Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Dyret i mennesket.. - Emmaline - Page 2 EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
Dyret i mennesket.. - Emmaline - Page 2 EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Dyret i mennesket.. - Emmaline - Page 2 EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Dyret i mennesket.. - Emmaline - Page 2 EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
Dyret i mennesket.. - Emmaline - Page 2 EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
Dyret i mennesket.. - Emmaline - Page 2 EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
Dyret i mennesket.. - Emmaline - Page 2 EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
Dyret i mennesket.. - Emmaline - Page 2 EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Dyret i mennesket.. - Emmaline - Page 2 EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Dyret i mennesket.. - Emmaline - Page 2 Voteba13Dyret i mennesket.. - Emmaline - Page 2 Voteba14Dyret i mennesket.. - Emmaline - Page 2 Voteba15 
Lori
Dyret i mennesket.. - Emmaline - Page 2 Voteba13Dyret i mennesket.. - Emmaline - Page 2 Voteba14Dyret i mennesket.. - Emmaline - Page 2 Voteba15 
Lenore
Dyret i mennesket.. - Emmaline - Page 2 Voteba13Dyret i mennesket.. - Emmaline - Page 2 Voteba14Dyret i mennesket.. - Emmaline - Page 2 Voteba15 
Celenia
Dyret i mennesket.. - Emmaline - Page 2 Voteba13Dyret i mennesket.. - Emmaline - Page 2 Voteba14Dyret i mennesket.. - Emmaline - Page 2 Voteba15 
Genevira
Dyret i mennesket.. - Emmaline - Page 2 Voteba13Dyret i mennesket.. - Emmaline - Page 2 Voteba14Dyret i mennesket.. - Emmaline - Page 2 Voteba15 
Renata
Dyret i mennesket.. - Emmaline - Page 2 Voteba13Dyret i mennesket.. - Emmaline - Page 2 Voteba14Dyret i mennesket.. - Emmaline - Page 2 Voteba15 
Jake
Dyret i mennesket.. - Emmaline - Page 2 Voteba13Dyret i mennesket.. - Emmaline - Page 2 Voteba14Dyret i mennesket.. - Emmaline - Page 2 Voteba15 
Madelena Gray
Dyret i mennesket.. - Emmaline - Page 2 Voteba13Dyret i mennesket.. - Emmaline - Page 2 Voteba14Dyret i mennesket.. - Emmaline - Page 2 Voteba15 
Katrina
Dyret i mennesket.. - Emmaline - Page 2 Voteba13Dyret i mennesket.. - Emmaline - Page 2 Voteba14Dyret i mennesket.. - Emmaline - Page 2 Voteba15 
Sasha
Dyret i mennesket.. - Emmaline - Page 2 Voteba13Dyret i mennesket.. - Emmaline - Page 2 Voteba14Dyret i mennesket.. - Emmaline - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

Dyret i mennesket.. - Emmaline

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Dyret i mennesket.. - Emmaline - Page 2 Empty Sv: Dyret i mennesket.. - Emmaline

Indlæg af Gæst Ons 11 Jan 2017 - 16:40

Emmaline rodede lidt i ilden med en pind da flammerne havde lidt svært ved at få fat på det nye træ. De forkerte folk, well der var jo nogle folk der ikke var de bedste om omgåes, så meget havde hun da lært. Nogle folk var kun ude på ballade, nogle var tyve, ja der fandtes mange folk. Men der var også andre folk som Gautham. Venlige og behagelige og omgåes.
Hun drejede sit blik op på ham. "En grizzly? Hmm.. det forklarer hvorfor du er så stor" Hun grinte lidt før hun fortsatte. "Uhmm hvilken skal skjule og hvad?" Hun så spørgende på ham. Det var som om han havde stoppet sig selv som om han ikke ville svare på det. Hun rejste sig langsomt før han fik en chance for at svare og skindet røg ned og blev liggende på jorden. Hun stoppede foran ham og lagde en hånd på hans kind og drejede hans ansigt så hun kunne se ham i øjnene, selvom hun måtte stå på tæer. Hun rynkede let på brynene før hun igen kom ned på en flad fod og tog sin hånd til sig. "Jeg kan altså ikke se noget bæst" Hendes tone var bestemt og hård, men smilet på hendes læber viste det var venligt ment.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dyret i mennesket.. - Emmaline - Page 2 Empty Sv: Dyret i mennesket.. - Emmaline

Indlæg af Gautham Tors 12 Jan 2017 - 8:44

Gautham trak kort på skuldrene, ''ja den del af historien kan jeg jo nok ikke helt købe fra'' sagde han med et svagt smil hængende i mundvigen
Uden tøven fæstnede han sit blik ved Emmalines da hun var kommet hen til ham og havde lagt sin hånd på hans kind, ''denne skal'' lød svaret kort imens han trak ud i huden på sin hånd, ''men det er ikke så nemt at undslippe som hvad man skulle tro, den del har jeg også lært at leve med, der er åbenbart en mening i at jeg skal blive her, det værste er, og vil nok være stemmerne''
Han vendte sit ansigt lidt væk, ''den eneste grund til De intet bæst ser, er fordi De ikke har set hvordan jeg en gang var, folk er gode til at stemple en ud fra de første indtryk de får af en, og de bliver hængende over en''

_________________
Gautham
Gautham

Antal indlæg : 408
Reputation : 1
Bosted : Hvor der er plads til ham, lige pt. ved paladset i Sunfury
Evner/magibøger : Krigerens vej

Tilbage til toppen Go down

Dyret i mennesket.. - Emmaline - Page 2 Empty Sv: Dyret i mennesket.. - Emmaline

Indlæg af Gæst Tors 12 Jan 2017 - 18:04

Emmaline stod roligt og kiggede på ham imens han svarede hende og tilsidst drejede sit ansigt væk. Hun rystede let på hovedet som fik hendes fletning til lige og bevæge sig en gang. "Uanset hvad man har gjort, så betyder det ikke at man for altid er den person." Hun rykkede sit hoved hen foran hans så hun kunne fange hans blik igen. "Du har fortalt mig det, og fortlt du har gjort forfærdelige ting. DU har også sagt at det der skjuler dit bæst." Hun løftede kort hans hånd for at slippe den igen. "Men måske er den bare en del af dig, den del der ikke finder sig i at blive behandlet sådan. Den del der slår fra." Hun Kiggede over på Lily der lå og sov. "lily er også en del af mig, men hun er udenfor mig og jeg kan altid se hende." Hun drejede igen blikke på ham. "Du bærer det bare indeni. Det er i hvert fald min tro!" hun sendte ham et oprigtigt smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dyret i mennesket.. - Emmaline - Page 2 Empty Sv: Dyret i mennesket.. - Emmaline

Indlæg af Gautham Tors 12 Jan 2017 - 19:24

Gautham prøvede på at rykke sig lidt tilbage fra kvinden, men han sad næsten som paralyseret, hendes blide berøring, selv da hun løftede hans hånd, sammen med lyden af hendes stemme, og det hun sagde
Ingen havde aldrig nogle sinde sagt sådanne ting, ingen havde taget sig den tid denne kvinde havde taget sig til at høre hans side, hans version af hvordan virkeligheden var skruet sammen
Selv havde han før syntes at han havde taget store drejninger med sit liv, virkelig lagt det om... Men de ting hun sagde satte alt i et nyt perspektiv, men hvordan skulle han forstå og agere... og hvad skulle han dog svare hende oven på den smøre han selv lige havde fået?
''Så du... så du mener altså at... ja at 'den anden' i virkeligheden prøver at råbe på hjælp når jeg ikke selv er i stand til det?''

_________________
Gautham
Gautham

Antal indlæg : 408
Reputation : 1
Bosted : Hvor der er plads til ham, lige pt. ved paladset i Sunfury
Evner/magibøger : Krigerens vej

Tilbage til toppen Go down

Dyret i mennesket.. - Emmaline - Page 2 Empty Sv: Dyret i mennesket.. - Emmaline

Indlæg af Gæst Tors 12 Jan 2017 - 20:10

Emmaline havde stået roligt og ventet på at Gautham fik mulighed for at svare. Hun kunne godt se han havde virket lidt overvældet, og det viste hans stemme da også. Da han endelig svarede smilte hun bare. "Jeg tror at 'den anden' er den side af dig som du måske undertrykker. at grunden til den er så stærk som du siger, er fordi den ellers aldrig får spil. Jeg tænker bare.." hun holdt en pause som for at formulere sig. "Måske er din grizzly den del af dig, som har styrken til at beskytte dig selv imod alt det onde?" Hun lagde hovedet lidt på skrå i tvivl om det hun sagde på nogen måde gav mening.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dyret i mennesket.. - Emmaline - Page 2 Empty Sv: Dyret i mennesket.. - Emmaline

Indlæg af Gautham Tors 12 Jan 2017 - 21:51

Han trak endnu engang på skuldrene, ''måske er bjørnen den friheds forkæmper som jeg ønskede at være, måske er den et produkt af al den dårligdom jeg har set, oplevet, som er blevet undertrykt, eller som De siger, måske er den en lille del af mig som prøver at rejse sig efter hvert evigt eneste slag, prøver på at hjælpe mig'' han rystede på hovedet, nogle gange havde alt andet en end Bjørn måske havde været lettere, men det havde været hans lod, det bånd han havde haft til dette dyr, det var grunden til at det var dette dyr han kunne forvandle sig til

_________________
Gautham
Gautham

Antal indlæg : 408
Reputation : 1
Bosted : Hvor der er plads til ham, lige pt. ved paladset i Sunfury
Evner/magibøger : Krigerens vej

Tilbage til toppen Go down

Dyret i mennesket.. - Emmaline - Page 2 Empty Sv: Dyret i mennesket.. - Emmaline

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum