Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Amongst the sick and injured | Gabriel |  EmptyOns 17 Apr 2024 - 20:41 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Amongst the sick and injured | Gabriel |  EmptyOns 17 Apr 2024 - 19:04 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Amongst the sick and injured | Gabriel |  EmptySøn 14 Apr 2024 - 8:19 af Jake

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Amongst the sick and injured | Gabriel |  EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Amongst the sick and injured | Gabriel |  EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:34 af Taliia

» Life update & other shit - Marcus
Amongst the sick and injured | Gabriel |  EmptyFre 12 Apr 2024 - 16:38 af Sean

» Emnesteder og meet-up (adminnyhed)
Amongst the sick and injured | Gabriel |  EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:40 af Sean

» Dato for næste meetup i Jylland (afstemning)
Amongst the sick and injured | Gabriel |  EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:23 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Amongst the sick and injured | Gabriel |  EmptyTors 11 Apr 2024 - 19:04 af Lenore

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Amongst the sick and injured | Gabriel |  Voteba13Amongst the sick and injured | Gabriel |  Voteba14Amongst the sick and injured | Gabriel |  Voteba15 
Jake
Amongst the sick and injured | Gabriel |  Voteba13Amongst the sick and injured | Gabriel |  Voteba14Amongst the sick and injured | Gabriel |  Voteba15 
Sasha
Amongst the sick and injured | Gabriel |  Voteba13Amongst the sick and injured | Gabriel |  Voteba14Amongst the sick and injured | Gabriel |  Voteba15 
Lenore
Amongst the sick and injured | Gabriel |  Voteba13Amongst the sick and injured | Gabriel |  Voteba14Amongst the sick and injured | Gabriel |  Voteba15 
Katrina
Amongst the sick and injured | Gabriel |  Voteba13Amongst the sick and injured | Gabriel |  Voteba14Amongst the sick and injured | Gabriel |  Voteba15 
Edgar
Amongst the sick and injured | Gabriel |  Voteba13Amongst the sick and injured | Gabriel |  Voteba14Amongst the sick and injured | Gabriel |  Voteba15 
Celenia
Amongst the sick and injured | Gabriel |  Voteba13Amongst the sick and injured | Gabriel |  Voteba14Amongst the sick and injured | Gabriel |  Voteba15 
Marcus
Amongst the sick and injured | Gabriel |  Voteba13Amongst the sick and injured | Gabriel |  Voteba14Amongst the sick and injured | Gabriel |  Voteba15 
Renata
Amongst the sick and injured | Gabriel |  Voteba13Amongst the sick and injured | Gabriel |  Voteba14Amongst the sick and injured | Gabriel |  Voteba15 
Taliia
Amongst the sick and injured | Gabriel |  Voteba13Amongst the sick and injured | Gabriel |  Voteba14Amongst the sick and injured | Gabriel |  Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164665 indlæg i 8722 emner

Amongst the sick and injured | Gabriel |

Go down

Amongst the sick and injured | Gabriel |  Empty Amongst the sick and injured | Gabriel |

Indlæg af Gæst Man 20 Jun 2016 - 23:15

Sted :: Et hospital i Terrorville.
Omgivelser :: En masse syge og beskadiget mennesker. Læger og sygeplejerske render rundt fra den ene patient til den anden. En svag duft af noget steril og medicin.
Vejr :: Vinden er kølig, men solen står på himlen og varmer jorden op under sig.
Tid :: 11.26.
Påklædning :: En slidt grå trøje. Der er huller rundt omkring, og det ser ud til et af ærmerne snart falder fra i syningen. Hun har derudover et par bukser på, der ligner cowboystoffet og har samme blå nuance.
Emnepartner :: [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

Cora hostede som hun trådte ind på hospitalet. Hun dækkede sine læber med hendes ene hånd, og kunne mærke dråberne af blod, der røg over hendes læber og ind i hendes håndflade. Hun tørrede det hurtigt af i hendes bukser, der havde ageret håndklæde for hende den seneste tid. Cora havde først planlagt at ignorere sygdommen, at få det til at gå over af sig selv, men hun måtte erkende, naturen ikke kunne fikse det for hende. Hvad end det så var. Problemet var bare, hun havde været forbi et hospital. Det eneste hospital, hvor hun havde råd til behandling. Nu måtte hun improvisere, da de sikkert ville smide hende ud med det samme, hvis de lærte hun ikke kunne betale. Med forsigtige og usikre skridt bevægede hun sig igennem hospitalet. Hun blev nød til at finde på noget hurtigt. Hun fik øje på et rum, hvor døren stod på klem. Måske kunne hun gemme sig der, få fingrene i noget medicin om aftenen, når de fleste var gået hjem. Cora passerede gangen og gik ind i rummet bag den åbne dør, hun så sig omkring, da hun fik øje på et par fødder. Så der lå en patient derinde. Herligt. Forhåbentligt, kunne hun få ham til at samarbejde.

Cora gik hen til ham og stillede sig foran enden af sengen. ”Vil du gøre mig en tjeneste?” Hun var meget ligefrem. Hun gav ham ikke en chance for at svare, før hun forsatte. ”Ser du, jeg har brug for at blive her til nattefaldet. Men jeg ved de vil smide mig ud, hvis jeg hverken er patient, eller besøgende. Så nu besøger jeg dig. Aftale?” Så måtte hun vente og se, om han ville gå med til det. Hvis ikke, måtte hun prøve lykken med en anden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Amongst the sick and injured | Gabriel |  Empty Sv: Amongst the sick and injured | Gabriel |

Indlæg af Gæst Tirs 21 Jun 2016 - 0:41

Påklædning Han er iført hospitalstøj og hans ansigt ser [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] ud

Hans ophold på hospitalet havde efterhånden nået midten af sin 2. måned. De fleste dage lå han enten blot og stirrede frem for sig, ellers sov han eller var agerede udfra sine aggressioner på personalet. Normalt var Gabriel, det man ville kategorisere som værende en god fyr, han var venlig, charmerende og en sand gentleman og dog havde dette ikke just været hans lykke. Han var en mand som elskede livet, han elskede at løbe og danse rundt. Folk som kendte ham, ville oftest associere ham med glæden ved livet og nu var der en stor chance for han var bundet til en rullestol resten af sit liv. Som en elver var det derfor ret lang tid, og han kunne virkelig ikke holde denne tanke ud. Det var skræmmende, uhyggeligt og selvom han var Lavender evig taknemmeligt for hendes besøg, så savnede han at gå.
Denne formiddag lå han og sov. På en eller anden måde kunne søvnen bringe ham en svag glæde. Her kunne han i det mindste drømme sig selv til en smule bedre hverdag, men det gjorde blot savnet værre som han vågnede op igen. I sine drømme kunne han løbe, og her var det ofte han løb med Violet. Hun som bar hans hjerte. Uagtet hvor sur han måtte være på hende, så forsvandt vreden altid det sekund han så hende. Hun havde ham snoet om sin finger og hun vidste det ikke engang.

Han vågnede det sekund, vedkommende satte sig ved hans side og han hørte hendes stemme. Stemme var klar, og ganske melodisk og et øjeblik troede han det var Violet eller også var det nok mere han håbede det havde været hende. Øjnende blev åbnet og efter lidt tid, fandt de fokus på kvinden ved hans side. I starten fattede han hverken hat og briller af hvad hun sagde, dog som hans hjerne vågnede, fandt han mening i ordende. Det var også her han virkelig tog et kig på hende. Hun var bleg og man kunne svagt se en smule blodresterne ved hendes læber. Havde det ikke været for hendes levende ydre, så ville han næsten havde regnet hende for en sulten vampyr.
Med en blid hånd tørrede han blodet væk med sin tommelfinger, og her lod han derpå sin varme hånd lukke sig om hendes "Min kære det har været længe siden vi sidst så hinanden" der dukkede et blidt smil frem på hans læber. Netop som han havde sagt disse ord, var det dukket en sygeplejerske op, og hun betragtede her de to før hun igen forsvandt "Din hemmelighed er sikker med mig" han blinkede med det ene øje, samtidig med han gav hendes hånd et klem

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Amongst the sick and injured | Gabriel |  Empty Sv: Amongst the sick and injured | Gabriel |

Indlæg af Gæst Tirs 21 Jun 2016 - 1:57

Cora var bange. Man kunne måske ikke se det på hende, fordi hun havde lært at skjule sine følelser. Men hun frygtede hvad der ville ske med hende. Hvad hun fejlede. De sidste læger hun havde besøgt, havde ikke kunne finde ud af det. For inkompetente og lavt uddannede. Men de havde fortalt hende om noget medicin der kunne hjælpe på indre blødninger, men hun var på ingen måde klar over, om det ville hjælpe hende. Måske gjorde det bare tingene værre. Hun var ikke kommet ind med den intention at vække nogen, eller bruge dem som dække for den sags skyld. Hun var sikker på flere havde mistænkt hende for at være vampyr. Det var trods alt en af de klassiske træk ved vampyrer, at de havde blod i mundvigen. Men kun det intelligente menneske vil spotte, at de andre tegn ikke passede på hende. Hun var ikke blegere end gennemsnittet og hun kunne bevæge sig rundt i sollys. Bare tanken om, hun blev mistænkt for at være vampyr løb hende koldt ned ad ryggen. Hun havde ikke det bedste forhold til blodsugere.

Cora smilede kærligt, da han lukkede sin hånd om hendes. Hun lagde hendes anden hånd ovenpå hans og skævede kort imod sygeplejeren. Hun så ud til at hoppe på den. ”Tak,” svarede hun da sygeplejersken var gået igen. Hun fjernede så hendes øverste hånd, og fik fjerne det sidste blodrester om og omkring hendes læber. Hun ville også fjerne den anden hånd, men tøvede alligevel. Det var rart. Hun havde været afskærmet fra menneskelig kontakt, og han havde så dejligt varme hænder. ”Jeg hedder Cora.” Hun tænkte en præsentation var på en plads, når hun nu var hans ’besøgende’. Hun burde også komme ind på hvorfor hun havde brug for et dække, men det føltes som en privat information, hun ikke ønskede at gå i dybden med. ”Jeg er ked af at trække dig med ind i det.”

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Amongst the sick and injured | Gabriel |  Empty Sv: Amongst the sick and injured | Gabriel |

Indlæg af Gæst Lør 25 Jun 2016 - 21:24

Han smilede blidt til hende "Det var skam så lidt" han gav hendes hånd et klem, og sukkede. Det var helt underligt at snakke med andre end Lavander, Violet og Clary, da de oftest var dem som kom forbi. Denne kvinde var en fremmede, så om ikke andet kunne det da blive spændende med noget nyt at snakke med, hun var et nyt ansigt og derpå en ny han kunne lære at kende. Da hun ikke gav udtryk for han skulle fjerne sin hånd, lod han den blot ligge over hendes, et eller andet sted lignede hun en der havde brug for hjælp. Foruden det åbenlyse, så var der den hjælp man kunne få til det indre. Hun lignede med andre ord, en som ikke havde haft meget tryghed, hvilket nok også forklarede hvorfor hun ikke blot tog til hospitalet, men derimod skulle gemme sig "Mig en fornøjelse Cora, jeg hedder Gabriel" han smilede til hende, det var nu rart med nogen at snakke med. Da han ikke kunne forlade sengen, kunne han ikke just bevæge sig udenfor og derfor kom han ofte ikke i snak med andre.
Han klukkede "Det skal du ikke undskylde over, nogle gange kan man ikke gøre andet end det. Jeg kan dog ikke rigtig gå nogen steder, så jeg ville alligevel være bundet til sengen. Derfor kan jeg vel kun sige at dette er et ganske interessant møde" pointerede han, samtidig med han gav hendes hånd et klem, blot for hun ville kunne føle han var der, og hun i bund og grund ikke var alene "Er du okay? Du virker...hvordan kan man sige det uden at det lyder forkert, du virker meget syg. Har du brug for at lægge ned" han fjernede lidt af senge klædet og så spørgende på hende "jeg bider ikke bare rolig! Jeg tror ikke just en krøbling kan gøre meget skade" pointerede han med et lille smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Amongst the sick and injured | Gabriel |  Empty Sv: Amongst the sick and injured | Gabriel |

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum