Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
A slave ~ Octavia  - Page 2 EmptyIgår kl. 21:26 af Lori

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
A slave ~ Octavia  - Page 2 EmptyIgår kl. 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
A slave ~ Octavia  - Page 2 EmptyIgår kl. 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
A slave ~ Octavia  - Page 2 EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
A slave ~ Octavia  - Page 2 EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
A slave ~ Octavia  - Page 2 EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
A slave ~ Octavia  - Page 2 EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
A slave ~ Octavia  - Page 2 EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
A slave ~ Octavia  - Page 2 EmptyOns 6 Mar 2024 - 19:39 af Genevira

Mest aktive brugere denne måned
Sean
A slave ~ Octavia  - Page 2 Voteba13A slave ~ Octavia  - Page 2 Voteba14A slave ~ Octavia  - Page 2 Voteba15 
Lori
A slave ~ Octavia  - Page 2 Voteba13A slave ~ Octavia  - Page 2 Voteba14A slave ~ Octavia  - Page 2 Voteba15 
Lenore
A slave ~ Octavia  - Page 2 Voteba13A slave ~ Octavia  - Page 2 Voteba14A slave ~ Octavia  - Page 2 Voteba15 
Genevira
A slave ~ Octavia  - Page 2 Voteba13A slave ~ Octavia  - Page 2 Voteba14A slave ~ Octavia  - Page 2 Voteba15 
Celenia
A slave ~ Octavia  - Page 2 Voteba13A slave ~ Octavia  - Page 2 Voteba14A slave ~ Octavia  - Page 2 Voteba15 
Jake
A slave ~ Octavia  - Page 2 Voteba13A slave ~ Octavia  - Page 2 Voteba14A slave ~ Octavia  - Page 2 Voteba15 
Renata
A slave ~ Octavia  - Page 2 Voteba13A slave ~ Octavia  - Page 2 Voteba14A slave ~ Octavia  - Page 2 Voteba15 
Madelena Gray
A slave ~ Octavia  - Page 2 Voteba13A slave ~ Octavia  - Page 2 Voteba14A slave ~ Octavia  - Page 2 Voteba15 
Katrina
A slave ~ Octavia  - Page 2 Voteba13A slave ~ Octavia  - Page 2 Voteba14A slave ~ Octavia  - Page 2 Voteba15 
Sasha
A slave ~ Octavia  - Page 2 Voteba13A slave ~ Octavia  - Page 2 Voteba14A slave ~ Octavia  - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164629 indlæg i 8718 emner

A slave ~ Octavia

2 deltagere

Side 2 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

A slave ~ Octavia  - Page 2 Empty Sv: A slave ~ Octavia

Indlæg af Octavia Soames Fre 19 Maj 2017 - 0:29

Octavia smilede stort og nikkede meget og sagde " Jeg lover Herskerinde men....hvorfor det lige meget med deres mening ? Er det fordi du bestemmer alt så derfor så det din mening der deres mening ? " Ocatvia prøvede at forstå så godt hun kunne skønt hun syntes det var svært.

Hun var klar til at løbe afsted hvis hun virkelig måtte. Hun var nevøs men glædet sig også til at møde nogle af de andre slaver selvom hun var bange for om de var venlige som Davia var i mod hende. Octavia smilede svagt og rødmede ved tanken om at Davia ville kysse hende. Octavia rystede på hovdet for at få billedet ud af sit hovde inden hun begyndte at dryppe på gulvet
Octavia Soames
Octavia Soames

Antal indlæg : 38
Reputation : 0
Bosted : Boede på Skibet " The Red Mermaid " men bor ikke nogle steder nu
Evner/magibøger : The Red Mermaid Curse

Tilbage til toppen Go down

A slave ~ Octavia  - Page 2 Empty Sv: A slave ~ Octavia

Indlæg af Davia Ons 31 Maj 2017 - 2:55

”Deres mening er irrelevant. De ved alle de altid skal være søde imod de nye, ellers vil de få en straf hvis jeg finder ud af de ikke er søde. Men hvis den nye lyver og sir de andre har gjort ting imod ham eller hende, og jeg finder ud af det er løgn, så vil den nye få en straf for at lyve. ” forklarede Davia. ”Men smut du endelig ud og udforsk lidt, men vær tilbage her om en time. Forstået” sagde Davia, og vil havde et svar inden Octavia løb sin vej.
Davia
Davia

Antal indlæg : 131
Reputation : 0
Bosted : Terrorville District
Evner/magibøger : Ikke opdaget endnu

Tilbage til toppen Go down

A slave ~ Octavia  - Page 2 Empty Sv: A slave ~ Octavia

Indlæg af Octavia Soames Ons 31 Maj 2017 - 20:18

Octavia kiggede med store øjne på Davia og sagde " Jeg tør ikke lyve. Mor straffede mig engang for at tage noget at spise men det var ikke mig...Men mor straffede mig alligvel... Så jeg lover aldrig at lyve... Selvom du nok ikke ville tro mig selv hvis jeg sagde det ikke var mig... " Hun kiggede ned men kiggede straks op da Davia snakkede. Octavia niggede meget så hendes hestehale ramte hende i hovdet. Hun kiggede svagt rundt og kiggede på Davia og sagde " Er der nogle rum mig ikke må besøge ? Mor havde et rum som mig ikke måtte besøge fordi der var guld i så mig vil gerne vide hvilke rum så mig ikke besøge ? " Hun kiggede på Davia med store øjne og satte sig på knæ foran hende og afventede svar. Da Davia spurte om hun forstod sagde hun " Ja. Men mig vil helst vide hvilke rum før mig går fordi mig vil ikke bryde reglerne du har Mistress "
Octavia Soames
Octavia Soames

Antal indlæg : 38
Reputation : 0
Bosted : Boede på Skibet " The Red Mermaid " men bor ikke nogle steder nu
Evner/magibøger : The Red Mermaid Curse

Tilbage til toppen Go down

A slave ~ Octavia  - Page 2 Empty Sv: A slave ~ Octavia

Indlæg af Davia Man 21 Aug 2017 - 23:12

Davia så på Octavia som lovede ikke at lyve. ”Godt du lover det, og skal nok gøre mit bedste for ikke at dømme dig for at lyve uden bevis.” lovede hun. Hun lyttede til det pigen spurgte om, og svarede så. ”De låste rum må du selvfølgelig ikke gå ind i, men det er de eneste.” svarede hun roligt. ”Smut du bare afsted. Finder dig når det er.” sagde hun roligt. ”En ting til. Du må ikke overfalde de andre og drikke fra dem, okay?” Hun så lige på Octavia, og efter hun havde lovet det, lod Davia hende smutte på opdagelse.
Davia
Davia

Antal indlæg : 131
Reputation : 0
Bosted : Terrorville District
Evner/magibøger : Ikke opdaget endnu

Tilbage til toppen Go down

A slave ~ Octavia  - Page 2 Empty Sv: A slave ~ Octavia

Indlæg af Octavia Soames Man 21 Aug 2017 - 23:40

Octavia nikkede og lovede ikke at bidde nogle af de andre. Kort efter så løb hun afsted og kunne ikke vente med at opleve stedet. Hun så nogle af de andre som virkede glade for at være hos Davia. Hun løb oven på og kiggede ud af vinduet. Det var en utrolig udsigt at kunne kigge ud og se de svage lys fra den lille by af og hun drømte om at være i vandet og mærke det omkring hende. Hendes blik vandrede og kiggede ned hvor hendes øjne blev store og hun kunne dårligt forstå det. Davia havde en pool med vand i. Octavia kunne dårligt forstå det og spurte en af de andre i huset om hvordan man kom ud og blev vist vejen. Hun løb uden om huset og stod foran poolen og så hvordan vandet skinnede i lyset fra månen af. Hun kunne ikke tro sine egne øjne. Hun var i tvivl om hun måtte hoppe i men ville så frygtligt gerne. Hun bed sig i læben og kiggede rundt omkring. Der var ingen i nærhenden hun kunne se så hun satte sig på knæ og dykkede hovdet under vandet. Det var fantastisk. Det var helt roligt nu. Hun holdt hovde længe under intil hun ikke kunne få luft. Hun brugte sin evne og forsatte med at holde hovdet under vandet. Det var fantastisk. Helt roligt. Ingen der kunne nå hende tænkte hun. Dette var ren lykke for hende at være i vandet. Hun glemte alt om at hun var slave. Hun glemte alle de gange hun havde fået slag og tæsk. Det enste der betød noget var hun var i vand igen.
Octavia Soames
Octavia Soames

Antal indlæg : 38
Reputation : 0
Bosted : Boede på Skibet " The Red Mermaid " men bor ikke nogle steder nu
Evner/magibøger : The Red Mermaid Curse

Tilbage til toppen Go down

A slave ~ Octavia  - Page 2 Empty Sv: A slave ~ Octavia

Indlæg af Davia Tors 7 Sep 2017 - 22:06

Davia så efter Octavia da hun rande sin vej for at udforske huset. Hun smilede lidt over det, og gik så selv for at få lavet noget arbejde. Hun havde nogle få slaver som hun skulle straffe fordi de havde været ulydige og overtrådt en af reglerne eller flere. Hun brugte en time på det, inden hun besluttede sig for at vil finde Octavia igen. Hun begyndte at lede, og da hun ikke anede hvor tøsen kunne være, spurgte hun en af de andre slaver, som med det samme fortalte hende, at den nye slave havde spurgt efter udgangen, og hun havde vist hende vejen. Davia var ikke helt tilfreds med dette, da hun ikke vidste om Octavia vil prøve at stikke af, så hun skyndte sig ud for at finde hende. Hun ledte ikke specielt længe inden hun fandt hende i poolen. Davia stod på kanten og så ned, og overvejede om hun skulle hoppe i efter hende, eller lade hende være der nede. Solen vil snart stå op, så hun blev nødt til at få hende op. Hun prøvede dog med at råbe Octavias navn først for at se om det vil virke på at få hende op. Gjorde det ikke blev hun nødt til at hoppe i efter hende.
Davia
Davia

Antal indlæg : 131
Reputation : 0
Bosted : Terrorville District
Evner/magibøger : Ikke opdaget endnu

Tilbage til toppen Go down

A slave ~ Octavia  - Page 2 Empty Sv: A slave ~ Octavia

Indlæg af Octavia Soames Tors 7 Sep 2017 - 22:53

Da Ovtavia hørte hendes navn blev råbt panikkede hun og faldt ned i vandet og skyndte sig op igen og skyndte sig over til Davia og satte sig på knæ foran hende og kiggede på hende med store øjne og frygtede hun havde lavet noget hun ikke måtte så som at stikke sit hovde i vandet eller overhovdet bevæge sig i nærheden af vandet. Hun rystede svagt af frygt og gjorde sig klar til at blive kvalt eller slået hårdt som hendes mor ville ha gjort hvis Ovtavia hoppede i vandet eller nærmede sig det uden tilladelse.
Octavia Soames
Octavia Soames

Antal indlæg : 38
Reputation : 0
Bosted : Boede på Skibet " The Red Mermaid " men bor ikke nogle steder nu
Evner/magibøger : The Red Mermaid Curse

Tilbage til toppen Go down

A slave ~ Octavia  - Page 2 Empty Sv: A slave ~ Octavia

Indlæg af Davia Søn 10 Sep 2017 - 16:53

Davia så at Octavia panikkede over at høre sit navn, og der gik ikke længe inden hun var over ved Davia, hvilket var godt. Davia så ned på Octavia, og smilede lidt over hende. "Jeg kan se du kan lide vandet?" spurgte hun roligt. Der var intet galt i det. Overhoved ikke. "Det helt okay hvis du kan lide vandet. Du skal nok få lov nogle gange til at komme u det, hvis du kan li det, men så skal du huske at spørge om lov inden, og ikke bare gå direkte ud og hoppe i. Okay?" Hun smilede blidt til Octavia som for at fortælle det var okay.
Davia
Davia

Antal indlæg : 131
Reputation : 0
Bosted : Terrorville District
Evner/magibøger : Ikke opdaget endnu

Tilbage til toppen Go down

A slave ~ Octavia  - Page 2 Empty Sv: A slave ~ Octavia

Indlæg af Octavia Soames Søn 10 Sep 2017 - 22:31

Octavia smilede stort og fik store øjne af glæde og hoppede svagt " Ja jeg lover Misstress Davia ! " Hun kunne dårligt tro hvad hun havde hørt. Da Davia spurte om Octavia kunne lide vandet sagde hun " Jeg elsker det ! Jeg har altid elsket vandet og har altid været omringet af det. Det er der hvor jeg føler mig mest rolig og altid kan slappe af selv når jeg er virkelig bange eller jeg ikke føler jeg kan klare noget...Min mor og hendes hold plejede altid at drille mig ved at føre mig tæt på vandet men holde mig væk fra det.... Men det værste var når jeg var på land...Jeg var altid langt væk fra vandet og jeg var bange for jeg aldrig ville komme til at mærke det igen..." Octavia smilede og lod sit blik vandre i mod poolen igen og fantaserede om hvordan det måtte være at svømme i det vand med en så venlig og forstående som Davia. Hun ville spørger om Davia ville prøve at svømme med hende en dag men turde ikke at presse sit held så hun valgte at holde mund og lytte efter hvad Davia fortalte men smilede meget da Davia smilede til hende.
Octavia Soames
Octavia Soames

Antal indlæg : 38
Reputation : 0
Bosted : Boede på Skibet " The Red Mermaid " men bor ikke nogle steder nu
Evner/magibøger : The Red Mermaid Curse

Tilbage til toppen Go down

A slave ~ Octavia  - Page 2 Empty Sv: A slave ~ Octavia

Indlæg af Davia Fre 15 Sep 2017 - 13:38

Davia smilede en smule over Octavia som hoppede en smule af glæde. Hun kunne lide når hendes slaver var glade. Men de skulle stadig opføre sig ordentlige. Dog var hun ikke den hårdeste mod sine slaver. De fleste andre var meget være end hende. Hun hørte hun lovede at spørge om lov næste gang. ”God pige” sagde hun roligt. Hun lyttede til hendes historie. Sikke dog en sød mor. Hun vil ikke gøre det mod sine slaver, med mindre de havde fortjent det ved at være uartige. ”Solen står snart op. Vi burde nok få dig ind i ly for solen.” sagde hun roligt, og begyndte at gå ind. Hun regnede med at Octavia fulgte med hende.
Davia
Davia

Antal indlæg : 131
Reputation : 0
Bosted : Terrorville District
Evner/magibøger : Ikke opdaget endnu

Tilbage til toppen Go down

A slave ~ Octavia  - Page 2 Empty Sv: A slave ~ Octavia

Indlæg af Octavia Soames Fre 15 Sep 2017 - 15:40

Octavia blev en smule chokeret og tog et skridt tilbage " Du...d..du syntes hun var sød...for...for at gøre sådan ? " Hun blev bange for at Davia ville være ond som hendes mor hvilket skræmte hende mest fordi intil nu havde Davia virket som en utrolig sød og meget forstående person.

Da Davia sagde at solen begyndte at stå op kiggede Octavia panikslagen i mod skyerne og så det var ved at blive lysere hvilket fik hende til at skrige af skræk og løb hurtigt forbi Davia og gemte sig bag hendes gadin og rystede af skræk i frygt for at Davia ville true med at sende hende ud i solen og " Grille " som hendes mor altid truede med hvis hun ikke var god nok som slave. Octavia gemte sig i gadinet og sagde med rystende stemme " mig....mig god slave....mi...mig mig love.....Mig love..." Hun var så nevøs for at Davia ville udsætte hende for solen da hun ikke vidste om hun kunne finde på den slags at hun ville flygte og gemme sig i huset hvis det var selv hvis det blev til en ordre at hun skulle gå ud.
Octavia Soames
Octavia Soames

Antal indlæg : 38
Reputation : 0
Bosted : Boede på Skibet " The Red Mermaid " men bor ikke nogle steder nu
Evner/magibøger : The Red Mermaid Curse

Tilbage til toppen Go down

A slave ~ Octavia  - Page 2 Empty Sv: A slave ~ Octavia

Indlæg af Davia Søn 17 Sep 2017 - 1:12

Hun så på Octavia som troede hun mente det med hendes mor. ”Jeg mente det ikke. Det var ironisk. Sys faktisk det er alt for ondt.” sagde hun for at berolige Octavia, men hun mente det også at det var ondt.

Hun så på Octavia som gemte sig, da hun sagde det var ved at blive morgen. Hun sukkede lidt over det. ”Kom med mig.” sagde hun i stedet. Hun vil ikke grille Octavia i solen. Hun begyndte at gå mod et specielt værelse. Et hvor der ingen vinduer var, så solen ikke kunne komme ind. Det perfekte værelse for en vampyr at sove i. Der stod en seng der inde, og var en skuffe med tø. ”Det her er dit værelse. Der er ingen vinduer, så ingen sol. Hvad sys du om det?” spurgte hun, og så på hende.
Davia
Davia

Antal indlæg : 131
Reputation : 0
Bosted : Terrorville District
Evner/magibøger : Ikke opdaget endnu

Tilbage til toppen Go down

A slave ~ Octavia  - Page 2 Empty Sv: A slave ~ Octavia

Indlæg af Octavia Soames Søn 17 Sep 2017 - 1:21

Octavia smilede og sagde " Oh...hvad er ironisk ? Undskyld jeg ikke er så klog...Mor mente ikke jeg skulle lære så meget... Hun mente jeg skulle lære hvordan man gjorde kanonerne rene og hvordan man holdt et skib ordenligt og hvordan man gjorde hende glad...mellem hendes ben..." Hun kiggede lidt ned og sukkede svagt.

Octavia fulgte efter Davia til et underligt værelse. Det var utrolig mørkt men hun kunne se der var en seng og en skuffe med rent tøj i. Da Davia sagde det var Octavias værelse fik hun kæmpe store øjne og kiggede dirrekte på Davia og var ved at græde af lykke. Hun faldt på knæ og prøvede at finde ord men kunne ikke. Ingen vinduer og hun fik en seng at sove i. Hun vidste at Davia var sød men at hun ligefrem var så betænksom og så godhjertet. Hun kiggede igen på Davia og kunne ikke få orderne ud så det kom ud som blader i stede for hvad hun faktis ville ha sagt som var " Mange tak " Octavia ville spøger hvad hun skulle gøre for det og om hun ikke kunne få lov til at gøre noget for at vise hvor glad hun var for det. Hun ville så frygtlig gerne gøre Davia glad bare en lille smule for den store glæde hun havde givet hende. Hun håbede dog lidt på hun ville sige nej så hun kunne få lov til at mærke hvordan det var at ligge i en seng uden at man skulle ligge ved siden af døde fisk eller krudt eller andet ubehaligt.
Octavia Soames
Octavia Soames

Antal indlæg : 38
Reputation : 0
Bosted : Boede på Skibet " The Red Mermaid " men bor ikke nogle steder nu
Evner/magibøger : The Red Mermaid Curse

Tilbage til toppen Go down

A slave ~ Octavia  - Page 2 Empty Sv: A slave ~ Octavia

Indlæg af Davia Søn 17 Sep 2017 - 2:46

Davia så på Octavia som ikke forstod ordet ironi. Hun smilede lidt over det. ”Ironi er når man siger noget, men overhoved ikke mener det. Man vil kunne høre det på deres stemme for det meste.” sagde hun. ”Det nok det bedste jeg kan beskrive det.” Hun håbede hun vil forstå det, men var ikke sikker. Og Det undrede ikke Davia at en af tingene som Octavias mor havde lært hende, var at tilfredsstille en kvinde.

Da de nåde værelset, så Davia på Octavia, som faldt på knæ da hun hørte at værelset her var hendes. Det var tydeligt hvor vild Octavia var med værelset, og Davia smilede over der. ”Kom bare. Gå ind og få noget søvn okay.” sagde hun, og lod hende gå over til sengen. Davia vil selv gå i seng efter Octavia var kommet det.
Davia
Davia

Antal indlæg : 131
Reputation : 0
Bosted : Terrorville District
Evner/magibøger : Ikke opdaget endnu

Tilbage til toppen Go down

A slave ~ Octavia  - Page 2 Empty Sv: A slave ~ Octavia

Indlæg af Octavia Soames Søn 17 Sep 2017 - 3:06

Octavia lyttede til hvad Davia prøvede at forklare hende men forstod det ikke 100 % men forstod det godt nok til hun ikke ville stille spørgsmål mere for i dag. I stede nikkede hun blot og håbede på at Davia ville lade hende slippe for smæk eller andet for ikke at forstå hende ordenligt.

Da Davia sagde at Octavia bare kunne gå ind og sove kunne hun mærke hun var ved at besvime. Det var næsten for godt til at være sandt. Hun smilede meget og takkede og løb over til sengen og kiggede på den før hun kiggede på Davia og kiggede på sengen igen inden hun kravlede ind over dynen uden at løfte den op og rystede over hele kroppen. Det var ikke bare en drøm. Det var virkelig hendes eget værelse. Hun kunne næsten ikke tro nyheden. Det var for godt til at være sandt. Langsomt som hun vænnede sig til tanken begyndte hun langsomt at blive træt så hun stak hovdet ud fra under dynen af og kiggede på Davia og sagde " Skal jeg dele sengen med nogle ? Eller er der en regl med at jeg ikke må sove i mere end en time eller skal jeg først spændes fast til sengen så jeg ikke kan flygte eller skal jeg først spise en masse sur fisk før jeg må sove ? " Octavia ville gøre hvad som helst vis hun måtte få lov til at prøve at sove alene i sengen selvom hun ville helst sove i nærheden af Davia i tilfælde af at hun ville få brug for hende i løbet af natten og så hun var fri for at skulle vække en af de andre slaver eller tilmed selv gå over til hende eller kalde efter hende. Hun ville gøre det så nemt for Davia som overhovdet muligt som tak for hendes gaver.
Octavia Soames
Octavia Soames

Antal indlæg : 38
Reputation : 0
Bosted : Boede på Skibet " The Red Mermaid " men bor ikke nogle steder nu
Evner/magibøger : The Red Mermaid Curse

Tilbage til toppen Go down

A slave ~ Octavia  - Page 2 Empty Sv: A slave ~ Octavia

Indlæg af Davia Søn 17 Sep 2017 - 3:50

Davia stod i døren til værelset, og betragtede roligt Octavia som var meget glad for værelset så det ud til. Det var meget godt. Hun smilede til hende, men smilet forsvandt ved alle hendes spørgsmål. Hun sukkede over det, og sagde stille. ”For nu er det hele kun dit. Måske får du en du skal dele med senere, men nu er det kun dit. Og nej du skal ingen af de andre ting. Bare sov til solen igen er nede.” sagde hun, og smilede roligt til hende. Hun kunne fornemme hun var mere sød end Octavias mor havde været det. Men hun var ligeglad. Hun var som hun var, og gad ikke sammenligne sig med nogle anden. ”Godnat Octavia, og sov godt.” sagde hun, og lukkede døren. Gik over til sit eget værelse for at få noget søvn selv.
Davia
Davia

Antal indlæg : 131
Reputation : 0
Bosted : Terrorville District
Evner/magibøger : Ikke opdaget endnu

Tilbage til toppen Go down

A slave ~ Octavia  - Page 2 Empty Sv: A slave ~ Octavia

Indlæg af Octavia Soames Søn 17 Sep 2017 - 4:06

Octavia var ved at besvime igen da hun fik af vide det hele var hendes. Hun kunne ikke tro det. Og hun ville hellere end gerne dele. Så længe personen ikke prøvede at spise hende eller voldtag hende som alle andre hun havde skulle dele med. Eller var et lig. Det var langt fra en god tid da det var.

Da Davia sagde godnat sagde Octavia med det samme " Sov godt og drøm sødt og mange mange tak Mistress Davia " Hun kunne dårligt tro det. Octavia blev utrolig nysgarig og kiggede ud af sit værelse og så hvor Davia gik hen i tilfælde hun skulle over til hende i løbet af " natten "hvis Davia havde brug for hende. Hun gik over til sengen og undrede sig over om hun skulle sove nøgen eller i sit beskidte tøj. Hun tænkte det reneste måtte være at sove nøgen men måtte hun det for Davia ? Octavia begyndte at blive nevøs og overvejede kraftigt at gå over til Davia for at spøger men hun havde allered hørt hende sukke hvilket fik hende til at blive på sit værelse. Hun tænkte at det aller smarteste ville være at sove kun i sine ødelagte lasede trusser. Så hun smed alt andet og lagde sig i sin seng. Hun elskede at mærke det bløde stof i mod hendes hud. Det var som en drøm. Det var meget bedre end det krassende stof hun plejede at sove på og det var hvis hun var virkelig heldig hun kunne få lov til at sove på det. Men dette stof var som en drøm der aldrig nogle sinde havde ramt Octavias lille hovde. Langsomt blev hun træt og lod sig falde hen i løbet af dagen. Hun sov meget tungt og drømte om Davia og hvor sød hun var og at Octavia ville være hendes aller bedste slave og at hun ville gøre Davia glad og gøre hende stolt af hende. Davia var allerede en person der betød så meget for Octavia at hun ville være villig til at gøre alt for hende. Selv at løbe ud i solen og ind igen for hendes skyld. Davia havde nemmelig vist mere venlig og kærlighed i de få timer de havde kendt hindanden end Octavia havde set eller mødt i løbet af hele sit liv.
Octavia Soames
Octavia Soames

Antal indlæg : 38
Reputation : 0
Bosted : Boede på Skibet " The Red Mermaid " men bor ikke nogle steder nu
Evner/magibøger : The Red Mermaid Curse

Tilbage til toppen Go down

A slave ~ Octavia  - Page 2 Empty Sv: A slave ~ Octavia

Indlæg af Davia Ons 20 Sep 2017 - 23:01

Davia hørte Octavias ord inden hun gik ind til sig selv. Hun lagde sig i sin seng, og slappede af. Hun faldt hurtigt i søvn, og sov det meste af dagen. Når nu hun havde alle mulige racer som slaver, og også vampyre, så var hun for det meste vågen om natten da de jo ikke kunne være ude om dagen uden at brænde på grund af solen.

Da hun vågnede strakte hun sig, og stod op. Hun vil lade sine vampyr slaver sove til solen var gået helt ned. Dog var hun sulten, og fandt en af sine andre slaver, og fik ham til at lave hende noget ’morgenmad’. Hun gik ned i sin stuen, og fik maden serveret. Hun satte sig til at spise.
Davia
Davia

Antal indlæg : 131
Reputation : 0
Bosted : Terrorville District
Evner/magibøger : Ikke opdaget endnu

Tilbage til toppen Go down

A slave ~ Octavia  - Page 2 Empty Sv: A slave ~ Octavia

Indlæg af Octavia Soames Ons 20 Sep 2017 - 23:32

Ocavia sov det meste af dagen og vågende op i sengen. Hun kunne stadig ikke tro hun havde været så heldig. Hun gik over til skuffen og fandt noget tøj som i hendes øjne var utrolig smukt og at hun kun havde set rige folk gå med selvom det blot var rent. Hun tog det på og skyndte sig ned men var nevøs i tilfælde af at Davia ville straffe hende for at gå ud af sengen uden tilladelse men hun valgte at kigge i alle rum efter Davia intil hun fandt hende sidde og spise morgenmad. Hun var nevøs for at gå der over så hun valgte at sætte sig på hug og kigge på Davia fra afstand.
Octavia Soames
Octavia Soames

Antal indlæg : 38
Reputation : 0
Bosted : Boede på Skibet " The Red Mermaid " men bor ikke nogle steder nu
Evner/magibøger : The Red Mermaid Curse

Tilbage til toppen Go down

A slave ~ Octavia  - Page 2 Empty Sv: A slave ~ Octavia

Indlæg af Davia Søn 1 Okt 2017 - 23:15

Davia sad og spiste sin morgenmad. Hun vil hente Octavia bagefter, hvis tøsen ikke selv var dukket op inden hun havde spist færdigt. Hun var nået at spise en del af sin mad, da hun mærkede en som betragtede hende. Hun så i retningen af hvor fra hun følte øjnene, og så Octavia sidde på hug et stykke væk. Hun smilede til tøsen, og spiste sin mad færdig, inden hun rejste sig op. En af slaverne kom og tog tallerkenen og bestikket og alt som Davia havde brugt.
Davia gik over til Octavia. ”Godaften. Sovet godt?” spurgte hun. Hun havde tænkt sig at give Octavia noget mad også. Hun hjalp altid de nye slaver med hvad de skulle gøre for at få mad og den slags. ”Følg med mig, og så får du noget blod. Har jeg ikke ret i, at du er sulten?” spurgte Davia, og begyndte at gå. Hun gik ind i et bestemt rum som hun skulle låse op først. Inde i rummet havde hun små flasker med blod til sine vampyr slaver. Hun tog en af flaskerne, og gav den til Octavia. ”Her. Drik” sagde hun, og ventede på Octavia vil drikke det.
Davia
Davia

Antal indlæg : 131
Reputation : 0
Bosted : Terrorville District
Evner/magibøger : Ikke opdaget endnu

Tilbage til toppen Go down

A slave ~ Octavia  - Page 2 Empty Sv: A slave ~ Octavia

Indlæg af Octavia Soames Man 2 Okt 2017 - 9:38

Octavia smilede svagt da hun så Davia så hende men valgte at blive siddende for en sikkerhedskyld. Da Davia rejste sig blev Octavia en smule nevøs men besvarede hendes spørgsmål " Jeg har sovet bedre end jeg nogle sinde har sovet i hele mit laaaaange liv. Har du sovet godt ? Det vigtigere føler mig.. undskyld hvis jeg ikke rigtig ved om jeg må spøger...undskyld " Hun begyndte at rødme og kigged ned. Hun var begyndt at blive kraftigt nevøs og valgte bare at holde mund i stede. Hun lyttede til Davia og fik store øjne da hun sagde hun ville få noget mad. Hun sagde " Jo meget " Octavia fulgte efter Davia og så rummet. Hun havde ikke set så mange flasker siden den dag hendes mors skib havde valgt at sænke et skib som transpoterede ting til hospitale og havde blod på sig selvom mange af flaskerne gik i stykker. Octavia smilede stort og kunne ikke stå stille af ren lykke over hun fik en flaske og kiggede på Davia som sagde hun skulle drikke. Octavia ville virkelig gerne men vidste ikke om hun måtte men var blevet så sulten at hun hellere end gerne ville tage i mod straffen der kom hvis det var en test og valgte at åbne flasken og smage blodet. Det var friskt. Det var fra et menneske kunne hun smage hvilket fik hende til at smile så meget at man nemt kunne se hendes tænder. Den ene var flækket lidt pga. totur fra hendes mors side af. Hun tog flasken til læben og rystede i hele kroppen og tømte den meget hurtigt. Da den var tømt helt ned til sidste dråbe valgte Octavia at stille flasken ned og kunne mærke blodet løbe igennem hende. Hun smilede meget og hoppede lidt på stedet hvor hun stod af ren og skær lykke indtil en tanke ramte hende. Hun kiggede på flasken panisk og så på Davia og sagde " Undskyld....Jeg...jeg kom til at tømme den hele....vi...vi..ville du også ha haft noget ? " Og kiggede på Davia og gjorde sig klar til at blive slået i hovdet med flasken som straf.
Octavia Soames
Octavia Soames

Antal indlæg : 38
Reputation : 0
Bosted : Boede på Skibet " The Red Mermaid " men bor ikke nogle steder nu
Evner/magibøger : The Red Mermaid Curse

Tilbage til toppen Go down

A slave ~ Octavia  - Page 2 Empty Sv: A slave ~ Octavia

Indlæg af Davia Tirs 10 Okt 2017 - 10:24

Davia så ned på Octavia, og hørte det som hun sagde, og smilede over det. Over at Octavia var så nervøs som hun var. ”Du må gerne spørge hvordan jeg har sovet. Og jeg har sovet udmærket tak. Og jeg er glad for du selv har sovet godt. Jeg ønsker mine slaver har det så godt som muligt, selvom de er slaver. Jeg er ikke den hårdeste mod dem, men jeg ved når jeg skal straffe og hvornår jeg ikke skal.” sagde hun roligt. Hun kunne sagtens være hård mod sine slaver, men det var kun når de havde fortjent det, og når de ikke kendte deres plads. Davia havde godt lagt mærke til, at Octavia rødmede over det hun lige havde sagt, og smilede lidt over det. Octavia var nærmest som et barn på den måde hun opførte sig på, men det var ikke på en dårlig måde hun gjorde det.
Efter Davia havde spurgt om Octavia var sulten, så Davia de store øjne som Octavia fik, og hørte hendes svar, at hun var meget sulten.
Da de var kommet ned i rummet hun havde flaskerne, så Davia hvor meget Octavia dansede rundt, og Davia smilede over det. Hun kunne se hvor nervøs Octavia var, men var tilfreds da hun drak blodet. Hun så hvor glad hun var for blodet, og hvor meget hun hoppede og dansede rundt.
Davia så på Octavia som nu begyndte at panikke, og hun hørte hende undskylde. Davia sukkede over hende. ”Det er okay. Du skal ikke være nervøs for at have drukket det hele selv. Jeg drikker ikke blod, så det hele i flasken var dit.” Hun smilede til Octavia blidt.
Davia
Davia

Antal indlæg : 131
Reputation : 0
Bosted : Terrorville District
Evner/magibøger : Ikke opdaget endnu

Tilbage til toppen Go down

A slave ~ Octavia  - Page 2 Empty Sv: A slave ~ Octavia

Indlæg af Octavia Soames Søn 15 Okt 2017 - 16:32

Octavia smilede kraftigt over at Davia smilede og ikke straffede hende. Hun nikked blot kraftigt og lyttede efter til hvad hun sagde og sagde svagt " Det jeg glad for "

Octavia kiggede ikke så meget på Davia da hun havde for travlt med at være lykkelig pga blodet men blev overrasket over hun ikke blev straffet. Hun kiggede på Davia som forklarede hende at hun ikke skulle være nevøs og da hun sagde hun ikke drak blod kiggede Octavia med store øjne " Ikke drikke blod ? Hvordan overlever du så ? " Hun kiggede og blev skrækslagen og gik langsomt væk fra Davia og sagde " Du...du...du...du spi...sp...du spiser ik....ikke vampyre vel... ? " Hun vidste hvor døren var og ville flygte fra sit liv hvis Davia sagde ja. Octavia tænkte sig om og så hun havde set Davia spise noget tidligere og at det ikke var en vampyr men noget andet. Octavia rødmede kraftigt og gemte sig bag sit hår og blev helt lille og sagde " Undskyld undskyld undskyld....." Hun fjernede sit hår og viste hun græd " Jeg er dum....jeg er så dum....undskyld undskyld undskyld frøken Davia.....orgh...." Hun gemte sig bag håret og bare rullede frem og tilbage pga. skammen over at hun havde været så idiotisk. Men hun vidste ikke meget om varulve men vidste at de var farlige for vampyre og at de var meget hurtige og stærke. Men at vampyre havde en lille fordel som varulvene ikke havde. At de altid var stærke mens varulve var stærkeste når de var som ulve og ikke som menneske. Men hun kunne ikke tænke mange flere tanker end det inden skammen kom tilbage og fik Octavia til at græde mere.
Octavia Soames
Octavia Soames

Antal indlæg : 38
Reputation : 0
Bosted : Boede på Skibet " The Red Mermaid " men bor ikke nogle steder nu
Evner/magibøger : The Red Mermaid Curse

Tilbage til toppen Go down

A slave ~ Octavia  - Page 2 Empty Sv: A slave ~ Octavia

Indlæg af Davia Ons 1 Nov 2017 - 15:04

Davia så med det samme hvor overrasket Octavia blev over det faktum at Davia ikke drak blod. Hun hørte det som hun sagde, og grinede blidt over hende. Ikke for at være ond, men en let opgivende latter. Octavia var virkelig som et lille barn, som ikke rigtig kendte verdenen virkede det som om. Dog var det sødt på sin vis. ”Nej jeg spiser ikke vampyre. Jeg spiser ganske normalt menneske mad.” sagde hun roligt, og smilede til Octavia. Hun vil nødig skræmme barnet her. Hun hørte Octavia undskylde da hun fandt ud af, at Davia ikke spiste vampyre. ”Det er okay. Du vidste det jo ikke” sagde hun roligt, og smilede til hende.
Davia
Davia

Antal indlæg : 131
Reputation : 0
Bosted : Terrorville District
Evner/magibøger : Ikke opdaget endnu

Tilbage til toppen Go down

A slave ~ Octavia  - Page 2 Empty Sv: A slave ~ Octavia

Indlæg af Octavia Soames Søn 12 Nov 2017 - 13:40

Octavia skammede sig kraftigt over hun ikke var klogere. Hun kiggede lidt ned da Davia grinte og hun troede at det var fordi hun grinte af hende og ikke som et lidt opgivende latter. Hun var van til når folk grinte så var det oftes af hende fordi hun havde lavede dumme fejl som alle andre ikke ville ha begået så som ikke at vide at varulve ikke spiste vampyre. Hun vidste sandt og sige ikke meget da hendes tidligere liv ikke vang hende til at vide men til at kunne arbejde længe og hårdt og for ikke at nævne seksuelt fra alle køn og aldre og arter selvom varulve var ikke en race hun havde set omborg på skibet længe nok til at kunne lære om dem.

Octavia smilede og tørrede sine øjne da Davia smilede til hende og sagde det var okay. Octavia sagde svagt " Må...må jeg ....må jeg godt spø..spøger om noget...F...fr...frøken....frøken Davia...? "
Octavia Soames
Octavia Soames

Antal indlæg : 38
Reputation : 0
Bosted : Boede på Skibet " The Red Mermaid " men bor ikke nogle steder nu
Evner/magibøger : The Red Mermaid Curse

Tilbage til toppen Go down

A slave ~ Octavia  - Page 2 Empty Sv: A slave ~ Octavia

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum