Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Lean a hand for a friend? ~rpg-sider EmptyOns 17 Apr 2024 - 20:41 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Lean a hand for a friend? ~rpg-sider EmptyOns 17 Apr 2024 - 19:04 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Lean a hand for a friend? ~rpg-sider EmptySøn 14 Apr 2024 - 8:19 af Jake

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Lean a hand for a friend? ~rpg-sider EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Lean a hand for a friend? ~rpg-sider EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:34 af Taliia

» Life update & other shit - Marcus
Lean a hand for a friend? ~rpg-sider EmptyFre 12 Apr 2024 - 16:38 af Sean

» Emnesteder og meet-up (adminnyhed)
Lean a hand for a friend? ~rpg-sider EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:40 af Sean

» Dato for næste meetup i Jylland (afstemning)
Lean a hand for a friend? ~rpg-sider EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:23 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Lean a hand for a friend? ~rpg-sider EmptyTors 11 Apr 2024 - 19:04 af Lenore

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Lean a hand for a friend? ~rpg-sider Voteba13Lean a hand for a friend? ~rpg-sider Voteba14Lean a hand for a friend? ~rpg-sider Voteba15 
Jake
Lean a hand for a friend? ~rpg-sider Voteba13Lean a hand for a friend? ~rpg-sider Voteba14Lean a hand for a friend? ~rpg-sider Voteba15 
Sasha
Lean a hand for a friend? ~rpg-sider Voteba13Lean a hand for a friend? ~rpg-sider Voteba14Lean a hand for a friend? ~rpg-sider Voteba15 
Lenore
Lean a hand for a friend? ~rpg-sider Voteba13Lean a hand for a friend? ~rpg-sider Voteba14Lean a hand for a friend? ~rpg-sider Voteba15 
Renata
Lean a hand for a friend? ~rpg-sider Voteba13Lean a hand for a friend? ~rpg-sider Voteba14Lean a hand for a friend? ~rpg-sider Voteba15 
Taliia
Lean a hand for a friend? ~rpg-sider Voteba13Lean a hand for a friend? ~rpg-sider Voteba14Lean a hand for a friend? ~rpg-sider Voteba15 
Katrina
Lean a hand for a friend? ~rpg-sider Voteba13Lean a hand for a friend? ~rpg-sider Voteba14Lean a hand for a friend? ~rpg-sider Voteba15 
Edgar
Lean a hand for a friend? ~rpg-sider Voteba13Lean a hand for a friend? ~rpg-sider Voteba14Lean a hand for a friend? ~rpg-sider Voteba15 
Celenia
Lean a hand for a friend? ~rpg-sider Voteba13Lean a hand for a friend? ~rpg-sider Voteba14Lean a hand for a friend? ~rpg-sider Voteba15 
Marcus
Lean a hand for a friend? ~rpg-sider Voteba13Lean a hand for a friend? ~rpg-sider Voteba14Lean a hand for a friend? ~rpg-sider Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164665 indlæg i 8722 emner

Lean a hand for a friend? ~rpg-sider

Go down

Lean a hand for a friend? ~rpg-sider Empty Lean a hand for a friend? ~rpg-sider

Indlæg af Gæst Ons 29 Jun 2016 - 21:13

Hej alle sammen.

Jeg skrev med en af mine gamle venner. Hun trænger til nye sider at skrive på. Desværre er hun ikke til forumsider. Jeg tænkte at I nok kender et par gode sider. Hun er frisk på det meste. Hvis I kender nogle sider så send en pm eller herinde.

Thanks anyway. Wink

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lean a hand for a friend? ~rpg-sider Empty Sv: Lean a hand for a friend? ~rpg-sider

Indlæg af Sean Tors 30 Jun 2016 - 8:16

uf -

Well, der er jo VORES side, her, Underworld. Og du kender også Newworld.

Der ud over er der også f.eks. Halvblodslejren, som foregår i lejren fra "Percy Jackson og lyntyven", den er endnu lidt aktiv - http://halvblodslejren.danskforum.net/

Der findes også diverse sider der tager sted i et Harry Potter univers, på hver deres måde, men jeg har lidt glemt deres navne. Der er eller en af dem der er god nok xD

Jeg kan også foreslå dig/hende at tjekke vores reklamer, hvor der er den ene side efter den anden at vælge mellem til samme formål Smile

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10218
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum