Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Dyret i mennesket.. - Emmaline EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
Dyret i mennesket.. - Emmaline EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Dyret i mennesket.. - Emmaline EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Dyret i mennesket.. - Emmaline EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
Dyret i mennesket.. - Emmaline EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
Dyret i mennesket.. - Emmaline EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
Dyret i mennesket.. - Emmaline EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
Dyret i mennesket.. - Emmaline EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Dyret i mennesket.. - Emmaline EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Dyret i mennesket.. - Emmaline Voteba13Dyret i mennesket.. - Emmaline Voteba14Dyret i mennesket.. - Emmaline Voteba15 
Lori
Dyret i mennesket.. - Emmaline Voteba13Dyret i mennesket.. - Emmaline Voteba14Dyret i mennesket.. - Emmaline Voteba15 
Lenore
Dyret i mennesket.. - Emmaline Voteba13Dyret i mennesket.. - Emmaline Voteba14Dyret i mennesket.. - Emmaline Voteba15 
Genevira
Dyret i mennesket.. - Emmaline Voteba13Dyret i mennesket.. - Emmaline Voteba14Dyret i mennesket.. - Emmaline Voteba15 
Celenia
Dyret i mennesket.. - Emmaline Voteba13Dyret i mennesket.. - Emmaline Voteba14Dyret i mennesket.. - Emmaline Voteba15 
Renata
Dyret i mennesket.. - Emmaline Voteba13Dyret i mennesket.. - Emmaline Voteba14Dyret i mennesket.. - Emmaline Voteba15 
Jake
Dyret i mennesket.. - Emmaline Voteba13Dyret i mennesket.. - Emmaline Voteba14Dyret i mennesket.. - Emmaline Voteba15 
Sasha
Dyret i mennesket.. - Emmaline Voteba13Dyret i mennesket.. - Emmaline Voteba14Dyret i mennesket.. - Emmaline Voteba15 
Abigail
Dyret i mennesket.. - Emmaline Voteba13Dyret i mennesket.. - Emmaline Voteba14Dyret i mennesket.. - Emmaline Voteba15 
Elizabeth
Dyret i mennesket.. - Emmaline Voteba13Dyret i mennesket.. - Emmaline Voteba14Dyret i mennesket.. - Emmaline Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

Dyret i mennesket.. - Emmaline

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Dyret i mennesket.. - Emmaline Empty Dyret i mennesket.. - Emmaline

Indlæg af Gautham Tors 5 Jan 2017 - 17:10

Tid: nutid - Januar 1161 - 10.14
Sted: Et lille stykke inde i den sydlige del af Ashen wood
Vejr: Tørt og klart, lettere kølig luft
Omgivelser: Træer, et lille bål med en lammebov hængene over, samt en lille vogn
Påklædning: Posede brune bukser, grå filtvest, sort lammeskind

Det knirkede svagt i de bare træer da vinden greb dem, skoven lå stille hen, bortset fra i den sydlige del af Ashen Wood, en svag røg steg op imellem de nøgne trækroner, og lyden af træ der splinter efter mødet af en stor flækøkse, en stor mand stod med ryggen dækket af et ældre lammeskind og flækkede brændeknuder
Manden Gautham kiggede op fra brændeknuden og tørrede en enkelt sveddråbe væk inden den løb ned i øjet på ham, han rettede sig op i sin fulde højde og drejede hovedet så nakken knagede, og opdagede hvordan del blide ild næsten havde ædt det træ der lå i det rolige bål, han samlede den splittede knude op og kastede de fleste stykker træ over ved siden af vognen hvor han efterhånden havde fået lavet en god bunke brænde, og lagde de sidste par stykker træ på bålet hvorefter han drejede lidt på en lammebov der hang ind over den sagte ild der sydede hver gang en lille dråbe fedt faldt fra boven og ned i flammerne
Han kiggede tilbage imod stablen af knuder som endnu stod uberørt, og gik tilbage til stablen og blokken, han tog en stor hånd omkring en ny træknude som han satte på blokken og med et enkelt slag fra øksen blev knuden fint delt på midten i to
Gautham
Gautham

Antal indlæg : 408
Reputation : 1
Bosted : Hvor der er plads til ham, lige pt. ved paladset i Sunfury
Evner/magibøger : Krigerens vej

Tilbage til toppen Go down

Dyret i mennesket.. - Emmaline Empty Sv: Dyret i mennesket.. - Emmaline

Indlæg af Gæst Tors 5 Jan 2017 - 18:25

Emmaline Havde vandret det meste af natten. Hun kiggede uroligtig rundt som hun gik imellem de høje træer. Hendes lyse hår var samlet i en fletning,  eller det havde det nok været til at starte med. Vind og vejr fra natten havde sat sine spor. Hun var blevet fanget i regnen, og uden nogen steder rigtigt at søge ly.
I hendes arme lå en lille fennec fox godt gemt under hendes kappe. Den rystede og var ikke ved bevidsthed. Hun krammede den en ekstra gang imens hun hviskede "jeg finder snart ly. Bare hold ud Lily.." hun stoppede brat op da en duft fangede hendes opmærksomhed, og derefter lyden af træt der blev kløvet i 2.
Hun overvejede en stund om hun skulle gå en anden vej, men der var langt til byen endnu. Hun gik ind imellem de store træer og buske og gik lydløst efter duften. Hun stoppede op lidt væk da hun fik øje på den store mand. Hun bed sig i læben og overvejede igen sine muligheder. Havde hun nået valg? Hvis de ikke snart fik noget varme ville de blive syge. Hun tog en dyb indånding før hun gik ud på en lille sti der førte imellem træerne hen til manden, alt imens hun mindede sig selv om at være forberedt på alt. Hun var nogle meter væk fra ham da hun stoppede op, han så da ikke så slem ud. "Uhmm undskyld, men..." hun gik et par rolige små skridt i hans retning imens hun fortsatte "tænkte om der måske var plads ved dit bål? Jeg vil ikke trænge mig på, men der er et stykke til byen og regnen fangede mig vist." Hun grinte lidt da hun kiggede ned af sig selv som var gennemblødt. Hendes blå øjne kiggede op på den store mand, som hun var stoppet lidt fra, og sendte ham et venligt smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dyret i mennesket.. - Emmaline Empty Sv: Dyret i mennesket.. - Emmaline

Indlæg af Gautham Tors 5 Jan 2017 - 20:53

Manden stoppede midt i et hug mod brændeknuden da noget pluslig sagde noget, han havde nu stået der i en tid kun med lyden af ildens knitren og øksens syngen imod træet
Han vendte roligt hovedet og så på den unge pige, arme barn da... "tag endelig plads ved ilden, den er her fro det samme alligevel" han rakte venligt en arm over imod ilden samt hans lille vogn
"Jeg kan da godt se De blev fanget i regnen, det er ikke sundt at rende sådan rundt på denne årstid, og tag et skind fra vognen også, ilden alene tror jeg ikke på er nok til du kan få varmen igen som du ser ud" sagde Gautham inden han atter fortsatte genoptog sit hug imod træet, og endnu engang kløvede knuden i to
"hvad har du dog også lavet her ude hele natten? og så helt alene?"

_________________
Gautham
Gautham

Antal indlæg : 408
Reputation : 1
Bosted : Hvor der er plads til ham, lige pt. ved paladset i Sunfury
Evner/magibøger : Krigerens vej

Tilbage til toppen Go down

Dyret i mennesket.. - Emmaline Empty Sv: Dyret i mennesket.. - Emmaline

Indlæg af Gæst Tors 5 Jan 2017 - 21:08

Hun mærkede hvordan hendes humør langsomt blev bedre af den venlighed hun mødte. Hun smilte taknemmeligt og var på vej til bålet da hun blev tilbudt et skind. Hun kiggede på vognen, og så på manden før hun taknemmeligt tog et skind med hen og satte sig ved bålet. Hvordan gjorde hun nu det her...
Hun sad i sine egne tanker da hun hørte manden snakke igen. Hun kiggede op imod ham "der var nogen der havde brug for min hjælp.. jeg havde skam ikke planlagt og blive herude, men stormen i nat overraskede mig." Hun trak lidt opgivende på skuldrene, som om det var ingen ting.
Hun havde smidt den våde kappe over en stor sten bag hende. Fennec foxen lå ved hendes side, men gemt i en stor lys pelskrave så man ikke kunne se den. Hun trak skindet over sine skuldre og sørgede for det også dækkede pelsen. "Hvorfor er du her? Eller det er jo tydeligt at du hugger brænde men.."hun bed sig selv i læben "undskyld det bør jeg Ik spørge om nu du så venlig og give mig plads ved dit bål." Det syede fra bålet da en dråbe fedt ramte flammerne. Hun drejede forsigtig mandens lammebov. "Jeg er Emmaline".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dyret i mennesket.. - Emmaline Empty Sv: Dyret i mennesket.. - Emmaline

Indlæg af Gautham Tors 5 Jan 2017 - 21:27

''Nogen som havde brug for din hjælp? Her ude i ingenmandsland?'' Han trak svagt på smilebåndet imens han fik flækket knuden færdig, med den nye omgang brænde under armen gik han hen til vognen og satte sig på hug ved siden af den, brændet røg ned på jorden til det andet som han havde hugget forinden, kort gennemgik han vognens indhold og tog en flaske op med en rav gylden væske i samt en humpel brød som var pakket end i et lille klæde, ''det behøver De ikke undskylde, og igen, ilden er her for det samme, for at varme... tja og stege, som De selv siger er jeg i færd med at kløve brænde til nogle i Rotten Root, folk som enten ikke kan, eller ikke gider selv at tage turen, men også for at blive renset igennem af vind og vejr'' han satte sig overfor kvinden, ''navnet er Gautham'' sagde han venligt og rakte flaske og brød imod hende, ''her, tag lidt at styrke Dem på, hvis De har rendt rundt her i skoven vil De kunne have brug for det''

_________________
Gautham
Gautham

Antal indlæg : 408
Reputation : 1
Bosted : Hvor der er plads til ham, lige pt. ved paladset i Sunfury
Evner/magibøger : Krigerens vej

Tilbage til toppen Go down

Dyret i mennesket.. - Emmaline Empty Sv: Dyret i mennesket.. - Emmaline

Indlæg af Gæst Tors 5 Jan 2017 - 21:49

Hun studerede ham som han bevægede sig rundt. Det var ikke fordi hun stirrede, men det faldt hende naturligt imens hun lyttede til ham. Ahh ja,folk der var dovne. Eneste gode ved dem var at de skaffede andre arbejde.
En varm og ærlig latter undslap hende og hun kiggede smilende på ham "tror ærligt jeg er renset rigeligt af vind og vejr for det næste lange stykke tid." Hun betragtede ham igennem ilden da han præsenterede sig , men hendes blik skiftede hurtigt overrasket da hun blev tilbudt mad og drikke. Hun viftede en smule med hænderne foran sig "nej nej, du har allerede gjort rigeligt. Jeg kunne ikke..." hun blev afbrudt af sin egen mave og rødmede lidt.. "øhmm.. vent! Har en ide" Hun fik fat i en lille læder taske der hang i hendes bælte og fik fat i en flot udskåret lille træfigur der lignede en elg. Hun rakte den imod ham "jeg vil gerne give dig noget for mad og drikke, det er det mindste jeg kan gøre. Men jeg har ikke andet." Hun kiggede på ham med et let undskyldende smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dyret i mennesket.. - Emmaline Empty Sv: Dyret i mennesket.. - Emmaline

Indlæg af Gautham Fre 6 Jan 2017 - 16:31

Gautham brækkede et stykke af brødet, hvorefter han gav afkald på flasken samt brødet i det hun rakte ham den lille figur, han tog imod figuren, og lod den hende og dreje i hans store hånd, figuren forsvandt næsten imellem hænderne på han imens han nikkede anerkendende
''Har De selv lavet den?'' Spurgte han og rejste blikket fra figuren og kiggede hen på hende imens hans ru fingre gled ned langs siden af figuren, inden han placerede den ved siden af sig, og lænede sig ind imod ilden imens han med en kniv han havde haft hængende i bæltet forsigtigt skar nogle tynde lunser af boven som han lagde på brødet
''men hvem skulle De dig hjælpe helt her ude?''

_________________
Gautham
Gautham

Antal indlæg : 408
Reputation : 1
Bosted : Hvor der er plads til ham, lige pt. ved paladset i Sunfury
Evner/magibøger : Krigerens vej

Tilbage til toppen Go down

Dyret i mennesket.. - Emmaline Empty Sv: Dyret i mennesket.. - Emmaline

Indlæg af Gæst Lør 7 Jan 2017 - 11:28

Hun kunne ikke lade være at smile som hun så ham sidde der og vende figuren, som nærmest forsvandt i hans hånd. Han virkede glad og det gjorde også hun tog en bid af brødet uden at tænke for meget over det. Hun nikkede først som svar, men da hun havde tygget af munden kiggede hun på ham. "Det er det eneste jeg sådan rigtig er god til, men til gengæld virker det som om børn især er glade for dem" hun smilte stolt. Godt være hun havde levet isoleret, men noget havde hun da lært.
Hun kiggede ned i flammerne og overvejede nøje sit svar før hun igen fangede hans øjne. "Jeg er ikke stærk og kan ikke kløve brænde som dig, jeg er ikke bager og jeg er bestemt heller ikke kok. Men noget skal man jo leve af, og ofte så ender jeg som sendebud for folk." Hun holdt en pause og rykkede lidt på flasken der nu stod på jorden foran hende. "Jeg havde mødt en ung pige, desperat er vidst det ord der bedst beskriver hende. Hun havde brug for at få afleveret et brev. Problemet er at ingen må vide det, og vedkommende der skulle have det." Hun trak lidt på skuldrene. "Well lad os sige han ikke ligefrem lever i byerne. Så hun fandt mig." Hun smilte en smule stolt og tog en bid mere af brødet.
Hun lænede hovedet lidt på skrå som hun kiggede på ham og en tanke slog hende. Og inden hun nåede at stoppe den, eller tænke nærmere over det fløj det ud af munden på hende. "Er du en kæmpe? Jeg mener.. Har hørt om dem, og du er så gigantisk.. Tror aldrig jeg har mødt nogen så stor som dig. Altså dine hænder alene." Hun kiggede på ham med et nysgerrigt blik. For hende var meget stadig nyt, og der var mange ting hun ikke helt forstod i verden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dyret i mennesket.. - Emmaline Empty Sv: Dyret i mennesket.. - Emmaline

Indlæg af Gautham Lør 7 Jan 2017 - 12:46

Gautham grinede kort over hendes spørgsmål, "neej, jeg er ingen Kæmpe, skønt jeg heller ikke er Menneske trods mit udseene.. jeg.. jeg er en af de få der er tilbage" han kiggede kort væk fra hende, og prøvede at afdreje sin historie "at kunne kløve brænde eller tilberede ting, er ikke et spørgsmål om styrken man ligger i det, men det er opstarts samt udgangs punktet i at gøre det, førhen gjorde jeg det heller ikke i sådanne ting, men blev tvunget til at..." han tav kort, "ja lad os sige jeg har gjort ting jeg ikke er stolt af den dag i dag, ting jeg ikke ønsker for andre" han tog en bid af brødet og løftede atter blikket imod hende, der var et eller andet over denne pige som han ikke havde oplevet før, hun virkede ikke som nogen anden slags han havde set/udvekslet ord med før, det var ikke ofte han førte længere samtaler med andre, normalt fik han blot jobs som han fuldførte, og kom tilbage efter betalingen, ikke så meget at sige

_________________
Gautham
Gautham

Antal indlæg : 408
Reputation : 1
Bosted : Hvor der er plads til ham, lige pt. ved paladset i Sunfury
Evner/magibøger : Krigerens vej

Tilbage til toppen Go down

Dyret i mennesket.. - Emmaline Empty Sv: Dyret i mennesket.. - Emmaline

Indlæg af Gæst Lør 7 Jan 2017 - 21:32

Emmaline var blevet helt opslugt af at hører ham fortælle, hun elskede og hører historier om hvordan verden var. Om det var gode eller dårlige gjorde ingen forskel, bare hun kunne lærer noget mere om verden. Det hele havde virket en smule overvældende men det slog hende ikke omkuld.
Hun sad lidt og kiggede på ham imens hun tog en tår af flasken, og overvejede hvad det var han havde sagt. Ikke menneske? men... Han lignede et menneske, ikke en dæmon, hun havde mødt en, det var ikke en god oplevelse. Hun kunne ikke rigtig lade tanken være, og hendes nysgerrighed vandt. "Så.. Du er ikke et menneske? men.... Du ligner altså ikke en dæmon.. Hvad er du så?" Hun lagde hovedet lidt på skrå og fortsatte "Hvorfor har folk tvunget dig til at gøre noget du ikke vil? Kunne du ikke bare sige nej? Altså det må man da forstå?" Hun havde snakket hurtigt hele vejen, og det var tydeligt hun var nysgerrig og ret naiv når det kom til andre mennesker/skabninger. Hun tog en stor bid af brødet imens hun ventede på et svar, man kunne nærmest se hvordan det trippede i hende for at spørge om mere.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dyret i mennesket.. - Emmaline Empty Sv: Dyret i mennesket.. - Emmaline

Indlæg af Gautham Søn 8 Jan 2017 - 11:29

''Nej jeg er intet menneske, ej heller Dæmon, Engel, Vampyr eller Varulv, trods man godt kan sige jeg er et dyr i menneske skikkelse'' svarede han hende, ''verden er ikke som i eventyr, folk er selviske, og bruger andre til deres egne formål, dette var hvad jeg blev fanget i, på grund af mine evner som formskifter blev jeg snydt ind i slavehandel,''
Lettere eftertænksomt lod han lammeskindet glide væk fra sin højre overarm, og afslørede en ring af metal med nogle enkelte tegn i, ''trods jeg har min frihed igen, og bestemmer over mig selv, nægtede familien at fjerne denne'' Det sidste blev sagt med en anelse skam i stemmen
Trods han var fri, så de fleste ham stadig som en slave
''Men hvad med Dem? De har et eller andet over Dem... De er ikke blot et menneske heller så vildt jeg kan fornemme?''

_________________
Gautham
Gautham

Antal indlæg : 408
Reputation : 1
Bosted : Hvor der er plads til ham, lige pt. ved paladset i Sunfury
Evner/magibøger : Krigerens vej

Tilbage til toppen Go down

Dyret i mennesket.. - Emmaline Empty Sv: Dyret i mennesket.. - Emmaline

Indlæg af Gæst Søn 8 Jan 2017 - 16:06

Formskifter? Hun havde ikke mødt sådan en før, hun havde dog hørt om dem. Men i hendes øjne var de da lige så meget menneske som alle andre? det var bare en evne de havde at de kunne skifte til dyr.
Hun rynkede let på næsen. "Pfff... Jeg synes stadig du er et menneske, om du kan skifte form eller ej så du stadig et menneske." Hun lagde armene over kors og så en smule fornærmet ud "Tshh... en ring skal ikke bestemme om du er fri, hvis du er du fri. ring eller ej.." hun sendte ham et venligt smil og tog en bid af brødet.
Hun sad lidt og tyggede ekstra godt på det da emnet drejede over på hende. Hun sank og kiggede ned i flammerne. "Uhmm..." Hun vidste ikke om hun skulle sige noget, men han virkede ikke farlig. Hun fumlede lidt med sin fletning og virkede usikker. "Jeg er." hun nåede ikke og sige mere før en Fennec Fox røg frem fra pelstotten og stod nu på jorden imellem Emmaline og Gautham og knurrede. Emmaline tog hende hurtigt op i armene og tyssede på hende. "Undskyld, hun er lidt rundt på gulvet.." Hun kiggede undskyldende på ham og nussede blidt Foxen på hovedet som faldt til ro. "Det her er Lily." Lily kiggede på ham med sine meget grønne øjne en smule mistænksom.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dyret i mennesket.. - Emmaline Empty Sv: Dyret i mennesket.. - Emmaline

Indlæg af Gautham Søn 8 Jan 2017 - 19:33

Gautham nåede kun at trække på skuldrene med ordene ''sådan ser mange andre det ikke,'' før det lille dyr sprang frem imellem ham og Emmaline, han kiggede forundret på den, og hans blik fulgte den imens den blev samlet op af kvinden ''Lily?!'' gentog han for sig selv
Han havde aldrig set sådanne et dyr før, end ikke oppe i den rige del af Doomsville de enkelte gange han havde været der oppe
Men det hjalp ham ikke med at finde ud af hvad hun var, spørgsmålet stod stadig malet hen over hovedet på ham, havde dyret hørt han snakkede om Emmaline, og havde stilt sig imellem dem for at beskytte sin... 'herre'?
Det havde ikke rørt ham at dyret havde knurret af ham, han havde haft værrere dyr hænderne i pelsen under arrangerede slave slagsmål

_________________
Gautham
Gautham

Antal indlæg : 408
Reputation : 1
Bosted : Hvor der er plads til ham, lige pt. ved paladset i Sunfury
Evner/magibøger : Krigerens vej

Tilbage til toppen Go down

Dyret i mennesket.. - Emmaline Empty Sv: Dyret i mennesket.. - Emmaline

Indlæg af Gæst Søn 8 Jan 2017 - 19:46

Hun stoppede ikke med at nusse Lily da hun lænede sit hoved ned til hende. Deres hår og pels var samme farve. Da hun kiggede op igen var hendes øjne den samme grønne som dyret hun sad med.
Hun tog en dyb indånding "Lily er en Fennec Fox, men hun er også min søster. Biologisk." Hun holdt en kort pause hvor hun kiggede på Lily før hun forsatte med at fortælle. "Vi er tvillinger. Det er vist ikke noget der sker så tit, og skal jeg være ærlig forsøger jeg at lærer mere om det.. ser du.." Hun vendte sit blik op på Gautham igen. "Det er ikke noget folk bryder sig om. Det svært at forklare."
Lily sad nu roligt let under skindet og kiggede på Gautham. Det var tydeligt Emmaline havde fået mere ro på hende. Emmaline havde lært man ikke måtte fortælle det til folk, men han virkede anderledes, han virkede rar og forstående. Hun prøvede og læse hans reaktion i hans ansigt, men det var ikke noget hun var særlig god til.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dyret i mennesket.. - Emmaline Empty Sv: Dyret i mennesket.. - Emmaline

Indlæg af Gautham Man 9 Jan 2017 - 6:27

Gautham havde nær tabt underkæben efter at have fået Emmalines forklaring ''din.. Din søster?'' Spurgte han og fiskede en lille flaske med noget stærkere indhold end hvad der var i den store flaske op af bukselommen og tømte den i et drag
Han så skiftevis fra kvinden til dyret... eller Fennec Fox'en som den blev præsenteret
''Din tvillingesøster..? Hvordan i alverden kan det dog gå til? Jeg har aldrig hørt om noget lignende i den tid jeg H
har haft min gang her i Underworld''
Det var tydeligt at se han var lige så nysgerrig som hun havde været kort for inden

_________________
Gautham
Gautham

Antal indlæg : 408
Reputation : 1
Bosted : Hvor der er plads til ham, lige pt. ved paladset i Sunfury
Evner/magibøger : Krigerens vej

Tilbage til toppen Go down

Dyret i mennesket.. - Emmaline Empty Sv: Dyret i mennesket.. - Emmaline

Indlæg af Gæst Man 9 Jan 2017 - 7:33

Et lydløst lettelsens suk forlod hendes læber, og hun kunne ikke lade være at smile over Gauthams reaktion. Hun trak lidt på skuldrene. "Jeg ved ikke selv meget, for det er noget de fleste ser ned på, så er svært at få svar. Men så vidt jeg har hørt  så sker det hver gang mennesker for tvillinger. Man ved ikke hvorfor, men den ene vil altid være dyreskikkelse." Hun tog en bid brød og mærkede hvordan hendes krop langsomt begyndt at blive varm og få kræfter igen.
Hun tyggede af munden før hun sagde noget igen "Det hedder forresten Santuines." Hun kiggede ud i skoven imens hun tog en tår og drikke.  Hun drejede dog sit blik ned på Lily der nu sad foran hende og kiggede på hende, det lignede mest de snakkede selvom Emmaline ikke sagde noget. Hun smilte så og kiggede op på Gautham. "Uhmm Lily spørger om du vil dele et stykke kød med hende, hun er ikke den store fan af brød" Hun grinte lidt  og kiggede på Lily der nu sad med hovedet på skrå og kiggede på den store mand. Hendes ene ører hang lidt i den ene side.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dyret i mennesket.. - Emmaline Empty Sv: Dyret i mennesket.. - Emmaline

Indlæg af Gautham Man 9 Jan 2017 - 16:14

''Det må jeg indrømme, jeg har aldrig set noget lignende i Doomsville og omegn'' sagde han og vristede blikket væk fra hunden, på en eller anden måde var det en overraskelse for ham at der virkelig var racer til, mere mærkværdige end hvad han selv var, det var lige noget ham skulle synke
Han kiggede fra Emmaline til Lily da kvinden begyndte at snakke om hvor vildt den måtte få noget kød, ''så i kan også snakke sammen?'' Spurgte han forundret, selv forstod han svagt visse dyr, men han havde stadig meget at lære hvis kommunikationen skulle gå den anden vej, ''nu ved jeg ikke hvor meget hun vil have'' Han kastede i en blød bue hans kniv ned i jorden i en sikker afstand fra dem begge, ''men De skal da være velkommen til at skære''

_________________
Gautham
Gautham

Antal indlæg : 408
Reputation : 1
Bosted : Hvor der er plads til ham, lige pt. ved paladset i Sunfury
Evner/magibøger : Krigerens vej

Tilbage til toppen Go down

Dyret i mennesket.. - Emmaline Empty Sv: Dyret i mennesket.. - Emmaline

Indlæg af Gæst Man 9 Jan 2017 - 16:50

Lily gjorde et lille hop da han tilbød dem kødet og løb et par gangen rundt om kniven før hun gik hen og slikkede ham en enkelt gang på hånden. Efter det satte hun sig pænt ned ved siden af Emmaline og ventede.
Emmaline grinte lidt "På en måde, vi kan altid mærke hinanden og hører vist mest hvad den anden tænker? Jeg er ikke helt sikker jeg ved bare vi kan" hun tog forsigtigt kniven og tørrede den af i sine bukser inden hun skar et lille stykke af. "Det er mere end rigeligt. Hun er ikke så stor, og igen det er os der trænger os på." Hun sendte ham et lille smil og lagde kniven ned på jorden. Lily spiste lystigt og lagde sig så bare til rette hos Emmaline med lukkede øjne.
"Hør.. Hvis der noget jeg kan gøre, eller vi kan gøre for dig så må du bare sige til. Jeg er ikke så god til at nasse mig på hos folk, vil gerne gøre noget for det, du ved arbejde for føden" Hun sendte ham et smil med hovedet let på skrå og håbede at det hun sagde gav mening.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dyret i mennesket.. - Emmaline Empty Sv: Dyret i mennesket.. - Emmaline

Indlæg af Gautham Man 9 Jan 2017 - 17:50

''Jeg er ikke så meget for at sætte andre til at arbejde, det ligger fint til mig selv at arbejde, og hjælpe der hvor jeg kan... Det giver ligesom mening for mig, og giver mig følelsen af at rode bod på nogle af de ting jeg har gjort forkert i min tid'' sagde han roligt og så ud i skoven, ''f.eks. at kunne hjælpe en ældre og besværet, eller som Dem, en ung kvinde som har brug for noget at varme og styrke sig på, den eneste forskel her var blot at De fandt mig, og ikke omvendt'' han lænede let overkroppen lidt forover ''De ved, at syntes det er belønningen nok i sig selv at se andres behag''

_________________
Gautham
Gautham

Antal indlæg : 408
Reputation : 1
Bosted : Hvor der er plads til ham, lige pt. ved paladset i Sunfury
Evner/magibøger : Krigerens vej

Tilbage til toppen Go down

Dyret i mennesket.. - Emmaline Empty Sv: Dyret i mennesket.. - Emmaline

Indlæg af Gæst Man 9 Jan 2017 - 18:58

Hun forstod ikke helt det med at det var belønning nok i sig selv at se andres behag, men hun kunne tydeligt se at han mente det med at sætte andre i arbejde. Hun brød sig dog ikke om det stadig, hun var fast besluttet på at hun ville finde en måde og gengælde hans venlighed på.
Hun sad lidt uden og sige noget, lyttede bare til hvordan ildren langsomt åd træet, og vinden der stillede havde fat i bladene. "Hvorfor er du egentlig alene?" Hun havde tænkt tanken tidligere men havde ikke lige fået spurgt, der havde været så meget andet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dyret i mennesket.. - Emmaline Empty Sv: Dyret i mennesket.. - Emmaline

Indlæg af Gautham Man 9 Jan 2017 - 19:37

Roligt rejste Gautham sig atter op, og samlede sin kniv op, han gjorde den groft rent i græsset inden han satte den tilbage i det ældre hylster den havde hængt i før
''hvorfor jeg er alene?'' gentog han, ''på hvilken måde tænker De på? Hvorfor jeg står alene i skoven og hygger brænde eller i hvilken sammenhæng?'' Spurgte han med en svag latter og gik hen efter en brænde knude der var i en fin nok størrelse så den ikke ville kvæle ilden hvis den kom på uden at blive kløvet, og han lagde den roligt ned midt i bålet ikke han ville komme til at skubbe brændt træ og aske ud over det hele

_________________
Gautham
Gautham

Antal indlæg : 408
Reputation : 1
Bosted : Hvor der er plads til ham, lige pt. ved paladset i Sunfury
Evner/magibøger : Krigerens vej

Tilbage til toppen Go down

Dyret i mennesket.. - Emmaline Empty Sv: Dyret i mennesket.. - Emmaline

Indlæg af Gæst Man 9 Jan 2017 - 20:22

Hun rødmede let da det gik op for hende hun ikke havde været klar nok i sit spørgsmål. Det kunne jo betyde mange ting.. Hun begyndte at løsne sin fletning. "Uhmm jeg fik bare det indtryk at du var meget alene, fordi hvorfor ville du ellers ikke have dem med dig herud?" Hun sloges lidt med en tot hår der ikke ville løsnes fordi den var våd. "Du siger du arbejder meget rundt, og hvor der brug for det. Tænker bare at hvis man har en familie, så er man mere fastlåst i et område." Hun fik løsnet sit hår og kørte let fingrene igennem det, da det stadig var fugtigt. "det er altså okay hvis du ikke vil svarer!" Hun kiggede hurtigt op på ham med et halvt undskyldende blik.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dyret i mennesket.. - Emmaline Empty Sv: Dyret i mennesket.. - Emmaline

Indlæg af Gautham Man 9 Jan 2017 - 21:18

Gautham smilede skævt ''da mine forældre først havde opdaget hvad jeg var, og de mente jeg var gammel nok til at tage vare på mig selv sendte de mig væk'' han satte sig atter ned og rettede på lammeskindet, og sendte en tanke imod det lille hus han engang var vokset op i som lå et lille stykke uden for skoven ''jeg har hverken set eller hørt fra mine forældre siden da, og så røg jeg jo desværre ind i slave livet, så der var ingen mulighed for at få nogle relationer med andre end slaverne, men de var allerede mærket, det er et hårdt liv hvor den stærkeste overlever, og med tiden gik jeg blot ind i mig selv, det er hvad jeg forsøger at lave om på den dag i dag''

_________________
Gautham
Gautham

Antal indlæg : 408
Reputation : 1
Bosted : Hvor der er plads til ham, lige pt. ved paladset i Sunfury
Evner/magibøger : Krigerens vej

Tilbage til toppen Go down

Dyret i mennesket.. - Emmaline Empty Sv: Dyret i mennesket.. - Emmaline

Indlæg af Gæst Man 9 Jan 2017 - 21:35

Emmaline kunne ikke lade være med at have ondt af Gautham. Hendes liv havde ikke været nemt, men det var intet i forhold til hans. Det kunne godt være deres forældre havde ville slå dem ihjel, men der var stadig nogen som elskede dem og som havde beskyttet dem. Hun smilte ved tanken men kun ganske kort. "Når tvillinger som Lily og jeg bliver født er det normalt man slår dem ihejl." Hun samlede sit hår i en ny fletning og rettede på skindet der var røget ned. "Lily og jeg var heldige. Der var en tjenestepige i huset som forbarmede sig over os." Hun smilte et varmt smil fyldt med kærlighed om de minder hun havde. "Jeg har aldrig været alene, jeg har altid Lily og vil altid have." Hun løftede forsigtigt Lily, som sov, og lagde hende ned i pelsen der lå ved siden af hende før hun tog en lille kniv og et lille stykke træ op af sin lille taske og begyndte og snitte i den. "Du burde ikke havde problemer med at få nogle gode relationer. Du er rar og venlig." Hun sagde det som om det var de mest normale imens hun snittede videre kun for at stoppe kort efter og kigge på ham med det nysgerrige glimt i øjet. "Hvad dyr er det egentlig du er inden i? Hvis du allerede har sagt det, men jeg har været for distræt til at huske det, så undskylder jeg lige på forhånd". En lille latter forlod hendes læber.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dyret i mennesket.. - Emmaline Empty Sv: Dyret i mennesket.. - Emmaline

Indlæg af Gautham Tirs 10 Jan 2017 - 18:25

Gautham knasede let med nakken og trak på skuldrene, ''det har åbenbart ikke været så nemt som det kunne have været, grundet min opvækst var jeg i mange år indelukket, fjern og kold, det er først her i nyere tid jeg er begyndt at slappe af, og sænke paraderne, De ved... jeg gik ned de forkerte folk, og kom i dårligt selskab'' sagde han roligt, og kørte en hånd igennem håret, ''mit dyr...'' han tænkte lidt om det virkelig var måden at sætte det op på, ''dyret i mig... det er et 'bæst' en stor Grizzly, ikke et for kønt syn, alt efter hvem man spørger selvfølgelig, men det er hvad denne skal skjuler''

_________________
Gautham
Gautham

Antal indlæg : 408
Reputation : 1
Bosted : Hvor der er plads til ham, lige pt. ved paladset i Sunfury
Evner/magibøger : Krigerens vej

Tilbage til toppen Go down

Dyret i mennesket.. - Emmaline Empty Sv: Dyret i mennesket.. - Emmaline

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum