendes hænder op til hendes læber, hvor de skarpe tænder lå mod hendes underlæbe. Hun skubbede James fra sig. Hun kunne ikke være tæt på ham.

Hun farede ud på badeværelset og låste døren bag sig. Det var tydeligt hvad der var sket, og hun hadede hvad hun var blevet. Selvom hun havde et bedre forhold til vampyrer efter hun opdagede hendes søster var, ønskede hun på ingen måde at blive det selv. ”James…” Hun så ned i jorden og tog dybe vejrtrækninger, der forhåbentlig kunne det hjælpe hende med afslapning. Hun så sig selv i spejlet, på den blege hud, de skarpe tænder og de tomme øjne. De døde øjne. Hun var død. Hvordan kunne hun være død? Hun så nu de to små sår på hendes hals. Det var helt sikkert fra vampyrtænder. Hun var ikke længere forvirret. Men hun ville stadig ikke se det i øjnene. Hvordan kunne hun være sammen med James, når hun var blevet det de havde jagtet? Hun satte sig ned på gulvet, og forsøgte at stoppe hendes hænder fra at ryste. Men hun vidste hvad der måtte ske.

Hun gik ud af badeværelset igen og gik i gang med at lede efter noget. Hun var i panik, og hun så kun en udvej. Hun fandt endelig en træpæl og lod den ligge mod hendes bryst. Hun gik hen til James. ”Du bliver nød til at gøre det.” Hun kunne ikke leve med sig selv, hvis den eneste måde hun kunne overleve på var som vampyr. ”Please, James.”

Gæst
Gæst

Indlæg by James on Søn 19 jun - 18:44

James kunne føle hende ryste og kunne os, mærke hendes koldhud. Han tænkte ikke længere over det da, vejret ikke ligefrem var særlig godt. James bed sig svagt i underlæben, han holde hende ind til sig mens han prøvede og få hende til og blive afslappet og til hun måske fik noget varme. Det næste der skete, havde han ikke forudset han blev skubbet væk af hende, hvorefter hun faret ud mod badeværelset. James vidste der var noget galt, men han ville ikke selv tvinge hende til og forklare hvad der var sket. James gik dog hen til døren og da han hørte hendes stemme der ude fra, gjorde det at han lagede sit øre mod døren. ”Faye, er du okay.” Sikke et åndsvagt spørgsmål han kom med det var der ingen tvivl om. Mere fordi Faye altid sagde hvis der var noget, men lige nu var der et eller andet helt galt.

Da hun kom ud igen så han hendes ansigt og hendes tænder hun, var blevet en vampyr. James sank en klump, da hun ledte efter noget da hun kom hen til ham bagefter sank han en klump ”Du bliver nød til og gøre det.” Please James.” Da hun sagde det så han på hende og hendes, hånd . James sank en klump, ”du må ikke be mig om og gøre det jeg kan ikke miste en til, jeg kan ikke, jeg er ked af det, men du ber mig om alt for meget Faye, jeg kan ikke tag dit liv jeg vil ikke.” Lød det fra James, hvorefter han kiggede væk ”pleasee forstå det.” James ku ikke klare os at Faye, døde Talia var død, han ku ikke miste Faye os.

James

Vis brugerens profil

Indlæg by Gæst on Søn 19 jun - 19:04

Faye var ikke okay. Hun var langt fra okay. Hendes liv smuldrede imellem hendes hænder. Hun kunne ikke være en vampyr. Det var som hvis en løve blev til en gazelle. Hun jagtede og dræbte vampyrer, hun kunne ikke selv være en. Det føltes unaturligt. Hun pressede pælen længere ind mod hendes brystkasse. Hun blev nød til selv at gøre det, hvis ikke James ville. Hun havde på fornemmelsen, han ikke ville. Hun forstod ham godt, hun ville have det på samme måde i hans sted. Men hun kunne bare ikke være en der levede af mennesker. Det kunne hun ikke. ”Hvilket liv? Jeg døde ude i skoven. Det er slet ikke meningen jeg skal være her. Hvis du ikke gør det, gør jeg det selv.” Hun kunne godt forstå hvorfor han ikke ville have det på samvittigheden, men hvis hun ikke dræbte sig selv, ville hun dræbe hvem ved hvor mange andre. Det kunne hun ikke tillade. Så hellere afskaffe endnu en vampyr.

Hun lagde pælen på sengen og gik helt hen til James, selvom det betød hun måtte bekæmpe trangen til hans blod. Hun var ikke engang sikker på, om var gennemgået forvandlingen. Hun havde så vidt hun vidste, ikke drukket fra nogen endnu. Hun tog hans hånd så han rigtig kunne mærke hvor kold hun var. Hun placerede den på hendes brystkasse omkring hvor hjertet sad. ”Kan du mærke det? Det slår ikke. Jeg er ikke i live James. Jeg forstår godt du ikke kan gøre det, men jeg kan ikke leve videre og vide, jeg vil tage livet fra så mange uskyldige mennesker.” Hun slap hans hånd og lagde i stedet hendes hænder mod hans hals. ”Jeg er ked af det.” Det var egoistisk at forlade ham. Han havde lige mistet sin søster, og nu ville hun tage hende selv fra ham også. Det var på ingen måde fair. Men hun blev nød til at gøre det nu, inden hun gjorde nogen fortræd.

Hun lagde den spidse end på hendes bryst, der hvor hun regnede med hjertet var. Hun var ikke sikker. Hun pressede den nok ind til, at blodet piblede frem omkring pælen af træ. Men hun kunne ikke gøre det. Hun var svag. I stedet lod hun den blodige pæl falde mod jorden og skjule hendes ansigt i hendes hænder. Hun havde gjort det til hendes mission, at gøre verden ren. Men når det virkelig talte, kunne hun ikke gøre noget ved det. Hvis hun stod med en hun kendte, en hun holdt af, og han eller hun var blevet vampyr eller varulv, kunne hun ikke få sig selv til det. Hendes hænder blev fugtige af de få tårer der ramte hendes håndflader. Faye kunne godt bruge James arme om hende, men hun frygtede alligevel for det. Hvad hvis hun ikke stoppe sig selv? Hendes selvkontrol var ikke hvad den normalt var. Hun kunne ikke vide hvad der ville ske, hvis han kom for tæt på.

Gæst
Gæst

Indlæg by James on Tors 23 jun - 23:42

James sank en klump mens han lyttet, til hende han kunne ikke dræbe hende ville ikke dræbe hende selv, hvis hun var død og en vampyr ville han det ikke. James sank en klump og kiggede første væk han kunne ikke gøre det, når folk bedte ham om og gøre noget for dem han kunne ikke tag hendes liv. James øjne så over på hende da hun kom tændte på han så hende stille sig foran ham og mærket hendes hånd. Han kunne mærke hendes kulde, men stadig ville han ikke dræbe hende kunne ikke selv, hvis han ville gøre det for hende de havde for meget fortid. James øjne mødte hendes igen, da hun træk hans hånd op og lagede den på hendes brystkasse, hvor hendes hjerte var.

De næste ord hun sagde slog hårdt til ham, ”Kan du mærke det? Det slår ikke. Jeg er ikke i live James. Jeg forstår godt du ikke kan gøre det, men jeg kan ikke leve videre og vide, jeg vil tage livet fra så mange uskyldige mennesker.” James så væk, hvorefter han mærket hendes kolde hånd på hans hals, ”jeg kan ikke Faye jeg er ked af det, men jeg kan ikke.” Idet samme hun sagde undskyld så han på hende, hvorefter han kunne se hun prøvet og dræbe sig selv, han vendte hans blik væk. Da han kiggede mod hende igen, så han dog hende igen og, hvordan hendes krop og hun reageret. James kunne se at Faye var, sønderknuste og James, bevægede sig hen til hende, hvor han så lagede hans hænder om hende, ”Faye, hold i du har overlevet, være ting der må være en kur et eller andet.” Lød det svagt fra James, hvorefter hans øjne fælde et par tåre. Han, havde derfor lagt hans arme om hende, hvor han prøvet og trøste hende.

James

Vis brugerens profil

Indlæg by Gæst on Tors 15 sep - 21:23

James var den første, Faye havde følt sig forbundet til i lang tid. Hun stolede mere på ham, end på mange andre. Men hun frygtede for hvad der ville ske, hvis hun ikke holdt sig væk fra ham. Kunne hun stoppe sig selv? Da han lagde armene om hende, følte hun sig først tryg. Hun lagde sig ind til ham, og kunne så mærke tørsten, den ubeskrivelige sult for hvad han havde i hans åre. Hun havde aldrig følt noget lignende. ”Måske er det bedst sådan her,” hviskede hun lavmælt. Hun ville ende med at såre ham på den ene eller anden måde. Sådan havde det altid været med hende. Når folk kom tæt på, fandt hun en undskyldning for at skubbe dem væk. Nu havde hun en god en med James.

Lyden af hans hjertebanken blev højere og højere for hende, duften af hans blod kraftigere. ”Du dufter virkelig godt.” Hun kæmpede med alt hun havde i sig, men hun tvivlede på det var nok. ”Flyt dig James. Lige nu.” Han blev nød til det, før hun mistede kontrollen fuldstændig. Han var optimistisk, troede på der fandtes en kur derude. Det var derfor hun elskede ham, han ønskede altid det bedste, troede på der var en løsning. Det var bare ikke sandheden. Hun kunne aldrig være sammen med James igen. Ikke uden at se på ham som en omvandrende blodpose. Han ville ikke være andet end en hun havde elsket engang, et minde fra et andet liv.

Gæst
Gæst

Indlæg by Sponsored content

Sponsored content

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen

- Similar topics