Login

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1162

Årstid | Vinter

Måned | December

Latest topics
Top posting users this month
Taliia

Fenrer

Elizabeth

Sean

Lith’rra

Zayden

Gautham

Melisandre

Larlii

Althorn

Statistics
Der er i alt 296 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Leonard

Vores brugere har i alt skrevet 156591 indlæg in 8131 subjects

A slave ~ Octavia

Side 1 af 3 1, 2, 3  Next

Go down

A slave ~ Octavia

Indlæg by Davia on Tors 25 aug - 16:55

S: Terrorville District, slavemarkedet
T: Aften
V: lunt
O: en hel del mennesker selvom det er aften.

Det var blevet aften, men det var stadig lunt i vejret selvom solen var gået ned. Davia var taget til byens marked, og var nu målrettet på vej mod den afdeling slaverne var. Hun skulle have sig en ny slave da hun elskede at træne dem. Hun syntes ikke selv hun var for hård mod sine slaver, men derimod meget retfærdig, selvom nogle nok ikke var enig med hende, men det tog hun sig ikke af. Lige siden hun var helt lille havde hun haft slaver, og lært at træne dem da hun var opvokset i en rig familie som havde råd til en del slaver.

Selvom Davia var kommet om aftenen, var der stadig en hel del mennesker på markedet som åbenbart ville have en slave. Davia gik lidt for at se på de forskellige slaver der var, for at se om nogle af dem så gode nok ud. Hun gik lidt tid og så på dem der ar, men syntes ikke lige helt der var nogle? Hun sukkede kort. Var det virkelig rigtigt at ingen af dem var okay? Hun kastede et sidste blik på slaverne da hun fik øje på en ung pige. Hun så meget ung ud, men hun kunne nemt være ældre end det. Et smil bredte sig hos Davia. Hun havde fundet sin nye slave. Og hun vil give lige det tøsen kostede.
Davia

Antal indlæg : 117
Evner/magibøger : Ikke opdaget endnu

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Re: A slave ~ Octavia

Indlæg by Octavia Soames on Tors 25 aug - 19:23

Octavia prøvede at gemme sig bag sit hår men ver gang slog hendes mor hende hårdt med en pisk. Moren sad og drak en stor kop rom. Hun kiggede en gang i mellem for at se om der var nogle som så gode nok ud til at købe hendes datter. Hun fik øje på en smuk og ung kvinde og smilede svagt. Hun rejste sig og rev i kæden snoren som Octavia var bundet med og sparkede hende foran. Hun sagde roligt " Jeg kan lide dig. Du ser rig ud. Og hvis der noget vi pirater kan lide så det penge. Så jeg giver dig en fair pris for hende. 100 guld stykker. Og vi snakker ægte guld. Prøver du at snyde mig så vil du fortryde. Men 100 guld så tøsen din " Octavia kiggede svagt op på Davia men blev sparket i hovdet og holdt nede af sin mors støvle. Octavia prøvede ikke at vise hun var bange men havde svært ved det. Hun frygtede at kvinden foran hende ville være lige så ond hvis ikke mere over for hende.Da moren fik pengene skulle Octavia vise at hun var trænet. Hun bukkede og kiggede ikke op på sin nye hersker men holdt bare rebet i sine hænder og sagde meget svagt "
Her...du bestemmer over mig...jeg er din pirat slave
" Hun fjernede sit hår og gjorde sig klar til at blive slået eller sparket i ansigtet igen og bed tænderne sammen og ventede på smerten.
Octavia Soames

Antal indlæg : 35
Bosted : Boede på Skibet " The Red Mermaid " men bor ikke nogle steder nu
Evner/magibøger : The Red Mermaid Curse

Vis brugerens profil

Indlæg by Davia on Ons 5 okt - 14:19

Hun så på moren til pigen. Det var tydeligt hun var pirat. Og det var også tydeligt at høre det på det hun sagde. Dog smilede Davia af tilbudet som kvinden kom med. 100 guld for tøsen. Dog vidste Davia jo ikke hvad tøsen kunne og ikke kunne, men hun skulle nok lære tøsen her op. Hun så tydeligt at moren sparkede pigen, hvilket fik et lille smil frem hos Davia, da hun kunne lide når andre var i smerte. ”100 guld? Okay her” sagde hun, inden hun gav kvinden de 100 guldmønter, som var ægte.

Hun så på pigen som holdt rebet frem mod hende, og sagde hun nu var Davias slave, hvilket fik Davia til at smile over det. ”Jeg ser du er trænet. Hvad er dit navn min tøs?” sagde hun, og tog rebet fra hende. Hun vil hverken sparke eller slå Octavia før hun gjorde noget galt.
Davia

Vis brugerens profil

Indlæg by Octavia Soames on Ons 5 okt - 17:33

Moren tog pengene og bed i en af mønterne. Hun smilede og sparkede Octavia frem mod hendes nye Herskerinde. Hun sagde " Det var en fornøjelse at gøre forretning med dig. " Octavia fik en lille tåre i sine øjne og sagde svagt " Octavia...men..bliver bare kaldt for tøs...Undskyld..men..hvad...hvad skal jeg kalde dig ? " Hun kiggede svagt op på sin nye Herskerinde med tåre i sine øjne og sank svagt i frygt for hun ville blive sparket igen. Hun gjorde sig klar til smerten ved at lukke øjnene og rulle sig sammen
Octavia Soames

Vis brugerens profil

Indlæg by Davia on Tors 6 okt - 14:24

Davia så på mens moren prøvende bed i guldet for at se om det var ægte, hvilket det selvfølelig var. ”Octavia? Et meget flot navn må jeg sige. Og hvad du skal kalde mig? My lady er fint nok.” Et suk forlod Davia da hun så tåren i pigens øjne. ”Ikke græde. Det skal nok blive godt det hele.” Frygten var også tydelig at mærke hos hende. Moren havde vist virkelig været hård mod hende, siden hun var nervøs for der skete noget nu. Og så så pigen heller ikke så gammel ud, men det kunne let snyde. Davia skulle nok finde ud af, hvor gammel Octavia i virkeligheden var. Hun tog bedre fat om rebet, nejede kort for moren inden hun trak i rebet som tegn på, at hun skulle følge med.

Hun begyndte roligt at gå med Octavia efter sig. Det skulle nok blive sjovt med en ny slave, eller måske var hun allerede for trænet til at være sjov? Det måtte tiden dog vise.
Kort efter nåde de det sted Davia boede. Hun gik over og låste døren op, og fik Octavia ind. ”Velkommen til dit nye hjem.” sagde hun roligt, lukkede døren og gik så ind i stuen hvor hun satte sig ned. Roligt så hun på Octavia. ”Lad mig se dig strippe for mig. Det lige meget om det er dårligt, så længe du blot gør dit bedste.” sagde hun roligt, og blev sidende mens hun ventede.
Davia

Vis brugerens profil

Indlæg by Octavia Soames on Tors 6 okt - 19:41

Octavia kiggede svagt op og sagde meget svagt og nevøst " Ta...tak..my..my lady..." Octavia gik på alle 4 og fulgte efter hendes nye herskerinde og turde ikke se sig tilbage eller kigge op. Hun prøvede at følge efter så godt hun kunne men det var svært med de lange skridt hendes herskerinde kunne tage. Hun prøvede dog så godt hun kunne fordi hun ville ikke risikere at blive slået for ikke at kunne følge med hende. Da hun så huset blev hendes øjne store. Hun havde aldrig nogle set noget ligende. I starten troede hun det var et slot da hun altid kun havde været på et skib altid eller ødelagte steder. Dette sted var utroligt smukt og kunne ikke tro sine øre da hun hørte " Velkommen til dit nye hjem " Da hun kom ind så hun hvordan alting var flot og nydeligt. Hun fik i tåre i øjene over at der fandtes den slags skønhed i verden som ikke skulle røves eller ødelægges.
Hun kiggede efter Davia der satte sig og kiggede ned i jorden da hun fik at vide hun skulle strippe. Hun vidste ikke hvordan det var man gjorde så hun gjorde det hun var blevet vant til. Hun tog en lille kniv hun havde i sin støvle og skar sit tøj over og flyttede det med foden og gik over til Davia og satte sig ned foran hende og vendte sig om efter hun havde givet hende kniven og gjorde sig klar til at blive skåret i ryggen som hendes mor altid gjorde når det var hun misbrugte Octavias krop. Octavia prøvede ikke at ryste men havde svært ved at lade vær i frygt for at Davia ville stikke hende i ryggen og ikke kun skære hende.
Octavia Soames

Vis brugerens profil

Indlæg by Davia on Tirs 8 nov - 11:59

Davia så roligt på Octavia, og kunne fornemme at hun lige nu var nervøs. Det var også kun forståeligt, men Davia havde ingen planer om, at gøre hende mere fortræd end højest nødvendigt, og Octavia virkede til at være trænet, så hun vidste ikke hvor nødvendigt det vil blive med straf. Da hun gik lagde hun mærke til, at tøsen fulgte med hende på alle 4. Det var ikke lige det hun havde regnet med tøsen vil gøre, men sagde ikke noget til hende om det. Hun var tilfreds med hun dog gjorde det. Der var potentielle i hende til at blive et pet.

Da de var kommet hjem til hende, var der intet at sige til, at tøsen blev meget overrasket over stedet. Davia vidste godt at det var stort og meget flot, og hun elskede det meget at hun boede her. Hun gik ind, og så på Octavia og så hun havde fået tåre i øjnene. Hun forstod hende godt, og smilede skævt over det. Lod hende bare indtage alt det nye der var i lidt tid, inden hun gik videre ind i stuen. Hun betragtede Octavia lige nu, og så hun var usikker på hvad hun skulle. Sukkede da hun valgte at tage sit tøj af med en kniv, så hendes tøj nu var ødelagt. Hun betragtede hende komme over, og tog imod kniven roligt. Så på Octavia som satte sig foran hende med ryggen til. Davia rystede stille på hovedet over det. Det var ikke denne måde her hun vil have det. ”Har du andre våben på dig end kniven du lige har givet mig?” spurgte hun roligt. Hvis hun havde skulle hun give dem alle til Davia med det samme. Roligt lagde hun kniven ved siden af sig, og vendte Octavia rundt. ”Jeg er ikke din mor, og gør ikke de ting mod dig som hun gjorde. Og tror jeg bliver nødt til at lære dig, hvordan man stripper ordentlig. Man skære ikke bare tøjet af.” forklarede hun roligt.
Davia

Vis brugerens profil

Indlæg by Octavia Soames on Tirs 8 nov - 18:45

Octavia så at Davia kiggede på hende hvilket fik hende til at kigge ned. Hun var bange for hun ikke måtte kigge på sin herskerinde uden at ha fået lov.

Da Davia sukkede blev Octavia nevøs. Hun tænkte at hun ville blive straffet for det. Da hun blev spurt om hun havde flere våben nikkede hun. Hun gik over til sin anden sko og tog en ny kniv op. Hun gik over til sit klæde og rev den op og hældte noget krudt ud og pegede på sin mave og turde ikke snakke. Hun ville ha sagt hun havde en sten oppe i sig som hun kunne bruge til at slå med hvis det var. Hun var bange for Davia var sur over hun havde så mange våben og ting til våben på sig. Men det havde hun lært hun altid skulle have.

Octavia smilede lidt da hun sagde at hun ikke var hendes mor men blev bange da hun fik at vide hun skulle lære hvordan man strippede. Hun var bange for hun ville blive pisket intil hun lærte det.

Octavia ville ikke straffes uden grund og tog chancen og sagde svagt " Det...det sådan jeg...jeg læ..læ..lærte det...my lady..."
Octavia Soames

Vis brugerens profil

Indlæg by Davia on Man 28 nov - 21:49

Davia sad helt roligt efter at have spurgt om tøsen havde flere våben. Hun så hende nikke, og betragtede hende mens hun gik over til sin sko og fandt en kniv. Så alt krudtet hun der efter hælde ud af sit tøj, og sukkede over det. Lagde godt mærke til, at hun pegede på sig selv, men var ikke sikker på hvorfor. ”Hvorfor peger du på dig selv? Hvis du har nogle form for våben på dig så lig det hos det andet hvis det er muligt.” sagde hun, og så lige på Octavia.

Hun lyttede til det Octavia sagde, og så roligt på hende. ”Jeg forstår godt det sådan du lærte at gøre det, men her gør vi det anderledes. Jeg skal nok lære dig det, bare rolig. Og du bliver ikke staffet for at gøre det forkert, så bare rolig, med mindre du vælger gøre noget helt forkert med vilje, forståer?” sagde hun med en blid stemme til hende. Håbede at hun vil forstå det, og Davia skulle skam nok start ud blidt.
Davia

Vis brugerens profil

Indlæg by Octavia Soames on Man 28 nov - 22:19

Hun hørte Davia sukkede hvilket fik hende til at trække sig tilbage i frygt for at være en dårlig slave. Hun fik at vide at hun skulle smide alle våben og vidste det ville være svært så hun tog sin kniv og skar sig hurtigt i hånden og blødte lidt på gulvet og sagde " Undskyld my lady....jeg gør rent bag efter...." Hun tog sin blodige hånd og lagde sig ned på gulvet og smurte blodet rundt mellem sine ben før hun begyndte at presse stenen ud mens hun prøvede at presse sine fingre op for at få fat på stenen. Det gjorde meget ondt hvilket fik Octavia til at græde svagt men hun fik efter lidt tid den ud på trods af smerterne og blodet. Hun efterlod den blodige sten ved siden af kniven og satte sig på knæ med hænderne bag ryggen og slikkede blodet op som hun havde lært. Da hun var færdig sad hun lidt væk fra Davia og lyttede på det hun sagde. Hun nikkede svagt og kunne ikke lade vær med at smile lidt selvom hun vidste det var forbudt. Hun kunne godt lide Davia ikke var så ond som hendes mor men var sødere. Hun havde ikke stukket hende i ryggen eller prøvet at skade hende på andre måder i nu. Hu følte sig lidt tryk ved Davia men sagde svagt selvom hun inderst inde ikke turde " Tak...my lady...du...du...du er meget...velig " Octavia kunne ikke rigtigt udtale ordet venlig da hun aldrig havde haft brug for det men prøvede at så godt hun kunne få at vise sin taknemlighed over for sin nye herskerinde.
Octavia Soames

Vis brugerens profil

Indlæg by Davia on Tirs 17 jan - 15:57

Hun så hvordan hendes suk skræmte Octavia til at krype sammen. Det sku hun vende hende af med at gøre da hun ikke var vil med ens slaver gjorde det lige meget hvad. Eller jo på de rigtige tidspunkter men ikke kun ved et enkelt suk. Men det sku de nok arbejde på senere.

Octavia tog nu en kniv hvilket Davia ikke var helt vild med og slet ikke da tøsen skar sig selv i hånden og endda blødte på gulvet. Dog sagde tøsen hun mok skulle gøre rent efter sig, hvilket var meget godt. Hun så på mens Octavia smurte blod mellem benene for at fjerne en stor sten. Det måtte virkelig gøre ondt den slags og det sku hun ikke udsættes for igen.

Da den var kommet ud, slikkede hun blodet op som hun havde lovet at gøre, hvilket Davia var meget tilfreds med.

Mens hun talte så hun lige på Octavia og hørte derefter det hun sagde, hvilket fik Davia til at smile en smule. "Så du sys jeg er venlig?" Det var der ikke rigtig nogle som havde fortalt hende før, så hun vidste ikke om dette var sandt eller ej men håbede da lidt at det passede.
Davia

Vis brugerens profil

Indlæg by Octavia Soames on Tirs 17 jan - 22:16

Octavia smilede svagt til Davia og nikkede " Dig...venlig..." Og gjorde tegn til hun var glad med sine hænder da hun ikke turde at sige det. Hun kravlede lidt væk fra Davia og kiggede svagt over på sin kniv og Davia og frygtede hele tiden hun ville blive stukket. Dog håbede hun inderst inde at Davia ikke ville skade hende på den måde igen men på andre måder som ikke efterlod hende svækket pga blodmangel.

Hun gjorde tegn med hænderne om Davia ville forklare hende reglerne for at bo hos hende da hun gerne ville bo hos Davia og ikke ville bo uden for da hun var bange for hendes mor ville kidnappe hende. Octavia havde lært at hun måtte heller snakke med hænderne end med ord fordi det var nemmere at få hende til at holde mund med hænderne end med munden.

Octavia kiggede nevøst men også spændt på Davia og ventede på et svar hvis hun måtte få et.
Octavia Soames

Vis brugerens profil

Indlæg by Davia on Ons 18 jan - 13:27

Et svagt smil kom frem hos Davia ved Octavias ord. Dog undrede det hende en smule, at Octavia brugte hænderne så meget til at kommunikere med. Hun vil heller have at slaverne snakkede med munden frem for hænderne. Hun så godt Octavia konstandt skævede od sin kniv, hvilket fik Davia til at sukke. ”Jeg bruger ikke kniven imod dig, bare rolig. Jeg bruger andre ting til straf.” fortalte hun roligt.

Hun så tegnene hun gjorde, og rystede kort på hovedet. ”Brug munden frem for dine hænder, da det er lettere for mig at forstå, end det andet der, okay. Og du skal nok lære mine regler, men den vigtigste er selvfølelig altid, at du skal adlyde mine ordre lige meget hvad tid det er. Forstået?” spurgte hun, og så lige på Octavia.
Davia

Vis brugerens profil

Indlæg by Octavia Soames on Ons 18 jan - 13:37

Octavia smilede lidt da Davia sagde hun ikke ville bruge kniven men andre ting. Octavia kiggede rundt og kunne ikke se nogle ting som ville gøre ondt mere end en kniv hvilket fik Octavia til at undre sig om der var flere rum end kun dette ene hun havde set. Hun kiggede svagt på Davia og sagde " Må..må...må jeg godt spøger om noget....my lady ? " og sank en klump.

Hun var ikke glad for at hun skulle snakke da hun havde vænnet sig til det andet efter så lang tid men ville prøve sit bedste for sin nye herskerinde. Hun nikkede da hun fik at vide hun altid skulle være klar på at få ordre hvilket hun var blevet vænnet til efter hendes mor kunne finde på at vække hende på vert et tidspunkt det skulle være for at arbejde eller andet.

Hun ville spøger om noget men turde ikke rigtigt og havde valgt at sætte sig på sine hænder fordi hun var bange for at brugte hun dem så ville Davia straffe hende.
Octavia Soames

Vis brugerens profil

Indlæg by Davia on Ons 18 jan - 13:48

Hun så godt at hun kiggede efter ting, og smilede lidt over det. Hun vil ikke kunne se de ting Davia havde, da de var i et andet rum end dette. Hun hørte Octavia spørge, om hun måtte spørge om noget, og smilede over det. ”Det godt du husker at spørge om lov til at spørge, frem for bare at spørge om det du vil. Men hvad er det du vil spørge mig om?” sagde hun, og så på hende med et roligt og venligt blik. Det var godt hun kunne den regel i forvejen, men det var nok også en meget normal regel de fleste havde.

Hun forstod udmærket godt, at Octavia nok havde svært ved at snakke med ord, da hun var blevet vant til at bruge hænderne, men hun skulle skam nok lære det, var hun sikker på. Men hvis Octavia brugte hænderne vil Davia ikke straffe hende for det. Så hun ventede bare på, at Octavia ville stille sit spørgsmål.
Davia

Vis brugerens profil

Indlæg by Octavia Soames on Ons 18 jan - 14:51

Octavia smilede svagt over hendes herskerinde smilede. Hun sagde svagt " tak " da hun blev rost for at kunne huske sin regl. Hun sagde svagt " Må..må jeg..må jeg godt se...se resten af hus...be om...my lady ? " Hun var bange for Davia ville sige nej men håbede virkelig hun ville sige ja.

Hun håbede inderligt på at hendes herskerinde ville lade hende se resten af huset. Octavia var meget nysgarig for at se hvordan noget så stort kunne se ud.
Octavia Soames

Vis brugerens profil

Indlæg by Davia on Ons 18 jan - 14:58

Hun smilede lidt over Octavias spørgsmål. ”Jo du må gerne se resten af huset. Følg med.” sagde hun, og begynde roligt at gå ind i et rum som var ved siden af stuen. Det var køkkenet, og hun så kort om på Octavia. ”Dette er køkkenet hvor du nok på et tidspunkt skal lave mad med en af de andre.” sagde hun og fortsatte rundt i huset, og viste sit eget værelse. ”Her skal du få lov til at komme ind. Du må ikke bare gå ind uden det okay?” sagde hun, og vil være sikker på Octavia forstod, inden hun fortsatte videre til et nyt værelse. ”Dette er her inde du får lov til at sove.” sagde hun. Hun havde nu vidst mere eller mindre alle rum på nær et. Det skulle Octavia ikke se med mindre hun fik en straf. Det var nemlig der inde hun fik den.
Davia

Vis brugerens profil

Indlæg by Octavia Soames on Ons 18 jan - 15:28

Octavia fulgte hurtigt efter Davia på alle 4 og kunne næsten ikke tro sine egne øjne da hun så køkkenet. Det var stort og flot og helt rent. Det var ikke en eller anden stor kælder med ødelagte gryder og beskidt bestik eller noget. Alt var så rent og flot. Octavia kiggede med store øjne på Davia da hun sagde " Lave mad med andre ? " kom svagt fra Octavia. Hun kiggede rundt og kunne ikke se nogle andre personer. Hun fulgte igen efter og var ved at falde om. Davias rum var virkelig smukt. Der var en kæmpe stor seng som Octavia ikke havde prøvet at være i før på nær 1 gang hvor de brød ind i et hus og Octavia blev overfaldet og kastet ned på sengen. Den var dejlig blød. Octavia undrede sig over hvor blød Davias seng mon var men turde ikke at bevæge sig ind da hun fik striks ordre på først at skulle få lov før hun måtte og nikkede så meget at hun slog sig selv med håret. Da Davia viste Octavia hvor hun skulle sove smilede hun stort. Der var det hun altid havde drømt om. Der var et blødt underlag skønt det kun bestod af et tæppe men det var stadig blødere end hun havde troet. Hun kiggede op på Davia med store øjne og vidste ikke om hun måtte kramme hende så turde ikke. Hun spurte dog svagt " Må...må...må jeg godt..godt give dig kram my lady ? " Hun ville gerne vise hvor glad hun var og vidste ikke hvordan hun ellers kunne gøre det ud over kram som hun havde lært er den mest naturlige måde at vise man er glad på for rige personer.
Octavia Soames

Vis brugerens profil

Indlæg by Davia on Ons 18 jan - 21:08

Da de var i køkkenet, hørte hun det Octavia sige, og smilede over hende. Forstod godt hun undrede sig, da hun jo ikke havde mødt nogle af de andre endnu. "Ja jeg har andre som du skal lave mad med nogle gange" sagde hun. "Du skal nok få lov at møde nogle af dem senere." Lovede hun inden hun gik videre ud af køkkenet.

Da de nåde værelset Octavia fik, så Davia hvor meget hun smilede, og det smittede ogs af på hende selv. Hun kunne se hvor glad Octavia var for sit nye værelse og et kort grin kom fra Davia af, da Octavia spurgte om hun gerne måtte kramme hende. "Du må meget gerne kramme mig" sagde hun, og åbnede armene så Octavia kunne få et ordentlig kram.
Davia

Vis brugerens profil

Indlæg by Octavia Soames on Ons 18 jan - 21:57

Octavia smilede og nikkede og glædet sig lidt til at skulle møde nogle af de andre personer. Hun var dog nevøs for om de kunne lide hende og om de var ondskabsfulde i mod hende.

Da Octavia fik lov til at kramme Davia kom et lille glædes vin fra hende og hun hoppede op og krammede Davia og nød hendes varme. Hun klemte sig helt op af hende og kunne høre hendes hjerte banke. Det var roligt. Octavia smilede og lukkede sine øjne og kunne godt lide lyden af et hjerte der bankede. Det gjorde hende rolig. Octavia sagde svagt for sig selv " mange tak..."
Octavia Soames

Vis brugerens profil

Indlæg by Davia on Tors 19 jan - 14:00

Hun grinede lidt over Octavias hvin og krammede hende lidt tid, inden hun fik hende til at stoppe igen. Smilede over hendes tak. ”Det så lidt. Jeg er ikke ond som domina.” sagde hun roligt og så på Octavia. Hun kunne sagtens være hård til tider, men ikke lige frem ond over for sine slaver. Eller det syntes hun i hvert fald ikke selv hun var.
Davia

Vis brugerens profil

Indlæg by Octavia Soames on Tors 19 jan - 18:41

Octavia smilede og hoppede ned da hun skulle stoppe og satte sig ned på knæ og kiggede med store øjne og ventede på sine ordre. Hun ville gerne vise sin herskerinde hvor glad hun var for hende men turde ikke at gøre noget uden at ha fået lov først selvom hun allermest havde lyst til at udforske huset og se om hun kunne finde de andre og se om de kunne lide hende. Octavia kiggede kort op på sin herskerinde og var nevøs for at snakke men sagde " Må...må..må jeg godt...må jeg godt spøg..spøger om..om noget my lady ? please..." og kiggede ned i jorden i frygt for Davia ville blive vred på hende for at snakke uden at ha fået lov skønt hun bare ville spøger om hun skulle spøger eller række hånden op i luften for at få lov til at spøger om noget.
Octavia Soames

Vis brugerens profil

Indlæg by Davia on Man 27 mar - 23:29

Davia lod Octavia sætte sig ned igen, og smilede stille til hende, da hun spurgte om hun måtte spørge om noget. Hun lød tydelig bange og nervøs for at spørge, hvilket hun ikke burde være. Ikke så meget som hun var i hvert fald. ”Hvad er det du vil spørge om? Og du behøver ikke være så bange for at spørge om du må spørge om noget. Du får højest et nej hvis jeg ikke er i humør til det, med mindre du selvfølgelig fortsætter med at spørge. Forstået?” sagde hun roligt, og smilede til Octavia. Alle hendes nye slaver fik altid en smule længere snor end alle de andre, da de jo lige skulle lære hendes regler og den slags, men det vil ikke være noget problem for Octavia, da hun jo allerede var så lydig man overhoved kunne være det.
Davia

Vis brugerens profil

Indlæg by Octavia Soames on Ons 29 mar - 23:00

Octavia sagde stille " Skal..skal jeg række hånden op eller...eller skal jeg spørger om jeg må spøger om ting...herskerinde ? " Da hun fik at vide hun max ville få et nej glædet hende. Hun var sødere end hendes mor som ville ha låst hende inde i en kiste hvis hun gjorde. Da Davia smilede til Octavia kunne hun ikke lade vær med at rødme lidt og smile selv. Hun kunne virkelig godt lide Davia. Hun var sød, virkede virkelig gavmild og var meget mere forstående end hun havde drømt om.

Octavia tog en stor indånding og sagde " Må..må...må jeg...må jeg godt...godt få lov til at.. se..resten af huset og..og møde nogle af de andre slaver herskerinde ? Jeg...jeg er nevøs for om de kan..kan lide mig...herskerinde..." Hun kiggede svagt ned i jorden og håbede virkelig de kunne lide hende så hun ikke risikerende at blive smidt ud af huset. Hun havde godt hørt om andre slave handler som havde haft gammle slaver som ikke kunne lide en ny så den nye blev smidt ud. Hun ville nødigt riskere det og kiggede med bedende øjne på Davia og håbede hun ville lade hende møde de andre så hun kunne se om de kunne lide hende så hun kunne blive og glæde Davia som tak for den venlighed hun var blevet vist allerede.
Octavia Soames

Vis brugerens profil

Indlæg by Davia on Tors 18 maj - 21:17

”Når. Nu har vi det vist på det rene, hvordan du spørger. Og hvis du bliver ved selv efter et nej, så husk at du vil blive straffet for det. Okay min tøs?”
Hun hørte Octavias spørgsmål, om hun måtte udforske resten af huset. ”Det er lige meget om de andre kan lide dig eller ej. Deres mening er lige meget. Men fint. Du kan få lov at udforske huset, men ikke prøv at åbne de låste døre på nogle måde. Forstået?” sagde hun, og så strengt på Octavia. Stoppede med at se sådan på hende, da hun fik et svar. Hvis Octavia havde forstået det, vil hun få lov at rande ud og undersøge huset.
Davia

Vis brugerens profil

Indlæg by Sponsored content

Sponsored content

Side 1 af 3 1, 2, 3  Next

Tilbage til toppen