Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
du kan dræbe ham når jeg har fået fri (Vigga) EmptyOns 17 Apr 2024 - 20:41 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
du kan dræbe ham når jeg har fået fri (Vigga) EmptyOns 17 Apr 2024 - 19:04 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
du kan dræbe ham når jeg har fået fri (Vigga) EmptySøn 14 Apr 2024 - 8:19 af Jake

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
du kan dræbe ham når jeg har fået fri (Vigga) EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
du kan dræbe ham når jeg har fået fri (Vigga) EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:34 af Taliia

» Life update & other shit - Marcus
du kan dræbe ham når jeg har fået fri (Vigga) EmptyFre 12 Apr 2024 - 16:38 af Sean

» Emnesteder og meet-up (adminnyhed)
du kan dræbe ham når jeg har fået fri (Vigga) EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:40 af Sean

» Dato for næste meetup i Jylland (afstemning)
du kan dræbe ham når jeg har fået fri (Vigga) EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:23 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
du kan dræbe ham når jeg har fået fri (Vigga) EmptyTors 11 Apr 2024 - 19:04 af Lenore

Mest aktive brugere denne måned
Sean
du kan dræbe ham når jeg har fået fri (Vigga) Voteba13du kan dræbe ham når jeg har fået fri (Vigga) Voteba14du kan dræbe ham når jeg har fået fri (Vigga) Voteba15 
Jake
du kan dræbe ham når jeg har fået fri (Vigga) Voteba13du kan dræbe ham når jeg har fået fri (Vigga) Voteba14du kan dræbe ham når jeg har fået fri (Vigga) Voteba15 
Sasha
du kan dræbe ham når jeg har fået fri (Vigga) Voteba13du kan dræbe ham når jeg har fået fri (Vigga) Voteba14du kan dræbe ham når jeg har fået fri (Vigga) Voteba15 
Lenore
du kan dræbe ham når jeg har fået fri (Vigga) Voteba13du kan dræbe ham når jeg har fået fri (Vigga) Voteba14du kan dræbe ham når jeg har fået fri (Vigga) Voteba15 
Renata
du kan dræbe ham når jeg har fået fri (Vigga) Voteba13du kan dræbe ham når jeg har fået fri (Vigga) Voteba14du kan dræbe ham når jeg har fået fri (Vigga) Voteba15 
Taliia
du kan dræbe ham når jeg har fået fri (Vigga) Voteba13du kan dræbe ham når jeg har fået fri (Vigga) Voteba14du kan dræbe ham når jeg har fået fri (Vigga) Voteba15 
Katrina
du kan dræbe ham når jeg har fået fri (Vigga) Voteba13du kan dræbe ham når jeg har fået fri (Vigga) Voteba14du kan dræbe ham når jeg har fået fri (Vigga) Voteba15 
Edgar
du kan dræbe ham når jeg har fået fri (Vigga) Voteba13du kan dræbe ham når jeg har fået fri (Vigga) Voteba14du kan dræbe ham når jeg har fået fri (Vigga) Voteba15 
Celenia
du kan dræbe ham når jeg har fået fri (Vigga) Voteba13du kan dræbe ham når jeg har fået fri (Vigga) Voteba14du kan dræbe ham når jeg har fået fri (Vigga) Voteba15 
Marcus
du kan dræbe ham når jeg har fået fri (Vigga) Voteba13du kan dræbe ham når jeg har fået fri (Vigga) Voteba14du kan dræbe ham når jeg har fået fri (Vigga) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164665 indlæg i 8722 emner

du kan dræbe ham når jeg har fået fri (Vigga)

Go down

du kan dræbe ham når jeg har fået fri (Vigga) Empty du kan dræbe ham når jeg har fået fri (Vigga)

Indlæg af Gæst Søn 21 Aug 2016 - 21:28

sted: et underjordisk rum i den verdste del af dragons Peak
påklædning: sort skjorte, bukser og støvler, der ud over bar han også en kappe som hang løst så han kunne smide den hvis han skulle kæmpe.
våben: to sabler hænger fra hans belte

Cain stod i hjørnet af et meget mørkt rum, hvilket passede ham fint (perfect mørkesyn) og holt øje med alle indgangende, der var to døre og en udluftnings tundel.
han ville ønske at han ikke havde taget dette jop det har været vanvittig kedelig, men det gav en udemærket løn, han har skulle vogte en repræsentant for en handels organitation, indtil han fik en aftale med en leverandør igennem, men han var bange for at en af organitationens fjænder har ansat en snigmorder til at stoppe aftalen ved at dræbe repræsentanten.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum