Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
✦ This fluffball is mine! Go get your own! (Sean) XXX EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
✦ This fluffball is mine! Go get your own! (Sean) XXX EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
✦ This fluffball is mine! Go get your own! (Sean) XXX EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
✦ This fluffball is mine! Go get your own! (Sean) XXX EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
✦ This fluffball is mine! Go get your own! (Sean) XXX EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
✦ This fluffball is mine! Go get your own! (Sean) XXX EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
✦ This fluffball is mine! Go get your own! (Sean) XXX EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
✦ This fluffball is mine! Go get your own! (Sean) XXX EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
✦ This fluffball is mine! Go get your own! (Sean) XXX EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
✦ This fluffball is mine! Go get your own! (Sean) XXX Voteba13✦ This fluffball is mine! Go get your own! (Sean) XXX Voteba14✦ This fluffball is mine! Go get your own! (Sean) XXX Voteba15 
Lori
✦ This fluffball is mine! Go get your own! (Sean) XXX Voteba13✦ This fluffball is mine! Go get your own! (Sean) XXX Voteba14✦ This fluffball is mine! Go get your own! (Sean) XXX Voteba15 
Lenore
✦ This fluffball is mine! Go get your own! (Sean) XXX Voteba13✦ This fluffball is mine! Go get your own! (Sean) XXX Voteba14✦ This fluffball is mine! Go get your own! (Sean) XXX Voteba15 
Celenia
✦ This fluffball is mine! Go get your own! (Sean) XXX Voteba13✦ This fluffball is mine! Go get your own! (Sean) XXX Voteba14✦ This fluffball is mine! Go get your own! (Sean) XXX Voteba15 
Genevira
✦ This fluffball is mine! Go get your own! (Sean) XXX Voteba13✦ This fluffball is mine! Go get your own! (Sean) XXX Voteba14✦ This fluffball is mine! Go get your own! (Sean) XXX Voteba15 
Renata
✦ This fluffball is mine! Go get your own! (Sean) XXX Voteba13✦ This fluffball is mine! Go get your own! (Sean) XXX Voteba14✦ This fluffball is mine! Go get your own! (Sean) XXX Voteba15 
Jake
✦ This fluffball is mine! Go get your own! (Sean) XXX Voteba13✦ This fluffball is mine! Go get your own! (Sean) XXX Voteba14✦ This fluffball is mine! Go get your own! (Sean) XXX Voteba15 
Madelena Gray
✦ This fluffball is mine! Go get your own! (Sean) XXX Voteba13✦ This fluffball is mine! Go get your own! (Sean) XXX Voteba14✦ This fluffball is mine! Go get your own! (Sean) XXX Voteba15 
Katrina
✦ This fluffball is mine! Go get your own! (Sean) XXX Voteba13✦ This fluffball is mine! Go get your own! (Sean) XXX Voteba14✦ This fluffball is mine! Go get your own! (Sean) XXX Voteba15 
Sasha
✦ This fluffball is mine! Go get your own! (Sean) XXX Voteba13✦ This fluffball is mine! Go get your own! (Sean) XXX Voteba14✦ This fluffball is mine! Go get your own! (Sean) XXX Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

✦ This fluffball is mine! Go get your own! (Sean) XXX

2 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

✦ This fluffball is mine! Go get your own! (Sean) XXX Empty ✦ This fluffball is mine! Go get your own! (Sean) XXX

Indlæg af Razor Ons 28 Dec 2016 - 13:20



Sted: Udkanten af Doomsville
Tid: Aften-ish
Påklædning: Mørkebrune bukser, en t-shirt - dog med knap så varm sort jakke udenover. Han har bare tær og halsbånd om halsen.
Tag: @Sean

Advarsel: Seksuelle scener

Kulden der omringende den spinkle krop var nærmest ulidelig - men også kun fordi han allerede havde bevæget sig omkring i den de sidste par dage uden formål. Han havde endelig fundet hjem fra Ashen Wood forest, men var kommet hjem til den overraskelse at hvad han forventede at komme hjem til - slet ikke var som det skulle. Hans hjem var tomt, støvet, helt fugtigt og koldt - Synet af noget på renden til undergang. Det lignede et sted der ikke havde været nogen i en evighed. Med hænderne søbet ind i efterhånden størknet blod fra et møde med en stakkels engel tidligere på aftenen - det var en måde at finde på underholdning når man ikke kunne finde dem som plejede at sørge for har var underholdt. Den familie som virkede til at være forsvundet fra jordens overflade - slet ikke til at finde, eller fange en fært fra.

Så nu var han out and about, endnu mere out and about end han havde været tidligere. - En eller anden måde måtte der være for at kunne finde hoved og hale i ting, eller bare de folk han nu ledte efter - hvor svært kunne det være at finde dem? Så stor var verden vel heller ikke. Han var dog meget hurtigt blevet distraheret og havde fuldt efter en kat gennem byen. Den virkede som om den havde et gøremål der var værd at finde ud af. Dog standsede den til sidst og stirrede mod Razor - før den så bare havde plantet sig på jorden for at give sig selv et alt for langt bad.
" Is that really whats up huh? Damn.. Cats are boring.. " Sagde han så bare og lod armene glide over kors, stadig med blikket rettet mod katten. Han lod så hovedet glide en smule på skrå for et par sekunder efter at ryste på hovedet i stedet.

" Fine! I'll leave you to it! " Sagde han så bare og rynkede næsen efter at have stået lidt for længe og gloet på katten. Men det var nu mest fordi det føltes som om hans fødder ville fryse sig fast til jorden under dem. Han trådte forbi katten og fortsatte videre ned af gaden. Doomsville virkede så ukendt men stadig så bekendt at det kun satte mere forvirring gennem hans hoved end egentlig ment. Han forsøgte dog at slå det ud af hovedet undervejs - det tog ikke mange sekunder og inden man så sig om var han sprunget op på ryglænet af en bænk som han balancerede rundt på.

" Why does it have to be soooooo coooold.." brokkede han sig dog bare og lod sig dumpe ned at sidde på bænken i stedet. Han skævede sig kort over skulderen da en bevægelse fangede hans opmærksomhed." Oh.. So now you're following me huh? Sneaky little thing! " Sagde han så bare og kneb kort øjnene lidt sammen med blikket rettet mod katten som havde meldt sin tilstedeværelse i selskabet igen. En bold af rød lang pels - måske var det ikke helt skidt at blive venner med sådan en. Han lod fingrene glide over pelsen på katten da den hoppe op på bænken ved siden af ham.
" You're lucky you don't smell good - I would've eaten you in a heart beat " Sagde han så bare med et lille grin. " But I think, you might be one of the few who does not deserve your head on a stick - but on that tiny little fluffball of a body.. Yes.. great conclution right? " han lod hovedet glide på skrå med et lille grin.

_________________
✦ This fluffball is mine! Go get your own! (Sean) XXX 9DjNgzw
I mean, she was beheaded... That has to be stressful.
Razor
Razor
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1455
Reputation : 15
Bosted : He lives with his master Sean McGivens in a big house in Terrorville.
Evner/magibøger : Imagine a spider in human shape.

Tilbage til toppen Go down

✦ This fluffball is mine! Go get your own! (Sean) XXX Empty Sv: ✦ This fluffball is mine! Go get your own! (Sean) XXX

Indlæg af Sean Søn 1 Jan 2017 - 12:38

Der var gået noget tid. Tiden han havde fået til at gå, absolut alene, med de ting han før i tiden havde fundet så fornøjelige. Og som stadig var det. I stedet for at tænke på at folk som Assorian og Razor aldrig kontaktede ham mere - og af de to, var det nok Razors pludselige stilhed der forvirrede ham mest - var han begyndt at genopbygge sin klan og indgå i det gamle selskab, som han havde været en del af, før han havde forladt Doomsville. Det var lidt underligt at gå til de samme, store og adelige fester i Terrorville, nu hvor han havde været hersker. Der var mange spørgsmål, specielt om hvorfor han nu var her og besøgte dem, når han burde tage sig af helt andre ting. Ingen kunne rigtig forstå hvad der var sket eller hvorfor han havde fragivet sig titlen. Men Sean var begyndt at blive bedre tilpas, og med det lidt mere optimistisk. Før eller siden ville folk stoppe med at spørge og tingene gik tilbage til deres gamle tilstand. Det gjorde tingene altid.

Det havde altså hjulpet at komme hjem til Doomsville. Det var her han følte sig hjemme! Det var her han kendte alt og alle. Det var her han havde et etagehus, der endelig havde fået møbler igen og en ny butler, der på ingen måde var lige så god som den gamle. Men dog en. I det mindste skulle han ikke selv vaske sit tøj og sådan, så det var et plus.
Vejret var koldt, endnu mere nu, hvor den svage sol slet ikke var der. Den forsvandt tidligt. Sean var stået op for et par timer siden, havde fået sig en fin lille kvinde til mad og gik nu, i sit varme vintertøj, med sin gamle-nye klan som mål. De sorte læderstøvler, de sorte bukser og den varme, uldne trøje foruden den mørke kappe om hans skuldre. Alle holdt de ham varm. Som i gamle dage, hang der ikke længere noget sværd ved hans side. Det hang hjemme på hans væg nu. I stedet havde han et par dolke skjult rundt omkring.
Han gik simpelthen efter at nulstille tingene. Starte op igen. Og det gik overraskende godt. Så til helvede med om han havde nogen til at dele fornøjelsen med. Han var jo god til at være en enlig ulv!
Han gik og læste i et brev, han næsten lige havde modtaget. Det omhandlede nogle sidste ting angående Dragons Peak og selv om han end ikke gad tænke på det, var han opsat på at få det ud af verdenen. Derfor opdagede han heller ikke Razor før han næsten stod ved siden af bænken.
Han var stoppet op, med en fornemmelse af han var ved at gå ind i noget og kiggede op fra brevet.
"...og vi håber Deres tilstedeværelse vil gøre forhandlingerne..."
Den sidste sætning han havde læst gled endnu igennem hans tanker, da han en anelse forvirret lod blikket glide over Razor. Så hen over bænken og den fine kat. Så op på Razor igen. Han foldede brevet sammen.
"Ah, så det er her man skal finde dig. På gaden med en levende rottefanger" bemærkede han og lod brevet glide ind i sikkerhed, ind i en skjult lomme som han havde alle steder.
"Du ved. Når du ikke dukker op i længere tid bliver stilheden næsten uudholdelig" tilføjede han, ikke uden at svagt smil. Et tilfældigt møde med en gammel ven. Det kunne han nok finde tid til.

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10211
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

✦ This fluffball is mine! Go get your own! (Sean) XXX Empty Sv: ✦ This fluffball is mine! Go get your own! (Sean) XXX

Indlæg af Razor Man 2 Jan 2017 - 11:42

Razor bemærkede godt at han ikke længere var alene - og at personen måske nåede rimelig tæt på før det gik op for ham at han snart ikke kunne gå længere, hvert fald ikke uden at tromle ind i bænken som Razor sad på, eller måske bare dumpe ind i den, stoppe også opdage verden omkring sig. Han fulgte mandens bevægelser og lod hovedet glide en smule på skrå. Men rynkede så kort panden lidt før han så bare ikke helt kunne lade være med at grine. " So this fluffball is yours? Oh... how sad, I'm not reeeally planning on letting go of him. We have something speciel - you wouldn't know. Walking around with your face trapped ind a letter, nah.. That dosen't look very awake to me.. And what this guy needs - is someone awake. " Sagde han så bare med et smil om læben, før han lod fingrende begrave sig nussende i pelsen på katten. Razor havde egentlig aldrig brudt sig så meget om dyr - de var så mystiske og med et sprog han ikke forstod. Især katte - skumle typer. Men lige denne kat var måske faktisk ikke så slem igen.

At manden egentlig havde hentyder til Razor ikke katten, det var ikke lige noget han havde observeret, for ærligt - så kendte han ikke manden og anede ikke hvor han skulle kende ham fra. Han plejede ellers at være rimelig god til ansigter - især dem som så lidt ekstra godt ud. Ikke at manden virkede som en total fremmed, der var noget der sagde at han hvert fald havde set ham før - men han kunne ikke helt sætte tid eller noget på det.
" You have to appreciate the people in your life for them to stick around. This little guy probably got jalous - I mean, you couldn't even look at the direction you were going.. Thats kinda says a lot. " Sagde han så og vendte opmærksomheden tilbage mod manden foran sig. Han kneb kort øjnene lidt sammen, men endte så med at rejse sig op på bænken - en smule mere besværligt end egentlig planlagt, en kat der ville kæle og led der efterhånden havde frosset sig sammen.

" So tell me.. Good looking stranger, with a familiar-unfamiliar face.. Who are you? " Spurgte han så lidt og lod sine hænder dumpe ned i sine lommer i bukserne. Han forsøgte et øjeblik at vække sine fødder lidt op ved at vippe frem og tilbage på brædderne på bænken.
" Such a fiiiine face gotta have a name - right? " tilføjede han så et kort øjeblik efter, stadig med smilet om læberne. Det var først nu han tog et ekstra godt blik af manden. " Oooooh wait! You're probably someone important.. Damn - am I in trouble, let me just say! I didn't do it.. I was just walking by and then.. wooopsie.. " Sagde han så lidt og rodede sig kort lidt i håret med den ene hånd men kunne så ikke helt lade være med at grine. Helt præcis hvilken episode han talte om var der ingen andre end ham selv der vidste, det kunne være så mange. Han havde trods alt lavet lidt af hvert de sidste par - meget forvirrende dage.

_________________
✦ This fluffball is mine! Go get your own! (Sean) XXX 9DjNgzw
I mean, she was beheaded... That has to be stressful.
Razor
Razor
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1455
Reputation : 15
Bosted : He lives with his master Sean McGivens in a big house in Terrorville.
Evner/magibøger : Imagine a spider in human shape.

Tilbage til toppen Go down

✦ This fluffball is mine! Go get your own! (Sean) XXX Empty Sv: ✦ This fluffball is mine! Go get your own! (Sean) XXX

Indlæg af Sean Tirs 10 Jan 2017 - 17:04

Han forvirring voksede, som han til at starte med slet ikke forstod hvad Razor talte om. Hans ene hånd lagde sig på ryglænet af bænken, som han hvilede sig lidt op af den og lod blikket glide hen over Razor. Hvad skete der lige her? Razors tanker og ord kunne ofte mene...Alt. Men dette var uden mening, mere end det plejede. Pludselig gik det op for ham at Razor måtte snakke om katten og han kunne ikke holde et smil tilbage.
"Du ved godt jeg ikke har dyr. Ikke andet end et par heste og dem passer jeg ikke selv. Nej, behold katten" svarede han afslappet. Mon det havde været dril? Det virkede som om der var noget galt. At tingene ikke var som de plejede. Han tog hånden til sig og gned dem lidt. Han kunne sætte sig, men så ville han sikkert bare fryse mere, fordi kulden rigtig kunne snige sig ind på ham. Hellere blive stående her, mens hans tøj endnu sørgede for han holdt varmen.

Og så kom problematikken endelig frem. Han var faktisk ret overrasket, også selv om han igennem tiden havde kendt den del, som havde mistet mere eller mindre af deres hukommelse. Hans blik vedblev at hvile på Razor, som han prøvede at bedømme om han drillede ham. Noget sagde ham det ikke var dril. At Razor ikke virkede som en, der så et genkendeligt ansigt. Ikke specielt genkendeligt i hvert fald.
Oh. Så det var det. Nu gad de få personer, som han endnu havde kontakt med, ikke engang huske ham mere.
Selv om hans depressive tilstand var blevet bedre, var den ikke helt forsvundet og han havde ikke nået at stoppe tanken i at dukke op. Hans blik gled ned over katten, ned over bænken, før han så op på Razor igen.
Betød det også noget? Et eller andet sted gjorde det.
Han lænede sig op af bænken med hoften og lagde armene over kors, før han rømmede sig svagt. Hans øjenbryn gled lidt op i panden, før han trak lidt på den ene skulder.
"Hvad er der sket med dig? Driller du mig eller har du slået hovedet?" spurgte han.
"Sean - Mit navn er Sean. Jeg er her ikke fordi du er i problemer...Eller for katten. Jeg kom tilfældigvis forbi. Husker du slet intet? Heller ikke da du boede på borgen i Dragons Peak? At du var nede i kloakkerne sammen med mig? Intet?"

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10211
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

✦ This fluffball is mine! Go get your own! (Sean) XXX Empty Sv: ✦ This fluffball is mine! Go get your own! (Sean) XXX

Indlæg af Razor Ons 11 Jan 2017 - 15:54

Razor sansede ikke meget af mandens forvirring - ikke fordi han ikke kiggede på ham, for det gjorde han. En del - nogen ville måske endda mene for meget. Men det var trods alt et kønt syn, så hvorfor ikke? Han undrede sig dog kort selv hvorfor han skulle vide hvorvidt manden havde dyr eller ej. I det mindste kunne Razor have katten for sig selv, også selvom den gav udtryk for at hvis den ikke fik mere nus, så ville den simpelt gå sin vej. Hvilket var hvad den gjorde. Razor vippede kort lidt frem og tilbage på sine fødder med blikket rettet op mod mandens ansigt.
" Sean huh.. " Sagde han så bare kort og måtte endnu engang knibe øjnene lidt sammen. Han lod hovedet glide en smule på skrå og kunne ligne en der overvejede det, han gjorde et øjeblik som om han faktisk huskede noget. Men det var intet, måske et snert af noget der kunne være noget andet, men nej. Navnet Sean ringede dog en klokke et sted gemt dybt inde bag - men som sædvanligt tog Razor sig ikke af små bimlende klokker, de var kun i vejen og kunne meget hurtigt blive fejet til siden.
" Nope.. I don.. Wait what did you say? A castle? I've been living in a castle, you must be the one who's joking. But the sewers sounds interesting, even though - you got the wrong guy.." Sagde han så bare lidt med et grin før han rystede lidt på hovedet. " I've never been to a castle.. or maybe I have, I don't know.. I only go fancy places when business is tight and someone need me to bring a head on a stick - fascinating right? " Sagde han så bare med et lille grin, et grin der samlede lyd omkring de minder han da havde - men minder om blod, afskårede hovedet og - ja mere blod.

" This is fun! These kind of games I mean.. As soon as they turn into some kind of blood bath everything is good.. You better bring it! My cat left because of you - if you're boring I have nothing left!.. " Sagde han så bare og gjorde en dramatisk bevægelse med den ene arm, dog selvfølgelig efterfulgt af et lille grin.
" So! What else can you tell me about the person you clearly thought I was? I was actually surpose to be home by now - but my master is gone and I can't find him or his family anywhere - maybe you have the answer for that too? " Han hævede lidt udfordrende et bryn men lod så armene glide lidt over kors. Her var koldt, men det var der ikke noget at gøre ved - kulden kunne ignoreres så snart man underholdningen tog til og det var præcis hvad Razor håbede på ville ske, sådan indenfor meget kort tid. Han skævede kort den retning katten havde valgt at smutte i, bare lige for at finde ud af om det nu havde været det rigtige valg at lade den gå.

_________________
✦ This fluffball is mine! Go get your own! (Sean) XXX 9DjNgzw
I mean, she was beheaded... That has to be stressful.
Razor
Razor
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1455
Reputation : 15
Bosted : He lives with his master Sean McGivens in a big house in Terrorville.
Evner/magibøger : Imagine a spider in human shape.

Tilbage til toppen Go down

✦ This fluffball is mine! Go get your own! (Sean) XXX Empty Sv: ✦ This fluffball is mine! Go get your own! (Sean) XXX

Indlæg af Sean Fre 27 Jan 2017 - 11:10

Han vidste ikke helt hvad han skulle tro. Han følte ikke for at nogen holdt ham for nar. Eller troede han var narren. Hans arme gled over kors, som han så bedømmende på Razor. Det mindede ikke engang om dengang de havde mødt hinanden for første gang. Der var noget oprigtigt over den måde Razor opførte sig og de ting han sagde, som fik ham til at mistænke at fyren rigtig nok havde mistet sine minder. Sin hukommelse. Men hvordan? Eller hvorfor? Der havde været nogen efter ham. Havde det været dem?
Det var ting han formentlig aldrig ville få svar på. Selv om han havde hængt ud med Razor, måske også lidt oftere end nogen ville mene var sundt, var det ikke fordi han havde vidst meget om fyrens privatliv. Han havde ikke været villig til at dele noget af det, men for at være fair havde han nok heller aldrig spurgt. Han trak vejret dybt. I bedring, men stadig ikke helt kommet sig over sin depression og mangel på vilje til at leve livet, skulle han virkelig tage sig sammen for ikke at gå i vrede og den latterlige tro at Razor havde gjort det med vilje, for at blive fri for ham.
Fint. Så hvad nu? Razor var tydeligvis ikke i livsfare, som han sad her på en kold bænk og sludrede. Mon nogle minder ville komme tilbage med tiden? Det var aldrig til at sige. Det kom vist an på hvordan det var sket.
"Da jeg først mødte dig, var i Dragons Peak. Du var stadig slave, men ikke så lang tid efter det...Det er i hvert fald så vidt jeg ved...Blev du vist fri. Du har ikke været slave længe, men rendt rundt og lavet...Hvad end du bryder dig om. Som at irritere mig når jeg arbejdede eller lokke blodkager ud af køkkenet" Han trak lidt på den ene skulder.
"Efter al den tid vi har brugt sammen, burde jeg nok kunne genkende den rigtige person. Især fordi vi også dyrkede sex en gang imellem" tilføjede han sigende. Razor var selv om, om han ville tro ham. Men havde han virkelig grund til at stå her og lyve til en frememde? Som om han intet bedre havde at lave?
Han smilte svagt af Razors ønske. For det var et ønske.
"Jeg har ingen plan om at give dig blod. Du er den eneste der nævnte noget om blodbad" svarede han roligt. Han havde intet nævnt om det og havde ingen planer om at give det. Ikke at han ville begræde det...Han havde vel bare ikke lyst lige nu? Han prøvede stadig at få styr på sig selv og sit liv.
"Kan du klare dig? Uden tvivl du får mad, det stjæler du bare. Men er du varm nok?" spurgte han så, mere bekymret om at hvis Razor havde glemt alle sine minder, om han så også havde glemt de steder han kunne opbevare sig sikkert og få varmen? Mon nogen tog sig af ham eller kunne han tage sig af sig selv?

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10211
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

✦ This fluffball is mine! Go get your own! (Sean) XXX Empty Sv: ✦ This fluffball is mine! Go get your own! (Sean) XXX

Indlæg af Razor Tors 2 Feb 2017 - 10:47

Razor lyttede nysgerrigt til manden - også selvom han et eller andet sted ikke rigtig troede det mindste på hvad der blev sagt. Kun fordi denne mand ikke lignede en normal og kedelig herre på vej til middag ved den familie han sikkert i sidste ende hellere ville være fri for. Det sidste var måske stadig en mulighed, men kedelig kunne han nu ikke tro han var.
" Bloodcake does indeed sound like something I would enjoy. " Sagde han så bare lidt med et lille grin. Alt det andet kunne han ikke gribe tankerne omkring. Han var jo stadig slave? Han kunne bare ikke finde sin herre - der var forskel. Frihed virkede som en fjern ting i den verden han huskede at leve i. - Men heller ikke som noget han havde lyst til, det var godt som det var. Og forhåbentlig blev det snart sådan igen. Indtil da måtte han jo bare bruge tiden på hvad han så end havde lyst til.
Razor hævede kort lidt et bryn og lod sit blik glide først ned og derefter op af manden. " Oh so you're telling me we had sex? How was it? " Spurgte han så bare drillende med et lille grin.

" No blood... Then what's my reason to stay here? " Spurgte han så bare og lod hovedet glide en smule på skrå. Han rettede sig kort lidt op, men kun for egentlig at 'falde' en smule sammen igen. Han vidste ikke hvor han skulle gå hen. Den eneste grund til han var her var fordi han var stødt på den kat som jo egentlig bare var gået sin vej nu.
" I don't steal.. I would never " Sagde han så bare hurtigt med et kort lidt skarpt blik rettet mod Sean. " People simply say yes or no if I ask - yes means you get something, no means no. Enless ofcourse its blood - then every answer is yes. Sometimes I borrow, but that happens rarely. " Han trak kort på den ene skulder. OKay det var et lidt underligt system han kørte - men Razor var selv overbevist om at intet af hvad han gjorde var at stjæle. Der kunne hvert fald altid findes en undskyldning for hvorfor det ikke var at stjæle - eller bort forklaring der fik det til at virke som om at det ikke var tyveri.

" But no.. Actually - I'm not. I'm freezing my but of. Do you have any suggestions where I could possibly get even more cozy and not loose my feet or.. my life for that matter? " Han lod hovedet glide lidt på skrå. Han kunne bare gå hjem, men der var ikke meget varmere der - den eneste forskel var at der ingen sne var inden døre i huset derhjemme. Kulden var nær den samme, måske bare en smule mere muggen mellem væggene.
" So! Mr. Sean Handsome McGivens! You have to explain to me.. What's the reason for you to spend time with me? Both me and the other me you obvisoulsy know? I mean.. You don't seem like a man who just take who ever comes along into your life. " Han rystede lidt på hovedet men hævede så bare lidt et bryn, det kunne være lige sandt eller rent fup. Razor havde aldrig været perfekt til at bedømme mennesker omkring hvad de var for nogle sære snegle. Men han ramte alligevel rigtigt en gang imellem - for det meste når han ikke rigtig tænkte over hvad det egentlig var han forsøgte at finde ud af eller spørge om.

_________________
✦ This fluffball is mine! Go get your own! (Sean) XXX 9DjNgzw
I mean, she was beheaded... That has to be stressful.
Razor
Razor
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1455
Reputation : 15
Bosted : He lives with his master Sean McGivens in a big house in Terrorville.
Evner/magibøger : Imagine a spider in human shape.

Tilbage til toppen Go down

✦ This fluffball is mine! Go get your own! (Sean) XXX Empty Sv: ✦ This fluffball is mine! Go get your own! (Sean) XXX

Indlæg af Sean Tirs 7 Feb 2017 - 21:07

Han trak vejret dybt og lod blikket glide over deres omgivelser et kort øjeblik, før han vendte sig om mod Razor igen. Hans hjerne arbejdede lidt med at forstå enkelthederne og finde en løsning på dem. I princippet var Razor ikke hans ansvar, men hvis fyren virkelig havde mistet hukommelsen...Han ønskede jo ikke ligefrem han skulle fryse fast til bænken.
Hans øjenbryn gled en smule op og hans smil voksede en anelse.
"Hm. Det var ret godt. Du er smidig og modtagelig, har intet imod det bliver lidt hårdhændet" bemærkede han afslappet, langt forbi at sex var et tabu. Det kom man sig nok hurtigt over, når man var Incubus.
Han smilte blot til kommentaren om at stjæle. Han vidste Razor stjal og han kunne ikke se at han først skulle være begyndt, da han ingen herre havde længere. Men Razor havde altid sin egen, ejendommelige måde at dreje tingene og det var netop en af de ting, der gjorde ham så fornøjelig. Altid tanken om hvilken undskyldning han mon ville have denne gang.
"Ingen holder dig tilbage. Du kan gå, hvis du vil. Men du kan heller ikke stoppe mig fra at følge efter dig" bemærkede han drillende, efter det med blodbadet. Han ville næppe følge efter Razor for evigt...Bare nok til at sikre at han havde godt. Efter omstændighederne. Men for nu sad Razor her stadig, så det meste var nok blot brok.

Han rettede sig lidt op og trak på skuldrene.
"Du kan tage med hjem til mig, hvis du tør. Der er varme. Jeg ejer et stort hus i Terrorville og vil også kunne skaffe dig mad..." En ide formede sig i hans hoved, omend han var usikker på hvor god den var. Eller om den overhoved ville blive accepteret. Han overvejede det lidt, mens hans blik gled ned over Razors spinkle skikkelse.
"...Og hvis du ikke kan finde din Herre, men stadig ønsker at være slave, kan du jo blive hos mig" tilføjede han så bare. Han var nysgerrig omkring hvordan tilbuddet ville blive modtaget. Formentlig med kommentar om at slaver blev købt og ikke tilbudt at være det. Eller at Razor nok bare ikke gad. I princippet var Sean ligeglad, for han var ikke en mand der havde slaver. Den eneste grund til at han tilbød det, var fordi han da kunne sikre fyren fik varme og mad igennem vinteren. Og det var bedre med lidt selskab end slet ingen.
Igen smilte han svagt. Han havde egentlig ikke lyst til at svare på resten. Han havde tit overvejet hvorfor han havde hængt ud med Razor og Razor havde tit spurgte om det. Hvorfor skulle forklaring være det tydeligere nu? Han var end ikke sikker på der var en grund! Andet end det var bedre end rungende stilhed hele tiden. En person, der ikke kun kom for at få råd eller penge. Fordi Sean var lederen af et eller andet.
"Lad os bare sige...At du var mit eneste selskab på et tidspunkt, hvor...Jeg som benævnt, intet andet selskab havde" bemærkede han en smule hemmelighedsfuldt. Han var ikke typen der vrængede sit privatliv ud til hvem som helst, om hvad som helst. Den slags spørgsmål plejede han at sno sig udenom og den vane ville han gerne tage op igen. Folk gad jo heller ikke høre om det alligevel. Hvis folk endelig spurgte, så var det af høflighed.

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10211
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

✦ This fluffball is mine! Go get your own! (Sean) XXX Empty Sv: ✦ This fluffball is mine! Go get your own! (Sean) XXX

Indlæg af Razor Ons 8 Feb 2017 - 11:13

Et skævt smil bredte sig over hans læber. Det lød heller ikke helt ved siden af. Razor kunne næsten ærgre sig over at han ikke kunne huske det, hvis det Sean sagde altså var sandt. Det kunne jo lige så godt være en bunke pladder der slet ikke passede. Razor var egentlig ikke voldsomt interesseret i egentlig at prøve at huske hvis det var hukommelsestab der var en mulighed - det virkede så urealistisk at hans tanker slet ikke lige kunne samle sig omkring det. Derfor valgte han at lytte - glemme og komme videre.
" But I don't wanna... " Sagde han så bare kort med et lille halv hemmelighedsfuldt smil. Ikke fordi der lå noget bag, men det behøvede Sean jo ikke vide. Razor selv vidste bare at han ikke selv kunne finde på noget at lave i dette øjeblik og af den grund hellere ville være i selskab med en fremmed, som påstod han ikke var fremmed.
" You would probably get bored after a short while if you choose to follow me - I'm not good with doing things that entertain anyone but me. " Sagde han så bare og rystede lidt på hovedet. Han spidsede øre ved det næste der blev sagt og kneb øjnene lidt sammen med blikket rettet fast mod manden for an sig.
" Mh.. So what you're saying.. I can stay with you? Be your slave - or not - both ways I would get food and a warm place to stay? " han lod hovedet glide lidt på skrå.
" I guess you can't quite call it stealing if I go with you voluntarily.. right? " I sidste ende var Razors tålmodighed allerede ved at løbe op - hvert fald når det kom til at finde sin herre igen. Han havde ikke på et eneste tidspunkt fanget en fært af dem eller set, hørt eller opdaget andet der kunne lede ham til hvor de var blevet af. Desuden virkede det som om der ikke havde været nogle længe i huset de boede. Han kunne bare ikke forstå hvor de var blevet af. Eller for den sags skyld var smuttet uden ham - intet af det hang sammen.

" Fine - I'll go with you. Only because you don't seem to boring and food sounds amazing. Besides, if I do actually know you - I wanna know you. If that makes any sense? " Han lod blikket glide ned af gaden. Men foldede så bare sine hænder lidt bag sin ryg og rettede blikket op mod Seans ansigt. " But I don't know where you live - so you would have to guide the way. " Han trak kort lidt på den ene skulder med et lille grin.
" I'll try not to make a mess on the way there.. " Tilføjede han så hurtigt og lod et lidt halv lusket smil danse over sine læber. Nærmest trippende for at komme afsted stod han med blikket rettet i en tilfældig retning. Han kunne ikke love noget. Dukkede der en eller anden form for blodig underholdning op undervejs var der ingen tvivl om at Razor ville udnytte øjeblikket. Duften af blod kom fra alle retninger allerede og han vidste ikke helt om han ville være i stand til at holde sig tilbage hvis der dukkede andre op på gaden lige pludselig. Der havde været temmelig tomt det seneste stykke tid - og Razor havde nu ikke helt kunne nænne at slå katten ihjel. Den havde trods alt holdt ham med selskab - eller stalket ham. Det var lidt en blanding.
" So! Why did you leave Dragons Peak? That place is dark and fine. I wouldn't mind living there, but living here isn't that bad either. I guess you're my new reason to stay here now. I mean - if my master really is gone or.. puff out in to nothing. Then.. yea. " han rystede så bare lidt på hovedet. Der var ikke grund til at uddybe det mere - hvis Sean her kunne acceptere Razors selskab så var det alt rigeligt. Varme og mad var så lokkende at det mest var det der fyldte hans tanker - tog hans beslutninger.

_________________
✦ This fluffball is mine! Go get your own! (Sean) XXX 9DjNgzw
I mean, she was beheaded... That has to be stressful.
Razor
Razor
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1455
Reputation : 15
Bosted : He lives with his master Sean McGivens in a big house in Terrorville.
Evner/magibøger : Imagine a spider in human shape.

Tilbage til toppen Go down

✦ This fluffball is mine! Go get your own! (Sean) XXX Empty Sv: ✦ This fluffball is mine! Go get your own! (Sean) XXX

Indlæg af Sean Ons 15 Feb 2017 - 14:42

Han smilte lidt. Ville han fortryde at inviterer denne energibold ind i sit hjem? Uden tvivl. Fortiden sagde så meget, at han helt sikkert ikke ville få meget ro, hvis Razor endelig besluttede sig for at lave et eller andet. Men det kunne ændre sig, hvis han gik imod sin vane og faktisk tilbød ham at være en slave hos ham. Han havde ingen tjenere lige nu, ikke fordi han forventede Razor var den type der beskæftigede sig med mad eller rengøring. Det eneste han nok rigtig ville bruge slavetitlen til, var at understrege hvor Razor måtte være eller ej og hvornår der skulle være ro. Fortiden sagde også at Razor før eller siden ville kalde ham kedelig. Men det var jo ikke hans problem, men Razors eget.
"Varme og mad. Men enten er du min slave og indordner dig mine husregler eller også flytter du ud og finder dig et nyt hjem, så snart vinteren er slut" påpegede han.

Han rettede sig op og samlede kappen om sig. Efter et kort blik omkring sig, gjorde han tegn til Razor om at følge med sig. Han vendte om, for at gå tilbage samme vej som han var kommet. På vej mod Terrorville.
"Så kom" tilføjede han, såfremt Razor ikke helt havde fanget det åbenlyse.
"Jeg er ligeglad med om du laver ballade. Så længe det intet har med mig at gøre" svarede han så og så hen mod Razor, uanset om han så befandt sig ved siden af ham, bag ham eller foran ham.
Dragons Peak. Et lidt besværligt emne. Han gad faktisk ikke rigtig tale om det. Han var endelig var at komme sig over det og blive sig gamle selv. Føle sig hjemme, føle sig afslappet igen.
"Jeg brød mig ikke om at bo der" svarede han og trak lidt på skuldrene. Mere var der vel ikke til det.
"Så hvilken slags slave var du hos din gamle Herre?"

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10211
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

✦ This fluffball is mine! Go get your own! (Sean) XXX Empty Sv: ✦ This fluffball is mine! Go get your own! (Sean) XXX

Indlæg af Razor Lør 18 Feb 2017 - 9:11

" Does that mean that I can stay over the whoooole winter - and then decide in spring? If I wanna stay as your slave or move out about again? " Han lod hovedet glide lidt på skrå men spørgsmålet var som sædvanligt med et stort smil om læberne. Det var svært at sige hvad han helt præcis ville vælge. På sekundet ville det at være slave jo slet ikke være en dårlig ting - det var det han kendte til. Og nu hvor hans herre var forsvundet i den blå luft kunne han vel sagtens selv være tilladt at vælge hvad han så ville med sit liv.
Han var hurtigt med i den retning Sean gik, lidt i tvivl om om han skulle holde sig bag ham, ved siden af eller et helt tredje sted. Det endte nok mest med det sidste, han var hvert fald lidt over det hele. I sidste ende mest for at holde sine fødder så aktive som muligt så de ikke nåede til et punkt hvor de gjorde ondt af kulde igen.
" Seems fair - why stay a place you don't like? That's just silly. " Sagde han så bare med et trak på den ene skulder. Razor var god til at falde til - de eneste steder han ikke kunne lide at være, var steder hvor han ikke kunne bevæge sig. Eller hvor der ikke var nogle former for underholdning at opsnuse.

" Well.. Now that you asked, I probably should answer - but I'm not sure I'm surpose to say anything about it. But then again - would you believe me anyway? Probably not, so I'm just gonna say. " Sagde han så bare med et lille grin og sprang kort op på en bænk, men kun for at bruge den til at kravle op af en lygtepæl og hoppe ned igen.
" I made sure important people didn't give out important information to other important people. Which usually are done by killing. I collected eye balls for while to keep track on how many - but then they started to smell real bad so I threw them out. " fortalte han så bare lidt.
" Sometimes he needed me to get rid of papers or other objects. But the fun in that stopped when I got caught and almost lost my hand, thats when I discovered the beauty in angel blood. " Sagde han så bare med et grin og lod kort blikket glide ned over sine hænder. Han rettede så blikket tilbage mod Sean og lod hovedet glide lidt på skrå.
" Are you an important person? Did we meet before? I've been to Dragons Peak before, but - I mean.. I don't know - I didn't really pay attention to anything else than what I was surpose to. You probably weren't there, I would've noticed you. " Sagde han så bare med et lille grin og rystede lidt på hovedet. Han endte med at gå ved siden af Sean, med blikket skiftende rettet frem og mod mandens ansigt.

_________________
✦ This fluffball is mine! Go get your own! (Sean) XXX 9DjNgzw
I mean, she was beheaded... That has to be stressful.
Razor
Razor
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1455
Reputation : 15
Bosted : He lives with his master Sean McGivens in a big house in Terrorville.
Evner/magibøger : Imagine a spider in human shape.

Tilbage til toppen Go down

✦ This fluffball is mine! Go get your own! (Sean) XXX Empty Sv: ✦ This fluffball is mine! Go get your own! (Sean) XXX

Indlæg af Sean Tirs 21 Feb 2017 - 19:21

Han smilte svagt, før han rømmede sig lidt. Kulden havde det med at sætte sig i hans hals og give ham en del slim at hoste frem og tilbage. At rømme sig fik som regel halsen fri.
"Nej. Du skal vælge i dag. Hvis du går med til at være min slave, vil jeg finde noget arbejde du kan udføre for mig. Hvis ikke, vil jeg vide hvilke andre foranstaltninger jeg skal have ordnet derhjemme for at have dig boende" bemærkede han ligeud. Måske Razor allerede havde vænnet sig til at bestemme selv, måske var han ikke den typiske slave, der som regel gjorde hvad en Herre sagde - Herren være den der havde købt eller fået en.
"Måske skal jeg forklare dig lidt mere om fordele og ulemperne ved at arbejde for mig. Fordelen er du får et sted at bo, du får mad og tøj. Du kan endda få en belønning i form af penge en gang i mellem. Du får et stykke arbejde du kan tage dig til med jævne mellemrum, hvis jeg da ikke finder noget til dig på daglig basis. Ulempen er jeg forventer disciplin. Jeg forventer du overholder det arbejde jeg giver dig og at du udfører det godt og inden for mine grænser. Det betyder at hvis jeg siger nogen ikke skal dø eller du kun må en bestemt ting, er det det eneste du skal rette dig efter" Han så over på Razor. Alt i alt var det logiske regler. Hvilken arbejdsgiver ville have undersåtter der ikke udførte et godt job?
"Hvis det ikke fungerer, at du er min slave, vil jeg ganske enkelt sætte dig fri. Hvis nogen generer dig, vil jeg beskytte dig. Simple regler"
Han havde aldrig slaver. Men det betød ikke at han ikke kendte til deres forhold. Og dog vidste han at det tilbud, han netop havde givet Razor, var mere end nogen slave kunne drømme om.
"Og der er ingen fysiske straffe, medmindre jeg opdager det er det eneste du lærer noget af" tilføjede han og sendte Razor et svagt smil. Der var ingen seksuel udnyttelse på bordet. Sean havde evnerne til at finde den slags andre steder, trods alt.
"Som min gæst gælder intet andet end mit hus, mine regler" Han trak på skuldrene. Resten var op til Razor. Ud fra de arbejdsopgaver Razor havde haft tidligere, gik han ud fra at han kunne bruge ham til nogle af de samme ting. Altså til hans arbejde med klanen, kort sagt.
Han gik lidt i sine egne tanker, før det gik op for ham at Razor havde spurgt ind til noget nyt. Oh.
"Jeg var herskeren af Dragons Peak. Nu er jeg intet andet end en rig mand, som halvdelen af byen sikkert kender til på den ene eller anden måde. Jeg har gode forbindelser og jeg er ved at genopbygge min tyveklan" fortalte han. Som altid havde han sjældent betænkligheder ved at indrømme det. Ingen havde vist sig stærke nok til at hamle op med ham og hans tyveklan, selv om almindelig forsømmelse endelig havde fået den til at smuldre. Nu genopbyggede han den. Han ville måske næppe indrømme det over for den almindelige borger eller folk, han mente kunne blive problematiske. Men med Razor var tingene anderledes. Det plejede de i hvert fald at være.

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10211
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

✦ This fluffball is mine! Go get your own! (Sean) XXX Empty Sv: ✦ This fluffball is mine! Go get your own! (Sean) XXX

Indlæg af Razor Ons 22 Feb 2017 - 17:36

Razor lod blikket hvile lidt mod manden mens de gik afsted - overvejende omkring hvad han mon skulle vælge. Egentlig var det super nemt at beslutte sig for hvad han synes var den bedste idé - problemet ved det var bare at han jo ikke rigtig kunne være slave to steder på en gang så hvis hans egentlige herre pludselig dukkede op var der pludselig et splittet øjeblik. Han lod så hovedet glide lidt på skrå, kun for kort at stoppe op - men så bare lunte hen ved siden af Sean igen få sekunder efter, dog så han gik på modsatte siden end før.
" I'll be your slave... Just hanging around doing nothings sounds way to boring. " Sagde han så bare lidt med et lille grin før han rettede sig lidt op. Han pillede så bare kort lidt ved halsbåndet om sin hals. " Dosen't seem to complicated. " Han smilede skævt med blikket rettet frem for sig et øjeblik.
" Lets just hope my old master dosen't show up one day. He'll probably get pretty mad. I'm totally sure about how powerful you are, but he's pretty.. Dangerous - not that I doubt you would make a great match at a fight, you probably would. " Sagde han så bare lidt med et lille grin. Razor kunne se både for og ulemper ved at smutte med denne mand og blive hans slave, men for at være ærlig var livet på gaden ikke specielt tiltalende og nu bød der sig en mulighed der ærlig talt virkede for god til at være sand. Hvis det ikke krævede mere end hvad Sean sagde - så var det jo ingen sag at være slave, måske lidt alligevel - han kunne være disciplineret og holde sig til hvad han måtte og skulle. Hvad han ikke måtte og ikke skulle. Eller hvert fald gøre et fantastisk forsøg på at holde det ved det.

Han holdt blikket lidt mod Sean mens han talte. Interessant.
" So you left your position as the ruler of Dragons Peak to do... what exactly? " Spurgte han så og lod hovedet på skrå. Han havde godt hørt hvad Sean havde sagt han lavede, men et eller andet sted så var det jo ikke noget der var meget sigende. En tyveklan kunne jo lave alle mulige ting. Selvfølgelig ville ting som tyverier være det mest oplagte med det navn - men det kunne jo i princippet bare været et dække for alt muligt der var tusind gange mere spændende.
" Is that where we're... Ooooh.. " Sagde han så lidt og hans udtryk ændrede sig på instinkt da en sød duft ramte hans næse. " You smell that? " Spurgte han så og skævede lidt rundt for at finde kilden til duften. Han foldede kort sine hænder bag sin ryg - men med en uro i kroppen der nok nærmere kunne beskrives. Indebrændt energi og en pludselig trang til den snack hans næse havde opsnappet lige om hjørnet. " Is it far? Cause if it is I'll grab a snack on the way. " Sagde han så bare med et lille grin før han kort bed sig lidt i læben. Skævede sig kort over skulderen men smuttede så bare lidt længere frem på gaden for at være den første til at kunne kigge ned af en side gade - hvor det virkede som om duften kom fra.

_________________
✦ This fluffball is mine! Go get your own! (Sean) XXX 9DjNgzw
I mean, she was beheaded... That has to be stressful.
Razor
Razor
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1455
Reputation : 15
Bosted : He lives with his master Sean McGivens in a big house in Terrorville.
Evner/magibøger : Imagine a spider in human shape.

Tilbage til toppen Go down

✦ This fluffball is mine! Go get your own! (Sean) XXX Empty Sv: ✦ This fluffball is mine! Go get your own! (Sean) XXX

Indlæg af Sean Ons 22 Feb 2017 - 20:12

Han trak vejret dybt. Well, McGivens! Der havde du det! Din første slave. Og hvorfor? Fordi du er sentimental og ikke vil lade en ven, der har glemt alt om dig, i stikken. Ville dette kunne betale sig eller havde han netop taget en dårlig beslutning? Han vidste hvor ustyrlig Razor kunne være. Så fuld af energi, så fuld af egne logiske slutninger. Men han havde sagt der ville være regler og et krav om levering af varen, uanset hvad han satte ham til. Så nu måtte de se. Ikke at Sean var absurd. Han ønskede ikke styre alle Razors vågne timer og hvad han ellers gik og lavede var ligegyldigt. Og dog...Der var en undtagelse. Uanset hvad ville han nok gøre lidt mere ud af at holde øje med Razors aktiviteter nu. Skulle nødig have en slave der rendte rundt og ødelagde noget for ham.
"Godt. Jeg vil sikre dokumenterne når vi kommer hjem til mig og dit nye hjem" bemærkede han, som havde de netop slået en forretning af. Det blev måske også meget rart at få mere liv i huset. Lige nu var der kun ham og hans butler, alt alt for stille til hverdag.
Han smilte svagt.
"Hvis han dukker op vil jeg snakke med ham" lovede han roligt. Måske kunne Razor købes eller måske var den gamle herre i virkeligheden ligeglad med en simpel slave. Eller måske skulle de slås om det...Men hvem sagde denne dukkede op? Eller om Razor stadig var hans slave til den tid? Det kom an på så meget og der var ingen grund til at frygte fremtiden hvad det angik. Problemet kom, hvis det kom og så skulle han nok løse det på den ene eller anden måde.
Han ville gerne snakke om nogle regler eller retningslinjer for dette nye forhold mellem dem, men Razors opmærksomhed faldt på noget helt andet, før han kunne nå at tage emnet op. De var tæt på at være hjemme hos Sean, de var næsten nået igennem Angerforge. Han sukkede svagt, men kunne ikke lade være med at smile lidt.

Duften var af en eller anden form for bagværk. Noget sødt, at bedømme ud for duften. Sean spiste aldrig menneskemad, så han anede ikke hvad det var, men det var tydeligvis noget Razor var interesseret i. Han fulgte roligt efter Razor, uden at have lige så travlt eller være lige så nysgerrig. I stedet for at være nysgerrig omkring duften, hvilede hans blik observerende på Razor.
Fint. Måske skulle han vente, til de var nået helt hjem til ham, før han tvang Razor igennem flere dele af denne u-afsluttede samtale. Da han nåede hjørnet og gik omkring det, blev det dog tydeligt at det ikke var en bager - ikke at han huskede der skulle ligge en på denne vej alligevel - men en lille bod. To unge personer, tættere på at ligne børn end voksne, stod og solgte søde sager for at tjene nok til at overleve vinteren igennem, sikkert.
Nå. Men det angik jo ikke ham.
"Åh ja, alt for langt væk. Kom" svarede han, velvidende at boden ikke lå mere end 100 meter væk eller noget i den stil. Sean gjorde mine til at ville gå videre op af den gade, de allerede stod på og væk fra den lille bod med søde sager.
Hvis han skulle være ærlig, drillede han Razor. Han var også opmærksom på at Razor formentlig ville stjæle sig til det, hvis Sean ikke på en eller anden måde gav ham noget andet til gengæld eller en mulighed for selv at skaffe sig det, han ville have. Men for nu var han mest interesseret i hvad der ville ske, hvis han ingen interesse viste. Ville Razors opførsel ændre sig, velvidende han netop havde sagt ja til at være Seans slave?

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10211
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

✦ This fluffball is mine! Go get your own! (Sean) XXX Empty Sv: ✦ This fluffball is mine! Go get your own! (Sean) XXX

Indlæg af Razor Ons 22 Feb 2017 - 21:51

Razors opmærksomhed var stjålet fra hele slave emnet. Det var for ham ikke noget der behøvede blive talt mere om, nu var det jo bare sådan - og hvorfor så ændre på det eller grave dybere ind i det. Det gjorde det kun forvirrende - hvilket Razor slet ikke var specielt god til at håndtere. Men søde ting som fangede hans opmærksomhed var ikke forvirrende, men vidste hvad man havde med at gøre og trangen til det gjordet ikke bedre så snart det var nærmest lige for næsen af ham. Han skævede kort mod Sean, men rettede så blikket ned mod den bager der lå et lille stykke ned af gaden. Han bed sig så bare kort lidt i læben, kun for at placere sine hænder i sine lommer med et kort tænkende udtryk.
" Seeeean... Not you're just being lazy. It's really not that far. " Sagde han så bare med et lille grin. Faktisk var det så tæt på at man jo nærmest kunne bestille bare ved at stå her og tale.
" You know what - I'm gonna get something. And you can't do anything about it. " Sagde han så bare hurtigt med et lille smil om læberne men smuttede så bare hurtigt ned af gaden mod bageren. Også selvom Sean netop havde sagt at han at det var for langt og han skulle komme med. Men hans næse havde vækket hals sult, eller sukkertrang og bageren var lige der. Men det var så også kun fordi han havde et par mønter i sin komme han helt sikkert kunne få et eller andet for. Razor kunne godt betale, faktisk betalte han ofte for hvad han fik fingrende i. Det var ikke altid det var betaling med penge, men betaling kom der da - når han altså ikke besluttede sig for at låne af folk uden tilladelse.

Han stoppede op og spejdede kort over hvad der var af muligheder men rettede så blikket mod en af de to personer bag disken. " Just one of those thingys, with ekstra of that fine white snow like sugar on top. " Sagde han så bare kort og fulgte hver en bevægelse der blev gjort efter han havde talt. Han snuppede med det samme den kage lignende bolle da den blev sat foran ham - han efterlod mønterne om beløbet passede eller ej. De burde ikke være utilfredse og hvis Razor snød sig selv, så snød han sig selv. Han smuttede så bare tilbage til Sean - Om så manden havde fulgt efter eller ej - ellers måtte Razor jo bare skynde sig at hale ind på ham.

" You know what? I think every bakery should start selling those blood cakes you talked about. Not that what they're selling now is bad or anything. I just think it sounded really good. It's like the combination of cake and blood - which makes it a combination of the two almost best things in the world. " Sagde han så bare med et lille grin før han tog en bid af sit bagværk og gumlede det i sig. Nu med sukker ikke kun på fingrene men også en fin hvid streg hen over overlæben, som dog hurtigt forsvandt ved hjælp fra sin tunge.
" Ofcourse I could just add a little blood myself - someone is probably in need of losing their head or something like that. Mh - that would'nt be bad either.. " Han kneb kort øjnene lidt sammen, men kom så med et kort lille grin - simpelt af de billeder af blod i verdens mulige episoder der figurerede for hans indre syn. Han holdt blikket lidt frem for sig, for så bare at lade det falde hen på Sean igen.

_________________
✦ This fluffball is mine! Go get your own! (Sean) XXX 9DjNgzw
I mean, she was beheaded... That has to be stressful.
Razor
Razor
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1455
Reputation : 15
Bosted : He lives with his master Sean McGivens in a big house in Terrorville.
Evner/magibøger : Imagine a spider in human shape.

Tilbage til toppen Go down

✦ This fluffball is mine! Go get your own! (Sean) XXX Empty Sv: ✦ This fluffball is mine! Go get your own! (Sean) XXX

Indlæg af Sean Fre 24 Feb 2017 - 15:02

Selvfølgelig. Han havde egentlig ikke forventet andet, omend han ikke havde forventet at Razor havde penge på sig. Men det beviste også bare at han ikke kunne give Razor alt for vigtige opgaver, for fyren var alt for distræt til at holde fokus på en ting og til at Sean kunne stole på at han udførte sit arbejde godt nok. I hvert fald til at starte på, så måtte Razor selv om at bevise hvis han var god nok alligevel.
Han lagde armene over kors først med en tanke om at vente...Men lidt efter besluttede han sig at gå videre alligevel. Dette var Razors problem og hvis han hellere ville have en kage end med ham hjem, var det virkelig ikke værd hans tid. Ikke at han skyndte sig væk, han fortsatte bare i sit eget, rolige tempo.
Razor havde dog ikke helt ret. Sean kunne ikke lade være med at smile for sig selv, velvidende at han sagtens kunne gøre noget ved, men at han blot ikke gad. Det havde ikke været meget mere end et forsøg, noget drilleri, selv om Razor ikke virkede til at have opfanget det.

Han var heller ikke forundret da Razor indhentede ham, nu smaskende på en af disse kager, som så en smule klistret ud. Hvem spiste med velbehag noget der så så ulækkert ud? Gang på gang havde han fundet menneskelig mad frastødende og han var glad for at han ikke selv behøvede det. Så meget tid der blev spildt på madlavning og ikke mindst spisning! Ikke at hans form for mad ikke tog tid. Men i det mindste kunne han vente et par dage mellem dem, hvis han virkelig ville.
"Hmmm. De ville næppe få mange kunder af det" påpegede han afslappet.

Turen gik op i Terrorville, og derefter ned af nogle gader, til de endelig nåede hans hus. Stueetage og 1 sal, ikke den højeste bygning i byen, men absolut stort nok. Huset bar præg af at være sat i stand for nyligt. Nu maling, vinduerne var pudset og det værste ukrudt fjernet fra forhaven, så man faktisk kunne se der stod nogle - om end lige nu visne - roser der. Sean bankede ikke på i sit eget hus, men trak en nøgle frem og låste op. Han havde en ide om at nogle af prøvelserne først begyndte nu, hvis han ville give Razor en ordentlig chance. Han måtte finde en balance mellem nogle få, enkle regler og den fornødne strenghed, uden at virke for begrænsende. Lidt af gangen, måske.
Indenfor løsnede Sean sin kappe og hang den på plads, samtidig med hans nye butler kom vimsende ind i den store entre, med det cremefarvet marmor som gulv. Butleren var i starten af 30'erne, stadig ret uerfaren i at være butler og tilmed klædt helt i sort.
"Sir! De er hjemme! Velkommen!" hilste han, tydeligvis i et forsøg på at hilse ordentligt på sin Herre. Butleren var ved at tørre en lille vase i et klud. Fordi Sean ingen tjenere havde endnu, stod butleren for alt. Rengøring, maden, tøjvask, at byde gæster velkommen og styre huset. Stakkels mand! Men alt til sin tid. Sean ville finde sig flere, når han fandt de rigtige. Helst kvinder, der ville gøre alt for ham.
Sean rømmede sig svagt og slog let ud med hånden mod Razor.
"Dette er Razor. Han har netop accepteret at blive min slave og han kommer altså til at bo her for nu" bemærkede han. Butleren virkede lidt perpleks over den pludselige nyhed og undrede sig sikkert over at en slave kunne vælge at være slave. Tvivlsomt gled hans blik ned over Razors skikkelse.
"Razor, dette er min butler. Tim" bemærkede han og slog ligeså let ud med armen mod butleren.
"Du må ikke forstyrre ham i hans daglige pligter, men han kan hjælpe dig med at få noget nyt tøj, et bad, gøre rent og noget mad" Sean smilte svagt. Butleren ville ikke komme til at varte Razor op på samme måde, som han skulle varte Sean op. Men butleren kunne da hjælpe til med de kedelige fornødenheder.
"Lad os finde et værelse til dig" foreslog han så, som hans blik gled over til Razor igen. Et diskret tegn til at butleren kunne vende tilbage til sit arbejde, hvilket han gjorde.


_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10211
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

✦ This fluffball is mine! Go get your own! (Sean) XXX Empty Sv: ✦ This fluffball is mine! Go get your own! (Sean) XXX

Indlæg af Razor Fre 24 Feb 2017 - 17:31

" How do you know? Did you taste them yourself? Maybe there's more people out there than you think - who would actually like such a wonderful creation. " Sagde han så bare med et lille grin før han tog endnu en bid af sukkerbomben - som han helt sikkert ikke havde brug for når det kom til energi. " I could ofcourse just learn how to make them myself - I bet its fun getting the ingrediens for a blood cake.. " tilføjede han så bare lidt for sig selv, igen med et lille grin. Blod var der vel mange måder man kunne få fat på, men den måde han tænkte var den der virkede mest underholdende.

Det var egentlig ikke fordi der var langt, men så snart han havde fortæret kagen fra bageren virkede turen til Seans hjem uendelig lang og da de endelig nåede frem åndede han lettet op.
" Thank god, finally! " Sagde han så bare og lænede kort hovedet tilbage i en nærmest udmattet bevægelse. Dog ikke fordi det var tilfældet, bare for at understrege hvad han sagde. Han sprang hurtigt med ind af døren da der blev åbnet og hans blik sugede indtryk til sig hurtigere end man kunne nå at tænke det.
" Nope... Nothing like what I expected. " Sagde han så lidt mens hans blik flakkede rundt på tingene. Hvad han havde forestillet var han i sidste ende slet ikke selv klar over. Mere dystert måske? Men det var kun fordi der var en hvis mystik over Sean som han regnede med ville afspejle sig i hans bolig - men det var vidst ikke tilfældet - hvert fald ikke endnu. Det kunne være han havde et hemmeligt loft rum eller kælder hvor alt det mystiske var gemt. Nej det var sådan det var ved hans gamle herre - hvert fald det med kælderen, den kælder der havde været Razors hjem.
Razor lod blikket falde på butleren og var stille et øjeblik. " Hello.. " Sagde han så bare kort og kneb øjnene lidt sammen. Dog røg hans blik tilbage på Sean få sekunder efter. " Sooo he's like a cleaning lady with more on hand than cleaning? Or what exactly is it that he do? " spurgte han så bare lidt og lod hovedet tilte en smule på skrå. Butler. Det lød helt fint og nydeligt - folk med nydelige titler burde da ikke rende rundt og gøre rent.

" I get my own room? " Han rynkede kort panden, dog med et smil om læben - ikke forventet men slet ikke dårligt.
" Sooooo Sean - Can you tell me about the thing you said you were about to recreate? " Spurgte han så lidt og rettede blikket mod manden. Han var egentlig ret nysgerrig omkring hvad det var for noget. Måske egentlig bare nysgerrig på alting han lige kunne huske manden havde nævnt eller sagt, det ene eller det andet eller det tredje - hvad det var der blev fortalt om var sådan set ligegyldigt, så længe det var et eller andet - ellers ville det sikkert meget hurtigt ende med at Razor talte ørerne af alle omkring ham - i dette tilfælde Sean og hvis han smækkede ham ude et sted så ville butleren helt sikkert være den der skulle ligge øre til alt det Razor nu havde at fortælle ham. Og der var meget.

_________________
✦ This fluffball is mine! Go get your own! (Sean) XXX 9DjNgzw
I mean, she was beheaded... That has to be stressful.
Razor
Razor
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1455
Reputation : 15
Bosted : He lives with his master Sean McGivens in a big house in Terrorville.
Evner/magibøger : Imagine a spider in human shape.

Tilbage til toppen Go down

✦ This fluffball is mine! Go get your own! (Sean) XXX Empty Sv: ✦ This fluffball is mine! Go get your own! (Sean) XXX

Indlæg af Sean Lør 25 Feb 2017 - 9:31

Han tvivlede meget på at der var specielt mange der ønskede sig en blodkage. Bestemt ikke nok til at man kunne gøre en forretning ud af det, plus at der var alt det med blodet. Måske hvis blodet kom fra dyr, ville menneskerne have nemmere ved at acceptere det, men på nuværende tidspunkt var blodpølse nok det nærmeste man kom på det. Han tvivlede også på hans butler ville sætte pris på det kaos der ville opstå i køkkenet, hvis Razor besluttede sig for at bage selv.
De kom hjem til ham og hans smil voksede bare en smule. Hvad havde Razor forventet? Sean foretrak generelt lyse farver. Det gav en lettere stemning til hverdag. Den store lysekrone hang fra loftet og oplyste entreen ved hjælp af lyskrystaller. Et par stumtjenere stod blot og ventede på flere kapper der ville hænge på dem. En stor trappe i midten, der førte op til næsten etage og døre til både højre og venstre. Til Venstre lå døren til kælderen - aflåst - og til køkkenet. Til højre til en opholdsstue og næsten nede bag trappen, en dør der ville føre en ud i et lille rum og ud i haven. Haven var lige nu overgroet og stadig vinter-visen.
Ovenpå lå der flere værelser. Der var Seans eget, der var et lille bibliotek og toilet med bad. Der var en stue og et par værelser til overs, der normalt var gæsteværelser. Tjenerne og butleren sov i forlængelse af køkkenet, hvor der var nogle mindre værelser til dem. Køkkenet havde også en dør ud til siden af huset, hvor igennem de kunne modtage varer eller selv gå ind og ud af huset. Når man gik ned i køkkenet, skulle man ned af et par trin, for køkkenet var sænket lidt i forhold til resten af huset.
Huset var solidt bygget og vinduerne var tykke. Hoveddøren af kraftig træ med jernhængsler. Det var tydeligt Sean havde sat pris på noget, der kunne beskytte ham og holde til lidt af hvert.
Lidt nu var der ikke møbler i alle rum. Sean havde stadigvæk ikke samlet møbler nok til det og væggene rundt omkring kunne også virke lidt tomme, for Sean havde heller ikke anskaffet sig kunst endnu. Men opholdsstuen fungerede, Seans værelse var ved at vende tilbage til sin gamle funktionsdygtighed. Der var igen bøger i biblioteket - omend ikke lige så mange som før han rejste til Dragons Peak - og der var lidt møbler i stuen ovenpå. Han havde en seng og et skab i et af de andre værelser, blot for det tilfælde der kom nogen og overnattede, skønt han efterhånden ingen bekendtskaber havde tilbage. Men nu kunne Razor jo bare bruge det! Faktisk var det Connors gamle værelse. En dæmondreng, som ikke boede her længere. Alt han legetøj var fjernet for længst.

"En Butler styrer husholdningen og sørger for mine gæster. Men jeg har ingen tjenere endnu, så han tager sig også af alle de andre ting" svarede han tålmodigt. Gad vide om Razor kunne huske noget om alle de ting han havde svaret på ham efterhånden? Om alt og intet? Eller ville spørgsmålene begynde at komme igen?
Det fandt han vel nok ud af det.
"Men jeg skal nok snart finde en tjener eller to" bemærkede han med et lille smil, da han så efter butleren, der virkede nervøs ved at have en ekstra til at bo her. Det var tydeligt han var van til at være alene med Sean og havde været ved at finde en rytme. Stakkels mand. Men sådan var det og det måtte butleren vænne sig til.
"Ja, du får dit eget værelse. Lidt væk fra mit, dog. Jeg foretrækker at kunne få min fred" bemærkede han afslappet og hang kappen på en stumtjener, før han gjorde tegn til Razor om de skulle gå ovenpå. Razor ville få masser af tid til at se sig omkring, så lige nu ville Sean vise ham hvor han skulle sove.

På vejen op af trappen begyndte han at svare på Razors spørgsmål. Sean lagde naturligt en hånd på gelænderet. Marmortrappen var ikke bare kold, men kunne være forræderisk glat. Mange var faldet og havde slået sig i tidens løb.
"Jeg prøver at oprejse min gamle klan. Du husker det ikke, men du var faktisk med mig, da jeg opsøgte den for noget tid siden. Jeg har været klanens leder i lang tid, men da jeg rejste til Dragons Peak lod jeg min yngste søn overtage den. Et år senere finder jeg ud af at min søn er forsvundet og klanen faldet fra hinanden" Han trak let på den ene skulder, som de nåede toppen af trappen og Sean drejede til højre ned af gangen. Langt midten af gangen lå et tæppe, som gjorde ens skridt næsten lydløse over trægulvet. Seans værelse lå til venstre fra trappen.
"Men på den lyse side giver det mig muligheden for at genopbygge klanen præcis som jeg vil have den. Give den nogle nye retningslinjer og mål. Det er et hårdt arbejde og jeg må også selv arbejde for at genopbygge klanens ry og magt i byen. Klanen hed før The Shadow Clan, men jeg har valgt et nyt navn. Clan Obscura" Han smilte skævt, ret stolt af sin egen opfindsomhed.
"Helt simpelt beskæftiger klanen sig med kriminalitet. Tyveri. indsamling og salg af informationer. Lejemord" bemærkede han så og svarede måske endelig på det, som Razor egentlig ville vide.
"Du er velkommen til at blive medlem, men du er det ikke automatisk, bare fordi du ellers arbejder for mig" forsikrede han så. Han lagde hånde på en dør og skubbede døren op, før han gav tegn til at Razor skulle træde indenfor.
Rummet var ikke det største i huset, men stort nok. Der stod en seng, beregnet til en person. Et lille skab og et bord med en stol. Der var to vinduer, der begge gav udsigt ud over haven. Ikke noget storslået syn lige nu, men det kom forhåbentlig til sommer, når frosten forlod jorden og Sean kunne fokuserer på at genoprette den igen.
Der var også en lille pejs i rummet.
"Ikke meget, men det bliver dit så længe du er her. Varme, en seng, med tiden lidt tøj. Baderummet ligger i næste rum og jeg kan få min butler til at forberede et varmt bad til dig. Du er både beskidt og uden tvivl stadig kold" meddelte han og lod blikket glide over Razor.
"Du har vel ingen skader ellers?" Spurgte han så, velvidende at Razor nu var under hans beskyttelse og han ønskede at fyren snarest mulig kom i god stand igen.

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10211
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

✦ This fluffball is mine! Go get your own! (Sean) XXX Empty Sv: ✦ This fluffball is mine! Go get your own! (Sean) XXX

Indlæg af Razor Man 6 Mar 2017 - 16:16

Razor fulgte med Sean, dog uden at kigge på manden. Huset var noget mere spændende at suge indtryk fra på nuværende tidspunkt, også selvom han helt sikkert havde en uendelig mængde tid til at gøre det senere - men sådan galt det vel med alting som havde planer om at være i ens liv mere end et par minutter.
" Soooo do you have guests often? I mean - since you need a so many people to help with stuff like that. " Sagde han så bare lidt mens han lod blikket glide rundt. Det var altid spændende at se folks hjem. Faktisk var det nok en af de ting han fandt mest spændende når han var udenfor døren - lige bortset fra de drabelige togter han af og til var på. Det var bedst. Men der fik han jo sådan set også lov at se hvordan folk boede. Egentlig kunne man finde ud af meget omkring en person ud fra hvordan de levede. Men det galt åbenbart ikke den anden vej rundt, for Razor havde da godt nok aldrig troet at han ville finde denne mand i et hjem som dette.
" Soooo you're not to key on me walking in on you at night when the nightmares gets bad and I can't sleep? " Spurgte han så bare, dog med et drillende udtryk gemt bag det ellers bedårende blik. Ikke at det var hvad der ville ske - mareridt var pt ikke noget Razor døjede med og han elskede at sove så det var heller ikke et problem. Selvfølgelig var selskab når man sov aldrig en dårlig ting.

Razor var hurtigere oppe af trappen end man kunne nå at tænke sig til første skridt op på første trin. En god blanding af nysgerrighed og for meget energi. Dog lyttede han stadig til hvad Sean fortalte - for det der kom ud af munden på manden var faktisk heller ikke helt uinteressant. Han vippede kort lidt frem og tilbage på sine fødder og lod blikket hvile mod Sean. Han lod så bare hovedet glide en smule på skrå med et øjebliks spørgende udtryk.
" Clan Obscura? What does that mean? If it has a meaning that is - maybe something dark and mystirious - or maybe just.. something cool and simple - or nothing at all.. " Sagde han så bare med et kort trak på den ene skulder, han bed sig kort i læben før han så rodede sig lidt i det mørke hår. " Maybe Nothing actually would be at least as exciting as something else.. " tilføjede han så lidt med et lille smil om læberne, et smil med et strejf af noget lusket.
" Being a member would involve killing? How do I sign up? " Spurgte han så bare med et uskyldigt smil og blikket rettet mod Sean. Han trådte bare baglæns som de bevægede sig afsted mod værelset. Og han drejede ind af døren til værelset da det var der de nåede til. Hans blik strejfede kort omkring men ende til sidst på sengen, sikkert fordi han vidste at det nok var der i rummet han ville ende med at tilbringe mest tid. Det at sove var trods alt blandt favorit tingene at lave, så længe det ikke var kedeligt og tomt - det skulle være fyldt med drømme og seje ting.

" Huh? Not much?.. " Han kunne ikke helt lade være med at grine. " I'm use to a cage under the ground.. I've got a bed now! " Sagde han så bare hurtigt efter og sprang op på sengen, dog vendte han hurtigt opmærksomheden mod Sean igen.
" A bath? That does not sound bad at all.. " Sagde han så med en rysten på hovedet og selvfølgelig med et lille grin. " Why do you treat me so well? Thats odd.. People usually don't do that.. " Han så et øjeblik lidt spekulerende ud, men trak så bare kort lidt på den ene skulder. " Would it change if I tried to kill you? I kinda left that part out this time.. " Han kneb øjnene lidt sammen men hoppede så bare ned.
" No.. I'm fine, my feet are still frosen though - usually takes a while for them to come back to life, jumping usually do the trick. This one time we had to go see some kind of doctor 'cause my foot turned all dark blue. But he fixed it, and this one.. " han pejede mod sin ene fod. " Have always been and little more cold than the other one.. Strange huh? " Han sendte Sean et smil men lod så bare sine hænder folde sig bag sin ryg.
" I kinda like your house, it's... simple in a good kind of way. I expected dead people wandering around. Not that that would have been a problem.. No no - but still, this is kinda nice. You're kinda nice, for a stranger. " Han rynkede kort næsen lidt.
" Sooooo that bath? Wanna join me? " Spurgte han så bare lidt. Det var vel altid en smule hyggeligere når man ikke var der alene - ikke fordi han egentlig havde gået i bad med folk før - men han vidste det var noget folk af og til gjorde, desuden havde hans halv søster da været ham selskab ved siden af karet en del gange før hen.

_________________
✦ This fluffball is mine! Go get your own! (Sean) XXX 9DjNgzw
I mean, she was beheaded... That has to be stressful.
Razor
Razor
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1455
Reputation : 15
Bosted : He lives with his master Sean McGivens in a big house in Terrorville.
Evner/magibøger : Imagine a spider in human shape.

Tilbage til toppen Go down

✦ This fluffball is mine! Go get your own! (Sean) XXX Empty Sv: ✦ This fluffball is mine! Go get your own! (Sean) XXX

Indlæg af Sean Ons 8 Mar 2017 - 8:54

Han rystede svagt på hovedet.
"Ikke for tiden. Engagn havde jeg. Engang var huset fuld af beboere hele tiden" bemærkede han afslappet, selv om ordene refererede til en fortid han ikke havde overskud til at tænke tilbage på lige nu. Dengang havde alt jo været bedre, men tingene var ikke længere sådan. Og han var heller ikke som Nephthys og hang store malerier op af folk man havde mistet gennem tiden, men som betød noget. Han huskede stadig hendes store billede af ham. Af Dean. For ham kunne det godt gøre hendes stue en anelse dyster. Som at se tilbage...Som om tingene ikke havde ændret sig og de stadig var fanget i den tid.
"Men huset er stort og jeg ønsker altid at tingene er gjort. Det kræver flere hænder" bemærkede han så med et svagt smil og kom op af trappen noget efter Razor. Det gjorde intet. Han vidste fyren havde meget energi.
Hans blik hvilede på ham et øjeblik.
"Så du har stadig mareridt?" spurgte han tilbage.
"Lad mig sige det på en anden måde. Hvis du vil sove i min seng må du også finde dig i andre aktiviteter. De eneste der sover i min seng er folk, som jeg har haft sex med" Han sendte Razor et drillende smil.

Klanen. Det mindede ham om at han skulle have lavet noget arbejde, faktisk. Havde været på vej til det, da han havde fundet Razor på vejen. Nu var han lederen og kunne arbejde når han selv ville. Men det betød ikke at han helt kunne lade være.
"Obscura betyder noget, der er uklart. Noget sløret og mørkt. Men også noget der er hemmeligt eller skjult" svarede han så. Klanen var faktisk stadig en shadow clan, ordet for skygge var bare skiftet ud med noget, som Sean havde fundet en smule mere rammende. Hans ene hånd rakte ud og landede på Razors skulder et kort øjeblik, før han slap ham igen.
"Så du vil være en del af klanen? Myrde for mig? Fornemt. Bare rolig. Hvis du virkelig mener det, skal der ikke mere til for at blive medlem"
Klanen havde brug for nye medlemmer og Sean havde valgt at slække lidt på optagelseskravene. Gøre den mere involverende for flere folk. Det var den nemmeste måde at sikre den kunne stige i antal hurtigere, omend folk stadig skulle fordi Sean og blive godkendt. Han kunne stadig finde på at sige nej. Men selv hvis Razor kun ville arbejde på deltid, var det bedre end intet: Manden kunne slå ihjel. Det var alt han ønskede sig af en lejemorder. Denne gang behøvede alt ikke foregå i stilhed. Han ville gøre klanen mere synlig.

Han havde været fordybet i tanker og så over på Razor igen, da det gik op for ham at fyren snakkede til ham. Hans øjenbryn dansede en smule opefter. Hvorfor?
"Som sagt kendte jeg dig før. Desuden tilhører jeg filosofien der siger, at behandler man folk ordentligt er der større sandsynlighed for de vil arbejde godt for en og være loyale" bemærkede han og lod blikket glide rundt i værelset et øjeblik. Hvor længe ville dette holde? Han vidste det ikke. Men det var rart ikke at være alene i det store hus hele dagen.
"Desuden tror jeg at du allerede ville have prøvet at dræbe mig. Du har ingen grund til at dræbe mig. Jeg er stadig for interessant, ikke?" Han sendte Razor et større smil. Sean følte sig til tider uovervindelig. Man hoppede ikke bare på en archdemon. Razor var spinkel og hurtig, han kunne lamme. Sean vidste at Razor kunne nå at gøre stor skade på ham - måske endda dræbe ham - og det var en større indrømmelse end de fleste fik. Det gjorde det måske også lidt mere interessant for Sean, faktisk.
Han vendte sig og gik ud på gangen igen. Han var på vej tilbage til trappen.
"TIM!" kaldte han fra toppen, omend han måtte kalde tre gange før butleren endelig viste sig. Sean holdt et træt suk tilbage.
"Varm vand. Razor skal i bad. Fyld karret helt op!"
Han vidste at blev karret fyldt helt op ville der være både nok plads og nok vand til i hvert fald to personer. Badeværelset var egentlig til gæster, da han havde sit eget personlige i forlængelse af sit eget værelse. Han drejede hovedet og sendte Razor et sigende smil.
"Vi skal jo have vand nok, hvis vi begge skal i. Men der går et øjeblik før vandet er varmt. Hvorfor ser du dig ikke lidt omkring imens?" foreslog han.

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10211
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

✦ This fluffball is mine! Go get your own! (Sean) XXX Empty Sv: ✦ This fluffball is mine! Go get your own! (Sean) XXX

Indlæg af Razor Ons 8 Mar 2017 - 9:35

Razor som typisk forestillede sig ting i billeder lod blikket glide rundt og så det for sig. Hvordan stedet kunne være spækket med folk. Det var altid sjovt når der var mange. Det gav et hav af muligheder. Ikke kun for at lege med folks elskede liv, men også for at undersøge indholdet af folks tasker. Lytte til samtaler man ikke burde være en del af - eller bare være en pestilens for alle som i forvejen så skævt til en.
Han trak kort lidt på den ene skulder. " Nightmares seems to be a part of life that you simple can't control.. Even you reeeeally try. I'm trying to figure out a way so that, I can use them - for inspiration. Somehow they must be a part of my tricky mind after all.. Maybe you're just waaaay mor.. wait what.. " Han lod blikket falde tilbage på Sean igen og lod hovedet glide på skrå.
" So what you're saying is that.. I can sleep in your bed, if we have sex? How can that even be a.. " Han lod blikket strejfe lidt op og ned af manden foran sig, før han så bare endte med at trække lidt på den ene skulder. " You know what - Fine.. I can roll with that.. Mhmm.. definitely. " Sagde han så bare med et smil om læberne. Det var der vel intet der skulle stå i vejen for. Det virkede også som et realistisk krav.

Sean fik kun klanen til at lyde endnu mere spændende end han først havde. En ting var at få lov at slå ihjel - men alt det mystiske omkring det gjorde det kun lige den tand bedre. Han bed sig kort lidt i læben før han nikkede nogle gange.
" Sounds pretty interesting actually.. " Sagde han så bare lidt mumlende og lod blikket strejfe rundt endnu engang. Der gik dog ikke længe før det ramte Sean igen.
" And I do really mean it! Such a waste not to let me kill right? I do know a thing or two about it. " Sagde han så bare med et lille grin. Det var da hvert fald en ting han aldrig havde tvivlet på. At han var i stand til at slå ihjel, uden voldsomme problemer med det. På trods af at være over det hele på en gang og alt for defus i hovedet til faktisk at tænke over det. Så var det som om at der lå en ubevidst taktik gemt i Razor. Også hvordan han kunne slippe for konsekvenserne af hans gerninger. Arbejde for en kan lød ikke dårligt. Det kunne næsten minde om hvad han havde lavet før hans herre var forsvundet. Været slave og slået ihjel. God kombination. Og hvis slave arbejdet her ikke krævede mere end hvad Sean indtil videre havde udtalt - så virkede det faktisk helt enormt realistisk. Tænk at et møde med en mand på gaden kunne bringe tingene til noget mindre forvirrende og måske endda faktisk helt godt.

Tanken om et varmt bad blev mere og mere fristende jo tættere det kom på. Han nikkede bare hurtigt nogle gange. " Ummm! Okay - I'll look around. Every little tiny tiny inch of the gigantic place! " Sagde han og slog kort ud med den ene arm. Men kneb så øjnene sammen og rettede blikket mod Sean.
" And ofcourse try not to kill you. And umm.. not to bother that fancy pants Tim.. He seemed like a good man - maybe. Do you ever doubt your people, or what you call those who work for you. " Spurgte han så bare i det han stoppede op på sin vej ud fra værelset. Huset ventede og han ville undersøge det hele. Hvert et hjørne - det var en god idé så vidste han præcis hvad han havde med at gøre - ikke fordi han havde hemmelige planer om noget som helst, men på den anden side var det godt at vide hvor alt var det sted man skulle bo. Hvis tingene nu skulle gå galt. Han tog det selvfølgelig som et 'Ja jeg er hermed selskab i badet' svar - Razor kunne vel umuligt fylde for to i et bad.
" I mean - you must have alot of secrets that does not need to get out in the open - or is that just some sort of cover up for your totally normal excistence.. What kind of demon are you anyway? Is that an information I forgot that you told me, or did you just not mention it? " han lod hovedet glide lidt på skrå, dog stadig med et smil om læberne. Måske han faktisk godt vidste det - men der var alligevel ting man gerne ville være helt sikker på. Ikke fordi det i sidste ende havde en betydning for noget som helst. Hvert fald ikke for Razor - han var lidt ligeglad, så længe man ikke var menneske eller andet helt ubrugeligt.

_________________
✦ This fluffball is mine! Go get your own! (Sean) XXX 9DjNgzw
I mean, she was beheaded... That has to be stressful.
Razor
Razor
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1455
Reputation : 15
Bosted : He lives with his master Sean McGivens in a big house in Terrorville.
Evner/magibøger : Imagine a spider in human shape.

Tilbage til toppen Go down

✦ This fluffball is mine! Go get your own! (Sean) XXX Empty Sv: ✦ This fluffball is mine! Go get your own! (Sean) XXX

Indlæg af Sean Ons 8 Mar 2017 - 11:04

Han kunne ikke lade være med at smile. Først noget, der mindede om en klage, før det gik over og blev accepteret. Han var egentlig ligeglad med om Razor sagde ja eller nej, der ville jo intet ske før fyren selv mødte op i Seans seng. Det var fuldstændig op til Razor. Desuden var det heller ikke sikkert Sean var hjemme eller sov hver nat, eller at han havde overskud til sex hver nat. Så på en måde fik de nok begge deres vilje, hvis det var.
I stedet nikkede han bare lidt til det med at dræbe.
"Jeg skal nok give dig de sjove opgaver. Du ved...Hvor det intet gør hvordan de er dræbt, bare de er dræbt?" foreslog han sigende, velvidende Razor sikkert ville elske de frie tøjler. Selvfølgelig skulle han bare lige modtage de rigtige tilbud til det. Forretningen skulle bygges op igen.

Han havde forventet Razor ville løbe ud og udforske huset, men det så ud til at nye spørgsmål holdt ham her. Hans blik gled over på Razor et øjeblik.
"Selvfølgelig tvivler jeg. Men jeg er meget kræsen og udvælger kun folk, som jeg er ret sikker på jeg kan styre og som kan de ting, jeg kræver af dem. Jeg opbygger tillid og loyalitet, til jeg kan stole på de aldrig vil gøre noget for at skade mig" svarede han roligt. Det gjorde han altid, selv om det altid krævede man var opmærksom. Tim var en smule naiv, men virkede harmløs. Måske var det også derfor han havde svært ved at finde tjenere, nu hvor han var så kræsen i hvem der måtte arbejde privat for ham.
"Desuden lærer de ikke alt at kende. De er bundet af en masse regler, der sikre de ikke lærer noget forkert eller at de holder mund. Min butler har størst sandsynlighed for at vide mere end han burde, så det er vigtigt denne mand er en jeg kan stole på. Unødigt at sige, at Tim ikke er der endnu. Jeg overvejer stadig at bytte ham ud" afslørede han og sendte Razor et svagt, skævt smil.
Han drejede hovedet og så efter butleren, der var på vej op af trappen med de første spande med varmt vand. Stakkels mand. Heldigvis klarede manden det uden at spilde. Hans butler havde mere eller mindre altid noget vand klar til at koge, når Sean kaldte på the eller andet i den dur. Ret praktisk faktisk.
"De er selvfølgelig også et skjul. Får mit liv og hjem til at virke normalt" medgav han Razor.

Mens de snakkede fik butleren efterhånden nok vand op og ind i karret. Sean mente det var på tide at gøre sig klar til et bad og gjorde tegn til Razor om at følge med, som de forlod Razors værelse - hvis han stadig var der og ikke var stukket af for at undersøge huset. I så fald måtte han jo komme når han ville.
Badeværelset var stort nok til at man kunne være der, uden at få klaustrofobi. Et lille vindue spredte et svagt skær af lys i rummet, der allerede var ved at emme til af det varme vand, der var blevet blandet med koldt, til det havde en god varme. Karret bestod af sten og var bygget i gulvet. Et par trin førte ned i vandet. Langs den ene væg stod en lille kommode, hvori der gemte sig håndklæder. Der var stole man kunne sidde på eller efterlade ting på. Knager til tøj. Og ikke mindst et udvalg af sæber og badesalte. Butleren havde valgt en sæbe og derfor svømmede der allerede klynger af hvide bobler på vandoverfladen.
Sean smed sine sko og trak sin trøje af, kun for at afsløre den muskuløse og arrede overkrop. Han begyndte at løsne sine bukser. Hvis Razor var der, ville han se over mod ham med et lille smil.
"Incubus. Faktisk...Archdemon"

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10211
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

✦ This fluffball is mine! Go get your own! (Sean) XXX Empty Sv: ✦ This fluffball is mine! Go get your own! (Sean) XXX

Indlæg af Razor Ons 8 Mar 2017 - 13:03

Et halv lusket smil dansede hen over hans læber - han kunne godt lide den idé. Slå ihjel på sine egne primisser. Så længe det selvfølgelig bare var den rigtige person man gjorde det af med. Slet ikke dårligt. Selvfølgelig var det også en ting man bare kunne gøre som man havde lyst ude i verden. Men han var slave - og det var et ord som kunne holde fra at tage hvad andre ville kalde uskyldige liv. Det bundede nok i at det var det første ord han havde mødt siden han var kommet til Doomsville. Slave, Herre, Regler - Straf. Ikke at straf nogensinde havde haft den effekt på ham som det burde have haft, tværtimod kun drevet ham til at modtage den. Dog ikke på opgaver. Der skulle koncentrationen holdes og kontrollen over sin dæmon sættes i skak så man ikke endte med at lave mere rod end højst nødvendigt.
Han lod hovedet glide lidt på skrå, før han skævede mod Tim som han slæbte og bar vand til karret. Det virkede ikke just som det mest underholdende job - men imponerende at han gad og kunne, så lydløst og helt indenfor rammerne. Ikke en dråbe vand blev spildt.
" You gotta admit.. He's doing hell of a good job.." Sagde han så bare lidt med et grin og fulgte mandens fodtrin som han spadserede afsted. Det ville næsten være ærgreligt at skille sig af med sådan en hårdt arbejdende mand. Ikke at der ikke ville være en masse andre der sikkert ville kaste sig på knæ for at få sådan et arbejde, med alle dem som rendte rundt derude og langsomt skrumpede ind til små rosiner i mangel på varme, vand og mad. Det var egentlig en smule underholdende - Razor havde fulgt et par stykker af dem. Nogle var ikke dukket op igen. Sikkert bare svunden ind til ingenting. Han havde også hjulpet nogen på vej, kaldt på døden lidt før tid. Hyggelige stunder - måske Tim ville blive sådan en hvis Sean besluttede at skifte ham ud.

Turen rundt i huset måtte vendte - hvor nysgerrig han så end var på resten af det store hus, så havde samtalen fanget ham og pludselig var badet klar. Dog kunne han ikke helt lade være med ikke at forsvinde ind i et andet rum på vej mod badeværelset. Kun for at finde ud af at det ikke ligefrem var det mest spændende - men udsigten var flot og han gloede ud et par sekunder før han hurtigt var ude af rummet igen og efter Sean. Han betragtede kort nogle af de ting som var på vejen, men trådte så bare ind på badeværelset og lod med det samme blikket ramme karret i gulvet - kort efter fandt det Sean, som han egentlig bare lod blikket hvile på et øjeblik. Som han stod der enormt tiltrækkende - også lige det ekstra.
" You know.. " Sagde han så bare lidt før han kort trak lidt på den ene skulder. " We could just skip the bath.. " Tilføjede han så bare med et lille grin. Ikke at det egentlig var hundrede procent ment for sjov - det var stadig en mulighed. Også selvom det i sidste ende nok var Razor der egentlig trængte til det dersens bad. Han trådte bare tættere på og lod selv sin trøje blive trukket over hovedet. Det var heller ikke ligefrem fordi han selv var ejer af en fejlfri krop - hans spinkle skikkelse var sat til med ar - flere end han kunne huske han havde fået gennem tiden. Noget han ikke selv helt havde sat spørgsmålstegn ved endnu, selvom han nok burde. Spørgsmålene kunne alligevel ikke besvares uden besvær på grund af det hukommelsestab han led under.

Incubus - Archdæmon, begge ting noget der lød som en spændende ting i ørerne på Razor.
" I guess me being your slave, and working for you in the clan - that would make me not in the category of people who's soul you probably would need to eat - right? " Sagde han så bare lidt. " Would you be able to eat some - and leave a little if it got to that point? " Han lod hovedet glide lidt på skrå men trak så bare sine bukser af - efter et øjeblik at have været ved at miste balancen da hans fod ikke helt ville samarbejde om at slippe buksebenets stof.
Han rystede så bare kort lidt på hovedet. " Nah - you know what.. I trust you on that one. I'm way to precious to eat. You would miss me to much.. " Sagde han så bare med et grin gør han lod sig træde ned i det varme vand - som med det samme gav hans fødder den fulde følelse tilbage og i takt med at hans krop blev dækket af vand - jo mere slappede alle hans efterhånden overspændte muskler af.

_________________
✦ This fluffball is mine! Go get your own! (Sean) XXX 9DjNgzw
I mean, she was beheaded... That has to be stressful.
Razor
Razor
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1455
Reputation : 15
Bosted : He lives with his master Sean McGivens in a big house in Terrorville.
Evner/magibøger : Imagine a spider in human shape.

Tilbage til toppen Go down

✦ This fluffball is mine! Go get your own! (Sean) XXX Empty Sv: ✦ This fluffball is mine! Go get your own! (Sean) XXX

Indlæg af Sean Ons 8 Mar 2017 - 15:35

Bukserne blev smidt. Det hele blev lagt sammen på en stol, så det ikke blev vådt på gulvet. Det var tydeligt Sean følte sig godt hjemme i sin krop og på intet tidspunkt var genert eller akavet over den nye nøgenhed mellem dem eller hans egen krop. På hans ene ben var en lys tatovering af den skrift efter Lucifer, som man sagde kun de ældste og udvalgte familier af dæmoner havde.
Han var allerede på vej ned i vandet, der var lidt varmere end Sean egentlig brød sig om, da Razor snakkede videre. Han smilte bare svagt for sig selv og sank sin krop med i vandet. Uh! Varmen strøg igennem hans krop i en bølge og ville få ham til at gyse, var det ikke fordi han sad i vand. Langs kanten af karret var der en kant man kunne sidde på og Sean trak sig over mod den og satte sig, så han havde retning direkte mod trinene og dermed Razor, der selv smed sit tøj og snart ville komme i vandet. Armene gled op og hvilede mod rygstøtten og hans øjne studerede dovent Razors krop. Han kendte den jo godt, trods alt.
Han kunne ikke lade være med at grine lidt for sig selv.
"Bare rolig. Jeg har ingen interesse i at spise dig. Hverken helt eller halvt" bekræftede han. Sæben havde en sød duft. Vandet fik ham til at slappe af.
"Og dog...Hvis du ikke opfører dig ordenligt..." han lod sætningen hænge i luften. Så måtte Razor selv om hvordan han ville forstå den.

Han vidste ikke om Razor allerede var varm nok, til at vandet ikke ville føles som små nåle mod hans kolde fødder eller om fyren blot var ligeglad. Da Razor nåede længere ned i badet, bevægede han sig frem efter, til han kunne gribe Razor om håndleddet og hive ham helt ned i badet. Hmm. Ja, sådan. Han kunne næsten mærke hvordan Razors spinkle krop begyndte at få varmen og hans muskler slappede af. Uden at give Razor meget af et valg skubbede han Razor hen mod kanten, så han kunne sætte sig ned i vandet. Da han var sikker på Razor var placeret ordentlig, ville han gribe fat i først den ene fod og så den anden. Hans fingre gled undersøgende over den hårde hud, over de små sår der uden tvivl måtte være på dem. Han begyndte at massere dem og sørge for at fjerne alt skidtet på dem. Sikre sig at begge fødder var okay.
"Hm. Dine fødder ser ud til at klare sig. Hvis du vasker dig ordenligt...Kan det være vi kan lave andet end at bade?" Foreslog han med et drillende smil, ikke selv så lidt tiltrukket af tanken. Hans blik faldt på Razors ansigt, som Sean slap hans fødder og begyndte at vaske ham selv i stedet.


_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10211
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

✦ This fluffball is mine! Go get your own! (Sean) XXX Empty Sv: ✦ This fluffball is mine! Go get your own! (Sean) XXX

Indlæg af Razor Ons 8 Mar 2017 - 16:40

Han sukkede kort lidt før han et øjeblik bare skævede lidt overvejende omkring, dog stadig med et halvt blik mod Sean. " Well.. well well weeeeell-behaved isn't quite my middle name.." Sagde han så bare lidt med et lille grin før han rettede sig lidt op. Hans blik ramte Seans hånd der greb fat i ham og inden han vidste af det var han helt nede i vandet. Ikke at det var en skidt ting, tværtimod helt enormt rart.
Seans insisterende handling gjorde ingenting, og Razor fandt sin plads i karret. Dog tog det ham lige et par sekunder at acceptere mandens hænder omkring sine fødder. Ikke et sted han normalt lige blev rørt ved og måtte nok indrømme det kildede mere end han havde forventet. Sikkert også fordi hans fødder var i et genoplivnings stadie hvor de var en anelse mere følsomme end som så.
" Mmmmh.. Thats nice.. " Smilede han og lod kort blikket hvile mod vandet. Han bed sig kort lidt i læben og vippede lidt med sine tæer før han så bare lod sit blik fange Sean i stedet og koncentrere sig lidt mere om sit selskab frem for sine fødder.

" So I'm not doomed to walk around footless for the rest of my life? What a relief.. " Sagde han så bare med et lille grin før han rystede en smule på hovedet. Han lod hovedet glide lidt på skrå men trak så bare lidt på den ene skulder.
" Its just a cover up - Underneath all of this dirt. I'm clean and pure. Actually - but when you wander the streets you need a good camouflauge. " Sagde han så bare lidt med en rysten på hovedet. Det virkede som så stort et projekt faktisk at vaske sig og ikke bare sidde et øjeblik og nyde det varme vand omkring sig. Han lænede sig så bare lidt tilbage, for at læne sig endnu mere tilbage, så det til sidst kun var øjnene og op efter der var synligt over vandet. Han endte dog med få sekunder efter at sætte sig ordentlig op igen.
" You're right.. I'm dissgusting.. " Sagde han så bare med et lille grin. Hans fødder var rene - men det var nok ikke helt nok når han havde resten af sin krop som også gerne skulle være bare en smule præsentabel.

På trods af den modstridende lyst til faktisk at gøre det, såhan gjorde det alligevel, fik sig selv vasket - det var trods alt derfor de til at begynde med var endt i et bad. Han rettede sig til sidst lidt op med blikket mod sine hænder som egentlig automatisk var blevet rene - men alligevel også lige fik en tur.
" Clean as ever! No complains thank you.. I am.. A masterpiece.. " Sagde han så bare med et lille grin, før han skævede lidt hen mod Sean.
" People usually think alot when they take a bath - is that something you do? I wouldn't know - I barely ever take a bath.. " Sagde han så bare. Dog med et halv ironisk udtryk. " I'm kidding - I do, but not in warm water like this - which means thinking isn't quite something you have time to do. " Han rystede så bare lidt på hovedet med et smil om læberne. Desuden mente Razor selv at det at tænke var spild af tid - det han ikke vidste var at han i princippet tænkte mere eller mindre hele tiden uden helt at være bevidst om det. Så kunne man sige hvad man ville. " Lonely people shower more often - are you lonely? You seem very clean. Or maybe thats just because of your incredible good looking outside, it just overshines the un-clean not so dirty dirt.. " Smilet forblev om hans læber mens rastløsheden allerede havde meldt sig igen og det blev svært at sidde stille.

_________________
✦ This fluffball is mine! Go get your own! (Sean) XXX 9DjNgzw
I mean, she was beheaded... That has to be stressful.
Razor
Razor
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1455
Reputation : 15
Bosted : He lives with his master Sean McGivens in a big house in Terrorville.
Evner/magibøger : Imagine a spider in human shape.

Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum