Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 6 EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 6 EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 6 EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 6 EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 6 EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 6 EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 6 EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 6 EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 6 EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 6 Voteba13Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 6 Voteba14Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 6 Voteba15 
Lori
Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 6 Voteba13Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 6 Voteba14Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 6 Voteba15 
Lenore
Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 6 Voteba13Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 6 Voteba14Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 6 Voteba15 
Genevira
Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 6 Voteba13Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 6 Voteba14Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 6 Voteba15 
Celenia
Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 6 Voteba13Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 6 Voteba14Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 6 Voteba15 
Renata
Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 6 Voteba13Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 6 Voteba14Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 6 Voteba15 
Jake
Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 6 Voteba13Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 6 Voteba14Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 6 Voteba15 
Sasha
Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 6 Voteba13Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 6 Voteba14Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 6 Voteba15 
Abigail
Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 6 Voteba13Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 6 Voteba14Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 6 Voteba15 
Elizabeth
Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 6 Voteba13Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 6 Voteba14Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 6 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx)

2 deltagere

Side 6 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 6 Empty Sv: Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx)

Indlæg af Rexxy Tirs 12 Jun 2018 - 21:47

Han fnyste svagt over hendes kommentar og sagde " Jeg ved det... Men det er snyd ! " Han vidste hun ville blive vred på ham og slå ham eller anden smerte som var 100 gange bedre end at føle omsorg.. Det var ikke just noget han var vant til. Da hun begyndte at nusse ham og kyssede ham på panden blev hele kroppen blød og han kunne ikke tænke overhovdet. Han smilede svagt selvom han ikke selv ønskede det og da hun spurte ham svarede han blot " Alt for dig..."
Rexxy
Rexxy

Antal indlæg : 80
Reputation : 0
Bosted : Der hvor han finder sted
Evner/magibøger : Ingen specielle. ( Det vil sige ingen )

Tilbage til toppen Go down

Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 6 Empty Sv: Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx)

Indlæg af Davia Tirs 17 Jul 2018 - 10:04

"Snyd? Intet er snyd." sagde hun og smilede til Rexx. Hun vil ikke slå ham, da hun havde regnet ud, at han meget bedre kunne lide det end at hun var kærlig imod ham. Så det var det kærlige hun vil bruge mod ham lige nu.
Da han sagde 'Alt for dig' smilede hun bredt. "God dreng. Jeg er glad for du vil gøre alt for mig." hun nussede ham bag øret som en hund. Måske var det det som hun skulle gøre ham til? Hendes lille hund? Hun smilede en smule ved tanken om det. Det kunne godt blive sjovt hvis hun gjorde det. Men først vil hun gøre noget andet imod ham. "Åben munden." beordrede hun ham, og stod og ventede på han adød hende. Da han havde gjort det, fik hun sine bukser og trusser af. Smilede til ham. Han havde måske en tanke i hovedet gættede hun på nu hun gjorde det her, men hun nægtede at tro at hans tanke var den rigtigt.

Hun stillede sig med et ben på hver sin side af ham. Tog fat i hans hoved, og fik ham mod sig. "Slik. Og lige meget hvad stop ikke før jeg sir det. Forstået?" sagde hun, og lod ham slikke hende.
Efter lidt tid, valgte hun at pisse ham direkte i munden, og havde først grebet fat om hans hoved. "Drik det." beordrede hun roligt.
Davia
Davia

Antal indlæg : 131
Reputation : 0
Bosted : Terrorville District
Evner/magibøger : Ikke opdaget endnu

Tilbage til toppen Go down

Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 6 Empty Sv: Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx)

Indlæg af Rexxy Tirs 21 Aug 2018 - 17:07

Han kiggede på hende med et stift blik og nægtede at tro hvad han lige havde sagt. Han vidste at han var en død mand hvis hun blev ved med at bruge kærlighed i mod ham. Det var som gift i hans åre. Kærlighed...venlighed.. Han blev dårlig bare ved tanken omkring det. Han var vant til hårde slag og ingen venlighed. Det var nemmere for ham at forstå. Han gloede på hende men valgte at åbne munden og smilede svagt og slikkede hende da han fik ordrene på det. Da hun sagde han ikke skulle stoppe rullede han blot med øjnene og tænkte at han bare skulle gøre det længe hvilket for ham ikke var et problem. Tværtimod. Da hun valgte pisse ham i munden kiggede han først overrasket men gjorde det uden problemer og slugte det hele og slikkede sig om munden det som flød ud. Det var ikke hans første gang nogle havde pisset på ham eller han havde været nød til at drikke pis for at kunne overleve. Man lære lidt forskelligt når man flygter fra folk.
Rexxy
Rexxy

Antal indlæg : 80
Reputation : 0
Bosted : Der hvor han finder sted
Evner/magibøger : Ingen specielle. ( Det vil sige ingen )

Tilbage til toppen Go down

Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 6 Empty Sv: Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx)

Indlæg af Davia Fre 21 Sep 2018 - 1:01

Hun var lige nu meget glad for, at han var så lydig som han var. At han uden så meget som at tøve valgte at åbne munden og slikke hende. Det føltes nu en gang meget rart, men han skulle stadig vide, hvem af de to som der bestemte. Og det var i den grad ikke ham.
Hun pissede ham derfor i munden. Han tog dog imod det virkelig godt, og uden at sige en eneste lyd, slugte han det hele. Hun var tilfreds med det, og så hvordan han nu slikkede sig om munden, som om det havde smagt godt. Og måske havde det også det? Det anede hun ikke, da hun ikke var ham, eller kunne læse hans tanker. "Kunne du lide det? Kunne min lille slave lide at jeg pissede på ham?" spurgte hun, og smilede bare til ham. Langsomt lod hun sin fod glide op af hans pik, pirrende, mens hun så på ham. Holdt øje med hans reaktion på dette.
Davia
Davia

Antal indlæg : 131
Reputation : 0
Bosted : Terrorville District
Evner/magibøger : Ikke opdaget endnu

Tilbage til toppen Go down

Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 6 Empty Sv: Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx)

Indlæg af Rexxy Fre 21 Sep 2018 - 1:14

Han kiggede på hende og smilede svagt " Det ikke første gang jeg har smagt det og desuden er min smagsløg også så ødelagt at jeg ikke kan smage det længere. Prøver du der i mod at knække mig sååå fejler du stort " Da hendes fod gled op at hans pik ville han forsætte med at drille hende men stoppede stort i sine ord og kiggede væk og prøvede ikke at vise at han nød det. Han ville ikke indrømme at det føltes ret selv hvis han blev dræbt af det.
Rexxy
Rexxy

Antal indlæg : 80
Reputation : 0
Bosted : Der hvor han finder sted
Evner/magibøger : Ingen specielle. ( Det vil sige ingen )

Tilbage til toppen Go down

Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 6 Empty Sv: Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx)

Indlæg af Davia Fre 21 Sep 2018 - 1:55

Davia trak bare på skulderne over Rexx. At han havde prøvet det før og ikke rigtig kunne smage det. Han sagde også at hvis hun prøvede at knække ham, var dette ikke den rette måde. Hun kunne hurtigt se, at han ønskede at sige noget mere, men valgte ikke at gøre det. Hun smilede over ham, som han vendte hovedet væk fra hende. Hun kunne fornemme på ham, at han lige nu nød det som hun gjorde imod ham. Men åbenbart vil han ikke indrømme det. At han kunne lide det. "Du er min nu min kære Rexx, og jeg gør hvad jeg ønsker imod dig. Og lige nu fornemmer jeg, at du kan lide dette jeg gør imod dig." Hun lod foden presse mere mod hans pik, og lod den køre op og ned af hans pik. Hun smilede over ham. "Bliv siddende." sagde hun, og smuttede kort, og kom tilbage lidt efter iført en sort domina kjole, og sorte lange højhælede støvler. Roligt gik hun lige over til Rexx, og så ned på ham. Overvejede lidt hvad hun skulle gøre imod ham. "Slik min støvle slave." beordrede hun, og lod sin fod samtidig ramme ned på hans pik, så hun trådte på den imens. Hun så på ham, og ventede bare på at han vil adlyde hende.
Davia
Davia

Antal indlæg : 131
Reputation : 0
Bosted : Terrorville District
Evner/magibøger : Ikke opdaget endnu

Tilbage til toppen Go down

Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 6 Empty Sv: Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx)

Indlæg af Rexxy Fre 21 Sep 2018 - 2:14

Hele hans krop rystede. Han kunne mærke hvordan alt i hans døde krop langsomt var klar til at sprænge i luften af lyst. Han ville løbe direkte ud i solen hvis det var for at slippe for dette. Han nød langt fra at blive seksuelt tændt. Mest fordi han nægtede at indrømme hvilke ting der faktis tændte ham. Han vidste han havde nogle specielle lyster men at skulle indrømme dem over for sig selv var meget svært. Men at skulle indrømme over for en kvinde som bestemte over ham ville være direkte umuligt for ham selv hvis han prøvede. Han ville ikke overgive sig til hende men han valgte dog at lade sin tunge glide ud og køre langs støvlen og var klar til at løbe væk hvis hun prøvede at kysse ham. Han vidste hvor døren var og vidste at hun var hurtig men at han var hurtigere så længe hun ikke blev en varulv så han var klar til at løbe langt væk og gemme sig til solen grillede hans knogle så hun ikke kunne få ham " levende "
Rexxy
Rexxy

Antal indlæg : 80
Reputation : 0
Bosted : Der hvor han finder sted
Evner/magibøger : Ingen specielle. ( Det vil sige ingen )

Tilbage til toppen Go down

Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 6 Empty Sv: Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx)

Indlæg af Davia Tors 27 Sep 2018 - 0:20

Davia kunne fornemme på Rexx at han lige nu var virkelig lysten, hvilket fik Davia til at smile en hel del. Det var godt at han blev så tændt af dette her syntes hun. Dog hvis hun vidste han vil løbe ud i solen for at slippe, vil hun nok spænde ham fast, så han ikke kunne gøre det. For hun ønskede ikke han skulle brænde op der ude.
Hun stod lige nu og betragtede ham som han valgte at slikke hendes støvler. Hun nød synet af dette, og bukkede sig en smule ned for at tage fat om hans hoved. Hun pressede hans ansigt ned mod sin støvle. "Dette er din nye plads." sagde hun roligt mens hun holdt ham nede. Hun elskede lige nu at bestemme over ham. At gøre ham til hendes. Hun havde planer for hvad hun vil gøre imod ham, som han nok ikke vil ku lide. "Lig hovedet mod gulvet, og stik så tungen så meget ud som du overhoved kan." sagde hun roligt, og ventede på, at han forhåbentlig ville gøre dette.
Davia
Davia

Antal indlæg : 131
Reputation : 0
Bosted : Terrorville District
Evner/magibøger : Ikke opdaget endnu

Tilbage til toppen Go down

Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 6 Empty Sv: Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx)

Indlæg af Rexxy Tors 27 Sep 2018 - 10:09

Han knurrede svagt at hende da hun fortalte at under hendes fødder var hans nye plads. Han var klar til at gøre modstand og bevise over for hende at det ikke var sandt så han prøvede at rejse sig men kunne slet ikke bevæge sin krop. Han var lammet helt og sukkede over det og valgte i stede for at adlyde og stak tungen meget ud og kiggede forviret på hende.
Rexxy
Rexxy

Antal indlæg : 80
Reputation : 0
Bosted : Der hvor han finder sted
Evner/magibøger : Ingen specielle. ( Det vil sige ingen )

Tilbage til toppen Go down

Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 6 Empty Sv: Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx)

Indlæg af Davia Tirs 9 Okt 2018 - 1:14

Davia hørte klart og tydeligt den knurren som der kom fra Rexx af, da hun trådte på ham, og sagde dette var hans nye plads. Det var tydeligt at han langt fra var enig, men hun håbede han med tiden lærte det og acepterede det. Hun fornemmede han ønskede at flygte, men valgte ikke at gøre det, hvilket kun var godt. Davia anede ikke, at det var fordi hans krop var frosset.
Da han valgte at stik tungen ud, smilede hun over ham. Roligt gjorde hun så hans hoved lå til siden, og med hælen fra støvlen af, valgte hun at træde Rexx på tungen. Hun så ned på ham, og smilede til ham. "Husk nu din plads slave." sagde hun roligt til ham.
Hun valgte at spytte ned på hans ansigt, mest af alt bare for at ydmyge ham en smule lige nu.
Davia
Davia

Antal indlæg : 131
Reputation : 0
Bosted : Terrorville District
Evner/magibøger : Ikke opdaget endnu

Tilbage til toppen Go down

Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 6 Empty Sv: Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx)

Indlæg af Rexxy Tirs 9 Okt 2018 - 20:06

Han prøvede at brokke sig men da hun havde sat sin hæl ned havde hun gjort det umuligt for ham så det blev bare til en masse lyde i stede. Han prøvede at trække tungen til sig men kunne ikke og så vredt op men vidste han intet kunne gøre. Da hun kaldt ham for en slave rødmede han og kunne mærke hans pik voksede svagt og han kiggede væk fra hende men da hun spyttede på ham kunne han ikke holde sig tilbage længere. Et støn forlod hans ødelagte tunge og han kiggede stift frem i kiggede alle veje for at finde en udgang. Han var klar til at bidde sin egen tunge over for at flygte lige nu. Han havde kunne klaret alt men hvis han virkelig begyndte at tænde på at blive ydmyget også så vidste han godt hvilket ondskabsfulde planer hun havde for ham. Dog kunne han ikke finde nogle fra den måde han lå på.
Rexxy
Rexxy

Antal indlæg : 80
Reputation : 0
Bosted : Der hvor han finder sted
Evner/magibøger : Ingen specielle. ( Det vil sige ingen )

Tilbage til toppen Go down

Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 6 Empty Sv: Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx)

Indlæg af Davia Tors 11 Okt 2018 - 10:34

Davia kunne svagt fornemme da Rexx rødmede. Hun smilede over det. Han virkede til at ku lide det som hun gjorde imod ham lige nu, hvilket hun elskede. Hun havde en del planer med ham, som hun vil afprøve, og så måtte de se om han vil kunne lide dem eller ej. Som hun valgte at spytte ned på ham, hørte hun klart og tydeligt hans støn, og smilede mere over det for sig selv. "Så man kan lide den slags behandling hva?" sagde hun, og det var tydeligt at høre hun kunne lide det. Lide at Rexx her forand hende lige nu elskede hendes behandling, selvom det også var tydeligt at han nægtede at indrømme det. Måske var han bange for hvad hun vil gøre imod ham, hvis han indrømmede det? Dog vil hun stadig prøve en del ting imod ham, og se hvor meget han vil ku li. Hun havde allerede planer for ham, og hun smilede ved tanken om dem. Overvejede om hun skulle gøre mere imod ham, eller vente til senere? "Bliv liggende" beordrede hun, og valgte at flytte sin fod fra hans tunge. Hun stod lidt og holdte øje med ham, for hvis han prøvede at komme op, vil hun skubbe ham ned igen. Dog fik hun en ny tanke som gjorde der ikke var mulighed for at Rexx her flygtede. "Drago!" kaldte hun, og der gik ikke længe inden Drago var ved dem. Han så på hende, og bukkede for hende. "Hvad ønsker du af mig?" sagde han med en rolig stemme. "Hent mig noget reb. Det er tid til at lege helt med ham." sagde hun, og så ned på Rexx som lå for hendes føder. Drago bukkede igen, inden han smuttede ud efter noget reb, som han kom tilbage med. Davia tog imod det, og tog fat i Rexx, inden hun begyndte at binde ham, så han overhoved ikke vil ku røre sig.
Davia
Davia

Antal indlæg : 131
Reputation : 0
Bosted : Terrorville District
Evner/magibøger : Ikke opdaget endnu

Tilbage til toppen Go down

Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 6 Empty Sv: Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx)

Indlæg af Rexxy Tors 11 Okt 2018 - 11:06

Rexx kiggede på hende og prøvede ikke at smile men da han så hendes gjorde han det uden at ville. Der var noget over hendes smil som fangede ham og gjorde det næsten umuligt ikke at føle sig glad selvom hun langsomt knækkede ham. Han foragtede den tanke men vidste at hvis hun forsatte med at dykke ind i de ting han kunne lide så ville hun enten knække ham eller lade ham gå i frygt. Han smilede meget over tanken og grinte svagt og lyttede ikke til hvad hun sagde. Han nød sin egen lille tanke for meget. At få Davia til at kigge på ham med frygt i hans øjne ville være hans ultimative mål. Det ville måske tage lang tid men ikke destro mindre ville det kunne lade sig gøre jo. Han nikkede bare da hun sagde han skulle blivende liggende. Han vidste at hun ville sparke ham ned eller presse hans hovde mod jorden. Han ville ikke riskere at miste tanken i nu. Han nød det for meget. At få Davia som virkede så selvsikker til at indrømme at hun tog fejl. Tanken begyndte at blive bedre og bedre intil hun kaldte på Drago. Det navn ødelagde hele hans glæde og han kiggede da han kom. Rexx gloede vredt på ham og ville nyde at tæve ham. Han var måske samme race som Rexx men det var ikke lig med at han ikke kendte til måder at få en mand til at betvivle sig selv " Hey hugtand ! Hvorfor adlyder du Davia mh ? Jeg har et godt bud. Jeg har kendt din type før Drago boy. Store muskler og stor krop. At du har en stor pik er et held for dig. Men jeg tror jeg ved hvor du mangler " Han pegede oppe på sin pande og grinte " Der forgår ikke helt meget oppe på øverste gør der ? Ha ha ha ha ha " Rexx vidste at Davia med sikkerhed ville straffe ham men han vidste også at uanset hvor meget trænet han end var så ville Drago se det som en fornærmelse og ville tage den første chance han kunne for at slå Rexx. Når den mulighed kom ville Rexx ramme ham mellem benene og vente til Davia sov og så skræmme hende så han kunne nyde skrækken i hendes øjne. Bare en gang så ville han være lykkelig. Da han så Drago gik smilede han og kiggede hånligt på Davia men da han så rebet så blev han i tvivl om hvad det skulle bruges til intil Davia begyndte at binde ham fast. Han prøvede ikke engang at komme fri fordi han i sidste ende var ligeglad hvad der skete nu. Han vidste bare at han brød sig langt fra om Drago og vidste inderst inde godt hvorfor men ville ikke indrømme tanken over for sig selv. Han kiggede på Davia og kunne føle han havde ret i sin grund hvilket fik ham til at tvivle mere på sin plan ville kunne virke.
Rexxy
Rexxy

Antal indlæg : 80
Reputation : 0
Bosted : Der hvor han finder sted
Evner/magibøger : Ingen specielle. ( Det vil sige ingen )

Tilbage til toppen Go down

Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 6 Empty Sv: Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx)

Indlæg af Davia Tors 11 Okt 2018 - 11:49

Davia anede ikke hvilke tanker som Rexx lå og tænkte, men vidste hun det, kunne hun også sige at han vil få svært ved sin plan, med at gøre hende bange. Hun var til lidt af hver, men ingen anede det, da de bare vil se ned på hende. Den eneste som helt vidste det, var Drago. Måske vil Rexx også lære dem at kende med tiden, men lige nu vil hun ikke sige dem.
Da Drago kom ind til dem, kunne Davia fornemme hvordan Rexx lige nu ikke var vild med at han var her, dog sagde Davia intet. Davia hørte det som Rexx sagde til Drago, og et suk lød fra hende. Drago så bare på Rexx med et roligt blik. "Jeg har mine grunde." lød det bare med en rolig stemme fra ham. Han lod sig ikke gå på at Rexx. Han vil først gøre noget hvis Rexx sagde noget forkert om Davia.

Davia så ned på Rexx som nu lå helt hjælpeløs på gulvet. Hun smilede til ham, og bøjede sig ned for at ae ham på kinden. "Du skal nok elske at være hos mig min kære Rexx. Jeg vil finde det du tænder mest på, og så bruge mod dig." sagde hun og smilede til ham. "Du kunne også bare fortælle hvad du bedst vil ku lide, og så gør jeg det måske imod dig." prøvede hun med roligt. Hun vil ikke blive skræmt af det seksuelle. Langt fra. Hun tændte på det meste nemlig.
Davia
Davia

Antal indlæg : 131
Reputation : 0
Bosted : Terrorville District
Evner/magibøger : Ikke opdaget endnu

Tilbage til toppen Go down

Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 6 Empty Sv: Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx)

Indlæg af Rexxy Tors 11 Okt 2018 - 12:33

Rexx kiggede på Drago og var vred. Vis ikke fornærmelse af hans intelligens kunne fornærme ham så var han enten mere dum end forventet eller var meget mere bange for Davia hvilket betød at hun havde nogle grimme metoder at få knækket en på. Rexx smilede mere og mere over tanken. Privat tid med Davia. Han nød den tanke meget og rødmede mens han kiggede på hende.


Da Davia aede ham rødmede han meget og smilede svagt. Han følte sig oprigtigt glad lige nu selvom han var bundet og ikke kunne flygte. Han lyttede til hendes ord med et smil og svarede " gør jeg allerede Davia..." Han rystede på hovdet og prøvede at virke ligeglad og kold igen men frygtede at Davia godt havde regnet ud hans følelser for hende. Han kiggede på hende og prøvede at virke modig og sagde " Unaset hvad du udsætter mig for så kan jeg klare det. Du kan give mig papir kan du så kan du skrive ned de få ting jeg ikke tænder på " Han kunne høre sig selv tvivle og begyndte at blive vred på sig selv. Han ville mest flygte lige nu og slippe for at føle glæde for Davia. Han vidste hvor slemt det kunne gå for ham når han blev forelsket og frygtede for hvilken ide hun ville bruge. En bestemt ide sad og brændte lige nu og han begyndte at få det dårligere og dårligere og tilsidst brølede han vredt op inden han begyndte at slå sit hovde hårdt ned i gulvet og gjorde det et par gange så han kunne få synet ud. Han ville heller få skåret pikken af og blive gjort til en tøs end at se det billed ske og han ville heller dø end at indrømme det over for Davia hvad der plagede hans hovde lige nu.
Rexxy
Rexxy

Antal indlæg : 80
Reputation : 0
Bosted : Der hvor han finder sted
Evner/magibøger : Ingen specielle. ( Det vil sige ingen )

Tilbage til toppen Go down

Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 6 Empty Sv: Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx)

Indlæg af Davia Tors 1 Nov 2018 - 0:10

Davia så på Rexx som lige nu virkede meget glad, mens Davia stod der og aede ham. Efter hun havde sagt at han vil lære at elske at være hos hende, hørte hun det som han svarede til det. At han allerede gjorde. Hun smilede en smule over det, og var glad for at han allerede nu kunne lide at være hos hende. Måske var han sågar begyndt at udvikle følelser for hende? Nar det kunne han umuligt. Ikke allerede tænkte hun. Hun havde jo heller ikke gjort det store, som vil ku få de følelser frem, andet end at kysse ham. Selvom hun var sikker på, at det ikke havde påvirket ham på den måde. Det havde påvirket ham, det var hun ikke et sekund i tvivl om, men på den måde? Der var hun til gengæld i tvivl om.  
Da Rexx snakkede igen, lyttede hun til det som han sagde. At han kunne klare alt som hun vil udsætte ham for, og hvis hun hentede et papir, kunne hun skrive de ting ned som han ikke tændte på. Et suk forlod hendes læber, inden hun valgte at smutte ud efter et papir.
Kort efter kom hun tilbage med papir og pen, inden hun kommer tilbage ind til Rexx igen. Hun hører hvordan han vælger at brøle op, og ser ham banke hovedet ned i gulvet. Hun sukkede tungt over ham, og så på Drago. ”Vær sød at stoppe ham.” bad hun, og Drago stoppede ham i at slå hovedet ned i gulvet. Davia smilede, og gik derover. Hun satte sig på hug ved siden af Rexx. ”Når Rexx. Du lovede mig at sige de ting som ikke tændte dig?” Hun smilede til ham, og var klar til at skrive det ned som han nævnte for hende.
Davia
Davia

Antal indlæg : 131
Reputation : 0
Bosted : Terrorville District
Evner/magibøger : Ikke opdaget endnu

Tilbage til toppen Go down

Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 6 Empty Sv: Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx)

Indlæg af Rexxy Tors 8 Nov 2018 - 23:54

Rexx kiggede på Davia og rødmede da han kiggede hende i øjnene. Han ville ikke indrømme at han var forelsket i hende uanset hvad der skete.
Da Rexx så hun kom tilbage med papiret blev han bleg. Han håbede hun ikke ville gøre det så hun ville glemme hvad han havde sagt. Han kiggede på papiret og var klar til at stikke sit hovde ned i blyanten men vidste at han ikke ville dø bare få en kraftig hovdepine af det og sukkede over det. Han havde ikke så meget valg desvære. Da Drago holdt ham nikkede Rexx ham en skalde og snerrede kraftigt af ham. Han foragtede ham meget kraftigt. Da hun satte sig på huk faldt hans hovde tungt " Fint.....Fint!.....fint.....Børn.. Kan ikke fordrage børn... Jeg kan lide at æde dem men det er det... Ellers foragter jeg dem.... Drago foragter jeg mere. Han er den type jeg ville være villig til at begrave levende og så vente på at hans krop rådnede under jorden og så plante en blomst i hans tomme hovde " Rexx kiggede på ham og smilede ondt " Ville sige varulve men har haft sex med en før. Ikke nogle sinde igen. Mest fordi hun prøvede at stikke mit hjerte ud og jeg skød hende med en kulge af sølv. Ah de gode dage.." Han grinte svagt over det og tænkte tilbage på dengang han havde sex med en kvinde som påstod hun var en varulv og prøvede at stikke Rexx med en lysestage så han tog hendes pistol og skød hende og flygtede ud af huset " Lad mig se... Cockcold! Fuck det helveds leg!! "Han kiggede meget vredt på Drago og snerrede kraftigt. Han vidste at Drago ville elske at have sex med Davia foran Rexx. Han vidste han ville nyde at pine Rexx med det. Rexx prøvede at slå koldt vand blodet men det var svært. Han blev rød i hele ansigtet af vrede og sagde vredt " Et puplikum...At flere kigger på en. Lort pis ild blod døde gammle unge mænd og kvinder. Alt det er lige meget for mig " Han stoppede ikke med at kigge vredt på Drago og ville flå hans hals op ved første chance han fik. Han kunne ikke udstå tanken om at Drago lå og havde sex med Davia og gav hende nydelse efter nydelse efter nydelse. Han ville gøre alt for at myrde ham nu.
Rexxy
Rexxy

Antal indlæg : 80
Reputation : 0
Bosted : Der hvor han finder sted
Evner/magibøger : Ingen specielle. ( Det vil sige ingen )

Tilbage til toppen Go down

Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 6 Empty Sv: Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx)

Indlæg af Davia Fre 16 Nov 2018 - 1:37

Da de fik øjenkontakt, ku Davia se hvordan Rexx rødmede over det. Hun syntes det var meget sødt at han rødmede. Men hun kendte ikke helt grunden til dette endnu. Hendes gæt lå dog stadig på, at han så småt begyndte at få følelser for hende.
Så snart hun havde hentet papiret, så hun hvor bleg han blev over det. Han havde nok ikke troet at hun faktisk vil gøre det. Hun så på ham, og vil sørge for, at han ikke gjorde noget dumt.
Da Rexx valgte at nikke Drago en skalle, tog Drago sig til hovedet, og vaklede et par skridt bagud. Han knurrede vredt over Rexx. ”Svin” knurrede han, og Davia så på Drago med et strengt blik. ”Tal ordentligt Drago, og dir Rexx” hun så mod Rexx. ”Du skal lære at opføre dig ordentlig.” lød det fra hende af. Hun kunne ikke lide at se Rexx skadede Drago. Davia satte sig ved siden af Rexx på hug, og så lige på ham. Hun hørte hans fint, som om han gav op, og hørte ham sige børn. Det var hun glad for, da hun ikke selv ku li børn på den seksuelle måde. Dog hørte hun han sige, at han elskede at spise dem, og hun så strengt på ham. ”Du må ikk æde flere børn. Forstået?” Hun hørte han heller ikk ku li Drago, og hun smilede bare en smule over det. Drago fik en kuldegysning var Rexx’s ord. Davia hørte han sagde varulve, og hun sukkede. ”Du ved godt jeg er vareulv ikke?” sagde hun, og så på Rexx. Hun lyttede da han fortsatte med at fortælle om det han ikke kunne lide. Hun kunne godt mærke den dårlige spænding mellem Rexx og Drago. ”Drago. Smut du bare.” sagde hun, og Drago bukkede inden han smuttede ud herfra.
Davia
Davia

Antal indlæg : 131
Reputation : 0
Bosted : Terrorville District
Evner/magibøger : Ikke opdaget endnu

Tilbage til toppen Go down

Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 6 Empty Sv: Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx)

Indlæg af Rexxy Fre 16 Nov 2018 - 10:26

Rexx smilede ondt til Drago og sagde " Du er velkommen til at komme an ! Jeg er måske ikke et brød som dig men forskellen på dig og mig er jeg ved hvor og hvornår man skal slås! Så bid mig ! " Han grinte over det og var klar hvis Drago faktis ville angribe ham. Han smilede mere da Drago fik skæld ud af Davia og nikkede bare da hun skældte ham ud. Han var inderst inde ligeglad. Han ville bare se Drago forsvinde langt væk fra Davia af.
Han kiggede på hende og sagde " Hvorfor ? De smager godt jo. Desuden så æder jeg dem ikke. Jeg dræner dem bare. Kun efter de er døde. Eller så skal jeg høre på alle deres skrig og gråd og så ville jeg heller stikke mig selv med en kniv end at høre på det ! Jeg kan ikke lide børn. Og jo jeg ved du en varulv men jeg tror ikke du vil kneppe mig mens du forvandlet så du kan rive mit hovde af. Eller så du jo lige så sindsyg som jeg er " Han lænede sig mere frem mod Davia med et stort smil men faldt ned og ramte gulvet. Han fortrød ikke hvad han lige havde prøvet på og håbede hun ikke vidste at han ville ha kysset hende. Da Rexx så Drago forsvinde smilede han mere og følte han havde vundet den lille strid i mellem dem. Han var ligeglad hvad Davia ville gøre ved ham lige nu. Han følte at han havde bevist han ikke ville lade Drago komme tæt på Davia og slet ikke romantisk. Selvom han var bundet fast fik han vendt sig om og kommet op af en væg så han kunne kigge på hende og sagde " Jeg har et spørgsmål og kun dette ene. Hvis du lyver på alle andre spørgsmål fint. Men på dette så gør mig den tjeneste og ære og vær ærlig. Elsker du Drago og.... " Hans hovde blev tungt " Har du haft sex med ham Davia ? "
Rexxy
Rexxy

Antal indlæg : 80
Reputation : 0
Bosted : Der hvor han finder sted
Evner/magibøger : Ingen specielle. ( Det vil sige ingen )

Tilbage til toppen Go down

Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 6 Empty Sv: Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx)

Indlæg af Davia Lør 1 Dec 2018 - 22:17

Drago hørte det som Rexx sagde, men han valgte bare at ignorere det. Han vidste at Davia ikke ønskede de skulle kæmpe imod hinanden. Lige meget hvor meget Rexx end vil provokere. Han vil kun kæmpe hvis Rexx valgte at sige noget dårligt omkring Davia. Først da vil Drago kæmpe imod ham.
Davia havde sagt til Rexx, at han ikke måtte æde flere børn, og Rexx valgte at spørge hvorfor, da de jo smagte godt. Et suk lød fra hende af. ”Det kan godt være Rexx, men fra nu af, så spiser du ikke børn mere. Forstået?” Hun hørte også det sidste som han sagde, og så på ham. ”Jeg kunne overveje at gøre det.” sagde hun, selvom hun ikke havde fuld kontrol over sig selv, når hun var forvandlet.
Hun så på Rexx, som faldt ned på gulvet. Hun havde på fornemmelsen at han havde prøvet at kysse hende, men hun sagde intet om det, eller gjorde noget ved det. Hun så bare imod Drago da han gik ud, og så derefter ned på Rexx igen. Hun så hvordan han fik sat sig op imod den ene væg, inden hun hørte ham sige at han havde et spørgsmål. Hun lyttede til det, inden hun svarede på det. ”Drago er min slave. Jeg har haft ham meget længe, men der er intet romantisk mellem mig og ham. Jeg har leget med ham, men aldrig haft sex med ham. Har dog brugt ham til at have sex med andre, mens jeg så på, som du allerede godt ved.” svarede hun med en rolig stemme, og så på Rexx.
Davia
Davia

Antal indlæg : 131
Reputation : 0
Bosted : Terrorville District
Evner/magibøger : Ikke opdaget endnu

Tilbage til toppen Go down

Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 6 Empty Sv: Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx)

Indlæg af Rexxy Man 3 Dec 2018 - 12:34

Rexx hørte hendes suk og smilede "Fint. Nogle af dem er alligevel for svære at få fat på. Så som præste børn. Næsten umulige pga de altid holder sig i kirker hvor der med sikkerhed er et par vrede folk som bare venter på at dræbe mig. Han kiggede forviret og rødmede på samme tid "Du...med...mig?" Han rystede på hovdet og prøvede at glemme den tanke han lige havde haft. At Davia faktis ville have sex med ham. Han kunne mærke hans pik med det samme blev stiv og han kunne ikke tænke på andet end hende lige nu selv hvis han prøvede.
Han så hvordan hendes blik stirede på ham og han lyttede. Han smilede kraftigt over at vide hun ikke havde haft sex med Drago. Han grinte svagt over det og stille "Jeg et glad monster lige nu" Han kiggede på Davia og lyttede til hendes hjerte slå. Han nød lyden meget. Den var stille og uændret for hele deres samtale og møde. Han tænkte på alle de folk han havde mødt og aldrig havde nogle været mere rolige end hende. Han kiggede ind i hendes øjne og smilede så hans tænder viste sig "Men fortæl mig. Hvorfor har du et rum fyldt med ure? Hvilket formål har det for dig? Du slår mig ikke som typen der frygter tiden for at dø og jeg nægter at tro du en af de tosser som påstår de kan rejse i tiden med deres magiske ur" Han lagde hovdet på skrå og kiggede på hende "Så hvilket formål kan det rum have for dig Davia? Fordi jeg har en teori. Jeg tror du har et rum fyldt med ure fordi du ikke aner hvordan du skal bruge dine penge og ure som kan koste meget meget mere end de fleste vampyre, dæmoner eller varulve kan tjene igennem hele deres levetid for dig bare er en hobby. At du bruger penge fordi du kan selvom du er ligeglad med urene. Tager jeg fejl så forklar da endelig. Jeg er lutter øre" Han smilede og stødte sig op mod væggen inden han fik rejst sig og gik over til Davia og satte sig ned foran hende og kiggede med et skævt og hånligt smil. Han ønskede at vide hvorfor Davia havde et ur som kostede så meget og hvorfor det ur var det eneste som var blevet passet så ordenligt på i forhold til alle de andre.
Rexxy
Rexxy

Antal indlæg : 80
Reputation : 0
Bosted : Der hvor han finder sted
Evner/magibøger : Ingen specielle. ( Det vil sige ingen )

Tilbage til toppen Go down

Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 6 Empty Sv: Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx)

Indlæg af Davia Tors 3 Jan 2019 - 0:08

Davia valgte at ignorere det som Rexx sagde lige nu. Hun gad ikke høre på det mere. Alt det med at det var svært at få fat på børn. Hun var ikke vild med det, og ville ikke høre ham snakke mere om den slags.
Efter hun havde sagt til Rexx at hun kunne overveje at have sex med Rexx, så hun hvordan han nu rødmede over det. Hun hørte hans noget tøvende spørgsmål, og smilede til ham. ”Måske hvis du er heldig” sagde hun roligt. Hun opdagede hans pik blev stiv, og hun smilede over det. ”Når? Så man kan lide ideen om det hva?” sagde hun drillende. Det var vel på en måde sødt at han kunne lide den tanke, men det var ikke med sikkerhed at han vil få sex med hende. Det var kun hvis han var yderst heldig at det ville ske. ”Hvad vil du gøre for at få den belønning?” sagde hun roligt, og så lige på Rexx. Hun var nysgerrig på om han ønskede at gøre alt for at få det.
Davia kunne med det samme mærke at Rexx blev glad, da hun fortalte at hun ikke havde haft sex med Drago før. Hun smilede bare over det han sagde, med at han var et glad monster lige nu.

Hun så hvordan han smilede så hans tænder var synlige, og lyttede så til det han valgte at spørge om. Et grin forlod hendes læber med det sidste han sagde. ”Nej jeg er skam ingen tidsrejsende. Urene tilhørte min far. De et minde om ham.” sagde hun roligt. ”Han kunne godt lide ure nemlig.” hun smilede en smule trist da hun tænkte på sin far, men rystede det af sig igen, og smilede i stedet roligt til Rexx igen. Hun så hvordan Rexx var rykket helt over til hende nu, og hun så godt hans hånlige smil, og sukkede over ham.
Davia
Davia

Antal indlæg : 131
Reputation : 0
Bosted : Terrorville District
Evner/magibøger : Ikke opdaget endnu

Tilbage til toppen Go down

Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 6 Empty Sv: Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx)

Indlæg af Rexxy Tirs 8 Jan 2019 - 12:14

Han kiggede ned og kiggede hurtigt op på Davia igen. Han ville sige noget for at forsvare sig selv men kunne ikke. Han tøvede kraftigt med at snakke lige nu fordi han ikke vidste hvad han selv tænkte. Han lyttede til hendes ord og blev mere mundlam. Han forstillede sig hele tiden den nydelse og glæde han ville få af at have sex med Davia. Det var en fantastisk dejlig tanke men han var realistisk nok til at vide hans held aldrig ville give ham den mulighed. Han rystede på hovdet da han lyttede til hendes ord og næsten savlede " Alt " var de eneste ord han kunne få frem. Han vidste slet ikke hvad han kunne svare. Han ville gøre alt for det. Fra det væreste til det bedste ville han gøre. Han kiggede på hendes smil svagt og smilede til sig selv. Hun var ikke uden et hjerte følte det som og det for ham var meget rart selvom han inderst inde frygtede at chancen for at Drago ville få sex med Davia var større end hvad han selv ville få af chancer. Han knurrede ved tanken. Han kendte ikke Drago men vidste han foragtede ham kraftigt. Inderst inde følte han sig truet af Drago fordi han kendte Davia bedre og derfor også kunne glæde hende mere end hvad han kunne i sidste ende.


Han lyttede til hendes ord og nikkede svagt " Så har din far haft god smag. Nogle af de ure er meget meget mere værd end hvad man tror. Specielt det ene ur. Det ur plejede man at bruge til at skjule ting inde i. Det var meget normalt at skjule guld eller juveler fra tyve. Det bedste gemmested er det mest åbenlyse " Han rødmede svagt og kiggede på hende " Jeg...er glad for ure... Jeg arbejde engang med fixe ure så det er derfor jeg ved en del omkring dem..." Han frygtede han lød mere og mere kedlig for Davia og ville have hun kunne lide ham så han kunne få en chance med hende. Hele hans hovde var i smerter og han kunne ikke tænke overhovdet. Hele tiden fløj der spørgsmål tanker og ider rundt og han slog hovdet hårdt ned i jorden og slog sig selv ud i nogle få sekunder blot for at vågne op med de samme ider og tanker og nu med en kraftig hovdepine også.
Rexxy
Rexxy

Antal indlæg : 80
Reputation : 0
Bosted : Der hvor han finder sted
Evner/magibøger : Ingen specielle. ( Det vil sige ingen )

Tilbage til toppen Go down

Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 6 Empty Sv: Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx)

Indlæg af Davia Lør 26 Jan 2019 - 21:10

Det var tydeligt for Davia lige nu, at Rexx ikke helt vidste hvad han skulle sige, og hun smilede over det. Da hun havde spurgt ham hvad han vil gøre for at få sex med hende, hørte hun ham sige alt. Et bredt smil var at finde på hendes læber. Hun havde allerede nogle ideer hun vil udsætte ham for. "Lad os se om du snakker sandt med du vil gøre alt." sagde hun og fandt noget snor frem. Hun bukkede sig ned til ham, og tog fat om hans boller og klemte om dem en smule, inden hun bandt snoren om dem og skildte dem ad. Hun så på ham med et smil.

Hun hørte det han sagde om uret, og smilede bare. "Kom med" Sagde hun, og hev ham med over til uret og åbnede ind til pendulet. Hun tog snoren som var fastgjort til Rexx's nosser, og bandt den fast til pendulet, så det vil gøre ondt når det slog. Hun så på ham roligt. "Bliv stående." sagde hun og gik ud efter noget, og kom tilbage igen. Hun sørgede for Rexx ikke så det hun havde hentet, og hun stillede sig bag ham. "Bare stå helt stille og slap af." sagde hun, inden hun tog en streap-on på, og trængte op i røven på ham forsigtigt. Da hun var kommet helt op, begyndte hun at bevæge sig inde i ham.
Davia
Davia

Antal indlæg : 131
Reputation : 0
Bosted : Terrorville District
Evner/magibøger : Ikke opdaget endnu

Tilbage til toppen Go down

Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 6 Empty Sv: Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx)

Indlæg af Rexxy Ons 30 Jan 2019 - 10:43

Rexx kiggede meget undrende på hende og undrede sig meget over hendes ord. Hans øjne fulgte efter hende og kiggede på snoren. Han smilede svagt og sagde " Hvis du vil hænge mig så skal du bruge et reb. Snor er ikke helt nok til at dræbe mig " Da hun tog fat om hans boller bed han sig let i læben og nød hendes hånd på dem. Da hun klemte dem sagde han intet men da hun skildte dem ad kunne han ikke holde sit spørgsmål tilbage " Hvorfor gør du det ? Hvad er din plan med det ? At skære dem ud af min sæk ? " Han vidste han ikke ville dø af blodtabet men at det ville gøre kraftigt ondt ikke destro mindre og samtidig ødelægge hans seksuelle nydelse meget.

Da hun sagde kom fulgte han efter hende og undrede sig meget indtil han så hvad hun gjorde. Han vidste at hvis han prøvede at flygte ville det også gøre ondt så han blev stående svagt lammet. Da hun sagde han skulle stå stille og slappe af tog han en stor indånding og pustede ud og nikkede bare uden at sige noget. Da han kunne mærke noget trænge langsomt op undred han sig men brokkede sig langt fra. Da hun begyndte at bevæge sig blev hans pik stiv med det samme selvom han vidste at uret ville slå snart. Han nød lige nu fornemmelsen mest fordi det var Davia der gjorde det. Uret slog efter lidt tid og rev hans nosse til den ene side og fik ham til at bidde tænder svagt. Da det bevægede sig til den anden side gjorde det mere ondt fordi han ikke havde forventet at Davia stødet op på samme tid. Han prøvede at udholde smerten selvom det var svært ikke at indrømme smerten var meget slem men nydelsen han fik fra at vide det var Davia der gjorde det var meget større. Han kunne mærke hele hans krop stivenede ver gang at uret bevægede sig pga smerten men nydelsen var næsten det hele værd ver gang men kun næsten.
Rexxy
Rexxy

Antal indlæg : 80
Reputation : 0
Bosted : Der hvor han finder sted
Evner/magibøger : Ingen specielle. ( Det vil sige ingen )

Tilbage til toppen Go down

Side 6 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum