Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
the ice queen and the blind monk //Hazel// EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
the ice queen and the blind monk //Hazel// EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
the ice queen and the blind monk //Hazel// EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
the ice queen and the blind monk //Hazel// EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
the ice queen and the blind monk //Hazel// EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
the ice queen and the blind monk //Hazel// EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
the ice queen and the blind monk //Hazel// EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
the ice queen and the blind monk //Hazel// EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
the ice queen and the blind monk //Hazel// EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
the ice queen and the blind monk //Hazel// Voteba13the ice queen and the blind monk //Hazel// Voteba14the ice queen and the blind monk //Hazel// Voteba15 
Lori
the ice queen and the blind monk //Hazel// Voteba13the ice queen and the blind monk //Hazel// Voteba14the ice queen and the blind monk //Hazel// Voteba15 
Lenore
Celenia
Genevira
Renata
Jake
Madelena Gray
Katrina
Sasha

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

the ice queen and the blind monk //Hazel//

Go down

the ice queen and the blind monk //Hazel// Empty the ice queen and the blind monk //Hazel//

Indlæg af Gæst Tirs 23 Aug 2016 - 20:15

S: en lysning af ashen wood forrest
T: midt på dagen
O: en stor sten i kanten af den og et lille vandløb der løber gennem lysningen
V: høj sol og varmt vejr
P: en rød kappe over en hvid skjorte, et par sorte bukser og læder støvler

Roligt sind. tag en indånding, tæl til fem, ånd ud, tæl til fem. Det var et af de meditations måder som Bruces gamle mester havde lært ham, nok havde Bruce hadet meditation til at starte med men nu fandt han det meget behageligt når han nu endelig fik tid til at meditere i sin rejsende hverdag.

han nød den lette lyd af rendende vand der kom fra det lille vandløb og den fredelige lyd af fugle sang i skoven, efter en lille time med fredfyldt meditation lavede han hurtigt en lille fiske stang og satte sig til at fiske.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum