Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Opsamling og efterårsoprydning! (Adminnyhed) EmptyOns 17 Apr 2024 - 20:41 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Opsamling og efterårsoprydning! (Adminnyhed) EmptyOns 17 Apr 2024 - 19:04 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Opsamling og efterårsoprydning! (Adminnyhed) EmptySøn 14 Apr 2024 - 8:19 af Jake

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Opsamling og efterårsoprydning! (Adminnyhed) EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Opsamling og efterårsoprydning! (Adminnyhed) EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:34 af Taliia

» Life update & other shit - Marcus
Opsamling og efterårsoprydning! (Adminnyhed) EmptyFre 12 Apr 2024 - 16:38 af Sean

» Emnesteder og meet-up (adminnyhed)
Opsamling og efterårsoprydning! (Adminnyhed) EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:40 af Sean

» Dato for næste meetup i Jylland (afstemning)
Opsamling og efterårsoprydning! (Adminnyhed) EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:23 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Opsamling og efterårsoprydning! (Adminnyhed) EmptyTors 11 Apr 2024 - 19:04 af Lenore

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Opsamling og efterårsoprydning! (Adminnyhed) Voteba13Opsamling og efterårsoprydning! (Adminnyhed) Voteba14Opsamling og efterårsoprydning! (Adminnyhed) Voteba15 
Jake
Opsamling og efterårsoprydning! (Adminnyhed) Voteba13Opsamling og efterårsoprydning! (Adminnyhed) Voteba14Opsamling og efterårsoprydning! (Adminnyhed) Voteba15 
Sasha
Opsamling og efterårsoprydning! (Adminnyhed) Voteba13Opsamling og efterårsoprydning! (Adminnyhed) Voteba14Opsamling og efterårsoprydning! (Adminnyhed) Voteba15 
Lenore
Opsamling og efterårsoprydning! (Adminnyhed) Voteba13Opsamling og efterårsoprydning! (Adminnyhed) Voteba14Opsamling og efterårsoprydning! (Adminnyhed) Voteba15 
Katrina
Opsamling og efterårsoprydning! (Adminnyhed) Voteba13Opsamling og efterårsoprydning! (Adminnyhed) Voteba14Opsamling og efterårsoprydning! (Adminnyhed) Voteba15 
Edgar
Opsamling og efterårsoprydning! (Adminnyhed) Voteba13Opsamling og efterårsoprydning! (Adminnyhed) Voteba14Opsamling og efterårsoprydning! (Adminnyhed) Voteba15 
Celenia
Opsamling og efterårsoprydning! (Adminnyhed) Voteba13Opsamling og efterårsoprydning! (Adminnyhed) Voteba14Opsamling og efterårsoprydning! (Adminnyhed) Voteba15 
Marcus
Opsamling og efterårsoprydning! (Adminnyhed) Voteba13Opsamling og efterårsoprydning! (Adminnyhed) Voteba14Opsamling og efterårsoprydning! (Adminnyhed) Voteba15 
Renata
Opsamling og efterårsoprydning! (Adminnyhed) Voteba13Opsamling og efterårsoprydning! (Adminnyhed) Voteba14Opsamling og efterårsoprydning! (Adminnyhed) Voteba15 
Taliia
Opsamling og efterårsoprydning! (Adminnyhed) Voteba13Opsamling og efterårsoprydning! (Adminnyhed) Voteba14Opsamling og efterårsoprydning! (Adminnyhed) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164665 indlæg i 8722 emner

Opsamling og efterårsoprydning! (Adminnyhed)

2 deltagere

Go down

Opsamling og efterårsoprydning! (Adminnyhed) Empty Opsamling og efterårsoprydning! (Adminnyhed)

Indlæg af Sean Tirs 11 Okt 2016 - 11:55

Hejsa kære brugere!

Jeg håber I alle nyder at nu ret så kolde vejr! Wink
Det kolde vejr bringer dog også positive ting med sig: Halloween, jul og ikke mindst at sidde indenfor i varmen og emne! For ikke at nævne der snart kommer efterårsferie. For dem der har det Smile

Jeg fik lige rengøringsvanvid. Derfor er der her en lille opsamling på det sidste stykke tid og hvad I kan forvente det næste lille stykke tid fremover Smile

Først tillykke til:

@Filian, der er blevet konge over Thorban!

Dernæst:

Ansøgninger:
Vil du gerne være raceleder, journalist, konge eller dronning?
Send en ansøgning til en admin! Her er guiden over ansøgninger!

Alitheia har meldt sig en smule fraværende det næste stykke tid, hvilket betyder jeg har fået lov til at tage mig af jeres ansøgninger helt alene. Sikke meget sjov vi får Wink


Sletning af inaktive:
Jeg har som sagt valgt at holde oprydning. Dette betyder også jeg vil slette inaktive brugere i efterårsferien. Nærmere bestemt d. 23 oktober, den sidste søndag i efterårsferien - i hvert fald i min.
Jeg noterer navnene på dem der ikke har været aktive i 50 dage eller mere fra i dag. Kender du nogen der måske ikke har været så meget på? Eller nogen der er væk, men gerne vil beholde deres karakterer? Så skriv til os hurtigst muligt eller prik jeres venner/veninder på skuldrene! Smile
Der vil som altid blive sendt mails ud.
Det er også en god ide at rydde op i sine gamle karakterer og faceclaims!
Der ud over vil "Hvem er hvem"-listen også blive opdateret. Smile

Afstemning:
Jeg vil gerne minde om vores afstemning HER!

Uønskede reklamer:
De sidste par dage har der været uønskede reklamer fra en "Betsalst".
Jeg advarer mod at reagere på dem! Gå IKKE ind på linkene! Ignorer dem - og fortæl det gerne til en admin, så vi kan få reklamerne slettet.

Husk at tjekke vores TUN - The Underworld News! Vi har fået et par nye-gamle journalister der allerede har skrevet et par artikler til jer Smile
Husk at skrive til dem med ideer til artikler!

Til sidst lidt hygge:
Hvad glæder I jer mest til i efteråret?
Personligt er det nok efterårsferien. Besøge noget familie, til Harry Potter festival i Odense og til lidt Halloween-sjov!
Hvad skal I?

Venlig hilsen
- Sean
På vegne af adminteamet





_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10218
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Opsamling og efterårsoprydning! (Adminnyhed) Empty Sv: Opsamling og efterårsoprydning! (Adminnyhed)

Indlæg af Elizabeth Tirs 11 Okt 2016 - 11:58

Jeg skal faktisk også til Harry Potter festival i Odense. :p Ud over det, fejre min fars fødselsdag ellers bare hygge herhjemme. :3

_________________
Opsamling og efterårsoprydning! (Adminnyhed) Tumblr_inline_myl1f8NsPf1sqqcb5

I have become my own version of an optimist.
If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.
Something terrific will come no matter how dark the present.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1541
Reputation : 38
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing

Tilbage til toppen Go down

Opsamling og efterårsoprydning! (Adminnyhed) Empty Sv: Opsamling og efterårsoprydning! (Adminnyhed)

Indlæg af Gæst Tirs 11 Okt 2016 - 12:00

Min ferie står på Tysklandstur med familien, sove længe, se film og være på UW(Selvfølgelig) Og stor mulighed for at min søster og nevøer ville have mig med i Legoland til Halloween. Hørte rygter om det.

Tak for titlen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Opsamling og efterårsoprydning! (Adminnyhed) Empty Sv: Opsamling og efterårsoprydning! (Adminnyhed)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum