Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1164

Årstid | Forår

Måned | Marts

Latest topics
Top posting users this month
Dust
Guide: Styrke, fart og healing Voteba13Guide: Styrke, fart og healing Voteba14Guide: Styrke, fart og healing Voteba15 
Luce
Guide: Styrke, fart og healing Voteba13Guide: Styrke, fart og healing Voteba14Guide: Styrke, fart og healing Voteba15 
Jake
Guide: Styrke, fart og healing Voteba13Guide: Styrke, fart og healing Voteba14Guide: Styrke, fart og healing Voteba15 
Rafaela
Guide: Styrke, fart og healing Voteba13Guide: Styrke, fart og healing Voteba14Guide: Styrke, fart og healing Voteba15 
Sean
Guide: Styrke, fart og healing Voteba13Guide: Styrke, fart og healing Voteba14Guide: Styrke, fart og healing Voteba15 
Lori
Guide: Styrke, fart og healing Voteba13Guide: Styrke, fart og healing Voteba14Guide: Styrke, fart og healing Voteba15 
Camden
Guide: Styrke, fart og healing Voteba13Guide: Styrke, fart og healing Voteba14Guide: Styrke, fart og healing Voteba15 
Phoenix
Guide: Styrke, fart og healing Voteba13Guide: Styrke, fart og healing Voteba14Guide: Styrke, fart og healing Voteba15 
Genevira
Guide: Styrke, fart og healing Voteba13Guide: Styrke, fart og healing Voteba14Guide: Styrke, fart og healing Voteba15 
Marcus
Guide: Styrke, fart og healing Voteba13Guide: Styrke, fart og healing Voteba14Guide: Styrke, fart og healing Voteba15 

Statistics
Der er i alt 199 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Button

Vores brugere har i alt skrevet 160834 indlæg in 8419 subjects

Guide: Styrke, fart og healing

Go down

Guide: Styrke, fart og healing Empty Guide: Styrke, fart og healing

Indlæg by Sean on Lør 30 jul - 8:51

FORHOLDET MELLEM STYRKE, FART OG HEALING

Fysisk styrke
Fysisk styrke kan varierer meget. Dette er en liste over de væsner der fysisk, uden ekstra træning eller speciel kamptræning, er stærkere end andre. De øverste er stærkest og derefter går det nedad. De der står på samme liste, er lige stærke/hurtige generelt.

Almindelige væsner:
Almindelige væsner.
Dette er listen over den fysiske styrke, uden ekstra træning eller speciel kamptræning.
1: Vampyrer
2: Dæmoner, varulve, skyggevæsner
3: Draconianere, engle
4: Mennesker, shapeshifters (menneskeform), elvere

Note: Draconianeres dragedel er stærkere end draconianerne normalt er.
Note: Shapeshifters er generelt lige så stærke som f.eks. mennesker, men deres styrke som dyr kan variere.
Note: Dødsengle trænes til at kæmpe fra fødslen. De har en medfødt evne for kamp og krig. Fordi de netop træner det fra barnsben, er de lidt i en kategori for sig selv. Forvent dog at de i hvert fald ligger på nr. 3

Evolved væsner:
Evolved væsner
Evolved er ofte stærkere og hurtigere end så mange andre racer, men deres styrke over for hinanden varierer ikke meget. Denne liste er igen uden at medregne evner og træning.

1: Archdemons, Archangels, Dragonlycans (I deres drageform)
2: Vampyros, Nightcan
3: Daywalkers, Deathknights, Drevens, Reapers
4: Havelver, Paladins, Skyhounds
5: Moonwalkers, Soullers,

Note: Shadowlords variere meget i forhold til deres træning.
Note: Skindwalkers er normalt lige så stærke som almindelige mennesker. I deres forvandlig kan de skifte krop - og dermed blive stærkere og hurtigere.
Note: Drageryttere er lige så stærke som et trænet menneske. Deres drage, når den er hos dem, kan gøre dem ekstra farlige.
Note: Dragonlycans er lige så stærke som et trænet menneske, men kan være mere robuste i det. I deres drageskikkelse er de stærkest.


Hastighed
Her tages udgangspunkt i racernes hastighed, uden specielle evner eller træning. De deles yderligere op i om de er hurtigst på land, vand eller i luften.

Almindelige væsner:
Almindelige væsner
1: Vampyrer, Varulve, Elvere, Feliformia
2: Dæmoner, Engle, Skyggevæsner, dødsengle
3: Mennesker, Shapeshifters (som mennesker), Draconianere (I deres menneskeskikkelse)

Hastighed i vandet
1: Havelvere og sirener
2: Resten deles om pladsen til at være hurtige, da det kommer an på træning.

Note: Engle og dødsengle kan ikke svømme med deres vinger fremme. Vingerne vil blive våde og trække dem ned, hvortil de risikere at drukne.
Note: Draconianere, med store dragedele, vil også finde store besværligheder ved at svømme normalt, og dermed være ekstra langsom/forhindret i at svømme.

Hastighed i luften
1: Engle og dødsengle
2: Draconianere, hvis de har vinger.

Note: De fleste racer kan ikke flyve, og er derfor ikke på listen.
Note: Shapeshifters kan forvandle sig til f.eks. fugle, og vil derfor flyve lige så hurtigt som dyret er beregnet til. De kan sagtens nå op på samme fart som engle.

Evolved væsner:
Evolved væsner
1: Vampyros, Havelver (I vand), Nightcans, Moonwalkers
2: Archdemons, Archangels, Skyhounds, Dragonlycans
3: Paladins, Soullers, Skindwalkers(Generelt), Shadowlords, Drevens
4: Deathknight (Grundet deres store rustning)

Note: Drageryttere er lige så hurtige som et trænet menneske, men bevæger sig hurtigere på deres drage.
Note: Dragonlycans er hurtigst på vinger, hvis de har det. Eller hvis deres drageskikkelse er kendt for at løbe stærkt. I menneskeskikkelse er de generelt mere robuste og hurtigere end f.eks. et menneske vil være - men ikke meget.

I luften:
1: Dragonlycans (Da de er store som drager og dermed har større vinger og muskler), Drageryttere (Kun hvis de har en drage der kan flyve)
2: Archangels, Archdemons, Skyhounds (Engle og Dæmoner: kun forvandlet og kun hvis deres anden skikkelse har vinger)

Healingsguiden
Healingsguiden beskriver hvor hurtigt de forskellige racer kommer sig over skader og sygdomme. Der tages ikke højde for andre evner eller magi. Racerne er vurderet ud fra deres naturlige evner til at heale, hvor robuste de er, og om de har let til skader eller sygdomme.

Almindelige væsner:

1: Vampyr
2: Skyggevæsner og varulve
3: Elvere, Draconianere og dæmoner
4: Shapeshifters, orker, trolde, dværge, minotaur
5: Engle, mennesker, dødsengle, sirener, santuines, feliformia

Note: Spøgelser er noget for dem selv, da de ikke kan skades på samme måde som de andre racer.

Evolved væsner:

1: Vampyros
2: Shadowlords
3: Daywalker, Nightcans, Skyhounds
4: Archdemons, Dragonlycans, Drevens
Havelvere
5: Archangels, Deathknights, Moonwalkers, Paladins, Reapers, Skinwalkers, Soullers

Note: Drageryttere er ikke på listen, da det kommer an på den race som dragerytteren har. Bemærk at det kan være svært at slå deres drage ihjel, men at drager normalt ikke giver dragerytteren nogle fordele i forhold til at heale.


OBS! Er der fejl, steder du undre dig, væsner der er glemt - eller generelt spørgsmål eller ideer - er du altid velkommen til at sende dem.

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 9711
Reputation : 106
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum