Login

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1161

Årstid | Efterår

Måned | September

Latest topics
Top posting users this month
SIRTIMM

Razor

Lori

Sean

Sierra

Davia

Lydia

Regnar

Sajro

Caty

Statistics
Der er i alt 229 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Semira

Vores brugere har i alt skrevet 151193 indlæg in 7783 subjects

Go Away! //Alycia// (xxx)

Side 2 af 2 Previous  1, 2

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

Re: Go Away! //Alycia// (xxx)

Indlæg by Noa on Tirs 23 aug - 20:14

Mikayla bemærkede ikke de næste minutter der var ind og ud af det sorte hul - som hun ofte havde besøgt for meget. Hun havde fået sat sig op og havde overtalt sig selv til at gå ud på badeværelset. Her havde hun fjernet det værste af blodet så nu lignede hun ikke en der var helt gennem tæsket bare lidt. Da hun hørte skridt kom hun derud imod igen. Prøvede at smile til Rafaela, som om, at intet var hent. Er du ok? Mikayla nikkede til Rafaela. De var begge to nøgne, igen - bare på en anden måde.Så holdt hun Mikayla tæt ind til sig. Her lagde Mikayla armene forsigtigt om Rafaela og trukkede hende lidt tættere ind til sig.
"Du skal ikke undskylde. Det var mig selv som svarede dem flabet igen." Svarede hun og trak lidt på den ene skulder. Rafaela græd igen, det gjorde hende ked af at Rafaela var så let til tårer. Let kærtegnede hun ryggen. "Skal vi ikke gå op på værelset igen.. Vi kan tage et karbad og få fjernet resterne af angrebet." Forslog Mikayla og greb fat i Rafaelas hånd. Her flettede hun sine fingre ind i Rafaelas og førte hende med op på badeværelset. Miakyla havde låst alle dørerne. Men helt ærligt, at finde dem hver ville være det sidste sted de tænkte. For hvem ville dog være så dum at blive på et sted hvor de blev overfaldet? Alle ville tænke de var flygtet fra stedet, og det var Mikaylas plan - at gøre det modsatte af hvad folk forventede af hende.

Så snart vandet havde fået en behagelig temperatur satte hun sig op i badekaret. Hun spredte let sine ben så Rafaela kunne sidde imellem dem, hvis hun ønskede.
"Kom og sid ved mig.. lad mig holde om dig." Sagde Mikayla lettere bedende. Det havde været en aften blandet med forskellige indtryk. De kunne slutte den stille og roligt bad. Let greb Mikayla Rafaelas fingre og trak hende stille over imod sig. Hun ville holde om Rafaela det sekund hun satte sig i vandet. Presse sin brystkasse og overkrop ind imod hendes ryg, imens armene var svunget blidt omkring Rafaela.

I’m begging you to not let me fall victim to my own storms.

Noa

Antal indlæg : 120
Bosted : The west side of ashen woods, with the Black hounds
Evner/magibøger : The past, the present and the future

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Indlæg by Rafaela on Tirs 30 aug - 15:43

Rafaela holdt sig tæt ind til Mikayla. Hun havde det virkelig dårligt over, hvad hun havde udsat Mikayla for. Hun skulle blot været taget med de vagter med det samme istedet for, at gemme sig som et ynkeligt fjols. Hun kiggede på Mikayla med tårer i øjnene "Ja, men de havde ikke gjort dig noget, hvis jeg ikke havde gemt mig for dem" sagde hun stille imens hun kiggede på Mikayla med tårerne løbende ned af sine kinder. Hun nød den rolige berøring Mikayla kærtegnede hendes ryg på. Hun nikkede stille til Mikaylas spørgsmål "Jo lad os det" sagde hun stille og klemte blidt til Mikaylas hånd da Mikayla tog hende i hånden og flettede fingre med hende. Hun fulgte roligt med Mikayla op på værelset og tørrede tårerne væk med sin frie hånd.

Hun gik med Mikayla ind på badeværelset og kiggede på hende da hun satte sig i badekaret. Rafaela var indsmurt i blod. Hun trak vejret dybt og satte sig i badekaret imellem Mikaylas ben med ryggen imod Mikaylas overkrop. Hun satte sig tæt ind til Mikayla og nød, at sidde endnu en gang i Mikaylas favn. Hun lagde stille en hånd på Mikaylas hænder og strøg hendes ene håndryg med sin tommel. "Tak for din støtte lige før" sagde hun stille og lagde sit hoved imod Mikaylas skuldre og lukkede sine øjne. Hun nød, at mærke det varme vand omfavne dem. Hun tog svampen fra kanten af badekaret og begyndte, at vaske Mikaylas ben med dem så godt som hun nu kunne imens hun sad tæt ind til hende.

Evolved
Evolved

Antal indlæg : 5754
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Vis brugerens profil

Indlæg by Noa on Tirs 1 aug - 19:11

//Jeg har ændret min karakter, så jeg outer de gamle emner c:

I’m begging you to not let me fall victim to my own storms.

Noa

Antal indlæg : 120
Bosted : The west side of ashen woods, with the Black hounds
Evner/magibøger : The past, the present and the future

Vis brugerens profil

Indlæg by Sponsored content

Sponsored content

Side 2 af 2 Previous  1, 2

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen