Login

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1162

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Latest topics
» So you want to do business [XxX]
Yesterday at 19:59 by Melisandre

» en ny start - Taliia
Yesterday at 18:45 by Midnight

» Med eller uden ~Legen.~
Yesterday at 16:25 by Allistor

» Hey Daddy, it's me - Gale
Yesterday at 16:09 by Xakle

» Where the hell are we! - Vetis - XXX
Yesterday at 15:49 by Storm

» Do you want to be my friend? Rael (privat)
Yesterday at 14:42 by Nellie

»  It's hard to be pregnant - Keruel
Lør 20 okt - 23:15 by Adalra

» You and I are distant family ~ Adalra
Lør 20 okt - 21:33 by Adalra

» To unge hjerte (privat) XxX ~ Midnight
Lør 20 okt - 21:07 by Midnight

Statistics
Der er i alt 292 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Conner

Vores brugere har i alt skrevet 155869 indlæg in 8094 subjects

A slave ~ Octavia

Side 3 af 3 Previous  1, 2, 3

Go down

Re: A slave ~ Octavia

Indlæg by Davia on Man 21 maj - 23:26

Det var okay at Octavia ikke vidste når folk grinte af hende, eller noget andet. Og det var ikke underligt at en vampyr ikke helt anede hvad en varulv spiste, hvis hun aldrig før hevde set en. "Har du nogle sinde mødt en varulv før?" spurgte Davia roligt, og så på Octavia.

Davia så på hende, som hun tørrede øjnene, og spurgte om hun måtte spørge om noget. Davia smilede til hende og nikkede. "Hvad ønsker du at spørge om?" lød det med en rolig stemme fra Davia af.
Davia

Antal indlæg : 112
Evner/magibøger : Ikke opdaget endnu

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Indlæg by Octavia Soames on Man 11 jun - 23:26

Octavia svarede med nevøs stemme " Mest billeder....men... engang havde de vi en varulv på skibet...Mor sagde at deres kroppe var stærke og derfor gode at sælge..og jeg hørte tit råben og hylen når det var fuldmåne men jeg så den aldrig..jeg.. jeg holdt mig altid langt væk fra den fordi...jeg havde hørt historier om dem...Om hvordan de er farlige og onde...og spiser alt de kan..." Hun var bange for at Davia ville straffe hende for ikke at vide mere om varulve og for ikke at set den. Hun var generalt nevøs for Davia fordi hun var bange for at hun bare spillede sød og pludselig ville begynde at blive ond og straffe hende uden en grund som hendes mor.

Octavia smilede svagt og fik lidt flere tåre i øjnene men prøvede at holde dem tilbage " Ka...ka..." Octavia faldt over sine egne ord og kunne dårligt få sin tunge til at virke " Kan..du...kan du...li...li...ikke noget..." Hun rødmede og skammede sig over ikke at kunne snakke og tænkte det var latterligt at hun overhovdet havde prøvet at snakke til sin nye herskerinde.
Octavia Soames

Antal indlæg : 33
Bosted : Boede på Skibet " The Red Mermaid " men bor ikke nogle steder nu
Evner/magibøger : The Red Mermaid Curse

Vis brugerens profil

Indlæg by Davia on Tirs 12 jun - 16:04

Davia nikkede roligt, da Octavia sagde hun mest havde set billeder af varulve, men aldrig en som sådan i virkeligheden. Og at de åbenbart havde solgt en del da varulve var stærke. Ja varulve var stærke, men det var der også så mange andre racer der jo var. "Du har været klog i ikke at gå i nærheden af en under en fuldmåne. Det ikke alle varulve som kan styre sig når de er forvandlede. Også fordi det gør så pisse ondt at forvandle sig. Men bare rolig. Når det fuldmåne, skkal jeg nok sørger for at være et sted så jeg ikke kan skade dig. Det lover jeg" sagde hun roligt, og smilede til Octavia.

Hun hørte hvordan Ocatavia begyndte at snakke. Eller snare stamme da ordene vist ikke rigtig vil over hendes læber. Davia var tålmodig med hende, og så ned på hende. "Hvad er det du er ved at brænde inde med af spørgsmål. Jeg bliver ikke sur over det. Så bare spørg om hvad end du vil lige nu. Jeg svare gerne på dem hvis jeg kan, eller ønsker det. Da det måske ikke er alle jeg lige ønsker, men selv hvis du rammer et af dem, blir jeg ikke sur. Vil blot sige roligt til dig, at jeg ikke ønsker at svare. Okay? Så ikke vær bange for at spørge om ting og sager."
Davia

Vis brugerens profil

Indlæg by Octavia Soames on Tirs 12 jun - 19:33

Octavia smilede over at blive rost. Det havde været meget sjældent nogle havde gjort det. Det fik Octavia til at smile og rødme en smule. Hun lyttede til hvad Davia sagde og nikkede " Mange tak....selvom... Jeg ved hvis du skader mig så har jeg fortjent det...og selv hvis jeg ikke har fortjent det så skal du ikke lade vær med at skade mig hvis du har lyst....je...jeg er trods alt bare en slave..." Hun kiggede ned i jorden.

Octavia lyttede til hvad Davia sagde og smilede lidt efter hun havde tørt øjnene og sagde " O..okay...Det...det skal jeg nok huske....Jeg...jeg ville spøger om...du...om du kan...om du kan lide....m..mi..." Octavia slog sig selv i hovdet flere gange og sagde " Dumme..dumme..dumme..." hun ville så gerne kunne spøger om Davia faktis kunne lide hende men hun var for bange for at få det svar hun vidste hun ville få. Nemmelig at Davia ikke kunne lide Octavia og bare så hende som en ny slave til samlingen " Dig....l...li...dig lide mig ? " Hun fik sagt ordene mens hun slog på sig selv og faldt næsten helt sammen. Hele hendes krop gjorde ondt lige nu pga. kvalmen over frygt.
Octavia Soames

Vis brugerens profil

Indlæg by Davia on Tirs 12 jun - 20:35

Davia kunne se hvor svært Octavia havde ved at sige det som hun ville før, og smilede over hende. Hun var nu en gang sød. Nervøs men sød. Nervøs var klart nok. Hun var trods alt vokset op som slave, og sikkert ikke haft det bedste liv gættede Davia på.
Hun hørte det Octavia spurgte om, og smilede til hende. Valgte at styge hende blidt hen over håret. "Ja jeg kan lide dig. Du virker på en måde meget uskyldig og alting." sagde hun, og smilede til hende. "Hvad sys du om mig? Og vær ærlig. Du må gerne sige hvis du hader mig. Det okay." sagde hun, og ville høre Octavias mening omkring hende.
Davia

Vis brugerens profil

Indlæg by Octavia Soames on Tirs 12 jun - 21:43

Octavia smilede meget da hun blev nusset. Hun var langt fra vant til den slags behandling. Hun blev nevøs og kiggede ned da Davia spurte hvad Octavia syntes om hende " Du...du pæn...og lugter godt....og...du...du lidt uhyggelig....men...men det fordi du en varulv...og...og bange for at gøre dig sur...men...men kan også godt lide dig...du...du sød...." Hun flyttede foden lidt frem og tilbage og holdt hænderne bag ryggen og kiggede ned. Hun håbede på at Davia ikke ville slå hende for at sige sin ærlige mening.
Octavia Soames

Vis brugerens profil

Indlæg by Davia on Tirs 17 jul - 9:52

Davia stod roligt ved siden af Octavia og lyttede til det som Octavia sagde lige nu. At hun syntes at Davia var pæn og lugtede godt, og at hun var en smule uhyggelig men kun fordi hun var en varulv. Davia smilede til hende roligt. "Du behøver ikke være bange for mig min pige." sagde hun roligt. Hun ønskede ikke at Octavia var bange for hende. Octavia havde været udasat for meget til at Davia ønskede at være hård mod Octavia. Octavia fortjente noget bedre end det hun var vokset op med. Og det skulle Davia nok sørger for at hun fik. "Jeg er glad for du kan lide mig. Jeg ønsker ikke at være lige så hård mod dig som din mor var. Bare rolig. Og du vil ikke få slag ud af ingen ting. Gør du noget forkert sir jeg det først. Hvis du så gør det igen vil du blive straffet. Er du indforstået med det?" Spurgte Davia med en rolig stemme.
Davia

Vis brugerens profil

Indlæg by Octavia Soames on Tors 19 jul - 17:26

Octavia kiggede store øjne på Davia da hun sagde " Min pige " Octavia begyndte at smile meget og lagde ikke selv til det og kunne dårligt stå stille og var ved at give Davia et kram men lod vær i sidste nede. Hun lyttede til Davia og forstod ikke helt hvorfor Davia ikke ville være ond mod hende og valgte spøger om det " Hvorfor vil du ikke bare straffe mig? Hvorfor vil du være sød? Du lide mig?" Hun kiggede svagt på Davia og kiggede ned i jorden kort og sagde "Jeg vl ikke gøre noget forkert...Men....hvad er forkert?" Hun kiggede på Davia og smilede lidt med store øjne stadig meget glad over Davia kaldte hende for hendes pige.
Octavia Soames

Vis brugerens profil

Indlæg by Davia on Fre 21 sep - 1:11

Davia lagde mærke til, at Octavia begyndte at smile meget over, at Davia lige havde kaldt hende for min pige. det var på en måde sødt, at hun reagerede på den måde som hun gjorde. Hun var stadig som et lille barn på det punkt. En som hun ikke kunne være så streng imod som hun var med alle andre. Octavia virkede for skrøbelig, selvom hun nok i sidste ende ikke var så skrøbelig igen.
Efter at Davia havde forklaret Octavia at hun ikke vil være lige så streng mod hende, hørte hun det spørgsmål som Octavia valgte at stille. Et hvorfor. Davia smilede blidt til Octavia. "Der er en del grunde til det. Men jeg advare altid mine slaver mindst en gang om den ting de har gjort galt, inden de vil blive straffet for det. Det er mere retfærdigt." sagde hun, og undlod at svare på om hun kunne lide Octavia.

Davia så at Octavia så en smule trist ud, og hørte dernæst hendes spørgsmål. "Jeg skal nok forklare dig det når det er. Men det kunne være du ikke adlød mig, eller prøvede at stjæle fra mig, eller skadde en af de andre. Det er ting som alle er forkerte. Og resten vil du lære, hvis du kommer til at gøre en af tingene. . Hun håbede virkelig at Octavia forstod det.
Davia

Vis brugerens profil

Indlæg by Octavia Soames on Fre 21 sep - 1:21

Octavia kiggede på Davia og smilede over at Davia smilede. Hun blev glad for at hun fik hendes nye "mor" til at smile og håbede hun kunne få hende til at gøre det flere gange men vidste ikke hvordan hun skulle gøre det. Hun kiggede meget undrene på Davia " Retfærdigt?" Hun havde godt hørt ordet før op til flere gange når hendes gammle mor kastede folk over skibet og lod dem drunke og de sagde at det ikke var retfærdigt men hun forstod ikke hvad ordet betød.

Octavia nikkede og lyttede til hvad Davia sagde men fik en tanke som fik hende til at sætte sig på jorden og se meget blank ud. Hun kunne ikke forstå hvad der var rigtigt og forkert lige nu. Forkert var ikke at adlyde eller stjæle fra Davia eller at skade andre. Men forkert var ikke at skade Davia eller stjæle fra de andre. Hun lagde sig på siden og lå bare og lå og blev mere og mere forvirret og prøvede at forstå men kunne ikke få tingene til at hænge sammen overhovdet i sit hovde lige nu.
Octavia Soames

Vis brugerens profil

Indlæg by Davia on Tors 27 sep - 0:44

Davia så på Octavia, og nikkede da hun gentog ordet retfærdigt. "Retfærdigt er hvad der er rigtigt eller forkert. det er svært at forklare præcis hvad ordet betyder. Beklager." sagde Davia undskyldende.

Efter Davia havde prøvet at sige hvad der var forkert at gøre, så hun godt hvordan Octavia lige nu begyndte at se ud til intet at fatte. Et let suk lød fra Davia. "Kan se du vist ikke forstod mig. Jeg skal nok prøve at forklare det bedre." hun holdt en lille pause inden hun fortsatte. "Hvis du vælger med vilje ikke at gøre det som jeg har bedt om, er det forkert af dig. Derfor vil du nok få en straf. Hvis du vælger at tage nogle af mine ting, uden at spørge om lov først, er dette forkert, og du vil derved få en straf. Hvis du derimod vælger at skade enten mig eller en af de andre vil du få en straf også, da dette også er forkert at gøre. Forstod du det denne gang? Eller skal jeg prøve at skære det lidt mere ud så det er endnu mere forståeligt hvis jeg kan?" spurgte hun med en rolig stemme. Hun var ikke sur over at skulle forklare dette igen. Octavia var trods alt som et barn, og havde derfor en smule sværere ved at forstå visse ting.
Davia

Vis brugerens profil

Indlæg by Octavia Soames on Tors 27 sep - 10:15

Octavia kiggede op på Davia og nikkede " Jeg forstår. Det er ikke altid mit hovde kan forstå eller tænke og så er mig ikke særlig klog..Undskyld " Hun kiggede rundt og drejede på sin numse og sagde " Du har intet at stjæle heller. Så mig lover mig ikke stjæler fra dig. Men hvordan ved du hvordan mig ikke gør noget med vilje og med ikke vilje? Vil gerne vide det " Hun rejse sig og kiggede direkte på Davia. Hun ville ikke være provokerende men tænkte ikke over at det måske kunne virke sådan og ville ærligt vide hvordan Davia kunne træffe valget om det var med vilje eller ej. At hun ikke havde noget at stjæle var ikke fordi hun havde tænkt sig det men fordi hun var vant til at de ting der blev stjålet var altid guld og juveler, mad og sprut. Octavia kunne ikke se nogle af de ting hvor hun sad lige nu så hun troede ikke Davia havde de slags ting overhovdet.
Octavia Soames

Vis brugerens profil

Indlæg by Davia on Tors 11 okt - 10:48

Davia nikkede bare til det som Octavia fortalte. At hun ikke altid kunne tænke og forstå det man sagde til hende. Hun var så meget som et lille barn, hvilket udelukkede at lave visse ting med Octavia. Davia stod lige nu og betragtede hende, som Octavia lige nu drejede rundt for at kigge rundt. Og åbenbart mente at Davia intet havde som var værd at stjæle. Et suk lød fra Davia. "Selv hvis du sku finde noget, så lad det være. Okay?" sagde hun roligt. "Selv hvis du ser det mens vi ude. Du skal ikke stjæle noget. Hverken til mig eller dig selv. Okay?" sagde hun, og så ned på Octavia. Hun svarede på det andet spørgsmål. "Jeg ved ikke helt om du gør det med vilje eller ej. Dog hvis jeg kan mærke du nægter, og ikke gir en god grund til hvorfor, ser jeg det som i du nægter. Og du blir dermed straffet. Forstået?" sagde hun roligt til Octavia.
Davia

Vis brugerens profil

Indlæg by Octavia Soames on Tors 11 okt - 11:30

Octavia lyttede til hvad Davia sagde og nikkede " Jeg lover. Men du har intet. Min gammle mor sagde at det som var vær at stjæle var blod, andre folk, og juveler. Alt andet kan ikke tåle vand og så bliver det ødelagt og så kan man ikke købe blod. Men du har meeeeget blod så du behøver ikke at købe blod. Det mig glad for " Hun smilede svagt og kiggede på Davia. Hun var inderst inde meget glad for hun ikke behøvede at stjæle for Davia eller for at holde sig selv i live fordi Davia virkede som om hun virkelig ville passe på hende og fodre hende så længe hun var dygtig. Hun havde lyst til at kramme Davia men stod stille fordi hun ikke havde fået lov i nu at gøre det. Octavia ville gerne vise Davia at hun kunne være en god pige men vidste ikke hvad hun skulle gøre for det og vidste ikke om det var okay at spøger omkring hvad hun skulle så hun kiggede bare på Davia og håbede på at hun ville give hende en ordre selvom hun hele tiden tænkte at hun ville bevise det. Hun ville super meget gerne imponere Davia men vidste ikke hvilke opgaver hun ville have hende til. Hun overvejede at gøre rent for hende som hun var vant til men vidste ikke hvordan det skulle gøres. Hun begyndte at tvivle på om hun overhovdet kunne finde ud af at gøre andet rent end træ som på skibet men hun vidste hun ville gøre sit bedste for prøve hvis det betød Davia faktis kunne blive stolt af Octavia tilsidst. Da Davia begyndte at snakke lyttede hun og sagde " Jeg forstår og lover at adlyde "

Octavia vidste ikke om det var forkert at bede om opgaver eller om det var det rigtige at gøre fordi hun var vant til det altid var det samme hun skulle så hun var vant til at stå op og så arbejde og så gå i seng igen når hun ikke blev misbrugt af hendes mor. Hun gik helt tæt på Davia og gik på knæ og kiggede på hende " Please søde herskerinde Davia..Jeg ved godt jeg ikke er så høj, stærk eller klog... Men.. jeg vil virkelig gerne gøre dig glad og prøve at adlyde dine ordre..så..må...må jeg godt bede om en opgave så jeg kan vise jeg kan adlyde?" Hun var nevøs for at Davia ville straffe hende for at bede om en opgave. Hun ville bare så gøre gøre at Davia ikke have fortrudt at købe hende og sendte hende tilbage. Davia ville gøre alt hvad Davia forlangte. Davia rødmede da hun så ind i hendes øjne og kunne mærke hun blev varm inde i og smilede svagt. Hun stolede 100 % på Davia.
Octavia Soames

Vis brugerens profil

Indlæg by Davia on Tors 11 okt - 23:02

Davia sagde intet til Octavia med det med hun intet havde. For det havde Davia skam. Bare ikke lige her hvor Octavia kunne se rundt lige nu.
Men måske burde Davia give Octavia noget at lave. For det virkede som om Octavia manglede noget lige nu. Dog havde Davia ikke det store hun kunne gøre, andet end at måske gøre rent. "Kom med" lød det roligt fra hende, inden hun gik ud i køkkenet, hvor hun fandt en kost. Hun gav den til Octavia. "Her. Jeg kan fornemme du ønsker noget at lave. Så du kan gøre rent i huset. Kom til mig når du har fejet, og så ser vi ad med hvad du så skal gøre" lød det fra hende.
Davia

Vis brugerens profil

Indlæg by Octavia Soames on Tirs 16 okt - 10:48

Octavia fulgte efter Davia da hun fik af vide hun skulle komme med. Da hun fik kosten vidste hun straks hvad det betød men undrede sig da hun fik af vide hun skulle gøre rent med den. Hun var vant til at hun skulle skade sig selv med den ved at stikke den op og ikke stoppe før hun blødte. Hun smilede meget og krammede Davia af glæde da hun fik af vide hun bare skulle gøre rent. Octavia var vant til at gøre rent i huset og blev meget glad for det og skyndte sig at feje. Hun startede i køkkenet og gik vidre til stuen og forsatte til vert rum og lagde et lille stykke af sit tøj ved ver dør så hun vidste hun havde været der. Hun kom hele vejen op og gjorde rent der men stod stille da hun stod ved Davia`s soveværelse. Hun ville gøre rent der inde men vidste ikke om det var forbudt men valgte at tage chancen fordi hvad nu hvis hun blev straffet for ikke at ha gjort rent. Hun åbnede døren og kiggede kun ned. Hun vidste ikke om hun måtte være i rummet så hun tænkte hvis hun kun så dets gulv så ville det være okay. Hun blev hurtigt færdig og samlede alle sine dele af tøjet op igen og gik over til Davia og havde støv over alt på sig men smilede og stod glad med kosten "Alt er gjort rent nu. Og...også dit værelse men jeg har kun kigget ned så har ikke set det overhovdet! Jeg...jeg viste ikke om det var forbudt at se det..." Hun håbede ikke at Davia ville straffe hende for hårdt hvis det var det var forbudt.
Octavia Soames

Vis brugerens profil

Indlæg by Sponsored content

Sponsored content

Side 3 af 3 Previous  1, 2, 3

Tilbage til toppen