Login

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1162

Årstid | Vinter

Måned | Januar

Latest topics
Top posting users this month
Gautham

Fenrer

Kira

Drommon

Eliza C.

Derek

Cody

Sierra

Lynie

Statistics
Der er i alt 235 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Someone

Vores brugere har i alt skrevet 151645 indlæg in 7813 subjects

Rafs fravær

Go down

Rafs fravær

Indlæg by Rafaela on Lør 3 dec - 19:57

Som sikkert mange af jer har opdaget er jeg blevet MEGET mindre aktiv her på siden og det er der flere årsager til. Har faktisk kun været på for, at undgå, at blive slettet og har ikke haft tiden til, at kunne lave fraværstråden før nu.
Men er igang med, at tage kørekort og det sluger en del tid for mig, er igang med en masse kurser med hjemmeværnet siden jeg fik taget kurser som stabshjælper så der pludselig kommet en masse ansvar og kompagnier der næsten slås om en (Ret skræmmende i længden skal det lige siges)
Plus så er mit humør meget svingende og da vi er i december måned kommer der dage, hvor jeg hvert år er langt nede, men har samtidig fået et tilbagefald fra den traumatiske oplevelse jeg havde tilbage i februar og ville aller helst emne det væk, men overskudet er ikke lige pt til det.
Jeg håber jeg snart får overskudet igen så jeg kan få vendt mit humør så jeg kan skrive med jer dejlige mennesker igen og kunne have det sjovt med jer.

Evolved
Evolved

Antal indlæg : 5754
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Re: Rafs fravær

Indlæg by Rafaela on Tors 12 jan - 19:00

Hiver lige denne her op igen da mit fravær fortsat trækker ud. Hvor længe ja det må tiden vise Smile
Håber det snart bliver lavet om så tiden er til nye emner og få lukket nogle af de gamle som bare ligger og samler støv Smile

Til de af jer jeg har emner med kan i lige skrive en pm så kan vi måske lige finde ud af et eller andet om emnet skal stoppe eller om det kan køre selvom jeg er on/off Smile

Evolved
Evolved

Antal indlæg : 5754
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Similar topics